ja whatever seborik, wat kun je me van WASP aanraden?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:44 schreef Seborik het volgende:
Heil Satan!
Wat bedoel je met "Ja, whateever seborik?"quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja whatever seborik, wat kun je me van WASP aanraden?
Ik krijg ineens zin daarnaar te luisteren...
Dat je stukje me niet interesseert, maar dat ik wel ineens een onbegrijpelijke dwang kreeg om WASP te gaan luisteren...quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "Ja, whateever seborik?"
Staat in het WASP-topic.
ik had ook ineens geen posticon meer na mijn editquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:49 schreef Seborik het volgende:
Ok, wat een stomme reactie dan.
Er zijn geloof ik nogal wat boeken met die titel.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:49 schreef ThE_ED het volgende:
Je stukje doet me een beetje denken aan een Sociologisch boek over Metal dat ik ooit van Els heb geleend trouwens. Wel koel om zo eens te lezen. Het heet "Heavy Metal" maar de schrijfster....
Dat dacht ik ook al toen ik het intyptequote:Op vrijdag 17 september 2004 00:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik nogal wat boeken met die titel.
Ja, laten we ook dit topic 'vermutsen'!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben misselijk, hoofdpijn en voel me naar. En eenvoor mijn mede-muts Diverse_Reality. #muts unite enzo.
Wij mutsen hebben de halve wereld.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja, laten we ook dit topic 'vermutsen'!
reactie met vertraging: ha, een halve tough tenor!quote:Op maandag 13 september 2004 12:58 schreef Zander het volgende:
Gisteren heeft Boris van der Lek, die o.a. in de Wild Romance en de Hans Dulfer-band en tientallen andere best bekende Nederlandse bands heeft gespeeld een sax-solo ingespeeld voor een cd waar ik ook op te horen ben. Sterker nog: ik heb het nummer geschreven waar hij op speelt.
Voor hem vast een schnabbeltje tussendoor, maar ik was stiekem best wel trots.*glim* Het was ook echt zo'n Rock & Roll-figuur met puntlaarzen en zo. Nou hopen dat die cd ook echt een keer uitkomt, want ze zijn er nu al vanaf januari mee bezig.
en dat is wel een waanzinnig kippenvelnummer trouwens. Zit ook onder andere in de film Lost Highway (maar staat niet op de soundtrack).quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:29 schreef Mark het volgende:
Morgen allemaal!
De komende 2 weken draai ik lekker mijn oude meuk, want mevrouw Mark is naar Athene (als official). Maar eerst toch maar iets droevigs draaien, want het is tenslotte wel 2 weken: Wat luister je nu (oude stijl) ? # 470
Leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:29 schreef Mark het volgende:
mevrouw Mark is naar Athene (als official).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |