ze mogen ook wel wat acteurs inwisselen bij ONM....quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de decors/acteurs gaan recyclen in ONM en GTST. Met name GTST kan wel een oppepper gebruiken.
ONM heeft aan twee monstertjes [Joost en Stijn] meer dan genoeg,quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:48 schreef Nano het volgende:
En Mattijn Hartemink is ook skitterend!
He, ben jij die ene kijker die het een goed programma vindt?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:43 schreef --Globe-- het volgende:
jammer dat stopt.. t gaat vanaf december geloof ik naar dinsdag woensdag en donderdag om 23.00..
Ja, volgens mij wel. Heeft Lieke van Lexmond nu niet in allebei gewoond (in Goudkust als au-pair Eva)? Of woonde ze daar toen niet? Moet diep graven...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:34 schreef babette21 het volgende:
tja de ouwe Goudkust-decors zijn uiteindelijk ook allemaal in de hergebruik gegaan, toch?!
is Huize Sanders niet eigenlijk Casa van Cloppenburg?!?
Geniaalquote:Op woensdag 24 november 2004 16:03 schreef Luna_tic het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Heeft Lieke van Lexmond nu niet in allebei gewoond (in Goudkust als au-pair Eva)? Of woonde ze daar toen niet? Moet diep graven...
nope, Eva woonde toen bij Verweijdenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:03 schreef Luna_tic het volgende:
Ja, volgens mij wel. Heeft Lieke van Lexmond nu niet in allebei gewoond (in Goudkust als au-pair Eva)? Of woonde ze daar toen niet? Moet diep graven...
Oh ja! Ze paste toen op Anton toch? Wel jammer, was wel mooi geweest.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:17 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, Eva woonde toen bij Verweijden
het begon bedoel je.......quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
GVD... begint het vandaag om 21:00u i.p.v. 21:45u...![]()
![]()
![]()
Niks, maar ik vond HGH nooit een soap en wel een drama.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef Wup het volgende:
wat is er mis met een dramaserie?
haha, okequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:25 schreef RedGuy het volgende:
Niks, maar ik vond HGH nooit een soap en wel een drama..
Daar was geen ruimte voor in de huidige programmeringen van de drie omroepen....quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:28 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, oke
ik denk echt dat de foute zendtijden HGH de das om heeft gedaan
ik snap niet dat ze in die hoek niet naar een oplossing hebben gezocht
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:54 schreef _Nasus_ het volgende:
Daar was geen ruimte voor in de huidige programmeringen van de drie omroepen....
Mattijn Hartemink => Harpert Michielsenquote:Mattijn uit de serie
Vanaf aflevering 51 wordt de rol van Robert Westhof niet meer gespeeld door Mattijn Hartemink. Vanwege persoonlijke omstandigheden kon Mattijn de rol niet meer spelen. Wie de rol overneemt is geheim. Waag een kansje in de poll: wie denk jij dat de nieuwe Robert Westhof wordt?
Wat mij betreft, en dan spreek ik voor wel meer mensen, is het voortijdig van de buis gehaald ja. De kijkcijfers waren voor de kerst ook twee keer zo hoog als op het moment dat de PO er mee wilden stoppen. En zoals ik hierboven al uit heb gelegd heeft de nieuwe stijl geen kans gehad. Als je er dan voor kiest om veranderingen door te voeren om te proberen meer kijkers te trekken, geef die veranderingen dan ook een kans.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:15 schreef Copycat het volgende:
Heb ik iets gemist, _Nasus_ en is het voortijdig van de buis gehaald?
Of interpreteer ik je post verkeerd?
I beg to differ.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:09 schreef _Nasus_ het volgende:
En de laatste 8 afleveringen zijn inderdaad enorm spannend en mooi.
Ik ben na 10 luxaflexscene`s gestopt met kijken. Dat was na een kwartier HGH te hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
I beg to differ.
Heb gisteren weer een stukje van HGH gezien en wederom: tenenkrommend.
Het lijkt wel alsof de schrijvers enkel door tijdgebrek werden gedreven. Slechte dialogen, bordkartonnen plots en haperende verhaallijnen, Haastige spoed is zelfden goed...
Daarbij lijken ook de acteurs met de minuut slechter te gaan presteren.
Maar da's uiteraard enkel mijn persoonlijke mening.
Ik dacht 4 februari...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:19 schreef gtotep het volgende:
Wat wordt de laatate uitzenddatum?
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:46 schreef Nano het volgende:
Ik vond de laatste aflevering supergoed geacteerd en als ze zo nou waren begonnen was het misschien beter afgelopen.
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:56 schreef Wup het volgende:
KMP weer helemaal vergeten
wordt het herhaald?
Dan was Axel meteen uit HGHquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:46 schreef Nano het volgende:
Ik vond de laatste aflevering supergoed geacteerd en als ze zo nou waren begonnen was het misschien beter afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |