Hup bierquote:Op woensdag 15 september 2004 22:49 schreef popolon het volgende:
dan hier maar:
Hup Ajax.
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
Nou,doe maar iets,hier in dit topic zijn geen mongolen aanwezig?
Eerste van Concordia toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef just me het volgende:
[..]ik doe iets met g-voetbal, telt dat ook ?
ook goed,dat zijn de goede mongolenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef just me het volgende:
[..]ik doe iets met g-voetbal, telt dat ook ?
we hebben maar een G-elftalquote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eerste van Concordia toch?![]()
dat zijn zeker goede mongolen en blij dat ze zijn als ze winnen, en verdrietig als ze verliezenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ook goed,dat zijn de goede mongolen
Wat dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:32 schreef Againzender het volgende:
Avond, ben weer terug uit het stadion.
Stenen nodig hierGa ff bij de Arena een paar steentjes inkoppen, moet lukken nu!
Het rommelt de hele avond al, en nu loopt er ook weer een groep te zieken.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat dan?
Ongeregeldheden bij de Arena?
vanwege de vele mongolen in de ajax v Juventus topics denk ikquote:Op woensdag 15 september 2004 23:32 schreef Againzender het volgende:
Stenen nodig hier![]()
int wedstrijd topic waren een paar eikels aan t zieken, naar k vernam was dat afgelopen weekend ook al in een paar topics, en toen vroeg een vaste VBLer zich af onder welke steen die mongolen vandaan kwamen, en tataaaa daar was de titelquote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef Suijk het volgende:
Waar slaat de titel op eigenlijk?
Ik heb de wedstrijd opgenomen, even terugkijken.
Aha, dan ga ik die topics nu maar even niet nalezenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vanwege de vele mongolen in de ajax v Juventus topics denk ik
Vind je het gek als je ziet wat er voor malloten die nooit verder in VBL posten daar aan het trollen waren?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:43 schreef Againzender het volgende:
Ik vond golfer al wat kortaf reageren toen ik een stukje teruglas![]()
modden in VBL viel tot voor kort nog mee.... maar nu zal je aan de bak moeten Golfer, jammergenoegquote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het gek als je ziet wat er voor malloten die nooit verder in VBL posten daar aan het trollen waren?
Ik heb GVD de helft van de wedstrijden gemist om die klojo's een beetje in de gaten te houden.
Tja, achteraf denk je dat je je beter in kan houden, maar sommigen kunnen niet normaal reagerenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:45 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, zelfs Tony kreeg het aan de stok met users
Komt ongeveer wel overeen met mijn beeld van de wedstrijd(en).quote:Op woensdag 15 september 2004 23:47 schreef PyTh het volgende:
Vond ajax boven verwachting goed spelen de 2e helft.
Was een beetje als gisteren PSV, eerste helft angstig gespeeld, 2e gelijkwaardig.
Met het verschil dat ajax wel redelijk wat kansen gehad heeft om echt gelijk te maken PSV gisteren niet op die bal van Lange Jan na.
CL-avonden zijn altijd 'vervelend' geweest, dan verschijnen er altijd nieuwe aanwinsten die weer snel verdwijnen, al dan niet gedwongenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
modden in VBL viel tot voor kort nog mee.... maar nu zal je aan de bak moeten Golfer, jammergenoeg
Tja bij PSV is makkelijk scoren en geluk nooit echt het geval geweest de laatste jaren maar heb (eindenlijk) een keer de goede hoop dat het gaat lukken dit keer.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Komt ongeveer wel overeen met mijn beeld van de wedstrijd(en).
Jammer dat we twee seizoenen geleden soms aan één kans genoeg hadden om een punt te pakken, en dat het nu zo verrekte moeilijk lijkt die bal erin te tikken/knallen.
gelukkig lopen die topics zo vol en valt er dus nix te edittenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
CL-avonden zijn altijd 'vervelend' geweest, dan verschijnen er altijd nieuwe aanwinsten die weer snel verdwijnen, al dan niet gedwongen
Ik heb bijna geen doelpunt gezien, dus ik ga voor Nedvedquote:Op woensdag 15 september 2004 23:59 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
je kan weer stemmen hoor !!
[CHAMPIONS LEAGUE] het mooiste doelpunt van de dag !
Lego was toch alleen thuis vanavondquote:Op donderdag 16 september 2004 00:01 schreef popolon het volgende:
http://www.jurito.net/otro/shutup/xtina.html
Wie is dit nou weer?
Roma kan het schudden helaasquote:Op woensdag 15 september 2004 23:55 schreef Againzender het volgende:
Hm, zit even de uitslagen door te kijken (had geen zin meer om de tv aan te zetten)
Roma gestaakt? Zo, die hebben een groot probleem nu lijkt mij!
Ik wou net gaan slapenquote:Op donderdag 16 september 2004 00:01 schreef popolon het volgende:
Wie is dit nou weer?
In ieder geval traagladend, ik word nieuwsgierigquote:Op donderdag 16 september 2004 00:01 schreef popolon het volgende:
Wie is dit nou weer?
ha ha ha die SCH liet me echt schrikken !!!quote:Op donderdag 16 september 2004 00:01 schreef popolon het volgende:
Wie is dit nou weer?
doe het aub ff in het desbetreffende topicquote:Op donderdag 16 september 2004 00:00 schreef Againzender het volgende:
Ik heb bijna geen doelpunt gezien, dus ik ga voor Nedved
Dus toch hij.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha die SCH liet me echt schrikken !!!
donequote:Op donderdag 16 september 2004 00:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe het aub ff in het desbetreffende topic
Ik mod al heel wat jaren, eerst in ANM, daarna Sport&VBL, nu alleen nog VBL, maar het lijkt wel of het per wedstrijd vervelendere gasten aantrekt tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:48 schreef rubbereend het volgende:
modden in VBL viel tot voor kort nog mee.... maar nu zal je aan de bak moeten Golfer, jammergenoeg
gaat over ajax-juvequote:Op donderdag 16 september 2004 00:21 schreef Suijk het volgende:
ik volg je effe niet bjoro.
dat was in deze situatie toch dezelfde plek (want vdV nam de corner en was tevens de speler die buitenspel stond)quote:Op donderdag 16 september 2004 00:27 schreef Suijk het volgende:
Want de vrije trap werd gegeven op de plaats waar de corner werd genomen.
Normaal wordt ie gegeven op de plaats waar de speler buitenspel staat.
quote:Dat betekent dus, dat er buitenspel moet zijn gestaan op het moment dat de bal stilgelegd wordt.
vdV staat toch voor de bal ??quote:Op donderdag 16 september 2004 00:33 schreef Suijk het volgende:
Maar stilleggen is toch niet vooruit spelen?
Klopt, maar ik dacht altijd dat de bal een beweging naar voren moest maken voordat iemand buitenspel kan staan. Kan het mishebben hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vdV staat toch voor de bal ??
gaat volgens mij om de positie van de speler die de bal ontvangt !quote:Op donderdag 16 september 2004 00:35 schreef Suijk het volgende:
Klopt, maar ik dacht altijd dat de bal een beweging naar voren moest maken voordat iemand buitenspel kan staan. Kan het mishebben hoor.
Heb het even opgezocht:quote:Op donderdag 16 september 2004 00:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat volgens mij om de positie van de speler die de bal ontvangt !
Ik denk dat je het kan oplossen door de bal ipv stil te leggen, iets achteruit te spelen...quote:Op donderdag 16 september 2004 00:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht:
'Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel betrokken is door ...' (knvb.nl)
Je hebt dus gelijk, de bal is 'geraakt' inderdaad.
is het alsnog buitenspel...omdat hij zich bewust aan het spel onttrektquote:Op donderdag 16 september 2004 00:43 schreef Suijk het volgende:
Of vdv moet buiten de lijnen lopen.
Ik ga pitten, trusten!
Leuk met Victoria Koblenko...echt een tquote:Op donderdag 16 september 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
Ik ga met een bordje nasi op schoot maar even opname van Barend&VanDorp bekijken.
geen topper, wel lekkerquote:Op donderdag 16 september 2004 00:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Leuk met Victoria Koblenko...echt een tpper !!!
Ik ga ff![]()
...
en tot morgen
(zo, dat zijn echt veel smileys in 1 regel !)
cool! 29 september toch?quote:Op donderdag 16 september 2004 03:10 schreef MaxPower het volgende:
Als je trouwens nog steeds Sikora en Yildirim in actie wil zien, moet je ff naar Heerenveen - Maccabi Petach Tikva komen... kaartje kost slechts 10 euro, en er is ook nog eens sfeer, in tegenstelling tot de competitiewedstrijden.
Bedankt voor de tip! Dat is echt leuk.. ik heb het genoteerd..quote:Op donderdag 16 september 2004 03:15 schreef MaxPower het volgende:
30 september donderdag, 18:00 is de dag...
En harde kern: de wat fanatiekere supporters zitten nu verdeeld door het stadion, en met europese en amstelcup wedstrijden kunnen ze door de losse kaartverkoop weer bijelkaar zitten, en dat merk je wel aan de sfeer.
mogguh pascalquote:Op donderdag 16 september 2004 05:06 schreef pascalheister het volgende:
mogge
waar ligt die sleutel nu weer
mogguh tongquote:Op donderdag 16 september 2004 02:53 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen justmuts.
Morgen Diggert.
Morgen Glen.
Morgen hools.
Hoe dan ook, het blijft een godsgeklaag wat ze tegenwoordig allemaal scanderen vanaf de tribunes!quote:Op donderdag 16 september 2004 09:31 schreef Suijk het volgende:
Overigens Franky, dat werd niet de hele wedstrijd tegen Nedved geroepen. Toen hij vakkundig uit de wedstrijd was gewerkt hoorde ik het niet meer.
Oh, riepen ze dat. Ik versta die brabanders om me heen nooit zo goedquote:Op donderdag 16 september 2004 08:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens echt schandalig dat Nedved de hele wedstrijd "Nedved is Gay" werd toe geschreeuwd!
quote:Op donderdag 16 september 2004 08:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens echt schandalig dat Nedved de hele wedstrijd "Nedved is Gay" werd toe geschreeuwd!
psies, er is niks mis met "Nedved is vrolijk". Das gewoon een complimentquote:Op donderdag 16 september 2004 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is het grootste compliment dat een man kan krijgen Franky
Hij belde net, hij had de waldkornbroodjes bij de backer laten liggenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:11 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro zou de lunch doen, is ie weer eens te laat
dat is een inkoppertje natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2004 10:16 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand mijn aansteker gezien?
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:16 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand mijn aansteker gezien?
Precies.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
psies, er is niks mis met "Nedved is vrolijk". Das gewoon een compliment![]()
met de aansteker van SCH gespeeld ?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:14 schreef zjroentje het volgende:
M'n rug staat in de fik.![]()
Midalgan.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
met de aansteker van SCH gespeeld ?
Er zit bloed opquote:Op donderdag 16 september 2004 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is een inkoppertje natuurlijk
Dat is juist heel friskquote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zit bloed op
Ik heb gegokt op Pierre als aanvoerder. Gelukkig scoorde Makaay ook.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:07 schreef PyTh het volgende:
Dylan Dog gisteren goeie zaken gedaan met de "CL-Manager" van UEFA.com
Hij staat aan kop met 57 punten.
Doe jij niet mee Spidey?
Jammer dat er maar 8 fokkers meedoen.
Ik heb zo'n gevoel dat Roma niet meer in de CL te zien zal zijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh nog op deze klote (Roma) maar toch ook prima (neuzen, real) morgen
Ik heb zo'n gevoel dat ze daar veel te laf voor zijn bij de UEFAquote:Op donderdag 16 september 2004 11:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Roma niet meer in de CL te zien zal zijn.
En toen hebben ze al een minimale straf gekregen dus nu zal het wel bij een reprimande blijven.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:30 schreef DIGGER het volgende:
De club is natuurlijk een recividist, na Galatasary in 2002, maar dat was toen wel iets wat je de club zelf veel meer kon aanrekenen (vechtende spelers, staf op het veld).
Absoluut, maar het gaat dus om het gedrag van 1 supporter (verder werd er niets gegooid), en hetgeen gegooid werd is niet iets wat je niet bij je zou mogen hebben (een vuurwerkbom, een staaf, een fles oid).quote:Op donderdag 16 september 2004 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
En toen hebben ze al een minimale straf gekregen dus nu zal het wel bij een reprimande blijven.
Ben het niet met je eens dat je dit de club niet zo erg zou kunnen aanrekenen. Gedrag van supporters en veiligheid van scheidsrechter horen bij de verantwoordeljikheid van de club.
In het water gooien helpt dusquote:Op donderdag 16 september 2004 11:42 schreef SCH het volgende:
Mijn aansteker doet het niet meer.
Dat betekent dat Nedved zich altijd heel goed kleed, er verzorgd uit ziet en attent is, toch?quote:Op donderdag 16 september 2004 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is het grootste compliment dat een man kan krijgen Franky
Jack vindt dat natuurlijk grappig, want het betreft een Italiaanse ploeg die nu een flinke sanctie zal krijgen, en daar Jack natuurlijk elke Italiaanse ploeg anti-voetbal vindt spelen, kan ie dit wel waarderen en hoopt ie dat ze uit de CL gemikt worden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Jack van Gelder de ultieme hypocriet!
Zit ie in de uitzending gisteren semi-lollig te doen over het feit dat Frisk bekogeld was in de rust:
Jack is gewoon een domme flapdrol!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Jack vindt dat natuurlijk grappig, want het betreft een Italiaanse ploeg die nu een flinke sanctie zal krijgen, en daar Jack natuurlijk elke Italiaanse ploeg anti-voetbal vindt spelen, kan ie dit wel waarderen en hoopt ie dat ze uit de CL gemikt worden natuurlijk.
Als ie nu ook nog goed kon voetballen, dan was ie precies zo als mij!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:51 schreef DIGGER het volgende:
Dat betekent dat Nedved zich altijd heel goed kleed, er verzorgd uit ziet en attent is, toch?
Daar sluit deze huisvriend zich bij aan.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:08 schreef DIGGER het volgende:
En nu willen mijn vrouw en ik een update over Franky en z'n vegetarische linkse milieupartij aanhangster (of zoiets)
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:08 schreef DIGGER het volgende:
En nu willen mijn vrouw en ik een update over Franky en z'n vegetarische linkse milieupartij aanhangster (of zoiets)
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:07 schreef DIGGER het volgende:
O ff een Glenn update: Hij heeft inmiddels het bewegen met z'n armen in combinatie met z'n zichtsvermogen door, als ie nu in de box op z'n boxkleed ligt, is ie aan het spelen met de pluche beesten die aan de boog boven z'n hoofd hangen.
Uiteraard al een sterke voorkeur voor het groen-gele exemplaar.
Gisteren begon ie wederom te huilen zodra de neuzen begonnen, maar toen Nedved scoorde, moest meneer lachen.
papa is trots
Zolang die opmerkingen maar niet over Totti gaan, blijf je klappen van mij iig bespaardquote:Op donderdag 16 september 2004 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Alles gaat goed op dat front. Hoewel het wel ff wennen is om klappen te krijgen bij het plaatsen van lullige opmerkingen over Unicef etc. _o-
Wel nette linkse spreekkoren aanheffen dan he:quote:Ze wil zelfs een keertje mee naar Feyenoord
Tering he, Franky is aan het settelen, langzaam richting burgerlijkheid aan het opschuiven.quote:en in November gaan we waarschijnlijk een weekendje naar Barcelona.
ik doe het altijd veilig!quote:Ow ja, en ze is nog niet zwanger!
Ik hoop voor je (jullie) dat de bevalling wat prettiger zal verlopen als bij Glenn het geval was, maar ik wens je net zo'n sterk en makkelijk kind toe.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, nog 4 maandjes en dan is het zover!![]()
Kortom: ze heeft je in de tang en je bent een linkse rakker aan het wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alles gaat goed op dat front. Hoewel het wel ff wennen is om klappen te krijgen bij het plaatsen van lullige opmerkingen over Unicef etc. _o-
Ze wil zelfs een keertje mee naar Feyenoord, en in November gaan we waarschijnlijk een weekendje naar Barcelona.
Ow ja, en ze is nog niet zwanger!
In de tang: Wellicht.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:20 schreef SCH het volgende:
Kortom: ze heeft je in de tang en je bent een linkse rakker aan het worden
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze loopt nu trouwens stage in een vrouwenopvangtehuis!
Jammer voor je dat ze niet biseksueel isquote:Op donderdag 16 september 2004 13:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze loopt nu trouwens stage in een vrouwenopvangtehuis!
Ik ken de geschiedenis niet maar de bevalling was niet zo vlekkeloos verlopen?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik hoop voor je (jullie) dat de bevalling wat prettiger zal verlopen als bij Glenn het geval was, maar ik wens je net zo'n sterk en makkelijk kind toe.
ff afkloppen op de bar: *klop* *klop*
Mag ik nu voor elke klop een biertje, barman?
mag hier geen TV neerzetten van de baasquote:Op donderdag 16 september 2004 13:42 schreef rubbereend het volgende:
dag allen hier,
Franky, goede keuze Barcelonaprachtige stad
en t wielrennen is weer begonnen voor de liefhebbers en die bij een tv zitten
Italië en Engeland liggen eruit. EW kan eindelijk bevallen. (topic met spanning vooraf en beetje info achteraf)quote:Op donderdag 16 september 2004 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis niet maar de bevalling was niet zo vlekkeloos verlopen?
balen, nou ik zit hier thuis, dus dan gaat t wat makkelijkerquote:Op donderdag 16 september 2004 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
mag hier geen TV neerzetten van de baas![]()
(hadden we bij het WK in Japan/Korea wel gedaan trouwens)
Zo beide topics doorgelezen en dat is inderdaad niet dat je zegt een fijne bevalling.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Italië en Engeland liggen eruit. EW kan eindelijk bevallen. (topic met spanning vooraf en beetje info achteraf)
en
Zwangerschap en geboorte deel 78 (hele verhaal van de bevalling)
Hij is vast homoquote:Op donderdag 16 september 2004 14:41 schreef DIGGER het volgende:
Nope
(had zelf gegokt op een dochter)
Als ie dan maar net zo goed wordt als Nedved.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is vast homo![]()
o, k dacht dat SCH zn grote voorbeeld moest gaan wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ie dan maar net zo goed wordt als Nedved.
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ie dan maar net zo goed wordt als Nedved.
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
Weekend = Bier!
hoe beviel t?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:06 schreef pascalheister het volgende:
hallo hoolies
heb het weer overleefd
Nee, SCH voetbalt als een natte krant.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
o, k dacht dat SCH zn grote voorbeeld moest gaan worden
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:07 schreef pfaf het volgende:
middag.
Nog een half uurtje en de borrelkelder gaat open.![]()
viel niet tegenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe beviel t?
Maar scoort als een tierelierquote:Op donderdag 16 september 2004 15:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, SCH voetbalt als een natte krant.
en dat is toch wel belangrijkquote:Op donderdag 16 september 2004 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar scoort als een tierelier
mooi, je was tering vroeg hier in hools vanochtend, de laatste was net weg. t gaat nog wel een keertje gebeuren dat je 's ochtends de laatste nachtbezoekers tegen gaat komenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
viel niet tegen
best aardig werk om te doen
maar ze had op een paar punten wel gelijk, en de commissie zat op een aantal punten iritant te drammen. maar t was leuk om te zienquote:Op donderdag 16 september 2004 15:15 schreef zjroentje het volgende:
Netelenbos vandaag bij de Commissie Duijvenstein was echt prachtig.
Je zag haar gewoon denken "Fuck, hoe ga ik me hier uitlullen?"
Heb niet alles gezien. Zag toevallig dat stuk waarbij ze de Kamer niet geinformeerd had over de kostenoverschreiding van 1.7 miljard, maar dat ze geschreven had dat er geen noemenswaardige en aan te tonen overschreidingen waren gevonden. Of zoiets.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ze had op een paar punten wel gelijk, en de commissie zat op een aantal punten iritant te drammen. maar t was leuk om te zien
iddquote:Op donderdag 16 september 2004 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, je was tering vroeg hier in hools vanochtend, de laatste was net weg. t gaat nog wel een keertje gebeuren dat je 's ochtends de laatste nachtbezoekers tegen gaat komen
heb je geluk tis ook nog eens een mooie etappe, alleen wordt hij niet zo best in beeld gebrachtquote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef ErikT het volgende:
Hoi
Voordeel aan gaar zijn: je mag zonder schuldgevoel de gehele Vuelta etappe kijken
Maar t is mooi weer buiten
Dan al?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:34 schreef PyTh het volgende:
Nog 1,5 uur en dan is het weer weekend gelukkig...
Doe mij maar alvast een lekker koud biertje!
Echootje weer of ter controle?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:46 schreef Againzender het volgende:
Ja dank je![]()
Ik bedenk mij nu dat ik wel een beetje kan uitslapen morgen omdat we naar het ziekenhuis moeten.
Eerste echte controle, met bloedprikken enzo.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Echootje weer of ter controle?
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:55 schreef PyTh het volgende:
Voor de Echo had ik nog echt zo'n onwerkelijk gevoel, maar na de Echo zie je echt een stukje van jezelf op dat kleine schermpje en ga je het je pas echt realiseren, geweldig!
En toch weer helaas dat t vuurwerk op t einde gaat komen. Hopelijk houdt Valverde het beperkt, ik vrees dat hij gaat verliezen op Heras. Als t teveel wordt is het waarschijnlijk gebeurd... na ja, ik ga weer kijkenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je geluk tis ook nog eens een mooie etappe, alleen wordt hij niet zo best in beeld gebracht
je neemt een slachtoffer en je mag hem trappen voor de funquote:Op donderdag 16 september 2004 16:15 schreef Againzender het volgende:
Kickfun
Aha, in mijn tijd noemden we dat 'zinloos geweld', maar dat is niet Engels natuurlijk, en dus niet coolquote:Op donderdag 16 september 2004 16:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je neemt een slachtoffer en je mag hem trappen voor de fun
Ideale sport dus voor gefrustreerde voetbalsupporters.quote:
*Klik*quote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ideale sport dus voor gefrustreerde voetbalsupporters.
Het is heerlijk, lekker alles loslaten op die zakquote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ideale sport dus voor gefrustreerde voetbalsupporters.
Valverde zit er nog goed bijquote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef ErikT het volgende:
Hoi
Voordeel aan gaar zijn: je mag zonder schuldgevoel de gehele Vuelta etappe kijken
Maar t is mooi weer buiten
aha het digitale poppenhuis deel 2quote:Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef Ajaxno1 het volgende:
Kut Sims 2 is verslavend. Zit me een partij verborgen humor in
Geenquote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en hoeveel wanden heb je kapot getrapt?
kaal?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, mezelf weer een aerodynamisch koppie aan laten meten.
Dat was mijn avond gisterquote:Op donderdag 16 september 2004 17:39 schreef zjroentje het volgende:
Zo, ik kan eindelijk naar huis.
Pizza in de oven gooien, bier koud leggen en dan de hele avond voetbal kijken.
Ben geen skinhead.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kaal?
bijna niet?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben zooooo zenuwachtig! Kan bijna niet poepen van opwinding!
FEYENOORD!
Ik laat alles van gister nu maar lopenquote:Op donderdag 16 september 2004 17:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben zooooo zenuwachtig! Kan bijna niet poepen van opwinding!
FEYENOORD!
Nou, dat gebeurde dus...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Valverde zit er nog goed bijben benieuwd of Heras dadelijk nog los gaat
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha!
Ik hoor net op de radio dat alle wedstrijden dit weekend waar spreekkoren zijn, meteen worden stilgelegd!
Ongelooflijkquote:Op donderdag 16 september 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha!
Ik hoor net op de radio dat alle wedstrijden dit weekend waar spreekkoren zijn, meteen worden stilgelegd!
En ik denk dat feyenoord - fc utrecht ook geen lang leven beschoren isquote:Op donderdag 16 september 2004 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Den Bosch Ajax gaat dus binnen 5 minuten gestaakt worden. Leuk helemaal geen voetbal dit weekend
Ik denk dat het tijdens de warming-up al wordt gestaaktquote:Op donderdag 16 september 2004 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Den Bosch Ajax gaat dus binnen 5 minuten gestaakt worden. Leuk helemaal geen voetbal dit weekend
Voor Heras is er maar één echt ronde en dat is de Vuelta, de tour komt daar pas heel ver achteraan.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurde dus...
Waarom deed ie dat nou in Frankrijk niet?
Hopelijk kan Valverde nog ergens iets vinden, anders kost t me een kratje
Correctie: KWETSENDE of DISCRIMINERENDE spreekkoren.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Hahaha!
Wie niet springt is een Jood.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:39 schreef golfer het volgende:
Correctie: DISCRIMINERENDE spreekkoren.
is zingen over mevrouw Meis discriminered? daar gaan weer. worden weer leuek uitzendingen van VI en SVquote:Op donderdag 16 september 2004 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Correctie: DISCRIMINERENDE spreekkoren.
ik zeg Nee, kan k wat winnen met t goede antwoord?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wie niet springt is een Jood.
Is Discriminerend? Ja/Nee
Zie mijn edit en aanvulling.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is zingen over mevrouw Meis discriminered? daar gaan weer. worden weer leuek uitzendingen van VI en SV
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Correctie: KWETSENDE of DISCRIMINERENDE spreekkoren.
bron KNVB:
Scheidsrechters betaald voetbal gaan vanaf komend weekend bij constatering van kwetsende of discriminerende spreekkoren het spel direct stilleggen en het veld verlaten. Afhankelijk van het lokale beleid kunnen clubs en lokale autoriteiten hierna verdere maatregelen nemen.Met deze maatregel wil de KNVB stelling nemen tegen het normoverschrijdend gedrag van 'supporters' en tegemoet komen aan de gevraagde duidelijkheid over het stilleggen van een wedstrijd.
Ik zeg nee.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:48 schreef golfer het volgende:
....bij constatering van kwetsende of discriminerende spreekkoren het spel direct stilleggen en het veld verlaten.....
De ultieme test natuurlijk voor het al dan niet Oostindisch doof zijn van de scheidrechters, want hoe vaak heb ik ze niet na afloop horen vertellen dat ze niets daarvan gehoord hebben.
Niet zolang een deel van de Ajacieden zich Jood noemt. Nu betekent het dus 'Je bent een Ajaxsupporter'. Ik ben er compleet voor om dat helemaal af te schaffen, maar dat zal de harde kern nooit laten gebeuren.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:42 schreef FrankyMcG het volgende:
ben ik nog op tijdquote:Op donderdag 16 september 2004 10:11 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro zou de lunch doen, is ie weer eens te laat
of de Feyenoord variantquote:Op donderdag 16 september 2004 18:55 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen ook zingen, "wie niet springt is Silvie Meis"
o, dus dat zingen ze, in t wedstrijd topic vroeg iedereen zich dat al afquote:Op donderdag 16 september 2004 19:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
of de Feyenoord variant
'Het wijf van Van Der Vaart verdient d'r centen op de straat'
http://frontpage.fok.nl/column/2152quote:Op donderdag 16 september 2004 19:04 schreef pascalheister het volgende:
wat een gezeik met die spreekkoren zeg![]()
![]()
je krijgt er nog is wat van
top TM !!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/column/2152
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
JM, iets voor jou?
Yorin zendt docu over te vaak klaarkomen uit
prima hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 19:35 schreef tuindwerg het volgende:
Ja, ik leef nog... maar half, ben vandaag dus gewoon even flauwgevallen op schoolTikje tegen telefoonbotje gehad... weg was tuindwerg.
![]()
Maar verder gaat het prima hoor!![]()
En hoe is het met eendje en VoreG en mich?![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[dus als je lastig bent grijpen we je gewoon bij telefoonbotje en plat is Tuindwerg?
Ja, zoiets vrees ik. Ik had gewoon goed geslapen, uitstekend gegeten, had nergens last van... Ik draai me om, tik met m'n arm tegen de tafel achter me, m'n pink doet pijn... en toen lag ik op de grond. Dus kon ik vanmiddag nog naar de dokter toe, om te kijken wat er nou aan de hand was.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima hoor
dus als je lastig bent grijpen we je gewoon bij telefoonbotje en plat is Tuindwerg?
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Je kan d'r ook gewoon bedwelmen...
Djurgardens dan eerder.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
Rondje op kosten van Odd Grennland!
0-1 in een europese wedtrijd, goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd, k weet niet of je daar kaartjes voor hebt, maar dat zal zweten wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Wat een schitterende wedstrijd net, ben nog emotioneel!
Ik heb een kaartje, en ondanks de baggerwedstrijd van vandaag, denk ik dat we thuis makkelijk gaan winnen!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:36 schreef rubbereend het volgende:
0-1 in een europese wedtrijd, goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd, k weet niet of je daar kaartjes voor hebt, maar dat zal zweten worden
dat denk k ook wel, denk dat t prijsschieten wordtquote:Op donderdag 16 september 2004 21:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje, en ondanks de baggerwedstrijd van vandaag, denk ik dat we thuis makkelijk gaan winnen!
Juist! Dat is de instelling!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje, en ondanks de baggerwedstrijd van vandaag, denk ik dat we thuis makkelijk gaan winnen!
als het nou een 1 persoonsbed wasquote:Op donderdag 16 september 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
Franky, ik heb vannacht met een vrouw in een 2persoonsbed geslapen
Zou het dan toch nog goed komen?
moet jij niet al in bed liggen jongemanquote:Op donderdag 16 september 2004 21:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het nou een 1 persoonsbed was
Zoals bij Utrecht of bij AZ?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat denk k ook wel, denk dat t prijsschieten wordt
Zolang je alleen geslapen hebt komt alles goed!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
Franky, ik heb vannacht met een vrouw in een 2persoonsbed geslapen
Zou het dan toch nog goed komen?
ja dat zijn nou clubs waar feijenoord van kan lerenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zoals bij Utrecht of bij AZ?
Ik wel, zij niet. Ik snurktequote:Op donderdag 16 september 2004 21:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zolang je alleen geslapen hebt komt alles goed!
Ik snurk ook als ik gezopen heb!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik wel, zij niet. Ik snurkte![]()
ik ben net thuis van fitness kereltjequote:Op donderdag 16 september 2004 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet jij niet al in bed liggen jongeman
Mietje. Ik snurk lekker altijdquote:Op donderdag 16 september 2004 21:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik snurk ook als ik gezopen heb!
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben net thuis van fitness kereltje
btw een goede avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |