Heb hem ook geluisterd, is inderdaad wat minder "heftig" als de vorige plaat. Maarja, ik blijf Razorlight geweldig vindenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Razorlight - Razorlight
Heb het nieuwe album al helemaal beluisterd. Wordt wel erg radiovriendelijk zo, terwijl Borrell juist kritiek heeft op bands als The Kooks. Maargoed, dit rockt dus nog minder. Maar het klinkt niet onaardig, beetje zomers enzo.
OOR vindt het trouwens een wereldplaat..
Toen ik 'in the morning' vorige week voor het eerst hoorde dacht ik juist dat het een nieuwe single van the kooks was ofzo..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
Razorlight - Razorlight
Heb het nieuwe album al helemaal beluisterd. Wordt wel erg radiovriendelijk zo, terwijl Borrell juist kritiek heeft op bands als The Kooks. Maargoed, dit rockt dus nog minder. Maar het klinkt niet onaardig, beetje zomers enzo.
OOR vindt het trouwens een wereldplaat..
Zelfs voor hun eerste plaat slaat die vergelijking nergens op.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Die vergelijking met Franz Ferdinand gaat op voor hun eerste album, die wijkt namelijk enorm af van hun tweede plaat.
Die gitaarloopjes lijken idd erg op elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef belsen het volgende:
Eindelijk weet ik het. Die single In the morning doet me denken aan The Dead 60's (van Riot radio enzo).
Dat komt nu, na jubelrecensies als zijnde de nieuwe U2.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vind het wel een aardig nummer. ik snap niet dat ze nog niet veel bekender zijn
In het LD is het Jeroen Geerts. Ik ken hem en hij is heeft weinig op met retrodingen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ben altijd wel benieuwd wie het schrijft, kan je altijd vergelijken.
Hm.. in het LD schreef men dus dat er geen catchy nummers op staanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:41 schreef Hapertje het volgende:
Volgens Nieuwe Revu is bijna elke album-track Top 100-Aller Tijden materiaal!
Ik heb hem nu geluisterd en moet zeggen dat het hard tegenvalt, niet slecht, maar wel een stuk minder dan het eerste album.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Album luistert wel ok weg!
Dat had ik ook. Vooral omdat er hoogtepunten ontbreken, maar misschien is het op termijn toch wel zo dat het een blijvertje is (verwacht ik trouwens niet).quote:Op zondag 30 juli 2006 18:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb hem nu geluisterd en moet zeggen dat het hard tegenvalt, niet slecht, maar wel een stuk minder dan het eerste album.
Zo ook op Pitchfork, maar dat is wellicht ook weer niet zo heel verrassend.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wellicht Leon Verdonschot? In het Limburgs Dagblad wordt ie helemaal afgekraakt...
nee, eerder iets met Johnny en 'hebbe hebbe'.quote:
Kan pas als je hem volgens mij ook rechtop upload.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef lienelien het volgende:
Hoe kan ik die onderste foto eigenlijk rechtop zetten hier?
[..]
nee, eerder iets met Johnny en 'hebbe hebbe'.
Ik ga niet weer uitleggen waarom Johnny met (ik citeer:) 'een mager junklichaam' er best mee-naar-tentje-waardig uitzietquote:
Ah, hadden we het daaroverquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef JeroenV het volgende:
Ok, maar wat heeft dat met die prachtige bloem in je haar te maken?
Of lijkt het nu heeeeeel erg alsof ik iets niet snap?
Snapte ik alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
Beetje miscomminucatie dus
Ik bedoelde dat die bloem schattig was ja
Ik denk tussen de ¤12 en ¤15 ex servicekosten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef JeroenV het volgende:
Oke, eens kijken of we daar bij kunnen zijn dan. Als het niet te duur is
Precies ja. Dat is toch net Talking Heads met Phil Lynott (Thin Lizzy)?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:32 schreef lienelien het volgende:
In The Morning bedoel je, neem ik aan
Ken ik niet, maar zal het eens opzoekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Precies ja. Dat is toch net Talking Heads met Phil Lynott (Thin Lizzy)?
Vind ik ook jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:36 schreef Teije het volgende:
Vind In The Morning tbh niet echt, rest van het album is een stuk beter ;o
Yep, Golden Touch is inderdaad een van de betere nummersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind ik ook ja![]()
En Golden Touch is een geweldig nummer![]()
ëén van de beste van Up All Night![]()
Mooie foto's heb je gemaakt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gaaf, eindelijk een medestander.
Junkielichamen inc. spieren zijn oké olé olé![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Licko het volgende:
6 december paradiso
i'm there
(en idd 15 excl service kosten:P)
16 november in Paradiso. En was binnen 10 minuten uitverkochtquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef Licko het volgende:
wanneer zijn the killers dan? :/
idd, was ook te laat ivm werkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:45 schreef fretclick het volgende:
godverdomme, zo snel?!
en jahoor een paar varkens hebben de kaarten alweer voor meer dan het dubbele op marktplaats gezet.
hmm, ik denk dat ik best nog eens zou willen gaan, ook al ga ik volgende week ook alquote:Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef Bramm het volgende:
Razorlight 8 feb Effenaar:
http://www.effenaar.nl/newsitem.php?n_id=139
Zeer mooiquote:Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef Bramm het volgende:
Razorlight 8 feb Effenaar:
http://www.effenaar.nl/newsitem.php?n_id=139
In Utrecht is het ¤25,-, in Eindhoven en Groningen ¤17,50. Wel apart dat prijsverschil, maar aangezien Utrecht mijn woonplaats is en de andere twee steden nauwelijks meer uit te komen is 's avonds (laatste trein naar Utrecht vanuit Groningen vertrekt om half 11!!!) betaal ik maar wat meerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, klinkt wel aantrekkelijk in de Vredenburg. Maar ik krijg het al zo druk. Hoe duur is het? Ik denk dat ik maar even afwacht hoe hard het gaat. Als ik later zin heb koop ik nog wel een kaartje.
Wow, dat wist ik niet eens!quote:Op zondag 3 december 2006 00:48 schreef bloodymary het volgende:
Ik ga ze geloof ik de 19e zien, in het voorprogramma van Muse in Antwerpen. Ben benieuwd.
Jaja, heb het inmiddels ook gevonden!quote:Op zondag 3 december 2006 01:04 schreef bloodymary het volgende:
't is waar! Check maar even bij Razorlight op Myspace.
Ver?quote:Op zondag 3 december 2006 14:52 schreef PsyCha het volgende:
Sjongejonge, waarom allemaal zo ver!
voor mij welquote:Op zondag 3 december 2006 16:58 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ver?
Dacht dat het wel redelijk over NL verdeeld was, veel beter kun je het niet krijgen
Ik mag hopen dat het de bedoeling is dat het zo overkomt, jaquote:Op maandag 4 december 2006 20:13 schreef MaJo het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen
Ik zat trouwens even op myspace en zag een stukje dat Johnny over zichzelf heeft geschreven. Het lijkt wel geschreven door een kind van 6
Vanavond niet nee, maar volgens mij zijn de andere concerten (groningen, eindhoven en utrecht) in februari nog niet uitverkochtquote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef Leonos het volgende:
Ik wil vanavond ook
Zijn zeker geen kaarten meer?
Ik ga misschien met m'n broer naar de Effenaarquote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb even gechecked en voor die andere 3 concerten zijn er inderdaad nog gewoon kaartjes. Wat is dat toch met Razorlight? Paradiso verkocht binnen 10 minuten uit en de nieuwe concerten lopen voor geen meter
Dat is wel raar inderdaad, misschien veel mensen op wintersport?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb even gechecked en voor die andere 3 concerten zijn er inderdaad nog gewoon kaartjes. Wat is dat toch met Razorlight? Paradiso verkocht binnen 10 minuten uit en de nieuwe concerten lopen voor geen meter
Nu al op wintersport? Misschien is het inderdaad meer de locatie. En de duurdere prijs in Utrecht is ook vreemd (+ vredenburg houd misschien ook mensen wegquote:Op woensdag 6 december 2006 16:17 schreef soul114 het volgende:
[..]
Dat is wel raar inderdaad, misschien veel mensen op wintersport?
Of zal het komen omdat Groningen & Eindhoven niet zo centraal liggen en Utrecht stukje duurder is?
Ik ga in ieder geval vanavond..
Februari gaan de meeste op wintersport volgens mij (als het allemaal doorgaat ben ik in ieder geval dat weekend weg!).quote:Op woensdag 6 december 2006 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu al op wintersport? Misschien is het inderdaad meer de locatie. En de duurdere prijs in Utrecht is ook vreemd (+ vredenburg houd misschien ook mensen weg)
Ik ben er vanavond ook bijEn in Utrecht ook
![]()
Wat is er mis met vredenburg?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu al op wintersport? Misschien is het inderdaad meer de locatie. En de duurdere prijs in Utrecht is ook vreemd (+ vredenburg houd misschien ook mensen weg)
![]()
Het is niet echt een zaal voor popconcerten. Lees anders ook in het Bloc Party topic, daar heb ik een uitgebreide beschrijving van de zaal gegevenquote:
Gelezenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet echt een zaal voor popconcerten. Lees anders ook in het Bloc Party topic, daar heb ik een uitgebreide beschrijving van de zaal gegeven
Nou, ik ben er uit. Vanavond ga ik ook. Zie je vast wel weer voorbij huppelenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Leukquote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou, ik ben er uit. Vanavond ga ik ook. Zie je vast wel weer voorbij huppelen
Zwart shirt of rood-zwart gestreept?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:24 schreef Licko het volgende:
zeker goed concert, we stonden links aan de zij kant, op die bankjes. prima zicht
wel een beetje triest die mensen die steeds het podium opklommen, 1 keer is leuk, maar dan....
nu nog naar de effenaar 8 februari
Moss gaat de komende tijd door Nederland nog vaker spelen, en in februari komt hun cd uit. Voor de liefhebben, hun website.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:19 schreef Winski05 het volgende:
Ik stond wel bij een aantal krijsende Engelse meisjes...maar volgens mij waren er best veel Engelsen in de zaal
Het voorprogramma vond ik overigens best goed! Moss heten ze geloof ik. Het geluid was eigenlijk vrij dramatisch tijdens het voorprogramma, maar ik vond het best een leuk bandje
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:57 schreef Goover het volgende:
Ok, ik schaam me dood... ik wist niet eens dat ze nog een album hadden..
Vanavond eens cd winkel checken of ze hem hebben.
Setlist was (die hierboven is van parijs en mist encore):quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef JackHerrer het volgende:
Speelde ze ook veel nummers van hun eerste album?
Schaam je iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:57 schreef Goover het volgende:
Ok, ik schaam me dood... ik wist niet eens dat ze nog een album hadden..
Vanavond eens cd winkel checken of ze hem hebben.
Utrecht ook. Blijkbaar is Groningen wel uitverkocht...quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:09 schreef Leonos het volgende:
www.ticketservice.nl
Edit: Ik zoek het wel even op![]()
Edit2: Effenaar zijn er nog kaartjes
C U therequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:43 schreef Breuls het volgende:
Zo, voor Utrecht is nu 1 kaartje minder beschikbaar.
Het is geen goede zaal voor een concert als deze. Vredenburg is een zaal die perfect is voor klassieke muziek. Het zijn vooral zitplaatsen, je mag er niet roken, je zit om het podium heen, erg apart... Lees anders ook even mijn reactie in het Bloc Party topic, die is inclusief fotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:49 schreef Breuls het volgende:
Ik ben honderden keren langs Vredenburg gelopen, nooit erin. Dus eens moet de eerste keer zijn. Ik zie wel hoe hard het zuigt.
(Waarom eigenlijk?)
is er eigenlijk wel een bar?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is geen goede zaal voor een concert als deze. Vredenburg is een zaal die perfect is voor klassieke muziek. Het zijn vooral zitplaatsen, je mag er niet roken, je zit om het podium heen, erg apart... Lees anders ook even mijn reactie in het Bloc Party topic, die is inclusief foto
Dat wel, zo erg is het nou ook weer nietquote:
Heb je je broer om weten te krijgen? Coolquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:36 schreef lienelien het volgende:
Oja, ik ga ze weer zien in februari, Effenaar![]()
Hij weet het nog niet dat ik dat besloten hebquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je je broer om weten te krijgen? Cool
Heb je ook spijt dat we niet naar the Killers gaan?
Ah okquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij weet het nog niet dat ik dat besloten heb![]()
shhhh
Hmm... euhm... als ik het kaartje voor kerst krijg, dan welquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
Zal ik op de Kaiser Chiefs manier blijven proberen, ga je dan mee als het lukt?
Oh en reageer eens in het Infadels topic![]()
Als ik voor kerst een geldboom krijg hebben we een dealquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm... euhm... als ik het kaartje voor kerst krijg, dan wel![]()
dan ga ik nú even knutselen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik voor kerst een geldboom krijg hebben we een deal![]()
Zitten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is geen goede zaal voor een concert als deze. Vredenburg is een zaal die perfect is voor klassieke muziek. Het zijn vooral zitplaatsen, je mag er niet roken, je zit om het podium heen, erg apart... Lees anders ook even mijn reactie in het Bloc Party topic, die is inclusief foto
Zitten :Squote:Op vrijdag 8 december 2006 22:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zitten?
Ik zal je post effe opzoeken.
Gevonden.. hmm leuk interesant..quote:
was paar weken geleden de 3fm mega hit... dan draaien ze hem ook helemaal stuk. Was ook een behoorlijke overkill. Ik heb er nu gewoon een tijdje niet meer naar geluisterd, dan is het straks vanzelf weer leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:46 schreef Numbie het volgende:
America wordt werkelijk helemaal kapot gedraaid op 538... Leuk nummer hoor, maar een dergelijke overkill doet geen enkel nummer goed.
zwart ramones shirt (rocket to russia)quote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zwart shirt of rood-zwart gestreept?
quote:
Voor mij eigenlijk ook wel... heerlijk nummerquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat was voor mij echt het hoogtepunt van het concert!
![]()
Dat zeg je nu pasquote:Op zondag 10 december 2006 01:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik ga ook naar het concert in Vredenburg (i.t.t. de meesten hier vind ik Vredenburg juist een hele leuke zaal). Overigens een tip voor de mensen die in Utrecht wonen: koop de kaartjes niet via ticketservice.nl maar koop ze gewoon in de stad bij Plato. Ik kocht twee kaartjes en dit scheelde me in totaal ¤ 7,75 aan administratiekosten.
Tsjah, op het podium maakt 'ie dat toch wel waarquote:Op donderdag 7 december 2006 08:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
En Johnny Borrel die nogsteeds denkt dat ie Jezus is..
Paradiso is toch beter bereikbaar denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef MaJo het volgende:
Correctie: ik liep tegen een fiets aan omdat ik naar die sjap aan het roepen was dat ie "a good job" had gedaan, die dus vervolgens omflikkerde. Hij ging 'm toen oprapen, vond het zijn schuld "because we distracted you". Jouw fiets stond zo'n 10m verderop. Detail, maar ik vond het schokkend dat je vergeten was dat jij op dat moment Razorlight bij hun bus zag staan ("Zie je die voeten? Die zijn van de gitarist!"). Geen rosé meer voor jou!quote:Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef lienelien het volgende:
M'n fietsslot wou niet meewerken, en dus liet ik perongeluk een andere fiets vallen, maar een helpende hand was dichtbij. Het mannetje van het bandje die in de kleine zaal hadden opgetreden hielp even met die andere fiets weer overeind te zetten. Was ook een leuk optreden trouwens, ook al weet ik helemaal niet hoe dat bandje heet
Ik dacht al, 'mijn fiets stond toch niet recht voor paradiso?'quote:Op zondag 10 december 2006 17:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Correctie: ik liep tegen een fiets aan omdat ik naar die sjap aan het roepen was dat ie "a good job" had gedaan, die dus vervolgens omflikkerde. Hij ging 'm toen oprapen, vond het zijn schuld "because we distracted you". Jouw fiets stond zo'n 10m verderop. Detail, maar ik vond het schokkend dat je vergeten was dat jij op dat moment Razorlight bij hun bus zag staan ("Zie je die voeten? Die zijn van de gitarist!"). Geen rosé meer voor jou!![]()
Die sjap heette overigens Jeffry Lewis.![]()
Dat heb ik onthouden, want het deed me zo denken aan Jerry Lee Lewis.
Ik zal me wel onsterfelijk belachelijk maken met deze vraag, maar als ik het goed begrijp staat het woord 'gruwelijk' in deze post synoniem aan 'geweldig' ofzo??quote:Op maandag 11 december 2006 13:16 schreef Thomas.... het volgende:
Ik was er ook afgelopen woensdag, en het was zeker een gruwelijk optreden.
(...)
Samengevat een geslaagd concert!
Vind je het gek?quote:Op maandag 11 december 2006 18:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
Zo te zien is onze Sjon erg content met z'n eigen lijf.
Nou. Pinopak... euhmm..quote:Op maandag 11 december 2006 16:21 schreef Lieke_K het volgende:
Al droeg-ie een Pinopak. Carl dan hè, Johnny is eng.
zonder kleding vast leukerquote:Op maandag 11 december 2006 18:42 schreef MaJo het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen de kleding van Carl hoor, hij is sowieso leukEn Johnny is gay zoals hij over het podium heen huppelt
Ik probeerde die opmerking te vermijden maar inderdaadquote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
zonder kleding vast leuker
Maar goed, huppelpasjes, ja, inderdaad. Ik heb er ergens een foto van, dat 'ie weer zo met z'n handje staat, zal eens opzoeken![]()
Die 8ste danquote:Op maandag 11 december 2006 18:46 schreef lienelien het volgende:
Oh, wacht, de 6e foto voldoet ook wel voor dat beeld![]()
nee, de 9e joh, met z'n arm zo sexy in de lucht inc haar, enzoquote:
Nee.quote:Op maandag 11 december 2006 18:53 schreef lienelien het volgende:
Oja, ik hoef toch geen circeltje te plaatsen om het gebied waarop ik doel, toch?
Ja maar de vorige keer hadden we wijn op enzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:54 schreef MaJo het volgende:
Het valt op jaIk kan niet geloven dat we het hier de tweede keer deze week over hebben
Dat was inderdaad een goed excuusquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar de vorige keer hadden we wijn op enzo![]()
Neuh.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een goed excuusDes te erger dat we het er nuchter weer over hebben
quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Evertje het volgende:
Ik ga ze morgen zien als voorprogramma van Muse
Ok, nu moeten we op gaan houden met elkaar nadoen...quote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef MaJo het volgende:
In the Morning heb ik ook al 2 weken in mijn hoofd![]()
Ik ook!quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Evertje het volgende:
Ik ga ze morgen zien als voorprogramma van Muse
beidequote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef Goover het volgende:
Wist niet dat ze bij Muse stonden als voorprogramma, wel cool, had ze bijde graaag willen zien.
Thnxquote:
Ik heb wel vreemdere combinaties gezien denk ik..quote:Maar ik vind het een best vreemde combinatie, eigenlijk...
Het jammere met voorprogrammas is meestal dat 3/4 van de zaal ongeintereseerd is.. dat geeft niet altijd een mooie sfweer voor een concert.quote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef Leonos het volgende:
Hoop dat razorlight in de zalen waar muse inspeelt beetje goed overkomt...
Wees daar maar niet al te trots opquote:
Ben ik ook niet echtquote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wees daar maar niet al te trots opEnne, het is gewoon Vredenburg hoor. Net als dat het niet de tivoli en de paradiso is (hoewel menigeen dat wel zegt
)
quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
je begint wanhopig te worden, niet waar?
quote:Op maandag 18 december 2006 22:51 schreef kreuk050 het volgende:
??? haha wazige mensen
Uhm, ik bedoelde het voor jou hoor, ik ben toch niet in de Effenaar?quote:
Ja, misschien wel. maar in mijn beleving maakt het niet zoveel uit. Ik ga bij beide helemaal uit mijn dak haha.quote:Op maandag 18 december 2006 15:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
beide
Maar ik vind het een best vreemde combinatie, eigenlijk...
Je bent 18. Jouw broer beslist wat jij wel en niet mag?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef Leonos het volgende:
Nou hij denkt dat ie stoer is en heel wijs enzo.
Maar eigenlijk is het een grote boskneus en omdat ik de dag ervoor naar Youp van het Hek ga en de dag daarvoor naar Snow Patrol heeft ie me moeder omgelult zodat ik niet kan...
Hoe was Razorlight, Muse zal iig gaaf geweest zijn. Ik dat een setlist voorbij komen in Muse topicquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:13 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. maar in mijn beleving maakt het niet zoveel uit. Ik ga bij beide helemaal uit mijn dak haha.
In de Effenaar ben ik er uiteraard ook bij
Was goed!!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe was Razorlight, Muse zal iig gaaf geweest zijn. Ik dat een setlist voorbij komen in Muse topic
Klinkt wel goed, op het publiek na dan. Maarja, dat heb je altijd met voorprogramma's.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:10 schreef Evertje het volgende:
[..]
Was goed!!
Speelden erg lang, eerst zeker zes of zevens nummers van het nieuwe album en ze sloten af met Golden touch en In the City.
Enige wat jammer was, was dat het publiek vooraan toch echt voor Muse kwam en vaak niet de liedjes kende. Ik had zelfs gasten achter me die na ieder liedje opzouten begonnen te roepen, zover dat ik er bijna wat van gezegd had.
Owja, van mij mag hij zijn shirtje wel aanhouden haha, ziet echt niet uit. Maar muziek was top
Dat zie ik nu pasquote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef DonStefano het volgende:
Waarom staat Somewhere Else op geen enkel album eigenlijk? Dat vind ik dus echt hun mooiste nummer; en sowieso een vd beste nummers die ik de laatste jaren gehoord heb...
Ze speelden hem gisteren ook!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef DonStefano het volgende:
Jep, vreemd... en dat terwijl 't toch een van hun grootste hits is geweest in de UK! Had prima op hun 2e album gekund; maargoed, zolang ze em 8 Februari in Eindhoven maar op de setlist hebben staan vind ik alles best
Ah das balen...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:41 schreef Leonos het volgende:
Effenaar is uitverkocht en die vriend van mij had toch geen kaartjes gehaald
idd... Maarja, je kan er weinig aan doen helaas. Optijd voor de deur staan bij een verkooppunt is de enige oplossing denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:36 schreef DonStefano het volgende:
Als je kijkt wat voor 'n woekerprijzen er nu al op Marktplaats gevraagd worden voor die kaarten lijkt me de kans daarop eerlijk gezegd heeeeel klein...
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Leonos het volgende:
Nah, zo'n super band is het nou ook weer niet
Mwah. Ik denk niet dat het heel direct daarmee te maken heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:40 schreef kreuk050 het volgende:
OMDAT ie z'n shirt uittrekt worden er nu kaarten weggegeven op TMF.....trieste knaap.
Jij als man zou daar toch blij mee moeten zijn?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef kreuk050 het volgende:
Nou als TMF ermee in aanraking komt komt er altijd zo'n meisjespubliek op af....verder geen problemen mee.
Ja, hoiquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef kreuk050 het volgende:
Nou als TMF ermee in aanraking komt komt er altijd zo'n meisjespubliek op af....verder geen problemen mee.
Heb zin in Effenaar 7 feb.!
Voordat je je loeihard vergist en het concert mist: ze staan 7 feb in Utrecht en de 8e in Eindhoven.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef kreuk050 het volgende:
Heb zin in Effenaar 7 feb.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |