Het zal wel niet Sonho!! Zo gaat dat bij de meeste hondenliefhebbers!!quote:Op zondag 12 september 2004 17:28 schreef Sonho het volgende:
hopelijk heb jij als brave burger wel alle stront van je hond netjes opgeruimd
ik had mazzel deze keer, ik hoefde het zakje niet te gebruiken aangezien ze alleen even een plasje dedenquote:Op zondag 12 september 2004 17:28 schreef Sonho het volgende:
hopelijk heb jij als brave burger wel alle stront van je hond netjes opgeruimd
Precies! En maar blijven zeiken over katten. Ik word daar altijd moe van.quote:Op zondag 12 september 2004 17:33 schreef Mannonetje het volgende:
[..]
Het zal wel niet Sonho!! Zo gaat dat bij de meeste hondenliefhebbers!!
daarom geef ik de volgende keer pas een rottrap, als ik merk dat die kat er een hobby van maakt.quote:Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ook nog nooit gehoort van een kind dat dood is gebeten door de hond-die-dat-anders-nooit-doet. die aanval op je honden zal wel geen dagelijkse gebeurtenis zijn toch? zeikerd.
Die honden lopen dan ook los, en vaak ook zonder enige vorm van begeleiding.quote:Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ook nog nooit gehoort van een kind dat dood is gebeten door een kat-die-dat-anders-nooit-doet. die aanval op je honden zal wel geen dagelijkse gebeurtenis zijn toch? zeikerd.
Huh? Katten poepen toch niet?quote:Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef Fliepke het volgende:
Overigens zeuren over hondenpoep is zo nep als kattenhouders dat doen, net alsof die kat alleen maar z'n ding doet in de kattenbak.
Nee het was zo'n muf 13 in een dozijn afvalbak poesquote:Op zondag 12 september 2004 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
weet je zeker dat het geen puma is?
quote:Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ook nog nooit gehoort van een kind dat dood is gebeten door een kat-die-dat-anders-nooit-doet.
Die hond schrikt is al schijterig als het hard regent, kun je nagaanquote:Op zondag 12 september 2004 17:39 schreef rena het volgende:
Een kat die een hond aanvaltApart
![]()
Is je hond erg geschrokken?
Doodeng inderdaad. Ik hoop dat je hond een goeie psychiater heeft.quote:Op zondag 12 september 2004 17:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee het was zo'n muf 13 in een dozijn afvalbak poes
zoiets dus:
[afbeelding]
daar gaat het niet om, mensen moeten die kutbeesten gewoon binnen houden, en ervoor zorgen dat ik er geen last van heb.quote:Op zondag 12 september 2004 17:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doodeng inderdaad. Ik hoop dat je hond een goeie psychiater heeft.
Oneens. Overal heeft wel iemand last van. Live with it.quote:Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, mensen moeten die kutbeesten gewoon binnen houden, en ervoor zorgen dat ik er geen last van heb.
misschien moet je zelf maar eens naar een goede shrink die raad weet met je zielige wereldbeeld over de katten die je steeds maar weer lastigvallen. op elke straathoek en donkere steeg ligt er een op de loer om jouw strot door te bijten. en je dan onder te poepen.quote:Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, mensen moeten die kutbeesten gewoon binnen houden, en ervoor zorgen dat ik er geen last van heb.
Ahem een kat die mijn hond aanvalt mag ik toch echt wel over klagen.quote:Op zondag 12 september 2004 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zeur niet zo, er valt ook genoeg over honden te zeggen!!
(wij hebben ze lekker allebei als huisdieren)
naar de shrink zelfsquote:Op zondag 12 september 2004 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je zelf maar eens naar een goede shrink die raad weet met je zielige wereldbeeld over de katten die je steeds maar weer lastigvallen. op elke straathoek en donkere steeg ligt er een op de loer om jouw strot door te bijten. en je dan onder te poepen.
En dat kutbeest van jou? Hebben mensen daar geen last van als ie weer eens de hele buurt bij elkaar kutkeft omdat "zijn 'kut'-baahaahaaaasje er even niet ihihiiiis *ril* boehoehoehoeeeee *blaf*x1000".quote:Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En waar leidt je dit vanaf? knap, ik zou TRU eens gaan opzoeken.quote:Op zondag 12 september 2004 17:53 schreef Bombie het volgende:
[..]
En dat kutbeest van jou? Hebben mensen daar geen last van als ie weer eens de hele buurt bij elkaar kutkeft omdat "zijn 'kut'-baahaahaaaasje er even niet ihihiiiis *ril* boehoehoehoeeeee *blaf*x1000".
Ik hou ook van honden, maar baasjes van die neurotische kutkeffende hoerenmormels mogen best even een kopje kleiner gemaakt worden. Stelletje kneuzen... nemen ze een hond die niet alleen kan zijn.
De TT is in meervoud.quote:Op zondag 12 september 2004 17:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
naar de shrink zelfs![]()
In Nederland hebben we daar ook een woordje voor.
Ik heb nooit beweert dat katten me overal lastigvallen, maar deze viel me wel lastig en dat moet die niet nog een keer doen.
Omdat ik katten kutbeesten vind betekent dat niet dat ze me overal lastig vallen.quote:Op zondag 12 september 2004 17:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De TT is in meervoud.
Zoooo, jij bent stoerquote:[b]
De volgende keer krijgt dat beest een rottrap van hier tot tokyo.
En je volgende topic gaat over kutreigers?quote:Op zondag 12 september 2004 17:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we hier wel vaker last van katten, denk aan kapotte vissen naast de vijver en grote kras op een van de koi's.
nee ik probeer mijn honden te behoeden van schade. simpel.quote:Op zondag 12 september 2004 17:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Zoooo, jij bent stoerJe hebt zeker een kleine piemel, dat je zo overdreven reageert op een .... kat
![]()
![]()
![]()
weet je wat sommige vogels doen met vissen? ga je die ook een rotschop geven of ben je de natuur een stapje voor en maak je een net of id erboven. burgerlijke kutvissen trouwens die kois.quote:Op zondag 12 september 2004 17:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Omdat ik katten kutbeesten vind betekent dat niet dat ze me overal lastig vallen.
Daarnaast hebben we hier wel vaker last van katten, denk aan kapotte vissen naast de vijver en grote kras op een van de koi's.
Nee want dat is itt katten, wel de natuur. Doe je niks aan, nou ja touwtjes spannen enzoquote:Op zondag 12 september 2004 18:01 schreef Bombie het volgende:
[..]
En je volgende topic gaat over kutreigers?![]()
Tsja, ik dacht, als je zo overdreven reageert op een kat, dan zul je wel helemaal flippen van een blaadje wat van een boom afvalt ofzo. Meestal hebben dat soort mensen een kleine piemelquote:Op zondag 12 september 2004 18:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
nee ik probeer mijn honden te behoeden van schade. simpel.
Wat dat te maken heeft met mijn piemellengte, geeeen idee. Om dat te compenseren pimp ik af en toe eens met mijn specs
Nee katten dan, die zijn niet nog veel burgelijkerquote:Op zondag 12 september 2004 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je wat sommige vogels doen met vissen? ga je die ook een rotschop geven of ben je de natuur een stapje voor en maak je een net of id erboven. burgerlijke kutvissen trouwens die kois.
Hou die kutvissen dan ook binnen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee katten dan, die zijn niet nog veel burgelijker :').
Ik (of mijn ouders) zijn de natuur wat dat betreft zo veel mogelijk voor, al heb je soms nog pech en ben je wat vissen kwijt
.
Dat jij zoveel van kleine piemels weet vind ik pas echt vreemd, wat doe je voor werk?quote:Op zondag 12 september 2004 18:02 schreef FoXje het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht, als je zo overdreven reageert op een kat, dan zul je wel helemaal flippen van een blaadje wat van een boom afvalt ofzo. Meestal hebben dat soort mensen een kleine piemel
slaat dit ook op jezelf, dat je dat zo goed weetquote:Op zondag 12 september 2004 18:02 schreef FoXje het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht, als je zo overdreven reageert op een kat, dan zul je wel helemaal flippen van een blaadje wat van een boom afvalt ofzo. Meestal hebben dat soort mensen een kleine piemel
domme opmerking, vissen zitten natuurlijk in een vijver op onze grond, wat die kat van iemand anders op onze grond doet ...........................quote:Op zondag 12 september 2004 18:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hou die kutvissen dan ook binnen.
En honden zijn burgerlijker dan katten.
katten in Nederland en de natuur.quote:Op zondag 12 september 2004 18:04 schreef zoalshetis het volgende:
thats nature dude, get over it en probeer ook eens in het echt wat vaker mensen aan te spreken.
Onze kat deed dat ook altijd. M'n ouders woonden op een hoekwoning en als ze een hond aan zag komen dan ging ze achter de heg staan om vervolgens de hond aan te vallen als ze om het hoekje kwamen. Even laten zien wie de baas is.quote:Op zondag 12 september 2004 17:27 schreef Fliepke het volgende:
Loop je rustig de honden uit te laten, loop je langs een struik. Springt daar opeens zo'n ontzettend kutkat uit en valt direct een van de honden aan. Ik schrik me helemaal de pleuris, trek die honden terug, en geef die kat een tik met mn schoen. Daarna toch maar een stok gepakt voor het geval hij nog effe opnieuw wilde proberen. Hond toen nog effe nagekeken op krassen op zn neus enzo, maar gelukkig had hij niks.
kutkleine kefferquote:Op zondag 12 september 2004 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
wat heb jij dan voor een kuthond die gemept wordt door een kat? zeker zo'n wannabee hond van 20cm hoog ofzo...
katten en honden rulen (het criterium voor hond is dat t geen kutkleine keffer is...)
Dat maakt niet uit, ik open geen topicquote:Op zondag 12 september 2004 18:06 schreef -moi- het volgende:
[..]
slaat dit ook op jezelf, dat je dat zo goed weet
katten, reigers, hongerige zwervers, allemaal natuur.quote:Op zondag 12 september 2004 18:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
katten in Nederland en de natuur.
TSSSSSSSSSSsssssssssssssss, right!
Ik staar de hele dag naar een scherm, en tiep af en toe watquote:Op zondag 12 september 2004 18:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
wat doe je voor werk?
Rottweilers weet ik niet, maar onze kat viel ook grote herdershonden aan. Die herdershonden waren banger voor haar dan zij voor hen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
kutkleine keffer
was leuk geweest als ik twee grote rotweilers mee had genomen, dan lag er nu een kat aan flarden. Nee dat is pas tof.
katten komen van nature echt niet hier in Nederland voor en al helemaal niet van die doorgefokte katten die hier een beetje door Nederland huppelen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
katten, reigers, hongerige zwervers, allemaal natuur.
neuhm, maar ff serieus, wat voor hond heb je dan?quote:Op zondag 12 september 2004 18:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
kutkleine keffer
was leuk geweest als ik twee grote rotweilers mee had genomen, dan lag er nu een kat aan flarden. Nee dat is pas tof.
quote:Op zondag 12 september 2004 18:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee want dat is itt katten, wel de natuur. Doe je niks aan, nou ja touwtjes spannen enzo.
Katten zijn van mensen, dus daar kunnen de mensen gewoon voor zorgen.
Dus wat doe je dan, niet iets met je honden, want die zijn bang en worden aangevallen, ra ra ra dan doe je dus iets aan de kat.quote:Op zondag 12 september 2004 18:10 schreef Tarak het volgende:
[..]
Rottweilers weet ik niet, maar onze kat viel ook grote herdershonden aan. Die herdershonden waren banger voor haar dan zij voor hen.
Waarschijnlijk komt zijn rillerige hond qua grootte meer in de buurt van een Golden Delicious.quote:Op zondag 12 september 2004 18:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
neuhm, maar ff serieus, wat voor hond heb je dan?
onze golden retreiver legde altijd gewoon een poot ofzo bovenop onze kat als die iritant deed... opgelost...
katten zijn gewoon bezit, heeft geen hol met natuur te maken en wat moet andersmans bezit bij ons in de tuin? niks.quote:Op zondag 12 september 2004 18:11 schreef Bombie het volgende:
[..]Je doet het voorkomen alsof katten geproduceerd worden door mensen. Als die katten bij jouw vissen kunnen komen, doe jij iets niet goed. Voor hetzelfde geld vreet een buurtkat jouw vissen, die jij onafgeschermd rond laat zwemmen waardoor katten in de verleiding komen om ze op te eten, op en wordt hij er ziek van. Dan is dat wel grove nalatigheid van jouw kant. Vissen horen niet in een vijver, maar gewoon in de vrije natuur. Net als katten... die af en toe naar hun slaap- en eetplek terugkeren; het huis dus.
Nu jij weer.
Mensen ook niet. Ook doorgefokt.quote:Op zondag 12 september 2004 18:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
katten komen van nature echt niet hier in Nederland voor en al helemaal niet van die doorgefokte katten die hier een beetje door Nederland huppelen.
Mensen zijn geen bezitquote:Op zondag 12 september 2004 18:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mensen ook niet. Ook doorgefokt.
Het was het jaar 2004...quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
katten zijn gewoon bezit, heeft geen hol met natuur te maken en wat moet andersmans bezit bij ons in de tuin? niks.
Men had inmiddels ook riemen ontdekt.quote:Op zondag 12 september 2004 18:17 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het was het jaar 2004...
Men had inmiddels ontdekt dat de wereld niet plat, maar rond is.
Men had eveneens ontdekt dat huiskatten niet radiografisch bestuurbaar zijn.
Ach kom, m'n ouders hadden een erf van anderhalve hectare. Die katten waren niet alleen gezelschapsdieren, die moesten voorkomen dat we muizen kregen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dus wat doe je dan, niet iets met je honden, want die zijn bang en worden aangevallen, ra ra ra dan doe je dus iets aan de kat.
het zijn twee witte kleine keffers, die allebei zijn "gered" uit het asiel. Ik weet niet precies wat het zijn, dat boeit me geen hol.
Da's waar er zijn zat mensen die zo'n beestje het rustig in de tuin van de buren laten doen.quote:Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef Fliepke het volgende:
Overigens zeuren over hondenpoep is zo nep als kattenhouders dat doen, net alsof die kat alleen maar z'n ding doet in de kattenbak.
Ja vind ik prima, zolang ze maar fijn op je erf blijvenquote:Op zondag 12 september 2004 18:18 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ach kom, m'n ouders hadden een erf van anderhalve hectare. Die katten waren niet alleen gezelschapsdieren, die moesten voorkomen dat we muizen kregen.
Niet alle katten. Maar dat weet jij vast wel aangezien je wel 's in een dierenasiel bent geweest.quote:Op zondag 12 september 2004 18:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mensen zijn geen bezit
katten zijn wel bezit van iemand. simpel.
hij was niet echt gevaarlijk, althans voor mij niet.quote:Op zondag 12 september 2004 18:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Da's waar er zijn zat mensen die zo'n beestje het rustig in de tuin van de buren laten doen.
Ieuwww dat vind ik zo vies
maar een kat trppen is toch wel een beetje zielig, wassie écht zo gevaarlijk ?
Dat zijn ze een tijdlang wel geweest.quote:Op zondag 12 september 2004 18:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mensen zijn geen bezit
[..]
Wat een stom stuk, ik heb het hier nergens over loslopende honden, maar over loslopende irritante katten.quote:Op zondag 12 september 2004 18:21 schreef iteejer het volgende:
Katten zijn fantastische beesten, die hebben een echt karakter. Kun je van honden niet zeggen: kwijlende allemansvrienden. Iedere dag een paar keer een hond uitlaten - wat een lol... Hondeneigenaren zijn ook vaak van die mensen die gehoorzaamd willen worden: 'Pootje, Bello! Zit! Lig! Kwijl! Loop!' etc. Dat hoef je met een kat niet te proberen: die denkt gewoon 'krijg de klere maar'.
Laatst heeft zo'n kuthond het paard van mijn dochtertje aangevallen - paard gelijk in paniek, gelukkig die hond een tyfustrap verkcoht met zijn achterppot, maar sloeg daarna wel op hol...
Men heeft over het algemeen veel meer last van loslopende honden dan van loslopende katten. Katten kakken in een tuin of zo, NOOIT zomaar midden op een stoep.
Dus als een kat een hond aanvalt, kan ik dat alleen maar toejuichen. Geweldig! Fantastisch! Geeft alweer duidelijk aan dat honden on vergelijking met katten lastige lachertjes zijn. Woef! Waf! Alleen dat geluid al wat die ondingen maken..
Heb ik toch geen hol mee te maken?quote:Op zondag 12 september 2004 18:24 schreef Smittend het volgende:
Een kat doet dit niet zomaar...hij zal wel stelselmatig opgejut zijn door een hond en heeft nu wraak genomen...Doet een kat hier in de buurt ook..hij was gewoon teveel opgenaaid door een hond..
Als jij zo'n loslopende blafkees een schop verkoopt, hangt ie wel gelijk in je schenen. Kun je van een kat niet zeggen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:25 schreef Fliepke het volgende:
Wat een stom stuk, ik heb het hier nergens over loslopende honden, maar over loslopende irritante katten.
En het feit dat een kat zo eigenwijs is vind de een geweldig en de ander maar lastig. Doe mij maar honden wat dat betreft, heb je nog wat aan. Het is maar wat je karakter vindt overigens.
Ik hou ook helemaal niet van loslopende agressieve honden, die krijgen van mij net zo goed een rotschop als ze mijn honden zouden aanvallen.
quote:Op zondag 12 september 2004 18:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als jij zo'n loslopende blafkees een schop verkoopt, hangt ie wel gelijk in je schenen. Kun je van een kat niet zeggen.
En,w at heb je dan wel aan een hond..? Als je een slee zou hebben en je zou op de pool wonen, ok, maar hier...? Wat heb je aan een hond...? Waakhond, ok. Maar als ik jouw stukje lees is één simpele kat voldoende om een waakhond uit te schakelen.
Daarom nemen inbrekers ook vaak hun kat mee als ze gaan inbreken. Kan de kat de waakhond neutraliseren
quote:Op zondag 12 september 2004 17:27 schreef Fliepke het volgende:
Hou die kutbeesten toch gvd binnen! of aan een lijn, of in de tuin.
De volgende keer krijgt dat beest een rottrap van hier tot tokyo. Kutbeesten.
Een hond kan de krant halenquote:Op zondag 12 september 2004 18:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als jij zo'n loslopende blafkees een schop verkoopt, hangt ie wel gelijk in je schenen. Kun je van een kat niet zeggen.
En,w at heb je dan wel aan een hond..? Als je een slee zou hebben en je zou op de pool wonen, ok, maar hier...? Wat heb je aan een hond...? Waakhond, ok. Maar als ik jouw stukje lees is één simpele kat voldoende om een waakhond uit te schakelen.
Daarom nemen inbrekers ook vaak hun kat mee als ze gaan inbreken. Kan de kat de waakhond neutraliseren
lolquote:
Moet ik rekening houden met andermans kat die men gewoon maar aan zn lot overlaat?quote:Op zondag 12 september 2004 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
moet een kat rekening houden met het laffe gedrag van jouw honden dat in het asiel gekweekt is?
Nou idd, dat gedrag was wel een aanfluitng. 1 tegen 2, en dan nog: 'kaaj kaaj kaaj'. Lees Garfield maar esquote:Op zondag 12 september 2004 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
moet een kat rekening houden met het laffe gedrag van jouw honden dat in het asiel gekweekt is?
ik kan nu natuurlijk een linkje plaatsen naar een heel goor filmpje, maar dat is bijna net zo kinderachtig als een fotosoep plaatjequote:
Ja.quote:Op zondag 12 september 2004 18:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Moet ik rekening houden met andermans kat die men gewoon maar aan zn lot overlaat?
Ik hoef geen ondergekwijlde en stukgebeten krantquote:Op zondag 12 september 2004 18:33 schreef Fliepke het volgende:
Een hond kan de krant halen.
Het is die intolerantie die volledig om te draaien is:quote:Op zondag 12 september 2004 18:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb ik toch geen hol mee te maken?
Moet ik er dan opeens begrip voor hebben?
Hou dat beest binnen en niemand heeft er last van.
Leuk gevondenquote:Op zondag 12 september 2004 18:34 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nou idd, dat gedrag was wel een aanfluitng. 1 tegen 2, en dan nog: 'kaaj kaaj kaaj'. Lees Garfield maar es
Vandaar overigens ook de term 'aanfluiting': was vroeger 'aanfluitding', doelend op een hond. Het enige ding dat er kwispelend en kwijlend aan komt keffen als je op een fluitje blaast.
Wie zou er verantwoordelijk geweest zijn als het op hol geslagen paard schade aangericht zou hebben, wie is er verantwoordelijk voor een bont en blauw lichaam + gekneusde rib van mijn dochtertje, die probeerde het paard tegen te houden en een stuk meegesleurd werd?quote:Op zondag 12 september 2004 18:36 schreef Fliepke het volgende:
Maar wie is er verantwoordelijk stel dat mijn honden die kat hadden doodgebeten?
ik dus.
Wie is er verantwoordelijk als mijn hond een flink stel krassen heeft op zich?
geen idee, van wie is die kat uberhaupt?
Oh oh, maar als de hond de kat had gebeten vinden de meeste mensen het wel okay.quote:Op zondag 12 september 2004 18:36 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het is die intolerantie die volledig om te draaien is:
* Houd die hond binnen zodat...
- ...hij buiten niet op de stoep kan schijten en dat zodoende mensen niet in die schijt hoeven te stappen.
- ...hij geen kinderen kan bijten.
- ...hij geen postbodes de stuipen op het lijf kan jagen.
- ...hij je niet zonder reden kan aanvallen als je 'm passeert als hardloper.
- ...hij onaangelijnd je eigen hond niet bespringt, zij het met amoureuze, dan wel destructieve of suïcidale bedoelingen.
- ...
* Bind die hond zijn bek dicht...
- ...zodat hij niet kan blaffen en de buurt ook niet hoeft te frustreren.
- ...hij geen kinderen kan bijten.
- ...
Je hebt het recht om je eigen weerloze hondjes te verdedigen tegen een gevaarlijke, intimiderende buurtkat die er bovenop springt, maar het gaat al snel gepaard met de term kutkat en allerlei krachttermen als 'afmaken', 'kapotschoppen' en weet ik wat allemaal nog meer. Dat wekt al gauw ernstige haatgevoelens op bij de gemiddelde dierenliefhebber. Die knopjes worden hier op Fok! maar al te vaak ingedrukt in diverse provocerende topics.
Weet je, je hele verhaal boeit me in dit topic geen hol.quote:Op zondag 12 september 2004 18:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wie zou er verantwoordelijk geweest zijn als het op hol geslagen paard schade aangericht zou hebben, wie is er verantwoordelijk voor een bont en blauw lichaam + gekneusde rib van mijn dochtertje, die probeerde het paard tegen te houden en een stuk meegesleurd werd?
Die hond liep ook los nl.
Loslopende honden veroorzaken veel meer overlast dan katten. Aangelijnde honden overigens ook
Een kat mangelen heeft iets lafs. En een kat die twee honden weet te intimideren heeft iets heldhaftigs. En lachwekkends.quote:Op zondag 12 september 2004 18:43 schreef Fliepke het volgende:
Weet je, je hele verhaal boeit me in dit topic geen hol.
het ging hier over een kat die losliep en mijn honden aanviel en dat ik die dan een trap zou verkopen mocht ik het nog een keer meemaken. Blijkbaar zijn mensen het daar niet mee eens, maar een paard dat een hond een trap verkoopt die losloopt vind iedereen prima.
Maar owee als iemand een kat aanraakt.
man·ge·len1 (onov.ww.)quote:Op zondag 12 september 2004 18:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een kat mangelen heeft iets lafs. En een kat die twee honden weet te intimideren heeft iets heldhaftigs. En lachwekkends.
Het is maar goed dat je er op tijd bij was, anders had de kat beide honden vermoedelijk doodgebeten...
Nee, ik zou het niet gelovenquote:Op zondag 12 september 2004 18:49 schreef Fliepke het volgende:
En dus als ik hier een topic neer zou zetten, mijn loslopend hond heeft vandaag 3 katten tegelijkertijd verwond, dan zou jij dat heldhaftig vinden?
Dus............quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, ik zou het niet geloven
Dan heb ik toch echt liever een kat hoor. Zie je wel dat honden gevaarlijke kutbeesten zijn? Je zegt het zelf...quote:Op zondag 12 september 2004 18:57 schreef Fliepke het volgende:
waarschuwing voor de kat, er lopen hier ook hele grote honden rond. Zoals 2 rottweilers en een wolfshond, die lusten je rauw.
Wat stom. Kan iemand jou bannen? Ik heb last van jou.quote:Op zondag 12 september 2004 18:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb ik toch geen hol mee te maken?
Moet ik er dan opeens begrip voor hebben?
Hou dat beest binnen en niemand heeft er last van.
Heb ik ooit beweerd dat honden niet agressief kunnen zijn?quote:Op zondag 12 september 2004 18:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan heb ik toch echt liever een kat hoor. Zie je wel dat honden gevaarlijke kutbeesten zijn? Je zegt het zelf...
dank u, banaanvraag is zelf een ban!quote:Op zondag 12 september 2004 19:02 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Wat stom. Kan iemand jou bannen? Ik heb last van jou.
Van een overantwoordelijke sufferd. Wie laat z'n kat nou over straat zwervenquote:Op zondag 12 september 2004 18:36 schreef Fliepke het volgende:
van wie is die kat uberhaupt?
Terugkomend op de TT, deze insinueert namelijk dat alle katten kut zijn, loslopend en vals of niet. Dus je generaliseert (op basis van één voorval) en dat is onterecht. Net zo als met twee maten meten.quote:Op zondag 12 september 2004 19:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb ik ooit beweerd dat honden niet agressief kunnen zijn?
Als ze loslopen en ze zijn agressief vind ik dat een zeer kwalijke zaak.
Heeft iemand ze aan de riem en ze zijn agressief en bijten *iets* dan vind ik dat ook vervelend, want dat is de verantwoordelijkheid van het baasje.
katten die loslopen en iets aanvallen/bijten vallen gewoon in hetzelfde rijtje.
Woei, het lijkt al bijna alsof ik het over medelanders heb :').quote:Op zondag 12 september 2004 19:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Terugkomend op de TT, deze insinueert namelijk dat alle katten kut zijn, loslopend en vals of niet. Dus je generaliseert (op basis van één voorval) en dat is onterecht. Net zo als met twee maten meten.
het begint hier eng te wordenquote:Op zondag 12 september 2004 19:29 schreef Lexie het volgende:
Fokkende kattenbezitters hebben eng veel overeenkomsten met extreme dierenrechtenactivisten.
yeah surequote:Op zondag 12 september 2004 19:19 schreef Fliepke het volgende:
Overigens heb ik in dit topic wel genoeg redenen aangegeven om die generalisatie te maken.
Okay, jouw kat is geweldig. happy now?quote:Op zondag 12 september 2004 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
yeah sure![]()
![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 20:11 schreef kamagurka het volgende:
Weer zo'n triest kloteburgermannetje met een opel en een hond die zo'n topic moet openen... wanneer leren mensen eens dat dieren zelf niet kut zijn, hoogstens hun domme eigenaar.
En ik denk dat hondeneigenaars gemiddeld heel wat asocialere kutmensen zijn dan katteneigenaars![]()
Asociaal is asociaal of je nou honde of kattebezitter bent.quote:Op zondag 12 september 2004 20:11 schreef kamagurka het volgende:
Weer zo'n triest kloteburgermannetje met een opel en een hond die zo'n topic moet openen... wanneer leren mensen eens dat dieren zelf niet kut zijn, hoogstens hun domme eigenaar.
En ik denk dat hondeneigenaars gemiddeld heel wat asocialere kutmensen zijn dan katteneigenaars![]()
Hoppa weer een figuur dat naar TRU kan met zijn voorspellende gaves.quote:Op zondag 12 september 2004 20:11 schreef kamagurka het volgende:
Ja hè!quote:Op zondag 12 september 2004 19:29 schreef Lexie het volgende:
Ik weet een generalisatie die wel klopt!
Fokkende kattenbezitters hebben eng veel overeenkomsten met extreme dierenrechtenactivisten.
Die pic is volgens mij nep, maar hij ziet er wel koel uit.quote:
Dat is geen poes, dat is een schaapquote:
fokkende hondeneigenaren hebben daarentegen erg veel gemeen met nazi's en ander neofascistisch tuig... allemaal LPF stemmers of vlaams blokquote:Op zondag 12 september 2004 20:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja hè!![]()
pfew, Gelukkig ben ik een kattenliefhebberquote:Op zondag 12 september 2004 20:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
fokkende hondeneigenaren hebben daarentegen erg veel gemeen met nazi's en ander neofascistisch tuig... allemaal LPF stemmers of vlaams blok
quote:Op zondag 12 september 2004 19:29 schreef Lexie het volgende:
Ik weet een generalisatie die wel klopt!
Mooi werk man!!quote:
Niet alleen dat, katteneigenaren/liefhebbers zijn vaak ook veel irrationeler, en spreken vaak met een dubbele tong. Ook valt er vaak gewoon niet mee te praten, omdat ze zich direct op hun gevoel aangesproken voelen. In dit draadje kun je daar verschillende voorbeelden van zien.quote:Op zondag 12 september 2004 20:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dan zijn gemiddeld de katteneigenaren veeeel asocialer.
Als kat zijnde is er niets leuker als hond pestenquote:Op zondag 12 september 2004 17:27 schreef Fliepke het volgende:
Loop je rustig de honden uit te laten, loop je langs een struik. Springt daar opeens zo'n ontzettend kutkat uit en valt direct een van de honden aan. Ik schrik me helemaal de pleuris, trek die honden terug, en geef die kat een tik met mn schoen. Daarna toch maar een stok gepakt voor het geval hij nog effe opnieuw wilde proberen. Hond toen nog effe nagekeken op krassen op zn neus enzo, maar gelukkig had hij niks.
wat een aparte naam voor een persoon dat niet gek is op katten, maar dat terzijde.quote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Niet alleen dat, katteneigenaren/liefhebbers zijn vaak ook veel irrationeler, en spreken vaak met een dubbele tong. Ook valt er vaak gewoon niet mee te praten, omdat ze zich direct op hun gevoel aangesproken voelen. In dit draadje kun je daar verschillende voorbeelden van zien.
Hondeneigenaren zijn wat dat betreft makkelijker: als je last hebt van hun hond, doen ze er vaak wat aan. Als ze er niets aan doen is de eigenaar altijd een ontzettende aso die ook totaal geen moeite doet dat te verbloemen. Dus je weet dat het geen zin heeft om zo iemand aan te spreken op z'n gedrag (tenzij je een busje ME klaar hebt staan :-).
Katteneigenaren daarentegen _doen_ alsof ze ontzettend sociaal zijn, maar feitelijk is het tuig van de richel ('ja, fiepje loopt soms wel eens los rond want dat vind ze leuk hihihihi'). Dat mijn tuin door fiepje wordt gebruikt als een grote kattenbak is mijn probleem; tenslotte moet ik niet zo zeuren want fiepje is een beschaafde kat. Je moet diezelfde lui eens horen als een bouvier voor hun deur schijt. Hypocrieten.
Niet voor niets dat de meeste kattenliefhebbers vrouwen zijn.![]()
Goed punt!! Vrouwen zijn tuig van de richel!!!quote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Niet alleen dat, katteneigenaren/liefhebbers zijn vaak ook veel irrationeler, en spreken vaak met een dubbele tong. Ook valt er vaak gewoon niet mee te praten, omdat ze zich direct op hun gevoel aangesproken voelen. In dit draadje kun je daar verschillende voorbeelden van zien.
Hondeneigenaren zijn wat dat betreft makkelijker: als je last hebt van hun hond, doen ze er vaak wat aan. Als ze er niets aan doen is de eigenaar altijd een ontzettende aso die ook totaal geen moeite doet dat te verbloemen. Dus je weet dat het geen zin heeft om zo iemand aan te spreken op z'n gedrag (tenzij je een busje ME klaar hebt staan :-).
Katteneigenaren daarentegen _doen_ alsof ze ontzettend sociaal zijn, maar feitelijk is het tuig van de richel ('ja, fiepje loopt soms wel eens los rond want dat vind ze leuk hihihihi'). Dat mijn tuin door fiepje wordt gebruikt als een grote kattenbak is mijn probleem; tenslotte moet ik niet zo zeuren want fiepje is een beschaafde kat. Je moet diezelfde lui eens horen als een bouvier voor hun deur schijt. Hypocrieten.
Ja en als je de pech hebt om een uurtje later op die zelfde plek een plantje te zetten in je eigen tuin stuit je bij graven van een gat voor 't plantje op die viezigheid ......quote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
katten begraven hun drolletjes trouwens keurig, en dan dekken ze het nog af ook.
alsof honden zo'n vriendelijke wezens zijn....quote:Op zondag 12 september 2004 17:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ahem een kat die mijn hond aanvalt mag ik toch echt wel over klagen.
Vooral omdat die kat gewoon vrij rondloopt.
Ja, maar die hond schijt mooi wel in de openbare ruimte. De plek die van ons allemáál is. Het is dus doodlogisch dat het jouw probleem is als een kat jouw tuin als kattenbak gebruikt.quote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef joshus_cat het volgende:
Dat mijn tuin door fiepje wordt gebruikt als een grote kattenbak is mijn probleem; tenslotte moet ik niet zo zeuren want fiepje is een beschaafde kat. Je moet diezelfde lui eens horen als een bouvier voor hun deur schijt. Hypocrieten.
LOL, ik heb medelijden met Fliepke. De hele tijd aan zwakzinnige mensen zoals jou hetzelfde keer op keer moeten uitleggen.quote:Op zondag 12 september 2004 21:49 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
alsof honden zo'n vriendelijke wezens zijn....
Hondenbezitters zijn dus niet alleen sjonnies uit een sociaal zwakke achterbuurt, maar ook nog verkapte homofielenquote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef joshus_cat het volgende:
Het is mijn tuin en kattenbezitters zorgen maar dat ze die rotzooi in hun eigen tuin/huis houdenquote:Op zondag 12 september 2004 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
ddt doe niet zo zielig, hoevaak heb je toevallig een uur oud drolletje aangeraakt? bovendien als je je katten de juiste brokjes geeft is het hard, vrij droog en na een paar dagen onder de grond verpulverd.
en dan ga je hem toevoegen op msn ofzo?quote:Op zondag 12 september 2004 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wel eens willen weten hoe die sportieve duivenmelker heet.
O, dus als ik een bushokje molesteer is dat een probleem (want da's openbaar bezit), en als ik in plaats daarvan bij jou de ramen in kom gooien dan is er niets aan de hand, want da's alleen maar jouw probleem?quote:Op zondag 12 september 2004 21:50 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, maar die hond schijt mooi wel in de openbare ruimte. De plek die van ons allemáál is. Het is dus doodlogisch dat het jouw probleem is als een kat jouw tuin als kattenbak gebruikt.
Goede samenvattingquote:Op zondag 12 september 2004 21:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Goed punt!! Vrouwen zijn tuig van de richel!!!
Jij bent een dierenbeul en je hond heeft een psychiater nodigquote:Op zondag 12 september 2004 17:27 schreef Fliepke het volgende:
Juist ja... ze sluiten ze voorgoed op in het huis, laten ze nooit meer buiten schijten en plakken een stuk tape op hun muil wanneer ze de hond een avondje alleen laten. Maaaar natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Hondeneigenaren zijn wat dat betreft makkelijker: als je last hebt van hun hond, doen ze er vaak wat aan.
[..]
Katten liepen waarschijnlijk al door die tuin (ofwel: gebied) toen jij nog niet eens geboren was. Jij bent er zeker ook zo een die naast een kerk gaat wonen en dan een klacht in gaat dienen omdat je geïrriteerd raakt van het luiden van de klok of het riedeltje dat één keer in de zoveel tijd wordt afgespeeld?quote:Katteneigenaren daarentegen _doen_ alsof ze ontzettend sociaal zijn, maar feitelijk is het tuig van de richel ('ja, fiepje loopt soms wel eens los rond want dat vind ze leuk hihihihi'). Dat mijn tuin door fiepje wordt gebruikt als een grote kattenbak is mijn probleem;
Oh wauw... waar vínd je ze nog... van die mensen met infraroodzicht zodat ze ook 's avonds de hondenschijt kunnen ontwijken?quote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Van een hond zie je 't tenmiste nog liggen en kun je de viezigheid ontwijken.![]()
Katten lopen door mijn tuin sinds ik een nieuwe buurvrouw heb (februari vorig jaar). Die haar katten meenam. Daarvoor had ik nergens last van. Dus?quote:Katten liepen waarschijnlijk al door die tuin (ofwel: gebied) toen jij nog niet eens geboren was.
Aha... en je hebt het er al eens met je buuv over gehad?quote:Op zondag 12 september 2004 22:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Katten lopen door mijn tuin sinds ik een nieuwe buurvrouw heb (februari vorig jaar). Die haar katten meenam. Daarvoor had ik nergens last van. Dus?
Dat is natuurlijk geen structurele oplossing.quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef Bombie het volgende:
[..]
Aha... en je hebt het er al eens met je buuv over gehad?
Heb je geen plantenspuit ofzo?
De enige die hier zwakzinnig is, ben jij, aan je reactie te zienquote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef Platina het volgende:
[..]
LOL, ik heb medelijden met Fliepke. De hele tijd aan zwakzinnige mensen zoals jou hetzelfde keer op keer moeten uitleggen.
Nee, maar een structurele oplossing voor dit soort problemen ligt meestal alleen binnen je eigen bereik óf in samenspraak met anderen, maar tegelijkertijd kun je niet van iemand verwachten dat hij voortaan zijn kat binnen gaat houden omdat het beestje in jouw tuin komt. Dan zul je dus zelf iets moeten ondernemen, en dan volgen er keuzes. Enerzijds kun je kiezen voor een oplossing die de kat schaadt. Als de eigenaar erachter komt dat jij zijn kat gemold of getraumatiseerd hebt, dan zijn een paar breuken of een jarenlange terrorisatie het minimale dat je terecht kunt verwachten.quote:Op zondag 12 september 2004 22:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen structurele oplossing.
Dat ze binnen 'alles stuk maken' zal voor een kleine groep mensen misschien de reden zijn om ze naar buiten te doen, maar voor het merendeel zal dat wel niet gelden. En tja.. als je bij voorbaat aanneemt dat je buuv 'zo'n puntje-puntje-puntje type' is, dan is dat per definitie je werkelijkheid als dat niet weerlegd wordt. Lekker uitgangspunt om beslissingen op te baseren.quote:Daarnaast is die buurvrouw vast net zoals de meeste kattenfreaks een type dat ook vind dat deze beesten maar gewoon naar buiten gegooid moeten worden, want binnen kunnen ze niet, want dan maken ze alles stuk. enzo....
open er een topic over.quote:Op zondag 12 september 2004 23:04 schreef Aurelium het volgende:
Honden zijn gewoon stom
1. Ze stinken allemaal ontzettend
2. Als je ze aait kan je meteen je handen met water en zeep gaan wassen
3. Ze springen met hun vieze poten tegen je op en kwijlen je onder
4. Ze kunnen niet alleen blijven, maar gaan om aandacht vragen (zelfs als ze snachts alleen zijn, gaan ze je de volgende ochtend om 6 uur wakker maken)
5. Ze kwijlen je schoenen onder als je bij de bakker op je brood staat te wachten (hondeneigenaar: "Hij doet niets hoor!" Oh nee? Hij heeft toch net verdomme mn schoenen ondergekwijld?
6. Ze zijn te blij en te happy
7. Ze blaffen irritant hard
8. Ze vallen elkaar aan als je ze tegen komt op straat
9. Ze schijten alles onder, en ik kan elke ochtend weer bewonderen hoe alle honden op het locale grasveldje een drol naar buiten persen, zodat kinderen niet meer op het grasveldjs kunnen spelen of voetballen. (maar ow wee als ze dan op straat gaan voetballen bij de auto van de hondeneigenaar)
etc etc etc
Fuck honden
Nou, ik zou dat wel bijna aannemen, als ik hier al de reacties van kattenbezitters bekijk.quote:Op zondag 12 september 2004 23:07 schreef Bombie het volgende:
Dat ze binnen 'alles stuk maken' zal voor een kleine groep mensen misschien de reden zijn om ze naar buiten te doen, maar voor het merendeel zal dat wel niet gelden. En tja.. als je bij voorbaat aanneemt dat je buuv 'zo'n puntje-puntje-puntje type' is, dan is dat per definitie je werkelijkheid als dat niet weerlegd wordt. Lekker uitgangspunt om beslissingen op te baseren.
Misschien dat niet alle kattenliefhebbers hier jou meteen op msn toevoegen of reageren in dit topic? Ik heb trouwens een kat en die laat ik nooit naar buiten gaan (domme beest verdwaalt na 2 stappen buiten de deur). Eigenlijk vind ik het te veel risico om een kat buiten te lopen.quote:Op zondag 12 september 2004 23:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat wel bijna aannemen, als ik hier al de reacties van kattenbezitters bekijk.
En dat er mensen zijn die mij dan gaan toevoegen op msn en mij irl gaan aanspreken.
Die reacties zijn vaak zo opgefokt, omdat kattenhaters of mensen die problemen met katten hebben (twee verschillende groepen) een grote bedreiging vormen voor hun eigen kat. En iets of iemand dat een bedreiging vormt voor het leven of de gezondheid van je huisdier is wel even andere koek dan een ergernis waar mee te leven valt. De kattenliefhebbers hebben dus groot gelijk als ze zeer vijandig reageren.quote:Op zondag 12 september 2004 23:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat wel bijna aannemen, als ik hier al de reacties van kattenbezitters bekijk.
En dat er mensen zijn die mij dan gaan toevoegen op msn en mij irl gaan aanspreken.
Ik vind het zelf eigenlijk zotter dat je een kat preventief gaat binnenhouden omdat er in je buurt mensen zijn die je kat iets aandoen als ze in hun tuin komen. Da's hetzelfde als dat jij je hond binnen laat schijten omdat ik 'm anders vanuit mijn huis aan gort schiet omdat je 'm op het grasveldje bij mij voor laat poepen. Dat is evenmin acceptabel.quote:Ik ben overigens ook voor een diervriendelijke oplossing, maar het is toch eigenlijk van de zotte dat kattenbezitters zelf er bewust voor kiezen om hun beest buiten te laten rondlopen, terwijl ze weten dat veel mensen dat helemaal niet okay vinden als ze door hun tuin lopen.
Ja... jij hebt er toch last van? Je kunt wel voor zovéél bij iemand aankloppen omdat je 'er last van hebt' en dan verwachten dat die persoon naar je pijpen danst.quote:En dat dan de mensen die er een probleem mee hebben maar moeten gaan bedelen bij de kattenbezitter, en maar achter die kat moeten blijven aanhuppelen.
Een kat is vaak als een kind voor iemand. Kinderen doe je ook niks aan, want je weet wel beter. Alleen omdat katten minder beschermd zijn lijken ze soms vogelvrij. Maar je bent misschien wel veilig voor de wet; veilig voor een katteneigenaar met een waas voor de ogen, omdat zijn kat vermoord of mishandeld is, ben je nooit. En dat geldt trouwens net zo goed voor andere huisdieren die mishandeld worden door anderen.quote:En heel vaak weet je niet van wie die kat is, en dat op een gegeven moment mensen het echt spuugzat zijn kan ik me heel goed voorstellen.
Het punt is: ik heb 2 buurvrouwen.quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef Bombie het volgende:
[..]
Aha... en je hebt het er al eens met je buuv over gehad?
Heb je geen plantenspuit ofzo?
ik zeg ook niet dat ik dat doe, maar wel bijnaquote:Op zondag 12 september 2004 23:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Misschien dat niet alle kattenliefhebbers hier jou meteen op msn toevoegen of reageren in dit topic? Ik heb trouwens een kat en die laat ik nooit naar buiten gaan (domme beest verdwaalt na 2 stappen buiten de deur). Eigenlijk vind ik het te veel risico om een kat buiten te lopen.
en dat zonder abonnementquote:Op zondag 12 september 2004 18:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een hond kan de krant halen.
Hier heb je dus de kromme vergelijking.quote:Op zondag 12 september 2004 23:36 schreef Bombie het volgende:
Ik vind het zelf eigenlijk zotter dat je een kat preventief gaat binnenhouden omdat er in je buurt mensen zijn die je kat iets aandoen als ze in hun tuin komen. Da's hetzelfde als dat jij je hond binnen laat schijten omdat ik 'm anders vanuit mijn huis aan gort schiet omdat je 'm op het grasveldje bij mij voor laat poepen. Dat is evenmin acceptabel.
[..]
Wat dacht je overigens van de gezondheid van mijn hond, die bedreigt wordt door een kat die vrij rondloopt. Of een ziekte die je kan oplopen door een kat, zoals in het topic wat ik hier heb gepost?quote:Op zondag 12 september 2004 23:36 schreef Bombie het volgende:
[..]
Die reacties zijn vaak zo opgefokt, omdat kattenhaters of mensen die problemen met katten hebben (twee verschillende groepen) een grote bedreiging vormen voor hun eigen kat. En iets of iemand dat een bedreiging vormt voor het leven of de gezondheid van je huisdier is wel even andere koek dan een ergernis waar mee te leven valt. De kattenliefhebbers hebben dus groot gelijk als ze zeer vijandig reageren.
Moet je hond maar binnenhouden als je bang bent voor zijn gezondheidquote:Op zondag 12 september 2004 23:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat dacht je overigens van de gezondheid van mijn hond, die bedreigt wordt door een kat die vrij rondloopt. Of een ziekte die je kan oplopen door een kat, zoals in het topic wat ik hier heb gepost?
Integendeel... hier staan op de grasveldjes hierachter tegenwoordig borden met een hond erop die aan het kakken is terwijl hij gehinderd wordt door een dikke, schuine rode streep. En waarom? Omdat er op die grasveldjes soms kinderen spelen en in de zomer mensen zitten, waarbij ze liever niet het aroma van versgepoepte, krachtig geurende, authentieke schijt, van een hond met een verkrampte uitdrukking tijdens deze daad, willen beleven.quote:Op zondag 12 september 2004 23:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hier heb je dus de kromme vergelijking.
in de tuin van iemand, of het grasveldje voor.
Lijkt me toch wel een wezenlijk verschil
Nou... natspuiten als de kat in de tuin van een ander komt... als je daar als katteneigenaar bezwaar tegen hebt, ben je wel een beetje een zeikerd.quote:en zoals hier al gezegd wordt, vinden sommige mensen het totaal niet okay als je wat met hun kat doet (nat spuiten ofzoiets).
Spreek een hondeneigenaar anno 2004 maar eens aan op enig vervelend gedrag van zijn hond. De kans is groot dat je er één treft die meteen begint te 'blaffen' als zijn hond. De vergelijking van baas met hond is niet alleen qua uiterlijk snel getrokken.quote:Daarnaast loopt een kat vrij rond en heb je in principe geen idee van wie dat beest is.
Bij een hond aan een riem heb je dat wel, dus het aanspreken van de eigenaar op een bepaald gedrag is veel makkelijker.
Het veldje is nog steeds niet van jou en de tuin wel. Dat die man de wet overtreedt is wat anders.quote:Op zondag 12 september 2004 23:53 schreef Bombie het volgende:
[..]
Integendeel... hier staan op de grasveldjes hierachter tegenwoordig borden met een hond erop die aan het kakken is terwijl hij gehinderd wordt door een dikke, schuine rode streep. En waarom? Omdat er op die grasveldjes soms kinderen spelen en in de zomer mensen zitten, waarbij ze liever niet het aroma van versgepoepte, krachtig geurende, authentieke schijt, van een hond met een verkrampte uitdrukking tijdens deze daad, willen beleven.
[..]
Dat neemt niet weg dat ze er zijn, en na 20 keer spuiten heb je dat ook wel gehad denk je niet?quote:Nou... natspuiten als de kat in de tuin van een ander komt... als je daar als katteneigenaar bezwaar tegen hebt, ben je wel een beetje een zeikerd.
[..]
Dat is natuurlijk wel makkelijk om te zeggen, zo heb ik ook nog een blik vol over kattenbezitters.quote:Spreek een hondeneigenaar anno 2004 maar eens aan op enig vervelend gedrag van zijn hond. De kans is groot dat je er één treft die meteen begint te 'blaffen' als zijn hond. De vergelijking van baas met hond is niet alleen qua uiterlijk snel getrokken.
Maar anyway... wat ik bedoel is: dan moet je voorbereid zijn op een ordinaire scheldpartij die kan uitmonden in een nog ordinairderderdere matpartij.
Je kunt inderdaad een schopbeweging maken naar een kat als die je hond aanvalt. Geen punt. Die kat is er dan ook zo vandoor, want over het algemeen hebben ze het niet zo op schopbewegingen.quote:Op zondag 12 september 2004 23:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat dacht je overigens van de gezondheid van mijn hond, die bedreigt wordt door een kat die vrij rondloopt. Of een ziekte die je kan oplopen door een kat, zoals in het topic wat ik hier heb gepost?
quote:Artikel 4
De bezoldigde ambtenaren van de rijks- en gemeentepolitie, (thans 141 wetboek van Str Vordering )
alsmede de daartoe door Onze Minister van Justitie aangewezen onbezoldigde ambtenaren van de rijks- en
gemeentepolitie, (thans 142 Wetboek van Str Vordering ) zijn bevoegd:
honden en katten op te vangen, die tussen zonsondergang en zonsopgang elders dan op het erf van de
eigenaar of houder zonder toezicht worden aangetroffen;
Nou dat doe ik toch, katten zijn toch rap. Goede kans dat ik hem nooit zal raken.quote:Op zondag 12 september 2004 23:59 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad een schopbeweging maken naar een kat als die je hond aanvalt. Geen punt. Die kat is er dan ook zo vandoor, want over het algemeen hebben ze het niet zo op schopbewegingen.
Een ziekte kan je werkelijk overal door oplopen. De kans dat je 'm dan net van een kat krijgt is wel zo klein dat je het niet serieus als een goed argument kunt aanhalen.
Het veldje is van iedereen, maar in ieder geval niet bedoeld als openbaar toilet, tenzij duidelijk aangegeven dat dat wél de bedoeling van het veld is.quote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het veldje is nog steeds niet van jou en de tuin wel. Dat die man de wet overtreedt is wat anders.
[..]
Ik zou het niet weten... heb het nog nooit gedaan. Maar ik weet wel dit: als je de natuur niet kunt accepteren zoals hij werkelijk is (mét katten die door je tuin heen cruisen), hoor je geen tuin met planten te hebben, maar een tuin met stoeptegels. Dan ben je ongetwijfeld gelijk van de kattenoverlast af.quote:Dat neemt niet weg dat ze er zijn, en na 20 keer spuiten heb je dat ook wel gehad denk je niet?[..]
Katten zijn geen natuur.quote:Op maandag 13 september 2004 00:07 schreef Bombie het volgende:
Ik zou het niet weten... heb het nog nooit gedaan. Maar ik weet wel dit: als je de natuur niet kunt accepteren zoals hij werkelijk is (mét katten die door je tuin heen cruisen), hoor je geen tuin met planten te hebben, maar een tuin met stoeptegels. Dan ben je ongetwijfeld gelijk van de kattenoverlast af.
Wát is nou een meer authentiek onderdeel van de natuur: De natuurlijk verwekte kat of je kunstmatig aangelegde tuin waar hij doorheen loopt?quote:Op maandag 13 september 2004 00:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Katten zijn geen natuur.
Dat is larie.
Net zomin als honden dat is ook geen natuur.
Mijn tuin.quote:Op maandag 13 september 2004 00:14 schreef Bombie het volgende:
[..]
Wát is nou een meer authentiek onderdeel van de natuur: De natuurlijk verwekte kat of je kunstmatig aangelegde tuin waar hij doorheen loopt?
Ja, hoor:quote:Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mijn tuin.
iemand anders zijn kat.
Snap je het punt nog steeds niet?
Ah, bombie laat zich eindelijk kennen als de moderne egoistische, 'jouw-probleem-is-mijn-goed-recht' medeburger. Mag ik deze post quoten als je zelf ergens een probleem mee hebt?quote:Op maandag 13 september 2004 00:27 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ja, hoor:
Jouw probleem.
Niet dat van een ander.
Jouw pech.
Andermans goed recht.
Jouw gezeik.
Andermans last daarvan.
Zie jij reacties altíjd als op zichzelf staande karakteruitingen of maak je voor deze ene keer een uitzondering?quote:Op maandag 13 september 2004 00:52 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ah, bombie laat zich eindelijk kennen als de moderne egoistische, 'jouw-probleem-is-mijn-goed-recht' medeburger. Mag ik deze post quoten als je zelf ergens een probleem mee hebt?
hoe kom je daar nou weer bij? katten in je tuin is gewoon vies..quote:Op maandag 13 september 2004 01:43 schreef iteejer het volgende:
De mensen die iets tegen en kat in hun tuin hebben, zijn over het algemeen ook de mensen die geheel wild worden als ze een stuk onkruid in hun tuin bespeuren. Het onkruid wordt eruit getrokken, en als het even kan gaat men er ook nog op springen oid.
quote:Op maandag 13 september 2004 07:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij? katten in je tuin is gewoon vies..
Bij ons kwam altijd een kat in de tuin die de hele tuin onderkakte, en aangezien de tuin juist niet goed onderhouden was zag je het ook niet liggen..
en een andere kat moest zo nodig elke keer onze deurmat onderkotsen met gras, en weer een andere de voordeur onderpissen.. het is gewoon goor, en die beesten hebben niks in onze tuin te zoeken.. ga je eigen tuin bevuilen zeg, maar nee...![]()
Coumansquote:Op zondag 12 september 2004 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wel eens willen weten hoe die sportieve duivenmelker heet.
Die kindjes vinden het vast ook niet lekker als er een kat in de zandbak heeft gepoept en daar zijn geen borden voor want dan kun je wel borden blijven plaatsen en trouwens kattenbezitters houden die beesten om die reden écht niet binnen hoor, die hebben daar er meestal lak aan waar die beesten poepen onder 't motto "t is toch natuurlijk dat mijn kat buiten rond zwerft."quote:Op zondag 12 september 2004 23:53 schreef Bombie het volgende:
Integendeel... hier staan op de grasveldjes hierachter tegenwoordig borden met een hond erop die aan het kakken is terwijl hij gehinderd wordt door een dikke, schuine rode streep. En waarom? Omdat er op die grasveldjes soms kinderen spelen en in de zomer mensen zitten, waarbij ze liever niet het aroma van versgepoepte, krachtig geurende, authentieke schijt, van een hond met een verkrampte uitdrukking tijdens deze daad, willen beleven.
ja, dat zou je bijna gaan denken hequote:Op maandag 13 september 2004 07:33 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ze vinden je lief!
![]()
en in welke stad woont die meneer coumans?quote:Op maandag 13 september 2004 07:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Coumans![]()
O, en in de straat achtermij woont óók een duivenmelker die er hoogt waarschijnlijk de zelfde gewoonte opna houdt om katten te weren. Hier heb ik in 7 jaar tijd maar 1 x een los lopende kat gezien en die was door zijn fijne baas op straat gezet nadat er een baby was geboren.......
ga je em dan afschietenquote:Op maandag 13 september 2004 08:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en in welke stad woont die meneer coumans?
quote:Op maandag 13 september 2004 08:52 schreef -moi- het volgende:
[..]
ga je em dan afschieten
Honden versus katten, altijd hetzelfde.quote:Op maandag 13 september 2004 01:37 schreef iteejer het volgende:
Ze zeggen wel es dat crewleden altijd een front vormen tegenover de users; doch dat is bij deze ontkracht: ik vind de argumenten van Bombie nl stuk voor stuk steekhoudend. Het (hoe toepasselijk) geblaf van de opponent kan daar niet tegen op![]()
Open er een topic over.quote:Op maandag 13 september 2004 10:10 schreef cora4033 het volgende:
Elk jaar wordt er bij ons in de buurt ( Amsterdamse volksbuurt) een enquete gehouden waar de mensen zicht het meeste aan ergeren.
Op 1 staat al jaren "hondenpoep" en dus hondenbezitters
Daarna komen de "hangjongeren"
Katten worden niet genoemd![]()
waarom? ik kan het prima in jouw topic kwijt.quote:Op maandag 13 september 2004 10:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Ik heb mijn tuin vorig jaar laten verslonzen, omdat ik hier toch tijdelijk zit (huurhuis), en ik geen zin heb om geld te gaan steken in iets waar ik misschien binnenkort weg ben. Ik heb de natuur z'n gang laten gaan en gekeken wat er zo allemaal aan 'onkruid' opkwam (en dat strategisch weggehaald zo nodig). Halve tuin met springbalsemien. Wordt best hoog. Best geinig om toch een 'groene' tuin te hebben voor nop :-)quote:Op maandag 13 september 2004 01:43 schreef iteejer het volgende:
De mensen die iets tegen en kat in hun tuin hebben, zijn over het algemeen ook de mensen die geheel wild worden als ze een stuk onkruid in hun tuin bespeuren. Het onkruid wordt eruit getrokken, en als het even kan gaat men er ook nog op springen oid.
Soms wel, soms niet. Maakt dat uit?quote:Op maandag 13 september 2004 01:13 schreef Bombie het volgende:
[..]
Zie jij reacties altíjd als op zichzelf staande karakteruitingen of maak je voor deze ene keer een uitzondering?
kuthonden :r :rquote:Op maandag 13 september 2004 10:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Tikje overtrokken allicht? Ben zelf een kattenliefhebber en heb zelf ook een poesbeest. Inderdaad is het eigenwijze karakter van de kat een van zijn mooiste eigenschappen. Maar vand e kat(ten) die in mijn tuin schijten en zeiken, ben ik wat minder gecharmeerd, om de doodsimpele reden dat ik dan in de stank zit zodra de zon erop staat. Dat heeft niets met ordnung te maken, of met het onderwerpen van de natuur (voorzover je een tuin natuur kunt noemen), maar simpelweg met onaangename geuren.quote:Op maandag 13 september 2004 01:43 schreef iteejer het volgende:
De tuin moet geheel conform de eigen wensen zijn, zo geordend als een militaire organisatie. De natur moet in de pas lopen. De natuur moet ondergeschikt zijn aan de menselijke authoriteit en ordening. Dezelfde houding die men tegen een hond aanneemt: doen wat 'de baas' zegt. 'Zit!! Lig!! Attack!! Pootje!!'
Ordnung mus sein!! Waf!!
Ah! Eens kijken of dat werkt. Een van de katten heeft nl. een voorkeur voor het veegmatje voor m'n tuindeur. Schoonmaken heeft geen zin, het ding blijft naar kattenpis meuren. Erg leuk, vooral in de zomer.quote:Op maandag 13 september 2004 15:18 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik hoorde overigens laatst de tip om wat Tabasco in je sproeiwater te doen. Het schijnt dat katten niet van de lucht houden. Heb het overigens nog niet geprobeerd.
als je katten een beetje zou kennen dan zou je weten dat niet één kat jouw deurmatje flaged, dat moeten er minimaal twee zijn. bovendien kun je bij de dierenwinkel spray kopen waar honden en katten een hekel aan hebben. ik doe het bij mijn voorgevel om te zorgen dat de mensen uit de straat niet hun hond tegen mijn huis te laten zeiken/poepen ipv de bomen of goot.quote:Op maandag 13 september 2004 18:12 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ah! Eens kijken of dat werkt. Een van de katten heeft nl. een voorkeur voor het veegmatje voor m'n tuindeur. Schoonmaken heeft geen zin, het ding blijft naar kattenpis meuren. Erg leuk, vooral in de zomer.![]()
Maakt het uit of het mijn deurmatje door een kat of door twee of drie katten wordt ondergezeken? Dacht-ut-niet. In beide gevallen stinkt het. In beide gevallen is het iets waar ik niet om heb gevraagd. In beide gevallen moet ik kosten maken om iets niet te laten gebeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je katten een beetje zou kennen dan zou je weten dat niet één kat jouw deurmatje flaged, dat moeten er minimaal twee zijn.
effe googelen op grootste ergenis van de nederlander en dan krijg je...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:23 schreef Shakes het volgende:
Men kan hierop reageren dat honden ook overlast veroorzaken, echter dit is vaak een uitzondering
Je vergeet de selectieve bril van hondenbezitters, die kennelijk overal hun intolerantie van alles behalve hun eigen 4-voetige stinkerds moeten postulerenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:04 schreef cora4033 het volgende:
[..]
effe googelen op grootste ergenis van de nederlander en dan krijg je...
Volgens het ministerie van VROM is zwerfafval, na hondenpoep, de grootste ergernis van Nederlanders.
![]()
zielepoot met je deurmatje...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:20 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Maakt het uit of het mijn deurmatje door een kat of door twee of drie katten wordt ondergezeken? Dacht-ut-niet. In beide gevallen stinkt het. In beide gevallen is het iets waar ik niet om heb gevraagd. In beide gevallen moet ik kosten maken om iets niet te laten gebeuren.
Ik zit hier ook met een brok in m'n keelquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zielepoot met je deurmatje...
Gutgutgut, wat zijn we uitgel*ld zeg.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zielepoot met je deurmatje...
Katten moeten de buurt terroriseren daar heb je ze toch voorquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef kamagurka het volgende:
Ik zit hier ook met een brok in m'n keel![]()
Deurmatjes moeten altijd brandschoon zijn, daar heb je ze toch voor??
Te bang om je frustraties zelf te botvieren dus stuur je je domme keffende hondemormel er maar opaf?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Katten moeten de buurt terroriseren daar heb je ze toch voor![]()
te bang om zelf vervelend te doen dus geniet je maar van de vieze praktijken van je kat
![]()
MIjn hond is dol op alle katten, die is daar heel vriendelijk tegen ......quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:23 schreef kamagurka het volgende:
Te bang om je frustraties zelf te botvieren dus stuur je je domme keffende hondemormel er maar opaf?![]()
Zeg dat ns tegen je mede-hondenbezitters svp..quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
MIjn hond is dol op alle katten, die is daar heel vriendelijk tegen ......![]()
en keffen om nix heb ik haar uiteraard allang afgeleerd, da's ' t voordeel als je een verantwoordelijk mens bent dan leer je je huisdieren om zich netjes te gedragen![]()
en jouw stelling geldt metname voor hondenbezitters, kattenbezitters zijn vaak mensen die wat genuanceerder zijn dan zo'n bonk poepfabriek in hun huis.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:35 schreef deedeetee het volgende:
Mensen met ongemanierde huisdieren zijn meestal zelf óók niet zo prettig in de omgang dus dat doe ik liever niet![]()
Dat ben ik helemaal niet met je eens, er zijn IMO veel te veel kattenbezitters die hun "poepfabriek " lekker los naar buiten sturen en dat kan ik niet genuanceerd noemen want als je ze er op aan spreekt reageren ze meestal erg nijdig, of nonchalant "een kat hóórt los buiten te lopen "quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
en jouw stelling geldt metname voor hondenbezitters, kattenbezitters zijn vaak mensen die wat genuanceerder zijn dan zo'n bonk poepfabriek in hun huis.
Oh ja tuurlijk,quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jouw stelling geldt metname voor hondenbezitters, kattenbezitters zijn vaak mensen die wat genuanceerder zijn dan zo'n bonk poepfabriek in hun huis.
Katten die andermans tuin onderschijten zijn wel toegestaan? Hypocriete trut.quote:Op zondag 12 september 2004 17:33 schreef Mannonetje het volgende:
[..]
Het zal wel niet Sonho!! Zo gaat dat bij de meeste hondenliefhebbers!!
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:41 schreef kamagurka het volgende:
Uit de reacties van de meeste hondenbezitters blijkt wel weer dat het "eerst slaan, dan praten types zijn", wat ik al voorspeld had... het LPF publiek dus
En ze verwijten kattenbezitters vrijzinnig te zijn en vrijdenkend, tsja... als zo'n LPFer ergens een hekel aan heeft
Zeg effe tegen alle kattenbezitters dat die beestjes gewoon uit de tuin moeten blijven, simpel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zeg dat ns tegen je mede-hondenbezitters svp..![]()
Nou , kijk sommige kattenbezitters dragen "vrijheid "hoog in 't vaandel d.w.z hun vrijheid en die van hun katten, de rest van de wereld heeft enkel de vrijheid om hun en hun katten niet te hinderen en verder : NIX VRIJHEID die is alleen bedoelt voor hunzelfquote:Op woensdag 15 september 2004 17:46 schreef Fliepke het volgende:
Wat is er in godsnaam vrijdenken en vrijzinnig aan je kat buiten loslaten, zodat anderen er last van hebben.
Jammer dat hij niet Pavlov heet dan had hij de honden mooi iets kunnen lerenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef Dezz het volgende:
Onze kat zou idd wel eens een hond aan kunnen vallen, maar ja hij is dan ook erg groot en weegt zo'n slordige 10 kilo
Er zijn zelfs mensen die bang zijn van onze kat omdat hij zo groot is
Oh ja, hij heet Popov![]()
Je hebt ook van die grote rattenvallen, ik denk dat de gemiddelde huiskat daar prima in past.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:22 schreef StefanP het volgende:
Ik heb het grote geluk dat alle katten van de buurt mijn balkon als toilet zien. Wist je dat ik tot 2 keer toe 25 kilo stront heb staan scheppen? Een halve vuilniszak vol per keer. Leuk is dat, als je hele balkon bedekt is met zwarte, modder-achtige stront en je 3 centimeter diep in de stront zakt zodra je een voet buiten zet. Sindsdien heb ik het hele balkon met gaas omlijnd. Vandaag kwam ik er echter achter dat de buurman een plank uit de schutting weggehaald heeft waardoor die kankerbeesten weer gewoon bij mij naar binnen kunnen. En ja hoor, al een hele hoop stront.
Ik zweer dat als ik zo'n beest te pakken krijg, ik hem 10 meter naar beneden flikker. Zo hij al niet dood is door de rotschop, dan is hij het hopelijk wel bij de landing. Wat heb ik inmiddels een godsgruwelijke hekel aan die schurftbeesten en aan de mensen die die klotedingen houden.
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:57 schreef kamagurka het volgende:
Zieje wel, gelijk weer schuimbekkend over geweld moeten praten
Jullie bevestigen mijn beeld alleen maar weer van het hondenproletariaat.. gefrustreerde LPF-stemmers met een minderwaardigheidscomplex![]()
--En in modder staan (kattenstront)![]()
Ik denk dat het echt iets anders is wat op je balkon schijt (je moeder misschien), want katten laten geen modder achter
Dat zijn extreem uitgedroogde keutels, die na 1 dag zo droog zijn dat je ze er met stoffer en blik af kan vegen.
Goh echt...?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:59 schreef -moi- het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij ben je zelf gefrustreerd..
katten hebben dus echt wel gore wegglij kak.. en ja ik heb ervaring
zeker welquote:Op donderdag 16 september 2004 00:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh echt...?
Waarschijnlijk kun jij nog geen kat van een hamster onderscheiden
Je hebt zelf wegglijkak en ga nou maar weer met die vieze stinkhond van je wandelen, anders schijt dat domme beest je hele huis weer onder de ECHTE strontquote:Op donderdag 16 september 2004 00:03 schreef -moi- het volgende:
[..]
zeker wel
wanneer heb ik gezegd dat ik een hond hebquote:Op donderdag 16 september 2004 00:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je hebt zelf wegglijkak en ga nou maar weer met die vieze stinkhond van je wandelen, anders schijt dat domme beest je hele huis weer onder de ECHTE stront![]()
Je goudvis danquote:Op donderdag 16 september 2004 00:08 schreef -moi- het volgende:
[..]
wanneer heb ik gezegd dat ik een hond heb
Stuur er een knokploeg op af!!quote:Op donderdag 16 september 2004 00:12 schreef -moi- het volgende:
Kater terroriseert de buurt.... Wat te doen?
weer een losgeslagen kat
geef je ze hills of technical? de mijne eten hills en idd zijn het kurkdroge keuteltjes. waar die 2x25 kilo stront vandaan komt weet ik niet maar ik vermoed dat het de 7-dwegen met een darmprobleem zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:57 schreef kamagurka het volgende:
Zieje wel, gelijk weer schuimbekkend over geweld moeten praten
Jullie bevestigen mijn beeld alleen maar weer van het hondenproletariaat.. gefrustreerde LPF-stemmers met een minderwaardigheidscomplex![]()
Ik denk dat het echt iets anders is wat op je balkon schijt (je moeder misschien), want katten laten geen modder achter
Dat zijn extreem uitgedroogde keutels, die na 1 dag zo droog zijn dat je ze er met stoffer en blik af kan vegen.
Gelijk halen? Een debiel die als een maniak doodverwensingen door dit topic slingert aan het adres van een levensvorm die hoogstwaarschijnlijk NIETS met de (overdreven!!)absurde situatie te maken heeft die hij beschrijft.....quote:Op donderdag 16 september 2004 00:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het wel zwak dat je nu je gelijk probeert te halen door op de man te spelen, kamagurka...
Als alle kattenbezitters dan eens van het punt afstappen dat het redelijk is om hun kat buiten rond te laten lopen is er niks aan de hand. Dat zouden wij alleen maar redelijk van alle kattenbezitters vinden, hondenbezitters spekken flink de gemeente kas, dat de gemeente dan geen voorzieningen treft voor honden kun je moeilijk de hondenbezitters kwalijk nemen.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gelijk halen? Een debiel die als een maniak doodverwensingen door dit topic slingert aan het adres van een levensvorm die hoogstwaarschijnlijk NIETS met de (overdreven!!)absurde situatie te maken heeft die hij beschrijft.....
Ik krijg alleen erg de indruk dat dit volk wel erg vertegenwoordigt is onder de hondenbezitters, er komen nl. altijd dat soort fundamentalistische oerklanken uit! Als je je gewoon eens wat minder gefrustreerd en agressief zou opstellen zou ik misschien meer geneigd ergens op in te gaan.
Nogmaals, alle klachten die je hebt moet je richting betreffende kattenbezitters schieten en niet richting beest zelf. Als mensen zo onverantwoordelijk zijn hun poes buiten te laten banjeren dagenlang en daarbij hun raam niet open laten staan of kattenluik, tsja, dan moet dat beest toch ergens schijten, ofniet
Doe daar verdomme eens redelijk over! En dan nog is het niet zo'n probleem als sommigen er hier van makenDuiven vormen IMO een veel groter probleem wbt. schijten!
quote:Op donderdag 16 september 2004 00:58 schreef Steijn het volgende:
Katten zijn kut.
Mijn vroegere hond nam katten van achteren.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn kat valt ook honden aanIs ie niet geweldig
![]()
En daar gaan we weer steeds het zelfde stompzinnige allang achter haalde argument.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:54 schreef Lexie het volgende:
Nee, het is de natuur van die katten om los te lopen.
Hij stond er nog niet toen ik mijn vorige bericht postte.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kun jij geen borden lezen?
Oh en jij gaat me vertellen dat mijn ogen niet goed zijn?! Ik zag die beesten dagelijks over de schutting klimmen en op mijn balkon schijten. Maar voor ik de lamellen en de deur open heb, zijn ze alweer weg. Want ze wisten donders goed wat ik met zou doen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:57 schreef kamagurka het volgende:
Maar goed dat ze op tijd weg zijn van zo'n psychopaatquote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh en jij gaat me vertellen dat mijn ogen niet goed zijn?! Ik zag die beesten dagelijks over de schutting klimmen en op mijn balkon schijten. Maar voor ik de lamellen en de deur open heb, zijn ze alweer weg. Want ze wisten donders goed wat ik met zou doen.
Weet je wat? Laat jouw kat een jaar lang op je balkon schijten waar het ook regent. Dan krijg je misschien hetzelfde effect als dat ik had (en weer ga krijgen) van alle 20 katten van de buurt. Praat geen poep want je weet absoluut niet waar je het over hebt. Katteneigenaren en hun schijnheilige pretentieuze ik-weet-alles-beter-mijn-kat-doet-geen-vlieg-kwaad gedrag... als ik wist van wie die beesten waren...
Voorspelling van de reacties:quote:Op donderdag 16 september 2004 15:14 schreef L-mo het volgende:
hmm, grappig topic...
Ik zal ook eens wat olie op het vuur gooien mijn mening geven.Iedereen heeft het recht om een huisdier te nemen. Ongeacht welke. Mensen hebben eigendommen. Huis, balkon, tuin, etc. Er zijn aangewezen plekken waar dieren hun behoefte kunnen doen. en anders kan je het altijd opruimen. Dieren kunnen soms instinctief reageren. Aanvallen soms dus. Dit is niet goed voor het dier dat aangevallen wordt. De eigenaar van de agressor is verantwoordelijk. Bij het recht om een huisdier te houden horen namelijk ook plichten en verantwoordelijkheden. Met hetzelfde argument als hier boven hebben dieren ook geen rechten om de eigendommen van mensen te betreden of te bevuilen. Als eigenaar en verzorgen van een dier heb je dus ook de plicht om dit te voorkomen of recht te zetten.
Voorspellende tegenreacties:quote:Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voorspelling van de reacties:
-Dat doet mijn kat niet.
-Zit niet zo te zeuren
-etc.
-psychopaat!
-ik ben vrijdenkend, dus laat mijn katten doen wat ze willen
quote:Op zondag 12 september 2004 17:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
kutfliepke
Dat is natuurlijk altijd het makkelijkste, gewoon iemand wat laten roepen en dan je er zelf achter scharen.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:30 schreef Jyrun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach laat toch, het is maar een belg, hij weet niet beter.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd het makkelijkste, gewoon iemand wat laten roepen en dan je er zelf achter scharen.
Geef eens een reden waarom hondenbelasting WEL redelijk is? en tegelijkertijd geen belasting voor katten?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:43 schreef kamagurka het volgende:
"wij betalen gemeenteblaaasting, en da's nieee eerlijk, wheeeeeeeee!!!"![]()
![]()
[afbeelding]
"gelukkig kunnen we op fok! over andere huisdieren zeiken, *snif"
Omdat honden voor veel meer overlast zorgen in de ogen van de meeste mensen...?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom hondenbelasting WEL redelijk is? en tegelijkertijd geen belasting voor katten?
En dus moet je belasting betalenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omdat honden voor veel meer overlast zorgen in de ogen van de meeste mensen...?
Hondenflatsen zijn nog altijd zo'n 6x groter en smeriger (want wel glijstront) dan kattenkeutels! Verder zijn honden in potentie gevaarlijke dieren. Ze kunnen een mens (en zeker kinderen) ernstig verwonden!
A) Dat geld wordt daar dus niet aan besteed, als het gebeurt is het maar een heel klein beetje.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:03 schreef L-mo het volgende:
Als een huisdier van openbare voorzieningen gebruik wil maken omdat dit thuis niet kan dan is belasting betalen terecht. De belasting gelden moeten dan wel voor dit doel gebruikt worden en de huisdieren moeten dan ook daadwerkelijk de voorzieningen gebruiken.
Jij gaat geld betalen om niet naar gezeik op Fok! te luisterenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
als die zeikerds hier voortaan hun bek houden wil ik best kattenbelasting betalen.
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Jyrun het volgende:
ik ben voor een verbod op Steijn.
Wat een helden he? Grote volwassen kerels die last hebben van dit:quote:Op donderdag 16 september 2004 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
lekkere principes heb jij spineless kattenhatertjeik wil best belasting betalen voor die harige, geklauwde monsters die jouw hele leven vergallen.
Hoe voelt dat nou, dat niemand je eigenlijk wil kennen?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:11 schreef Steijn het volgende:
Tsjakka, ik heb beet.
Ik ben liefhebber van nijlpaarden, maar die hou ik toch ook gewoon op mijn eigen terrein.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat een helden he? Grote volwassen kerels die last hebben van dit:
[afbeelding]
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat niemand je eigenlijk wil kennen?![]()
Tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van nijlpaarden, maar die hou ik toch ook gewoon op mijn eigen terrein.![]()
Maar honden zitten weer niet op het dak van je auto.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef cora4033 het volgende:
Deze foto heb ik zojuist vanuit mijn raam gemaakt, ik hoef er mijn huis nog niet voor uit![]()
Dat is geen kattenpoep maar van die fijne honden....
Mochten mensen zich afvragen waarom ze hondenbelasting betalen............daarom.
[afbeelding]
Ik heb geen hekel aan honden. Wel aan de meeste eigenaren wegens dit soort aso gedrag.
Nee, tenzij ik een brilletje nodig heb zit er niks op het dak van de auto's.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar honden zitten weer niet op het dak van je auto.
Nee, maar bij veel andere mensen wel. Bovendien halen katten volieres leeg en dat is ook niet fijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:48 schreef cora4033 het volgende:
Nee, tenzij ik een brilletje nodig heb zit er niks op het dak van de auto's.
Zelfs geen Steijnaans nijlpaard
Compleet niet voor rede vatbaar dus.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:01 schreef cora4033 het volgende:
[quote]Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, maar bij veel andere mensen wel. Bovendien halen katten bladiebla.
Wil je dan even een picture maken als je zo een nijlpaard boven op een auto ziet?
Wil ik graag aanschouwen![]()
Dit heeft niks met de hondenbelasting te maken, maar met een asociaal baasje. Dit soort problemen zouden wel beter opgelost kunnen worden als de gemeente de hondenbelasting zou gebruiken om bepaalde voorzieningen aan te leggen voor honden, maar ja dat doen ze simpelweg niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef cora4033 het volgende:
Deze foto heb ik zojuist vanuit mijn raam gemaakt, ik hoef er mijn huis nog niet voor uit![]()
Dat is geen kattenpoep maar van die fijne honden....
Mochten mensen zich afvragen waarom ze hondenbelasting betalen............daarom.
[afbeelding]
Ik heb geen hekel aan honden. Wel aan de meeste eigenaren wegens dit soort aso gedrag.
Het hele beest sowieso uitlaten is ze meestal een jaar na aanschaf al teveel moeite gewordenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:08 schreef cora4033 het volgende:
Die voorzieningen zijn er wel, maar ja dan moeten ze 100 meter verder lopen met Fikkie en dat is teveel moeite voor de gemiddelde hondenbezitter.
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:17 schreef OllieA het volgende:
google op:
hondenpoep: circa 15.600 resultaten
hondenbakvulling: 1 resultaat
kattenpoep: circa 351 resultaten
kattenbakvulling: circa 3020 resultaten
hondenbeten: circa 562 resultaten
kattenbeten: circa 25 resultaten
ook jij bent een zielepiet die niks beters te doen heeft dan te kijken naar andermans fouten.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Compleet niet voor rede vatbaar dus.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook jij bent een zielepiet die niks beters te doen heeft dan te kijken naar andermans fouten.
Hou nou eens op met stangen in allerlei topics waar mensen toch geen zin hebben om met je te praten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik haat geen dieren hoor. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt.
hear, hear!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hou nou eens op met stangen in allerlei topics waar mensen toch geen zin hebben om met je te praten.
a. nee maar dat zou wel moeten.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
A) Dat geld wordt daar dus niet aan besteed, als het gebeurt is het maar een heel klein beetje.
B) Dat zou dan dus ook voor katten moeten gelden, en nee zeg nou niet dat je kat altijd binnenzit. Er zijn ook mensen met een hond die moeten dokken, terwijl hun hond alleen poept op eigen grond (grote tuin, weiland, etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |