quote:veel files en andere irritaties zouden door wat inzicht een stuk kunnen worden verminderd...
Ik irriteer me altijd aan al die spookrijders..quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:40 schreef the_sheep het volgende:
Vooral die 2e vind ik het belangrijkste. Ik irriteer me kapot op de weg met al die slome kutjanussen om me heen.
het isquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:28 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Ik irriteer me altijd aan al die spookrijders..![]()
En nu? Ga je nog een nuttige bijdrage leveren aan dit topic?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:32 schreef manny het volgende:
[..]
het is
je ergens AAN ergeren
en
iets irriteert je
Ik erger mij aan al die spookrijders of die spookrijders irriteren mij.....
En dan lach je mensen uit die vinden dat eendjes niet op de autoweg horenquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:11 schreef 2cv het volgende:
Ik kachel 70 over de snelweg om mijn gebruik te drukken. Dan kan ik over 10 jaar nog steeds rijden.
Ben ik het niet mee eens, soms is het juist handig om even te hard rijden om ruimte te maken voor iemand.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
Rijden als een godenzoon qua voertuigbeheersing is inderdaad nog geen goed rijden.
Als je een auto van rechts over het hoofd ziet dan kan je die mooie bocht daarvoor niet meer navertellen.![]()
Dus tja goed rijden is..rijden hoe je het geleerd hebt met rijles.
Je aan de maximumsnelheid houden, ruimte geven aan anderen, geen actie's buiten het boekje.
Dus vooral geen eigen inbreng.. rijden als een robot.![]()
![]()
Daar is oom agent het niet mee eens.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:17 schreef Paxlie het volgende:
Ben ik het niet mee eens, soms is het juist handig om even te hard rijden om ruimte te maken voor iemand.
Ik rij met mijn motor liever naar een stukje vooruit naar een open plek dan dat ik me laat afzakken naar een plek, al hou ik ook regelmatig in voor een auto (alleen snappen die mensen dat nooit)quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar is oom agent het niet mee eens.
Bekeuring terwijl je net attent was voor een ander.
En waarom moet je altijd even hard rijden .. is even iets zachtter niet goed dan?
Anticiperen = ver vooruit kijken.. even hard zijn echt van die last moment beslissingen.
Rijd dan 100 meter eerder iets harder of iets langzamer.![]()
En trouwens als iedereen zich aan de max. snelheid houd volgens het boekje dan volstaat een simpele baan opschuiven wel als je ruimte moet maken voor iemand.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:05 schreef Miss_User het volgende:
[..blabla..]
1. Veilig rijden: breng jezelf en de andere verkeersdeelnemers niet in gevaar
2: Doorstroming: Belemmer de doorstroming van het verkeer niet
3. Beleefdheid: geef ook anderen de ruimte, je bent niet alleen op de weg.
4. Comfort: Hou je ritje comfortabel voor jezelf, je passagiers en andere weggebruikers
[..blabla..]
Dat maak ik ook mee ..quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:36 schreef Paxlie het volgende:
al hou ik ook regelmatig in voor een auto (alleen snappen die mensen dat nooit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |