abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23383118
Two months, 6 hours, 27 minutes and 44 seconds. 1776 cigarettes not smoked, saving ¤ 248,92. Life saved: 6 days, 4 hours, 0 minutes.

Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_23387554
AAAAH Ik heb mijn 6-maanden grens gemist!!!
Maar goed, nog steeds prettig gestopt dus

Six months, three days, 1 hour, 10 minutes and 54 seconds. 4115 cigarettes not smoked, saving ¤ 802,62. Life saved: 2 weeks, 6 hours, 55 minutes.

Kan die 800 euro helaas niet terug vinden, waar zou ik dat aan uigegeven hebben
Maar goed, happy happy happy.

Of, die meter klopt niet, of mijn agenda niet. Volgens mijn agenda, die ik overigens exact hetzelfde heb als de meter, ben ik pas volgende week dinsdag 6 maanden gestopt.

Ik hou de meter maar aan, want die heb ik toen gelijk ingevuld. Dus dan zal die wel goed zijn neem ik aan
  donderdag 18 november 2004 @ 16:32:33 #203
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23404366
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:41 schreef m-niki het volgende:

[..]

ehm...wat dacht je van onderzoeken van STIVORO, NIPO en NVG???
75% van de ex-rokers is cold-turkey gestopt zonder hulp van buitenaf, slechts 3% daarvan houdt dit langer dan een jaar vol.

M.a.w.: 93% van alle mensen die gestopt zijn met roken zonder hulp, rookt weer binnen een jaar!!!
Eerst maar eens door 'google' gooien, de volgende keer, voordat je weer zo'n opmerking het forum opgooit

Uit een nieuwer onderzoek van STIVORO bleek dat van de mensen die stoppen zonder hulp 7% dit vol blijft houden, da's al beter!!
[..]
Ha ! Dat is al andere koek..... :p

Cold Turkey stoppen blijft natuurlijk wel strictly for bikkels.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_23406131
Ten months, one day, 2 hours, 33 minutes and 49 seconds. 9183 cigarettes not smoked, saving fl 1.515,23. Life saved: 4 weeks, 3 days, 21 hours, 15 minutes.

Ik sta in de lijst van deze post op 4 maanden. Er gaat dus ergens iets mis. Misschien is het een goed idee om gewoon de namen met daarachter de stopdatum te noemen op volgorde van stopdatum. Dat is veel makkelijker bijhouden en er kan ook niks misgaan.

Ik ben overigens ook Cold Turkey gestop, maar wel pas bij poging 20 ofzo.
  donderdag 18 november 2004 @ 17:51:34 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23406324
Ik ben bijna..lees bijna gestopt met sigaretten, af en toe op straat rol ik me nog een shaggie, maar ik probeer voortaan sigaren bij de hand te hebben. Sigaren smaken me beter, sigaretten smaken nergens naar. Ik probeer ongeveer 3-5 sigaren te roken. Ik rook ook niet continu aan de sigaar, vaak ligt hij een half uur te wachten om aangestoken te worden.

In ieder geval al beter dan 1 pakje marlboro of ander shit. Of ik ooit met sigaren stop? Wie weet, dat ik ooit helemaal rookvrij ben. Sigaren zit ook nicotine in dus in principe is dat ook 1 pot nat, alleen heeft een sigaar wel wat op de een of andere manier.

Ik ga mijn vader na, die is van vaste sigaretten naar shag gegaan en toen sigaren, nu roken we allebei sigaren.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_23406455
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:41 schreef Rollins het volgende:
Ten months, one day, 2 hours, 33 minutes and 49 seconds. 9183 cigarettes not smoked, saving fl 1.515,23. Life saved: 4 weeks, 3 days, 21 hours, 15 minutes.

Ik sta in de lijst van deze post op 4 maanden. Er gaat dus ergens iets mis. Misschien is het een goed idee om gewoon de namen met daarachter de stopdatum te noemen op volgorde van stopdatum. Dat is veel makkelijker bijhouden en er kan ook niks misgaan.

Ik ben overigens ook Cold Turkey gestop, maar wel pas bij poging 20 ofzo.
Dat er iets mis gaat ligt aan jou. Het is namelijk de bedoeling dat je regelmatig een update geeft van hoe het er mee gaat. Ik en Brennie gaan dat niet automatisch voor je bijhouden. Om de hele lijst nu te veranderen is ook geen doen. Dan zouden we helemaal opnieuw moeten beginnen omdat er wel meer mensen zijn die zich niet regelmatig melden. Dan zou er ook niets van kloppen .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 18-11-2004 20:06:57 ]
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 19:14:58 #207
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23407768
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:41 schreef m-niki het volgende:
[..]
Uit een nieuwer onderzoek van STIVORO bleek dat van de mensen die stoppen zonder hulp 7% dit vol blijft houden, da's al beter!!
[..]
Wordt stoppen met roken na het lezen van Alan Carr gezien als met of zonder hulpmiddel eigenlijk? Ben trouwens vastbesloten om na een jaar nog bij de stoppers te horen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_23429092
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 01:38 schreef m-niki het volgende:
11 maanden, 1 week, 3 dagen..oh ja en anderhalf uur

nog even en ik zit op een jaar!!!
Slechts 3 % van alle mensen die stoppen met roken zonder hulpmiddelen, houdt dat langer dan een jaar vol...ik ga gewoon heel leuk bij die 3% horen!!!!

WOOOEEEEHAAAAAAAA!!!
Hey cool, dan hoor ik ook bij die 3%.
  woensdag 24 november 2004 @ 23:01:47 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23554600
Ik ben deze maand 7 jaar geleden gestopt. Maar ik heb wel een paar maanden terug nog een joint gerookt.... jaja in de VS Dat was trouwens pure wiet zonder de verslavende nicotine. Ook niet goed voor een mens natuurlijk zo'n joint, maar het was de eerste in ruim 7 jaar....

Heb ik nu gezondigd? Het was trouwens 1/3e joint want we deelden em met z'n 3-en En het was netjes buiten natuurlijk om anderen niet te last te zijn!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 24 november 2004 @ 23:04:57 #210
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23554711
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:34 schreef dawg het volgende:
Hey cool, dan hoor ik ook bij die 3%.
Ik ook! Ik ben op 12 November 1997 gestopt - "Cold Turkey" zonder hulpmiddelen. Ik heb sinds die tijd wel 2 maal gezondigd. 1 keer met Oud-en-Nieuw 2000: Een dikke vette sigaar om vuurwerk aan te steken, en het stond verder natuurlijk wel stoer in smoking , en 1 keer..... nou ja zie vorige posting
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_23556994
Dag alle niet-rokers

Ik wil binnenkort ook weer tot de groep niet-rokers behoren.

Ben vorig jaar om deze tijd gestopt, en toen na ongeveer 6 maanden weer begonnen met roken. Doodzonde natuurlijk. Alhoewel ik me toen wel flink kut voelde, en dat, gecombineerd met psychisch nog steeds verslaafd te zijn, was dan ook de voornaamste reden was om weer te beginnen.

Maar ik wil weer stoppen, voor mezelf...heb dat boekje van Allan Carr in huis gehaald, veel positieve dingen over gehoord namelijk, en ik ga morgen beginnen met lezen (toch maar de knoop doorgehakt om uberhaupt te beginnen met lezen hehe..).

Wat een kutverslaving ook he? Als je niet rookt smacht je naar een peuk, en als je aan het roken bent wil je er weer van af!
pi_23573581
Ten months, three weeks, three days, 19 hours, 3 minutes and 52 seconds. 9893 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.657,21. Life saved: 4 weeks, 6 days, 8 hours, 25 minutes.

Is het al december?
pi_23575433
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef V2i het volgende:
Ten months, three weeks, three days, 19 hours, 3 minutes and 52 seconds. 9893 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.657,21. Life saved: 4 weeks, 6 days, 8 hours, 25 minutes.

Is het al december?
Nog niet, maar wel alvast 11 maanden genoteerd .
pi_23593000
Ben sinds 5 nov gestopt.
pi_23593073
De maand komt in zicht voor mij . Hoewel het nog steeds goed gaat droom ik de laatste tijd wel vaak dat ik bijna een sigaret opsteek...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 29 november 2004 @ 16:15:44 #216
51748 H4ze
wait...what?
pi_23646406
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De maand komt in zicht voor mij . Hoewel het nog steeds goed gaat droom ik de laatste tijd wel vaak dat ik bijna een sigaret opsteek...
Ik heb dat ook gehad...in je droom een sigaret opsteken. En dan raakte ik in die droom helemaal in paniek, en schaamde ik me dat ik er 1 had opgestoken haha . Wel lekker gevoel als je dan wakker wordt, en 't een droom bleek te zijn
*BURP*
pi_23646788
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:15 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gehad...in je droom een sigaret opsteken. En dan raakte ik in die droom helemaal in paniek, en schaamde ik me dat ik er 1 had opgestoken haha .
Ik schaamde me ook al in die droom ! Maar schijnbaar zit het nog behoorlijk diep, anders zou ik er niet over dromen. Bij vorige stoppogingen had ik dit touwens nooit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23650021
Grrrrrrrr is alvast opgewaardeerd in het lijstje .
pi_23665137
nog steeds gestopt
pi_23668768
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:45 schreef schatje het volgende:
Grrrrrrrr is alvast opgewaardeerd in het lijstje .
Morgen officieel 1 maand .
pi_23686082
Hoewel ik wel vaker op het FoK!-forum kom heb ik nog nooit echt zo de drang gevoeld om even iets te posten. Naar aanleiding van dit topic heb ik dan toch eindelijk eens een account geregistreerd omdat ik hier even op wilde replyen.

Nadat gister m'n vriendin is gestopt met roken vond ik dat ik het ook moest proberen. Ik heb echt nooit echt de drang gevoeld om te stoppen, gezondheidsredenen hoe waar ook, vind ik eigenlijk niet belangrijk. Wel van belang zijn voor mij de stank en vooral het geld. Ik woon sinds kort voor een half jaar in Engeland waar je 4x zoveel voor een pakje shag betaald. Waar je in nederland 3 euro kan neertellen voor een pakje met 50 gram, kost het hier 4 pond 80 (*1.5=7 euro 20) voor 25 gram... oftewel: gewoonweg onbetaalbaar.
Ik was een flinke roker, toen ik zondag bijvoorbeeld nog 2 pakjes van 20 sigaretten hier heb gekocht heb ik er net iets meer dan 24 uur over gedaan om ze beide op te roken

In ieder geval had ik nooit verwacht door die eerste dag heen te komen, nu dat is gelukt, ga ik verder ermee. Helaas ben ik niet zo fanatiek anti-roken als jullie allemaal, maar ik zie in dat als ik ook gewoon even doorzet en het geld opzij zet, ik straks een mooie vakantie eraan overhoud

Jullie allemaal veel succes met jullie stoppogingen

Ze me maar in het rijtje en ik hou jullie op de hoogte of mijn poging niet mislukt.

One day, 1 hour, 35 minutes and 25 seconds. 31 cigarettes not smoked, saving $11.99. Life saved: 2 hours, 35 minutes.
30 Novermber 2004 gestopt met roken!
pi_23687309
Twee maand en het gaat goed
  woensdag 1 december 2004 @ 09:14:43 #223
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_23687830
Two months, two weeks, three days, 23 hours, 13 minutes and 58 seconds. 959 cigarettes not smoked, saving ¤ 93,86. Life saved: 3 days, 7 hours, 55 minutes.

Mijn naam moet even een stukje omhoog
pi_23689601
Lijstje bijgewerkt .

.
pi_23694408
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Morgen officieel 1 maand .
Vandaag dus!
quote:
One month, 9 hours, 16 minutes and 53 seconds. 364 cigarettes not smoked, saving ¤ 72,02. Life saved: 1 day, 6 hours, 20 minutes.
Ik begin me ook al steeds meer een niet-roker te voelen in plaats van een roker die probeert niet meer te roken .

Het verbaast me nog steeds dat het me tot nu toe zo (relatief) makkelijk afgaat... Eigenlijk verwacht ik stiekem een terugslag.
pi_23705765
Op DIT MOMENT (1:30 2 december) ben ik PRECIES 1 JAAR gestopt!!!

woehoei!!!

Op het naar het volgende jaar!!!!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_23706115
M-niki gefeliciteerd
Je staat nu een plaats hoger!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 2 december 2004 @ 15:36:07 #228
51748 H4ze
wait...what?
pi_23715482
Oke...ik ben nu twee maanden, twee weken, en vier dagen gestopt. Maar ik zit nu in m'n tentamenperiode, en als ik aan het leren ben krijg ik ontiegelijk veel zin om te roken. Niet voor de nicotine, maar de handeling. Dat was altijd zo relaxt om te doen tijdens 't leren

Maar goed, er zijn hier in huis toch geen sigaretten meer
*BURP*
pi_23716068
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:36 schreef H4ze het volgende:

Maar goed, er zijn hier in huis toch geen sigaretten meer

Bij mij ligt er al de hele maande een pakje sigaretten naast m'n bed.

*Zich bikkel voelt *
pi_23727409
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij mij ligt er al de hele maande een pakje sigaretten naast m'n bed.

*Zich bikkel voelt *
Bij mij ook al vanaf het begin. Goed gevoel als je dat laat liggen
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:52:02 #231
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_23728993
Tijdje geleden dat ik hier ben geweest, eens even zien of ik nog bekende namen tegenkom van toen ik stopte met roken en deze topics me ook hebben geholpen!

I quit smoking ten months, three weeks, six days, 23 hours, 44 minutes and 31 seconds ago. 6659 cigarettes not smoked, saving ¤ 1,381.90. Life saved: 3 weeks, 2 days, 2 hours, 55 minutes.

Succes aan iedereen die nu stopt! Een goede vriend van mij gaat nu stoppen, ik hoop zoooo dat het hem lukt, ik ga hem iig proberen te helpen op alle manieren die ik kan (en proberen niet belerend over te komen met de hele tijd "je moet dit doen", "je moet denken dat..." etc ). Hij heeft het aan zoveel mogelijk mensen verteld, dat scheelt vast al want dan is het genanter om weer te beginnen.
Zelf ben ik nog steeds heel blij dat ik ben gestopt en heb er geen moment spijt van. Gelukkig ben ik echter niet een actief anti-roker geworden ofzo (dat hoor je ook wel eens, dat mensen die gestopt zijn doorslaan naar de andere kant) en ik heb er ook geen problemen mee in de rook te zitten ofzo... vind het alleen gelukkig niet *lekker* meer.
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:18:45 #232
103914 Exuimtum
Ook maar een mens
pi_23729376
Het is me nog niet gelukt om deze destructieve verslaving achter me te laten

Het hele punt bij is als ik lekker zit en een bak koffie voor mijn neus heb. Dan moet ik roken. Ik ben al bezig met het zoeken van professionele hulp. Ik heb wel zo gruwelijk veel zin om te stoppen

Ik heb pas nog een foto gezien van een rokerslong. Weerzinwekkend. Zeg ik terwijl ik zware shag rook. Snap je de clue? Ik word in de nacht ook vaak wakker omdat ik dan even een shaggie kan roken

Ik kan wel zielig zitten te doen, maar ook ik ga binnenkort over die drempel heen. Zeker nog vóór 01-01-2005. Dan post ik hier weer met een weloverwogen besluit en geen poging.

Tot nu toe diep respect aan alle stoppers Ik ben "nog" jaloers op jullie!

PS: Ik ga vanavond nog beginnen aan het boek "De Opluchting" van Jan Geurtz.
pi_23741463
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:18 schreef Exuimtum het volgende:
Het is me nog niet gelukt om deze destructieve verslaving achter me te laten

Het hele punt bij is als ik lekker zit en een bak koffie voor mijn neus heb. Dan moet ik roken. Ik ben al bezig met het zoeken van professionele hulp. Ik heb wel zo gruwelijk veel zin om te stoppen

Ik heb pas nog een foto gezien van een rokerslong. Weerzinwekkend. Zeg ik terwijl ik zware shag rook. Snap je de clue? Ik word in de nacht ook vaak wakker omdat ik dan even een shaggie kan roken

Ik kan wel zielig zitten te doen, maar ook ik ga binnenkort over die drempel heen. Zeker nog vóór 01-01-2005. Dan post ik hier weer met een weloverwogen besluit en geen poging.

Tot nu toe diep respect aan alle stoppers Ik ben "nog" jaloers op jullie!

PS: Ik ga vanavond nog beginnen aan het boek "De Opluchting" van Jan Geurtz.

daar hoef je geen respect voor te hebben (nou ja...mag wel ), jij kunt het namelijk ook!
Jij bent namelijk degene die 's nachts wakker wordt
jij bent dan degene die een shaggie rookt
jij bent degene die bij de buurtsuper steeds weer nieuwe shag koopt
jij bent degene die een lekker shaggie rolt tijdens de koffie
jij bent degene die typt dat ie graag wil stoppen, terwijl er nog een hijsje genomen wordt

jij doet het zelf, niemand doet het voor je, niemand dwingt je er toe, alleen jij doet dat...
maak er niet zo'n gevecht van tegen jezelf, als jij een shaggie kan rollen, kan je hem ook laten liggen. Verslaving is moeilijk, het is aangeleerd gedrag, maar dat betekent dat je het ook kunt afleren.
Als een boek je daarbij helpt, dan moet je het zeker lezen, maar denk niet dat het boek het voor jou gaat doen (misschien niet bewust, maar onbewust)
Je bent erg vaag over het stoppen, je zegt dat je 'ergens' voor de jaarwisseling wilt stoppen, ga eens bij jezelf na: waarom heb je nog geen vaste datum gesteld? Durf je het niet? Wil je het niet, stoppen? Waarom rook je? Het is zeker belangrijk voor je, anders word je er niet wakker voor midden in de nacht, wat doet roken met je? Word je er blij van? Of juist niet? Je weet dat het schadelijk is, toch ga je door, waarom dan? Het moet iets voor je doen...als je daar achter komt, ook al is het maar een vaag gevoel, dan kan je nog makkelijker stoppen.
Bij mij was het: ik wilde graageen beloning. Ik beloonde mezelf de godganse dag door met roken, na het werken, in de pauze, als ik iets goeds gedaan had etc. Toen ik stopte was het het moeilijkst om geen beloning meer te krijgen, maar ik ben eens goed gaan nadenken waarom ik dan zo graag een beloning nodig dacht te hebben...uiteindelijk ben ik met mezelf overeen gekomen dat ik geen beloning nodig had in de vorm van roken, maar in de vorm van niet-roken! Het is mijn beloning, mijn bewijs dat ik iets heel goed kan!!

Heel veel succes straks!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 5 december 2004 @ 14:40:44 #234
67670 Skv
Cynist.
pi_23778067
Ik ben 2 december gestopt (18e verjaardag)
Hou het nog steeds vol
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23816355
Inmiddels ook al weer een jaar gestopt

One year, 11 hours, 22 minutes and 36 seconds.
7329 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.355,95.
Life saved: 3 weeks, 4 days, 10 hours, 45 minutes.
pi_23896672
al meer dan een maand inmiddels, tgaat goed
pi_23896871
Ik zit nu op 4 maanden en 1 week, al rook ik heel zelden nog wel eens eentje moet ik toegeven, maar het gevoel van 'niet zonder kunnen' is gelukkig weg en dat ga ik ook zo houden
pi_23897338
Lijstje bijgewerkt .

Ga zo door .
pi_23898448
Thanks!
pi_24020493
One year, one month, one week, three days, 21 hours, 22 minutes and 50 seconds. 3255 cigarettes not smoked, saving ¤ 651,02. Life saved: 1 week, 4 days, 7 hours, 15 minutes.
pi_24020584
Genoteerd Dawg .

.
pi_24031549
nog 2 weekjes, nog 2 weekjes...

Eleven months, two weeks, two days, 9 hours, 57 minutes and 0 seconds. 10542 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.765,86. Life saved: 5 weeks, 1 day, 14 hours, 30 minutes.

Nieuwjaar gaat leuk worden, maar hoe moet ik nu vuurwerk aansteken zonder sigaret?
pi_24034810
Three months, 1 hour, 22 minutes and 56 seconds. 2640 cigarettes not smoked, saving ¤ 369,86. Life saved: 1 week, 2 days, 4 hours, 0 minutes.

Alleen de 10 kilo die ik ben aangekomen is minder leuk. Ik merk wel dat mijn spijsvertreing weer wat normaler wordt en dat ik toch weer heel voorzichtig aan het afvallen ben
Ik heb nog wel dagelijks momenten dat ik aan die sigaret denk maar ik kan er steeds beter tegen.
@ V2i nee hoor dat is geen excuus om weer te gaan roken
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_24036966
Gestopt op dinsdag 14 december om 20.00 uur
pi_24037039
@V2i: met een lekkere vanillesigaar? Sorry, niet echt motiverend....Two days, 18 hours, 58 minutes and 9 seconds. 0 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,00. Life saved: 0 minutes.
pi_24039821
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:58 schreef V2i het volgende:

Nieuwjaar gaat leuk worden, maar hoe moet ik nu vuurwerk aansteken zonder sigaret?
Daar zit ik dus ook mee...
pi_24154127
Eleven months, three weeks, one day, 8 hours, 58 minutes and 33 seconds. 10721 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.795,80. Life saved: 5 weeks, 2 days, 5 hours, 25 minutes.

Belachelijk eigenlijk! Ik heb bijna 1800 euro niet uitgegeven aan rookwaar (en ik reken nog met 3,35 per pakje en excl. aanstekers e.d.) en ik heb geen idee waar het geld blijft. Ik hou zelfs geen kleingeld meer over tegenwoordig!

Maar goed dat mijn conditie vooruit gaat. Zo hou ik er tenminste nog iets aan over.
pi_24170254
Ik zet het alvast neer. Dan heb ik een soort van hou vast. Na 9 maanden gestopt te zijn rook ik nu weer ruim een maand. Ik ga 3 januari weer stoppen. Ik hoop dat het me deze keer gaat lukken!
pi_24170682
Ik ben dan wel een niet roker, maar merk om me heen hoe moeilijk stoppen is. Mijn complimenten aan degene die er proberen af te komen, top....keep up the good work.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24170932
mhmm misschien ga ik na dit pakje chesterfield ook maar is een poging wagen om te kappen met roken.
iemand tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')