Niet doen, die zijn homoquote:Op donderdag 16 september 2004 11:04 schreef Chirma het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Albert Heijn fietsen
Hoe kom ik dan aan mijn bier?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:04 schreef Billekoek het volgende:
Niet doen, die zijn homo
Ja en verder niet zeuren want zeuren is ook zo homo2004quote:Op donderdag 16 september 2004 11:09 schreef BaajGuardian het volgende:
die brouw je zelf , in de bossen van Arabie , als een echte man , omringt door woeste vreemdelinge legioenen , en met als enige wapen , je prehistorische schreeuw !
brouw daar maar eens bier !
In 2002 mocht je nog slapen zonder dat dat homo wasquote:Op donderdag 16 september 2004 11:15 schreef BaajGuardian het volgende:
in 2004 is zeuren inderdaad homo , in 2003 nog niet ,maar ja tijden veranderren he
kasthomo!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:37 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet een verschrikkelijk iets mededelen.........
ik heb geslapen
maar het was alleen maar zogenaamd , dus ik ben nu niet homo.
tis maar ff dat iedereen het weet.
want het blijt natuurlijk staan he ...
SLAPEN IS VOOR HOMOS
generaliserendquote:Op donderdag 16 september 2004 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
vergeet niet , dat er goede homos zijn , net als dat er goede duitsers zijn !
(en ik sliep niet helemaal , maar zogenaamd ... dus ikj ben niet homo , echt niet , zeker niet , uaaaa)
Ach gossie.............. Baaj toch................nie huilen.......;quote:Op donderdag 16 september 2004 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
heteroquote:Op donderdag 16 september 2004 22:11 schreef Cissie het volgende:
Ach gossie.............. Baaj toch................nie huilen.......;
ik hou toch wel van je hoor, ook al heb je een beetje geslapen!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:25 schreef BaajGuardian het volgende:
HOMHO HETHEREO ! ! !
HOMHEAU SEPES OOOI ! ! !
getjh BEK the POOI !
haha lachen met jou BaajGuardian..quote:Op donderdag 16 september 2004 09:21 schreef BaajGuardian het volgende:
binnenkort komt er trouwens ook een Slapen is voor homos® Cdrom uit en een Slapen is voor homos® StickerAlbum
en natuurlijk een Slapen Is voor Homos® Cd met alle Slapen is voor Homos® liedjes
ik zei het toch.. maar laat hem lekker in de kast zitten johquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef livEliveD het volgende:
Idd volgens mij zit baaj nog in de ontkenningsfase.
Tijd om uit de kast te komen!
Nee want dan is ie straks getrouwd met 3 kinderen en dan komt ie ineens ervoor uit. Das toch lulligquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef Chirma het volgende:
ik zei het toch.. maar laat hem lekker in de kast zitten joh
welke vrouw wil .... ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:52 schreef livEliveD het volgende:
Nee want dan is ie straks getrouwd met 3 kinderen en dan komt ie ineens ervoor uit. Das toch lullig
Ja dat zou me ook verbazen maar op de een of andere manier vinden ze altijd wel iemandquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:53 schreef Chirma het volgende:
welke vrouw wil .... ?
Surequote:Op vrijdag 17 september 2004 03:17 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niet homo ,.................... HOMOS ! ! !
Nog een uur en een kwartier dus, dan kan ik het ze vertellen!quote:Op donderdag 16 september 2004 09:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Dude ik heb duidelijk geen slaap nodig , want met slaap verdwijnt alle geniale inspiratie voor een topic als dit , en word je homo.
VERTEL HET JE KINDERREN VAN 3 TOT 8 DAT ALS ZE SLAPEN ZE AUTOMATISCH HOMO WORDEN
Je gaat toch niet slapen hoop ik, want dan ben je pas echt een heaumeauquote:Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Sebasser het volgende:
hey fuck, een topic uit 2004.
zinvolle kick erkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |