Pas maar op:quote:Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef Spaans het volgende:
komop man, 1-3? 1-1? 0-2? ... dit moet toch met gemak 0-5, 0-6 worden ....
Go go Morten Knutsen!quote:Odd Grenland heeft een goede generale achter de rug voor het lastige duel met feyenoord. De Noorse ploeg had in de eigen competitie geen kind aan Lillestrøm SK. De middenmoter won met ruime cijfers: 4-0.
Morten Fevang, Morten Knutsen, Olivier Occean en Espen Hoff scoorden. Namen die u nu misschien nog niets zeggen, maar mogelijk na donderdag wel. Dan zijn de Rotterdammers te gast in de eerste ronde van de UEFA Cup.
Lekker orgineel ben jij.quote:Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef Spaans het volgende:
komop man, 1-3? 1-1? 0-2? ... dit moet toch met gemak 0-5, 0-6 worden ....
prijzen voor de thuiswedstrijd zijn hoger dan ik had verwacht trouwens ...
Daar ben ik ook bang voor. Ik denk wel dat Feyenoord doorgaat naar de volgende ronde. Maar in Noorwegen verliezen ze. 2-1quote:Op maandag 13 september 2004 18:37 schreef Suijk het volgende:
Onderschatting.
Knutsen komt van Rosenborg BK en was Noors jeugdinternational. Beste speler daar.quote:Op maandag 13 september 2004 18:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pas maar op:
[..]
Go go Morten Knutsen!
Ik dacht al dat jij dat was.quote:Op maandag 13 september 2004 19:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker orgineel ben jij.
joh wist ik veel dat jij hetzelfde icoontje had, kom hier nooit.quote:Op maandag 13 september 2004 19:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker orgineel ben jij.
Kende hem ook al, het was ook een serieuze waarschuwing!quote:Op maandag 13 september 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Knutsen komt van Rosenborg BK en was Noors jeugdinternational. Beste speler daar.
Je heb wel goeie smaak.quote:Op maandag 13 september 2004 19:17 schreef Spaans het volgende:
[..]
joh wist ik veel dat jij hetzelfde icoontje had, kom hier nooit.
Een betere zelfs, zijn FL was vele malen scherper dan de jouwe.quote:Op maandag 13 september 2004 19:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Je heb wel goeie smaak.
quote:Op maandag 13 september 2004 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een betere zelfs, zijn FL was vele malen scherper dan de jouwe.
Is me te duur en heb belangrijkere dingen te doen op het moment. Groepsfase weer.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:19 schreef PyTh het volgende:
Niet naar Noorwegen Cart_man?
Ja het is niet goedkoop.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is me te duur en heb belangrijkere dingen te doen op het moment. Groepsfase weer.
Precies. Soms is het gewoon keuzes maken. Zeker met die groepsfases.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja het is niet goedkoop.
Zit ook nog te dubben over Trondheim maar de financieen zullen het waarschijnlijk niet toelaten.
Het is niet alleen de reis er naar toe want ga maar eens een middagje/avondje de kroeg in in Noorwegen, kost je minimaal 100 Euro en dan heb je nog steeds "dorst".
Doe maar € 10,- voor een biertje..quote:Op donderdag 16 september 2004 13:01 schreef Luni het volgende:
Was mij ook te duur, en daar kost een biertej geloof ik € 6. Afwachten wat voor uitwedstrijden we de vologende ronde krijgen, hoop niet te ver, België lijk me wel wat.
Geef mij maar een club uit het Oostblok, Tsjechië, Polen oid lijkt me gaaf. Vorig jaar niet naar Teplice gegaan, maar gehoord dat het daar zuipen voor je leven is.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe maar € 10,- voor een biertje..
Voor jullie is het inderdaad hopen op de groepsfase.
Poule met Basel, Millwall en een klein onbekend clubje zou leuk wezen
Inderdaad 2x uit en thuis.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Spaans het volgende:
[..]
Geef mij maar een club uit het Oostblok, Tsjechië, Polen oid lijkt me gaaf. Vorig jaar niet naar Teplice gegaan, maar gehoord dat het daar zuipen voor je leven is.
Groepsfase is toch 2x uit en 2x thuis?
Géén Kuyt?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:20 schreef SinCerEly het volgende:
Buffel en lazovic in de spits![]()
Gullit refeerde zelf aan Tromso, waar hij met Chelsea van verloor. Dit moet geen enkel probleem opleveren. Ook al wordt het uit een magere overwinning of een gelijkspel, in de thuiswedstrijd moet je het gewoon afmaken.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef Cart_man het volgende:
Enige wat Feijenoord niet moet doen is de boel overschatten. Geloof echter wel dat Gullit ze daar wel voor behoedt. Ga dus ook uit van een ruime overwinning. De kwaliteiten hebben we zeker, dus daar kan het niet aan liggen.
Mja, spelers als Buffel en Smolarek zijn nou niet echt grote verzwakkingen moet ik zeggen. En ze willen natuurlijk weer wat laten zien..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat spelers rust krijgen getuigd wel enigzins van onderschatting imho!
Inderdaad..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat spelers rust krijgen getuigd wel enigzins van onderschatting imho!
Odd Grenland moet toch géén onoverkomelijke drempel zijn voor een bijna B-team van Feyenoord. En ach, als het niet loopt kan hij zo Kuyt, Ono en Kalou erin gooien.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Inderdaad..
erg gewaagd
Inderdaad, je moet echt wel een bord spaggeti in je kop hebben om in Noorwegen Sinterklaasliedjes te gaan zingen over "het wijf van Van der Vaart"...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:01 schreef mitt het volgende:
Die kneuzen zijn alweer aan het zingen
kan ookquote:Op donderdag 16 september 2004 19:02 schreef MassimO het volgende:
iets in de trend van "de slet van VDV"
Sjonge jonge, wat een stakkers zegquote:Op donderdag 16 september 2004 19:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het wijf van Van Der Vaart die verdient d'r centen op straat
haha, als je het zo ziet is het ook wel ergens heel erg grappigquote:Op donderdag 16 september 2004 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet echt wel een bord spaggeti in je kop hebben om in Noorwegen Sinterklaasliedjes te gaan zingen over "het wijf van Van der Vaart"...
Wat een randdebielen.
dus dat zingen zequote:Op donderdag 16 september 2004 19:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
of de Feyenoord variant
'Het wijf van Van Der Vaart verdient d'r centen op de straat'
ik geloof dat de tweede versregel is: daar moet ze wat voor doenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:05 schreef rubbereend het volgende:
cross post uit hools:
[..]
dus dat zingen ze
Ik vind het wel wat hebben dat lichtblauwquote:Op donderdag 16 september 2004 19:06 schreef pascalheister het volgende:
de uitshirts van PSV zijn nog mooier dan die van Feyenoord
wat een bijzondere dichters toch weer daar op de tribunesquote:Op donderdag 16 september 2004 19:06 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik geloof dat de tweede versregel is: daar moet ze wat voor doen
Weer?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
hebben ze weer geluk
Dat is bijna altijd, de Nederlandse televisie zendt het live uit, dus is het voor Nederlandse bedrijven interessant om reclame te maken (ook op een Noors voetbalveld dus)..quote:Op donderdag 16 september 2004 19:08 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat in een wedstrijd in een ander land bijna lleen maar Nederlandse reclameborden zijn. Sterker nog alleen maar.
En aan de andere kant staan Noorse reclameborden, voor de Noorse TVquote:Op donderdag 16 september 2004 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd, de Nederlandse televisie zendt het live uit, dus is het voor Nederlandse bedrijven interessant om reclame te maken (ook op een Noors voetbalveld dus)..
Is het ook niet zo dat men in grotere voetbal landen, maar mss in Noorwegen ook wel, de ene kant met nederlandse reclameborden is behangen en de andere kant in dit geval met Noorse?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd, de Nederlandse televisie zendt het live uit, dus is het voor Nederlandse bedrijven interessant om reclame te maken (ook op een Noors voetbalveld dus)..
ja valt me enigszins tegen dat ze geen liedjes hebben gemaakt over noorwegenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:11 schreef F1Bas het volgende:
k*t k*anker joden, wat zijn ze weer origineel.
jep en je hebt al een paar mooie kansen voor grenland gemistquote:Op donderdag 16 september 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
issut al begonnen?
Nou nou wat een bull - laat Feyenoord dan maar lekker winnen met gepruts. Nederland moet het dit jaar hebben van de UEFA, dat is wel duidelijk .quote:Op donderdag 16 september 2004 19:15 schreef trepper het volgende:
Ongelofelijk toch weer. Waar ajax en PSV redelijk eenvoudig overeind bleven tegen Arsenal en Juventus ondanks verlies, loopt Feyenoord gewoon te prutsen tegen een middenmotor uit Noorwegen
Ik zal de open deuren vandaag maar ff niet intrappen...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:15 schreef trepper het volgende:
Feyenoord gewoon te prutsen tegen een middenmotor uit Noorwegen
......quote:Op donderdag 16 september 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nou wat een bull - laat Feyenoord dan maar lekker winnen met gepruts. Nederland moet het dit jaar hebben van de UEFA, dat is wel duidelijk .
ik had ut wel gezien hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 19:16 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
jep en je hebt al een paar mooie kansen voor grenland gemist
oh ... je maakte een grapje/grol sorryquote:Op donderdag 16 september 2004 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
ik had ut wel gezien hoor
een pegel op de lat en een zuivere strafschop die ze werd onthouden
ja, dat weet ik ook wel. Neem ook aan dat ze gewoon winnen. Alleen kan ik dat gekloot niet aanzien tegen zo'n middenmotor uit noorwegen. Waar zijn trouwens de grote namen bij Feyenoord?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nou wat een bull - laat Feyenoord dan maar lekker winnen met gepruts. Nederland moet het dit jaar hebben van de UEFA, dat is wel duidelijk .
.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:18 schreef trepper het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ook wel. Neem ook aan dat ze gewoon winnen. Alleen kan ik dat gekloot niet aanzien tegen zo'n middenmotor uit noorwegen. Waar zijn trouwens de grote namen bij Feyenoord?
Ow jaquote:Op donderdag 16 september 2004 19:20 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
.
ok 2 keer gaat me te ver. het is niet motor maar moter
Had idd wel iets meer van Feyenoord verwacht..quote:Op donderdag 16 september 2004 19:28 schreef twi het volgende:
Best een beschamende pot voor Feyenoord eigenlijk.
wat is hier saai aan?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:29 schreef Ludacriss het volgende:
Mmmm dit is nog saaier dan Arsenal - Psv :S
Ik vind het wel leukquote:Op donderdag 16 september 2004 19:29 schreef Ludacriss het volgende:
Mmmm dit is nog saaier dan Arsenal - Psv :S
De wedstrijd is nogal saai...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:30 schreef mitt het volgende:
[..]
wat is hier saai aan?
Ze verwachten denk ik niet veel van deze ploegquote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Waarom speelt Feyenoord met het tweede eigenlijk? Heb de voorbeschouwing gemist.
Kuijt is moe, Castelen licht geblesseerd, Saidi gespaard en datzelfde geldt voor Kalou en Ono.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Waarom speelt Feyenoord met het tweede eigenlijk? Heb de voorbeschouwing gemist.
En dan alsnog met 3-3 gelijkspelen?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef twi het volgende:
Ghaly kan die bal een lel geven, maar schiet 'm dan weer slap tegen een verdediger aan, een halve voorzet waar niemand staat.
Als dit Ajax had geweest, had ik echt onder een steen gekropen. Die club is van niveautje ADO Den Haag, dan moet je bij rust toch wel 0-3 voor staan?
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De wedstrijd is nogal saai...
Blij dat je inziet dat wij best voor Europacup-voetbal kunnen gaanquote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef twi het volgende:
Ghaly kan die bal een lel geven, maar schiet 'm dan weer slap tegen een verdediger aan, een halve voorzet waar niemand staat.
Als dit Ajax had geweest, had ik echt onder een steen gekropen. Die club is van niveautje ADO Den Haag, dan moet je bij rust toch wel 0-3 voor staan?
Note the PI.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:32 schreef Noca het volgende:
[..]
En dan alsnog met 3-3 gelijkspelen?![]()
LoL zelfs Ado had nu met 5-0 voor gestaan!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef twi het volgende:
Blijf je wel neutraal Golfer, als altijd?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:05 schreef golfer het volgende:
Jammer dat die bal er in niet in ging.
Als we Den Haag afsnijden en af laten drijven naar Noorwegen zouden jullie 't nog best eens kunnen halen jaquote:Op donderdag 16 september 2004 19:33 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Blij dat je inziet dat wij best voor Europacup-voetbal kunnen gaan
Had het gezienquote:Op donderdag 16 september 2004 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Note the PI.
Sterker nog, Grenland had met 3-0 voor moeten staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef twi het volgende:
Ik ben heel neutraal, ik heb namelijk 15 euro op Feyenoord staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Blijf je wel neutraal Golfer, als altijd?
Feyenoord heeft een goede trainingspartner vanavond
Gewaagdquote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben heel neutraal, ik heb namelijk 15 euro op Feyenoord staan.
Yup. Ik denk wel dat Grenland na rust moegestreden is. Commentaar op Feyenoord is dat de passes niet aankomen, de verdediging staat te slapen, en omdat de passes niet aankomen gaan ze veel te veel met de bal lopen. Fysiek worden ze ook gewoon afgebluft, da's ook tamelijk uniek.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sterker nog, Grenland had met 3-0 voor moeten staan.
Ik dacht van niet, maar ik las iemand in 't voetbal wedtopic die er 400 euro op heeft staan. Die zit met dichtgeknepen billetjes te kijken, vermoed ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewaagd
Meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Oh de ajacieden gaan los hier - alsof die gisteren beter presteerden
Het is een betere ploeg dan werd gedacht, dat zie je wel vaker. Maar de Nederlandse ploegen presteren tot nu toe allemaal matig, dus ik zie niet in waarom je nou zo'n grote mond moet hebben. Als je gisteren nou met 3-0 had gewonnen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus?![]()
![]()
Mijn grote god, ODD GRENLAND!!!!
Jeetje SCH... Ajax was echt stukken beter dan Feijenoord, en speelde ook tegen een íets betere tegenstander!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Juventus - Odd Grennland?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Krijgen we dit weer. Eerst pochen dat je in de champions league zit en dan huilen dat de tegenstanders daar zo sterk zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 19:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Jeetje SCH... Ajax was echt stukken beter dan Feijenoord, en speelde ook tegen een íets betere tegenstander!![]()
Het is geen betere ploeg dan verwacht, het is in de verste verte niet met Arsenal of Juventus te vergelijken. En die beide Europese grootmachten hebben minder kansen gehad bij PSV en Ajax, dan dit Odd Grenland, achtste in de Noorse competitie, in 30 schamele minuutjes.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een betere ploeg dan werd gedacht, dat zie je wel vaker. Maar de Nederlandse ploegen presteren tot nu toe allemaal matig, dus ik zie niet in waarom je nou zo'n grote mond moet hebben. Als je gisteren nou met 3-0 had gewonnen.
Ajax speelde goed tegen Juve. PSV speelde aardig tot goed tegen Arsenal. Wat Feyenoord nu laat zien is gewoon dramatischquote:Op donderdag 16 september 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar de Nederlandse ploegen presteren tot nu toe allemaal matig,
Jij draait de zaak nou om, kleine smiecht die je bent.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Eerst pochen dat je in de champions league zit en dan huilen dat de tegenstanders daar zo sterk zijn![]()
![]()
![]()
Och huilie, heb je het nog niet verwerkt.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het is geen betere ploeg dan verwacht, het is in de verste verte niet met Arsenal of Juventus te vergelijken. En die beide Europese grootmachten hebben minder kansen gehad bij PSV en Ajax, dan dit Odd Grenland, achtste in de Noorse competitie, in 30 schamele minuutjes.
Die hebben sterk tegen Juventus gespeelt.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Er zit een fout in bovenstaande zin.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:40 schreef twi het volgende:
Jij draait de zaak nou om, kleine smiecht die je bent.
Je hebt echt geen idee hoe belachelijk je je nu maaktquote:Op donderdag 16 september 2004 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Och huilie, heb je het nog niet verwerkt.
Feyenoord komt wel verder en Ajax haalt de 2e ronde niet ws. Die grootmachten hoeven niet zo nodig, die hebben keurig gewonnen en ajax denkt dat ze een goede wedstrijd hebben gespeeld![]()
Nou daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax speelde goed tegen Juve.
Ja, je lult gewoon sneu over je eigen club. Ajax had gisteren thuis moeten winnen, hebben ze niet gedaan. PSV speelde met poep in de broek. En Feyenoord speelt hondsberoerd. Allemaal slap dus.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee hoe belachelijk je je nu maaktDit staat gelijk aan de voorronde Champions League, alleen dan met kreupele tegenstanders.
ok ik snap het inmiddels, je bedoelt gewoon dat psv en ajax wel gewoon goed hebben gespeeld. redelijk op hun niveau en dat arsenal en juve gewoon beter zijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Och huilie, heb je het nog niet verwerkt.
Feyenoord komt wel verder en Ajax haalt de 2e ronde niet ws. Die grootmachten hoeven niet zo nodig, die hebben keurig gewonnen en ajax denkt dat ze een goede wedstrijd hebben gespeeld![]()
Ik vond 't zo schattiger staanquote:Op donderdag 16 september 2004 19:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Er zit een fout in bovenstaande zin.
Tweede gedeelte, meer zeg ik niet..
Dat jij nou vind dat Ajax slecht speelt wil niet zeggen dat iedereen dat vindquote:Op donderdag 16 september 2004 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Waar is dan de andere wedstrijdquote:Op donderdag 16 september 2004 19:44 schreef mitt het volgende:
ja, doordat ik naar dat stomme ned2 zat te kijken heb ik de eerste goal gemist
Nee maar dat jij steeds zegt dat Ajax goed heeft gespeeld terwijl ze gewoon de bak zijn ingegaan en driepunten hebben verloren, is veel merkwaardiger. Als ze zo goed speelden hadden ze moeten winnen. Juventus speelde namelijk vrij matig.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat jij nou vind dat Ajax slecht speelt wil niet zeggen dat iedereen dat vind
Laat Adriaanse dan goed bukken voor de muntjes en aanstekersquote:Op donderdag 16 september 2004 19:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gelukkig doet Utrecht wel zijn werk en gaat Az dat ook doen.
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:45 schreef Noca het volgende:
Feyenoord wint vandaag wel.
Tweede helft pakken ze ze.
SCH zijn club?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:47 schreef raistlin6 het volgende:
SCH je bent grappigik leef met je mee hoor, het kan niet leuk zijn om je club zich zo te zien beschamen
Alleen Radio Mquote:Op donderdag 16 september 2004 19:47 schreef Ludacriss het volgende:
Is er geen live stream van Rtv Utrecht?
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:47 schreef raistlin6 het volgende:
SCH je bent grappigik leef met je mee hoor, het kan niet leuk zijn om je club zich zo te zien beschamen
Precies, en dan moeten jullie tegen een goedspelende Grenland. Het is toch een harde oneerlijke wereld.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar dat jij steeds zegt dat Ajax goed heeft gespeeld terwijl ze gewoon de bak zijn ingegaan en driepunten hebben verloren, is veel merkwaardiger. Als ze zo goed speelden hadden ze moeten winnen. Juventus speelde namelijk vrij matig.
Om over Arsenal maar niet te spreken.
Dus is het allemaal frustratie om nu een grote bek over Feyenoord te gaan hebben. Van twi weet ik dat maar van jou zou ik beter verwachten.
Het had mooi geweest als Ajax had gewonnen. Maar ik ben tevreden over het spel, niet over het resultaat. Wanneer Feyenoord hetzelfde resultaat behaald is het een drama voor het Nederlands voetbal, net als vorig jaar tegen Teplice.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, je lult gewoon sneu over je eigen club. Ajax had gisteren thuis moeten winnen, hebben ze niet gedaan. PSV speelde met poep in de broek. En Feyenoord speelt hondsberoerd. Allemaal slap dus.
SCH is voor Heerenveen wel even oplettenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Precies, en dan moeten jullie tegen een goedspelende Grenland. Het is toch een harde oneerlijke wereld.
Ja, want SCH is supporter van Feyenoordquote:Op donderdag 16 september 2004 19:47 schreef raistlin6 het volgende:
Ja boeiend, gewoon de tweede ronde halen. Het was gewoon stom om niet te winnen net als PSV, die daar nog meer kans op had.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het had mooi geweest als Ajax had gewonnen. Maar ik ben tevreden over het spel, niet over het resultaat
Absoluut - Fey moet ook de 2e ronde halen - en dat zal ze ook wel lukken. Volgens mij hebben ze deze ploeg gigantisch onderschat, het stomste wat je kan doen.quote:Wanneer Feyenoord hetzelfde resultaat behaald is het een drama voor het Nederlands voetbal, net als vorig jaar tegen Teplice.
Ja, SCH is heimelijk namelijk F'Noord supporter.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:47 schreef Noca het volgende:
SCH zijn club?
Nogal logisch...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
SCH is voor Heerenveen wel even opletten
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, SCH is heimelijk namelijk F'Noord supporter.
Ik heb gisteren niet gepost en waar ben ik Feyenoord aan het verdedigen???quote:Op donderdag 16 september 2004 19:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nogal logisch...
Was het ff vergeten omdat hij hier zo erg Feyenoord aan het verdedigen is.
Terwijl ik me kan herinneren dat hij gisteren zat te kutten in het Ajax topic.
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef VoreG het volgende:
Nu heeft die aandachtsgeile beer ook nog alle aandacht.....
Ik zat erop te wachtenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]Oh, wil je me vaker zo noemen
![]()
![]()
Volgens mij heb jij de realiteit een beetje verloren. Ben ik godverdorie eindelijk een keer realistisch door Juventus als betere ploeg te zien dan Ajax, is het nog niet goed. Met 0-1 verliezen van Juventus kan gebeuren. Gelijkspelen tegen een club waar nog niemand ooit van had gehoord mag niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Ja boeiend, gewoon de tweede ronde halen. Het was gewoon stom om niet te winnen net als PSV, die daar nog meer kans op had.
Het is gewoon een fout van Gullit. Wanneer hij gewoon Saidi, Ono en Kalou had opgesteld, had er weinig aan de hand geweest. Dat je Kuijt rust gunt, oke, maar op zo'n manier iemand onderschatten. Schandalig is het.quote:Absoluut - Fey moet ook de 2e ronde halen - en dat zal ze ook wel lukken. Volgens mij hebben ze deze ploeg gigantisch onderschat, het stomste wat je kan doen.
Joh echt?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, SCH is heimelijk namelijk F'Noord supporter.
Niet echt, mijn hele toto-combo naar de maanquote:Op donderdag 16 september 2004 19:55 schreef okee6 het volgende:
0-0 is best wel een geruststellend resultaat
Nou twi, ze hebben Gerard Meier gestuurd om te scouten, dus het was niet onbekend.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:55 schreef twi het volgende:
Gelijkspelen tegen een club waar nog niemand ooit van had gehoord mag niet.
Vergeten we ook even de tegenstanders niet?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Vergeten we allemaal even niet dat feijenoord nog kan winnen
en dat psv en ajax al verloren hebben
Je zegt het gelukkig zelf al: het kan ja..quote:Op donderdag 16 september 2004 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
dat feijenoord nog kan winnen
Castelen geblesseerdquote:Op donderdag 16 september 2004 19:58 schreef Xante het volgende:
Wat speelt Loovens ontzettend slecht zeg. Nogal wiedes dat 'ie geen basisplaats heeft. Smolarek eruit, Castelen erin. Ono er ook in, en Saïdi voor Loovens. En peper in hun reet
.
Euw, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 16 september 2004 19:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Castelen geblesseerd
Ja goh, dat roept natuurlijk motivatie op bij de spelers.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef ASroma het volgende:
de slet van van der vaart van der vaaart van de vaart lalalalala![]()
Inderdaad. Zit je godver in een land waar ogenschijnlijk helemaal niks je kan horen, ga je over van der Vaart zitten zingenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja goh, dat roept natuurlijk motivatie op bij de spelers.
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:05 schreef Cart_man het volgende:
Ach ja, ik noem het leuk inspelen op de actualiteit. Niks stomheid.
En terecht.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:11 schreef twi het volgende:
Feyenoord begint in elk geval te voetballen. Ze zullen wel aardig op hun flikker gehad hebben in de kleedkamer.
Met een Zweedse vlag in je icon toch voor een Noorse club zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 20:10 schreef raistlin6 het volgende:
hallo, jullie hebben me natuurlijk allemaal heel erg gemist, maar ik ben blij om te kunnen zeggen dat ik er weer ben, ben benieuwd hoe snel grenland gaat scoren
Zo gevaarlijk was dat nou ook weer niet..quote:Op donderdag 16 september 2004 20:12 schreef raistlin6 het volgende:
en babos houdt feyenoord voor de zoveelste keer in de race
Wie weet heeft ie het verkeerde vakje aangekruistquote:Op donderdag 16 september 2004 20:12 schreef Xante het volgende:
Ook inconsequent daar, bij de andere spelers eerst hun achternaam en dan hun voornaam, en bij Loovens staat er gewoon "GLENN LOOVENS". Maf.
nou kijk, ik heb de neiging om altijd voor de underdog te zijn. ik zat een paar minuten geleden ook te bedenken dat feyenoord op dit moment eigenlijk de underdog is, dus miss verandert het nog welquote:Op donderdag 16 september 2004 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Met een Zweedse vlag in je icon toch voor een Noorse club zijn
Moet ik nog even uitleggen wat een underdog is? Het team dat de underdog is kan niet veranderen tijdens een wedstrijd hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
nou kijk, ik heb de neiging om altijd voor de underdog te zijn. ik zat een paar minuten geleden ook te bedenken dat feyenoord op dit moment eigenlijk de underdog is, dus miss verandert het nog wel
Tenzij ze zo slecht spelen dat het wel kanquote:Op donderdag 16 september 2004 20:14 schreef Xante het volgende:
[..]
Moet ik nog even uitleggen wat een underdog is? Het team dat de underdog is kan niet veranderen tijdens een wedstrijd hoor.
op zich niet, maar als je de eerste helft alleen in ogenschouw neemt dan is op basis daarvan feyenoord de underdog. ik ben wel blij dat ik je slim kan laten voelenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:14 schreef Xante het volgende:
[..]
Moet ik nog even uitleggen wat een underdog is? Het team dat de underdog is kan niet veranderen tijdens een wedstrijd hoor.
Dank jequote:Op donderdag 16 september 2004 20:15 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
op zich niet, maar als je de eerste helft alleen in ogenschouw neemt dan is op basis daarvan feyenoord de underdog. ik ben wel blij dat ik je slim kan laten voelen
Zie Kalou toch meer als iemand die aan de rechterkant z'n heil vindt, wat Castelen zou opsluiten. Weinig andere mogelijkheden dan Kuijt, maar ik weet niet of 'ie wel op de bank zit.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:18 schreef Xante het volgende:
Volgens mij zou Kalou momenteel wel een goede speler zijn om Feyenoord verder op sleeptouw te nemen.
Inderdaad, Odd Grenland doet 't goedquote:Op donderdag 16 september 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
Ze staan er beter voor dan Ajax gisteren
Hoe hoog is de begroting van Odd Grenland? De club heeft de op een na kleinstequote:Weet iemand misschien de begroting van Odd Grenland?
Sommige spelers krijgen er niks voor...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:27 schreef twi het volgende:
Feyenoord komt weer goed weg, elleboog Basto, had rood moeten zijn.
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:28 schreef SCH het volgende:
Het is net een cliniclown die Basto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |