Aan dit soort kut opmerkingen heb ik dus ook geen flikker he. Post dan niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef adjes26 het volgende:
Dat komt omdat limburg kut is. Limburg hoort eigenlijk ook bij duitsland, is om een of andere vage reden een keer bij nederland gekomen, doe je niks tegen!!
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:51 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Aan dit soort kut opmerkingen heb ik dus ook geen flikker he. Post dan niet.
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef adjes26 het volgende:
Dat komt omdat limburg kut is. Limburg hoort eigenlijk ook bij duitsland, is om een of andere vage reden een keer bij nederland gekomen, doe je niks tegen!!
Blijkbaar word dat onderscheid al door anderen gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:56 schreef dragon25 het volgende:
Limburgers willen zich naar mijn weten graag onderscheiden he....
Ook niet al teveel opgelet tijdens Vaderlandse geschiedenis?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef adjes26 het volgende:
Verkeersinformatie komt vaak uit Den Haagquote:Op donderdag 16 september 2004 11:13 schreef Brandnetel het volgende:
Voor "Nederland" ligt de grens bij de rivieren.
Komt omdat alle radio en TV uit hilversum en omgeving komt.
Ik heb in nederland les gekregen, jij waarschijnlijk in belgie.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:12 schreef schizodalunatic het volgende:
[..]
Ook niet al teveel opgelet tijdens Vaderlandse geschiedenis?![]()
Dadelijk ge je me nog vertellen dat ik als Belgisch Limburger ook een Duitser ben omdat beide Limburgen vroeger 1 provincie waren...
...ff tsjekke voor je zulke onzin post![]()
Maakt niet uit: komt van boven de rivieren. Zegt genoeg !!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Verkeersinformatie komt vaak uit Den Haag
iig op de publieke zenders
geeft niets. je bent tenslotte een limburgerquote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef nenuphar het volgende:
Mij valt dat ook vaker op.
Ik vind het een beetje vaag dat adjes26 zegt dat limburg eigenlijk bij duitsland hoort, ik ben zelf limburger, en ik kan niet eens fatsoenlijk duits spreken!
Wel fatsoenlijk Nederlands?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef nenuphar het volgende:
... ik ben zelf limburger, en ik kan niet eens fatsoenlijk duits spreken!
Ik zal maar geen links plaatsen naar wetenschappelijke studies die onomwonden aantonen dat het Nederlandse onderwijs van een lager niveau is dan dat in België...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:17 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Ik heb in nederland les gekregen, jij waarschijnlijk in belgie.
Do i need to say more![]()
En de reden dat je dat niet doet is.....???quote:Op donderdag 16 september 2004 11:24 schreef schizodalunatic het volgende:
[..]
Ik zal maar geen links plaatsen naar wetenschappelijke studies die onomwonden aantonen dat het Nederlandse onderwijs van een lager niveau is dan dat in België...![]()
Toch nog een fijne dag toegewenst![]()
hmm, daar gaan we weerquote:Op donderdag 16 september 2004 11:21 schreef nenuphar het volgende:
Ik zou het veel fijner vinden als limburg bij belgie hoorde, want daar is alles veel beter geregeld dan hier!!!
Gefrustreerde stinklimburger. Altijd maar afgunst op Holland omdat ze zelf niks (te doen) hebben. BTW limburg is zuidoost-nederland.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:47 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Als ik smorgens wel eens naar de fileberichten luister op de radio dan merk ik op dat er een verschil word gemaakt tussen zuid-nederland en limburg.
Begrijpt iemand waarom men dit zo doet?
Vind het maar raar.![]()
Ja, maar zeeland is wel gewoon een geaccepteerde provincie in nederland!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:30 schreef chrisz het volgende:
komt denk omdat er in limburg minder files staan.
want als ze midden nederland zeggen bedoelen ze ook alleen maar de randstad.
en in de regio eindhoven den bosch (wat dus het zuiden is) zijn er meer files.
anders wordt misschien de regio te groot om te noemen, want zeeland noemen ze ook apart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |