"In the Sign of Evil" en "Obsessed by Cruelty" mogen vanuit technisch perspectief dan wel misbaksels zijn, maar de demonische sfeer van klassiekers als "Burst Command Till War" en "Outbreak of Evil" was ongeëvenaard in die tijd. Sodom heeft met die releases erg bijgedragen aan de ontwikkeling van de black metal. "Persecution Mania" vind ik gewoon een uitstekend thrash-album met krakers als "Nuclear Winter" en "Bombenhagel', en de plaat doet zeker niet onder voor de releases van Destruction van die tijd.quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:58 schreef Mark het volgende:
I beg to differ. Sodom werd in de Nederlandse pers niet voor niks Zodom genoemd, de andere bands hebben toch wel wat beters op hun naam staan.
Inderdaad, Destruction was ik ook nooit weg vanquote:Op zondag 26 september 2004 14:09 schreef Summoner het volgende:
de plaat doet zeker niet onder voor de releases van Destruction van die tijd.
quote:Op zondag 26 september 2004 14:30 schreef Mark het volgende:
Inderdaad, Destruction was ik ook nooit weg van
Heb je dan nu een keer tijd om hier langs te komen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de 6 is overigens voor het briljante vak Groepsbesluitvorming en ik ben er heel blij mee!Gewoon 5 modules gehaald afgelopen jaar!
Ik ben echt goed!
Dat gaan we vanavond vieren!
quote:Uit de NME:
Yes, they're still going, and that isn't the bad news.
Embrace aren't necessarily the worst band in the world, but f#ck me they're the most dreary. Finding out that they're still going was one thing, realising with a crushing sense of despair that Danny McNamara still has a voice like buffalo shitting out a pick-up truck was another, but catching the full, dreadfull, dreary horror right between the ears was still more painfull than I imagined. And when I say dreary, I mean really dreary, so dreary in fact you'll be on your knees begging your CD player to explode or the world to end or your heart to give out before you've even got to.... enzovoorts...
Ik lees zelden cd recensies. Al bladerend door de NME maakt het mij toch wel erg nieuwsgierig om de recensie over het nieuwe Embrace album te lezen. Waarom? De recensist gaf dit album het laagste cijfer van het laagste, namelijk een 1. Het eerste gedeelte van deze recensie is hierboven te lezen. Heeft de recensist een vreselijke hekel aan Embrace? Een slechte dag? Schrijven Nederlandse recensisten ook zulke 'hilarische' recensies?
quote:Taken from the NME dated 8/2/97
"... Danny and Rick McNamara, and together they are the songwriting partnership behind EMBRACE, a band who you will shortly be falling in love with. [..] It is the first song on a@ five-track demo which is played hourly@ on the NME stereo, and it rocks.
Na mn vakantie, goed?quote:Op maandag 27 september 2004 10:04 schreef Anton het volgende:
[..]
Heb je dan nu een keer tijd om hier langs te komen?
da's typisch NME, eerst een band de hemel in prijzen en als dan de band ofwel populair wordt ofwel niks doet boren ze hem gelijk weer de grond in. Hopelijk doen ze dat gauw met de Libertines.quote:Op maandag 27 september 2004 17:42 schreef Zander het volgende:
Wat ik altijd wel huichelachtig vind van de NME is dat ze precies dezelfde band een paar jaar geleden nog de hemel in hebben geprezen:
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Studio/2886/article1.htm
[..]
neeequote:Op maandag 27 september 2004 21:34 schreef Zander het volgende:
Ik lees net dat ze een gironummer hebben geopend voor een standbeeld.
quote:Op maandag 27 september 2004 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
Mn theekopje is omgevallen.
Nu heb ik geen kruiden-rolo-thee gedronken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |