en bananenbai eruitquote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef VoreG het volgende:
Ananas erin...
Optiefenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op naar de 0-2!
Anders tyft je ff op mongool.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:14 schreef Compile het volgende:
[..]
en bananenbai eruit
Haha. Gefrustreerd makker?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Optiefen![]()
![]()
mss stelt ie racistisch getinte grappen niet op prijsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haha. Gefrustreerd makker?
Misschien moeten ze vaker hun gezicht op de training laten zien ipv op de Theemsweg!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef Compile het volgende:
Achja, er ligt r weer eentje jankend op t veld, krijgen ze nu al kramp?
Welke andere wedstrijden?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:16 schreef VoreG het volgende:
Zeg waar zijn jullie tijdens andere wedstrijden?
ook hierquote:Op woensdag 15 september 2004 22:16 schreef VoreG het volgende:
Zeg waar zijn jullie tijdens andere wedstrijden?
kut slet !quote:Op woensdag 15 september 2004 22:16 schreef BVO het volgende:
Whehehehe.
Welke racistisch getinte grappenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:16 schreef Vision het volgende:
[..]
mss stelt ie racistisch getinte grappen niet op prijs
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vaker hun gezicht op de training laten zien ipv op de Theemsweg!
spannend hčquote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Anders tyft je ff op mongool.
Wees niet bang, ik kwam niet om te rellen... ik constateer slechtsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:13 schreef VoreG het volgende:
Zolang je niet ongelooflijk triest begint te doen ben je welkom.
Die van Compilequote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Welke racistisch getinte grappen
bananenbai is toch obodai of niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welke racistisch getinte grappen
Dus daarom die gefrustreerde reactie gericht aan mijn persoontje?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Die van Compile
Dat zei cmt nietquote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef Vision het volgende:
[..]
bananenbai is toch obodai of niet?
apen, bananen enzo (of denk ik te ver door)
Tja al die namen en die kleuren zijn zo moeilijk uit elkaar te houden, somsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef Vision het volgende:
[..]
Waar heb ik die opmerking gemaakt dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef Vision het volgende:
[..]
Timing! Bijnaquote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop dat Zlatan de 0-2 maakt.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de aanstaande EC-1 finalisten vanavond tegen elkaar spelen. Betere ploegen vind je niet.
Dat is ook racistisch JMquote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef just me het volgende:
oeoeoeoeoe
Hehe, zeker bijnaquote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Timing! Bijna
Je bent bij deze door mij gewaarschuwd.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef Compile het volgende:
Tja al die namen en die kleuren zijn zo moeilijk uit elkaar te houden, soms
Gelukkig kan ik vanaf hier ook de TV in de gaten houden.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef Cart_man het volgende:
Snap niet dat jullie ajacieden hier op het forum zitten te kutten, terwijl er een, al dan niet, spannende wedstrijd op de televisie is. Ik zou op de bank zitten te verkneukelen, maar nee, hier zitten een paar malloten te schelden op iedereen die plezier hebben met het aankomende verlies van ajax.
Pcies. Dat mensen eens lezen voor ze beginnen te blaten. Al de 2e keer dat ik vals word beschuldig van iets.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zei cmt niet![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is ook racistisch JM
Zit het je zo zwaar die 0-1?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent bij deze door mij gewaarschuwd.
Nog 1x dat racistische ondertoontje van je in je posts en je mag wegblijven.
Dan is het goedquote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef just me het volgende:
[..]ik bedoel dat het ff spannend was!!
Kijk, know were talking! Maar die ajaxcieden die hier zitten zijn de grootste meelopers die ook lopen te janken als ADO eens wat roept! De grootste mond, maar waar zijn ze nou?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef Cart_man het volgende:
Snap niet dat jullie ajacieden hier op het forum zitten te kutten, terwijl er een, al dan niet, spannende wedstrijd op de televisie is. Ik zou op de bank zitten te verkneukelen, maar nee, hier zitten een paar malloten te schelden op iedereen die plezier hebben met het aankomende verlies van ajax.
nulquote:Op woensdag 15 september 2004 22:19 schreef Chadi het volgende:
wat is verdomme de meerwaarde van de mul
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zit het je zo zwaar die 0-1?
Daarvoor heb ik dan ook een streamquote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Het gaat nu toch helmaal niet over de standquote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar komen wel z'n frustraties vandaan.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Het gaat nu toch helmaal niet over de stand![]()
bedoel ook niet dat jij die maakte. maar jij reageerde op iemand die op die opmerking reageerde.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar heb ik die opmerking gemaakt dan?
Volgens mij sloeg dat overigens op ananas maar goed...
Wou ik dus net ook wat over postenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
Publiek staat er niet echt achter mogen we toch wel zeggen...
Nee hoor CMT en een beetje dollen kan ik best hebben, maar die Compile heeft tussendoor nu al 3x een post op het randje van de policy gedaan.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blijkbaar interesseert dit forum je meer, dan je club. Ervan uitgaande dat ajax je club is natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik vanaf hier ook de TV in de gaten houden.
Hij is voor Juve volgens mijquote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Vision het volgende:
[..]
bedoel ook niet dat jij die maakte. maar jij reageerde op iemand die op die opmerking reageerde.
ik dacht dat ie gewoon niet blij was met de opmerking 'bananenbai' ipv gewoon gefrustreerd te zijn
Wat verwacht je dan van het ajax publiek... Het is niet zomaar dat in elk stadion als er niet achter hun eigen ploeg wordt gestaan dat er dan 'Ajax Publiek' word geroepen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Wou ik dus net ook wat over posten
Alles kan, wil nog niet zeggen dat het verstandig is.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
kijk, wedstrijden kun je dus wel staken
Ajax is inderdaad mijn club. Maar dat zeg ik, ik hou beide tegelijkertijd in de gaten.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Blijkbaar interesseert dit forum je meer, dan je club. Ervan uitgaande dat ajax je club is natuurlijk.
zou best kunnen, maar om nou mensen uit te schelden op basis van (niet vanwegequote:Op woensdag 15 september 2004 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is voor Juve volgens mij
hahahahaquote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Kankeren jullie de volgende keer op uit een voetbal topic. Stelletje kneuzen.
Eigenlijk best zielig, denken dat je leukt bent en niemand lacht om je posts.
Volgens mij sloeg het op die opmerking over die ananas (anastasiou)....quote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef Vision het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar om nou mensen uit te schelden op basis van (niet vanwege) hun huidskleur vind ik niet echt normaal
Verbaast me weinig als je ziet hoeveel meters hij gemaakt heeft vandaagquote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Maxwell weer kramp bij die sliding.
en zo hoort het ook.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Meier fluit vandaag trouwens sterk, hij laat lekker veel toe
Het is voor Sylvie te hopen dat v/d Vaart straks nog wat puf over heeft.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef PhatRabbit het volgende:
Zo je merkt wel dat de pijp helemaal leeg is bij Ajax :s
precies, in het kader van fruit, ananas, banaan enz, maar ja sommigen beginnen gelijk over racismequote:Op woensdag 15 september 2004 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg het op die opmerking over die ananas (anastasiou)....
Precies.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef Cart_man het volgende:
Zoveel geef je blijkbaar niet om je club. Type TT-supporter.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ajax is inderdaad mijn club. Maar dat zeg ik, ik hou beide tegelijkertijd in de gaten.
jammer genoeg wel,Madrid 3-0 achter is natuurlijk altijd leukquote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog een paar minuten en het is weer voorbij die mooie CL-avond.
hij maakte hem vorig topic ook al en toen ging 't (volgens mij iig) niet over anastasiou.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij sloeg het op die opmerking over die ananas (anastasiou)....
Heerlijk inderdaad. Dadelijk even die drie goals bekijken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jammer genoeg wel,Madrid 3-0 achter is natuurlijk altijd leuk
Sylvie in haar nakie - dat kan VdV vanavond toch echt niet negeren...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is voor Sylvie te hopen dat v/d Vaart straks nog wat puf over heeft.
Als elke échte supporter elke wedstrijd in het stadion aanwezig zou moeten zijn, en in het geval van thuiszitten zijn ogen geen minuut van het scherm mag halen om even een ander scherm te verversen, dan ben ik inderdaad geen echte supporter nee.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zoveel geef je blijkbaar niet om je club. Type TT-supporter.
Ben ook blij dat we jou weer twee weken niet zien.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Dadelijk even die drie goals bekijken.
Real en Ajax verloren. Mooier kan het haast niet.
Je hebt er weinig van begrepen. Zei ik niet aan het begin vd 2e helft dat Juve ze gewoon kapot laat lopen?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:30 schreef VoreG het volgende:
Ajax veel sterker de 2e helft.... en toch niet winnen
Op internet zitten forummen terwijl de eerste CL wedstrijd van het seizoen bezig is, is iets anders dan 'even je oog van het scherm halen'.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Als elke échte supporter elke dag in het stadion aanwezig zou moeten zijn, en in het geval van thuiszitten zijn ogen geen minuut van het scherm mag halen om even een ander scherm te verversen, dan ben ik inderdaad geen echte supporter nee.
Zondagavond ben ik wellicht weer van de partij om het 2e verlies van Ajaks van de week er even in te peperen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ook blij dat we jou weer twee weken niet zien.
Sjees, zeikerd..quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
gezien je icoon en eerdere posts die ik van je gezien hebt is dat niet zo heel gek?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Compile het volgende:
precies, in het kader van fruit, ananas, banaan enz, maar ja sommigen beginnen gelijk over racismeJammer....
zet mij nou niet voor lulquote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zondagavond ben ik wellicht weer van de partij om het 2e verlies van Ajaks van de week er even in te peperen.
ga een leven zoeken manquote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zondagavond ben ik wellicht weer van de partij om het 2e verlies van Ajaks van de week er even in te peperen.
Misschien dat het een soort stress-uitlaatklep is voor sommigen?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op internet zitten forummen terwijl de eerste CL wedstrijd van het seizoen bezig is, is iets anders dan 'even je oog van het scherm halen'.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef PhatRabbit het volgende:
Ik ben ook wel echt fan hoor, maar ik kijk het voetbal liever op het scherm dan live. Zie je tenminste die acties haarscherp en heb je geen verrekijker nodig.
Zal wat worden dan met die spreekkoren van Den Boschquote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Veel stress blijkbaar.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Misschien dat het een soort stress-uitlaatklep is voor sommigen?
Niet jokken, jochie, deze had je toenet namelijk ook al geplaatst:quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Compile het volgende:
precies, in het kader van fruit, ananas, banaan enz, maar ja sommigen beginnen gelijk over racismeJammer....
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:46 schreef Compile het volgende:
Die word constant door bananenbai onderuit gehaald. Mooie actie alleen de verkeerde zostraks ( de jong) die daar door nedved onderuit werd getikt
Maarja, het verschil zie je toch niet he
Type kijk-mijn-club-heeft-nog-zat-lege-stoeltjesquote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als je achter het doel staat zie je toch echt niet alles aan de andere kant van het veld hoor. Helemaal niet in de Arena.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Een beetje gefrustreerd?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
ga een leven zoeken man
maar daar heb je geen punten vanquote:Op woensdag 15 september 2004 22:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajax en PSV mogen iig blij zijn met het vertoonde spel.
Potverdorie.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:34 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Als je achter het doel staat zie je toch echt niet alles aan de andere kant van het veld hoor. Helemaal niet in de Arena.
Je kijkt duidelijk niet de wedstrijd, ook de commentator maakte eenzelfde toespeling, omdat Nedved juist de verkeerde pakte.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet jokken, jochie, deze had je toenet namelijk ook al geplaatst:
[..]
je legt een strafschop toch ook geen halve meter naar vorenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die grens heeft ze niet op een rijtje.
Gelukkig zit je veilig achter je beeldscherm wat een mongool ben jij zegquote:Op woensdag 15 september 2004 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een beetje gefrustreerd?
Palestijntjes worden constant in de pan gehakt, nu Ajax ook.
Tong,wat doe je nu?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Kankerscheids.
Het was wel buitenspel helaasquote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
Toch wel, dat was buitenspel , als je nu aan de hoekschopvlag staat of midden voor de goal , buitenspel moet je op een lijn bekijken hé ...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
mongooltjequote:Op woensdag 15 september 2004 22:36 schreef Compile het volgende:
En afgelopen:D:D
JUVEEEE JUVEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BYE BYE AJAX !!![]()
![]()
Ik kan je wel een keer toevallig tegenkomen hoor als je echt zo stoer bent.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Gelukkig zit je veilig achter je beeldscherm wat een mongool ben jij zeg![]()
Kruip je nu weer terug onder je steen?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:36 schreef Compile het volgende:
En afgelopen![]()
![]()
![]()
JUVEEEE JUVEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BYE BYE AJAX !!![]()
![]()
juve heeft gewoon (veel) meer individuele klasse en maakt daar 1 moment gebruik van.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef golfer het volgende:
Onterecht verlies. Had minstens een gelijspel moeten zijn.
slechte verliezerquote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef mat_herben het volgende:
[..]
mongooltje
vecht dat lekker ergens anders uitquote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik kan je wel een keer toevallig tegenkomen hoor als je echt zo stoer bent.
Het gaat om het resultaat, zeker in een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef dronkeykong het volgende:
Italiaanse anti-voetballers
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ga nu maar weer lekker rukken ouwe en doe je **** de groeten ze kent me nog wel![]()
Uefa-cupquote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef F1908 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Juve, Juve, Juve
[afbeelding] [afbeelding]
Vertel eens wat nieuwsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef Moody het volgende:
Wat een zielig publiek toch...
Ajax speelde heel behoorlijk, ze verliezen maar met 0-1 van een Europese topclub en dan gaat het publiek ze uitfluiten
Kijk, jij hebt t begrepenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat om het resultaat, zeker in een uitwedstrijd.
Juve gaat zich echt niet moe maken voor een wedstrijdje tegen de kampioen van Nederland.
Die hebben 3 punten gepakt in een uitwedstrijd. Dan kan je zo mooi voetballen als je wilt, maar als je aan het eind 0 punten hebt, schiet je er geen drol mee opquote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef dronkeykong het volgende:
Italiaanse anti-voetballers
Zo stoer ben je dus niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou ben ik bang
![]()
Ga nu maar weer lekker rukken ouwe en doe je **** de groeten ze kent me nog wel![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef Xante het volgende:
Gefeliciteerd met het nipte verlies. Het had veel erger kunnen zijn!
Dat beest uit je icoon kruipt elke avond op de jouwe?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef F1908 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan mij niet herinneren dat we afgelopen weekend verloren hebbenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een slechte verliezers zijn het die Ajacieden zeg. Afgelopen weekend ook al.
En ze hebben allebei 0 punten.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wel leuk, dit ajax is een olifant en psv is hiermee vergeleken een mier.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
zo'n mooie wedstrijd.
Ajax was machtig, daar moet iedereen het mee eens zijn.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ajax was de beste team in de 2e helft en als ze zo blijven spelen dan zit de ronde verder erin.
Fantastisch, na zo'n kutwedstrijd van gisteren zo'n mooie wedstrijd.
Ajax was machtig, daar moet iedereen het mee eens zijn. Maar je merkt waar de zwakte ook zit; scorend vermogen.
Iedereen die Ajax nu blind haalt is blind door clubliefde of gewoon blind.
en uiteindelijk staan beiden op 0 puntenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ajax was de beste team in de 2e helft en als ze zo blijven spelen dan zit de ronde verder erin.
Fantastisch, na zo'n kutwedstrijd van gisteren zo'n mooie wedstrijd.
Ajax was machtig, daar moet iedereen het mee eens zijn. Maar je merkt waar de zwakte ook zit; scorend vermogen.
Koeman verdient een lintje, Ajax zo gedurft laten spel!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
Koeman, knuppel, Sneijder wisselen is echt not done in deze wedstrijd. Ik zeg : Koeman wisselen.
Altijd die Italiaanse kut-wijven met hun geluk. Dan de Duitsers en Israeliers maar pakken.
stoere kerelquote:Op woensdag 15 september 2004 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee je moeder, en ik geniet elke dag opnieuwquote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat beest uit je icoon kruipt elke avond op de jouwe?
Ja het zal altijd geluk zijn. Gewoon een goede instelling, discipline en tactiek en je wint zulke wedstrijd.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
Koeman, knuppel, Sneijder wisselen is echt not done in deze wedstrijd. Ik zeg : Koeman wisselen.
Altijd die Italiaanse kut-wijven met hun geluk. Dan de Duitsers en Israeliers maar pakken.
Een 3-0 voorsprong uit handen tegen tegen Den Haag voelt wel aan als een verlies mag ik aannemen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat we afgelopen weekend verloren hebben
Waarom moet je daarvoor blind zijn? Waarvoor ben je blind? Net alsof je Ajax alleen haat als ze goed spelen ofzo (als je daarop doelt, tenminstequote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar ajax met meer respect.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
en uiteindelijk staan beiden op 0 punten
Tegenstanders van formaatquote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef trepper het volgende:
Dan maar wachten tot morgen wanneer de eerste europese punten gepakt worden door de 3e club van nederland.![]()
Een lintje? je speelt gvd thuis wat wil je danquote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Koeman verdient een lintje, Ajax zo gedurft laten spel!
Sneijder speelde verder een slechte wedstrijd en bracht aanvallend niet veel.
Tja, als je zonder te betalen niet aan je trekken kan komen...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef F1908 het volgende:
[..]
Nee je moeder, en ik geniet elke dag opnieuw
Wat is een Ajaxied?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:44 schreef woediewokkie het volgende:
scheids.......ze zingen het de hele wedstrijd door....dat ben ik als ajaxied niet gewent..................
Bron?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:44 schreef Chadi het volgende:
Roma ligt eruit
Wat is er dan precies gebeurd?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:44 schreef VoreG het volgende:
Belachelijk wat er met Frisk gebeurt
Belachelijke schwalbe inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:44 schreef VoreG het volgende:
Belachelijk wat er met Frisk gebeurt
met respect win je geen wedstrijden en een 1-0 nederlaag blijft een 1-0 nederlaag. Het enige dat telt in het voetbal is resultaat en voor beide teams is dat hetzelfde; een kleine nederlaag en geen puntenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar ajax met meer respect.
Ajax heeft kansen gehad en psv geen een.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Wat s er dan precies gebeurt?
Juventus is op papier een klasse beter.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:44 schreef Gravit het volgende:
[..]
Een lintje? je speelt gvd thuis wat wil je dan![]()
Juve![]()
Krijgt een aansteker op zn voorhoofd, bloede behoorlijkquote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Wat s er dan precies gebeurt?
grapjasquote:Op woensdag 15 september 2004 22:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Maar ajax met meer respect.
Ajax heeft kansen gehad en psv geen een.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Belachelijke schwalbe inderdaad.
Of je kijkt nu niet TV en dan zeg je het niet. Onder welke steen kom jij eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef Compile het volgende:
[..]Uit welke steen kom jij dan vandaan gerkopen, net wakker?
wat een beelden zegquote:Op woensdag 15 september 2004 22:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krijgt een aansteker op zn voorhoofd, bloede behoorlijk
Moggűh.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef Compile het volgende:
[..]Uit welke steen kom jij dan vandaan gerkopen, net wakker?
dat is een supporter die heel hoog van de toren schreeuwd,heel veel huilt en zeikt over grammaticale foutjes......kep de avond van mijn levenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Wat is een Ajaxied?
Dat snap ik, maar Ajax bied dus duidelijk meer perspectief.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
met respect win je geen wedstrijden en een 1-0 nederlaag blijft een 1-0 nederlaag. Het enige dat telt in het voetbal is resultaat en voor beide teams is dat hetzelfde; een kleine nederlaag en geen punten
Als je dat als ajaksiet niet eens kan spellen is het wel heel triest met je gesteld.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:46 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dat is een supporter die heel hoog van de toren schreeuwd,heel veel huilt en zeikt over grammaticale foutjes......kep de avond van mijn leven
Iddquote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
met respect win je geen wedstrijden en een 1-0 nederlaag blijft een 1-0 nederlaag. Het enige dat telt in het voetbal is resultaat en voor beide teams is dat hetzelfde; een kleine nederlaag en geen punten
Das kut, de waarheid.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
grapjas
Getverdemme. Wat een voetbal-noobigheid. Sneijder was een dikke dikke voldoende, dat Sonck voorin niet genoeg vrijloopt en hi jdaardoor aanvallend te weinig kan inpulsen kan je hem niet verwijten.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Koeman verdient een lintje, Ajax zo gedurft laten spel!
Sneijder speelde verder een slechte wedstrijd en bracht aanvallend niet veel.
hoeveel is het geworden net?............ff de stand bekijkenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je dat als ajaksiet niet eens kan spellen is het wel heel triest met je gesteld.
Wat zouden wij in Belgie met een pure "rechtsbuiten" moeten gaan doen ?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
En de Mul, das natuurlijk 3 keer niks. Die Groninger meteen transfereren naar Belgie is mijn advies, hij is nogal fan van bBelgen en hun laffe speelwijze.
Ik vond hem niet matig, maar ook niet zeer behoorlijk. Hij begint weer vorm te krijgen laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
op de belg wordt gezegd dat VDV erg matig speelde, Youri en Jack vonden hem zeer behoorlijk, toch geinig die prespectiefverschillen
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef F1908 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Juve, Juve, Juve
[afbeelding] [afbeelding]
De mul is een belgquote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
n de Mul, das natuurlijk 3 keer niks. Die Groninger meteen transfereren naar Belgie is mijn advies, hij is nogal fan van bBelgen en hun laffe speelwijze.
heb niet alles gezien, maar wat ik heb gezien zag er idd goed uit jaquote:Op woensdag 15 september 2004 22:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vond Van der Vaart ook wel aardig spelen.
Dan moet je eens gaan kijken op nieuwspagina's strontkop!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moggűh.
Ik weet alleen maar dat de wedstrijd is gestaakt nadat Frisk bekogeld werd. Ik vraag toch ook wat er precies gebeurd is.
Drol.
Ja van Juve verliezenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef Compile het volgende:
Ajax, lachertje van het jaar
Als je begrijpend kon lezen had je begrepen dat 'die Groninger' sloeg op Koeman.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
De mul is een belg
Dat zeg ik toch. Hij heeft iets met Belgen.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
De mul is een belg
Haha, tuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef Compile het volgende:
Ajax, lachertje van het jaar
Noem er eens één voor de gein. Teletekst en VI melden bij mij niks bijzonders namelijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:53 schreef Compile het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan kijken op nieuwspagina's strontkop!
kun jij niet normaal reagerenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:53 schreef Compile het volgende:
En vanaf nu is het afgelopen met persoonlijke aanvallen tegen andere users.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:53 schreef Compile het volgende:
Het lijkt wel ketchup uit een B-film.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef DjDev het volgende:
de foto zijn niet super kwaliteit maar je krijgt er een goed beeld van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Indeed. Sterker nog, ze moeten op basis van hun kwaliteiten allebei 2e worden. Anders doen ze het niet goed.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ajax kan netzo goed 2e worden als Psv.
HaHa?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het lijkt wel ketchup uit een B-film.
Is inderdaad triest dit.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef DjDev het volgende:
de foto zijn niet super kwaliteit maar je krijgt er een goed beeld van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb die wel van het gevecht tussen Galatasaray - AS Romaquote:Op woensdag 15 september 2004 22:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is inderdaad triest dit.
Heb je die andere beelden niet van de Romaspelers die los gingen op de Italiaanse politie. Dat waren mooie beelden.![]()
Plaats die dan maar in het topic dat over Roma gaat.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:59 schreef DjDev het volgende:
ik heb die wel van het gevecht tussen Galatasaray - AS Roma
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En vanaf nu is het afgelopen met persoonlijke aanvallen tegen andere users.
De eerste de beste die dat nu nog doet kan optiefen!
heb jij nooit een wondje op je hoofd gehad?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat bloedt toch behoorlijk, had Roma niet nog een voorwaardelijke straf uitstaan van een aantal jaren geleden? If so, dan zijn ze nu zwaar de lul
Ehm, niet alleen dat, ook dat gehuil als een stel wijven over dat van zondag met de spreekkoren. Hypocriet en laf, als je hoorde wat die ajax supporters riepen zoals "Steek het mes in het vlees van die kanker Hagenees" en andere racistische spreekkoren.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja van Juve verliezen.
ook geen UEFA.....is te minderwaardig voor ze(eigen woorden)quote:Op woensdag 15 september 2004 23:01 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Nah was een mooi weekje, eerst bij ons 2 punten verliezen en dan van onze vrienden verliezen .
Als dat zo doorgaat dan doen jullie dadelijk nergens meer aan mee en misschien blazen jullie dan eens wat minder hoog van de toren.
JUVE JUVE JUVE!!!
![]()
ja als het zonder reden is dan lijkt me het niet zo gek. Beetje laf.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef golfer het volgende:
Ik blijf niet bezig met berichten te verwijderen.
Of als jullie na dit seizoen weer gedegradeerd zijn, dan komen we wel eventjes zwaaienquote:Op woensdag 15 september 2004 23:01 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Nah was een mooi weekje, eerst bij ons 2 punten verliezen en dan van onze vrienden verliezen .
Als dat zo doorgaat dan doen jullie dadelijk nergens meer aan mee en misschien blazen jullie dan eens wat minder hoog van de toren.
JUVE JUVE JUVE!!!
![]()
Ik weet hoe hard het kan bloeden als je tegen een stilstaande balk aanloopt jaquote:Op woensdag 15 september 2004 23:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
heb jij nooit een wondje op je hoofd gehad?
Een klein wondje bloed al heel erg...
dat wel jaquote:Op woensdag 15 september 2004 23:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik weet hoe hard het kan bloeden als je tegen een stilstaande balk aanloopt ja
Maar het bekogelen van een scheidsrechter levert al een hoge boete op, laat staan dat deze geraakt wordt en daarna de wedstrijd staakt, dan heb je als Roma zijnde een mega-probleem
Wat is er zo moeilijk aan normaal reageren? Wat hoop je met je manier van posten nou te bereiken?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:05 schreef Compile het volgende:
[..]
ja als het zonder reden is dan lijkt me het niet zo gek. Beetje laf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |