abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2004 @ 22:27:49 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21934416
Vorige deel: Help ik zoek een titel/artiest - Deel 116

Nog uit vorige topic:
quote:
Hoi. Ik zoek de titel en de artiest van het nummer wat Net5 gebruikt voor de reclame voor The O.C
Weet iemand het?

Bedankt
Friends don't let friends remain beardless...
pi_21934569
voor de mensen die Shrek 2 hebben gezien:

Op het moment dat Donkey uit de hut van Shrek moet, komt een "fanfare" aanlopen. Er wordt trompetgeschal ingezet, waarna de laatste trompetist een beetje doordraaft en een bekende intro begint te spelen.

Waar is die intro van??
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_21935004
Weet niet of deze in het goede topic geopend word maargoed. Hoe heet dat nummer van Hans Teeuwen waarin hij allerlei bekende nummers neuriet en zingt en iedere keer zijn naam er in voor komt?

EDIT: heb hem al gevonden, het nummer bleek gewoon Hans Teeuwen te heten. Ach ja het leven is soms zo simpel

[ Bericht 23% gewijzigd door Sjoerd102 op 13-09-2004 23:08:02 ]
Net efkes anges
pi_21935121
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
voor de mensen die Shrek 2 hebben gezien:

Op het moment dat Donkey uit de hut van Shrek moet, komt een "fanfare" aanlopen. Er wordt trompetgeschal ingezet, waarna de laatste trompetist een beetje doordraaft en een bekende intro begint te spelen.

Waar is die intro van??
De theme van Hawaii 5-0, als ik het me goed herinner.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 13 september 2004 @ 23:22:56 #5
13420 ZanderZ
GTA-VC:NL Teamleider
pi_21936176
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Dizer het volgende:

Nog uit vorige topic:
[..]
Als ik de reclame weer zie weet ik em

Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene. Het gaat om het nummer dat op ongeveer 45 minuten te horen is. Het nummer hoor je op de achtergrond, erg zacht en er wordt doorheen gepraat. Het lijkt hiphop te zijn en de enige tekst die ik kan opmaken is 'Hey' en 'It ain't easy'. (ter verduidelijking een [url=http://129.125.224.206/MMI.avi]filmpje[/avi])
Ik heb al op Google gezocht naar 'hey it ain't easy lyrics' maar niks goeds gevonden, ook bij Soundtracks op IMDb staat niks

Wordt er nog gezocht naar de muziek van De Miljonair reclame? Het deed mij erg denken aan de muziek van Pirates of the Caribean, Klaus Badelt dus... Probeer dat eens

En bijna-naamgenoot, klopt Dat is inderdaad Hawaii 5-0
Help me alsjeblieft hier: [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/122721[/url]
pi_21936789
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:22 schreef ZanderZ het volgende:

[..]

Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene. Het gaat om het nummer dat op ongeveer 45 minuten te horen is. Het nummer hoor je op de achtergrond, erg zacht en er wordt doorheen gepraat. Het lijkt hiphop te zijn en de enige tekst die ik kan opmaken is 'Hey' en 'It ain't easy'. (ter verduidelijking een [url=http://129.125.224.206/MMI.avi]filmpje[/avi])
Ik kan je waarschijnlijk wel helpen, heb bijna alle muziek uit die fantastsche film, alleen ik kan het filmpje niet downloaden....

[ Bericht 7% gewijzigd door DJ_Fritz op 13-09-2004 23:57:00 ]
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_21937022
tvp'tje
pi_21937480
Onder het mom van dus echt even niets beters te doen hebben; de nog openstaande vragen uit het vorige deel. Alvast excuses als een antwoord al was gegeven.

Door Baklap:
Zo'n trance nummer van een paar maanden terug schat ik. Daar komen veel steden in voor, zoiets als: From London to New York, Berlin, Milano, Barcelonaaaaaa.
Volgens een bekende van me was het een themesong van een of ander event, maar dat weet ik niet zeker.
Anyone?

Door sammyboy2000:
Ik hoorde vorige week op tv een fragment van een nummer dat me erg mooi leek, ik heb het opgenomen en hier is de link waarop ik het heb neergezet:

http://members.lycos.nl/djsjammie/mp3
en dan is het bestand: fragment.mp3

Kan iemand mij de artiest en de titel van dit nummer geven? Alvast heel erg bedankt!

Door Onderbroek:
voor de Cradle of Filth kenners:

jaar geleden had ik een nummer van hun waar een ijzige krijs inzat (welk nummer van hun niet ).
Deze vond plaats zo'n 30-60seconden voor het einde...op ??:55 (weet alleen dat ie begon op 55 seconden van minuut 'X')
Het was volgens mij ook een redelijk lang nummer...5 à 6 minuten.
Ik weet nog wel hoe het nummer klonk....soort van 'tril' geluid...(trrrrrrrrrrr) en daarna kwam nog een tril geluid maar dan een paar tonen lager.

Door Mexxus:
Ben op zoek naar een feest nummer dat gaat over "roeien". In de tekst gaat het iets als:

"Van Harlingen naar Terschelling..!!"

Of iets dergelijks..

Iemand enig idee?

Door green_day:
hallo

ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio

ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no

best wel vaag maar misschien weten jullie het

Door nlboy:
Het nummer wat je hoort op Thrillride TV (TMF).
In het nummer wordt het woord "Excited" gezongen.
Beetje trance-achtige stijl.

Door AlfredS
Hoe heet dat clubnummer waarin de tekst voor komt van chaka demus - bla bam? Gaat zoiets van: "bambambillambambam", nou goed, you got it

Door Skylar:
Ben op zoek naar een Turks liedje. Het is op dit moment erg poplulair. Er wordt het zinnetje "Tu ta mas" (wat betekent; "niet te stoppen") in gezongen. Het is een langzaam, romantisch liedje. Weet iemand misschien de titel en de artiest?

Door EggsTC:
Ik zoek een oud hardcore nummer, gaat iets met "Im from newjersy, guess nobody heard me"

Door FrankR:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/fgp.reiber/welknummer.wav
Weet iemand de titel van dit nummer ^^^ ik post even een fragment omdat ik van de lyrics niet weet hoe ze op te schrijven (kort fragment dus hopelijk niet verboden)

Door Flubber:
ik zoek ook nog een nr. deze tekst zit er iig in:

doe je rechterhand vooruit
doe je linkerduim omhoog
tjoeke tjakke

of iets in die richting. gehoord in de hof van holland op kreta, een soort apresski tent.

Door Modus:
Deze wordt vast lastig maar goed: ik zoek een verzamel CD uit ca. '92-'94 met ambient. Als ik het me goed kan herinneren, was het een (licht)blauwige hoes met iets van wolken er op. Titels/namen weet ik echt niet meer. Daar stond een heel relaxed nummer op.

Door D-John
Zoek de titel van de het nr van Ron Bransteder, WIE!, ja hij :0 waarin hij earobic lessen geeft...
Je hoort hem nu weer regelmatig bij Jeroen van Inkel in de show...
Wie helpt me?
Of de naam van het album?

Door Parvus
Ik zoek het nummer wat je hoort bij de reclame van Nokia Dance Department op Radio 538..

Eerst hoor je gewoon een relaxte beat...dan zegt zo'n radio stem "saturday night.." en dan krijg je zo'n vage wijvenstem die zegt iets van "we are real tendajj" (zo klinkt het ^_^)..iemand een idee? hehe
pi_21937619
quote:
Door Weeman-Diederik:
Laatst zapte ik langs summerbase (ik geloof dat er aflevering 3 boven stond) en ik zag die 4 gasten een discotheek in gaan. Ze werden daar als koningen ontvangen, hoefden niet in de rij enzo te staan en gedroegen zich daar als de meest rijke stinkerds en begonnen meteen met de champagne. Er werd daarbij een nummer gedraaid wat tot op heden in mijn hoofd is blijven hangen. Redelijk simpele beat met daarin de vocal ( ik dacht te horen) " I want to get next to you".

Meer informatie heb ik niet en ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en misschien wel met het juiste lied/remix te komen.
Onder het motto: Niet geschoten is altijd mis
Volgens google kan dit zijn Beastie Boys - Three MC's and One DJ [1998] ? Ik vind het niet echt een discotheeknummer, maar je weet nooit.
pi_21937936
nummer van linkin park, reclame van veronica voor buffy en angel.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:47:18 #11
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21938104
quote:
Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene.
een van deze ??
quote:
Movie "Me Myself & Irene" Lyrics [2000]

ARTIST SONG LYRICS

Foo Fighters Lyrics Breakout
Smash Mouth Lyrics Do It Again
Third Eye Blind Lyrics Deep Inside of You
Offspring Lyrics Total Immortal
Ellis Paul Lyrics The World Ain't Slowin' Down
Wilco Lyrics Any Major Dude Will Tell You
Ivy Lyrics Only a Fool Would Say That
Hootie & the Blowfish Lyrics Can't Find the Time to Tell You
Brian Setzer Orchestra Lyrics Bodhisattva
The Push Stars Lyrics Bad Sneakers
Marvelous 3 Lyrics Reelin' in the Years
Pete Yorn Lyrics Strange Condition
Ben Folds Five Lyrics Barrytown
Billy Goodrum Lyrics Razor Boy
Tom Wolfe Lyrics Where He Can Hide
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_21938492
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:16 schreef Elysium het volgende:
Door green_day:
hallo

ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio

ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no
met het risico dat het al lang is geweest, maar volgens mij is dat Doris Day met Que Sera Sera (ook voor reclames gebruikt e.d.

gelijk een verzoekje, weet niet of die al was langs gekomen, maar ik ben op zoek naar "Always on my mind" die gecovered is voor (ik geloof) een eneco reclame en het liedje van de promotiecampagne voor het onderwijs (op ster.nl kon ik ze niet vinden).
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  dinsdag 14 september 2004 @ 04:52:50 #13
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_21939298
quote:

Door AlfredS
Hoe heet dat clubnummer waarin de tekst voor komt van chaka demus - bla bam? Gaat zoiets van: "bambambillambambam", nou goed, you got it
OLAV BASOSKI - WATERMAN
quote:
Door Skylar:
Ben op zoek naar een Turks liedje. Het is op dit moment erg poplulair. Er wordt het zinnetje "Tu ta mas" (wat betekent; "niet te stoppen") in gezongen. Het is een langzaam, romantisch liedje. Weet iemand misschien de titel en de artiest?
MUSTAFA SANDAL ?
quote:
Door FrankR:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/fgp.reiber/welknummer.wav
Weet iemand de titel van dit nummer ^^^ ik post even een fragment omdat ik van de lyrics niet weet hoe ze op te schrijven (kort fragment dus hopelijk niet verboden)
op het clubchartsforum zullen ze het vast en zeker weten....
pi_21939314
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 01:25 schreef Tha_Butcha het volgende:

[..]

met het risico dat het al lang is geweest, maar volgens mij is dat Doris Day met Que Sera Sera (ook voor reclames gebruikt e.d.

gelijk een verzoekje, weet niet of die al was langs gekomen, maar ik ben op zoek naar "Always on my mind" die gecovered is voor (ik geloof) een eneco reclame en het liedje van de promotiecampagne voor het onderwijs (op ster.nl kon ik ze niet vinden).
Ik weet niet welke artiest die cover zingt, maar op deze site kun je een lijst van covers vinden van "Always on my mind". Met wat geluk kan de artiest van jouw versie er ook tussen zitten.
pi_21940060
quote:
Door Baklap:
Zo'n trance nummer van een paar maanden terug schat ik. Daar komen veel steden in voor, zoiets als: From London to New York, Berlin, Milano, Barcelonaaaaaa.
Volgens een bekende van me was het een themesong van een of ander event, maar dat weet ik niet zeker.
Anyone?
Dit is zeker al gepost door mij .. maar dit moet haast wel Sound Of Overdose - City 2 City zijn ..
pi_21940330
quote:

[..]
Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene.
Ik heb het filmpje bekeken en eerlijk gezegd heb ik geen idee, ik weet 99% zeker dat ie niet op de soundtrack staat... mmm
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_21944328
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:37 schreef mighty_myte het volgende:
nummer van linkin park, reclame van veronica voor buffy en angel.
Breaking the habit
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:49:33 #18
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_21946173
quote:

Door Baklap:
Anyone?
Double Date - Email to Berlin

( )
Burnt to the core but not broken
pi_21946712
lijkt op het nummer van Usher, van yeah!! maar dan zit er 1 rapper achter een raam als dj of iets dergelijks. veel bling bling in de clip met auto's e..d.!!! ik weet zijn naam en het nummer echter niett
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_21950476
quote:

Nog uit vorige topic:
[..]
Kan er helemaal naast zitten, maar ik kan me herinneren dat ze moving draaiden van supergrass, maar dat kan ook een andere serie of andere zender zijn geweest
pi_21952418
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:12 schreef Pretzel het volgende:
lijkt op het nummer van Usher, van yeah!! maar dan zit er 1 rapper achter een raam als dj of iets dergelijks. veel bling bling in de clip met auto's e..d.!!! ik weet zijn naam en het nummer echter niett
het zou van lil flip of lil jon kunnen zijn, maar welke??? :S je hoort wel dat bekende deuntje van Yeah, en er zijn ook nog vrouwen die zingen
!! in het refrein!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_21952660
heb hem ondertussen gevonden, petey pablo!!! met freek a leek!!

Bedankt he!!!
pi_21953709
Hallo mensen, niet echt eebn muziek vraag maar toch.

Ik ben op zoek naar de clip van riva - time is the healer. Heeft iemand hem toevallig ergens gezien voor downloads of weet waar ik clips kan downloaden?!
Built for Speed
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:25:14 #24
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_21954109
quote:

Nog uit vorige topic:
[..]
The O.C.? California van Phantom planet
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
pi_21957395
Ben op zoek naar dat nummer van Erick Price (ofzo) - Colour (of Follow, lijkt er meer op) me..
Kazaa pakt hem niet . Wie weet van wie het is (juiste naam) en/of weet de juiste titel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')