Ik dacht er geen seconde aan, totdat een jongen het tegen me zei en toen kon ik niks anders meer denkenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens die film de hele tijd: "Hello, mr Anderson". Slechte casting.
"Hello, Mr. Hobbit" dacht ik eerlijk gezegd de hele tijd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik dacht er geen seconde aan, totdat een jongen het tegen me zei en toen kon ik niks anders meer denken
Ik had het net omgekeerd. Want ik zag The Matrix pas later dan LOTR.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Lord of the Rings is natuurlijk niet realistisch bedoeld; maar wat in hemelsnaam doet die gast van The Matrix in LOTR?????????????????? Wat een onzin.
Ja, dat is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, poepzak. Bovendien vallen ze met bosjes tegelijk dood neer.quote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Band of Brothers is zeker geen realistische serie. De geallieerden lopen rond in een soort god-modus. Als ze dat werkelijk deden was Europa al bevrijd al voordat operatie Overlord begon.
Slechte regie. Weaving is prima in staat om een andere rol dan agent Smith te spelen, met of zonder oortjes.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens die film de hele tijd: "Hello, mr Anderson". Slechte casting.
quote:Op zondag 12 december 2004 02:20 schreef Joepie het volgende:
Welcome to Rivendell, mr.anderson.
Dat heeft die complete trilogie voor mij verneukt. Voornamelijk de angst dat Keanu ineens zou opduiken.
Sterker nog, Weaving verdient het niet dat hij, alleen omdat hij in die misbaksels Reeves wegspeelde om de huur te betalen, nooit meer aan de bak komt omdat een stelletje kijkers hem direct met een andere rol associėren. Het is Anthony Hopkins nietquote:Op zondag 12 december 2004 02:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Slechte regie. Weaving is prima in staat om een andere rol dan agent Smith te spelen, met of zonder oortjes.
Hear hear.quote:Op zondag 12 december 2004 13:20 schreef Litpho het volgende:
Sterker nog, Weaving verdient het niet dat hij, alleen omdat hij in die misbaksels Reeves wegspeelde om de huur te betalen, nooit meer aan de bak komt omdat een stelletje kijkers hem direct met een andere rol associėren. Het is Anthony Hopkins niet.
Of andersom, ik denk bij Sex and the City steeds dat er elk moment een tank langs kan komen rijden...quote:Op zondag 12 december 2004 11:03 schreef Napoleonneke het volgende:
Ik had meer het probleem dat ik Ron Livingstone zag en meteen dacht "OOH! COOL! OFFICE SPACE EN SWINGERS!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |