Jij mag nooit meer raden.quote:Op zondag 12 september 2004 18:19 schreef ondeugend het volgende:
Heeft het met een vrouw te maken ?
quote:Op zondag 12 september 2004 18:32 schreef ondeugend het volgende:
Als je even wilt schelden, stampen en mopperen dan weet je mijn Msn en nummer he.
[afbeelding]
droog in de mond dat wel en de rest weet ik nog nietquote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef ondeugend het volgende:![]()
En ..... gaat het weer een beetje mijnheer Dröge ?
Nee dusquote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef RB het volgende:
was het maar morgen zou ik me wat beter voelen
![]()
Ik zal je eens bellen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef RB het volgende:
was het maar morgen zou ik me wat beter voelen
![]()
Morgenavond tijdens die wekelijkse Appelscha meet bedoel je ?quote:Op zondag 12 september 2004 18:52 schreef ZX9R het volgende:
Ga jij morgen mee rijden ondeugend?
(achterop bedoel ik dan)
quote:Op zondag 12 september 2004 18:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Morgenavond tijdens die wekelijkse Appelscha meet bedoel je ?
quote:Op zondag 12 september 2004 18:52 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zal je eens bellen.
En als je opneemt, ophangen.
Dan weer opnieuw bellen![]()
Maar het is al zo vroeg donker 's avondsquote:Op zondag 12 september 2004 18:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En gewoon bellen?quote:Op zondag 12 september 2004 18:54 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
bellen en ophangen![]()
![]()
Daarom gaan we ook vroeg.quote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar het is al zo vroeg donker 's avonds
Dan zie ik niks !
quote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En gewoon bellen?
En dan ophangen na een gesprek?
LOLquote:Op zondag 12 september 2004 18:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook vroeg.
Bruin ze!quote:Op zondag 12 september 2004 18:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
LOL![]()
In het donker rijden vind ik niets denk ik.
Ik ga daar zo direkt even over nadenken tijdens het zonnen.
Ik bedoelde half tien 's avonds eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2004 20:32 schreef RB het volgende:
half 10 s`morgenszo vroeg
![]()
Ik ga aan de SC!quote:Op zondag 12 september 2004 20:38 schreef ondeugend het volgende:
Your Welcome
Maar nu pak ik zelf een borrel
Ik heb hem zelfs al voor mijn neus staan !quote:Op zondag 12 september 2004 20:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ga aan de SC!![]()
Pure and unspoiledquote:Op zondag 12 september 2004 20:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs al voor mijn neus staan !
On the rocks
quote:Op zondag 12 september 2004 20:57 schreef RB het volgende:
Ik ben aan de gemeentepilsProost
Zijn gelukkig geen kleine filmpjesquote:Op zondag 12 september 2004 20:59 schreef ZX9R het volgende:
zit ff een paar leuke filmjes te kijken
http://www.rallyfanclub.hu/downloads.php?action=show_cat&cat_id=5
heb er nu 3 gezien!quote:Op zondag 12 september 2004 21:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Zijn gelukkig geen kleine filmpjes
Ben nog ff aan het looien, maar het ziet er veel belovend uit![]()
KLAAAPPPPPPquote:Op zondag 12 september 2004 21:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
heb er nu 3 gezien!
Errug heftig![]()
Die film had ik een paar maanden geleden al gezien in Curacao. Opzich wel een grappige film maar voor het verhaal hoef je het niet te doenquote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Vanmiddag met de kleine naar het strand gegaan en vanavond naar de film geweest.
13 going on 30.Waarom moesten ze er nou een gevoelsfilm van maken.
Ik ging alleen voor de humor.![]()
? Niet ...quote:Op zondag 12 september 2004 22:41 schreef Makster het volgende:
Die film had ik een paar maanden geleden al gezien in Curacao. Opzich wel een grappige film maar voor het verhaal hoef je het niet te doen![]()
quote:Wel een lekker wijf trouwens![]()
Niet zegtie, weetje zeker dat je goed hebt gekeken?quote:Op zondag 12 september 2004 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Het is echt slecht met je gesteld he ..
![]()
En het weekend is ook al weer over.![]()
![]()
Ik zie er toch wat raars aan hoor .. en hier is ze nog dik onder de make up.quote:Op zondag 12 september 2004 23:12 schreef Makster het volgende:
Niet zegtie, weetje zeker dat je goed hebt gekeken?
Dit is de dame in kwestie, en je kan me veel wijs maken maar zij is ZEKER wel lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
dun wicht!quote:Op zondag 12 september 2004 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Dit is de dame in kwestie, en je kan me veel wijs maken maar zij is ZEKER wel lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk eens lief naar de cam ?quote:Op zondag 12 september 2004 23:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
dun wicht!
doe ik toch al de hele tijd lieverd!quote:Op zondag 12 september 2004 23:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
kijk eens lief naar de cam ?
Ze flap-oort !quote:Op zondag 12 september 2004 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 september 2004 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Patrick Beemers kunnen toch wel tegen een beetje regen ?
quote:Op maandag 13 september 2004 09:22 schreef Romius het volgende:
smorgens, ff wat kovy scoren
![]()
bakkie prut dusquote:Op maandag 13 september 2004 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al vanaf 8:00 hier en nog geen koffie ..
Automaat gaat het nu (al maanden) definitief begeven volgens een collega .. het is altijd koffie drinken hier en prut eten..
Van deze dame kan ik echt niet wakker worden ..
Dan zou ik toch echt even naar een ander topic moeten...
Net naar de automaat gekeken: er staat aan de zijkant: automatisch lekkere koffie.quote:Op maandag 13 september 2004 09:38 schreef Romius het volgende:
bakkie prut dus![]()
Eindelijk iemand die het een beetje snaptquote:Op maandag 13 september 2004 09:22 schreef Romius het volgende:
smorgens, ff wat kovy scoren
![]()
alhoewel je al wel aardig wakker wordt van die dame![]()
Altijd fijn dat soort dingenquote:Op maandag 13 september 2004 10:45 schreef hollander172 het volgende:
Nou het was weer bingo gisteren.......
We gingen rond 19:00 weg naar de uitterwaarden om met de hond te gaan lopen, na een uurtje weer huiswaarts gekeerd en de hele straat staat vol met politie. Busje, twee auto's, 3 motoren. Later kwam er zelfs nog een ziekenwagen bij.
Die kutcrimineel een huis verderop had een zwangere vrouw bedreigt uit de straat en was even onderhanden genomen door haar familie. Ik snap het niet hoor, die gozer is net 3 maanden vrij (na veroordeling voor twee berovingen) en weer aardig bezig.Er komt al dagelijks een surveilancewagen door de straat om toezicht te houden, zo eens per 2 weken moeten ze weer uitrukken om de rust te herstellen bij dat gezin en nog doen ze er verder niks aan.
Het is godverdomme elke keer hetzelfde liedje, ze beginnen 's ochtends vroeg met drinken en tegen de avond worden ze lastig.
Ze leren er ook niks van omdat ze te dronken zijn om het zich te herinneren..........
Ik denk dat jij het niet snapt!quote:Op maandag 13 september 2004 10:50 schreef Makster het volgende:
Eindelijk iemand die het een beetje snapt
Maar het echte verhaal ken je niet .. blijft wel klote dat dit soort dingen zo dicht bij je in de straat gebeuren.quote:Op maandag 13 september 2004 10:45 schreef hollander172 het volgende:
Nou het was weer bingo gisteren.......
Nog zo een rare snuiter die het niet begrijptquote:Op maandag 13 september 2004 10:52 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet snapt!![]()
Pas op hè.quote:Op maandag 13 september 2004 11:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog zo een rare snuiter die het niet begrijpt
Komt tanquote:Op maandag 13 september 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Pas op hè.
Anders veeg ik je van je zxr-retje af![]()
Mwah het zijn mensen die uit verveling ruzie gaan zoeken, daarbij schreeuwen ze hun motieven ook gewoon uit midden op straat.quote:Op maandag 13 september 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het echte verhaal ken je niet .. blijft wel klote dat dit soort dingen zo dicht bij je in de straat gebeuren.![]()
Ssstquote:Op maandag 13 september 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hallo hier de maffe Achterhoeker
Neuhquote:Op maandag 13 september 2004 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is hier gaande
Bespreking ofzo?
Waar ga je solliciteren?quote:Op maandag 13 september 2004 12:17 schreef Makster het volgende:
Ik ben mijn sollicitatie van woensdag een beetje aan het voorbereiden. De rest is aan het werk (voorzover er werk is dan)
Alsnog gefeliciteerd dan maar.quote:Op maandag 13 september 2004 12:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn moeders verjaardag gevierd
Over 9 jaar word ik ws. een boere Achterhoeker
quote:Op maandag 13 september 2004 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Mwah het zijn mensen die uit verveling ruzie gaan zoeken, daarbij schreeuwen ze hun motieven ook gewoon uit midden op straat.![]()
Ik weet niet wat die vrouw gedaan heeft .. en een embryo is nog doof.quote:Buiten dat, je gaat als man toch geen zwangere vrouw bedreigen?![]()
Ik heb die grapjas niet meer gezien. Heb je ze nog niet gehad?quote:Op maandag 13 september 2004 11:30 schreef Makster het volgende:
Owja Hollander,
nog wat gehoord van je labiele postbode? Heb namelijk vorige week totaal 20 minuten geinternet en heb dus waarschijnlijk ook niet meer gelezen of je al iets meer wist over de steppies.
Niet dat ik weet, misschien liggen ze bij de buren ofzo? Maar volgens mij niet, wie weet komen ze vanmiddag wel aan, maak me er in ieder geval niet druk omquote:Op maandag 13 september 2004 12:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb die grapjas niet meer gezien. Heb je ze nog niet gehad?
Ik maak me er eigenlijk wel druk om want het zijn jouw stepjes en ik heb ze in goed vertrouwen aan die grapjurk meegegeven.quote:Op maandag 13 september 2004 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, misschien liggen ze bij de buren ofzo? Maar volgens mij niet, wie weet komen ze vanmiddag wel aan, maak me er in ieder geval niet druk om
Zal wel goed komen....quote:Op maandag 13 september 2004 12:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik maak me er eigenlijk wel druk om want het zijn jouw stepjes en ik heb ze in goed vertrouwen aan die grapjurk meegegeven.
Is wel de bedoeling dat jij ze ook in je handen krijgt natuurlijk.
Welkom terug.quote:Op maandag 13 september 2004 12:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn moeders verjaardag gevierd![]()
W'rom exact 9 jaar ..quote:Over 9 jaar word ik ws. een boere Achterhoeker![]()
Over 9 jaar ben je, 28, als ik het goed heb. Denk eigenlijk wel dat je dan echt niet meer thuis woontquote:Op maandag 13 september 2004 13:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan gaat pa met pensioen.......
En tja, ik heb eigenlijk nog helemaal geen plannen voor op mezelf te gaan wonen.... te weinig inkomsten op het moment
Maar ja, wie weet..... maar dan ga ik gewoon mee naar de Achterhoek, bevalt me beter daar dan hier....
Hey, leuk! Dus we hebben goed onderhandeld bij Ariequote:Op maandag 13 september 2004 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy en Raus .. check dit topic even voor een prijs en wie weet wat meer adviesje ..![]()
![]()
quote:Een vrouw van 46 krijgt een hartaanval en ligt in het hospitaal.
Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een
visioen. Ze ziet God en vraagt: "is mijn uur gekomen?"
God antwoordt: "Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maanden en 8 dagen
tegoed".
Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een face- lift en een
Liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met
collageen, haar borsten te laten corrigeren... en al de rest, nu ze weet
dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.
Na haar laatste operatie komt ze totaal gerenoveerd uit het hospitaal
en wordt gegrepen door een ambulance bij het oversteken van de straat.
In de hemel aangekomen vraagt ze aan God: "Awel, ik dacht dat ik nog
meer dan 40 jaar tegoed had! Waarom heb je me laten omverrijden
door die ambulance?" Zegt God: "Meid, ik had je niet herkend!!!!"
Lekker!quote:Op maandag 13 september 2004 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey, leuk! Dus we hebben goed onderhandeld bij Ariewant ik heb meer teruggekregen voor een oudere Suz.
Vlaamse mop?quote:Op maandag 13 september 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
Sorry Hier dan een dieptepunt in de slowchat .. een off topic mopje ..
[..]
quote:Op maandag 13 september 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Vlaamse mop?
quote:Op maandag 13 september 2004 13:36 schreef Makster het volgende:
Misschien interresant voor onze Bimota ganger
Need no thanksquote:Op maandag 13 september 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Is iemand dat dan ...
Wel een keigaaf voorfrontje, alle motoren zijn in 1 klap veroudert.
En hoe die kuip is opgebouw bij de motorblok.Ronduit brilliant ..
En ik dank u voor deze post.![]()
![]()
Tegen die tijd tweedehands voor een zacht prijsje.quote:Op maandag 13 september 2004 13:57 schreef Makster het volgende:
Daarom nu dus even extra mijn best doen bij de voorbereiding van mijn sollicitatie, dan kan ik hem misschien over 4 jaar wel betalen![]()
Tja je kan zeggen wat je wilt over italiaans maar ik heb er stiekum toch wel een beetje een voorliefde voorquote:Op maandag 13 september 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tegen die tijd tweedehands voor een zacht prijsje.![]()
En net als bij mij een Italiaans temperament en afwerking.![]()
Toch laait de liefde wel gelijk weer op .. Bimota forever.![]()
En dan te bedenken dat die CBR600F van Raus beter of makkelijker reed dan de Bimota.
Misschien dat op het circuit pas de verschillen echt boven komen.
quote:Op maandag 13 september 2004 14:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja je kan zeggen wat je wilt over italiaans maar ik heb er stiekum toch wel een beetje een voorliefde voor![]()
Bij auto's heb ik dat met Alfa's en motoren eingenlijk alle merken, met uitzondering van Guzzi, al heeft die ook wel eer een aardig smakelijk projectje in de maak ( Guzzi Fionda 1100)
Moto Guzzi V-11 of Daytona Sport 1100i waren enkele maanden geleden nog serieuze kandidaten.quote:Op maandag 13 september 2004 14:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Dikke koplampen, altijd goed.quote:Op maandag 13 september 2004 14:31 schreef Makster het volgende:
Mooie combo, mooie combo![]()
Een naked (en dan nog een hele dure) met een upside down voorvork.quote:Op maandag 13 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Foute motor
Maar het is een Guzzi for christ sakes....quote:Op maandag 13 september 2004 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een naked (en dan nog een hele dure) met een upside down voorvork.
Zijn toch 2 trefwoorden die jou moeten aanspreken.
Misschien pas als je in de achterhoek woont..
quote:Op maandag 13 september 2004 14:35 schreef ZX9R het volgende:
Foute motor.
Foute dame.
Lelijke Bimota.
En luc is weer terug van zijn gesprek!
En wat wijzer geworden?quote:Op maandag 13 september 2004 14:35 schreef ZX9R het volgende:
Foute motor.
Foute dame.
Lelijke Bimota.
En luc is weer terug van zijn gesprek!
Jazeker.quote:Op maandag 13 september 2004 14:37 schreef Makster het volgende:
[..]
En wat wijzer geworden?
Hopelijk pakt het allemaal positief uit!quote:Op maandag 13 september 2004 14:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jazeker.
ik heb zelf een voorstel gedaan om een half jaar salaris mee te krijgen en dan niet naar de rechtbank te stappen voor een ontslagvergunning.
Ik verlies daarbij wel het recht op WW maar heb dan een buffer van een half jaar.
En dan moet er toch wel iets te vinden zijn.
Heb ook alweer een verzoek binnen om mijn CV te sturen aan een bureau die mensen voor milieu en civiele zaken uitzend naar afrika.
Dadelijk maar eens mailen!
Ik zag gisteren een auto uitgedost als millieuambulance. Compleet met zwaailichten.quote:Op maandag 13 september 2004 14:40 schreef ZX9R het volgende:
Heb ook alweer een verzoek binnen om mijn CV te sturen aan een bureau die mensen voor milieu en civiele zaken uitzend naar afrika.
Opzich begrijpelijkquote:Op maandag 13 september 2004 14:46 schreef ZX9R het volgende:
Omdat ik ff weg wil uit nederland.
Ik kan al naar Suriname als ik wil.
sukkels.quote:Op maandag 13 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een auto uitgedost als millieuambulance. Compleet met zwaailichten.![]()
Hij reed iets te snel voorbij, maar het leek mij gewoon een plaatselijk bedrijfje met millieudiensten.![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik vanavond op mijn werk (supermarkt) te horen krijg dat ik nog steeds niet meer als 1 avond per week mag werken kunnen ze de schijt krijgen..... schiet weinig op om voor die 22 euro per maand elke maandagavond in totaal een uur op en neer te fietsen
Owja, iddquote:Op maandag 13 september 2004 14:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd!
[..]
quote:Op maandag 13 september 2004 14:49 schreef Makster het volgende:
ook wel eens fijn om te realiseren dat je het hier helemaal zo slecht nog niet hebt![]()
Ja.quote:Op maandag 13 september 2004 14:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja, idd
Morgen ging je toch wat meer horen over Office Center?
Hier nietquote:Op maandag 13 september 2004 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
Het regent hier .. en dan ook nog van die vieze druilerige druppels ..
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 15:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, jij
Jij moet echt eens aan mijn vergif draaienquote:Op maandag 13 september 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OPM en Mercy weten hoe het voelt .. viel gelijk op met rijden namelijk.
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 15:19 schreef ZX9R het volgende:
If you turn my handle -even slightly, I'll will show my torque..
Die zin klopt niet.
I'll will
Kheb ook een goede lunch gehad!quote:Op maandag 13 september 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij is scherp vandaag
quote:Op maandag 13 september 2004 15:16 schreef Makster het volgende:
Regen zegt u.
Nou hier is het nu raak, en flink ook
Fok! motorwisselmeet, kan jij aan die van mij draaien ..quote:Op maandag 13 september 2004 15:18 schreef ZX9R het volgende:
Jij moet echt eens aan mijn vergif draaien
Soort van Blackadder Engels.quote:Op maandag 13 september 2004 15:19 schreef ZX9R het volgende:
If you turn my handle -even slightly, I'll will show my torque..
Die zin klopt niet.
I'll will
Ja ja......quote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
Soort van Blackadder Engels.![]()
Staat daar niet iets tegenover.quote:Op maandag 13 september 2004 15:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Mogen jullie ook eens aan mijn stront-door-een-vergiet draaien
Dikke stront dan toich wel hoop ik!quote:Op maandag 13 september 2004 15:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Mogen jullie ook eens aan mijn stront-door-een-vergiet draaien
Zoals..quote:Op maandag 13 september 2004 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat daar niet iets tegenover.![]()
![]()
Je kunt ook aan de racepoep zijnquote:Op maandag 13 september 2004 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Normaliter is dat wel dik hoor![]()
Ja of nee .. niet zo vaag ..quote:Op maandag 13 september 2004 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals..
Haal je wel bier in huis de vijfentwintigste (geen zin in [sup])quote:Op maandag 13 september 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja of nee .. niet zo vaag ..![]()
De postbode hier wat minder.........quote:Op maandag 13 september 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij is scherp vandaag
Als je dan maar niet gaat zingen als je in bed op het luchtbed ligt.quote:Op maandag 13 september 2004 15:42 schreef ZX9R het volgende:
Haal je wel bier in huis de vijfentwintigste (geen zin in [sup])
quote:Op maandag 13 september 2004 15:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De postbode hier wat minder.........
Pakketje ligt weer voor me maar ik snap niet echt waarom, zijn vrouw kon me ook niet vertellen waarom hij het niet mee had genomen.
Nou ja, zo maar even langs het postkantoor rijden dan heb je hem alsnog morgen in huis.
Zelfs ik heb het een keer gedaan en de motor en ik leven nog.quote:Op maandag 13 september 2004 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga het maar zelf doen denk ik..... nieuwe kettingset.
Gewoon een eindeloze ketting...... Tsubaki Alpha. Handig zo'n buizenframe, zit je achterbrug niet in de weg
Alleen ik zit met het voorste tandwiel in mn maag.... (niet letterlijk), het schijnt dat als je die verkeerd vastzet met luchttol, dat je de versnellingsbak kan slopen...
Ik had geen moment of luchtsleutel .. en dat ding zit geborgt .. dus vast is vast.quote:Op maandag 13 september 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm.....
Tis allemaal heel simpel ja, maar dat voorste tandwiel.... hmm... ben toch wel bang dat ik de versnellingsbak er mee sloop.
Ongeveer dezelfde motor die jij hebt. Een GS-450.quote:Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Op die Bimota zeker?
quote:Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Op die Bimota zeker?
Reetvaarder denkt even terug aan de Veluwe-route waar wij stonden te wachten op Pepijn bij die snackbar en dat ik opeens Pepijn met een hoop herrie zijn Bimota en zijn 1 hoorde zetten
quote:Op maandag 13 september 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Reetvaarder?
T & t = 3S PA2558846quote:Op maandag 13 september 2004 15:50 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2004 16:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
T & t = 3S PA2558846
Nog bedankt voor het lenen.![]()
Volgens mij was ik dat vergeten te zeggen.
En ik moet over 40 minuten naar huis op de Beemer .. terin wat donker hier ..quote:Op maandag 13 september 2004 16:20 schreef Makster het volgende:
En het regent hier echt SUPER hard, lijkt wel een wolkbreuk, alleen dan eentje van al ruim een half uur!
Met een uurloon van 6 euro ben je voor heen-en terug alweer een uur werken kwijt..quote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Je zou zometeen moeten werken
Mn moeder brengt me met de auto
Normaal ga ik altijd op de fiets.
Ik stuur in ieder geval mijn hond even op die postbode af, wat een eikel om het niet mee te nemen. Mijn excuses nog voor de vertraging.quote:Op maandag 13 september 2004 16:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen probleem, ben toch ruim 3 maanden niet in het land geweest en als ik iemand er blij mee kan maken
Hier dreigt het ook los te gaan maar dat doet het al de hele middag.quote:En het regent hier echt SUPER hard, lijkt wel een wolkbreuk, alleen dan eentje van al ruim een half uur!
Enne vervelend he dat er koekblikken bestaan.quote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2004 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een uurloon van 6 euro ben je voor heen-en terug alweer een uur werken kwijt..
Tja.... ze drong zo aan..quote:Op maandag 13 september 2004 16:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enne vervelend he dat er koekblikken bestaan.![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef ZX9R het volgende:
Hier regent het nog steeds niet
quote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij zit binnen en hebt bovendien nog een lease auto.
![]()
Vind ik toch wel erg tegenvallen van jou hoorquote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Normaal ga ik altijd op de fiets.
En nu miezert het in Grûnnquote:Op maandag 13 september 2004 16:49 schreef ondeugend het volgende:
Het regent in Assen
Ik rijd toch niet ZELF !quote:Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Vind ik toch wel erg tegenvallen van jou hoorje heb een hekel aan koekblikken en nu valt er een drupje regen en jij gaat gelijk met een KOEKBLIK meerijden,
blijf dan bij je principes,![]()
![]()
Dan nog suikerpopjequote:Op maandag 13 september 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik rijd toch niet ZELF !
En ik ben sowieso nog nooit met de motor naar mn werk gegaan..... kan daar de motor niet kwijt, of ik moet hem als een puzzeltje terug willen (fietshok van 3x3 meter waar alle fietsen in gepleurd worden)
En buiten zetten in die wijk zie ik ook niet zitten.
Ik heb dus altijd al gefietst
Zoals ik vandaag.quote:Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
blijf dan bij je principes,![]()
![]()
Hey hunkquote:Op maandag 13 september 2004 16:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En nu miezert het in Grûnn
haai beeb![]()
doet je foon het weer
en daarom huldequote:Op maandag 13 september 2004 16:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals ik vandaag.![]()
![]()
![]()
ff kijken!quote:Op maandag 13 september 2004 17:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey hunk
Ja , de telefoon moest alleen maar aan het infuus gelukkg
Owww en ik heb nog even wat muziek op je ftp gegooid net.
quote:Op maandag 13 september 2004 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
en daarom hulde![]()
![]()
![]()
![]()
een echt diehard.
En terechtquote:Op maandag 13 september 2004 20:25 schreef PatrickM het volgende:
Ook wel lachen vanmiddag, rij ik op de A4 van Delft naar Den Haag, zit er een of andere sukkel vlak achter me in een Peugeot 206 terwijl ik daar nog op het tweebaans gedeelte zelf aan het inhalen ben. Ging ik naar rechts, Peugeot wou er voorbij, kreeg ik in ene zin om 'm een minderwaardigheidscomplex te bezorgen
Versnellinkje terug terwijl ik al 120 rijdt en vol het gas erop.... blijft gewoon leuk om te doen
Helemaal om er zo'n net-niet-bumperkleef-opdouw-figuur een minderwaardigheidscomplex mee te bezorgen
In de regen of wat? Komende tijd moeten we weer voorzichtig rijden ..quote:Op maandag 13 september 2004 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Merkte trouwens vandaag dat ik af en toe iets te hard veeg over straatstenen heen...
M'n voorwiel wou zo nu en dan wel eens een half metertje opschuiven
Vriendin en samenwonen?quote:Op maandag 13 september 2004 20:21 schreef PatrickM het volgende:
Zolang ik alleen ben en nog gebruik kan maken van een van de auto's van m'n ouders koop ik geen auto. Pas als ik een vriendin zou hebben en samen ga wonen ga ik aan een auto denken...
quote:Op maandag 13 september 2004 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietvaerder heeft net zijn ontslag in geleverd.
Ja euh, ben pas over een jaar of 3 van plan uit huis te gaan... dus kan nog een hoop gebeuren in de tussentijdquote:Op maandag 13 september 2004 21:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vriendin en samenwonen?
Het is ook wel makkelijk de komende maanden als je eens een date hebt..
quote:of het bij je buurmeisje houden
Stenen waren ietswat vochtig maar regende verder niet... achter houdt zich gewoon goed.quote:Op maandag 13 september 2004 21:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In de regen of wat? Komende tijd moeten we weer voorzichtig rijden ..
Ik zal nooit vergeten toen ik mijn rijbewijs had gehaald in September en pas eind februari/ begin Maart mij verbaaste over de hoeveelheid grip die er ineens was.
Er ging letterlijk een wereld voor mij open.![]()
Wat dus wil zeggen dat het daarvoor heeel slecht was.
Zou er dan niet een reden voor zijn ..quote:Op maandag 13 september 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Als jongere gastjes wel 20 uur per week mogen werken en ik maar max. 3 uur per week terwijl ik er al 4 jaar werk, kunnen ze de pot op.
Uiteraard .. maar pas een auto bij en .. en .. of of ligt toch ook voor de hand.quote:Op maandag 13 september 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Ja euh, ben pas over een jaar of 3 van plan uit huis te gaan... dus kan nog een hoop gebeuren in de tussentijd
quote:Op maandag 13 september 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Pics!!!!!
quote:Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef PatrickM het volgende:[afbeelding]
Had'ie niet iets aangekondigd over op een ander huis passen met zijn vriendin .. en dat daar alleen een telefoonmodem was voor internet .. of was dat voor vorige week alweer.quote:Op maandag 13 september 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:Waar is OPM eigenlijk?
quote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Angelina Jolie is 1 van mijn dromen![]()
Hun probleem.quote:Op maandag 13 september 2004 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
Zou er dan niet een reden voor zijn ..![]()
Misschien vinden ze je wel lastig..
Fotoquote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef Makster het volgende:
Nou ik ga maar eens pitten, morgen weer vroeg uit de veren. Verder met de voorbereiding van die sollicitatie.
En ook ff nieuwe schoenen kopen voor bij mijn pak. En nee niet mijn leren pak maar mijn "Check me out, I look smart" pak
Truste allemaal
Nou enquote:Op maandag 13 september 2004 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is pas een gestoord wijf .. heb je die verhalen gehoor over die rare praktijken..
![]()
Al krediet voordat je haar kent en weet dat zij je gaat terroriseren ..quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou en![]()
Dat maakt het alleen maar spannenderquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
Harde kern doorrijder(s) meld zich.
![]()
Alleen Vanmiddag zwaar weer voorspeld.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:19 schreef PatrickM het volgende:
Dat maakt het alleen maar spannender
* Patrick281 gaat pas 17:00 van werk vandaan, dus dan moet ik er als het goed is midden in zitten
En oja, nu maar gauw afsluiten en naar werk toe
Kom ik je wel weer gezelschap houden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Succes ......
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:31 schreef hollander172 het volgende:
Kom ik je wel weer gezelschap houden.![]()
![]()
Deze is meer on topic.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:46 schreef Romius het volgende:
kijk dat is alweer goed wakker worden met zulke pics
smorgens alle![]()
Je gaat toch niet de vriendin van PatM afkraken he!quote:edit: angelina jolie dan wel te verstaan, voordat dat iedereen denkt dat ik die tandeloze versnellingsbak lekker vindt![]()
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
Je gaat toch niet de vriendin van PatM afkraken he!![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:06 schreef Romius het volgende:
Deze ziet er ook goed uit ja![]()
What's loos.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet de motor voor de zoveelste keer naar die motoport klungels brengen zal wel weer voor niets worden ben ik bang![]()
![]()
![]()
Ja ik heb een half jaar garantie op de VFR, en het voortandwiel lager is hoorbaar en dat was toen ik hem net had absoluut niet, dus er is iets niet niet goed maar ze doen gewoon niets met mijn klacht,quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
What's loos.![]()
Heb je zo lang garantie op die VFR dan?
Second opinion bij Arie Molenaar laten doen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja ik heb een half jaar garantie op de VFR, en het voortandwiel lager is hoorbaar en dat was toen ik hem net had absoluut niet, dus er is iets niet niet goed maar ze doen gewoon niets met mijn klacht,
moet er maar mee leren leven werd er gezegd,![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:06 schreef Romius het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Deze ziet er ook goed uit ja![]()
Bruut ding .. voor de echte man.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt zo'n bling-bing motor![]()
P'cies .. je kan hem altijd nog ruilen met 2 Thundercats.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
ACh, ik zou hem wel willen hebben
Nee hoor, deze keer gaan we niet naar huis voordat het gemaakt is. Motoport kan aan het gasquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja ik heb een half jaar garantie op de VFR, en het voortandwiel lager is hoorbaar en dat was toen ik hem net had absoluut niet, dus er is iets niet niet goed maar ze doen gewoon niets met mijn klacht,
moet er maar mee leren leven werd er gezegd,![]()
![]()
Of BB'squote:Op dinsdag 14 september 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
P'cies .. je kan hem altijd nog ruilen met 2 Thundercats.![]()
welke motor?quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt zo'n bling-bing motor
Ik ben alweer vergeten waar dat bij jou voor stond.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Of BB's![]()
![]()
Niet meer zo'n doede morgen voor mij.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:39 schreef RB het volgende:
Een goede morgen
![]()
Kreeg net ook telefoon van kantoor.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Niet meer zo'n doede morgen voor mij.
Telefoon gehad van mijn baas met een tegenvoorstel.
3 maanden salaris mee en we praten nergens meer over.
Ik heb gezegd 6 maanden of de rechter.
Het wordt dus de rechter (2 maanden gewoon salaris en 2 maanden afkoopsommetje = 4 maanden ipv 3) en dan nog eens met behoud van WW-recht.
Binnenkant van de uitlaat!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met "YES hij is grijs'' RB
m`n uitlaatquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met "YES hij is grijs'' RB
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:11 schreef RB het volgende:
[..]
Kreeg net ook telefoon van kantoor.
Ben niet meer werkloos, ben aangenomen in Hoogezand
En toch mis ik iets....quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi seatpipe's trouwens .. Bimota was het eerste merk die het introduceerde..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:20 schreef ZX9R het volgende:
En toch mis ik iets....![]()
Hij ziet er idd beter uit dan de nieuwe Biquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel knap dat een motor van 5 jaar oud er nog zo uitziet qua design..
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:22 schreef ZX9R het volgende:
Hij ziet er idd beter uit dan de nieuwe Bi![]()
Niks zwartquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat is daar zo goed aanHoort zwart te zijn
Of staat ie te arm?
Als pinksteren en pasen op één dag vallenquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
![]()
Wanneer is het feest?![]()
Idd .. en hij is grijs staat er al maanden..en is al vaker uitgelegd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:23 schreef RB het volgende:
Niks zwarthoe grijser/witter des te beter is het.
Heb een hele goeie verbrandingen geen zwarte smeerpijp![]()
Thanksquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd .. en hij is grijs staat er al maanden..en is al vaker uitgelegd.![]()
Feli nog trouwensz ..![]()
Wat denk je datquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:25 schreef RB het volgende:
[..]
Als pinksteren en pasen op één dag vallen![]()
![]()
En dan ook nog blijven eten zeker
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:23 schreef RB het volgende:
[..]
Niks zwarthoe grijser/witter des te beter is het.
Heb een hele goeie verbrandingen geen zwarte smeerpijp![]()
Als je diesel rijdtquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, een beetje roet kan geen kwaad
Denk je dat je baas onderschat? Ik zou het wel weten als ik jouw baas was....... 6 maanden loon mee, oprotten en nooit meer terugkomen. Ben je meteen van het gezeik af.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Niet meer zo'n doede morgen voor mij.
Telefoon gehad van mijn baas met een tegenvoorstel.
3 maanden salaris mee en we praten nergens meer over.
Ik heb gezegd 6 maanden of de rechter.
Het wordt dus de rechter (2 maanden gewoon salaris en 2 maanden afkoopsommetje = 4 maanden ipv 3) en dan nog eens met behoud van WW-recht.
Wil rooie diesel als het kan is wat goedkoperquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je diesel rijdt![]()
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Denk je dat je baas onderschat? Ik zou het wel weten als ik jouw baas was....... 6 maanden loon mee, oprotten en nooit meer terugkomen. Ben je meteen van het gezeik af.
De gang naar de rechter gaat zeker weten duurder uitpakken, of zou het een principe kwestie zijn van hem?
Bij mij kwamen ze ineens de dag voor de zitting met andere voorstellen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:36 schreef hollander172 het volgende:
De gang naar de rechter gaat zeker weten duurder uitpakken, of zou het een principe kwestie zijn van hem?![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:31 schreef ZX9R het volgende:
Wat denk je datbetekent?
When hell freezes over vind ik een betere tijd:
[afbeelding]
Het lijkt er inderdaad op dat dit spelletje ook met Luc gespeelt, lekker vermoeiend om zo uit elkaar te gaan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze ineens de dag voor de zitting met andere voorstellen.![]()
It's all a game..
Laat ze dat spelletje maar lekker spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat dit spelletje ook met Luc gespeelt, lekker vermoeiend om zo uit elkaar te gaan.Ik zou ook niet weten waarom zijn baas hem anders zegt dat ze het niet kunnen betalen?
Dit is nou echt weer van die ellende waar niemand op zit te wachten, al sta je in je recht.
Ik zat gewoon op kantoor of op klantenbezoek .. en dan al die communicatie alleen maar via de advocaten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:52 schreef hollander172 het volgende:
Het lijkt er inderdaad op dat dit spelletje ook met Luc gespeelt, lekker vermoeiend om zo uit elkaar te gaan.Ik zou ook niet weten waarom zijn baas hem anders zegt dat ze het niet kunnen betalen?
Dit is nou echt weer van die ellende waar niemand op zit te wachten, al sta je in je recht.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op kantoor of op klantenbezoek .. en dan al die communicatie alleen maar via de advocaten.![]()
Terwijl de personeelsfunctionaris gewoon het kamertje ernaast aan het werk was.![]()
Je zit in de ziektewet?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Laat ze dat spelletje maar lekker spelen.
ik zit in de ziektewet![]()
En heb genoeg tijd.
Dat idee heb ik dus ook om gewoon ergens waar ze verstand van zaken hebben het laten nakijken, en dan terug gaan naar motoport met opdracht om het op te lossen, en anders maar bovag e.d erbij halen, ik heb er voor betaald dus ook recht op,quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Second opinion bij Arie Molenaar laten doen?
Misschien als je dezelfde verkoper belt die jou kent ze wel even willen kijken.![]()
Alleen moet je wel even rijden en dan weer terug naar Motoport.........![]()
Jij zegt dat ik nu al naar het CWI moet gaan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zit in de ziektewet?Dan begint het pas te lopen vanaf het moment dat je je weer beter meld, je kan zo lekker de boel stagneren als je ze terug wil pakken. Of heb je je na je laatste dag ziek gemeld?
Vergeet je niet direct te melden bij het CWI he? Kan je meteen de aanvraag voor een WW doen anders ben je aantoonbaar in gebreke gebleven.
Naar de rechtszaal gaan is geen reet aan, je mag komen, moet zelf je bek houden en alleen je advocaat wordt gehoord. Daarna wordt je weggestuurd en hoor je de termijn waarop de wijze heren/dames denken een antwoord te hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had wel graag een keer naar de rechtzaal gegaan, maar mijn advocaat zei dat het laatste aanbod toch wel bovengemiddeld was.![]()
Ik ben schoorvoetend accoord gegaan*
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:56 schreef ZX9R het volgende:
Ging de personeelsfunctionaris mee op klantenbezoek
![]()
![]()
Jij bent goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:01 schreef hollander172 het volgende:
Naar de rechtszaal gaan is geen reet aan, je mag komen, moet zelf je bek houden en alleen je advocaat wordt gehoord. Daarna wordt je weggestuurd en hoor je de termijn waarop de wijze heren/dames denken een antwoord te hebben.
Ligt er natuurlijk een beetje waarvoor je moet komen maar in bovengenoemde is dit de procedure.
Same here.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:03 schreef ZX9R het volgende:
Oh, en ik bedenk me net dat ze nu ook nog eens een paar maanden langer de leasekosten van mijn auto hebben. En die is niet goedkoop! (ongeveer ¤ 1.100,- per maand)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:59 schreef hollander172 het volgende:
Vergeet je niet direct te melden bij het CWI he? Kan je meteen de aanvraag voor een WW doen anders ben je aantoonbaar in gebreke gebleven.![]()
Waar is dat voor?quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Zodra je weet dat je werkloos wordt moet je je melden, aan de andere kant is het ook wat makkelijker want ze hanteren nogal lange wachttijden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik nu al naar het CWI moet gaan?
En ik ben nog niet ontslagen! Ik ben nog gewoon in loondienst!
Klopt niet helemaal, de inschrijving bij het CWI is verplicht bij werkloosheid (ook al werk je nog maar weet je de einddatum) deze heeft niks te maken met de WW aanvraag waarvoor je deze overeenkomst nodig hebt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die vragen naar papieren met de overeenkomst die hij nog niet heeft.
Ik had mij binnen 2 weken weer afgemeld, maar tot een half jaar daarna kwamen de briefen met formulieren nog op de mat.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:26 schreef hollander172 het volgende:
3) Hierna gaat het UWV je bestoken met brieven waarin ze om ontbrekende stukken vragen. Zijn ze allemaal binnen (is echt een hele waslijst) dan gaan ze je aanvraag beoordelen en de hoogte van de uitkering vast stellen.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte.![]()
Je mag het proberen maar ze laten je niet uitpraten hoor.quote:Ik had toch even graag het woord genomen ....... nu blijft het altijd een beetje hangen.
Maar ja die rechter is idd keihard de baas..
Tsja bureaucratie he? Je doet er niks aan en ik ga geen kutbaantje aannemen omdat ik anders die formulieren in moet vullen. Dan gaan we er maar even voor zitten en neem ik pas werk aan als ik het ook echt zie zitten en er een beetje toekomstperspectief in zit.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had mij binnen 2 weken weer afgemeld, maar tot een half jaar daarna kwamen de briefen met formulieren nog op de mat.![]()
Ik zou er ziek van worden als ik dat allemaal steeds moest invullen .. dan liever een k-u-t baantje.![]()
Ik was er al bang voor .. maar wilde het wel graag even zelf proberen en meemaken op dat moment. Het gevoel hebben er alles aan gedaan te hebben. Maar ik had idd maar een kleine kans ingeschaald.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:29 schreef hollander172 het volgende:
Je mag het proberen maar ze laten je niet uitpraten hoor.
Je krijgt een paar waarschuwingen en hou je dan nog steeds je mond niet dan wordt je gewoon ontzet.Grote kans ook dat je in dat geval een nieuwe advocaat uit mag gaan zoeken.
![]()
Check de smiley..quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:31 schreef hollander172 het volgende:Tsja bureaucratie he? Je doet er niks aan en ik ga geen kutbaantje aannemen omdat ik anders die formulieren in moet vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |