is dat een echt circuit of openbare weg? en waar, missch dat ik eens kom kijken daarquote:Op zondag 12 september 2004 13:38 schreef super_honda het volgende:
op het "limburgs circuitje"
Zolang? De meeste Fokkers die ik ken kopen of willen na 2 maanden al een andere motor.quote:Op zondag 12 september 2004 13:15 schreef _VoiD_ het volgende:
Als je een Cagiva Mito koopt weet ik zeker dat je em na 1 jaar al de deur uitdoet en een andere motor wil.
industrie terrein met hele mooie bochten, en op zondags praktisch uitgestorven. kijk anders ff op m-f (in waar is wat te doen ff zoeken op limburgs circuitje)quote:Op zondag 12 september 2004 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is dat een echt circuit of openbare weg? en waar, missch dat ik eens kom kijken daar
Klinkt goed .. lijkt mij ook een redelijke prijs en het is normaal gesproken een veel betrouwbaardere motor dan een Cagiva. (een stuk zuiniger ook)quote:Op maandag 13 september 2004 10:04 schreef -DD- het volgende:
Die GS500E....
Behalve dan dat ik em niet echt heel mooi vind, maar misschien ben ik ook wel wat teveel eisend.
Fout.......quote:Op zondag 12 september 2004 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
omdat er simpelweg geen goedgekeurde kit bestaat voor een ZXR-400
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rietvaerder kon met zijn sprint van 0 naar 100 een niet geknepen ZZR-250 nog net voorblijven. En die trekt aardig op met zijn wel geknepen 600 cc viertakt. Weinig auto's die er bij kunnen blijven.
Qua prijs is ie zeker niet verkeerd, en km stand is ook niet echt hoog,quote:Op maandag 13 september 2004 12:19 schreef -DD- het volgende:
Oke, dat klinkt iig behoorlijk positief
twee vraagjes aan jou, waarom dan minder geschikt voor lange afstanden?
En degene die ik hier boven gepost heb, is dat wat denk je (kwa prijs, en km stand ofzo) ?
lees ff dat MF-topic door wat ik postequote:Op maandag 13 september 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Fout.......
Een ZXR400 heeft een twee typegoedkeuring voor 25kw. En er is dus wel degelijk een officieel 25kw kitje voor de ZXR400 van de RDW
quote:Op maandag 13 september 2004 17:15 schreef hollander172 het volgende:
Is een GPZ500 niks? De meesten hebben een kuip en de prijs ligt ongeveer gelijk aan de Soes of zelfs nog lager.
Stiekum leuker dan de GS want dit is een Kawa.quote:Op maandag 13 september 2004 17:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ook een hele leuke fiets idd.
Ik .. nee toch ..quote:Op maandag 13 september 2004 17:56 schreef hollander172 het volgende:
Je zit weer te kloten met de quotes Pep.![]()
Jij weet wel wat ik wil gaan zeggenquote:Op maandag 13 september 2004 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lees ff dat MF-topic door wat ik poste
ghe ghe, okquote:Op woensdag 15 september 2004 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij weet wel wat ik wil gaan zeggen
Whuhahaha ... AF TE RADEN ...quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:01 schreef Tha_Flash het volgende:
Als je voor een 125cc gaat kan je op www.125cc.nl kijken of even met ze bellen.
De eigenaar ( Rick ) weet er erg veel vanaf en is eerlijk over alles.
Als je het topic had doorgelezen had je mijn reactie gezien.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:38 schreef CBRemy het volgende:
[..]
Whuhahaha ... AF TE RADEN ...
Ik heb daar mijn aprilia af1 vandaan , helemaal in orde volgens hem, niets mis mee, kom thuis, blijkt de ontsteking naar de tering, heeft een andere garage paar weken gekost om t probleem te vinden en het kostte me uiteindelijk ook 250 euro om te repareren .. tijdje later weer kapot, niet daar kopen! de garage in zaandam *pittstop* en de 125cc zaak in naaldwijk kregen meer klachten binnen over hem, dus niet daar kopen![]()
Je kende de eigenaar toch? Tijd voor wat feedback...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:47 schreef Tha_Flash het volgende:
Als je het topic had doorgelezen had je mijn reactie gezien.
Maar hoe verliep het contact met 125cc dan nadat je een klacht had neergelegd?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:23 schreef CBRemy het volgende:
tsja, ik heb het gelezen... maar ik geef alleen mijn ervaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |