abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 13 september 2004 @ 20:01:12 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21930365
Danyel Yohanan , zoon van Phluphy
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:10 schreef phluphy het volgende:
Gisterochtend zijn wij begonnen aan de bevalling, in ons eigen ziekenhuis in Apeldoorn. Het doel was de geboorte gisteren te laten plaatsvinden, omdat het kleintje in het vruchtwater had gepoept. Helaas verliep niet alles naar wens, en niet in het gewenste tempo. De details zal ik misschien nog wel eens posten.

Het komt er in elk geval op neer dat vanochtend om 01.38 onze prachtige zoon DANYEL YOHANAN is geboren. Helaas kwam hij ter wereld zonder hartslag en hij ademde niet.
De arts is meteen begonnen met het reanimeren van ons dappere kindjes. Na een tijdje hebben ze het hartje op gang gekregen, en ook de ademhaling kwam op gang. Helaas heeft Danyel echter vrij lang zonder zuurstof moeten doen, en dat is natuurlijk niet goed.

Door enkele complicaties moest Danyel aan de beademing, waarop de arts volgens de regels Danyel heeft overgedragen aan een Academisch Ziekenhuis, in dit geval het Radboud ziekenhuis te Nijmegen.
Vanochtend om 05.00 uur is hij door een speciale neonatologie-ambulance opgehaald bij het ziekenhuis in Apeldoorn en naar Nijmegen vervoerd. In de loop van de ochtend ben ik, ook per ambulance (ziekenvervoer), samen met mijn man naar Nijmegen gebracht om bij Danyel te zijn.

Na lang wachten hebben we een gesprek gehad met enkele artsen. Wij werden op de hoogte gebracht van de mogelijke gevolgen die e.e.a. heeft voor onze zoon. Van het nieuws werden wij niet vrolijk, zo werd er bij 1 test amper hersenactiviteit gemeten, wat zou betekenen dat ons kindje een kasplantje wordt.
Het klinische onderzoek (kijken wat hij doet en hoe) wijst uit dat er wel hersenactiviteit moet zijn, want hij reageert wel degelijk op prikkels. Ook ademt hij deels alweer uit zichzelf, hij begint te bewegen, en nog wat kleine zichtbare dingetjes.
Dit zegt allemaal echter niets, de komende dagen zullen moeten uitwijzen hoe sterk onze knul is, en hoe sterk zijn levensdrang is.

Ik schrijf dit vanuit de verpleegsterskamer op de kraamafdeling van het Radboud ziekenhuis. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik, Jeroen, mijn familie, iedereen kapot is van dit oneerliijke verhaal. Waarom krijgen wij eerste en kado aangeboden en wordt het ons vervolgens weer afgepakt? Onze hele wereld is ingestort, het enige wat we nog kunnen is dat Danyel voor een klein wondertje gaat zorgen, en zich de komende dagen zal ontwikkelen op allerlei gebied.
Danyel is een prachtkind, hij ziet er blakend van gezondheid uit, maar helaas zegt dit niets.
De komende dagen zullen wij nog vele testresulaten horen, leven tussen hoop en wanhoop.

Ik zal jullie op de hoogte brengen van de ontwikkelingen, maar ik weet niet wanneer. Voorlopig richten wij ons natuurlijk geheel op Danyel. Zijn naam betekent: God is mijn rechter. Ik hoop dat de rechter rechtvaardig zal oordelen, want Danyel is zo geheel onschuldig.... :'(
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 22:17 schreef phluphy het volgende:
Ik ben helemaal ontroerd door de kaarsen"aktie". Jullie medeleven en goede wensen sterken ons enorm. Ook wij hebben de hoop op een wonder nog niet opgegeven.
quote:
Op zondag 12 september 2004 10:59 schreef phluphy het volgende:
Wat is jullie medeleven een opsteker voor ons, zoveel mensen die je niet eens kent, we hebben er enorm veel aan.

Zowel Jeroen als ik logeren tijdelijk op de kraamafdeling van het UMC Radboud, voor Jeroen wordt er naast mijn bed 's avonds een bedje gemaakt. Danyel slaapt een paar verdiepingen lager op de Intensive Care van Neonatalogie, en we kunnen 24u/dag naar hem toe.

Danyel vecht als een tijger, maar hij gaat niet vooruit. Het aantal slangetjes en infuusjes wordt steeds groter :'( . Afgelopen nacht heeft hij erg veel last gehad van stuipjes, waardoor ze hem weer een extra middel moeten toedienen, anders heeft hij er zoveel last van.

Vanmiddag mag ik hem op schoot nemen, onder begeleiding van de verpleging die al die toeters en bellen moeten vasthouden. Dit "op schoot nemen" wordt gezien als troost voor de moeder, niet iets dat voor Danyel echt prettig is. Ik twijfel dan ook of ik het zal doen, ook omdat ik aanvoel dat ze mij dit aanbieden omdat het morgen misschien niet meer kan.

Verder is hij gewoon een prachtvent om te zien en we zijn tot over onze oren verliefd op 'm.
We hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt.

Lieve mensen, ik vind jullie aangepaste afbeeldingen en teksten iets onvoorstelbaar moois. Ik heb zelfs de verpeging hier uitgelegd wat een forum is, en ze toen laten zien wat jullie voor lief gebaar hebben gegeven. Jullie medeleven sterkt ons.
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:22 schreef phluphy het volgende:
:') 2 x per dag naar het forum, om weer even helemaal bij te tanken. Het klinkt te zot voor woorden, maar jullie berichtjes en medeleven doen ons zo ontzettend goed.

Ik ben vanmiddag niet naar Danyel kunnen gaan, want ik moest wachten op de arts (voor mezelf). Lichameljjk ging ik nogal achteruit, en moest even een stapje terugdoen. Inmiddels ben ik een bloedprop verloren die waarschijnlijk de boosdoener was van de ellende, en vanavond ben ik alweer een paar keer bij Danyel geweest. De schoot-sessie hebben we niet gedaan, wel krijg ik "les" in verzorging (sonde-voeding bijvullen, temperatuur meten, mondje schoonmaken, luier vernieuwen).

Eerst maar even het hoogtepunt van de dag: ik heb 5 ml (eerste) borstvoeding geproduceerd, bij de eerste poging ! Wij hadden niet verwacht dat Danyel al voeding via de maag zou krijgen, en hadden niet durven hopen dat mijn poging tot kolven meteen zou slagen. De 5 ml die hij nu heeft gekregen is 50% van deze "maaltijd" en daar stond iedereen van te kijken!
Dit was zo fijn om te doen, ik kan nu tenminste zelf iets doen voor mijn kereltje.

Wat betreft zijn ontwikkeling: het lichamelijke deel toont progressie: nieren, lever, darmen lijken goed te functioneren. Hij kan steeds meer zelf ademen (het apparaat geeft alleen als hij het niet zelfstandig doet), en zijn oogjes zijn al een keer open geweest.

Als dit goed blijft gaan, betekent dit dat de hersenSTAM weinig schade heeft opgelopen. De grote zorg zit 'm in de hersenSCHORS, van waaruit eigenlijk de rest geregeld wordt. Een eerste hersenfilmpje liet erg weinig zien, morgen wordt dit herhaald, in de loop van de week nog een paar keer, gekoppeld aan resultaten van MRI scans, en zo hopen we een keer een beeld te krijgen van wat de situatie is. Dit kan nog alle kanten op: als blijkt dat Danyel geen kwaliteit van leven heeft, wordt de beademing etc. gestopt. Dit is dus het scenario waaraan wij liever niet denken.
De kans dat Danyel helemaal "normaal" wordt, is zo goed als uitgesloten. Maar handicaps zijn er in vele gradaties, en vele van die gradaties zijn voor ons volledig acceptabel.

Vanaf morgen krijgen wij begeleiding van het Neonatologie-maatschappelijk werk. Hier kijken we erg naar uit, want het is erg moeilijk om met deze situatie om te gaan zonder er zelf aan onderdoor te gaan.

[sub]Merisse, dit ziekenhuis is geweldig, het personeel zijn allemaal kanjers, onze families zijn geweldig, zij steunen ons en wij hun. Lichamelijk gaat het niet zo heel goed met mij, maar dankzij Jeroen en het personeel kan ik toch vaak naar Danyel toe (ook s nachts).

Jullie kaarsjes zijn voor ons en voor Danyel lichtpuntjes in een donkere tunnel
Ik wil jullie allen enorm danken voor alle lieve woorden etc., we hebben hier echt heel veel steun aan.

[ Bericht 58% gewijzigd door Lois op 13-09-2004 20:16:19 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21930471
Heel veel sterkte de komende tijd Phluphy en Jeroen!! Ik hoop dat alles goedkomt met Danyel!

Erg mooi stukje op FOK!radio net..
pi_21930586
Fluf en Jeroen , mijn gedachten waren vandaag veel bij jullie!
Ik hoop dat dit een goede dag is geweest
pi_21930588
Ik hoorde het net op Fok radio en ik schrok me rot. Ik kom nooit op dit sub forum maar ik heb net alles geleze en woorden schieten tekort. Ik wens Phluphy en haar man heel veel sterkte!
Koning.
pi_21930683
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het eng dat ze de hele dag nog niet gepost heeft
Gisteravond vreesden ook veel mensen al het ergste, en toen bleek er toch een beetje goed nieuws te zijn.

Ik hoop dat Phluphy gewoon geen zin en/of tijd heeft gehad om hier een update te geven. Ik hoop dat het hersenfilmpje van vandaag iets meer liet zien dan het vorige. Ik hoop dat het langzaam aan toch weer ietsje beter gaat met Danyel. Ik hoop zoveel goeds en moois voor dit prille gezinnetje...

Phluph en Jeroen en Danyel, ik denk aan jullie.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21930700
Pluph en hub; heel veel sterkte, en ik wens Danyel alle kracht toe....
  maandag 13 september 2004 @ 20:13:43 #7
78498 classpc
I don't like change
pi_21930725
Ik wens je veel sterkte.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 20:28:27 #8
43556 miss_dynastie
pi_21931083
Ik denk inderdaad dat Fluf wel even iets anders aan haar hoofd heeft.
In elk geval wordt er hier aan jullie gedacht
pi_21931888
ik ken je niet..
nooit van gehoord zelfs, misschien een schande, misschien toeval omdat we niet in dezelfde fora komen..

toch wil ik jullie alle sterkte van de wereld toewensen
Ik zal vanavond hier een kaarsje voor jullie aansteken
Doei.
  maandag 13 september 2004 @ 21:00:06 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21931940
En precies vandaag als ik graag de hele dag online wil blijven om op de hoogte te blijven, crash ik onze computer.
Maar er was dus nog geen nieuws.

Phluphy, als je wel leest maar het even niet op kan brengen te posten: mijn hart gaat naar jullie uit en mijn gedachten zijn constant bij jullie.
Ik zou zo door de kabel naar Nijmegen willen kruipen om je vast te houden en te troosten.
Hele dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 13 september 2004 @ 21:24:57 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21932590
phluphy jeroen en danyel, ook vandaag brand er een kaarsje voor jullie. ik denk zo ong de hele dag wel aan jullie, in de hoop dat gedachten ook kunnen werken om danyel beter te krijgen. dikke knuf
  maandag 13 september 2004 @ 21:36:36 #12
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21932899
Hier de update, ik moet het kort houden want ik wil weer naar mijn mannetje toe.....

Het hersenfilmpje was niet goed. De vooruitzichten zijn somber. Maar er is nog steeds dat ene, hele kleine sprankje hoop. Danyel heeft namelijk nog veel medicatie in zijn "systeem" zitten, wat wellicht invloed kan hebben gehad op de uitslag. Wij wachten nu tot de medicatie niet meer in het bloed zit (ergens morgen???) en dan kunnen ze de EEG herhalen.
De medicatie die ze stopten hielden Danyel rustig, het kan zijn dat hij vannacht stuipjes gaat krijgen. Dat zou niet goed zjin. Maar tot nu toe houdt hij het vol... hij is zo dapper !!!

Ik wil het liefst elke minuut van de dag bij hem zijn, maar het gaat niet goed met mij. Nog steeds catheter, klisma's (6 dagen geen ontlasting), injecties om naweeën op te wekken (baarmoeder is nog steeds te groot), baarmoederonsteking, nog steeds verdoofde benen door de ruggenprik. Het is één doffe ellende, en ik wilde dat ik eraf was omdat ik sterk genoeg wil zijn mijn zoon op schoot te nemen !!! Ik wil/ mag natuurlijk geen medicijnen of pijnstiller innemen die invloed hebben op de borstvoeding, want ik wil Danyel elke kans geven op het allerbeste, want daar heeft hij recht op.

Inmiddels hebben we een telefoontje gekregen van de gynaecoloog die de bevalling deed (laatste 15 minuten) en die Danyel heeft gereanimeerd. Hij vroeg ons of wij, op termijn, bereid zijn een gesprek aan te gaan met het team dat bij de nachtmerrie was. Alle artsen en ander verplegend personeel die bij de bevalling aanwezig zijn geweest hebben inmiddels nazorg .... wij zijn dus niet de enigen die getraumatiseerd zijn.

Mijn zus heeft vandaag een boek gemaakt, waarin in mooie hoezen al jullie berichtjes zijn geprint. Ik heb dit aan Danyel laten "zien" en hem over jullie verteld. Ik heb hem aangemoedigd te blijven knokken, zodat ik over een paar jaar kan voorlezen uit dit boek ...

Lieve, ontzettend lieve mensen, als jullie het nog niet zat zijn, laat de kaarsjes dan asjeblief nog branden. De komende 2 dagen zullen waarschijnlijk zeer cruciaal zijn. Dan wordt bepaald dan wel duidelijk of Danyel ooit enige kwaliteit van leven kan en zal hebben. Zo nee, dan zullen de behandelend artsen de behandeling stopzetten, met de gevreesde gevolgen van dien.

Wij blijven echter bidden dat Danyel die ene kans die hij nog heeft zal aangrijpen en een verpletterende activiteit zal laten zien op de EEG.

Ik zal hem overigens even voor jullie beschrijven: hij heeft blond haar, een beetje slag erin. Zijn oogjes heb ik nog niet open gezien dus daar kan ik niets van zeggen. De vorm van zijn ogen en wenkbrauwen zijn exact die van Jeroen, het neusje en de mond zijn een kopie van mij. Hij heeft het zachtste huidje wat ik ooit heb gevoeld en hij ruikt heerlijk. Hij heeft het lijf van een krachtpatser in spé, kortom, hij is een kanjer.

Wederom, heel erg bedankt allemaal voor alle steun. In het ziekenhuis gaat ook het boek voor Danyel (met jullie berichtjes) rond. Men is enorm ontroerd. Wij geven nog niet op, en zouden jullie aanhoudende steun erg waarderen. Zolang er leven is, is er hoop !!!

Esther, Jeroen & Danyel

ik heb nu geen puf en tijd meer om de andere topics te lezen. Ik denk aan alle meiden die zwanger zijn/waren of het nog willen worden. En voornamelijk natuurlijk aan Loena en Piglet, ben erg benieuwd of zij al mooie berichtjes hebben?)
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 13 september 2004 @ 21:40:39 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21932996
Lieve Phluphy en Jeroen, mijn hart huilt serieus voor jullie!
Ik duim heel hard mee voor een positievere EEG morgen.

Dikke kus en heel veel sterkte!
Diepe bewondering voor de kracht die er uit je berichtjes straalt!
pi_21933057
*krak*
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21933058
Ik hoop op een positief bericht morgen, het kaarsje blijft branden.
pi_21933063
ow phluph.... wat moeilijk....

ik zit weer met tranen hier.

ik weet even verder geen woorden te vinden.... kaarsjes blijven branden hier en voor ze uitgaan steek ik nieuwe aan....

Heel veel sterkte hoop kracht en alles wat jullie maar nodig hebben toegewenst

liefs wendy
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 21:43:14 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21933070
nee toch phluph laat het niet waar zijn!
danyel kom op! mannetje toch
pi_21933074
Ik duim ook heel hard mee voor jullie voor een positievere EEG

Heel veel sterkte.
pi_21933116
Ik denk aan jullie, zal straks voor jullie bidden! Meid wat ben je moedig, wat fijn voor je dat wij jou deze steun kunnen bieden!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21933131
De tranen stromen over mijn wangen, wat moet dit een hel zijn voor jullie. Denk je ook een beetje aan jezelf lieve phluphs? De kaarsjes blijven hier branden.

En inderdaad, wat BE zegt, ik heb ook diepe bewondering voor jullie... Heel heel erg veel sterkte weer de komende tijd
pi_21933133
Kom op he, Danyel...

Papa en mama, heel heel heel veel sterkte
  maandag 13 september 2004 @ 21:45:55 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21933142
De tranen die in mijn ogen prikken worden verdrongen door een lach.
Blonde haartjes, trekjes van Jeroen, krachtpatsertje.
Danyel

Phluphy, kaarsje brandt hier. Het móet gewoon goedkomen, er móet gewoon een wonder gebeuren, want Danyel zelf is al een wondertje.
pi_21933145
Fluf ik zit weer eens met tranen in mijn ogen, ze zijn nog niet droog geweest sinds zaterdagavond geloof ik. Tuurlijk blijven de kaarsjes branden en duimen we onze duimen rond voor de cruciale 2 dagen die komen gaan.

Sterkte
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_21933150
lieve phluphy, ik hoop echt dat de EEG van morgen wat positiever nieuws brengt, natuurlijk worden we de kaarsenactie niet zat, we blijven je steunen, en denk goed om jezelf, nou het met jou niet zo goed gaat

Wat mooi hoe je Danyel beschrijft Zo te horen is het echt een kanjer
  maandag 13 september 2004 @ 21:46:17 #25
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21933154
hey fluf ik blijf aan jullie denken en ervoor bidden hoor Ik blijf echt hopen op het beste!!!

dat de verplegend personeel nazorg heeft is logisch, voor hun was dat moment ook heel eng, omdat het verschrikkelijk is om een leven te verliezen, vooral van een pasgeborene. Bij mijn cursus BHV hebben ze ons daar al voor gewaarschuwd...

Danyel je kan het, dat geloof ik! Esther en Jeroen, hou vol he, ook al is het moeilijk!!!! Sterkte!
patat ftw :)
pi_21933156
Phluphy...

Ik vind het heel moedig van je om dit allemaal te schrijven, al is het heel erg moeilijk om te lezen
De kaarsjes blijven uiteraard branden hier, alles wat helpt proberen we te doen

Heel veel sterkte toegewenst....
Út Ljouwert
pi_21933182
oh lieve pluphy, wat moeilijk allemaal. Ik hoop dat je lijf een beetje mee wil gaan werken zodat je er zoveel als maar mogelijk is voor Danyel kunt zijn... Wat ontzettend lief van je dat je ons steeds op de hoogte houdt. Heel Fok leeft met jullie mee, hopelijk kunnen jullie daar iets kracht uit putten om deze moeilijke tijd door te komen. Danyel is een knokkertje, dat heeft hij nu wel bewezen. De kaarsjes blijven hier voor jullie branden.
pi_21933183
Och lieve Fluf en mannetje, ik kan ook niet stoppen met huilen, ik hoop met jullie mee, ik vind jullie zulke kanjers. Van mij en Noca een dikke kus, Danyel kom op manneke!!!!!!

Sterkte lieverds....

Ik wil zoveel zeggen maar kan maar weinig woorden vinden...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 13 september 2004 @ 21:47:29 #29
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21933185
En hier duimen wij ook nog steeds hard mee voor een betere EEG
Jeetje en met jou gaat het ook al niet lekker
nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst
pi_21933186
Mijn god wat heb ik veel respect voor jullie zoals jullie je staande houden.
Ik hoop dat jij je binnenkort ook lichamelijk weer beter gaat voelen.
Natuurlijk laat ik m'n kaarsje voor jullie branden.
Mijn hart gaat echt naar jullie uit.
Laten we hopen dat de medicatie van invloed is geweest op de hersenfilm.
God laat Danyel het redden. De wereld heeft hem nog zoveel moois te bieden.
Jullie verdienen het zo.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  maandag 13 september 2004 @ 21:47:31 #31
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21933187
Lieve Fluf toch

Blijf vechten kleine Danyel, je bent onmisbaar...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21933192
Lieve Esther, Jeroen en Danyel,
wij blijven kaarsjes branden net zo lang als het nodig is! En we hopen heel hard op dat wondertje dat nog kan komen. Er is dus nog steeds een sprankje hoop en zolang dat er is kan het nog altijd goedkomen.
Wat een ontzettende tegenslag dat het met jou lichamelijk ook nog eens zo beroerd gaat. Hoe is het mogelijk dat je dat er ook nog eens bij hebt. ik hoop dat dat snel veranderd zodat je je al je energie op Danyel kan richten.
Zoals jij je zoon beschrijft moet het wel het allermooiste kindje zijn. Wat zullen jullie trots zijn op jullie mooie lieve kereltje. Geniet van zijn zachte huidje van fluweel en zijn zoete geurtje. Zo'n babietje is zo heerlijk. Streel die lieve kleine handjes en voetjes. Een knuffel en dikke voor jullie alledrie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 13 september 2004 @ 21:48:40 #33
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21933207
Lieve Pluphy,
Wat een ontzettende spannende dagen blijven dit voor jullie!
En wat een vechtertje is jullie Danyel!
En hoe je Danyel omschrijft. Ik weet het zeker Danyel is kjoet En je omschrijving zit vol van liefde.
En vraag je nooit meer af of wij t zat zijn om nog een kaarsje te branden hoor! Alle steun kun je gebruiken. En de kaarsjes branden gewoon door!!!

Lieve Pluph,
Ik hoop zo dat jij je lichamelijk ook wat beter gaat voelen (al lijkt me dit onmogelijk als je zoveel verdriet hebt, dan kan je je lichaam geen kans gunnen om aan te sterken) Ook daar branden onze kaarsjes voor.
En voor Jeroen. Die vader geworden is, en zijn vrouw pijn ziet hebben, zelf pijn heeft.
Lieve familie. Dit zijn slechts woorden. Woorden die ik heel moeilijk weet uit te zoeken. Woorden die je willen laten weten dat we aan je denken.

Een hele grote dikke megaknuf.

Jessicaa
pi_21933232
Wat vreselijk dat jullie nu nog steeds onzekerheid hebben en nog langer moeten wachten.

Jullie zijn wel ontzettend dapper. Ik hoop dat Danyel dat heeft geerfd en doorvecht en over een paar dagen een positiever hersenfilmpje laat zien. Het zou helemaal fantastisch zijn als hij over een paar jaar zelf het boek kan lezen.

Beterschap voor jou en sterkte voor jullie alledrie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 september 2004 @ 21:50:24 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_21933245
Och phluphy....
Natuurlijk blijft het kaarsje branden!
heel heel heel veel kracht toegewenst!
stormy waters...
sailin'
pi_21933252
Ach lieve lieve mensen. Geef de moed niet op.
Danyel kom op, het is tijd om je wondertje te laten zien!
mooi he, alles
pi_21933299
O Phluphy :'( Ik duim heel erg hard voor jullie en voor jullie lieve mannetje Danyel Ik zit nu ook te huilen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 13 september 2004 @ 21:54:18 #38
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_21933367
quote:
Ik zit nu ook te huilen.
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 21:55:15 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21933402
Nogmaals heel veel sterkte en we blijven natuurlijk met jullie meehopen op het wonder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_21933478
Hou vol, blijf hopen, blijf vechten...
pi_21933490
*jank na het lezen van de update*
Doei.
pi_21933510
phluphy en Jeroen: Ten eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
En Danyel: Zet hem op knul!!! Dat je maar flink mag aansterken
pi_21933713
Ik ken jullie niet, ik wens jullie alle kracht toe, ook hier brandt ook een kaarsje voor jullie.

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_21933722
Heel Veel sterkte... En ik hoop echt dat ie het haalt en dat het snel beter gaat met jullie 2en..
Zet hem op.... Ik blyf mee hopen met jullie allemaal.
Liefs mij... Sterkte!!!!
Liefsss..... Kuss
pi_21933756
Danyel, knok zo hard als je maar kunt, laat ze allemaal versteld doen staan van jouw kracht!
Lieve Pluphy en Jeroen, hier in Ede blijft het kaarsje aan hoor, net zo lang tot het maar nodig is!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_21933832
In m`n hoofd zit ik te schelden.
Verdorie Danyel, zet hem op mannetje!
Laat de artsen en Fok en de hele wereld versteld staan!
Phluphy en Phluphyman heel veel sterkte voor jullie en jullie familie.
The waves you made will always be
  maandag 13 september 2004 @ 22:09:01 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_21933853
Pluphy, mijn hart gaat naar jullie uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 13 september 2004 @ 22:09:04 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21933855
Oh Phluph ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, lieve bemoedigende woorden komen hier vaak van jou. Ik wou dat ik het nu op die manier voor jou kon doen.....

Ik duim ontzettend hard voor jullie, hoop op kracht voor Danyel, voor jou en je man en dat het met jou lichamelijk beter zal gaan. Lichaam en geest zijn zo nauw verbonden. Hou vol!

Heel veel succes, sterkte en liefs!
pi_21933940
* MikeAir nieuw kaarsje met vorige aansteekt, en heel hard gaat bidden straks.
Lieve fluf, ik vind je zo dapper vanaf hier! dikke kus voor jullie drie!

dit was dus jelief, maar Mike Air steekt mee kaarsje aan...

[ Bericht 13% gewijzigd door MikeAir op 13-09-2004 22:13:51 (stomme kookies) ]
  maandag 13 september 2004 @ 22:15:19 #50
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_21934021
Ook hier blijven de kaarsjes voor jullie branden en de duimen blijven rondgaan.
Heel veel sterkte en let alsjeblieft ook goed op jezelf!
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_21934070
Ik heb met respect en bewondering voor Phluphy en haar man en natuurlijk voor Danyel, maar zeker ook voor alle users die hier reageren, dit topic (en ook deel 1) gelezen. Ik zit werkelijk met tranen in mijn ogen.

Héél veel sterkte, ik wens jullie het allerbeste!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_21934152
*slik* mijn kaarsje brand hier nog in volle gang voor jullie..

ik heb er eigenlijk geen woorden voor.. maar ik heb zoveel bewondering voor jullie sterke kracht wat jullie volhouden in deze tijd.

ik blijf bidden voor danyel.. en natuurlijk voor jullie allemaal.. die dicht bij hem staan..

nogmaals heel veel kracht toegewenst..

heel veel liefs en kusjes van shirley
pi_21934210
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon, en wat een mooie naam, en heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd.
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
  maandag 13 september 2004 @ 22:22:22 #54
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21934235
Iedere keer dat ik hier kom hoop ik op een kleine update met positief nieuws, maar iedere keer dat ik hier kom ben ik ook bang. Bang dat het niet goed gaat met die lieve kleine Danyel.
En nu is er weer een update. Helaas niet heel positief, maar ook niet negatief.

Lieve Phluph, ik duim zo dat de medicatie de invloed heeft veroorzaakt op het filmpje. En dat het morgen (of overmorgen) een heel stuk beter is. Ook hoop ik dat Danyel de nacht goed doorkomt.

Meisje, denk je alsjeblieft ook heel goed aan jezelf, hoe moeilijk dat in deze omstandigheden ook is? En wat ben je toch een lieverd dat je ondanks al je zorgen toch nog aan Piglet en Loena denkt. Een dikke voor jou.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 13 september 2004 @ 22:23:45 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21934276
Lieve phluphy en Jeroen,

Hier blijft de kaarsje branden en ook ik bid voor Danyel, dat zegt heel wat aangezien ik niet echt gelovig ben.
Maar voor Danyel wil ik geloven.

Danyel

Danyel, een naam, een zegen.
Een naam met kracht,
een naam met liefde gegeven.

Een naam die jij hebt gekregen.
En niemand anders zal dragen zoals jij.
Danyel,lief manneke, klein ventje.

We bidden voor je, dag en nacht.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 13 september 2004 @ 22:24:54 #56
8885 moralia
Grip op je zak
pi_21934311
Phluphy, ik vind de beschrijving die je van je zoon gaf erg mooi, liefdevol en ontroerend. De hoop spat er van af en is gewoon voelbaar momenteel. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt en wens jullie veel sterkte en geluk.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_21934359
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:02 schreef Vava het volgende:
Ik ken jullie niet, ik wens jullie alle kracht toe, ook hier brandt ook een kaarsje voor jullie.

Geen kaarsje ivm vloerbedekking en een klunzige ik, maar voor de rest hetzelfde.

Ik hoop dat het jullie beter vergaat dan mijn 'oudste' nichtje. Die is 9 dagen oud geworden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21934362
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, wat beschrijf je hem mooi, ik zie hem meteen voor me. Ik hoop dat jullie hem bij je mogen houden - in ieder geval zijn jullie trotse en dappere ouders.

Hou je taai - of doe ook maar niet eigenlijk. Veel liefde gewenst!!!
  maandag 13 september 2004 @ 22:27:57 #59
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21934419
nogmaals heel veel sterkte
  maandag 13 september 2004 @ 22:28:36 #60
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_21934437
Khoor net pas een beetje hoe en wat op Fok!Radio en wil jullie zeggen: heel veel sterkte! Niet alleen voor Danyel maar ook voor de 2 ouders natuurlijk.

Samen komen jullie er!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_21934607
Heel veel sterkte!
  maandag 13 september 2004 @ 22:34:26 #62
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_21934619
Lieve Phluphy, met betraande ogen je verslag gelezen....wil als(meestal) lurkster ook een kaarsje voor jullie branden en een extra beschermengeltje voor Danyel meesturen.....ik wens jullie veel kracht!
Vriendschap is geluk hebben!
pi_21934652
Lieve Danyel, Fluf en Jeroen,
Vanzelfsprekend blijft het kaarsje branden.
Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Ik denk aan jullie........

Dikke kus en hug
  maandag 13 september 2004 @ 22:35:57 #64
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21934663
Lieve, lieve pluffie we zullen de duimen eraf draaien hier, heel veel hoop hier dat medicatie in zijn bloed de EEG erg beinvloed heeft.

#@#%^$^%$#%$#$# dat het je lichamelijk zo klote voor de wind gaat dat zou niet mogen. Ik hoop zo dat dat gedeelte snel hersteld zodat je al je krachten aan Danyel kunt besteden.

Lieve Danyel,
zo klein en toch ook al een hele grote man,
kom op vecht zoals alleen jij dat kan,
je hebt al menig mens versteld doen staan,
door nu al door te gaan.
Je hartje klopt gestaagt
en wij branden kaarsjes, houden handen vast duimen en dat is zeer zeker voor ons niet teveel gevraagt.
Danyel je naam zegt het al God is jou rechter,
door alleen al die naam mee te krijgen moet gewoon betekenen jij bent een vechter.
Kom op jongen wij wachten met smart,
je gaat ons zeer zeker aan ons hart

Dikke

Daniëlle, Gilbert en Zoë
pi_21934671
Lieve fluf, jeroen en Danyel, natuurlijk blijven de kaarsjes branden en onze gedachten naar jullie uitgaan. Het is gewoon onmogelijk om daarmee te stoppen. Ik hoop met iedereen mee dat de EEG morgen een goede uitslag geeft en Danyel een nog groter wondertje blijkt dan hij al is!

Ik zou zoveel willen zeggen, maar ik kan de juiste woorden niet vinden, niet zoals jij, fluf, ze wel altijd vindt. Sterkte en ik hoop dat jullie de positieve kracht en energie van al die meelevende mensen kunnen voelen!

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_21934719
Take care daar. Blijf er voor elkaar, dat geeft steun en kracht.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21934726
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende de tijd

Groet newsman.
pi_21934760
Lieve Esther,
Allereerst bedankt voor je update. Ik vind het echt zo ontzettend fijn dat je zelfs in deze situatie nog tijd voor ons vrij maakt :')
Maar wat ontzettend jammer dat deze update wat minder poitief lijkt. Natuurlijk blijft ook hier een kaarsje branden voor jullie en klamp ik me vast aan elk sprankje hoop dat er is Laten we hopen dat de medicijnen snel uit z'n systeem zijn, dat hij geen stuipjes meer krijgt en dat de volgende EEG een positiever beeld geeft. Ik blijf hier voor bidden en denk veel aan jullie.

Zo te horen is ook jouw lichaam helemaal ondersteboven van wat er gebeurt is Ik hoop dat je heel snel van je lichamelijke kwalen verlost zult zijn. En ik wou dat ik iets kon doen om het draaglijker te maken en het herstel te versnellen... Argh, het is gewoon zo oneerlijk

Van je beschrijving van Danyel smelt ik trouwens helemaal. Hij klinkt prachtig Hij verdient het gewoon om hier doorheen te komen
Danyel, jongen vecht er voor!

Uiteraard denk ik ook aan Jeroen, voor hem moet dit ook een hel zijn. Geef hem een dikke knuffel en zorg dat jullie steun bij elkaar blijven vinden

En omdat je er om vroeg, een korte update van mij: nee nog geen mooi bericht hier Maar maak je geen zorgen om mij hoor! Het komt allemaal wel goed hier. Tot die tijd zijn (bijna) al mijn gedachten bij jullie

[ Bericht 5% gewijzigd door piglet op 14-09-2004 08:07:53 ]
pi_21934863
Lieve phluphy, tranen rollen weer over m'n wangen... Wat ontzettend oneerlijk allemaal! Ik hoop zo dat de medicatie van invloed is geweest op het hersenfilmpje, en dat er in de loop van deze week betere resultaten zullen komen. Extra moeilijk ook dat het met jou ook nog zo slecht gaat, natuurlijk wil je er zijn voor je kleine mannetje, en dan zit dat ook nog eens tegen.
Maar wat een mooi beschrijving van je zoontje. Hij klinkt als een echt engeltje

Ik heb er ontzettend veel bewondering voor hoe jullie ermee omgaan, hoe dapper jullie zijn.

Nogmaals heel veel sterkte allemaal, en een hele dikke Knuf voor Fluf!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21934882
Omdat ik een avatar oen ben, geen kaars avatar voor mij. Maar dat neem niet weg dat ik gehoord heb op fokradio en Brighteyes over dit topic.

Ik heb zeer veel bewondering voor jullie, en de manier waarop jullie omgaan met dit verdriet. De pijn is in alle regels meer dan duidelijk af te lezen. Mijn hart gaat uit naar jullie, nadat de kippevel van mijn rug verdwenen was. Onwijs veel sterkte komende tijd, ik ben blij dat Fok! een steentje kan bijdragen in het verwerken van deze verschrikkelijke periode.

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_21934919
Alles is al gezegd hierboven... ik denk aan jullie
pi_21934923
Bij deze sterkte en kracht aan jullie allemaal, ook hier brand een kaarsje voor jullie
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_21934926
Ik heb net een kaarsje aangestoken. Ik hoorde het op Fok-radio, en werd er stil van. Ik ken jullie dan niet persoonlijk, maar toch voelde ik zow met jullie mee, dat aan het eind van het topic echt de tranen in mijn ogen stonden. Ontzettend veel kracht toegewenst!!
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_21934930
Oh lieve Phluphy
Ik weet niet meer goed wat ik moet zeggen, maar ik blijf ontzettend hopen op een goede afloop voor jullie! Een hele dikke knuffel!
pi_21934980
Oh lieve Phlups, ik kan het nu niet in zoveel woorden zeggen hoe ik met jullie meeleef, ik ben er zo kapot van. Het feit dat je nu nog aan mij en Piglet kan denken, kan ik gewoon niet bij. Maar dat geeft maar weer aan wat een bijzonder persoon je bent! Phlups, we blijven kaarsjes voor jullie branden. Jij en je mannetjes zijn de hele dag in mijn gedachten!

Hoe zeg ik dit, wil eigenlijk in dit topic niet over mijzelf praten, maar hier nog geen nieuws
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21935103
Phluphy en Jeroen, wat me opvalt is de enorme kracht die van jullie uitstraalt. Ik heb net het verhaal op fokradio gehoord en me net ingelezen in het topic. Net als iedereen en net zoals jullie vind ik het ontzettend oneerlijk. Ik heb zelf geen kinderen, maar ik voel wel enorm met jullie mee. Sowieso is jullie Danyel een ontzettend groot wonder. Mijn hart gaat naar jullie uit. En ik hoop net zo hard als ieder ander dat er nog een wonder gaat gebeuren met hem.
Heel veel sterkte, ik denk aan jullie en ik wens jullie dat 'ene' geluk toe dat ervoor zorgt dat het beter met jullie kanjer gaat.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_21935233
Wat een wondertje, wat een verhaal, wat een moeilijke tijd.

Heel veel sterkte gewenst, voor jullie allemaal.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 22:54:52 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21935275
lieve pluphy en jeroen, wat moet ik nog toevoegen aan allen die het zoveel beter kunnen verwoorden dan ik? ik wens jullie alle kracht toe die maar mogelijk is. gelukkig hebben jullie veel steun aan de familie.

lieve kleine danyel, jongetje met de mooie naam, asjeblieft word beter!
pi_21935303
Natuurlijk blijven de kaarsjes branden voor jullie!!!!

Je geeft een prachtige beschrijving van Danyel, je bent zo mooi met je woorden. Ik zie hem zo voor me, dat mannetje, dat vechtertje van jullie. Het doet pijn om te lezen hoe het lichamelijk met jou gaat, konden we met zijn allen maar iets hiervan wegnemen.

We gaan voor een meer positieve EEG, we steken nog meer kaarsen aan en laat het wondertje maar geschieden.

We zijn er voor jullie
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 22:55:39 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_21935310
Lieve fluf....

Het allerliefste zou ik naar je toe willen komen rennen en je even willen vasthouden, niks zeggen, gewoon er even voor je zijn. Ik leef en voel zo énorm met je mee, dat ik gewoon een klein beetje bij je ben, net als iedereen hier.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21935419

Ik vind het zo oneerlijk. Ik weet geen woorden te vinden, het doet me zo'n pijn dat juist jij dit op je bord krijgt. Ik wil naar je toe rennen en je om armen, ook al heb ik je nooit IRL gezien. Ik wil je toe kunnen fluisteren dat we er voor je zijn, dat we elk moment van de dag aan je mannetje denken. Dat we kaarsjes branden en alles doen wat een "vreemde" kan doen.
De kaarsje zullen blijven branden, de gedachten zullen bij jullie blijven.

Zoals jij je mannetje omschrijft kan het niet anders dat het een schitterend kereltje is!!
Ik hoop dat jou lichaam snel een beetje bijtrekt zodat je snel Danyel bij je opschoot kan nemen.
Vanaf deze kant wens ik je alle kracht en liefde toe
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 23:00:13 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21935455

[ Bericht 21% gewijzigd door shmoopy op 13-09-2004 23:09:00 (hulp bij plaatje) ]
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 23:00:43 #83
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21935477

lieve danyel, deze brandt vannacht voor jou....

[ Bericht 66% gewijzigd door lady-wrb op 13-09-2004 23:20:05 ]
  maandag 13 september 2004 @ 23:03:46 #84
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_21935575
Ook hier staan de tranen me in de ogen en het kippenvel op mn rug. Ik heb zoveel bewondering voor jullie Phluphy. Zoals jullie je er door heen slaan en wat een enorm mooie beschrijving van jullie mannetje. Hij was al niet meer uit mijn gedachten te krijgen en nu al helemaal niet meer. Zoals al velen gezegd hebben, het geeft alleen al zo'n goed gevoel om die samenhorigheid om jullie mannetje te zien, dat moet ie samen met jullie liefde absoluut voelen. Hier brandt in gedachten en naast mn naam ook het kaarsje met veel liefde, ongestoord en zolang als het nodig is.

Heel veel sterkte en een enorm dikke knuffol
Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
  maandag 13 september 2004 @ 23:05:31 #85
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_21935626

ook hier blijven we in gedachten de kaarsjes branden en bidden voor een wonder... Laat God een hele milde rechter zijn en Danyel zijn plekje bij zijn ouders geven. Dicht bij de warmte van mama en papa die al zoveel van hem houden en zó ontzettend trots op hun prachtige blonde kereltje zijn.
De duimen worden blauw gedraaid en nee we worden er echt niet moe van om die positieve flow jullie kant op te sturen......
hele dikke knuffel voor jullie alledrie
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_21936011
Ik blijf maar zoeken naar woorden die kunnen troosten en het enige dat komt zijn mijn tranen.
Maar in gedachten ben ik bij jullie en brand ook hier het kaarsje voor Danyel zo lang het nodig is...

Danyel zet m op!
pi_21936111
Lieve Pluphy,

Als man van Loena kom ik in [OUD] niet vaak, maar hier wil ik toch wel wat over zeggen.

Ik vind het knap dat je er nu zo over kunt "vertellen", ik kan me er werkelijk geen voorstelling van maken hoe je (jullie) je moet(en) voelen. Ik weet inmiddels al vader wat kinderen voor je betekenen als je ze daadwerkelijk bij je hebt.
Ik raak werkelijk nergens van ondersteboven, niets maakt me gek, alleen als er iets met mijn gezin is, dan vind ik dat heel moeilijk.

Ik hoop zo voor jullie dat Danyel (spreek je dat eigenlijk uit als Denjol of Denjèl?) er zo sterk mogelijk uit komt.
Ik sta er iets verder vandaan dan Loena, omdat dit (voor mij) een "lekker mutseclubje" is, maar wat jullie hier met z'n allen organiseren is bewonderenswaardig en mooi!

Ik en (zeker) Loena leven mee en wachten geduldig op wat komen gaat voor jullie. Ik vind het toch "liev" dat je aan de twee aanstaande "bevalliggen" denkt, terwijl jullie zoveel aan je hoofd hebben.

Veel liefde gewenst van mij,

Danny
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 13 september 2004 @ 23:24:47 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21936233
Lieve Phluph, je zal er nu mss geen tijd voor hebben, maar mss later op een rustiger moment. Er is vanavond in Fok! Radio even stil gestaan bij jullie en een liedje gedraaid voor Danyel. Het is hier http://www.actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3 na te luisteren. Deel 1.

maandag 13 september 2004 @ 23:25:09 #89
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21936244
Lieve, lieve Fluf en Jeroen,

Ik heb zo'n bewondering voor de kracht die jullie updates uitstralen. Mijn kaarsje blijft branden voor jullie alledrie.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 13 september 2004 @ 23:25:59 #90
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21936270
Lieve Phluphy en Jeroen

Als ik jullie verdriet kon verzachten,
dan deed ik dat.
Als ik voor even jullie pijn kon weg nemen,
dan deed ik dat.
Als ik kon zeggen, "hier is een reden voor",
dan deed ik dat.
Het leven kan soms een vreemde wending nemen.
Onverwacht.
Ik wens jullie alle kracht en moed en een groot wonder

Danyel je ben een kanjer, hou vol!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 23:27:49 #91
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21936319
Lieve Danyel,

Mannetje wat heb ik een bewondering voor je. Zo klein maar toch zo dapper. Je hebt nog maar pas kennis gemaakt met de wereld en er is nog zoveel te ontdekken. Kom op kereltje, het is het echt waard om voor te vechten. Kijk maar eens wat voor een enorme invloed je nu al hebt op een heleboel mensen hier. Jij hebt al die mensen bijelkaar gebracht en samen hebben we een kring van licht, warmte en liefde gemaakt.

Een enorme jompelkus,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21936364
Lieve Fluf, wat een hartverscheurende update ... je beschrijft een prachtig mannetje maar jullie zijn in een vreselijke nachtmerrie terechtgekomen. Jacob en ik hebben elkaar vastgehouden en samen gehuild vanavond. De kaarsjes branden hier volop en we bidden voor jullie. Go Danyel!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21936422
Pluphy, Jeroen en Danyel...
Dit nieuws is bij iedereen als een bom ingeslagen, ook al kennen velen van ons je pas sinds dit bekend is.
Ook alle vaste users van #onz op irc zijn geschrokken, zaten met tranen in hun ogen na het laatste bericht en we leven met jullie mee.
We hebben enorm veel bewondering voor Pluphy hoe ze dit schrijft, kan niet anders dan dat je een enorm sterke vrouw bent. Hopelijk heeft Danyel de kracht van z'n mama en papa en zullen de tests zo positief mogelijk zijn. Je omschrijft hem als een prachtig ventje, en die verdient het gewoon om op te groeien tot een geweldig mannetje.
Enorm veel sterkte en ook bij ons zullen er kaarsjes gebrand worden....
Veel liefs,

#onz
Back in business.
  maandag 13 september 2004 @ 23:34:10 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21936488
Zelfs de "harde kern" van de VBL-posters leeft met jullie mee:
[Hools] Hét VBL-café # 437 Met een kaarsje voor Danyel !
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21936517
* Reese zoekt naar de juiste woorden, maar kan ze toch niet vinden...

Lieve Phluphy & Jeroen,

Ik heb het zo verschrikkelijk met jullie te doen. Allereerst wil ik jullie feliciteren met jullie prachtige zoon. Zeker na jouw mooie beschrijving, weet ik dat zeker! Wat een vreselijk verdriet moeten jullie doormaken. Ik wil jullie al het geluk, alle kracht, alle liefde en goeds van de hele wereld toesturen voor de komende tijd. Heel knap van je dat je updates blijft geven, maar misschien is het wel fijn voor je om van je af te kunnen schrijven.

Dit is vanavond op Fok!Radio gedraaid voor jullie kleine mannetje:

Dido- Don't leave home

Oh how quiet, quiet the world can be
When it's just you and little me
Everything is clear and everything is new
So you won't be leaving will you

Oh don't leave home, oh don't leave home

If you're cold I'll keep you warm
If you're low just hold on
Cause I will be your safety
Oh don't leave home

[ Bericht 22% gewijzigd door Reese op 13-09-2004 23:53:35 (stukje songtekst toegevoegd) ]
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 13 september 2004 @ 23:36:24 #96
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21936550
Ik lees net de update met een brok in mijn keel.
Wij branden hier ook een kaarsje voor jullie en hopen dat het allemaal goedkomt.

Heel veel sterkte, Noca.
pi_21936982
Lieve Pluph, ik lees je update met een brok in mijn keel. Ik ben er helemaal stil van en weet niet de juiste woorden te vinden. Je mannetje heb je heel lief beschreven . Danyel, lief mannetje, vecht!

Heel veel sterkte
pi_21937123
Phluphy, familie en natuurlijk Danyel... Ontzettend veel sterkte de komende dagen... Ook bij mij een kaarsje voor jou, Danyel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21937147
Lieve Fluf en Jeroen,

Ik ben zo onder de indruk van jullie situatie. Wat een kracht.
En dat je ons nog update is helemaal fantastisch.
Danyel houd vol, en papa en mama ook natuurlijk!

Screw them.
We're going home.
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:02:51 #100
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21937152
Wat een verhaal zeg.

Hopen, en sterkte natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21937371
Ook hier weer een berichtje van een lurkster........
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik denk dat de liefde van zoveel mensen inderdaad kan helpen.
*kaarsje aansteekt*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_21938619
Lieve Fluf en Jeroen,

Wat een prachtige beschrijving van jullie zoon Danyel.
We hopen op een rustige nacht en een positieve uitslag van het onderzoek morgen.
De kaarsjes blijven hier branden.
pi_21938871
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 01:40 schreef Jass het volgende:
We hopen op een rustige nacht en een positieve uitslag van het onderzoek morgen.
De kaarsjes blijven hier branden.
Inderdaad........ Hopelijk kunnen jullie het opbrengen om zelf ook even te slapen. Jullie zullen daar inmiddels dik aan toe zijn! Ik ga zo een nieuwe kaars aansteken en ook maar slapen.

XXXXXXXXXXX
pi_21939114
pinkt ook een traantje weg :-/
Free people own guns! Slaves do not!
pi_21939172
Hier blijft het kaarsje ook branden! Ik hoop dat jullie morgen een klein zonnestraaltje zullen zien en dat de uitslag positief is.

Veel liefs
  dinsdag 14 september 2004 @ 06:21:16 #106
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21939353
Kan iemand mij vertellen waarom het leven zo godsgruwelijk oneerlijk in elkaar zit?

Lieve Fluf,

Ik heb werkelijk enorm respect voor het feit dat je de kracht, tijd en zin hebt weten te vinden om ons op de hoogte te houden. Wij, die naar verhouding in dit verhaal zo ondergeschikt zijn.
Want alles draait om Danyel.
En hij is een vechter!!!! Kom op jongen, laat zien wat je kan! Over 16 jaar wil ik horen dat je moeder de meiden van de voordeur moet weghouden omdat ze allemaal als een blok voor jou en je mooie blonde haar vallen!!

Wat hartverwarmend en ontroerend, vol moederliefde en emotioneel, je beschrijving van jullie dappere kereltje

Phlups en Jeroen, de kaarsjes die branden gaan hier verdubbeld worden, zodat er nog meer kracht, sterkte, hoop en liefde jullie kant opkomen.
Zorg goed voor jezelf, ik vind het onzettend naar om te lezen dat je je lichamelijk nog verre van 100% voelt.
Ik zou zoveel meer willen zeggen, maar het is moeilijk om de juiste woorden te vinden die de lading goed dekken.
Alle alle alle alle alle maar dan ook alle goeds, sterkte, kracht en hoop van mij en LW-man voor Danyel, jou en Jeroen.

Op deze vierde nieuwe dag in het leven van een heel bijzonder mensje:
Danyel
Phluphy
Jeroen

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_21939457
Ach Fluf,

ik droomde vannacht van jullie, het was jaren later en jullie hadden een broertjevan Danyel mee, alleen had hij een jurkje aan. Hij heette Matijs, maar dat is denk ik omdat mijn jongste Mattis heet. Jij had trouwens lang donker haar en Jeroen kort blond haar en een bril, maar dat terzijde.

En het klinkt alsof je ook lichamelijk flink in de kreukels ligt na je bevalling, Esther. Gadver zeg, dat kan je er lekker bij hebben ook. En je klinkt nog steeds zo sterk en evenwichtig, net als toen het maar duurde en duurde voor eindelijk de vliezen braken. En zaterdag was zo'n prachtige onstuimige dag om geboren te worden. Ach, kleine Danyel. Waarom moest dat nou misgaan??
pi_21939489
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:54:07 #109
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21939576
Lieve fluffie en man

Met tranen in mijn ogen zit ik je laatste stukje te lezen. Wat ben jij sterk, meid, lichamelijk lig je misschien in de kreukels maar de manier waarop jij hierover verslag doet zou ik je niet nadoen. Ik zou het gewoonweg niet op kunnen brengen.

Ik voelde me gister ineens zo klein toen ik liep te zeuren over nietige onbenullige dingen. 'Danyel' schoot het door mijn hoofd, en ik besefte ineens hoe onbelangijk zoveel zaken in het leven zijn, waar wij ons druk over kunnen maken. Kleine dingen, terwijl jouw zoon ligt te vechten voor zijn leventje en jullie als ouders nagenoeg machteloos naast hem staan.

Ik bewonder jullie moed en kracht. Ik hoop op voldoende herstel van Danyel en dat je zelf lichamelijk snel opknapt zodat deze nachtmerrie snel over gaat.

Mijn kaarsje brandt nog steeds.

Niet in mijn usericon; ik kan het niet opbrengen, omdat ik dat eerder op een ander forum heb gedaan voor iemand die was overleden en Danyel is bij ons en blijft bij ons.

Liefs, Tan

Lieve Danyel,
Er staat een hele lieve papa en mama voor jou klaar en heel veel familie en vrienden die jou zo graag in hun armen willen sluiten. Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen, maar je moet het helemaal zelf doen. Zo'n klein lijfje, maar geef niet op. Wij houden nu al van je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tan op 14-09-2004 08:03:17 ]
pi_21939765
Lieve Pluphy en man,

Wat een ongeloofelijk mooi mannetje hebben jullie als ik de beschrijving zo lees.

Ook deze dag gaat hier weer kaarsje aan.
Een kaarsje extra om wat extra licht te brengen.

Ik hoop dat Danyel vannacht goed geslapen heeft zonder stuipjes.

Vol goede hoop wacht ik het test resultaat af.

Jullie zijn in mijn gedachten...

Lieve Pluphy Jeroen en Danyel, veel sterkte vandaag.
pi_21939851
Lieve Phluphy en Jeroen(en natuurlijk Danyel)

Ik had zo gehoopt op een positief berichtje, en dan lees ik dit..

Phluphy, wat erg dat jij ook nog niet in orde bent, en nog erger dat jouw lieve kleine jochie het ook nog niet doet zoals jullie hoopten..
Ik hoop echt dat het filmpje van vandaag iets moois laat zien..

Ik denk nog steeds aan jullie, en ik duim voor jullie

knuffel teigan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_21939913
Phluph en jeroen en bovenal Danyel... Heel veel sterkte met de eeg vandaag. Ik hoop dat Danyel zonder al te veel problemen de nacht door is gekomen.
Ik heb vannacht over jullie drieen liggen dromen. De kaarsjes branden weer.

DANYEL laat die dokters eens even een poepie ruiken en laat en geweldig mooi EEG zien!!!!!
Kom op kereltje je kan het!!!!!!
pi_21939924
Lieve Pluphy en man

Ik heb zoveel respect voor jullie hoe jullie je sterk houden en hoop blijven houden.
En Danyel blijf knokken want er wachten zulke lieve ouders op je.

liefs Quinny
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 08:51:24 #114
43556 miss_dynastie
pi_21939925
Danyel, heel veel succes met je EEG vandaag! Laat iedereen versteld staan
  dinsdag 14 september 2004 @ 08:52:04 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21939930
Lieve Phluphy, ook hier waren jullie een van de eerste dingen waar ik aan dacht vanmorgen.
Ik blijf duimen voor een positievere EEG!
Heel veel sterkte!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 14 september 2004 @ 08:54:00 #116
95752 crew  Chell
Kluns
pi_21939939
Het is dat ik op mijn werk zit, maar anders hadden de tranen nu echt over mijn wangen gelopen. Ik was helemaal nerveus toen ik online kwam om te kijken of er al nieuws was.

Lieve lieve lieve Pluphy, ik hoop echt zo enorm dat de volgende EEG tóch goed nieuws geeft! Kom op Danyel, zorg alsjeblieft voor een wonder!

Het kaarsje in mijn gedachten brandt verder. Vanavond thuis zal ik een echt kaarsje voor jullie aansteken.

Sterkte... heel veel sterkte gewenst en beterschap Pluphy, ik hoop dat je er snel een beetje bovenop komt lichamelijk.

Oh...en de omschrijving van jullie mannetje klinkt prachtig!

Liefs en een dikke knuffel
pi_21939959
Ook ik ben met jullie in mijn gedachten naar bed gegaan en met jullie in mijn gedachten weer opgestaan. Ik hoop op een positieve uitslag. Lieve Fluf en Jeroen sterkte
pi_21939971
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:32 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Daar sluit ik me bij aan......
pi_21939981
Kom op Danyel, even doorvechten!

Phlupy en man veel sterkte...
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:06:58 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21940047
Lieve Fluf, flufsel, flufke, puffy, phluphy, lief "vriendinnetje" van me. Ik vind je zo lief, zo dapper, zo sterk, zo verschrikkelijk moedig moeder. En ik denk zo ontzettend veel aan jou, aan je man en aan je kleine ventje.

Elke keer weer moet ik huilen om wat jullie gebeurt.
En elke keer weer bewijst dat ventje dat ie net zo'n sterke wil en levenslust heeft als z'n moeder! Dat is geweldig! Fluf, ben je niet onwijs trots op hem? Ik wel! Mag dat?

Meis, ik wil net als anderen het liefst bij jou zijn, je vastpakken, samen keihard huilen en dan gewoon heel veel naar het mooie jongetje kijken!
In gedachten hou ik je vast.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21940143
Lieve Pluphy, Jeroen en Danyel,

Wij hopen dat Danyel later op de dag iedereen hun ongelijk bewijst en straks de sterren van de hemel straalt tijdens de EEG.

Wij zijn sprakeloos, ook over de kracht die jullie als ouders uitstralen.

kus van Gomorrah en Gomorrahmeisje
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
  Jubileum moderator dinsdag 14 september 2004 @ 09:20:01 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21940163
Ik heb een groot gedeelte van de nacht aan jullie liggen denken.
Kom op Danyel, laat de medische wetenschap eens versteld staan vandaag en verbaas de dokters met een sterk EEG!
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:20:20 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_21940167
Met een brok heb ik dit verhaal afgelopen Zaterdag gelezen.
Heb elke dag gekeken of er nog nieuws was en of er al enige verbetering in zat.

Ik word zelf over 4 maanden vader en dit is denk ik wel het ergste wat je kan overkomen.

Heel veel sterkte voor jullie en blijven vechten met z'n 3en!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_21940203
Ik wil jullie vandaag ook weer een hart onder de riem steken en we hopen op goed nieuws. Ik heb hoe dan ook veel bewondering voor jullie. Ookal heb je niet veel keus, je moet er toch maar voorstaan. Danyel jongen...kom op!
pi_21940207
Ook hier is de hele nacht aan jullie gedacht.
Danyel zet hem op vandaag!!! Laat zien dat wonderen bestaan en dat jij de mooiste daarvan bent, laat een mooie EEG zien.
pi_21940271
Lieve Phluphy, ik brand zoveel kaarsjes als je wil, blijf hopen zolang je wil en blijf jullie steunen zolang je wil. Wat naar dat je ook lichamelijk niet in orde bent, veel beterschap!
Danyel, blijf vechten
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21940516
Lieve Phluphy, Jeroen en Danyel. Het eerste waar ik aan dacht vanmorgen was Danyel. Wat fijn dat je ons zo op de hoogte houdt terwijl je zoveel andere belangrijkere dingen aan je hoofd hebt.

Meid, ik vind het heel naar voor je dat je ook nog eens lichamelijk in de kreukels ligt, aangezien het allemaal al zo zwaar is. Ik zou je zo een dikke vette knuffel willen geven. Echt de tranen branden in mijn ogen.

Jeroen, jij ook heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf en voor Phluphy.

Danyel, ik hoop dat je het kan opbrengen mannetje om door te vechten. Het is het echt waard. En ik ga straks weer een kaarsje voor je branden in de hoop dat dat je sterkt En zoals je beschreven bent door je moeder, ben je een heel mooi mannetje Ik houd de moed erin
pi_21940576
Phluphy en Jeroen, wat erg dit nieuws... Ook ik hoop dat de EEG vandaag beter zal zijn.
Wat een schok dat jullie zoontje er zo slecht aan toe is..

En wat een mooie namen hebben jullie gekozen.. Danyel: God is mijn rechter. Yohanan: God is genadig.

Phluphy, niemand weet wat Danyel ervan begrijpt als je hem op schoot neemt. Maar dat hij daar niets aan heeft is echt geen zeker feit. De werking van de hersenen is zo complex, daar is nog niet alles van bekend. Een vriendin van me loopt nu juist stage bij een onderzoek naar emoties en de hersenschors, ik zal het vandaag eens bij haar navragen.

Heel veel sterkte gewenst, jullie en je familie.
En ik zal ook voor jullie bidden.
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:03:49 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_21940713
Hier blijven de kaarsjes voor jullie branden hoor!!
Wat heb je je ventje prachtig omschreven. Ik heb heel veel respect voor jullie en de manier waarop jullie hiermee omgaan. Ik vind het ongelooflijk goed dat je het op kan brengen om hier steeds up-dates te geven. Ik hoop dat de testuitslagen iedereen zullen verbazen.

Heel veel kracht en alle liefs toegewenst
Saffier lurkster
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:11:03 #130
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_21940819
Lieve Danyel,

laat iedereen versteld staan, zorg voor een mooie EEG en vecht door dapper manneke!

Liefs en heel veel kracht toegewenst
EW
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:24:04 #131
86274 hartje
still waiting...
pi_21941002
lieve, lieve phlup (& jeroen en danyel natuurlijk!)
ik las het gisteravond pas, ik ben er beroerd van. wat is het soms toch vreselijk oneerlijk allemaal!
en wat ben je sterk & moedig om nog steeds een update te geven (en om ook nog aan de andere meiden te denken!)
meid heel, heel veel sterkte voor jullie allemaal & ik hoop toch zo dat danyel alle artsen versteld zal laten staan!
lieve phluph, ik wens jullie alle kracht van de wereld toe & een hele dikke
ps. echt een hele mooie naam!
pi_21941054
lieve alledrie, ik wil jullie ook weer even laten weten dat hier veel aan jullie gedacht wordt. er brandt een mooie kaars, ik leef zeer met jullie mee. wat een ontzettend ingrijpende dagen zijn dit voor jullie. ik hoop dat de medicatie gisteren de boosdoener was en dat er vandaag een beter beeld naar voren komt. danyel doet zo te horen zijn uiterste best en jullie ook, dus meer dan afwachten kun je nu gewoon niet. heel veel sterkte weer en voor jou fluf ook snel beterschap gewenst van die nare ontstekingen en andere kwalen, het is allemaal al zo slopend ook zonder die lichamelijke ongemakken. heb je nog wat kunnen slapen tussendoor?
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:29:14 #133
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_21941062
* uit lurkstand springt*

Lieve Phluphy, Jeroen en Danyel,
Ik heb heel diep respect hoe jullie met deze situatie omgaan. Danyel heeft deze naam niet voor niets en jullie kereltje vecht keihard.
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe en een dikke van een lurker.
hofleverancier van sterretjes :)
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:32:27 #134
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21941109
Phluphy, wat wat een liefdevolle en ontroerende beschrijving geef je van jullie Danyel! Ik hoop zo dat hij iedereen versteld zal doen staan en goede vooruitgang zal laten zien. Ik maak me wel zorgen om jouw lichamelijke gesteldheid, Phluphy , hopelijk gaat het met jouw lijf ook snel wat beter....
Liefs
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:57:06 #135
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21941518
Nogmaals heel veel sterkte!

Danyel zet hem op ventje!

Veel liefs
Dit zijn Bas & Jopie
  FOK!fossiel dinsdag 14 september 2004 @ 11:00:42 #136
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_21941580
Sterkte
Laat iedereen maar versteld staan , Danyel!

pi_21942053
Danyel is een kanjer, wat heb ik al een respect voor jullie kleine vechtertje! De kaarsen blijven branden hier (wat een aantal katten met afgebrande snoraren me niet in dank afnemen, maar ach..daar leren ze van..). Jullie zijn nog geen moment uit mijn gedachten geweest.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21942066
Danyel,
Er brand hier weer een kaarsje voor je vandaag. Zet hem op, laat iedereen versteld staan van jouw kracht!
pi_21942442
Respect voor jou en je gezinnetje gezinnetje pluphy.

Nogmaals heel veel sterkte en geluk.

Ook ik blijf hopen op een goede afloop
  dinsdag 14 september 2004 @ 12:15:37 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21942981
Het kaarsje brandt, Léon let erop dat hij niet uitgaat.
pi_21943169
Danyel, kanjer: vecht voor je leven mannetje! Je kan het, het is het waard: zet 'm op!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 12:28:50 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21943223
kom op danyel! laat zien wat je kan!
  dinsdag 14 september 2004 @ 12:39:25 #143
86274 hartje
still waiting...
pi_21943430
lieve phluph, jeroen & danyel,
voor ieder een eigen kaarsje:

houd de moed erin!
pi_21943439
Lieve Phluphy, Je kent me niet want ik ben een van de vele lurkers. Maar ik heb toch het gevoel dat ik jou een beetje ken door alles wat je schreef de laatste tijd. Meid wat heb ik een respect voor je. Wat laat jij zien wat een sterke vrouw je bent. Heel veel sterkte voor jou en Jeroen.
En Danyel, je hebt al bewezen dat je net zo sterk als je mama bent door zo te vechten en laat ze nog even versteld staan de komende dagen.
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:54:57 #145
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21944947
Vanochtend hebben we Danyel laten dopen. Hij heeft een half uur heerlijk dicht bij me op schoot gelegen. Weliswaar op een kussen, maar toch heerlijk dichtbij. De doopceremonie was fantastisch, het gaf een geruststellend gevoel.

Danyel is goed door de nacht gekomen. Hij heeft geen stuipjes gehad. Dit zegt verder niets, behalve dan dat het fijn is dat hij zelf een rustige nacht heeft gehad. Vanochtend hebben ze de EEG herhaald, en momenteel krijgt hij een MRI scan. Ik verwacht dat we aan het eind van de middag weer bijgepraat gaan worden door de artsen.

Met mij gaat het lichamelijk stukken beter, dus heb ik meer energie beschikbaar om in mijn mannetje te stoppen.

Mijn mooiste levensmoment tot nu toe
Terwijl Danyel op mijn schoot ligt, met zijn hoofdje tegen mijn borst, zie ik dat zijn lipje trilt. Ik wrijf met mijn pink over zijn lipje, en hij begint totaal onverwacht te sabbelen. Wel 3 heerlijke seconden heb ik zijn tongetje gevoeld
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:56:45 #146
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21944992
:')

Kom op Danyel, doorknokken ventje!!

Kus voor allemaal, er wordt flink aan jullie gedacht ook hier
Fok!hokker... en NietKlieker.
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:57:49 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21945014
Ow Phluph! Wat een mooi moment!

Wat lekker voor je dat het met jou lichamelijk beter gaat, het moet zo moeilijk zijn om op dit moment jezelf in acht te nemen.

Ik duim voor een goede uitslag van de EEG en MRI.
pi_21945088
Vecht Daniel Vecht

Wat lekker dat het beter met jezelf gaat en je zo"n heerlijk moment hebt beleefd net

Ook hier word continue aan jullie gedacht
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:02:03 #149
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21945114
Mooie momenten zijn er om te koesteren

Heel veel sterkte met het wachten op de uitslag, ik hoop en wens dat het nu eens goed nieuws is.
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:03:36 #150
336 Jessicaa
pi_21945155
Phluphy wat fijn voor je! Dat moet zo goed gevoeld hebben.
Wat goed dat hij in t ziekenhuis gedoopt kon worden.
Ik duim heel hard voor een goede uitslag. En ik hoop dat je niet te lang in spanning hoeft te zitten vandaag
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:03:50 #151
86274 hartje
still waiting...
pi_21945161
oooooo phluph
ondanks alles, toch een heel mooi bericht! de traantje staan weer in m'n ogen.
ik duim continu voor jullie.
heel veel kracht & sterkte gewenst!
pi_21945169
Wat fijn dat jullie die dingen hebben kunnen doen. Het dopen, bij jou op schoot contact opbouwen. Wat spreekt er veel liefde uit de dingen die je schrijft. Het MOET wel dat Danyel dat allemaal voelt en besluit dat hij nog een leven met jullie wil doorbrengen. Sterkte met het wachten...
mooi he, alles
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:04:44 #153
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21945176
Oohh plhluphy, nu zit ik weer te huilen , wat een mooi moment!! Heerlijk! Fijn om te horen dat hij geen stuipjes heeft gehad.
pi_21945183
Phluph, wat een mooi moment

En wat fijn dat het met jou wat beter gaat, zodat je lekker vaak bij je mannetje kunt zijn

Ik hoop dat de uitslagen van de EEG en MRI scans een beetje positief zijn

Jij, Jeroen en Danyel zijn constant in mijn gedachten
pi_21945203
Wat fijn dat het beter gaat met jou. Nu duim ik dat de uitslagen goed zijn.

Heel veel sterkte met wachten.
pi_21945219
Wat een ontzettend fijn moment moet dat geweest zijn....Ook hier wordt er veel aan jullie gedacht.
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:07:07 #157
1087 Merisse
broddeltante
pi_21945223
Ooowww Fluf wat mooi Danyel Wat een prachtige momenten, die neemt niemand jullie meer af. Fijn ook dat het wat beter gaat met jou. Laten we hopen dat dit het begin is van een positieve flow.
Veel kracht gewenst weer.
Ik denk aan jullie
pi_21945229
Ow Fluf, dat moment..het sabbelen op je pink.
Gut, schiet compleet vol.

Lieve Fluf en Jeroen,

Ik hoop dat de artsen jullie vanmiddag goed nieuws te vertellen hebben.

Ik blijf hopen voor jullie...

Dikke kus
pi_21945253
Phluphy wat moet dat een super mooi moment voor jullie allemaal geweest zijn

Danyel laat ze allemaal maar eens zien hoe sterk en moedig je wel niet bent.

Esther, Jeroen en Danyel sterkte en wij duimen en laten kaarsje branden voor een goede uitslag
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_21945255
Heel veel sterkte met de onzekerheid en het wachten op de uitslag..
En wat fijn dat je met je zoon op schoot hebt gezeten en dat hij nu gedoopt is.
Geniet maar veel van hem..
pi_21945260
Wat heerlijk om na al dat f5-en dit prachtige bericht te lezen

Danyel, blijf knokken!!

En Phluphy en Jeroen, ik hoop dat jullie mooiste levensmoment nog vele malen ge-evenaard en zelfs overtroffen zal worden...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:13:00 #162
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21945347
O Fluf, wat heerlijk.....wat ONTZETTEND heerlijk dat je dit doop-en sabbelmoment hebt mogen meemaken!
Toen ik zo-even las dat jullie hem vanmorgen hebben laten dopen greep de emotie me gewoon bij de keel... . Echt heel erg mooi.
En hij heeft op je pink gesabbeld!!!!! Geweldig, dat is iets om te koesteren, ZO speciaal....
Ik vind het een fantastische gebeurtenis, goed zo Danyel!! Op naar de volgende ronde knul!!
Je mag trots zijn op je kereltje Fluf.
Wat vond Jeroen van de doop-plechtigheid?

Hopelijk krijgen jullie aan het eind van de middag het positieve nieuws dat jullie verdienen, ik ga ontzettend hard duimen en stuur jullie alle hoop, kracht en liefde toe!

Danyel
Phlups
Jeroen
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:13:04 #163
61800 Rottdog
pi_21945349
Wat heerlijk dat hij een rustige nacht achter de rug heeft, achter mijn ogen prikken de tranen alweer zwaar. Mooi dat je Danyel daar hebt kunnen dopen en wat enorm geweldig dat hij op de vinger heeft gesabbelt .

Lieve Phluph een dikke knuff voor jouw zonder dat ik wat zeg.
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:13:38 #164
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21945358
Phluphy Dat moet een fantastisch moment zijn geweest

Ga door ventje als je hard vecht dan kom je er wel!
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21945460
Pluphy, wat heerlijk je mannetje zo dicht bij je. Ik krijg er helemaal kippenvel van. Wat een liefie toch. En wat fijn dat hij geen stuipjes heeft gehad.
En ik ben zo blij dat jij lichamelijk ook een beetje opknapt.
Heel veel liefs voor jullie drieën en ik blijf duimen en hopen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 september 2004 @ 14:20:33 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21945480
Lieve Fluf, wat een mooi moment, dat sabbelen. En wat fijn dat de doop ook zo mooi is geweest. Hier brandt onafgebroken een kaarsje voor jullie, een positieve flow hopelijk voor de berichten die jullie vanmiddag gaan krijgen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:21:23 #167
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21945498
Ik zit hier huilend van ontroering achter de pc.
pi_21945538
Ik hoop dat dat menneke je nog es tepelkloven zal bezorgen na deze eerste sabbelaktie
Heeeeeeellll veel succes vandaag
pi_21945562
Phluphy wat een heerlijk moment!!! Een goed teken ook dat hij de nacht door is gekomen zonder stuipjes!!!
En waar ik heel blij om ben is dat je zelf een stuk lekkerder voelt.
Danyel blijf vechten!!!
Heel mooi trouwens van de doop en blij dat het een mooie dienst was!
Phluphy en Jeroen en knuf voor jullie
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:24:49 #170
3142 m@x
pi_21945590
Wat moeten jullie ontzettend trots zijn op jullie kleine vechtertje! Jullie zijn constant in mijn gedachten en ik heb net als veel mensen hier op het forum al heel veel traantjes om jullie moeten laten. Hopelijk komt er vanmiddag positief nieuws voor jullie!

De kaarsjes blijven branden
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:25:45 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21945612
Koester alle mooie momenten die je met hem kunt hebben en geniet zoveel mogelijk van zijn aanwezigheid.
Hopelijk biedt de MRI een positief resultaat.
Vergeet echter niet ook aan je eigen gezondheid te denken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21945770
Wat een mooi moment...

Sterkte met wachten...
pi_21945804
Oh Esther wat mooi
Je mannetje is gedoopt, je hebt hem dicht bij je gehad en hij heeft op je pink gesabbeld. Wat een dierbare momenten
Ik ben ook heel blij dat Danyel een rustige nacht heeft gehad en dat het met jou lichamelijk beter gaat zodat je meer energie over hebt voor hem.
Het kaarsje brand hier nog steeds en ik bid nu voor een positieve uitslag van de EEG en de MRI.
Dikke knuffel en
  Nerd met benen dinsdag 14 september 2004 @ 14:36:45 #174
18073 miss_bleu
pi_21945865
* miss_bleu duimt dat de uitslag vanmiddag/vanvond goed zal zijn voor de kleine.
Heel veel sterkte Kom op kleintje je kan het, je bent nog veelste kort op deze aarde
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:38:25 #175
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_21945900
Ohw Phluphy, wat fijn zeg. Ben verder helemaal stil. Weet niet wat te zeggen.

Hele dikke knuf voor julie 3-en.
Kaarsjes blijven hier branden. Mijn gedachte is bij jullie 3
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:38:38 #176
86274 hartje
still waiting...
pi_21945905
phluph: je bent echt een kanjer!

ik moest het ff kwijt hoor.
pi_21945923
Ow Phluphy wat mooi....En wat heerlijk om even zo lekker van hem te kunnen genieten. Hier wordt constant aan jullie gedacht, zo lang jullie maar willen hopen en duimen we door en de kaarsjes zijn nog lang niet op. Danyel kom op mooi, lief, dapper ventje. Je papa en mama verdienen het, jij verdient het! Sterkte met wachten lieverds!

Clauwheee en Noca
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:39:48 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_21945936
Wat mooi zeg! En wat een heerlijk half uur moet dat zijn geweest!
Kom op Danyel, zet m op jochie...
We duimen en hopen hier op een goeie uitslag
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 14 september 2004 @ 14:42:01 #179
95752 crew  Chell
Kluns
pi_21945992
Wat mooi

*wrijft traantjes weg*

Ik duim voor een goede uitslag van de EEG en MRI. Kom op Danyel.. alsjeblieft.. laat de artsen versteld staan!

Esther, Jeroen en Danyel
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:42:03 #180
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_21945994
Kom op he Danyel!!!
* Paxlie duimt en hoop mee voor een positieve uitslag
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_21946027
Oh Phluphy wat mooi is dat he dat ie reageerde op jouw. Het klinkt zo positief. Ik hoop dat de uitslag van die MRI scan ook toch wat positiefs uitbrengt.

Het kan echt hoor dat het toch nog goed komt met Danyel, ik heb het zelf eens gezien op tv. De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Kaarsje brand hier ook nog steeds.
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:43:15 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21946029
Phluphy
Blij dat je ook genietmomenten hebt!
Ik hoop voor je dat er nog meer mogen komen!

Ik duim voor jullie, sterkte vanmiddag!

Danyel jongen, kom op! Je doet het hartstikke goed!

pi_21946042
Ow wat fijn!!!!!!!!!!!!!!! echt.... weer geen woorden weet te vinden.....

Ik hoop dat ze jullie niet te lang laten wachten met de uitslag van het EEG en de MRI.

Liefs Wendy
  Jubileum moderator dinsdag 14 september 2004 @ 14:49:54 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21946181
Wat beschrijf je het weer mooi Fluf, ik ben helemaal ontroerd
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21946217
Ook hier wordt een traanjte weggepinkt van blijdschap!! Wat een mooi moment, dat moet een voorteken zijn voor de uitslag van vanmiddag!!

We duimen voor jullie!!
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_21946247
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:49 schreef Lois het volgende:
Wat beschrijf je het weer mooi Fluf, ik ben helemaal ontroerd
Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:53:33 #187
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21946263
Oh Fluf, wat mooi om dit te lezen, wat heerlijk dat je je ventje even heel dicht bij je hebt gehad en dat jullie er samen van hebben kunnen genieten!!! We gaan weer verder met zijn allen duimen dat jullie vanmiddag goed nieuws zullen krijgen.

Dikke kus, Lonneke
Hyves!
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 14:56:05 #188
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:58:34 #189
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21946361
oh fluf wat een geweldig mooi moment
zit hier gewoon weer te huilen
en ben heel blij dat het met jou ook wat beter gaat

dikke kus
pi_21946624
Wat een geweldig mooi moment moet dat zijn geweest Phluphy
En wat fijn dat er de mogelijkheid was om Danyel in het ziekenhuis te laten dopen.
Alleen al aan je woorden hier is te merken hoe immens veel liefde je in je hebt voor dit mannetje. Ik ben er van overtuigd dat Danyel die liefde voelt en er kracht uit put voor de strijd die hij momenteel moet leveren.

Ook hier brandt een kaars.. met een heel krachtige vlam. Die vlam die zo treffend jullie zoon symboliseert; het is zo'n sterk ventje, een doorzetter, een VECHTER.
pi_21946760
Wat een mooi moment ik hoop dat dit het begin is van een positive flow.

Wij denken heel veel aan jullie en hebben hier ook een kaarsje aangestoken.
pi_21946833
Lieve Phluphy,

Ook ik ben sprakeloos...
Wat fijn dat je zo'n mooi moment hebt meegemaakt, probeer daar kracht uit te putten! Heel veel sterkte, ook ik denk aan jullie!
  FOK!fossiel dinsdag 14 september 2004 @ 15:17:00 #193
2628 Karin
pi_21946853
Wat mooi dat hij gedoopt is en dat je hem zo dichtbij hebt gehad

Ook hier brandt weer een kaarsje vandaag, komop jongen!!
pi_21946929
Ik lurk me gek hier, dus ik moet gewoon ook even zeggen dat ik aan jullie en jullie kleintje denk en dat ik jullie alle goeds toewens.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_21947074
Phluph, Jeroen en Danyel, met bewondering en ontroering heb ik het topic gelezen. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht, en Danyel kom op mannetje, ik hoop van harte dat je vooruit gaat!
pi_21947161
Wat prachtig om te lezen, Phluphy!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21947276
Danyel, kom op he....succes Phluph en hubbie!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_21947359
Laat het alstjeblieft beter gaan, met de uitslagen, ik gun t jullie zo, dat er meer licht komt in deze ellende!!!
dat t een vechtersbaasje is, is nu wel duidelijk!!!
pluphy en man, heel veel kracht gewenst in het wachten op de uitslag, wat een onzekerheid moet het zijn voor jullie...
dikke knuff!!!
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21947419
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:54 schreef phluphy het volgende:
Vanochtend hebben we Danyel laten dopen. Hij heeft een half uur heerlijk dicht bij me op schoot gelegen. Weliswaar op een kussen, maar toch heerlijk dichtbij. De doopceremonie was fantastisch, het gaf een geruststellend gevoel.

Danyel is goed door de nacht gekomen. Hij heeft geen stuipjes gehad. Dit zegt verder niets, behalve dan dat het fijn is dat hij zelf een rustige nacht heeft gehad. Vanochtend hebben ze de EEG herhaald, en momenteel krijgt hij een MRI scan. Ik verwacht dat we aan het eind van de middag weer bijgepraat gaan worden door de artsen.

Met mij gaat het lichamelijk stukken beter, dus heb ik meer energie beschikbaar om in mijn mannetje te stoppen.

Terwijl Danyel op mijn schoot ligt, met zijn hoofdje tegen mijn borst, zie ik dat zijn lipje trilt. Ik wrijf met mijn pink over zijn lipje, en hij begint totaal onverwacht te sabbelen. Wel 3 heerlijke seconden heb ik zijn tongetje gevoeld :') :')
:') :') :')

Oooooh wat ben ik blij voor je dat het met jou beter gaat, dat Danyel geen stuipjes heeft gehad, dat jullie een heel intiem moment hebben gedeeld...!

Ik zit hier helemaal te stralen, ik ben zo blij met al deze fijne berichtjes!

Natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de doop van Danyel

Ik ga nu een kaarsje voor hem voor jullie branden
#geen
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:45:35 #200
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21947566
Wat heerlijk dat je hem zo dicht bij je hebt kunnen houden, Fluf In mijn hoofd en hart blijf ik Danyel aanmoedigen. Kom op, jongen!

dinsdag 14 september 2004 @ 16:04:02 #201
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21948061
Phluphy, jouw berichtje maakt me helemaal warm van binnen.

Noem mij maar gek, maar ik heb toch sterk het idee dat er telkens wat meer zon achter de wolken te zien is.
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:05:41 #202
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_21948106
* yvi extra beschermengeltje naar Danyel stuurt

Vriendschap is geluk hebben!
pi_21948519
Ik weet nog steeds niet goed wat ik moet zeggen.

Ik hoop dat Danyel idereen verbluft met een heel positieve scan!
Danyel, Esther en Jeroen heel veel sterkte.
W ~ H ~ T
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:26:42 #204
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_21948619
mijn god, sterkte en veel meer dan dat. zit met tranen in mijn ogen te lezen. hoe oneerlijk.

dat jullie mogen krijgen waar je recht op hebt.

kus
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:40:27 #205
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21948987
Fluffie, wat ontzettend fijn dat je je zoveel beter voelt en daardoor meer bij je zoontje kan zijn!!! En dat jullie Danyel hebben laten dopen en dat moment met het sabbelen, ik werd er helemaal blij van!

Danyel, je moest eens weten hoe gewild je bent, en wat je wel niet allemaal tot stand hebt gebracht hier in de 4 dagen dat je nu oud bent. Je bent een HELD!! Een superjongen!

Moge God jullie drieen een overvloed van zegeningen geven!
patat ftw :)
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:41:26 #206
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21949012
Phluphy en Jeroen, wat fijn dat Danyel de nacht rustig heeft doorgebracht. Dat moet voor jullie ook een opluchting zijn. Ik duim dat de uitslagen vanmiddag goed zijn en hoop geven voor de toekomst.

Phluph, ik ben blij te lezen dat het met jou lichamelijk gezien de goede kant op gaat.

Wat goed dat jullie hem konden laten dopen in het ziekenhuis en wat heerlijk dat je hem even zo dichtbij je hebt gehad. Ik hoop dat er nog veel van dat soort momenten gaan komen.

Phluphy en Jeroen, hou vol kanjers. En lieve Danyel, wat doe jij het goed. Je vecht als een klein tijgertje.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_21949304
quote:

Terwijl Danyel op mijn schoot ligt, met zijn hoofdje tegen mijn borst, zie ik dat zijn lipje trilt. Ik wrijf met mijn pink over zijn lipje, en hij begint totaal onverwacht te sabbelen. Wel 3 heerlijke seconden heb ik zijn tongetje gevoeld

Kreeg het vanmiddag via de SMS te horen, kon het toen niet (en weer niet) laten om ff een paar traantjes te pinken . . .
pi_21949490
Ik heb vandaag een aantal keer aan Danyel gedacht. Ik weet niet waarom, maar soms kwam het ineens in me op. Toen ik thuis kwam ben ik ook meteen dit topic in gedoken.
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:06:11 #209
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21949621
Lieve phluph, ondanks dat het allemaal misschiennog niks zegt, lees ik toch een hoop mooie dingen
Wat fijn dat jullie Danyel konden dopen! Kan me voorstellen dat dat veel voor jullie betekent en een heel mooi moment was. Zeker met kleine Danyel op een kussen op schoot En dan dat sabbel-moment. Wat ontzettend mooi en ontroerend!

En wat goed dat het met jou lichamelijk beter gaat!

Danyel, klein kereltje. Wat ben je sterk! Zet hem op!
©Dumbo
pi_21949774
Fijn dat het beter met je gaat!
Ik ben helemaal ontroerd, dat tongetje ....
Ik stuur mijn positieve gedachtes naar jullie toe

De kaars brandt...
pi_21949904
*Steekt irl nu ook een kaarsje aan (mag geurkaars ook?) ben blij dat er toch redelijk goed bericht is!

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2004 17:18:44 ]
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:31:07 #212
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_21950216
Lieve Phluph en Jeroen,

Wat een prachtige momenten hebben jullie meegemaakt! Koester deze, ik brand een kaarsje voor jullie dat er nog heeeeeel veel nog mooier momenten gaan volgen!

Danyel, dikke Laat maar aan je papa, mama en iedereen die in gedachten bij je is zien hoe sterk je bent!

Veel liefs,
Bianca

Een vriendin van mij vroeg me dit aan jullie te zeggen:

Lieve mensen, Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en Gods onmisbare zegen en kracht! Hij houd Danyel in Zijn handen! liefs Jet
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 17:39:14 #213
81992 Githa
pi_21950366
ohw Phluphy wat een mooi moment beschrijf je daar.... Wat fijn moet het zijn om eindelijk je kleine vent vast te kunnen houden en zo contact echt contact met hem te hebben.
Ik ga zo hard duimen dat de testen van vanmiddag wat goed nieuws bevatten ...

Phluphy en Jeroen heel veel sterkte

Danyel kleine vent je bent een kanjer super hoe jij het volhoud ....
pi_21950948
Phluphy, wat fijn dat je hem eindelijk lekker vast kon houden en hem aan kon raken Ik duim heel erg hard voor goed nieuws

Danyel Je bent een geweldig mannetje.
And you know I might
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:12:55 #215
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_21951069
Kom op klein ventje, je redt het wel!
Mama en papa ook, let maar op!
doei
pi_21951457
Phluphy, wat fijn dat je zulke mooie momenten met Danyel hebt! Ik hoop dat de onderzoeken vanmiddag goed gegaan zijn en dat de uitslag positief is!
pi_21951586
Jeetje, ik lees dit nu pas... Wat een verdrietige situatie. Ik wens jullie en natuurlijk kleine Danyel veel sterkte om er bovenop te komen en ik duim voor jullie! Geniet van alle momenten die je samen hebt...
pi_21951727
De hele dag in gedachten bij jullie geweest en ik ben blij dat deze dag voor jullie zulke mooie kostbare momenten heeft gebracht. Geweldig dat Danyel een goede en rustige nacht heeft gehad, zonder stuipjes. En ik ben zo blij dat het met jouzelf ook weer wat beter gaat, want je wilt nu natuurlijk vooral met Danyel bezig zijn en het is zo frustrerend als je lichamelijk daarin tegen gehouden wordt en je weet dat je ook goed voor jezelf moet zorgen.

Fluf, Jeroen en Danyel, ik blijf aan jullie denken en het kaarsje blijft branden! Ik hoop dat de uitslagen hoopvol zijn en jullie zo elke dag een beetje beter worden
pi_21951758
Gefeliciteerd met de dooping van Danyel. ik vind het een erg mooi iets dat jullie hem gedoopt hebben. Zouden jullie zowiezo gaan dopen of is dit een besluit van het moment geweest?

Ik ben blij dat je het lichamelijk weer iets beter dan gisteren kan hebben Fluf.
Hij heeft op je pink gesabbeld, wat ontzettend fijn kan dat voelen he. Zo teder, zoveel contact.
Ik hoop dat de MRI scan een goed resultaat geeft.
Dikke voor jullie allemaal!
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:56:28 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21951972
Fluf, wat een goeie dag! Gedoopt én gesabbeld!
Ik steek snel weer een nieuw kaarsje aan; alle kaarsjes helpen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21952012
Ow Phluphy.....wat lief,dat sabbelmoment
Ik hoop,dat er snel verbetering inkomt.
Heel veel sterkte,een dikke knuf en veel liefs,
Groetjes,Minoes
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:59:53 #222
88646 Nicoluttje
Ikke is lief!!
pi_21952045
Ook ik heb een kaarsje voor Danyel.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jullie!!

Danyel geef niet op!!!!!
Nicole is mijn naam!!!
En vanaf 1 feb onder een nieuwe naam!!
====================================
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:20:19 #223
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21952533
flufs wat goed wat een sterk mannetje heb je op de wereld gezet, een echt vechtertje!

*kaarsje blijft branden hier voor jullie*

dikke knuf
pi_21952626
Hier hebben Noca en ik ook weer een nieuw kaarsje voor jullie aangestoken
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:30:23 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_21952792
quote:
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21952862
Lieve Phluphy, Jeroen en Danyel,
Vandaag heb ik mijn moeder op de hoogte gebracht omdat mijn moeder al zo met je meeleefde. Ook zij is geschrokken, ook zij heeft een kaarsje branden en ook zij zal voor jullie bidden!!!

P_iglet smsde vandaag na de update dat ze nog steeds aan jullie denkt en dat ze het "sabbel"moment heel mooi vond!

pi_21952940
lees het nu pas

Kom op kereltje! Vecht! Blijf vechten!!

sterkte Phluphy en familie! Blijf erin geloven!!
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:49:33 #228
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21953235
phluphy, wat geweldig dat sabbelen! En wat fijn dat jullie hem hebben kunnen laten dopen, dat geeft toch ook een goed gevoel. Niet alleen vanwege het religieuze, maar dat hebben jullie al samen gedaan, met zn drietjes. echt ontzettend fijn. En fijn dat hij zijn nacht rustig is doorgekomen, dat lijfje heeft echt al genoeg te verduren gehad. Hopen dat de scans goed nieuws brengen!

liefs, Jdee en Jeroen
..en laat gaan...
pi_21953269
lieve esther jeroen en danyel

hier in het zuiden van het land denken we ook iedere minuut van de dag aan jullie
er branden kaarsjes voor het lieve kleine knulletje.
proficiat met de doop van danyel.
ben blij te horen dat je een beetje op de been komt en zelf de kracht zo naar je knulletje kan brengen
tot snel
veel liefs en dikke kus van iris en rob voor jullie alle drie
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_21953996
Wat zal de doop van Danyel een bijzonder mooie gebeurtenis geweest zijn...
En dat sabbelen, zo intiem!

Kaarsje blijft hier branden voor Esther, Jeroen en Danyel.

Veel liefs en sterkte van Ma-Maatje.
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:43:02 #231
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_21954514
Is er al een uitslag bekend? Ik hoop echt heel hard dat er NOG een positieve post komt vandaag!
pi_21954576
Wat moet dat een bijzondere doopplechtigheid geweest zijn.

Het kaarsje blijft hier branden, voor jullie alle drie.
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_21955097
Danyel is gedoopt, ik hoop dat ook dit iets prachtigs is geweest voor jullie. De mijlpalen in het leven van Danyel zijn de momenten om te koesteren!
Fijn dat jij lichamelijk ook wat op knapt!

Veel sterkte weer!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21955304
Lieve Fluf,
Ook van mijn kant nog een knuf en veel sterkte

Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_21955399
Veel sterkte en succes.
  dinsdag 14 september 2004 @ 21:38:56 #236
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_21955571
Een slaapliedje voor Danyel.
quote:
Ik ga slapen, ik ben moe
Ik ga slapen ik ben moe
sluit mijn beide oogjes toe
Here, houdt ook deze nacht
over mij getrouw de wacht

Zorg voor de arme kindren Heer
en herstel de zieken weer
ja voor alle kindren saam
bid ik U in Jezus naam

Sta mijn ouders trouw te zij
wees mijn vrienden ook nabij
Geef ons allen nieuwe kracht
door de rust van deze nacht

Doe mij dankbaar en gezond
opstaan in de morgenstond
als ik mijn oogjes open doe
lacht Uw zon mij vriendlijk toe.
min 1 couplet, die deed niet terzake in dit geval

Phluphy en man,

Veel kracht en liefde toegewenst.
Mijn gebed is voor jullie.
life is all about priorities
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 september 2004 @ 22:02:15 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21956219
pi_21956270
Ooow Kbot...

Hoe toepasselijk, die tekst...

(Ik kende alleen het eerste couplet, zongen de oomzeggertjes van mijn ex elke avond. Husbie hier zong het ook maar dan met nog twee andere regeltjes erachteraan )
W ~ H ~ T
pi_21956427
Ik leef nog steeds enorm met jullie mee, ik heb het ook aan mijn ouders verteld, die leven nu ook mee met jullie. Knuffel van Blinky en heeeeeel veel sterkte.

Go Danyel, je kan het!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:44:05 #240
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_21957537
Veel Sterkte en Succes!!!!!
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:44:56 #241
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21957563
Ik reageer begrijpelijkerwijs niet op al jullie berichtjes apart, maar ik lees ze wel degelijk. Ik heb er geen woorden voor om te omschrijven hoe geweldig het is dat jullie zo meeleven.

Voor diegenen die zeggen dat ze mij (en Jeroen) zo sterk vinden: wanneer je ziet dat je kindje knokt en vecht en strijdt, dan ga je daar vanzelf in mee. Je kan natuurlijk niet zelf de moed opgeven zo lang hij nog zo zijn best doet. Zijn gevecht inspireert ons om mee te blijven knokken.

De uitslag van de ECG was onvoldoende duidelijk om conclusies aan te verbinden. Er waren nog te veel medicijnen in Danyel's bloed, die enige activiteit onderdrukten. Morgen wordt de ECG herhaald. De uitslag van de MRI is nog niet bekend.

De werking van de medicijnen op Danyels lichamelijke activiteiten heeft wel al erg afgenomen. Hij wordt dus steeds "wakkerder" zeg maar en begint weer wat spierkracht te laten zien in armen en benen. Verder kan hij prachtig gapen, nors kijken, en heerlijke frummelbekkies trekken.

Vanavond zijn we een dik uur bij hem geweest, en werden getrakteerd op een live-sessie poepen en een demonstratie bedplassen. Tot vandaag had hij een catheter dus plassen hadden we nog niet gezien. De ontlasting komt steeds beter op gang (meermaal daags). Inmiddels krijgt hij 100% borstvoeding, 6 maal daags 30 ml.

Hij heeft een half uurtje heerlijk bij pappa op schoot geslapen.

Het klinkt allemaal erg positief, maar dit is o zo bedrieglijk. Alle leuke dingen van vandaag zijn lichamelijke kenmerken en zeggen niets over zijn hersencapaciteit/activiteit. Het is dus nog steeds mogelijk dat de conclusie "onvoldoende levenskwaliteit" getrokken gaat worden. Maar dat zijn zorgen voor de dag van morgen, vandaag heb ik enorm genoten van enorm veel "quality time", en dat pakt niemand mij meer af.

Voor de zoveelste keer: heel erg veel dank voor jullie steun en medeleven. Het licht van alle kaarsjes samen stel ik me voor als een enorme energie-bal waar voldoende kracht in zit om hier met zijn 3-tjes goed doorheen te komen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21957602
phluphy Wat goed meis :') Veel sterkte nogmaals, heb het kaarsje opgebrand

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2004 22:52:38 ]
pi_21957698

Wat ontzettend fijn fluf, dat dit mogelijk is...Dat je hem vast kan houden, hem borstvoeding kan geven..Dat hij gedoopt is...
Heel veel sterkte weer
pi_21957700
Phluphy en Jeroen, ik ken jullie niet.
De manier waarop je alles verwoord Phluphy heeft me heel wat traantjes gekost.
Ik denk aan jullie 3tjes.
Ook ik zal een kaarsje voor Danyel branden

Kom op Danyel, blijf vechten lief mannetje
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  FOK!fossiel dinsdag 14 september 2004 @ 22:49:22 #245
2628 Karin
pi_21957701
Fluf wat fijn die momenten bij Danyel

Wat erg, nog een dag met onderzoeken en vreselijke onzekerheid Morgen gaat het kaarsje weer flink voor jullie branden in de hoop op hele mooie testresultaten!
pi_21957720
Phluphy! Danyel en Jeroen
Fijn dat je weer van je laar horen, en goed om te lezen dat Danyel al een beetje aan het pruttelen is, lekker piesen, poepen en bewegen, das goed joh! En 100% borstvoeding, heerlijk dat dat lukt!!
Geniet lekker van die quality time!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21957755
:'( :'( :'(

Sta ff wat traantjes te pinken hier (lees: janken) . . .
Wat mooi is dit, het kan nog alle kanten op, maar voor nu is het heel mooi . . .
pi_21957758
Phluphy... wat goed hoe je steeds de updates hier geeft. Geniet samen lekker van je mannetje! Wij blijven hopen op goede resulaten van de komende onderzoeken!
Sterkte!
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:51:46 #249
336 Jessicaa
pi_21957759
O Pluphy wat een spannende dag moet dit weer geweest zijn.
Wat fijn dat hij zo lekker bij papa op schoot geslapen heeft!
Ik hoop voor jullie dat jullie morgen meer weten. Want die onzekerheid lijkt me erg slopend. Vreselijk lijkt t me als je zo'n gaaf mooi mannetje ziet waarvan je niet weet wat de toekomst brengen zal.
Ik wens jullie weer alle kracht van de wereld toe.

Heel heel heel veel liefs, Jessicaa
pi_21957767
Een positieve dag en hopenlijk blijft deze positiviteit nu ook door zetten voor Danyel.
pi_21957775
Wat fijn dat je weer gepost hebt Phluphy. Deze quality time is meer dan goud waard!
Ik ga nog een tweede kaarsje voor jullie drietjes aansteken om de positieve energie-bal te vergroten.
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:52:45 #252
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21957786
Danyel kerel ik heb zwaar respect voor al je kracht , ik ben er heilig van overtuigd dat je het gaat halen ja misschien doen je hersenen het niet helemaal 100% maar ik weet zeker dat jij een heerlijk leven tegemoet samen met je vader en je moeder.
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:52:51 #253
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_21957791
Wat mooi dat Danyel gedoopt is vandaag. Behalve een zoontje, hebben jullie er nu ook een "broertje" bij. Natuurlijk zorgt God al lang voor hem, maar toch is er vandaag iets bijzonders gebeurd dat onze kennis overstijgt. Misschien weet Danyel daar wel veel meer van dan wij.
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:53:20 #254
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21957806
Phlups, WOW 30 cc BV per keer, doe je goed zeg!!! Ondanks dat je lichamelijk nog zo herstellende bent, daar kun je echt trots op zijn!!! Fijn om te lezen dat jullie zo hebben kunnen genieten van jullie kleine vent. Meid klinkt misschien wel klef, maar ik vind je echt een groot voorbeeld, zo positief zonder de realiteit uit het oog te verliezen en ondanks al die rottigheid van het moment nog oog voor de wereld om je heen. Dit zal ik nooit, maar dan ook nooit vergeten!!!

Liefs Lonneke
Hyves!
pi_21957807
Phluphy wat fijn om te lezen over die prachtige moment met jullie mannetje Ik duim nog steeds heel hard voor jullie en Danyel
And you know I might
pi_21957822
Phluphy....

Wat zijn jullie sterk...en wat is Danyel een ongelofelijk moedig mannetje...Lieverds de kaars hier brand hoog en krachtig, ik hoop dat dit een goed voorteken is. Noca en ik denken aan jullie. Hele dikke voor jullie, kanjers...
pi_21957839
Pluphy fijn dat je idd deze bijzondere momenten hebt met je Danyel.

Wij laten het kaarsje branden,voor morgen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:54:28 #258
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_21957841
Wat goed zeg, dat jullie zo van de kleine dingen kunnen genieten!
Heel veel sterkte nog de komende tijd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:55:35 #259
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21957882
Fijn dat jullie vandaag zo hebben kunnen genieten!

Onze (clauwheee en ik) kaars zal voor jullie blijven branden!
pi_21957888
Phluphy, respect hoe je in deze situatie toch zo positief kunt zijn dat wij er allemaal een beetje blij van worden. Zo te horen is het vandaag een prachtige dag geweest met jullie kleine man, dàt nemen ze jullie in ieder geval nooit meer af. Met deze stemming MOET het goedkomen morgen met de uitslagen van de testen!
mooi he, alles
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:57:14 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21957934
Ik duim voor quality time!
Danyel kom op

Phluph en man succes
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:57:15 #262
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21957938
Lieve Fluf,

Wat ontzettend fijn dat je weer een update kan en wil geven.
Al die Danyel-dingetjes: poepen, bedplasdemo, gaapjes, norse gezichten.....HEERLIJK! Een lekkere knul!
Maar inderdaad, wat je zelf al aangeeft, het is lichamelijk en zegt niets over de hersenactiviteit/capaciteit.
En toch heb ik hier een positief/positiever gevoel bij. De ontlasting komt toch niet voor niks op gang, en WOW, die hoeveelheid borstvoeding....super! Daar heeft hij sowieso hartstikke veel baat bij.

Wel jammer dat de EEG nog geen duidelijk resultaat heeft gegeven en de MRI-uitslag nog niet binnen is.
Hoe dan ook, ga ik er weer vol tegenaan met duimen, denken en positieve gevoelens en liefde jullie kant op te sturen!

Heel veel succes morgen, geniet van jullie manneke, er komt weer een nieuwe dag aan in het bijzondere leven van Danyel. Zet hem op jongen!!!!

Danyel
Phlups
Jeroen

LW
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 22:58:56 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21957990
dat klinkt geweldig phluphy! wat de uitslag morgen ook moge zijn, dit hebben jullie in elk geval binnen.
maar lijkt het me moeilijk om weer een nacht in te moeten tussen hoop en vrees.
mijn kaarsje voor de nacht brandt weer voor jullie:

slaap lekker kleine Danyel. verzamel maar de krachten om er morgen helemaal uit te knallen!
pi_21958114
We steken wederom een kaarsje aan gaan voor de MRI uitslag en een betere EEG scan voor morgen!
Wat heerlijk dat hij bij Jeroen op schoot heeft geslapen, dit zijn zulke mooie momenten samen. Ik vind jullie weergaloos sterk en heb diepe respect voor jullie. Kus van ons!
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:03:32 #265
47095 powerpeewee
Extra krachtig!
pi_21958124
Ik reageer niet altijd, maar lees zeker een paar keer per dag de topics om up to date gehouden te worden over jullie.

Wat een goede dag moet dit geweest zijn.
Zoveel contact gehad met jullie kleine zoon, de doop van vandaag en dat hij ook volledige borstvoeding kan krijgen is erg goed om te horen.

Ik wens jullie nog erg veel sterkte de komende tijd en denk vaak aan jullie en duim op een positief resultaat voor morgen.

Danyel , zet hem op he
powerpeewee rules
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:05:29 #266
1087 Merisse
broddeltante
pi_21958178
Lieve Esther, wat een mooie dag hebben jullie gehad ook al wil dat nog niks zeggen. Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Heel veel kracht ook voor morgen. Zet 'm op Danyel
Hele dikke knuffel van mij.
pi_21958208
Esther wat een mooie momenten beschrijf je daar En voor Jeroen moet het ook heel speciaal geweest zijn om zijn zoon slapend op schoot te hebben
Zoals je al zegt: dit pakt niemand jullie meer af.

Ik hoop en bid nog steeds dat deze mooie momenten een nog veel mooier vervolg gaan krijgen. Ook hier brandde de hele dag een kaarsje en morgen gaat hij weer aan.
Vreselijk dat jullie nog een dag extra in onzekerheid moeten leven, maar we blijven hoop houden hoor!

Lieve Esther, Jeroen en Danyel heel veel sterkte weer voor vannacht. En laten we hopen dat morgen prachtig nieuws zal brengen

Annelies
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:07:54 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21958245
Phluph en Jeroen, fijn dat jullie zulke goede momenten met Danyel hebben kunnen hebben...
pi_21958267

Morgen gaan alle kaarsen aan die ik in huis heb......

voor jullie en ik hoop dat jullie een beetje slapen vannacht.
pi_21958332
pfoeh fluffy, heel heftig allemaal weer zeg. en dus nog steeds die grote onzekerheid. hopelijk wordt het voor jullie alledrie een rustige nacht en kunnen de metingen morgen wel wat meer duidelijkheid geven. geweldig dat jullie vandaag toch zo bewust van de fijne momenten hebben kunnen genieten, ik hoop dat er nog zeer vele mogen volgen.
pi_21958344
Wat heerlijk om te lezen dat je ondanks alles kan genieten van je kereltje!!!!
Wat goed van de borstvoeding!!! Beter kan hij niet krijgen!!!
Ik vind het zo knap dat je ondaks alle mooie dingen van vandaag toch de realiteit onder ogen ziet, misschien dat je daarom ook zoveel meer geniet van de momenten dat je hem bij je hebt en van de kleine dingen zoals het bed nat plassen. je laat ons iig duidelijk zien dat het juist die kleine dingen zijn waar je van moet genieten.
We blijven jullie alle liefde en warmte sturen, kaarsjes branden en bidden voor dat vechtertje.
Dikke en knuffels
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:24:30 #272
61800 Rottdog
pi_21958741
Wauwie Danyel, poepen, plassen, gapen en gekke bekken trekken klinkt geweldig grote man.
Lekker bij je vader op schoot gelegen wat zul jij daarvan genoten hebben.
Kom op jongen laat de positieve flow in je voortvaren want we wachten allemaal op je.

Phluphy en Jeroen heerlijk wat quality time, geniet van die momenten, dike kus en knuff van ons allen
pi_21958819
Wat fijn dat jullie vandaag toch van elkaar konden genieten.
En nu nóg een dag wachten op de uitslag van de onderzoeken.. Heel veel sterkte samen, Phluphy en Jeroen..
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:30:29 #274
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21958868
Fluf, want fijn dat je ons weer op de hoogte hebt gebracht. Het doet ons heel goed, en jou misschien ook wel. Op deze manier kan je alles misschien een heel klein beetje van je afschrijven.
Ik ben zo blij dat jullie, ondanks alle onzekerheden die er nog steeds, zijn deze positieve dag hebben meegemaakt. Ik hoop dat er nog vele dagen als vandaag zullen volgen. De weg is nog lang, maar Danyel doet er zo te horen alles aan om bij jullie te blijven. Hou vol moedig ventje en laat de hele medische wereld versteld staan.
pi_21958876
Wat fijn dat jullie vandaag zulke goede momenten hebben gehad!
Zoals je al zei, die neemt niemand jullie meer af.
Ik hoop op een positief resultaat voor morgen en een kalme nacht voor Danyel en jullie.

* Jass steekt nog een kaars aan
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:45:05 #276
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21959230
Wat geweldig, Danyel! Lekker bij zowel mama als papa op schoot gelegen Vandaag was een goeie dag en morgen is een prachtige dag voor wonderen.

dinsdag 14 september 2004 @ 23:47:45 #277
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21959302
Jullie hebben vandaag echt mooie momenten gekregen
echt mooi om te lezen
en inderdaad net wat spindizzy zegt morgen weer een prachtige dag voor wonderen
dikke knuffel
pi_21959502
Oh, Phluph en Jeroen, wat een mooie momenten hebben jullie met jullie knulletje gehad! Het is een echt vechtersbaasje. Ik ga nog een kaarsje branden zodat er morgen meer positief nieuws is.
Sterkte
pi_21961231
danyel zou het wel heerlijk hebben gevonden bij papa op schoot te slapen..
en wat goed dat hij borstvoeding drinkt.. wat een sterk kereltje is het toch..

erg fijn dat jullie ondanks alles toch fijne momenten hebben met elkaar koester dat

ik wil hier nogmaals sterkte en heel veel kracht toewensen.. deze onzekere periode is erg slopend.. ik hoop dat morgen de uitslag van de hersenactiviteit beter is..
ik duim zo voor jullie

hier brand nog steeds een kaarsje voor jullie 3..

heel veel liefs en kusjes van Shir

woensdag 15 september 2004 @ 02:18:29 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21961535
Elke paar uur open ik dt topic en elke paar uur wil ik iets schrijven waaruit blijkt hoeveel ik met jullie meeleef. Maar ik vind de woorden niet...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_21961946
quote:
Op woensdag 15 september 2004 02:18 schreef Tinkepink het volgende:
Elke paar uur open ik dt topic en elke paar uur wil ik iets schrijven waaruit blijkt hoeveel ik met jullie meeleef. Maar ik vind de woorden niet...
Soms zijn er van die momenten waar woorden tekort schieten........ Je wilt dan zoveel vertellen en duidelijk maken dat je meeleeft met heel je hart.

Maar soms........ Heel soms....... Dan is dat allemaal niet nodig.... Geen woorden, geen zinnen. Alleen je aanwezigheid is voldoende.
pi_21962106
Phluphy, wat fijn dat hij lichamelijk iets vooruit gaat nu de medicijnen uit zijn lichaampje gaan, hopelijk gaat het geestelijk ook beter, ik hoop dat de EEG en MRI een positief resultaat hebben, wat zal dat spannend zijn om op die uitslagen te moeten wachten

En wat lief dat hij bij papa op schoot heeft geslapen

Heel veel sterkte met wachten op de uitslagen
  woensdag 15 september 2004 @ 07:53:48 #283
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21962305
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:44 schreef phluphy het volgende:
Het licht van alle kaarsjes samen stel ik me voor als een enorme energie-bal waar voldoende kracht in zit om hier met zijn 3-tjes goed doorheen te komen.
Ja, ja, ja!!!! Zo is het, Fluf!

Danyel is een kleine grote held! Poepen en plassen, sabbelen en grimassen! Heerlijk!
Lieve meis en man, hou vol, weet dat alle goeds van de wereld jullie drietjes is gegund! Meer dan!

Heel veel liefs van mij.
pi_21962414
Lieve Pluphy man vandaag een nieuwe dag.
Een dag waarop er uitslagen zullen komen.
In gedachte ben ik bij jullie en ik duim en hoop op gunstige uitslagen.

pi_21962445
Sterkte
pi_21962457
*Steekt nieuw kaarsje aan
  woensdag 15 september 2004 @ 08:25:27 #287
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21962464
Ook ik heb geen woorden voorhanden. Maar wil even laten weten dat ik veel aan jullie denk.
Lekker douchen!
pi_21962465
Lieve alledrie,

wat een mooie berichten om te lezen!! En toen ik vanochtend uit het raam keek, was het eerste wat ik dacht: 'Dit is een dag voor hele mooie dingen!' Ik hoop voor jullie dat dit waarheid mag worden!

Gisteravond kwam gomorrahmeisje nog moet dit verhaal, ik hoop dat het ook jullie sterkt!
One Night a man had a dream. He dreamed he was walking along the beach with the Lord. Across the sky flashed scenes from his life. For each scene, he noticed two sets of footprints in the sand; one belonged to him and the other to the Lord.

When the last scene of his life flashed before him, he looked back at the footprints in the sand. He noticed that many times along the path of his life there was only one set of footprints. He also noticed that it happened at the very lowest and saddest times in his life.

This really bothered him and he questioned the Lord about it. "Lord, you said that once I decided to follow you you'd walk with me all the way, but I have noticed that during the most troublesome times in my life, there is only one set of footprints. I don't understand why when I needed you most you would leave me." The Lord replied, "My precious, precious child, I love you and would never leave you. During your times of trial and suffering when you see only one set of footprints, it was then that I carried you."
  woensdag 15 september 2004 @ 08:37:30 #289
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21962550
Mooi
Phluphy, je beschrijft je gevoel zo ontzettend mooi. Er straalt zoveel liefde en kracht vanuit. Als je dat hier al zo goed kan, dan moet dat toch verhonderdvoudigd richting Danyel gaan. Dat kán alleen maar goed voor hem zijn.
Mocht de ECG toch niet positief zijn, staan jullie voor een onmogelijke keuze. Iets waar je nu nog totaal niet aan denken wil. Maar voel je gesterkt door de gedacht dat dit ventje van jullie is en voor altijd bij jullie zal blijven. Dat neemt nooit iemand meer van je af.
Danyel is here to stay.
pi_21962657
Phluphy, wat beschrijf je alles toch mooi! Ik zie jullie gewoon voor me, met je kleine lieve knulletje en alle warmte, liefde en aandacht die jullie te geven hebben. Hopelijk kan de energie van al onze kaarsjes en onze gedachten jullie energie blijven geven! ook al zegt de lichamelijke vooruitgang nog niet alles, het zijn toch goede tekenen! En wat is het fijn dat hij borstvoeding kan krijgen
Ik koester de mooie dingen die je vertelt al, hoe mooi en waardevol moeten die momenten voor jullie dan zijn!

We hopen op goede uitslagen van EEG en MRI!
  Jubileum moderator woensdag 15 september 2004 @ 09:06:50 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21962777
* Lois steekt een nieuw kaarsje aan*

Ik denk aan jullie, ik hoop op gunstige uitslagen vandaag en ik wil Danyel heel veel kracht wensen in zijn gevecht.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_21962783
Oh Phluphy, het zonnetje schijnt hier. Ik hoop dat dat de positieve kracht is en dat er vandaag wat meer uitslagen komen. Kaarsje gaat vandaag weer aan hoor. Veel sterkte voor jullie alledrie
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 september 2004 @ 09:10:39 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21962831
Ook hier brandt er weer een kaarsje om de kring van licht te versterken...
pi_21963198
Ook vanuit Leiden gaan positieve gedachten jullie kant op.
Zet 'm op Danyel, sterkte Phluphy en Jeroen.
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 09:42:42 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21963246
lieve kleine danyel, ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad. laat dan vandaag je dag zijn.
verbaas de dokters, je ouders en iedereen die met je meeleeft door een geweldige scan te laten zien.
lieve phluphy en jeroen, ook vandaag weer heel veel kracht toegewenst, en heel veel mooie momenten!
pi_21963255
Ook vandaag denk ik aan jullie! Heel erg veel succes en moed en kracht (go Danyel)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 15 september 2004 @ 09:46:43 #297
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21963293
Ook al zegt het allemaal misschien weinig, ik hoor toch iets positiefs. Hoe dan ook hebben jullie al mooie momenten samen en ik weet zeker dat Danyel dat oppikt en het hem nieuwe energie geeft.

Fantastisch dat je hem 100% borstvoeding kunt geven!

Het kaarsje brandt door!

Liefs van ons allemaal.
  woensdag 15 september 2004 @ 09:48:44 #298
3142 m@x
pi_21963319
Ook hier brandt vandaag weer een kaarsje voor je lieve Danyel. Vecht door, je kan het!
pi_21963326
Wat beschrijf je die doop ontzettend mooi. En zijn tongetje. En wat fijn dat hij zoveel borstvoeding krijgt. Lichamelijk klinkt hij helemaal als een andere baby.

Hopelijk geven de ECG’s snel een positieve uitslag, zodat hier allemaal nog blijer kunnen worden. Danyel heeft bewezen zo sterk en zo stoer te zijn. Hij laat vast wat moois zien.

Veel sterkte op deze nieuwe dag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 15 september 2004 @ 09:57:58 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21963451
Lieve Danyel, ik hoop dat het vandaag een heel mooie en positieve dag voor jou en je ouders mag zijn. Liefs, Xandra
  woensdag 15 september 2004 @ 10:02:19 #301
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_21963504
Sterkte ook vandaag weer!!

Wat ik me afvraag, het feit dat een baby de normale dingen doet (poepen, plassen, sabbelen, etc.) wijst dat niet per definitie op hersenactiviteit? Zover ik weet (ben geen bioloog) is alleen inademen een automatisme, het uitademen doe je zelf net als de andere normale dingen. Je hersens geven opdracht om iets te doen (bv. nu typen).
Ik wil geen valse hoop kweken, maar in mijn ogen is het allemaal zeer positief wat er nu gebeurd. Zeker met zulke lieve en krachtige ouders.
Het knapste vind ik nog het een beetje kunnen loslaten en tijd voor jezelf vinden. Phluphy doet dat door op het forum te posten hoe het gaat bijvoorbeeld. Even de tijd voor jezelf nemen, is ook in zo'n situatie heel heel erg belangrijk.

Sterkte
  woensdag 15 september 2004 @ 10:25:04 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')