quote:Op donderdag 16 september 2004 09:02 schreef Billekoek het volgende:
Wakker blijven is voor Lesbo's?
Ik sliep nogquote:Op donderdag 16 september 2004 09:14 schreef BaajGuardian het volgende:
wakker blijven is voor lesbos.....................................
ZEG OPEN JE EIGEN TOPIC ! ! !
ow sorrie , tis je vergeven....quote:Op donderdag 16 september 2004 09:15 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik sliep nog
Geen tijd voorquote:Op donderdag 16 september 2004 09:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ow sorrie , tis je vergeven....
.......
wat zeg je???
SLIEP???
HOMO!!!!!
Kijk, een homo, moewhahahahahahahaquote:Op donderdag 16 september 2004 09:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Gelul![]()
Ik ben geen homos en toch dol op slapen![]()
HOPEN IS VOOR SLAMO'S!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 09:27 schreef BaajGuardian het volgende:
HOMOS IS VOOR SLAPEN ! ! !
UAAA ! !
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:26 schreef BaajGuardian het volgende:
VERTEL HET JE KINDERREN VAN 3 TOT 8 DAT ALS ZE SLAPEN ZE AUTOMATISCH HOMO WORDEN
welkom in het Beste topic van de weekquote:Op donderdag 16 september 2004 09:29 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]ik ben te melig nu
Je begint een beetje te ijlen, zou je je bed niet eens opzoekenquote:Op donderdag 16 september 2004 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welkom in het Beste topic van de week
Homo's geilenquote:Op donderdag 16 september 2004 09:32 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je begint een beetje te ijlen, zou je je bed niet eens opzoeken![]()
Ik kom kruipend binnen, mijn buikspieren trekken het niet meerquote:Op donderdag 16 september 2004 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welkom in het Beste topic van de week
*houd deuren open voor Caipirinhia*welkom
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:34 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
Ik kom kruipend binnen, mijn buikspieren trekken het niet meer
Wees Gepreesd ! ! !quote:Op donderdag 16 september 2004 09:34 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
Ik kom kruipend binnen, mijn buikspieren trekken het niet meer
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:38 schreef BaajGuardian het volgende:
(insert : kerstklokjes)
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:55 schreef BaajGuardian het volgende:
-knip-
verzamel u !:
ik slaap niet hoor, maar wat nou als er homo's zijn die heel veel slapen.. worden ze dan uver homo-of zo erg homo dat ze weer hetero zijn?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
het geld nogsteeds troouwens!!! , niet slapen /!!!
dan word je nklk homo
En als je niet van bier houdquote:Op donderdag 16 september 2004 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
het geld nogsteeds troouwens!!! , niet slapen /!!!
dan word je nklk homo
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
als je En niet van bier houd , EN veel slaapt , dan word je zo erg homo als JAMAI en TEKNOMIST
inderdaad jaquote:Op donderdag 16 september 2004 10:42 schreef Billekoek het volgende:
[..]![]()
Tof hequote:Op donderdag 16 september 2004 10:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
inderdaad ja
Dan moet je eerst bier drinkenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:03 schreef Chirma het volgende:
maar hoe zit het dan als je met een mooie dame gaat slapen?
Dan moet ik eerst naar Albert Heijn fietsenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:03 schreef Billekoek het volgende:
Dan moet je eerst bier drinken
Niet doen, die zijn homoquote:Op donderdag 16 september 2004 11:04 schreef Chirma het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Albert Heijn fietsen
Hoe kom ik dan aan mijn bier?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:04 schreef Billekoek het volgende:
Niet doen, die zijn homo
Ja en verder niet zeuren want zeuren is ook zo homo2004quote:Op donderdag 16 september 2004 11:09 schreef BaajGuardian het volgende:
die brouw je zelf , in de bossen van Arabie , als een echte man , omringt door woeste vreemdelinge legioenen , en met als enige wapen , je prehistorische schreeuw !
brouw daar maar eens bier !
In 2002 mocht je nog slapen zonder dat dat homo wasquote:Op donderdag 16 september 2004 11:15 schreef BaajGuardian het volgende:
in 2004 is zeuren inderdaad homo , in 2003 nog niet ,maar ja tijden veranderren he
kasthomo!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:37 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet een verschrikkelijk iets mededelen.........
ik heb geslapen
maar het was alleen maar zogenaamd , dus ik ben nu niet homo.
tis maar ff dat iedereen het weet.
want het blijt natuurlijk staan he ...
SLAPEN IS VOOR HOMOS
generaliserendquote:Op donderdag 16 september 2004 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
vergeet niet , dat er goede homos zijn , net als dat er goede duitsers zijn !
(en ik sliep niet helemaal , maar zogenaamd ... dus ikj ben niet homo , echt niet , zeker niet , uaaaa)
Ach gossie.............. Baaj toch................nie huilen.......;quote:Op donderdag 16 september 2004 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
heteroquote:Op donderdag 16 september 2004 22:11 schreef Cissie het volgende:
Ach gossie.............. Baaj toch................nie huilen.......;
ik hou toch wel van je hoor, ook al heb je een beetje geslapen!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:25 schreef BaajGuardian het volgende:
HOMHO HETHEREO ! ! !
HOMHEAU SEPES OOOI ! ! !
getjh BEK the POOI !
haha lachen met jou BaajGuardian..quote:Op donderdag 16 september 2004 09:21 schreef BaajGuardian het volgende:
binnenkort komt er trouwens ook een Slapen is voor homos® Cdrom uit en een Slapen is voor homos® StickerAlbum
en natuurlijk een Slapen Is voor Homos® Cd met alle Slapen is voor Homos® liedjes
ik zei het toch.. maar laat hem lekker in de kast zitten johquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef livEliveD het volgende:
Idd volgens mij zit baaj nog in de ontkenningsfase.
Tijd om uit de kast te komen!
Nee want dan is ie straks getrouwd met 3 kinderen en dan komt ie ineens ervoor uit. Das toch lulligquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef Chirma het volgende:
ik zei het toch.. maar laat hem lekker in de kast zitten joh
welke vrouw wil .... ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:52 schreef livEliveD het volgende:
Nee want dan is ie straks getrouwd met 3 kinderen en dan komt ie ineens ervoor uit. Das toch lullig
Ja dat zou me ook verbazen maar op de een of andere manier vinden ze altijd wel iemandquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:53 schreef Chirma het volgende:
welke vrouw wil .... ?
Surequote:Op vrijdag 17 september 2004 03:17 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niet homo ,.................... HOMOS ! ! !
Nog een uur en een kwartier dus, dan kan ik het ze vertellen!quote:Op donderdag 16 september 2004 09:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Dude ik heb duidelijk geen slaap nodig , want met slaap verdwijnt alle geniale inspiratie voor een topic als dit , en word je homo.
VERTEL HET JE KINDERREN VAN 3 TOT 8 DAT ALS ZE SLAPEN ZE AUTOMATISCH HOMO WORDEN
Je gaat toch niet slapen hoop ik, want dan ben je pas echt een heaumeauquote:Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Sebasser het volgende:
hey fuck, een topic uit 2004.
zinvolle kick erkel.
Zolang je er maar niet moe van wordtquote:Ik word nu depressief door dit topic.
Hou je bek gewoon, ik zat me net dood te lachen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 04:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb zojuist even het topic doorgelezen, en het was nieteens grappig.
Trusteh, ey eh.quote:Op woensdag 24 januari 2007 05:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik slaap nog niet! Echt niet!
Ach, ik ga niet slapen.quote:
ja, die bestaat verder ook niet enzo. "quote:Op woensdag 24 januari 2007 06:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja, ik kan het goeiemorgentopic maar niet vinden .... en deze lijkt me verder wel geschikt!![]()
Gewoon even de TT laten veranderen ... en de OP aanpassen ....quote:Op woensdag 24 januari 2007 06:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, die bestaat verder ook niet enzo. ""
Het leven is goed in de hoed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 05:47 schreef RottePeer het volgende:
haha ik slaap nooit brada
ik hossel tot de krak van dauw
Ja!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:13 schreef erkel het volgende:
Ik ben toch gaan slapen. Ben ik nu homo ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
wha! een depressieve homo!quote:Op woensdag 24 januari 2007 04:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik word nu depressief door dit topic.
Homoquote:Op maandag 29 januari 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb inderdaad van zaterdagnacht 6:30 tot zondaavond 17:30 geslapen ja
Goed punt.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:57 schreef BaajGuardian het volgende:
wie gaat er nou in godsnaam slapen !
dat is toch gewoon voor homos?!
en niet de aardige homos , die normaal doen en zijn en wezen , maar de niet goede niet aardige rare niet leuke lelijke homos !
die homos die homos zijn om het erom te doen !
die homos !!!!
maw slapen is voor homos.
.....oh wacht...het ging om slapen....
Slapen , je gaat toch niet slapen!
.........
........
.........
![]()
*knip*
oe , ik viel zomaar inne....
wat zeg ik....SLAPEN IS VOOR HOMOS ! ! !
[afbeelding]
SLAPEN
IS VOOR
[afbeelding]
HOMOS
Haha ik moet even lachen om jouw gebruikersnaam samen met deze topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ken homo's die minder slapen dan ik hoor. En voor zover ik weet...
Ligt er maar net aan wat je alternatieven zijn denk ik
Je hoeft niet per se te slapen om te dromen hoor...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef zainabber het volgende:
[..]
Haha ik moet even lachen om jouw gebruikersnaam samen met deze topic.
tuurlijk wel,quote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te slapen om te dromen hoor...![]()
ehm, neen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef Gkhn het volgende:
[..]
tuurlijk wel,
anders dagdroom je, dat is heul wat anders dan dromen![]()
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te slapen om te dromen hoor...![]()
luilakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:49 schreef wimmel_1 het volgende:
Da's nou de tweede keer al dat TS slaapt in z'n eigen topique
slapen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
En de rest slaapt overdag?
2007 jaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:58 schreef master_X het volgende:
[..]
hoeveel jaar ben jij al wakker dan ?
JEZUS!!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |