die staat er toch ?quote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar is de banner? die moet wel in de OP
nu welquote:Op maandag 13 september 2004 22:28 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die staat er toch ?
het grote fok flyer dfie eigenlijk bankbiljetten zijn spelquote:Op maandag 13 september 2004 22:31 schreef woeeiiii het volgende:
Ik snap niet wat Flyers met bankbiljetten hebben te maken? Een flyer is toch zon reclame blaadje ?
er staat op de biljetten fok.nlquote:Op maandag 13 september 2004 22:31 schreef woeeiiii het volgende:
Ik snap niet wat Flyers met bankbiljetten hebben te maken? Een flyer is toch zon reclame blaadje ?
die is ook goedquote:Op maandag 13 september 2004 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat van die Flyers begrijp ik ook niet echt. Waarom nou niet gewoon: Het Grote Fok Moet Rollen-Spel?![]()
Oh... ja... het kwartje (met stickertje) valt... thanksquote:Op maandag 13 september 2004 22:33 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
er staat op de biljetten fok.nl
soort van reclame![]()
Nou dan!quote:Op maandag 13 september 2004 22:33 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die is ook goed
"Aantal pinopnames neemt grote vlucht"quote:Op maandag 13 september 2004 22:37 schreef Praag het volgende:
ik heb zin om te pinnen. nog steeds geen biljetten.
who freakin caresquote:Op maandag 13 september 2004 22:47 schreef Ixnay het volgende:
Verkapt laat-zien-hoeveel-cash-je-in-je-beurs-hebt-topic.
Verkapt dating-topic dusquote:Op maandag 13 september 2004 22:47 schreef Ixnay het volgende:
Verkapt laat-zien-hoeveel-cash-je-in-je-beurs-hebt-topic.
quote:Op maandag 13 september 2004 22:51 schreef gfree het volgende:
Ik ga ff 500 euro in vijfjes pinnen...
Bij de Rabobank kan je je biljetten kiezen.quote:Op maandag 13 september 2004 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hoe ga jij die automaat daartoe instrueren? Of overweeg je een ramkraak om vervolgens alleen vijfjes mee te nemen?
Bij ons kun je gewoon biljetkeuze doenquote:Op maandag 13 september 2004 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hoe ga jij die automaat daartoe instrueren? Of overweeg je een ramkraak om vervolgens alleen vijfjes mee te nemen?
Wauw!!!!!!!!!!!!!! Where did I go wrong dat dat bij mijn bank niet kan!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 22:56 schreef ToverAnno het volgende:
[..]
Bij ons kun je gewoon biljetkeuze doen![]()
is leuk als iemand nog geld van je krijgt.. allemaal vijfjes geven...quote:Op maandag 13 september 2004 22:56 schreef Praag het volgende:
[..]
Bij de Rabobank kan je je biljetten kiezen.En je kan daar biljetten van 5 euro pinnen.
ja maar nog niet snel genoegquote:Op maandag 13 september 2004 23:20 schreef Fixxxer het volgende:
Haha het loopt als een trein!
Eigenlijk niet nee, zijn er geen miljonairs op fok?!quote:Op maandag 13 september 2004 23:22 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ja maar nog niet snel genoeg
quote:Op maandag 13 september 2004 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
bied allemaal spontaan aan op je werk om boodschappen te doen
krijg je ook briefjes mee, zo heb ik vandaag mijn collega's briefje + wisselgeldbriefjes volgekalkt
je hebt toch wel wisselgeld gehad?quote:Op maandag 13 september 2004 23:53 schreef JPM01 het volgende:
ik heb een briefje van 50 van m'n moeder ff volgekalkt en ff naar de plaatselijke drogisterij gebracht
meer heb ik nog nie
![]()
Ja maar alleen als je daarna ook nog 5x10 van haar pint en die ook onderkalkt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:12 schreef Elocyp het volgende:
Telt het ook als ik op het geld van een vriendin van me Elocyp & fok.nl schrijf?
nog niet maar dat is ook niet zo gek na 24uurquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
OMGjullie verzinnen wel wat zeg!
Ongelovelijkhoe ver gaat het nu??
Ik vind em wel goed, ga het ook maar eens doen
Iemand trouwens al 1 gevonden?
Aha oke, dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nog niet maar dat is ook niet zo gek na 24uur
ik zou natuurlijk kunnen wisselen met me broer want dan heb ik briefjes van een andere fokker in handen maar dat is natuurlijk niet eerlijk
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aha, ik kon hem al niet vinden![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef woeeiiii het volgende:
Ja wie gaat nou op flyers klikken, doe gewoon Fok Biljetten spel ofzo iets wat er op lijkt
Zo is ie goed.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef BaggerUser het volgende:
dus:
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 2 ?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, jongens!! Ik weet nog een leuke:
tja helaas kan je niet je username aan het pinnen toevoegenquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:59 schreef MSXUser het volgende:
De eerste 10 euro is de deur uit
(betaal bijna nooit contant, alleen met pin)
Dat is zo ja. Komende tijd toch maar weer eens wat extra geld uit de muur trekken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:09 schreef BaggerUser het volgende:
tja helaas kan je niet je username aan het pinnen toevoegen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Komende tijd toch maar weer eens wat extra geld uit de muur trekken.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat toch al mislukt is ....quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:47 schreef Praag het volgende:
als we zo doorgaan dan mislukt de herinvoering van de chipknip.
iedereen gaat dan weer contant betalen.
ja altijd als iemand wilt pinnen die gene sago aankijken kost me namelijk weer meer moeitequote:Op dinsdag 14 september 2004 22:56 schreef casper_2002 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat toch al mislukt is ....![]()
![]()
achja het plaatje blijft gewoonquote:Op woensdag 15 september 2004 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
jammer van de nieuwe titel
maargoed alles voor de kijkcijfers he
ik heb helaas nog geen briefgeld verder gezien...
* Praag schopt calvobbes het topic uit. Kssssst.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef calvobbes het volgende:
NIet om jullie te ontmoedigen ofzo hoor, maar ik heb ook wel eens eens zooi bankbiljetten beschreven met een link naar Eurobilltracker. Daar heb ik nooi wat van teruggezien
Dus er moeten denk ik heeeeeeeeeeeeel er veel biljetten met jouw naam in de omloop gaan voordat je er wat van vind
ongetwijfeld ja... maar des te groter is de kick als je een biljet vindt van een andere Fok!ker of één van je eigen biljetten bij een ander...quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef calvobbes het volgende:
Dus er moeten denk ik heeeeeeeeeeeeel er veel biljetten met jouw naam in de omloop gaan voordat je er wat van vind
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:45 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ongetwijfeld ja... maar des te groter is de kick als je een biljet vindt van een andere Fok!ker of één van je eigen biljetten bij een ander...
quote:Op woensdag 15 september 2004 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
...als het een beetje uit de hand begint te lopen?
damn... da's ook weer waar... nja, dan maar hopen dat het een granny met inet-aansluiting (en Fok!-connectie) isquote:Op woensdag 15 september 2004 00:52 schreef Praag het volgende:
[..]
Tenzij ze bij een oud omaatje in de spaarsok verdwijnen.
imo is dit topic al meer dan lang uit de hand gelopenquote:Op woensdag 15 september 2004 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar gaan we eigenlijk melden of je een biljet van iemand gevonden hebt? Hier? Of toch maar een apart topic openen als het een beetje uit de hand begint te lopen?
Maar die zal ze nooit in omloop brengen.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:04 schreef Praag het volgende:
Vraag aan Dagobert Duck of 'ie ook meedoet. Die is alleen al met taggen 3 jaar bezig.
ik wou dat ook al zgegenquote:Op woensdag 15 september 2004 08:34 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Maar die zal ze nooit in omloop brengen.
it wasn't mequote:Op woensdag 15 september 2004 09:04 schreef Toeps het volgende:
Zegge... is dit niet illegaal? Op bankbiljetten schrijven en zo?
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:08 schreef PM-girl het volgende:
haha, ik werk in een winkel waar veel geld in omloop is, dus ik ga eens goed opletten!
misschien ga ik mijn eigen geld ook wel merken....
ja goed idee!quote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef hellmondunited het volgende:
wel ff zeggen als je wat tegen komt met fok naam he
Bedijrven doen het ook als de kassa's geteld wordenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:04 schreef Toeps het volgende:
Zegge... is dit niet illegaal? Op bankbiljetten schrijven en zo?
tweakers.net is niks mis meequote:Op woensdag 15 september 2004 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
hah, ik schrijf er lekker tweakers.net op !![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef ZixS het volgende:
wie zijn sun en nolius?
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Och als iedereen de hele tijd al zijn briefjes tagt kom je er vanzelf een tegen, vooral bij 5, 10 en 20 omdat dat vaak wisselgeld is in supermarkten en dat kan overal heen gaan...
In ieder geval zullen er al wat mensen met vraagtekens zitten, vooral mensen met aparte usernames of bekende usernames zoals BrianMay(wauw! ik heb een eurobiljet met de handtekening van Brian May!!
)
eerst die van 10 onderkalken en dan zeggen: ik heb toch liever 2 van 5quote:Op woensdag 15 september 2004 12:31 schreef BrianMay het volgende:
En dan vragen om 2 briefjes van 5
juist, jij snapt het principe.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
eerst die van 10 onderkalken en dan zeggen: ik heb toch liever 2 van 5
Maar die geeft het ook nooit uitquote:Op woensdag 15 september 2004 01:04 schreef Praag het volgende:
Vraag aan Dagobert Duck of 'ie ook meedoet. Die is alleen al met taggen 3 jaar bezig.
*Nu boodschappen gaat doen bij de edahquote:Op woensdag 15 september 2004 12:08 schreef BrianMay het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk voorspellingen doen, wanneer iemand het 1e Fok briefje ontvangt
ook EIN-DE-LIJK het topic ontdekt?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:16 schreef sassa het volgende:
*ook op briefjes geschreven heeft
veel eerder al hoor, maar nu pas zin om te reagerenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:17 schreef Praag het volgende:
[..]
ook EIN-DE-LIJK het topic ontdekt?
vrouwen zijn ook zo lui ook he.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:18 schreef sassa het volgende:
[..]
veel eerder al hoor, maar nu pas zin om te reageren![]()
tja.. niks aan te doen.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:19 schreef Praag het volgende:
[..]
vrouwen zijn ook zo lui ook he.
ik welquote:Op woensdag 15 september 2004 14:14 schreef pea4fun het volgende:
Ow vraagje he...mocht je nou een briefje van een medefokker tegenkomen, zet je dan je eigen naam erbij?
Ik ook !!!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik wel
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:49 schreef Yodaah het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
![]()
Dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef Elocyp het volgende:
Is het niet een id ALS wanneer iemand een Fok!briefje in zijn of haar handen krijgt zijn of haar username er ook bij te zetten?
is al genoemdquote:Op woensdag 15 september 2004 16:54 schreef Elocyp het volgende:
Is het niet een id ALS wanneer iemand een Fok!briefje in zijn of haar handen krijgt zijn of haar username er ook bij te zetten?
die heb ik gehad, alleen vergeten nuquote:Op maandag 13 september 2004 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je hebt toch wel wisselgeld gehad?
Wissik nietquote:Op woensdag 15 september 2004 17:25 schreef CasB het volgende:
[..]
is al genoemd
Betekent jouw ava nou kracht of lees ik het verkeerdquote:Op woensdag 15 september 2004 17:44 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Wissik niet
Dan lijkt het net of het van jou is dat geldquote:Op woensdag 15 september 2004 17:52 schreef brighton het volgende:
Leuk
Je naam op geld schrijven is leuk
I'm in
Is het ook hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 17:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan lijkt het net of het van jou is dat geld![]()
Ja we moeten UV-inkt gebruiken, dan kunnen ze het niet zien!quote:Op woensdag 15 september 2004 18:40 schreef Aurelium het volgende:
Is het niet zo dat (beschreven/gescheurden/versleten) briefjes worden vernietigd als ze bij de bank komen? Uit de pin automaat krijg ik iig volgens mij altijd nieuwe briefjes.
Dat dacht ik dus ook direct...quote:Op woensdag 15 september 2004 18:40 schreef Aurelium het volgende:
Is het niet zo dat (beschreven/gescheurden/versleten) briefjes worden vernietigd als ze bij de bank komen? Uit de pin automaat krijg ik iig volgens mij altijd nieuwe briefjes.
Waar dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:05 schreef Praag het volgende:
eerste 20'je is uitgegeven. In de randstad. maar de kans dat ie bij 1 van jullie beland acht ik vrij klein vanuit dit afgiftepunt.
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:11 schreef UseraL het volgende:
echt stoer hoor dit, je hebt er ook echt wat aan
zeik nietquote:Op woensdag 15 september 2004 21:11 schreef UseraL het volgende:
echt stoer hoor dit, je hebt er ook echt wat aan
krijg je er 1 terug van je zelf moet je een 6pack voor jezelf kopenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:19 schreef Chirma het volgende:
Ik heb nou zo'n 300 euro uitgegeven aan fok-geld, in de C&A in Rotterdam, universiteit Delft, Ijsselland ziekenhuis, Grote Bibliotheek Rotterdam en aan wat vriendenDegene die mij een door mij beschreven Chirma-briefje kan laten zien krijgt een six-pack bier
Jan Peter misschien die even bij IJsseland ziekenhuis wat gaat kopen?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:19 schreef Chirma het volgende:
Ik heb nou zo'n 300 euro uitgegeven aan fok-geld, in de C&A in Rotterdam, universiteit Delft, Ijsselland ziekenhuis, Grote Bibliotheek Rotterdam en aan wat vriendenDegene die mij een door mij beschreven Chirma-briefje kan laten zien krijgt een six-pack bier
vragen of je je briefje zelf mag kiezenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Jan Peter misschien die even bij IJsseland ziekenhuis wat gaat kopen?
Maaruh ik ga morgen even langs bij de C&A *oosterhof?* dan krijg ik hem misschien
Je moet ook pre-taggen...niet pas als je het uit gaat geven....tssssquote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een briefje van 5 uitgeven zonder te taggen. Ik wou snel nog een patatje halen. Maar mn trein ging bijna weg. Dus ik kon niet taggen.
DEN HAAG - De Nederlandse economie is een treinvaart uit een diep dal gekomen, dit alles is te danken aan Nederlands grootste forum Fok!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:47 schreef Praag het volgende:
Jongens, deze actie is goed voor de Nederlandse economie.
Ben benieuwd of ik in het buitenland nog wat biljetten tegenkom. Ik zal er in Finland komende maand wel genoeg uitgeven.
Iets in me zegt dat 't met een treinvaart niet echt opschiet in Nederland....quote:Op woensdag 15 september 2004 22:04 schreef BrianMay het volgende:
[..]
DEN HAAG - De Nederlandse economie is een treinvaart uit een diep dal gekomen, dit alles is te danken aan Nederlands grootste forum Fok!
Nee geluk. Maar de reden dat ik deze avatar heb is omdat je het in een bepaalde Chinese taal uitspreek als fok.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Betekent jouw ava nou kracht of lees ik het verkeerd
tvp
hoezo dat? veel minder herkenbaarquote:Op donderdag 16 september 2004 00:00 schreef nein het volgende:
*vind t leuk idee, alleen dan wel met fok user nummer en niet de naam*
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:29 schreef BrianMay het volgende:
pff ze wilde geen 2 briefjes van 5 ruilen tegen een muntje van 2 en van 1 euro.
egoïst
Jamaar het is wel (zoals iemand anders al eerder zei) wat mysterieuzer, en mensen die fok niet kennen, die vragen zich dan helemaal af waar t over gaat. + sommige namen zijn te dom om los te lopen en pure vervuiling van het briefpapierquote:Op donderdag 16 september 2004 00:04 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoezo dat? veel minder herkenbaar
sukkel!quote:Op donderdag 16 september 2004 01:15 schreef Fixxxer het volgende:
Ik heb een typo op een 5'je gemaakt: Fixxer
Yep, 6 euro. Moet je er wel bij vertellen aan de cassière.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:34 schreef Praag het volgende:
[..]
sukkel!
die is dus extra veel waard als iemand 'm vind.
Dat zal nog wel ff duren... Er zijn veel flappen in dit land... laten we het maar niet over de rest van europa hebben...quote:Op donderdag 16 september 2004 06:28 schreef whoops het volgende:
zijn die eerste flappen al gevonden of hoe zit dan?
Dat valt wel mee toch? Gewoon het nummer achter de URL http://forum.fok.nl/user/profile/ plakken en je weet wie het is...quote:Op donderdag 16 september 2004 00:04 schreef BaggerUser het volgende:
hoezo dat? veel minder herkenbaar
Het lijkt me niet zinvol om te reageren. Wie zegt dat de persoon waar het geld net vandaan komt het gedaan heeft? Goed mogelijk, maar waarschijnlijk stond het er al een tijdje op en daar kan die persoon dan ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:23 schreef PM-girl het volgende:
Reageren cassieres niet als ze volgekalkt geld krijgen? Ik moet vandaag werken in de winkel, ik zie het eigenlijk altijd als er op t geld getekend/geschreven is
misschien is dat zelfs wel beter... (durf het eigelijk niet te zeggen nadat ik op alle briefjes mn username heb gekalkt) maar zoeken op username is (volgensmij) een heel stuk ingewikkelder dan user nummer...quote:Op donderdag 16 september 2004 08:41 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Gewoon het nummer achter de URL http://forum.fok.nl/user/profile/ plakken en je weet wie het is...
Hoezo is dat ingewikkelder? Je zoekt gewoon in het fotoboek of op topicstarter en je hebt die user bij zn kraag. Of je zet de naam in dit topic en met verenigde kracht...quote:Op donderdag 16 september 2004 09:08 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
misschien is dat zelfs wel beter... (durf het eigelijk niet te zeggen nadat ik op alle briefjes mn username heb gekalkt) maar zoeken op username is (volgensmij) een heel stuk ingewikkelder dan user nummer...![]()
Haha, hij ligt op de kamer naast mijn vader, met politieagent en bewakings-mannetje voor zijn deur.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef MeneerMuis het volgende:
Jan Peter misschien die even bij IJsseland ziekenhuis wat gaat kopen?
Maaruh ik ga morgen even langs bij de C&A *oosterhof?* dan krijg ik hem misschien
Schrijven op papiergeld vink not done. Ik vind het ook irritant als ik een briefje in handen krijg waarop is gekrabbeld. Daarentegen zou ik het wel melden áls ik 'Fok!-geld' in handen zou krijgenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom durf je het dan niet
Ik zelf zou denk ik ook niet reageren, want je weet inderdaad niet of de gever een FOKker is of niet. Maar ik zie het wel altijd, klein of op t randje, maakt niet uit!quote:Op donderdag 16 september 2004 08:43 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zinvol om te reageren. Wie zegt dat de persoon waar het geld net vandaan komt het gedaan heeft? Goed mogelijk, maar waarschijnlijk stond het er al een tijdje op en daar kan die persoon dan ook weinig aan doen.
En ik heb het zelf op de randen van de biljetten geschreven, dat valt dan toch niet echt op hoor.
geld uitgeven word zo nog leukerquote:Op donderdag 16 september 2004 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
zo vandaag weer wat leuke dingen uitgegeven:
computerwinkel 1: 20 euro
computerwinkel 2: 20 + 50 euro
shoarmaboer: 5 euro
edah: 10 euro
naam erbij zettenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:46 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Geweldig origineel idee! Maar wat gebeurt er als je er een vindt van een fok!-er?
Dan er opschrijven : Gevonden door "username"?
Hé, grappig, daar ga ik vanmiddag heen. De kans dat ik een van je honderdjes (of überhaupt een honderdje) krijg is alleen erg klein als ik geen overval ga plegen ofzo..quote:Op donderdag 16 september 2004 20:24 schreef Chirma het volgende:
Vandaag mijn eerste fok-hondertjes uitgegeven bij Informatique in Bergschenhoek.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:23 schreef LintuxCx het volgende:
Hé, grappig, daar ga ik vanmiddag heen. De kans dat ik een van je honderdjes (of überhaupt een honderdje) krijg is alleen erg klein als ik geen overval ga plegen ofzo..
Gisteren mijn derde vijfje in omloop gebracht. Vandaag komt er een tientje bij. Ja, het gaat snel!
dat laatste zal vast een heel lang lijstje wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mischien handig om een lijstje bij te houden van iedereen die briefjes in omloop heeft gebracht, en welke zijn gevonden?
Er zijn meer muntjes dan briefjes. Je moet echt duizenden stickers gaan maken dan.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:47 schreef rolandow het volgende:
Ik zeg: stickers maken en op munten plakken. Da's toch veel mooier en duidelijker!
daar is toch bijna geen plaats voor???quote:Op donderdag 16 september 2004 22:48 schreef T1andonly het volgende:
[..]
naam erbij zetten
kijk dan maar eens naar het jaar waarop ze allemaal gedrukt zijn... 2002quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:15 schreef Ixnay het volgende:
Die briefjes blijven trouwens niet zo lang in omloop, vaak wordt het verversd door de bank.
doe ik alquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:00 schreef Blueman het volgende:
Kun je net zo goed meteen gaan Eurobilltrackeren
je kan ook gewoon blanco rondjes-stickers kopen en dan schrijf je je naam er gewoon opquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:38 schreef woeeiiii het volgende:
Dat is waar weet je een goedkope drukkerij dan?
waar/hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef ReadMe het volgende:
Oh kicken dit!
Ik ga ook stickers laten printen die ik op m'n euro munten kan doen...zoveel briefjes heb ik niet
ik snap.. waar koop je goedkope blanco stikkervellen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:11 schreef ReadMe het volgende:
We hebben van die blanco stickervellen,
en dan gewoon met zo'n programma het A4-tje indelen, en in ieder vakje een text zetten.
B.v.: FOK.nl - ReadMe
En dan uitprinten!
klinkt heel goed, maar eigenlijk vind ik niet dat briefjes van jezelf meetellen..quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:12 schreef Praag het volgende:
Ik ben de eerste die een briefje van een FOK!ker heeft weten te bemachtigen!!!!!
M'n eigen wel te verstaan...
Ik had 'm donderdag bij het plaatselijke sigarenboertje uitgegeven en vandaag kreeg ik diezelfde weer terug. Ik dacht eerst dat ze me 10 euro te weinig hadden teruggegeven en toen ik het nummer bekeek wist ik dat ik 'm al eerder had uitgegeven.
Lijkt nu een beetje overbodig om m'n naam er nog een keer bij te zetten...
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
klinkt heel goed, maar eigenlijk vind ik niet dat briefjes van jezelf meetellen..
quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:54 schreef SynXteR het volgende:
als ik mijn fok!naam op een briefje van 5 zet isie gelijk 7,50 minder waard
jij bent nogal wat van planquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:44 schreef Tique het volgende:
Ik doe ook mee!!
Ik heb net een briefje van 50, 10 en 5 getagged en dat ga ik allemaal vanavond uitgeven
UIteraardquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wel getagged
yeah we gaan internationaalquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:22 schreef metallicattim het volgende:
kga vanavond 15 euro aan beschreven briefjes naar duitsland exporteren
Genoeg lui met een grote bek, dus denk het wel...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef super-muffin het volgende:
Zitten er ook Fok!kers in Duitsland dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |