Aan dit soort kut opmerkingen heb ik dus ook geen flikker he. Post dan niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef adjes26 het volgende:
Dat komt omdat limburg kut is. Limburg hoort eigenlijk ook bij duitsland, is om een of andere vage reden een keer bij nederland gekomen, doe je niks tegen!!
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:51 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Aan dit soort kut opmerkingen heb ik dus ook geen flikker he. Post dan niet.
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef adjes26 het volgende:
Dat komt omdat limburg kut is. Limburg hoort eigenlijk ook bij duitsland, is om een of andere vage reden een keer bij nederland gekomen, doe je niks tegen!!
Blijkbaar word dat onderscheid al door anderen gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:56 schreef dragon25 het volgende:
Limburgers willen zich naar mijn weten graag onderscheiden he....
Ook niet al teveel opgelet tijdens Vaderlandse geschiedenis?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef adjes26 het volgende:
Verkeersinformatie komt vaak uit Den Haagquote:Op donderdag 16 september 2004 11:13 schreef Brandnetel het volgende:
Voor "Nederland" ligt de grens bij de rivieren.
Komt omdat alle radio en TV uit hilversum en omgeving komt.
Ik heb in nederland les gekregen, jij waarschijnlijk in belgie.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:12 schreef schizodalunatic het volgende:
[..]
Ook niet al teveel opgelet tijdens Vaderlandse geschiedenis?![]()
Dadelijk ge je me nog vertellen dat ik als Belgisch Limburger ook een Duitser ben omdat beide Limburgen vroeger 1 provincie waren...
...ff tsjekke voor je zulke onzin post![]()
Maakt niet uit: komt van boven de rivieren. Zegt genoeg !!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Verkeersinformatie komt vaak uit Den Haag
iig op de publieke zenders
geeft niets. je bent tenslotte een limburgerquote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef nenuphar het volgende:
Mij valt dat ook vaker op.
Ik vind het een beetje vaag dat adjes26 zegt dat limburg eigenlijk bij duitsland hoort, ik ben zelf limburger, en ik kan niet eens fatsoenlijk duits spreken!
Wel fatsoenlijk Nederlands?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef nenuphar het volgende:
... ik ben zelf limburger, en ik kan niet eens fatsoenlijk duits spreken!
Ik zal maar geen links plaatsen naar wetenschappelijke studies die onomwonden aantonen dat het Nederlandse onderwijs van een lager niveau is dan dat in België...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:17 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Ik heb in nederland les gekregen, jij waarschijnlijk in belgie.
Do i need to say more![]()
En de reden dat je dat niet doet is.....???quote:Op donderdag 16 september 2004 11:24 schreef schizodalunatic het volgende:
[..]
Ik zal maar geen links plaatsen naar wetenschappelijke studies die onomwonden aantonen dat het Nederlandse onderwijs van een lager niveau is dan dat in België...![]()
Toch nog een fijne dag toegewenst![]()
hmm, daar gaan we weerquote:Op donderdag 16 september 2004 11:21 schreef nenuphar het volgende:
Ik zou het veel fijner vinden als limburg bij belgie hoorde, want daar is alles veel beter geregeld dan hier!!!
Gefrustreerde stinklimburger. Altijd maar afgunst op Holland omdat ze zelf niks (te doen) hebben. BTW limburg is zuidoost-nederland.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:47 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Als ik smorgens wel eens naar de fileberichten luister op de radio dan merk ik op dat er een verschil word gemaakt tussen zuid-nederland en limburg.
Begrijpt iemand waarom men dit zo doet?
Vind het maar raar.![]()
Ja, maar zeeland is wel gewoon een geaccepteerde provincie in nederland!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:30 schreef chrisz het volgende:
komt denk omdat er in limburg minder files staan.
want als ze midden nederland zeggen bedoelen ze ook alleen maar de randstad.
en in de regio eindhoven den bosch (wat dus het zuiden is) zijn er meer files.
anders wordt misschien de regio te groot om te noemen, want zeeland noemen ze ook apart
hehehequote:Op donderdag 16 september 2004 11:25 schreef jpg97 het volgende:
Als laatste zin stond er: " De Limburgse vlaai wordt elke ochtend vers ons land in gereden "
Neequote:Op donderdag 16 september 2004 11:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
hmm, daar gaan we weer
nieuwe ziektekostenverzekering per 2006 voor iedereen
Rot jij dan OOK even lekker een end op
Limburg... of het nou Belgisch of Nederlands is, het blijft gewoon kut!!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
Limburg hoort bij de Belgen oorspronkelijk en daar blijf ik bij....
Ik ga jouw provincie toch ook niet kut noemen?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:41 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Limburg... of het nou Belgisch of Nederlands is, het blijft gewoon kut!!![]()
Dat is ie ook niet!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:42 schreef nenuphar het volgende:
[..]
Ik ga jouw provincie toch ook niet kut noemen?
whehehequote:Op donderdag 16 september 2004 11:41 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Limburg... of het nou Belgisch of Nederlands is, het blijft gewoon kut!!![]()
jij woont er, zegt genoeg denk ik zoquote:Op donderdag 16 september 2004 11:45 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Dat is ie ook niet!
En ze mag zeker ook niet zeggen "in Noord-Nederland is er wat bewolking" en dan naar Drenthe wijzen? Terwijl het in Friesland wel stralend weer is? Hypocriet hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het idd ook een beetje raar.
"In Zuid-Nederland is er wat bewolking" en dan wijst Marjon naar Tilburg. Terwijl het op dat moment stralend weer is in Maastricht
Nou is Noord-Brabant ook geen Midden-Nederland, maar om Limburg meteen maar te vergeten...
Nou weet ik niet hoe het weer van Drenthe t.o. van Friesland zoal is, maar ik kan me voorstellen dat dat globaal zo'n beetje hetzelfde is. In Limburg is het echter gemiddeld een graad of twee warmer dan in de rest van Nederland en het weer in Breda hoeft dan ook totaal niet op dat van Maastricht te lijken. Gewoon omdat Limburg veel zuidelijker ligt, Maastricht ligt tenslotte op dezelfde hoogte als het noordelijkste stukje Noord-Frankrijkquote:Op donderdag 16 september 2004 11:51 schreef rashudo het volgende:
En ze mag zeker ook niet zeggen "in Noord-Nederland is er wat bewolking" en dan naar Drenthe wijzen? Terwijl het in Friesland wel stralend weer is? Hypocriet hoor.
Jah, maar daar hebben we het nou niet over. Dat moet je maar een 'adjes26 is kut' -topic openen!!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:47 schreef nenuphar het volgende:
[..]
jij woont er, zegt genoeg denk ik zo
huiliequote:Op donderdag 16 september 2004 12:16 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Grijpen de mods in GC niet in
Dit is geen verkapt flikkerop met limburg topic
Nee geen huillie.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:17 schreef jpg97 het volgende:
huilie
Dussss... met files mag Limburg niet apart vermeld worden, maar met weer wel.. ok dan..quote:Op donderdag 16 september 2004 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe het weer van Drenthe t.o. van Friesland zoal is, maar ik kan me voorstellen dat dat globaal zo'n beetje hetzelfde is. In Limburg is het echter gemiddeld een graad of twee warmer dan in de rest van Nederland en het weer in Breda hoeft dan ook totaal niet op dat van Maastricht te lijken. Gewoon omdat Limburg veel zuidelijker ligt, Maastricht ligt tenslotte op dezelfde hoogte als het noordelijkste stukje Noord-Frankrijk
Kan best. Zo vaak zijn er ook niet snel files hier. Alleen als er ongelukken of wegwerkzaamheden zijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:35 schreef Jumparound het volgende:
Ja, het weer wordt gediscrimineerd!
Misschien staan er niet zoveel files in limburg DUS hoeft het ook niet als regio te worden aangegeven...
Of staan er in die hoek niet zoveel files, maar in limburg wel..
Dat doe je dan toch maar lekker ergens anders en niet in dit topicquote:Op donderdag 16 september 2004 13:27 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Dat lijkt me een goede reden om Limburgers en Limburg in het algemeen te bashen.
en de andere helft is duits! Dus waarom hoort et dan bij nederland!??quote:Op donderdag 16 september 2004 14:50 schreef nikk het volgende:
Omdat het halve Belgen zijn...
Er ligt ook een meet-station op Vliegveld Beek bij jawel Maastrichtquote:Op donderdag 16 september 2004 15:11 schreef Mukie het volgende:
Voeg Limburg maar bij Belgie
Heb ik iig geen problemen mee.
Ik wil liever horen bij een deel wat beter en goed opgeleid is.
Maar goed daar gaat dit topic niet over.
Misschien omdat de stations idd zich meer bevinden in het Noorden en Limburg niet echt zien als Zuid-Nederland?
Ik kom zelf uit Maastricht....quote:Op donderdag 16 september 2004 13:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch maar lekker ergens anders en niet in dit topic
Nee joh gewoon aan de juiste kant van de Utrechtse heuvelrug gaan wonen, hoef je over een tijdje niet meer uren in de file te staan om bij het strand te komenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:39 schreef BillyBeflap het volgende:
Ben nou maar blij met limburg. Tis het enigste deel wat redelijk boven de zeespiegel uitsteekt. Met t oog op t broeikaseffect zou ik maar vast een huisje daaro gaan zoeken. Of hier in eindhoven, das ook wel lekker hoog en droog...
En wat is er trouwens mis met Belgen? Lekker relaxt en bourgondisch volkje is dat met lekker bier!!!
En wie gaat dan al die landbouwsubsidies betalen?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik stel voor dat we de Randstad in zee dumpen en dat wat overblijft gewoon (weer) Nederland noemen![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:25 schreef nenuphar het volgende:
Offtopic: Heeeeeeee Rowwen heze, daar ga ik morgen avond heen![]()
Ontopic: Natuurlijk kan ik fatsoenlijk nederlands praten
Dat halen we uit fondsen voor het behoud van cultuurmonumenten in de grote stad, hangjongeren en allochtonen-subsidies, enz, enz. Die zijn toch niet meer nodigquote:Op donderdag 16 september 2004 23:12 schreef rashudo het volgende:
En wie gaat dan al die landbouwsubsidies betalen?
Damn.. uitgelult haha. Ik ga denk ik maar naar limburg ga verhuizen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat halen we uit fondsen voor het behoud van cultuurmonumenten in de grote stad, hangjongeren en allochtonen-subsidies, enz, enz. Die zijn toch niet meer nodig
U komt ook naar Eijsden vanavond?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:25 schreef nenuphar het volgende:
Offtopic: Heeeeeeee Rowwen heze, daar ga ik morgen avond heen![]()
Ontopic: Natuurlijk kan ik fatsoenlijk nederlands praten
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik stel voor dat we de Randstad in zee dumpen en dat wat overblijft gewoon (weer) Nederland noemen![]()
*Op todo-lijst van nikk zet: Ook ten oosten van de lijn Utrecht-Tilburg bestaan treinen en computers, ga ze eens bekijkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:18 schreef nikk het volgende:
Als je terug wil naar 1850 misschien.
Ach, die proletariërs moeten we als superieur Randstadvolk ook wat gunnen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
*Op todo-lijst van nikk zet: Ook ten oosten van de lijn Utrecht-Tilburg bestaan treinen en computers, ga ze eens bekijken
En we weten allemaal hoe het een jaar of zestig geleden met de übermensch is afgelopenquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:23 schreef nikk het volgende:
superieur Randstadvolk .
Dat waren geen ubermenschen, debielen hooguit.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe het een jaar of zestig geleden met de übermensch is afgelopen
Moe je horen wie het zegtquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:29 schreef nikk het volgende:
Dat waren geen ubermenschen, debielen hooguit.
Superieure Hagenees.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Moe je horen wie het zegt
In Drenthe is het over het algemeen ook 2 graden warmer dan in Noord- en West-Friesland, of zelfs Zeeland. En 's winters het omgekeerde verhaal natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe het weer van Drenthe t.o. van Friesland zoal is, maar ik kan me voorstellen dat dat globaal zo'n beetje hetzelfde is. In Limburg is het echter gemiddeld een graad of twee warmer dan in de rest van Nederland en het weer in Breda hoeft dan ook totaal niet op dat van Maastricht te lijken. Gewoon omdat Limburg veel zuidelijker ligt, Maastricht ligt tenslotte op dezelfde hoogte als het noordelijkste stukje Noord-Frankrijk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:21 schreef robbedoes het volgende:
[..]
U komt ook naar Eijsden vanavond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |