Onder het mom van dus echt even niets beters te doen hebben; de nog openstaande vragen uit het vorige deel. Alvast excuses als een antwoord al was gegeven.
Door Baklap:Zo'n trance nummer van een paar maanden terug schat ik. Daar komen veel steden in voor, zoiets als: From London to New York, Berlin, Milano, Barcelonaaaaaa.
Volgens een bekende van me was het een themesong van een of ander event, maar dat weet ik niet zeker.
Anyone?
Door sammyboy2000:Ik hoorde vorige week op tv een fragment van een nummer dat me erg mooi leek, ik heb het opgenomen en hier is de link waarop ik het heb neergezet:
http://members.lycos.nl/djsjammie/mp3en dan is het bestand: fragment.mp3
Kan iemand mij de artiest en de titel van dit nummer geven? Alvast heel erg bedankt!
Door Onderbroek:voor de Cradle of Filth kenners:
jaar geleden had ik een nummer van hun waar een ijzige krijs inzat (welk nummer van hun niet ).
Deze vond plaats zo'n 30-60seconden voor het einde...op ??:55 (weet alleen dat ie begon op 55 seconden van minuut 'X')
Het was volgens mij ook een redelijk lang nummer...5 à 6 minuten.
Ik weet nog wel hoe het nummer klonk....soort van 'tril' geluid...(trrrrrrrrrrr) en daarna kwam nog een tril geluid maar dan een paar tonen lager.
Door Mexxus:Ben op zoek naar een feest nummer dat gaat over "roeien". In de tekst gaat het iets als:
"Van Harlingen naar Terschelling..!!"
Of iets dergelijks..
Iemand enig idee?
Door green_day:hallo
ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio
ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no
best wel vaag maar misschien weten jullie het
Door nlboy:Het nummer wat je hoort op Thrillride TV (TMF).
In het nummer wordt het woord "Excited" gezongen.
Beetje trance-achtige stijl.
Door AlfredSHoe heet dat clubnummer waarin de tekst voor komt van chaka demus - bla bam? Gaat zoiets van: "bambambillambambam", nou goed, you got it
Door Skylar:Ben op zoek naar een Turks liedje. Het is op dit moment erg poplulair. Er wordt het zinnetje "Tu ta mas" (wat betekent; "niet te stoppen") in gezongen. Het is een langzaam, romantisch liedje. Weet iemand misschien de titel en de artiest?
Door EggsTC:Ik zoek een oud hardcore nummer, gaat iets met "Im from newjersy, guess nobody heard me"
Door FrankR:http://home.quicknet.nl/qn/prive/fgp.reiber/welknummer.wavWeet iemand de titel van dit nummer ^^^ ik post even een fragment omdat ik van de lyrics niet weet hoe ze op te schrijven (kort fragment dus hopelijk niet verboden)
Door Flubber:ik zoek ook nog een nr. deze tekst zit er iig in:
doe je rechterhand vooruit
doe je linkerduim omhoog
tjoeke tjakke
of iets in die richting. gehoord in de hof van holland op kreta, een soort apresski tent.
Door Modus:Deze wordt vast lastig maar goed: ik zoek een verzamel CD uit ca. '92-'94 met ambient. Als ik het me goed kan herinneren, was het een (licht)blauwige hoes met iets van wolken er op. Titels/namen weet ik echt niet meer. Daar stond een heel relaxed nummer op.
Door D-JohnZoek de titel van de het nr van Ron Bransteder, WIE!, ja hij :0 waarin hij earobic lessen geeft...
Je hoort hem nu weer regelmatig bij Jeroen van Inkel in de show...
Wie helpt me?
Of de naam van het album?Door ParvusIk zoek het nummer wat je hoort bij de reclame van Nokia Dance Department op Radio 538..
Eerst hoor je gewoon een relaxte beat...dan zegt zo'n radio stem "saturday night.." en dan krijg je zo'n vage wijvenstem die zegt iets van "we are real tendajj" (zo klinkt het ^_^)..iemand een idee? hehe