abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2001 @ 23:15:26 #1
8374 Rocknet.nl
Initiatief zoekt nemer (m/v)
pi_712464
Ok, here goes nothing:

Ik heb onlangs mijn S3 Virge kaart vervangen door een NVidia Tanta, stand alone, 3d kaart, AGP, 16 Mb. Nieuwste Drivers gedownload, DirectX8 geinstalleerd.

Systeem: Pentium II 233 Mhz, 32 Mb, WIN98.

Nu heb ik problemen met het afspelen van AVI bestanden (films) Normaal zijn de films die ik kijk in Mpeg-formaat en heb ik totaal geen problemen, maar vandaag kreeg ik er een in AVI. Nu loopt het geluid perfect, beeld is haarscherp, alleen heeft het beeld een achterstand van ongeveer 2 seconden t.o.v. het geluid. Buiten de vertraging hapert ie ook; dus wat streaming zou moeten zijn heeft nu plaats gemaakt voor 'schokkerige' beeldjes.
Ik heb zowel Mpeg als Mpeg2 player geprobeerd; beide hetzelfde resultaat.

Ik heb hem elders al eens gekeken. (Pentium 133Mhz, 16Mb, 8 mb kaartje) en dat ging perfect.

Iemand enig idee?

Nieuwe en gebruikte laptops tegen absolute bodemprijzen!! [url]http://www.kedocs.com/webshop[/url]
pi_712486
Idee ??
Niet echt, maar is toch eigenlijk ronduit perfekt systeem voor zoiets...
Vreemd datik daar geen last van heb...
je gebruikt toch niet mediaplayer 7 he ??

Greetz, Devil.

Athlon 900 @ 1200, 384Mb@133 Mhz, 30 + 15 GB IBM @ 7200rpm + 6,4Gb Seagate 5400Rpm, Teac 32x SCSI + 12x Plextor SCSI cdr.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  donderdag 1 februari 2001 @ 23:24:44 #3
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_712487
hhmmm

dirextx8 installen is niet et slimste wat je kunt doen..

denk niet dat et daar aan ligt, maar is behoorlijk buggie

er is ergens op et net een 'illegale' uninstall te vinden (op eigen risico) en installeer dan eens een eerdere versie van directx, is iig et proberen waard

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_712497
quote:
Op 01 februari 2001 23:24 schreef D-Devil het volgende:
Idee ??
Niet echt, maar is toch eigenlijk ronduit perfekt systeem voor zoiets...
Vreemd datik daar geen last van heb...
je gebruikt toch niet mediaplayer 7 he ??

Greetz, Devil.

Athlon 900 @ 1200, 384Mb@133 Mhz, 30 + 15 GB IBM @ 7200rpm + 6,4Gb Seagate 5400Rpm, Teac 32x SCSI + 12x Plextor SCSI cdr.

[off-topic]
wat ben jij een grote eikel zeg!
je hebt dus totaal geen waardebesef!
niet iedereen kan zo'n pc kopen als jij NERD!
[/off-topic]

ik denk zelf dat het wel eens aan dx8 kan liggen. zeker als het wel op pentium 133 draait!

donderdag 1 februari 2001 @ 23:30:55 #5
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_712501
Ja lekker stoer doen met wat voor pc je hebt.. lekker belangrijk!
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  donderdag 1 februari 2001 @ 23:32:48 #6
8374 Rocknet.nl
pi_712508
quote:
Op 01 februari 2001 23:24 schreef KELDER het volgende:
er is ergens op et net een 'illegale' uninstall te vinden (op eigen risico) en installeer dan eens een eerdere versie van directx, is iig et proberen waard
Hmmzz...ik gebruikte altijd DX5, daarna 6 binnengetrokken,..werkte ook niet,...toen 8....psies hetzelfde.

Dit zuigt big time...morgenvroeg vrij, ik denk: "Lekker 'The Skulls' kijken", maar neu...

Ook al geprobeerd om de refresh rate lager te zetten,....nope...lag ut ook niet aan. Toen maar eens teruggezet naar 16bit,....toen 256 kleuren....ook nie...

Ik weet wel dat Dell monitors een divX driver nodig hebben..hmmmzzz...maar ik heb een Packard Bell monitor, dus dat is het ook niet...damn!!!

O ja,..ik draai 1024 (800x600 ook al geprobeerd),...niente! noppes! nada!)

Nieuwe en gebruikte laptops tegen absolute bodemprijzen!! [url]http://www.kedocs.com/webshop[/url]
pi_712792
quote:
Op 01 februari 2001 23:24 schreef KELDER het volgende:
Ik weet wel dat Dell monitors een divX driver nodig hebben..hmmmzzz...maar ik heb een Packard Bell monitor, dus dat is het ook niet...damn!!!
DivX driver nodig voor monitor. Onzin, volgens mij, maakt niks uit. DivX driver = DivX driver. Monitor heeft 'r niks mee te maken. Daar hoef je je geen zorgen over te maken dus.
pi_713119
De oplossing is simpel. Installeer de Media Player 6.4 + MPEG4 fix. Met de standaard mpeg decoder van Media Player 6.4 spelen bepaalde mpeg's niet goed af (is een bug).

De fix kan je vinden op www.microsoft.com.

Aanvulling: Media Player 7.0 moet je niet gebruiken, die is zo buggy als de pest...

[Dit bericht is gewijzigd door Techno op 02-02-2001 10:19]

vrijdag 2 februari 2001 @ 11:37:23 #9
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_713312
quote:
Op 02 februari 2001 01:38 schreef RAiDEN het volgende:
DivX driver nodig voor monitor. Onzin, volgens mij, maakt niks uit. DivX driver = DivX driver. Monitor heeft 'r niks mee te maken. Daar hoef je je geen zorgen over te maken dus.
leer kwoten
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_713431
Hey G-Spotter.....

omdat jij niet werkt enzo.. betekent het niet Tha D-Devil geen waarde besef heeft !!

Jij bent hier de grote loser... jij kan het niet betalen !! wij wel.... zielige... Jaloers ??????????

It's all about tha power !!!

Dus wie is Tha Nerd ??? G-SPOTTER !!!

Grtz Hella_Hard O.G. !!

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_714348
gaat af vervelende nebie... Anders pak ik m'n zweepje erbij
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_716270
UNDERTAKER heeft een p2 300mmx kloontje met 128 meg en een 256 geforcekaartje erin
Lekker simpel maar draaien als een tiet..
Lwekker belangrijk wat voor systeempje je hebt, gewoon niet zo minderwaardig doen jonges das triest!!
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_716295

het ging meer om de videokaart en mediaplayer

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 3 februari 2001 @ 17:02:56 #14
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_716311
quote:
Op 02 februari 2001 12:20 schreef HellaHard-OG het volgende:
Hey G-Spotter.....

omdat jij niet werkt enzo.. betekent het niet Tha D-Devil geen waarde besef heeft !!

Jij bent hier de grote loser... jij kan het niet betalen !! wij wel.... zielige... Jaloers ??????????

It's all about tha power !!!

Dus wie is Tha Nerd ??? G-SPOTTER !!!

Grtz Hella_Hard O.G. !!

Kloon?
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  FOK!fossiel zaterdag 3 februari 2001 @ 19:39:09 #15
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_716866
quote:
Op 01 februari 2001 23:15 schreef Rocknet.nl het volgende:"Nieuwste Drivers gedownload"
En welke dan??

Beste blijft nog steeds de etonator drivers van Nvidia.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_717073
DirectX8 geen prob ermee, hoewel ik geen verschil merk met direct X7 maar ik weet niet of het aan de videokaart ligt die ik heb dat ik geen verlies in kwaliteit zie...
ik heb net 16 mb meer, 32 dus...
Ik weet niet of je het dan zo snel merkt...
Dat wou ik alleen effe zeggen dus...
  zaterdag 3 februari 2001 @ 23:22:51 #17
8374 Rocknet.nl
pi_717436
O ohhhh,..ik schamm me zo,...dit hele topic OM NIX!!

Wat bleek: op mijn werk waren 2 versies in omloop, waarvan 1 dus inderdaad kut was gebrand,...en die had ik

De andere versie had ik eerder op een andere pc bekeken, en niet wetende van de 2e versie, dacht ik dus dat het probleem bij mij lag.

Sorry,..maar toch bedankt!

pi_717454
omdat ik toch maar niet ga overdrijven met gegevens van mijn pc zeg ik dat die van jou net iets sneller is, maar ik dus ook vette pc heb.

ik gebruik mijn pc voornamelijk voor:
- 3d max
- photoshop
- director
Designen dus! en dat is vaak HUISWERK.
dit in tegenstelling tot mensen met een vet systeem en die alleen gamen.

[Dit bericht is gewijzigd door G-spotter2001 op 03-02-2001 23:36]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')