we hebben nog nooit een tractor gehad. doe eens gekquote:Op woensdag 15 september 2004 09:08 schreef ook_gek het volgende:
kut bak![]()
ik vind die van D-Devil veel mooier
ik woon niet in friesland of zoquote:Op woensdag 15 september 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
we hebben nog nooit een tractor gehad. doe eens gek
jij bent niet de enige of zoquote:Op woensdag 15 september 2004 09:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik woon niet in friesland of zo![]()
Nee maar wel de belangrijkstequote:Op woensdag 15 september 2004 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent niet de enige of zo
hoelang duurt die ban nou nog ?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:25 schreef Y2J het volgende:
koel, 2 spamtopics
als ik je NSB word je kloon dan ook geband ?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:25 schreef Y2J het volgende:
koel, 2 spamtopics
kloon ban ?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:30 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
als ik je NSB word je kloon dan ook geband ?
wiequote:Op woensdag 15 september 2004 11:33 schreef D-Devil het volgende:
NSB addict.
maar extreem is dan ook een nsb'er van het ergste soort hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 11:36 schreef D-Devil het volgende:
Kiwi ?.
xtreem geloof ik heeft het in zijn sig staan/
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar extreem is dan ook een nsb'er van het ergste soort hoor![]()
Maar jij ziet nooit de mailtjes van mij naar nikkyquote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alsjeblieft neit zeg jij blauwquote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar jij ziet nooit de mailtjes van mij naar nikky
Reken maar dat ik straks opeens modje ben![]()
Duo-mod vind ik ook wel goed hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kick to onzinquote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kick to onzin![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo?
Hmmm kijk even bij m,n notes wedden dat er niks meer bij gekomen is na de laatste tijd![]()
Oh en bushokje slopen. Homo foob. Duiven recept moeten je wel bekend in de oren klinken![]()
Jij kunt het woord "slotje" niet eens goed typenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zijn er maar 3, en de rest danquote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo?
Hmmm kijk even bij m,n notes wedden dat er niks meer bij gekomen is na de laatste tijd![]()
Oh en bushokje slopen. Homo foob. Duiven recept moeten je wel bekend in de oren klinken![]()
Vanavond de restquote:Op woensdag 15 september 2004 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zijn er maar 3, en de rest dan![]()
Spannend tochquote:Op woensdag 15 september 2004 12:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jij kunt het woord "slotje" niet eens goed typen.
Je weet nooit wat er in de sluitpost staat inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2004 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend toch![]()
wat doe je hier danquote:Op woensdag 15 september 2004 13:20 schreef BoJo het volgende:
Hallo, ik mag hier eigenlijk niet eens op
![]()
Dingen die niet mogenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat doe je hier dan
Kun je beter gaan dinchen.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:36 schreef Hugster het volgende:
ik ga nu ff lunchen
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:17 schreef Y2J het volgende:
* D-Devil is bezig met installshield developer, maar das best een lastig programma
Brood, vlees en fruitquote:Op woensdag 15 september 2004 15:13 schreef BazzoS het volgende:
wat heb je gedinched dan?
'k hou ook van jou hoor stuk import.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat hij zegt.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:52 schreef Xtreem het volgende:
goddomme.. als ik er niet ben, knallen jullie 2 SC's in 1 dag vol... ben ik online, is er geen hond...
toeval? yeah right
jullie zijn gewoon een stel achterbakse honden.
hoiquote:Op woensdag 15 september 2004 15:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat hij zegt.
Iets te melden?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ook hoi
Dat is niet veel nee....quote:Op woensdag 15 september 2004 16:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nope.
Die John Deere Cabines zijn luxer, comfortabeler en stiller dan de meeste auto's. En de diesel motoren met powershift (schakelen met vol vermogen zonder koppeling) zijn superstil.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:39 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb ooit trouwens op een tractor meegereden takke herrie en het komt niet vooruit.
Het was een Deutz ongeveer iets als deze..quote:Op woensdag 15 september 2004 16:14 schreef more het volgende:
[..]
Die John Deere Cabines zijn luxer, comfortabeler en stiller dan de meeste auto's. En de diesel motoren met powershift (schakelen met vol vermogen zonder koppeling) zijn superstil.
ik nog ongeveer een half uur.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is niet veel nee....
Ik ook niet trouwens. Aardig dat je het vraagt.
Ik verveel me nog een half uur. wat jij?
Ik zou in die suup gaan wonenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik nog ongeveer een half uur.
daarna een spannend uur terug in de suup.
Uur? file rijden ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik nog ongeveer een half uur.
daarna een spannend uur terug in de suup.
nee langzaam rijden.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Uur? file rijden ofzo?
ik mag zo 3 uur lang aantekeningen maken bij accounting, omdat meneer een hekel heeft aan powerpoint, en dus ter plekke alles op de overheadprojector schrijft....![]()
Ruilen?
kan je vrouw je niet komen halen... sleep je de MKIII naar huisquote:Op woensdag 15 september 2004 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee langzaam rijden.
zie karbo.
geen gesleep. het is een toyota en hij zal op eigen kracht rijden.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kan je vrouw je niet komen halen... sleep je de MKIII naar huis
jij moet karbo zien enzo
vermaak jequote:Op woensdag 15 september 2004 16:33 schreef Xtreem het volgende:
been there, done that...
Junkske's, ik ben weg.... college tot 19.30
klopt.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Japis_backup het volgende:
zo af en toe is neuken best lekker.
Bull shit, het is een automaat, daarom kun je em niet slepenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen gesleep. het is een toyota en hij zal op eigen kracht rijden.
karbo is okay
binnenkant in een bocht de berm geraakt, rondgespint en met de achterkant een boompje geraaktquote:Op woensdag 15 september 2004 16:40 schreef D-Devil het volgende:
Je hebt er toch niet nu al pech mee hè ?
Gelukkig, je zult er maar niet van houden.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat hij zegt.
rare geluiden enzoquote:Op woensdag 15 september 2004 16:40 schreef D-Devil het volgende:
Je hebt er toch niet nu al pech mee hè ?
niet met kerels trouwens.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:42 schreef Japis_backup het volgende:
[..]
Gelukkig, je zult er maar niet van houden.
Ik heb geen regen hierquote:Op woensdag 15 september 2004 16:44 schreef PeuRac het volgende:
Fuckking regen hier, ik zit in de serre, en hoor die klote radio niet meer![]()
Neequote:Op woensdag 15 september 2004 16:44 schreef PeuRac het volgende:
@BazzoS, moet je zo nog naar huis?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:42 schreef D-Devil het volgende:
RWD.
die wordt wel lekker heetquote:Op woensdag 15 september 2004 16:46 schreef Broodjevlees het volgende:
Mijn traktor is toch lekker veel beter
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
rare geluiden enzo
niet leuk
Geile tracktorquote:Op woensdag 15 september 2004 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die wordt wel lekker heet
ik ook.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]. ik hoop dat het niet veel voorsteld.
ah dus ze heeft geen baard. dat is mooi.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:45 schreef Japis_backup het volgende:
Ik hou ook niet van kerels, wel van mn vrouw. Vooral als ze lekker glad geschoren is. Wat altijd zo is gelukkig.
Nee, en de snor scheert zequote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah dus ze heeft geen baard. dat is mooi.
Inderdaad, zeer fijn om mee te werken.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef PeuRac het volgende:
Dit is wel relax: Fok! Msn Messenger v 0.1 Beta released :)
Staat ze open voor anale sex?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:55 schreef Japis_backup het volgende:
[..]
Nee, en de snor scheert ze
neus- en oorharen ook?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:55 schreef Japis_backup het volgende:
[..]
Nee, en de snor scheert ze
nog relaxter is gewoon géén MSN. wat scheelt dat een gedram zeg.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef PeuRac het volgende:
Dit is wel relax: Fok! Msn Messenger v 0.1 Beta released :)
Jij gebruikt zeker Trilian? Dat is pas een bout programmaquote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nog relaxter is gewoon géén MSN. wat scheelt dat een gedram zeg.
Natuurlijk en voor de rest een Brasilianquote:Op woensdag 15 september 2004 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neus- en oorharen ook?
he Arie! alles goed man?? Tijd niet gesproken!quote:Op woensdag 15 september 2004 17:19 schreef Ballebek het volgende:
Hallo mensen, hier arie nutteloos...
Maccofiel?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:20 schreef Japis_backup het volgende:
[..]
Natuurlijk en voor de rest een Brasilian
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maccofiel?
![]()
Boefje mert wie ga je uit eten?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:30 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er vanavond pas laat. Ik ga uit eten![]()
Feliciteer d'r van me fugie Y2Jquote:Op woensdag 15 september 2004 17:28 schreef Y2J het volgende:
* Hugster zijn mams is jarig![]()
Ej bal hoe is je tv?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:19 schreef Ballebek het volgende:
Hallo mensen, hier arie nutteloos...
Maak maar eens een picquote:Op woensdag 15 september 2004 17:41 schreef BoJo het volgende:
ik heb honger... willen jullie m'n afwas zien ?
* BoJo is even een pic makenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak maar eens een pic
Morgen gaat ie terug en bestel ik alsnog de Samsungquote:Op woensdag 15 september 2004 17:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ej bal hoe is je tv?
Heb je hem gehangen of met een stand neergezet? en hoe vind je het beeld?![]()
schiet eens op danquote:Op woensdag 15 september 2004 17:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
* Hugster is even een pic maken![]()
Lang zal ze levenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:28 schreef Y2J het volgende:
* Y2J zijn mams is jarig![]()
en dat tv kijken test je ook niet even in de winkel voordat je 1600 gaat uitgeven?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Morgen gaat ie terug en bestel ik alsnog de Samsung
Hij valt best wel tegen, leuk dat ie DVI heeft maar gewoon TV kijken zuigt, alleen met de computer ziet het er mooi uit.
De samsung is wel een paar tientjes duurder maar ja, dat heb ik er wel voor over; die Samsung heeft ook een analoge VGA input.
Wel getest, maar je kan zoon TV niet testen in het donker he...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dat tv kijken test je ook niet even in de winkel voordat je 1600 gaat uitgeven?![]()
Koop nu een Loewe Xelos dan?! nu kan et nog![]()
ga maar maar een kijken naar een Xelos 5381 of een Nemos 32quote:Op woensdag 15 september 2004 17:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wel getest, maar je kan zoon TV niet testen in het donker he...
Die samsung heb ik wel in het donker gezien en dat is toch wel strakker!
Maare, Waarom een beeldbuis?
Loewe. Xelosquote:Op woensdag 15 september 2004 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dat tv kijken test je ook niet even in de winkel voordat je 1600 gaat uitgeven?![]()
Koop nu een Loewe Xelos dan?! nu kan et nog![]()
fielseteerd enzoquote:Op woensdag 15 september 2004 17:28 schreef Y2J het volgende:
* hermandeperman zijn mams is jarig![]()
Ouwe teringmeuk die Loewe!quote:Introductie model: 2000
OMG wat ben jij een prutzer zeg...quote:
Nemos 32 nietquote:Op woensdag 15 september 2004 17:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ouwe teringmeuk die Loewe!
hebben jullie BTW geen vaatwasser???quote:Op woensdag 15 september 2004 17:55 schreef BoJo het volgende:
wat je niet ziet is wat er onderin de wasbak ligt, bijna al het bestek dus![]()
ik heb die koekepan nodig zoquote:Op woensdag 15 september 2004 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG wat ben jij een prutzer zeg...
Ik vind het jammer dat ik gisteren geen foto heb gemaakt van mijn afwas... maar er stonden GEEN boerden/glazen/bekers meer in de kast en er kon NIETS meer bij op het aanrecht.... (en ja ik stapel heeeeeeel hoog)
die is met vakantie (pa)quote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hebben jullie BTW geen vaatwasser???
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
die is met vakantie (pa)![]()
ik zie wel tegen de tijd dat ik opmezelf gaquote:Op woensdag 15 september 2004 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Ik zit er zelfs over te denken om hier op mijn kamer zo'n ding te kopen...
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie wel tegen de tijd dat ik opmezelf ga, maar m'n pa die heeft in een restaurant staan afwassen eeuwen geleden en dus vind ie het zonde om een vaatwasser te kopen.
dat word de koekepan afwassen danquote:Op woensdag 15 september 2004 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]enne... omelet!
![]()
Daar zorg je maar voorquote:Op woensdag 15 september 2004 18:06 schreef Ballebek het volgende:
Nou ja, ik zal morgen eens kijken; koopavond + Loewe dealer om de hoek.
Die ... 32 is wel teringzwaar btw; 57 KG!!!
Denk je dat mijn TV meubel dat houdt
lekker omeletje dusquote:Op woensdag 15 september 2004 19:17 schreef BoJo het volgende:
I don't feel so good![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
omdraaien is toch niet zo moeilijk......quote:Op woensdag 15 september 2004 19:22 schreef BoJo het volgende:
het ging fout bij het omkeren van de omelet voor de 1ste keer![]()
toen heb ik alles er maar gewoon ingeflikkert wat uiteindelijk resulteerde op dat de helft aan de pan bakte.
ik kan niet koken![]()
als je een spatel ofzoiets kunt vinden niet nee, met een vork en een mes word het lastigerquote:Op woensdag 15 september 2004 19:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdraaien is toch niet zo moeilijk......![]()
aangebakken eten is idd niet zo lekker en gezond![]()
zoiets heet een VW golf IIquote:Op woensdag 15 september 2004 15:39 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb ooit trouwens op een tractor meegereden takke herrie en het komt niet vooruit.
Ik durf te wedden dat als je iets minder lui was geweest en de afwas had gedaan, dat je een heerlijke omelet had, gehadquote:Op woensdag 15 september 2004 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je een spatel ofzoiets kunt vinden niet nee, met een vork en een mes word het lastiger![]()
bord erop en dan omdraaienquote:Op woensdag 15 september 2004 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je een spatel ofzoiets kunt vinden niet nee, met een vork en een mes word het lastiger![]()
Ik wel en ik vind m gaafquote:Op woensdag 15 september 2004 09:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik woon niet in friesland of zo![]()
Je kan niet koken, niet rijden, ziet spoken, werk op een helldesk.. het zit niet mee hequote:Op woensdag 15 september 2004 19:22 schreef BoJo het volgende:
het ging fout bij het omkeren van de omelet voor de 1ste keer![]()
toen heb ik alles er maar gewoon ingeflikkert wat uiteindelijk resulteerde op dat de helft aan de pan bakte.
ik kan niet koken![]()
Wat hij zegt... schijtbakquote:Op woensdag 15 september 2004 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wel en ik vind m gaaf
John Deere schijt echt de top of the bill in tractor land te zijn.. mn broer heeft er volgens mij 3 of zo
maar dat gele spul wat erbovenop zit dan, dat gaat toch niet werkenquote:Op woensdag 15 september 2004 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bord erop en dan omdraaien
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:42 schreef Hugster het volgende:
luie donder is het heh die BoJo
ik zie geen spoken, die vriendin wel, maar ikke NIETquote:Op woensdag 15 september 2004 20:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kan niet koken, niet rijden, ziet spoken, werk op een helldesk.. het zit niet mee he![]()
![]()
ik kon een perfecte omelet maken op vakantie maar daar was die koekepan lichter en ik had een spatel.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:17 schreef D-Devil het volgende:
Je kan geen ei maken?.
.
Zwaar materiaal is ook niets voor Alfa mensenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kon een perfecte omelet maken op vakantie maar daar was die koekepan lichter en ik had een spatel.![]()
ik hou het wel bij pasta en pizza![]()
nee want ik ben superieur aan jullie gewone volk als Alfa mensquote:Op woensdag 15 september 2004 20:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zwaar materiaal is ook niets voor Alfa mensen.
doeiquote:Op woensdag 15 september 2004 20:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
als grijskenteken wegvalt is de complete bestelbusauto handel kapot, tevens kost het vervoerder 100000 uuro meer.. denken ze daar dan niet aan.. en die arme invalide en moi![]()
HUFTERSik ga emigreren.
dan zijn crazy Express'en allen nog voor de elitequote:Op woensdag 15 september 2004 20:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
als grijskenteken wegvalt is de complete bestelbusauto handel kapot, tevens kost het vervoerder 100000 uuro meer.. denken ze daar dan niet aan.. en die arme invalide en moi![]()
HUFTERSik ga emigreren.
ik word kamper, dan hoef ik niets te betalen en rij ik in een MB 600SLquote:Op woensdag 15 september 2004 20:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan zijn crazy Express'en allen nog voor de elite![]()
wordt jij teruggewezen naar Fiat Panda![]()
Dat is ook een optiequote:Op woensdag 15 september 2004 20:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik word kamper, dan hoef ik niets te betalen en rij ik in een MB 600SL
van die goudkleurige spaakdingen.. naja dat neem ik dan maar op de koop toequote:Op woensdag 15 september 2004 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is ook een optie![]()
wel onder 1 voorwaarde: er moeten errug foute velgen onder![]()
blijft niet plakken en anders een klein beetje olie op het bord smerenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar dat gele spul wat erbovenop zit dan, dat gaat toch niet werken![]()
quote:heey kamperjuhs fan me is asl goed meej jullie meej men wel kheb net men niuewe ketting gekregen hahahah nou kvin di een kei toffe site en linsey zet hem op ge bent me idol =xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx=
danielle
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef Hugster het volgende:
Die semi villa's en Merc's SL55 AMG's van van tegenwoordig hebben alleen nog maar weinig met pipo de clown en mamaloe met z'n huifkar te maken
Pipo heb ik toch zeker vorige week gespot in een E55 AMG hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef Hugster het volgende:
Die semi villa's en Merc's SL55 AMG's van van tegenwoordig hebben alleen nog maar weinig met pipo de clown en mamaloe met z'n huifkar te maken
een goede start is een oversised gouden kettingquote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar weet iemand nou hoe je kamper c.q. pipo c.q. mamaloe wordt?
Moet jij als Godfather toch weten?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar weet iemand nou hoe je kamper c.q. pipo c.q. mamaloe wordt?
Die heb ik met een $ teken met diamantjes erinquote:Op woensdag 15 september 2004 20:52 schreef Ultimora het volgende:
[..]
een goede start is een oversised gouden ketting
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:37 schreef Y2J het volgende:
damn bojo, waarom wordt jij altijd gebasht
van mij krijg je vandaag een![]()
Overigens staat bij mij op het werk 1 of andere saab, met dezelfde velgen als jou, verlaagd volgens mij en dikke remklauwen + schijven. Ga maar eens rondvragen denk ik![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bojo is oke, ole ole
Dubbel frisss zeker, of van de carnavalquote:Op woensdag 15 september 2004 20:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die heb ik met een $ teken met diamantjes erin
NIET ZO HEquote:Op woensdag 15 september 2004 20:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet jij als Godfather toch weten?
je moet bij de familia horen man![]()
en daar zijn we toch een partijtje blij mee zegquote:Op woensdag 15 september 2004 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Na een computer storing kan ik eindleijk mijn in den haag gemaakt foto's over de verschillende PTA topics uitsmeren
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was er weeer![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:06 schreef Hugster het volgende:
en daar zijn we toch een partijtje blij mee zeg
tractorrijbewijs heb ik niet nee. Wil ik ook niet nee.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ze zijn bedoeld om mee door de schijt te rijen, en om de schijt over het land te verspreiden
Sandra heeft een tractorrijbewijsIn de tijd gehaald dat ze nog gewoon Hagenees was
Heb jij geen tractorrijbewijs, ook_gek?
Dus?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=50
hoe was je diner met een vrouw?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tractorrijbewijs heb ik niet nee. Wil ik ook niet nee.
En ik wil al helemaal NIET in de buurt komen van dat hoeren ding.
Sterker nog ik wil het nooit aanraken. Vind het prima dat die dingen er zijn.
Maar ik weet zeker dat ze zeer zeker NIET voor mij op de wereld gezet zijn![]()
Waarom zijn geldauto's vaak rechtsgestuurd? Alexxxxx <--- echt 1 van de domste vragenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=50
was met m,n oudersquote:Op woensdag 15 september 2004 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe was je diner met een vrouw?
Weer iets voor het blundertopic![]()
oke niet slimme vraag danquote:Op woensdag 15 september 2004 21:32 schreef Ultimora het volgende:
domme vragen bestaan niet...
Mijn eerste post was in MUZ bij wat luister je nou topc om uurtje of 3 s,nachtsquote:Op woensdag 15 september 2004 21:33 schreef PeuRac het volgende:
LOL, een van mn eerste Posts
Welke Alfa club
veel reacties ookquote:Op woensdag 15 september 2004 21:33 schreef PeuRac het volgende:
LOL, een van mn eerste Posts
Welke Alfa club
idd, mn 2e 3e en 4e zitten allemaal volquote:Op woensdag 15 september 2004 21:35 schreef Ultimora het volgende:
die was wel succesvol zeg![]()
Mag jij nou ook het oldbie forum in danquote:Op woensdag 15 september 2004 21:35 schreef D-Devil het volgende:
Mijn 1e is verloren gegaan tijdens de Crash van Fok!
Neequote:Op woensdag 15 september 2004 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag jij nou ook het oldbie forum in dan![]()
Problemen met videokaartquote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef D-Devil het volgende:
Lees deze dan :
Problemen met videokaart. Zo triest was ik
.
trustenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef PeuRac het volgende:
ik ga maffen
Slaap lekker
Inmiddels heb ik een P4 3Ghz op 3.8quote:Op woensdag 15 september 2004 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Problemen met videokaart
wta gaat de tijd hard trouwens... dat je toen daarmee kon patsen![]()
Is dat het topic waar ik vertel waarom ik gezakt benquote:Op woensdag 15 september 2004 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
OMG [POLL] Hoe vaak rijexamen gedaan?
ook_gek... jij mag NOOIT meer rijden!! schaam je!
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat het topic waar ik vertel waarom ik gezakt ben![]()
Erg he![]()
Of een trekker !quote:Op woensdag 15 september 2004 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best erg ja... je mag je vanaf nu alleen nog maar verplaatsen in een Fiat Pinda
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Of een trekker !.
.
.
Waarom nietquote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef ook_gek het volgende:
dann og liever een 3 wieler![]()
kom je daar dan ook mee op PTA meets?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef ook_gek het volgende:
dann og liever een 3 wieler![]()
en dan? jubileum?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:07 schreef D-Devil het volgende:
Nog 5 posts.
Nee ik kom met ballebek meequote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef Ultimora het volgende:
[..]
kom je daar dan ook mee op PTA meets?
Ik had gehoopt dat alles wat sneller zou gaan, op het werk had ik er al 1 klaar liggen met een Acura CL type S.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:11 schreef Ultimora het volgende:
ik doe de volgende wel
28.000 postsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en dan? jubileum?
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:12 schreef ook_gek het volgende:
dan is hij vol![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
28.000 posts.
ik zit op de 30.000+quote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef D-Devil het volgende:
Op naar de 29.000e post dan maar.
Zit dat lekker?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit op de 30.000+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |