abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22054002
Hallo Muziek!

Wat een heerlijke vakantie was dat! Twee weken niks doen in de brandende zon is toch wel heel erg lekker
Ben ik eindelijk getransformeerd van melkwitte stadsbewoner in een gebronsde adonis

Is er nog iets spannends gebeurd tijdens m'n afwezigheid? Is het nog waard om bepaalde topics door te lezen of kan ik gewoon rustig instromen?iets zegt me dat dit een overbodige vraag is

en nu maar eens wat wasjes draaien...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 19 september 2004 @ 11:45:14 #128
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22054254
Eerst maar eens je post
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_22054582
Welkom terug, MuadDib.
Seborik heeft tegenwoordig een email-service, waarin hij de beste topics voor je opsomt.
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:45 schreef Mark het volgende:
Weer 2 punten vandaag, het lijkt een makkelijker seizoen te worden dan vorig jaar
Hoe loopt het bij jou, dwerg?
Het gaat wel okay, geloof ik. De spelers zijn tevreden over mijn manier van fluiten, al vinden ze me meestal wel vrij streng. Maar ik stuur er nooit mensen onterecht uit. Gisteravond in De Zijl gefloten, waar het scorebord en de tijdwaarneming niet werkten. Gelukkig was het 'slechts' het vierde, maar het is vrij onhandig voor de spelers als ze niet kunnen zien wat de stand is, en hoeveel seconden er nog te spelen zijn. Bij voetbal kun je het aantal doelpunten meestal wel op de vingers van één hand tellen, bij waterpolo is dat toch even anders. Leuke wedstrijd, de tegenstanders van De Zijl waren Westlanders, en dat zijn gemoedelijke mensen. Toch, Liejannuh?
Alleen jammer dat de tweede wedstrijd die ik moest fluiten niet doorging. Eén van de teams had niet genoeg spelers. Leuk om je seizoen zo te beginnen.
quote:
Op zondag 19 september 2004 00:35 schreef Z het volgende:
Koel, die zou ik ook wel eens een hand willen schudden
Gisteren had je de kans bij Kooyker in Leiden om een volle minuut met Arnon Grunberg te praten.
Ik hoorde het zelf pas vrijdagavond, maar het leek me wel leuk om even te gaan kijken. Omdat ze bij Kooyker geen fan zijn van het ouderwetse signeren, waarbij de schrijver een uur lang achter een saaie tafel gaat zitten, terwijl de mensen in de rij staan, mocht het personeel een originele manier verzinnen om de signeersessie vorm te geven. Het idee wat er uiteindelijk uit is gekomen, was het volgende: Arnon Grunberg ging in een klein hokje zitten, in de winkel. In het hokje stonden twee stoelen, een tafel met een vaas zonnebloemen en wat siergroen, en een webcam. Gedurende een uur kon je een nummertje trekken voor 'De minuut van je leven met Arnon Grunberg'. De mensen die niet wilden, durfden, of stonden te wachten konden op een scherm de beelden van de webcam zien.

Grunberg was iets te laat, hij werd eerst kort geïnterviewd door Ruben Verhasselt (vertaler van o.a. Meir Shalev) en daarna ging hij in zijn hok zitten. Uiteindelijk zijn er 50 mensen geweest (hij was er namelijk maar een uur) die de minuut van hun leven met Arnon Grunberg hebben gehad, en ik was nummer 47.
Een minuut duurt trouwens vrij kort. Ik heb hem gevraagd om een boek te signeren, en toen waren er al 45 seconden voorbij. Niet iedereen liet hem signeren, er waren ook mensen die een foto van hem maakten, en er was iemand die Grunberg zijn voicemail in liet spreken. De mensen die met Grunberg in het hokje waren, kregen allemaal een felroze A5 formaat vel papier, waarop ze konden schrijven hoe de minuut geweest was. Deze werden opgehangen op de Klaagmuur, zodat de overige klanten, en Grunberg na afloop zelf, deze konden lezen. Volgens een leuke roodharige medewerkster van Kooyker was de drukte in de winkel te vergelijken met de dag voor Sinterklaas.
I intend to live forever, or die trying.
pi_22055507
Westlanders zijn hele gemoedelijke mensen!
Ik ben het bewijs!

Leuke signeersessie dwerg! Origineel enzo!

[ Bericht 0% gewijzigd door Liejannuh op 19-09-2004 13:22:09 (ok, ik ben nog niet wakker! :) Beter zo?? :)) ]
pi_22056051
Ja, da's een stuk beter.
Toen ik maandag bij de politie was, heb ik bij het meisje achter de balie ook al zo streng gedaan, en haar alle typfouten in de aangifte laten verbeteren.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 19 september 2004 @ 16:45:21 #132
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_22060479
Hallo Muziek!

Enkelen van jullie zijn al op de hoogte, maar hier ook nog maar even melden dat mijn pc vrijdagavond definitief het loodje heeft gelegd. Heb inmiddels een nieuwe besteld, maar die komt pas in de loop van de week. Zit dus nu even bij mijn ouders om alle nodige internetzaken af te wikkelen (zoals een column online gooien voor woensdag).

Gisteren was gezellig in Utrecht (zo houd je zonder pc toch een beetje contact met FOK!kers, nietwaar?) en ik wil PdeHoog en V2 nogmaals bedanken voor het thuisbrengen. Tnx guys! Ik hoop dat jullie de weg terug naar de snelweg goed hebben kunnen vinden.

Nu nog even wat noodzakelijke mailtjes sturen en dan maar weer snel offline, voordat ik mijn ouders met te hoge kosten opzadel. Hopelijk tot snel!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_22061002
quote:
Gisteren was gezellig in Utrecht (zo houd je zonder pc toch een beetje contact met FOK!kers, nietwaar
Uh oh, was dat gisteren? ...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_22061728
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:27 schreef dwerg het volgende:
Ja, da's een stuk beter.
Toen ik maandag bij de politie was, heb ik bij het meisje achter de balie ook al zo streng gedaan, en haar alle typfouten in de aangifte laten verbeteren.
Typfouten in aangiftes zijn een stuk ernstiger dan typfouten op Fok!

Ik ben trouwens net 45 minuten te langer blijven hangen in het ziekenhuis dan eigenlijk mocht! Is dat erg?! Zat daar puur als psychische steun en om briefjes van het ziekenhuis te ontkrachten. Op 1 van die briefjes stond dat je na 2 weken weer kon gaan werken! Nou, echt niet dus!
pi_22069520
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:04 schreef Liejannuh het volgende:
Westlanders zijn hele gemoedelijke mensen!
Ik ben het bewijs!
Huh? Westlanders zijn maar rare snuiters. Net als Valk trouwens, maar hij kan wel zuipen
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_22070384
quote:
Op zondag 19 september 2004 16:45 schreef Jane het volgende:
Gisteren was gezellig in Utrecht (zo houd je zonder pc toch een beetje contact met FOK!kers, nietwaar?) en ik wil PdeHoog en V2 nogmaals bedanken voor het thuisbrengen. Tnx guys! Ik hoop dat jullie de weg terug naar de snelweg goed hebben kunnen vinden.
Graag gedaan hoor . Altijd al eens een siteseeing-tour in het donker door zo'n klein gehucht willen doen .

En je routebeschrijving was buitengewoon adequaat. Je zou bijna denken dat je dat vaker rijdt
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:11 schreef Zander het volgende:

[..]

Uh oh, was dat gisteren? ...
Ja, dat was gister . Beetje afmelden zonder af te melden....en wij maar wachten en wachten en wachten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22070851
Alstublieft, verklaar me klinisch dood. Een nummer van Keane dat ik bewonder om haar simpele schoonheid en dat op het perfecte moment mij in vervoering weet te brengen.

Bah.
  maandag 20 september 2004 @ 00:16:12 #138
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22071417
Ga slapen, gek!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_22071473
Nee, ik heb zo'n wannabehippie bui waarin ik zo een mok whisky neem en m'n Nuggets-box eens een goede beurt geef.
  maandag 20 september 2004 @ 01:41:18 #140
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22073088
Een mok whiskey!

Ik zit nu lekker te old school doom rocken op Wall of Sleep. Morgen weer om acht uur op, een traumatische ervaring voor een night stalker als mij. Moge het bier en een psychedelische plaat mij helpen vrij vlot in slaap te vallen. Straks.
pi_22073658
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:53 schreef Seborik het volgende:
Een nummer van Keane dat ik bewonder om haar simpele schoonheid
Ik neem jouw muziektips vanaf heden nooit meer serieus.
pi_22076264
Iemand John Zorn-cd's kopen. 100 voor 5 euro.
  maandag 20 september 2004 @ 11:13:01 #143
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_22076950
quote:
Op maandag 20 september 2004 10:27 schreef Seborik het volgende:
Iemand John Zorn-cd's kopen. 100 voor 5 euro.
Deal!
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_22077106
pi_22077231
Ha, Seborik ziet eindelijk het licht. Altijd al gedacht dat die Zorn maar een talentloze charlatan was.
pi_22077248
Vijf euro is precies genoeg om die mooie Keane-cd uit de tweedehandsbak te vissen.

Wanneer laat jij het gepriegel achter je, Zander?
pi_22077307
Mjah, misschien kan ik met de tweedehands opbrengst van al mijn John Coltrane-cds ook net die nieuwe Coldplay of Norah Jones-cd gaan halen. Maar ja, niemand geeft verder een cent voor dat getoeter, natuurlijk.

Argh, 26 jaar verspild aan die onzin-muziek.
  maandag 20 september 2004 @ 14:45:52 #148
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_22081583
Hallo Muziek!

Niks te melden, maar ik weet niet wanneer ik hier weer kan zijn, dus zeg ik maar even gedag.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_22084612
11.000 posts en de resten van mijn zo veelbelovende leven verdwijnen langzaam aan de horizon .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 20 september 2004 @ 17:13:03 #150
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22085114
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')