---quote:NIEUWE ENGINE, MEER INTERACTIE
Met 34 miljoen verkochte exemplaren is The Sims (plus alle add-ons) de beste verkochte PC spellenserie aller tijden! Echter, zeven uitbreidingen en vier jaar later, werd het zoetjesaan tijd voor een écht vervolg. Power Unlimited speelde als eerste in de Benelux bij EA inhouse met De Sims 2.
Will Wright, geestelijke vader van The Sims en brein achter spellen als SimCity, SimCity 2000, SimCity 4, SimCopter, SimEarth en SimAnt, is een veteraan. Maar ook hij had niet kunnen bedenken dat The Sims zo'n overweldigend succes zou worden.
Toen het eerste deel in 2000 uitkwam (wie herinnert zich nog de presentatie in het Big Brother Huis met BB-ster Ruud?), wist de pers eigenlijk niet zo goed wat men aan moest met dit gekke, levenssimulatie spel waarbij je virtuele bewoners van open poppenhuizen allerlei trivale maar ook compleet gestoorde dingen kon laten doen.
In vier jaar tijd is de The Sims echter een begrip geworden en doet 't qua bekendheid niet onder voor Pokémon, Pac-Man en Pong. Veel ontwikkelaars hebben getracht The Sims te imiteren maar niemand slaagde daar daadwerkelijk in. En met De Sims 2 ('The' is in Nederland en België definitief vervangend door 'De') leggen Maxis en EA de lat wederom hoog.
Als er nog iemand dacht de concurrentie aan te kunnen met de serie dan wordt die ijdele hoop met De Sims 2 voorgoed de nek omgedraaid.
EMOTIES & ANIMATIES
De Sims 2 is een aangename, fucked-up versie van The Sims alleen dam met een volledig 3D engine en meer interactie tussen de Sims onderling dan ooit.
Nu denk je dat een grafische oppoetsbeurt wel het minste is dat het spel nodig had, maar de nieuwe inhouse custom made engine is zó gedetailleerd... onwaarschijnlijk gewoon.
De balans is gelukkig niet te ver doorgeslagen naar realisme, waardoor de koddige, funny personages toch die cartoony uitstraling behouden.
Tegerlijkertijd hebben ze zoveel persoonlijkheid dat gezichtsuitdrukkingen even komisch als ontroerend werken. Emoties als lachen, huilen, verliefdheid, honger, vermoeidheid, verbazing, boosheid enzovoort, komen zo fijzinnig in beeld dat je al heel snel gehecht raakt aan de wonderbaarlijke gezinnetjes van De Sims 2.
De mooiste veer steek ik in het poepgaatje van de animaties van de Sims zelf. Dat is nog beter gedaan dan in menig third-person game!
Ook het in- en uitzoomen van de camera, alsmede het volledig 360 graden om z'n as draaien, tonen de grafische kunsten in alle glorie.
VRIJHEID, BLIJHEID
Het leuke is dat je ook in De Sims 2 weer alles kan doen wat je maar wilt. De Sims zijn deze keer een stuk slimmer geworden, waardoor ze zichzelf redelijk goed weten te redden met betrekking tot toiletbehoeften, eten en drinken, slapen en ga zo maar door (al zal menig Sim zo nu en dan de vloer onder pissen als je hem of haar niet op tijd naar de WC stuurt).
Het team achter De Sims 2 - dat uit ongeveer 125 man bestaat - is ongeveer een derde van hun tijd alleen maar bezig (geweest) met de A.I. De Sims kunnen dan ook veel meer en reageren gevarieerder op verschillende situaties. Situaties die je volgens een strakke missie na missie structuur mode kunt ontdekken, of gewoon in de Sandbox mode op je eigen gemak ervaart. In die mode kun je zelf een huis maken met daarin een gezin of je kiest een kant-en-klaar huis met inwoners.
Ik koos tijdens mijn speelsessie op een gegeven moment voor een alleenstaande vader met drie dochters. De vader was een beetje een ouwe sukkel, terwijl zijn dochters jong en onstuimig waren en van de geneugten van het leven wilden genieten. Op een gegeven moment stopte ik de vader in een kamer met een TV en een bank.
Met de Built mode haalde ik de deur eruit en wisselde deze in voor een muur. Vervolgens liet ik de meiden hun vriendinnen en vrienden bellen, en werd er een dampende zwembadparty met barbeque georganiseerd waarbij de Sims flink uit de band sprongen. Papa luisterde met zijn oor tegen de muur, keek paniekerig uit het raam en bonkte met zijn knuisten tegen de wand aan. Uiteraard ging het feestje gewoon door, werd er in het zwembad gekotst, vormden er zich koppeltjes... kortom, het was nog lang onrustig in de Simsbuurt.
DNA & OUDERDOM
Volkomen nieuw is het fenomeen ouder worden en generaties in deel 2. De Sims doorlopen nu daadwerkelijk een leven waarbij ze beginnen bij baby en van peuter, puber tot volwassenheid komen en tenslotte bejaard worden. Hierdoor zul je ook specifieke op leeftijdsafhankelijke behoeften en wensen moeten inspelen.
Ook kun je kindjes maken die genetisch kenmerken van vader en moeder Sim overnemen. En aangezien je zelf je Sims mag ontwerpen, kunnen daar bizarre wezentjes uit voorkomen.
Opvoeding en de huiselijke sfeer spelen eveneens een rol. Een asociaal gezin als The Osbournes levert lastige ontregelde kids op, terwijl een gezin waar alles pais en vree is, relatief gelukkigere kinderen voortbrengt (en wellicht bravere taferelen).
BODYSHOP
De Sims 2 Body Shop is een op zichzelf staande versie van het onderdeel 'Een Sim creëren', dat straks ook in De Sims 2 zit. En deze bodyshop kun je nu al downloaden!
Op dit moment zijn dus al duizenden en duizenden Sim-fans kleding en karakters aan het maken voor de aankomende game want met de Body Shop kun je zelf Sims maken en bepalen hoe ze eruitzien.
Als je je creatie in het spel introduceertm kun je zien hoe natuur en opvoeding (streng, losjes, lamlendig of absurd?) samen hun werk doen. De genetische eigenschappen (denk aan vorm neus, kleur ogen) die jij hebt gemaakt, worden ook doorgegeven aan kinderen en kleinkinderen.
Je kunt je eigen vreatie opslaan zodat vrienden ermee kunnen spelen of je exporteert de DNA-gegevens naar TheSims2.com, zodat iedereen ze kan zien. Daarnaast kun je kiezen uit 'Onderdelen Creëren', hierin kun als een echte Dr. Frankenstein bestaande Sims-onderdelen veranderen. Verander kapsels, huidskleur, oogkleur, kleding, en nog veel meer naar je eigen (verknipte?) smaak.
De BodyShop kun je van de Nederlandse of Internationale website downloaden...
MOVIE MAKER
Een andere, superleuke nieuwe feature - die de Sims Community ongetwijfeld nog populairder zal maken - is Moviemaker. Hiermee kun je zelf filmpjes maken, knippen, plakken, titels toevoegen en muziek onder je filmpjes plaatsen.
Ter illustratie; filmpje op onderstaande website is helemaal gemaakt door Sims 2 produces Lucy Bradshaw met de moviemaker, dus zonder externe software. http://thesims.ea.com/us/(...)the_sims2_091_hi.mov
VOORLOPIGE CONCLUSIE
Het is nog te vroeg om een definitief oordeel te geven over The Sims 2 maar het stemt positief dat EA de speler alle aspecten van de gameplay voorschotelt. Ben je een gamer die aan het handje genomen wil worden dan werk je de missies af. Wil je alleen maar vrij klooien en de meest absurde situaties creëren dan ga je voor de Sandbox mode. Creatievelingen kunnen meer dan ooit nieuwe kleding, voorwerpen, meubels, huizen én Sims ontwerpen (en DNA zorgt ervoor dat je virtuele genen op keer worden doorgegeven).
De gameplay lijkt dus schier oneindig en tegelijkertijd fris en funny, en dat is toch een hele prestatie.
---quote:NEDERLANDSE SIMS COMMUNITY
Nederland telt een fanatiek aantal Sims spelers en maar liefst 57.000 daarvan staan ingeschreven bij de Nederlandse Sims Community website van EA. Iedere maand komen daar nog honderden tot soms wel duizenden bij, vooral veel meiden en vrouwen.
Zo spraken we met Isabelle de Meyer, 14 jaar en vaste bezoeker van [url=http://www.thesims.eagames.nl]www.thesims.eagames.nl . "Dit is een leuke plek voor Simsfans. Je kunt er altijd met je vragen terecht en je vindt er de allerlaatste info over de nieuwe games.
Daarnaast leer je ook de leden beter kennen. Ik heb ook contact met leden buiten de site, op MSN... dat is meestal hartstikke gezellig!
Nu speel ik The Sims niet zo vaak meer omdat ik al zoveel over De Sims 2 heb gehoord én gezien en dan gaat je interesse minderen voor The Sims. Vroeger speelde ik het zowat elke dag, nu nog 2 á 3 keer per weel.
Ik verheug me echt op De Sims 2 want ik weet zeker dat ik daar weer maanden zoet mee gaan zijn!"
quote:IN GESPREK MET LUCY BRADSHAW: PRODUCER DE SIMS 2
PU: Wat is volgens jou de verklaring van het enorme succes van The Sims tot nu toe?
Lucy: Ten eerste is de game herkenbaar; het gaat over het leven zelf. Die toegankelijkheid heeft de deur opengezet voor een grote groep.
Ten tweede kan de game op vele manieren worden gespeeld.
Sommige spelers gaan de uitdaging net zo lang aan tot ze boven aan de carrièreladder staan of, in Superstar, de beroemste Sim zijn.
Andere spelers putten de albumfunctie helemaal uit om het verhaal van hun Sims op websites te zetten. Weer andere spelers zijn scheppers, die houden van het bouwelement of gebruiken de tools om eigen inhoud aan de game te geven.
Ten derde is het spelen van The Sims echt een unieke gedeelde ervaring. Je wilt niet weten hoe vaak ik gamers elkaar hoor vertellen wat huns Sims hebben gedaan. Ik zie ook vaak hele gezinnen een buurt spelen, waarin iedereen een apart huis heeft. Die mensen lachen zich helemaal slap als de Sims van hun broer of zus op bezoek komt in het huis van hun eigen Sim.
De fansites en websites over The Sims hebben uiteraard meegeholpen aan dit sociale aspect. Mensen treffen elkaar om over de inhoud van de game te praten. Het is voor ons ontzettend inspirerend om te zien wat de fans met de game hebben gedaan.
PU: Waarom vallen The Sims zo in de smaak bij vrouwen?
Lucy: Steeds meer meisjes zijn opgegroeid met een computer of game console maar ook als je nog niet veel games hebt gespeeld, levert The Sims je al snel plezier op. Naarmate games toegankelijker worden, meer dimensies hebben en sterker de nadruk leggen op ontwikkeling, open werelden en sociale contacten, zullen meer vrouwen (gaan) spelen.
PU: Wat zijn wua gameplay de grootste verbeteringen in de serie?
Lucy: De Aspiration-functie zorgt voor een geheel nieuwe benadering van spelen. Als je een Sim aanmaakt (of in de game laat opgroeien) geef je hem of haar een Aspiration mee: Romance, Family, Pupolarity, Fortune of Knowledge. Hiermee wordt grotendeels bepaald wat een Sim wil of juist waar hij bang voor is. Dat laat hij je zien in de interface; in het Aspiration-venster.
Voorzie je in de behoeften van je Sim, dan krijgt die niet alleen punten om te besteden maar leeft ook echt langer. Geef echter toe aan zijn angsten, en je Sim zal onder meer sporen van bezorgdheid en vertwijfeling vertonen.
Het mooie hiervan is dat de keuzes die je als speler maakt op het gebied van vervulde behoeften, de persoonlijkheid van je Sim en de herinneringen die hij heeft, allemaal van invloed zijn op wat ze willen. Dus de gameplay is niet eendimensionaal, die groeit naarmate je verder speelt. Om ervoor te zorgen dat je je daar meer mee bezig kunt houden, hebben we de Sims een stuk slimmer gemaakt, zodat ze beter voor zichzelf kunnen zorgen.
PU: Wat zou je willen zeggen tegen de hardcore-gamers die vinden dat The Sims alleen voor watjes en meisjes zijn?
Lucy: Volgens mij is het nog steeds een hele uitdaging om in de game te winnen, dat wil zeggen, de simulatie te "verslaan" en je Sim aan de top te krijgen. Eerlijk gezegd, als gamer en als gamemaker, heb ik het liefste games met meer dimensies, en The Sims 2 heeft die zeker.
PU: Waar zie je de Sims-franchise naar toe gaan in, zeg, tien jaar tijd?
Lucy: Tien jaar is erg lang. Ik denk eerder aan de komende paar jaar... Ik zou graag zien dat er meer contact komt, niet alleen tussen de Sims, maar tussen de spelers onderling. We hebben veel inspiratie geput uit de websites die helemaal aan The Sims zijn gewijd. Ik hoop dat er meer van die sites komen én meer nieuwe manieren waarop spelers hun ervaringen delen, zoals de Movie Maker.
Verder moeten we natuurlijk de A.I. van De Sims blijven verbeteren om ze nog geloofwaardiger te laten reageren op de speler.
PU: Heeft EA voor De Sims 2 ook zeven uitbreidingen op stapel staan?
Lucy: We gaan ér echt voor om The Sims 2 zo groot te maken als we maar kunnen. Er zijn nog zat ideeën over wat we kunnen doen met deze nieuwe engine en in het bijzonder de verschillende leeftijdsgroepen. Maar voorlopig gaan we nog aan de game zelf sleutelen en poetsen totdat je er steil van achterover slaat.
Kut is goedquote:Op zondag 12 september 2004 16:50 schreef Markster het volgende:
kut OP, duurt lang tot ie binnen is en layout verneukt helemaal. dus.
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspxquote:Op zondag 12 september 2004 16:50 schreef woutabest het volgende:
Waar kan je die test nou vinden om te kijken of je computer het trekt?
huilie stap van je inbel af danquote:Op zondag 12 september 2004 16:50 schreef Markster het volgende:
kut OP, duurt lang tot ie binnen is en layout verneukt helemaal. dus.
Ik heb ADSL, lieverd.quote:Op zondag 12 september 2004 16:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
huilie stap van je inbel af dan
Dank je, ben ik direct weer van de angst dat hij niet zou draaien verlost.quote:Op zondag 12 september 2004 16:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspx
Zet hem in de OP
Edit:
Done (Staat in het 2e gedeelte. Onderin!
stap af van het basis abbo dan .quote:Op zondag 12 september 2004 16:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb ADSL, lieverd.
lightquote:Op zondag 12 september 2004 16:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
stap af van het basis abbo dan .
Ja want met het premium account laad de pagina wel 0,000001 sec sneller!!!quote:Op zondag 12 september 2004 16:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
stap af van het basis abbo dan .
niet zo offtopic hequote:Op zondag 12 september 2004 17:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja want met het premium account laad de pagina wel 0,000001 sec sneller!!!![]()
Hier trouwens geen enkel probleem met de traagheid, gewoon basic adsl... Mooie startpost NFSU.
ik hoef nog maar 800 nbquote:Op zondag 12 september 2004 17:02 schreef Steve-O het volgende:
tering tis wel veel hoor 4 cd's![]()
Ik verveel me door het lange wachten totie binnen isquote:Op zondag 12 september 2004 17:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
niet zo offtopic he
Maar ik heb geen Light aboquote:Op zondag 12 september 2004 17:03 schreef Markster het volgende:
[..]
ik hoef nog maar 800 nb
Nee, grote voorraden + internet.quote:Op zondag 12 september 2004 17:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Jongens!! Geen Warez!
Maar ik denk dat als ie uit is dat hij gelijk wordt uitverkocht
Ja hoorquote:Op zondag 12 september 2004 17:07 schreef skiczukie het volgende:
Mag ik hier vragen wat men zo fantastisch aan dit spel vindt?
Je doet het goed hoor.quote:Op zondag 12 september 2004 17:00 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Even weer OT Steve
Als iemand anders deel 5 wilt openen. Zeg het me danDan kan ik al die 2 gedeeltes van de OP naar je toemailen
Hoef je niet te veel Copy/Pasten!
Staat ook een beetje lullig als ik alle delen open
Dat het lang leuk blijft. De variatie (was bij 1 nog redelijk ver te zoeken).quote:Op zondag 12 september 2004 17:09 schreef skiczukie het volgende:
Wat vinden jullie nou zo fantastisch aan dit spel? Of aan deel 1?
A het is/was orgineelquote:Op zondag 12 september 2004 17:09 schreef skiczukie het volgende:
Wat vinden jullie nou zo fantastisch aan dit spel? Of aan deel 1?
net LEGO!quote:Op zondag 12 september 2004 17:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat het lang leuk blijft. De variatie (was bij 1 nog redelijk ver te zoeken).
Huis bouwen en inrichten.
Nog eventjes op je tanden bijtenquote:Op zondag 12 september 2004 17:22 schreef Markster het volgende:
IK KAN NIET MEER WACHTEN VERDOMME!
quote:Op zondag 12 september 2004 17:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kunnen we die warez shit ff hier kappen
Jullie verneuken zo dit topic!
*troost Daeri*quote:Op zondag 12 september 2004 17:32 schreef daeri het volgende:
Ik wil.. sims... TWEEEEE...
Sorry, ik kan ook nauwelijks meer wachten, en dat wordt nog moeilijker omdat verscheidene mensen hem al spelen en downloaden enzo terwijl hij pas de 16e in de winkels ligt..
Aaaw..quote:Op zondag 12 september 2004 17:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
*troost Daeri*
Ik moet ook tot donderdag wachten
Anders wordt het vrijdag![]()
De 16e pasquote:Op zondag 12 september 2004 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
haal dat ding dan gewoon in de winkel, ze liggen eral
nee moppie, ik heb ze gisteren bij dixons in de handen gehadquote:Op zondag 12 september 2004 17:42 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
De 16e pas
dat zijn de demo'squote:Op zondag 12 september 2004 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
haal dat ding dan gewoon in de winkel, ze liggen eral
de demo dus..quote:Op zondag 12 september 2004 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee moppie, ik heb ze gisteren bij dixons in de handen gehad![]()
De demo dusquote:Op zondag 12 september 2004 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee moppie, ik heb ze gisteren bij dixons in de handen gehad![]()
niet dus, de demo heb ik wel in huisquote:Op zondag 12 september 2004 17:43 schreef daeri het volgende:
[..]
de demo dus..
Is Dixons wel eens eerder gebeurd dat een game veels te vroeg in de winkel lag hoorquote:Op zondag 12 september 2004 17:43 schreef Markster het volgende:
Denk je nou werkelijk dat ze al in de winkels liggen ?
dan zijn het lege doosjes en moet je hem van te voren bestellen en mag je het lege doosje (met de demo) mee naar huis nemenquote:Op zondag 12 september 2004 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
niet dus, de demo heb ik wel in huis
maar goed, laat maar en wacht lekker :')
Heeft Dixons al eerder geflikt. Die games liggen soms al veel eerder in het magazijn en dan is het natuurlijk mooier als je hem eerder dan de concurentie in de schappen hebt liggen. Maar het kan je boetes opleveren d8 ik.quote:Op zondag 12 september 2004 17:46 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik snap de winkels ook al niet meer.
Ze hebben The Sims 2 al in hun assortiment, maar ze moeten tot de 16e wachten
Echt dom eigenlijk.
Owja? Kan je daarvoor gestraft worden?quote:Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Heeft Dixons al eerder geflikt. Die games liggen soms al veel eerder in het magazijn en dan is het natuurlijk mooier als je hem eerder dan de concurentie in de schappen hebt liggen. Maar het kan je boetes opleveren d8 ik.
In de vakantie moest ik een dagje video banden inpakken. Stond erop de dozen van Harry Potter een sticker met een datum erop. Voor die datum mocht ie niet verkocht worden, het lijkt me dan ook dat er dan een boete opstaat als je het wel doet.quote:Op zondag 12 september 2004 17:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Owja? Kan je daarvoor gestraft worden?
zal morgen eens bellen met de winkel waar ik hem ga halen of ze hem willen reserveren voor me en dan vraag ik gelijk wel wanneer ik hem mag komen ophalen..quote:Op zondag 12 september 2004 17:57 schreef Rahl het volgende:
Bij bijna alle spellen word ie eerder dan de release verkocht hoor
Er is vast een datum waarvoor ze niet mogen leveren. Anders krijg je oneerlijk concurentie tussen de winkels lijkt me.quote:Op zondag 12 september 2004 18:00 schreef woutabest het volgende:
Zal wel wat geld opleveren als ze inderdaad bij elke winkel ineens een boete gaan opleggen.
hij liegt!quote:Op zondag 12 september 2004 18:19 schreef woutabest het volgende:
Je zult gewoon echt zien dat dit verschrikkelijk gehypte spel niks is als je het 2 weken speelt.
Zou niet de eerste keer zijn.
niet meer van die enge dingen zeggen okay?quote:Op zondag 12 september 2004 18:20 schreef woutabest het volgende:
[..]
snelle reactie.
quote:Op zondag 12 september 2004 18:21 schreef daeri het volgende:
[..]
niet meer van die enge dingen zeggen okay?![]()
bron: http://www.the-sims-2.com/quote:Release Date : Sept 14 or Sept 17 ?? What is it?
Well there has been confusion of the release date of the next generation of computer gaming, what am I babbling on about, well the Sims 2, it could be coming out EARLIER. Could EA be going ill, normally they delay not move forward.
Well game retailers are starting to say the release date is on the 14th not the 17th now this could be specualtion anyway enough of my rant here is somebody elses, infact MayerRocks from the BBS:
<i>It is becoming more and more apparent that as the official release date of September 17th nears, fans are becoming more and more excited by the prospect of a reported release date of September 14th.
There is a number of factors that could be a reason for all the confusion.
Primarily, I believe that Game Shops (GameStop, Electronics Botique, etc) are comfortable releasing a game on Tuesday (when almost all games come out). Maxis was aiming for a Friday release, but that might have fallen on deaf corporate ears and the websites and outlet stores are reporting a Tuesday release.
All accross the country today the stores are recieving (or will by Saturday) their copies of TheSims 2 to put out. The stores will release the game on the date given to them by their corporate offices - which may indeed be September 14th, and not the 17th.
If this happens, a mass frenzie will occur nation-wide as stores who were waiting until the 17th start putting their copies out. It is a $5,000/per copy fine for a copy sold before the release date, but if it can't be singled down to a few individual stores, the game stores selling TS2 will be forced to release early or face lost sales.
A similar event occured when Maxis released the SimCity 4: Rush Hour EP. Some stores began selling it on Tuesday (it had a Friday release). Stores that wern't requested a reciept of sale from a sister store before they would sell before the release date (and I couldn't get my copy) even though stores on the East Coast had already begun selling. It wasn't until I went back the next day that they had released it (after their offices told them to).
I want to prepare you to expect a little bit of confusion next week. The game may very well break store shelves on the 14th, but it may not happen everywhere. If that does happen, please be patient if you're not able to secure a copy on Tuesday, and keep in mind that by next Friday, we'll all have a copy.
kewl... zal ik echt nodig hebben...quote:Op zondag 12 september 2004 18:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Misschien ligt hij dinsdag al in de winkel:
[..]
bron: http://www.the-sims-2.com/
Is voor de consoles.quote:Op zondag 12 september 2004 18:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Iemand trouwens al eens van de Urbz gehoord
[afbeelding]
Is dat alweer de nieuwe opvolger ofzo?
Ja makkelijk, maar met hedendaagse games draait het niet alleen meer om je videokaart maar dus ook om je processor en ram geheugen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
En ik ben dus van plan om een Geforce FX5950 Ultra te kopen voor een belachelijke goedkope prijs. Dat zal wel een succes zijn om het spel op te draaien?
Wat houd dat dan in?quote:Op zondag 12 september 2004 18:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Er is wel een sandbox mode dacht ik...
Zandbak mode is dat je zelf kan bouwen zonder doel enzv enzv enzv. Dus gewoon maak er wat van, maar dat was The Sims volgens mij altijd al.quote:Op zondag 12 september 2004 18:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wat houd dat dan in?
Hoezo ?quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef Hare het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen of het toch mogelijk is om iemand te slaan ofzo?
surgery voor dummiesquote:Op zondag 12 september 2004 18:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Sandbox mode is ook zonder geld dacht ik.
En waar is dit mannetje in hemelsnaam mee bezig?
[afbeelding]
Ik zie wel meer screenshots buiten de normale woonsituaties om. Kun je nu ook met je Sim mee naar het werk ofzo?
Die onderzoekt de lijken waar iemand aan is overleden!quote:Op zondag 12 september 2004 18:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Sandbox mode is ook zonder geld dacht ik.
En waar is dit mannetje in hemelsnaam mee bezig?
[afbeelding]
Ik zie wel meer screenshots buiten de normale woonsituaties om. Kun je nu ook met je Sim mee naar het werk ofzo?
je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 12 september 2004 19:03 schreef Markster het volgende:
Ik weet het perfecte middel tegen downloaden, gewoon je games 4-10 cd's maken![]()
What?quote:Op zondag 12 september 2004 19:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wat ook is leuk lijkt, is dat je moorden kan plegen
Zijn ziektes ook erfelijk?quote:Op zondag 12 september 2004 18:59 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Die onderzoekt de lijken waar iemand aan is overleden!
Huh? Kon toch niet?quote:Op zondag 12 september 2004 19:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hopenlijkquote:Op zondag 12 september 2004 19:58 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Zijn ziektes ook erfelijk?
En de cijfers zijn?quote:Op zondag 12 september 2004 20:18 schreef Georges het volgende:
Het spel krijgt hoge scores trouwens van 2 van de grootste game sites die er zijn. (IGN en Gamespy).
5 uit 5 sterren van gamespy en editor's choice awardquote:Op zondag 12 september 2004 20:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
En de cijfers zijn?
Een 9.4quote:Op zondag 12 september 2004 20:47 schreef Georges het volgende:
[..]
5 uit 5 sterren van gamespy en editor's choice award
IGN geeft 94
Klopt, ik ga dus niet alleen een videokaart kopen, maar ook een nieuw moederbord, voeding, geheugen en processor. En dat allemaal voor één game (nee geintje, eingelijk om alles sneller te maken).quote:Op zondag 12 september 2004 18:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja makkelijk, maar met hedendaagse games draait het niet alleen meer om je videokaart maar dus ook om je processor en ram geheugen.
Thursday will do..quote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef Drakul het volgende:
*gaat mee in de hype"![]()
Is it friday yet?![]()
Hoe?quote:Op zondag 12 september 2004 19:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
1. Kinderen laten verzuipen in een zwembad zonder trapquote:Op zondag 12 september 2004 21:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe?
Tell me!!!
Vuurpijlen op ze af sturenquote:Op zondag 12 september 2004 21:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
1. Kinderen laten verzuipen in een zwembad zonder trap
2. Kinderen plaatsen in een ruimte waar ze niet uit kunnen
Die kende ik nog nietquote:Op zondag 12 september 2004 22:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vuurpijlen op ze af sturen![]()
Waarom alleen kinderen vermoorden?quote:Op zondag 12 september 2004 21:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
1. Kinderen laten verzuipen in een zwembad zonder trap
2. Kinderen plaatsen in een ruimte waar ze niet uit kunnen
Je steekt zo'n vuurpijl af in de huiskamer, gebruikt de cheat om de vuurpijl te kopen (alsie al bijna landt) en zet m bij het kind neer.quote:Op zondag 12 september 2004 22:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Zo, jij bent evil! Is het trouwens nog gelukt met de Body Shop?quote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je steekt zo'n vuurpijl af in de huiskamer, gebruikt de cheat om de vuurpijl te kopen (alsie al bijna landt) en zet m bij het kind neer.![]()
'Beetje dom'quote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
*tvp
Downloaden...
Kopen.. en de bodyshop kun je downloaden.. (gewoon van de sims site)quote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
*tvp
Downloaden...
En dan te bedenken dak in een kinderdagverblijf werkquote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo, jij bent evil! Is het trouwens nog gelukt met de Body Shop?
Ik ben erg dol op m'n nichtje van 10 maanden.. ik stuur haar dus niet naar jouw kinderdagverblijfquote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan te bedenken dak in een kinderdagverblijf werk![]()
Nee kep de Body Shop niet gedownload, hij zit al bij het spel zelf en ik heb bovendien geen fotoshop, en met paint word het niks![]()
Ik zou de demo anders maar es gewoon proberen...quote:Op zondag 12 september 2004 23:58 schreef Elocyp het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig id of het toch zou kunnen werken?
En die is waar te downloaden?quote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zou de demo anders maar es gewoon proberen...
Te halen bij de lokale Dixons-store of je moet even wat langer wachten...quote:Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En die is waar te downloaden?
Is dat niet gewoon datzelfde ding als wat ze bij de Intertoys hebben? Die filmpjes enzo.quote:Op maandag 13 september 2004 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Te halen bij de lokale Dixons-store of je moet even wat langer wachten...
totdat ie op de site komt te staan.
Die van de Intertoys iig wel. (ligt hier naast me)quote:Op maandag 13 september 2004 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
Er is en komt geen demo van de Sims. de Cd die je in de winkels kan halen, bevat alleen wat filmpjes en plaatjes, volgens mij.
Het zijn de minimale systeemeisen, dus dat lukt wel dan. Ik was zelfs goed genoeg voor Doom 3, maar die liep ook niet altijd lekker, terwijl ik wel een prima systeem heb (PIV 2.4, 1Gig Ram, Ati 9700 non-pro).quote:Op maandag 13 september 2004 07:36 schreef RayMania het volgende:
Heb ook ff getest met die Adviser, en ik kom er makkelijk overheen (niet gedacht).
Dus dat is weer goed nieuws.
Keek ook ff voor de gein naar Doom 3, hmm....daar moet je wel een mega PC voor hebben zeg..
zou dat het dan zijn?quote:Op zondag 12 september 2004 19:03 schreef Markster het volgende:
Ik weet het perfecte middel tegen downloaden, gewoon je games 4-10 cd's maken![]()
Garpje? Doe eens lezenquote:Op maandag 13 september 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn de systeemeisen eigenlijk?
Ik lees het ook oppervlakkig... maar sowieso kan ik me beter inleven wanneer ik er zelf voor zit..quote:Op maandag 13 september 2004 09:19 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik wil deze forum niet meer lezen!!!Ik ben bang dat ik het spel straks niet meer leuk vind doordat ik er al teveel over weet
![]()
Ik heb altijd liever het origineel...quote:Op maandag 13 september 2004 09:39 schreef smash789 het volgende:
Wat nou nog 3 dagen? Je gaat toch niet 3 dagen wachten en dan 50-60 euro neertellen, als je 'm gewoon gratis kunt downloaden VANDAAG???
quote:Op maandag 13 september 2004 09:39 schreef smash789 het volgende:
Wat nou nog 3 dagen? Je gaat toch niet 3 dagen wachten en dan 50-60 euro neertellen, als je 'm gewoon gratis kunt downloaden VANDAAG???
Ik ook ja. Ik wil niet zeggen dat ik nooit download, maar als ik een spel echt leuk vindt wil ik altijd een originele hebben.quote:Op maandag 13 september 2004 09:50 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik heb altijd liever het origineel...
het verschil is dat als iedereen zo makkelijk gaat denk zoals jij dat doet dat er dan geen spellen meer te koop of te downloaden zijnquote:Op maandag 13 september 2004 09:56 schreef smash789 het volgende:
Origineel of een download... Was is het verschil? Ja, 60 euro. Geef mij dan de download maarDaar zit meteen een handleiding in PDF formaat bij en de CD hoesjes.
Groot verschil. De moeite, gezeik dat die spellen niet werken, zoeken naar serials etc.... gekloot dus. Originele exemplaar scheelt me een hoop irritaties... en staat mooi op de plankquote:Op maandag 13 september 2004 09:56 schreef smash789 het volgende:
Origineel of een download... Was is het verschil? Ja, 60 euro. Geef mij dan de download maarDaar zit meteen een handleiding in PDF formaat bij en de CD hoesjes.
Ja, ok ,dat is ook wel zo, maar het is meer een protest van ons tegen de te hoge prijzen van gamez.quote:Op maandag 13 september 2004 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
het verschil is dat als iedereen zo makkelijk gaat denk zoals jij dat doet dat er dan geen spellen meer te koop of te downloaden zijn
Vind je het duur dan?quote:Op maandag 13 september 2004 09:59 schreef mrkanarie het volgende:
Ja, ok ,dat is ook wel zo, maar het is meer een protest van ons tegen de te hoge prijzen van gamez.
ik heb hem nu besteld voor 40 euro, dat vind ik helemaal niet duur eigenlijk...quote:Op maandag 13 september 2004 09:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja, ok ,dat is ook wel zo, maar het is meer een protest van ons tegen de te hoge prijzen van gamez.
Via internet?quote:Op maandag 13 september 2004 10:02 schreef Tain het volgende:
ik heb hem nu besteld voor 40 euro, dat vind ik helemaal niet duur eigenlijk...
ja die aanbieding van de FRS, 3 halen 2 betalen. Maar normaal bestel ik bij play.com en dan zijn ze ongeveer 48 euro omgerekendquote:Op maandag 13 september 2004 10:02 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Via internet?
Ow, okay... jammer dat er niet al add-ons zijn van sims2.. had ik wat aan de FRS deal gehadquote:Op maandag 13 september 2004 10:03 schreef Tain het volgende:
ja die aanbieding van de FRS, 3 halen 2 betalen. Maar normaal bestel ik bij play.com en dan zijn ze ongeveer 48 euro omgerekend
Nee neequote:Op maandag 13 september 2004 09:58 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Groot verschil. De moeite, gezeik dat die spellen niet werken, zoeken naar serials etc.... gekloot dus. Originele exemplaar scheelt me een hoop irritaties... en staat mooi op de plank
Daar ben ik het wel mee eens! kom op met die screensquote:Op maandag 13 september 2004 10:03 schreef Elvi het volgende:
Post liever wat screenshots van het spel!![]()
als je nagaat dat pc spellen 4 jaar terug nog 100 gulden waren....toen een maandje of 2 45 euro...toen hebben ze er maar 50 van gemaakt....en nu vervolgens 60.....ja dat is veel jah...quote:Op maandag 13 september 2004 10:00 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Vind je het duur dan?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen als je het omrekent naar het aantal uur dat je met zo'n spel vermaakt bent. Het is vrij duurzaam en dan vind ik het ook niet zo gek dat je er wat voor betaalt. Een rondje karten vind ik duurder.
Van de andere kant, kijk in die hele periode daarvoor.quote:Op maandag 13 september 2004 10:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je nagaat dat pc spellen 4 jaar terug nog 100 gulden waren....toen een maandje of 2 45 euro...toen hebben ze er maar 50 van gemaakt....en nu vervolgens 60.....ja dat is veel jah...
My point exactly...quote:Op maandag 13 september 2004 10:41 schreef Fliepke het volgende:
Daarnaast, hoe lang denken jullie the sims 2 te spelen, ik denk de meeste toch wel meer als 30 uur, als je dan even telt ben je maar 2 euro per uur kwijt. Daar kun je geen dvd voor huren, geen uurtje voor naar de kroeg, en de bios kom je er ook niet voor in.
ONZIN! De meest briljante/originele games worden vaak door juist hele kleine developerteams gemaakt. Ennuh, EA kan MAKKELIJK The Sims 2 voor heel weinig geld verkopen. Denk na man, EA is de grootste uitgever die er is. Ze hebben al ongelooflijk veel geld verdiend met The Sims 1, en ze hebben al ongelooflijk veel tienermeisjes opgelicht met die fucking dure 'expansion packs', die eigenlijk niks voorstellen, maar waar wel enorm veel geld voor wordt gevraagd. EA verdient ook ongelooflijk veel geld met alle andere succestitels die ze hebben. En toch het lef hebben om de prijzen alleen maar te verhogen.quote:Op maandag 13 september 2004 10:39 schreef Retuobak het volgende:
Ja 15 euro voor een game rekenen.
Games maken wordt al steeds minder rendabel, je moet echt al absurde hoeveelheden afzetten om een winstje te maken, dan gaan ze niet ineens de prijzen omlaag gooien. Ik zie graag nog kwaliteitsgames, en daarom koop ik die ook. Ben jij daar toe niet bereid, dan speel je ze ook maar fijn niet.
Dan moet je wel even de juiste analogie gebruiken:quote:Op maandag 13 september 2004 10:57 schreef smash789 het volgende:
Heel simpel, stel je voor, er is een gezellig terrasje van een café. Bier in dit café kost 3 euro. 10m van het terras af wordt constant gratis bier weggegeven. Stel dat er totaal geen controle is op je consumptie, dan loop je toch effe heen en weer en drink je de hele tijd gratis bier?
EA biedt je een DIENST aan! Het is dus niet zo dat je RECHT hebt op games. Ze mogen zelf weten hoeveel geld ze ervoor vragen. Als vroegen ze er 200 euro voor, het geef jou nog niet het recht om te STELEN. Want dat doe je!quote:Op maandag 13 september 2004 10:06 schreef smash789 het volgende:
En 60 vind ik ACHTERLIJK, STRONTACHTERLIJK veel geld voor een spelletje, vandaar dat ik 'm download. FUCK EA! Wat denken ze nou, dat ik zoveel geld ga neerleggen voor een spel? Nee, maak er eens 15-20 euro van. Dan koop ik 'm wel.
Jij wel, ik niet...quote:Op maandag 13 september 2004 10:57 schreef smash789 het volgende:
Heel simpel, stel je voor, er is een gezellig terrasje van een café. Bier in dit café kost 3 euro. 10m van het terras af wordt constant gratis bier weggegeven. Stel dat er totaal geen controle is op je consumptie, dan loop je toch effe heen en weer en drink je de hele tijd gratis bier?
Al jouw software is 100% legaal, neem ik aan?quote:Op maandag 13 september 2004 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EA biedt je een DIENST aan! Het is dus niet zo dat je RECHT hebt op games. Ze mogen zelf weten hoeveel geld ze ervoor vragen. Als vroegen ze er 200 euro voor, het geef jou nog niet het recht om te STELEN. Want dat doe je!
En nou optiefen met die klote warez!
Toevallig wel, maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op maandag 13 september 2004 11:09 schreef smash789 het volgende:
Al jouw software is 100% legaal, neem ik aan?
Ja, 3 euro is belachelijk veel. Voor 1 euro zou ik het gewoon kopen. 1,50 misschien ook nog.quote:Op maandag 13 september 2004 11:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dan moet je wel even de juiste analogie gebruiken:
het gratis bier dat weggegeven wordt, wordt gejat uit de kroeg waar je op het terrasje zit, en dat weet je ook... Loop je dan nog steeds heen en weer voor gratis bier?
En als je ¤ 60.000 voor een BMW te duur vindt jat je die ook maar? Ja, als hij nu ¤ 20.000 was. Zielig goedpraten van crimineel gedrag.quote:Op maandag 13 september 2004 11:11 schreef smash789 het volgende:
Ja, 3 euro is belachelijk veel. Voor 1 euro zou ik het gewoon kopen. 1,50 misschien ook nog.
Ik geloof er geen ruk vanquote:Op maandag 13 september 2004 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar daar hebben we het nu niet over.
Als iemand mij 'm aanbiedt voor 20.000 en ik krijg er verder totaal geen problemen mee, dan koop ik 'm natuurlijk! Dat zou bijna iedereen doen.quote:Op maandag 13 september 2004 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als je ¤ 60.000 voor een BMW te duur vindt jat je die ook maar? Ja, als hij nu ¤ 20.000 was. Zielig goedpraten van crimineel gedrag.
Jouw probleem.quote:Op maandag 13 september 2004 11:14 schreef smash789 het volgende:
Ik geloof er geen ruk van
Ben je miljonair ofzo? Of ben je gewoon een computerleek?
quote:Op maandag 13 september 2004 11:17 schreef smash789 het volgende:
Terwijl deze discussie doorgaat heb ik net weer een DVDtje gebrand met daarop een programma wat $549 kost.
Gefeliciteerd...quote:Op maandag 13 september 2004 11:17 schreef smash789 het volgende:
Terwijl deze discussie doorgaat heb ik net weer een DVDtje gebrand met daarop een programma wat $549 kost.
Stoer! Wauw, ik kijk nu echt tegen je op! Jij bent echt DE man!quote:Op maandag 13 september 2004 11:17 schreef smash789 het volgende:
Mij zul je daar echt nooit over horen klagen hoor. Wat lul je nou?quote:Op maandag 13 september 2004 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
En maar zeiken dat er zo weinig kwaliteitsgames op de PC uitkomen.
Heerlijk dit, wij zijn kinderachtig omdat we ervoor kiezen om onze software niet te stelen maar eerlijk in de winkel te kopen en daarbij de makers te ondersteunen? Wat ben jij een kneus zeg. Zo zielig kom ik ze niet vaak tegen.quote:Op maandag 13 september 2004 11:22 schreef smash789 het volgende:
Kinderachtige mensen hier
quote:Op maandag 13 september 2004 11:22 schreef smash789 het volgende:
Kinderachtige mensen hier
Het bespaart je misschien wat geld, maar ik haal er geen voldoening uit. Ik vind het leuker om gewoon iets in de winkel te kopen en het origineel te hebben. Zo is dat met m'n cd's ook.. vind er geen ruk aan om 300 mp3s op 1 cd te hebben...quote:Jullie snappen toch ook wel wat ik bedoel? Het is makkelijker om effe te downloaden en toch nooit gesnapt te worden, dan $549 uit te geven aan een programma wat je misschien 1x bekijkt. Da's het hele punt.
Moet ik je alles uitleggen ofzo?quote:Op maandag 13 september 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk dit, wij zijn kinderachtig omdat we ervoor kiezen om onze software niet te stelen maar eerlijk in de winkel te kopen en daarbij de makers te ondersteunen? Wat ben jij een kneus zeg. Zo zielig kom ik ze niet vaak tegen.![]()
Je loopt onder een groep anti-download mensen te patsen dat je net een gedownload programma hebt gebrand.... Wat voor reactie had je verwacht?quote:Op maandag 13 september 2004 11:26 schreef smash789 het volgende:
Ik vind die 3-4 reacties boven mijn 'kinderachtig-opmerking' kinderachtig, niet dat jullie software kopen. Begrijpend lezen, basisschool.
Nog even voor smash789quote:Op zondag 12 september 2004 17:59 schreef CartWOman het volgende:
En vanaf nu ook geen download-gezemel meer. We blijven niet bezig; het levert per direct een ban op.
Ik vind de Sims eigenlijk net als met de Barbies spelen vroegerquote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt wel boodschappen gaan doen blijkbaarzag ik op een screenshot (simszone.de). Die site vond ik trouwens best wel nuttig, in specials hebben ze allerlei onderwerpen behandeld met bijbehorende screens.
http://www.simszone.de/simszone/specials/sims2special/
Hehe ja, beetje wel. Vind het meer een poppenhuis ideequote:Op maandag 13 september 2004 11:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik vind de Sims eigenlijk net als met de Barbies spelen vroeger
Mijn Barbiewereld was anders levensechtquote:Op maandag 13 september 2004 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Hehe ja, beetje wel. Vind het meer een poppenhuis idee
Dat wist ik nog niet! Gaafquote:Op maandag 13 september 2004 12:05 schreef Elvi het volgende:
Spookverhaal
Ik baal eerder dat ik dus donderdag het spel ga halen en 's avonds moet werken.. dus het niet kan spelenquote:Op maandag 13 september 2004 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik vrees het ergste voor mijn vrije vrijdag 17 september![]()
Als ik donderdag terug kom van school, onderweg stoppen bij de Dynabyte, tot diep in de nacht simmen want heb altijd vrij op vrijdag. En zaterdag ben ik ook al vrij
Perfect![]()
Nja, kun je het doosje al grondig bekijken en de handleiding lezen zodra je thuis komtquote:Op maandag 13 september 2004 12:50 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik baal eerder dat ik dus donderdag het spel ga halen en 's avonds moet werken.. dus het niet kan spelen
Of gewoon m'n werk bellen en zeggen dat ik voor m'n Sims moet zorgenquote:Op maandag 13 september 2004 12:54 schreef Kuukske het volgende:
Nja, kun je het doosje al grondig bekijken en de handleiding lezen zodra je thuis komt
Dat doe ik altijdquote:Op maandag 13 september 2004 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja, kun je het doosje al grondig bekijken en de handleiding lezen zodra je thuis komt
Hehe, ja daar krijg je vast en zeker een vrije avond voorquote:Op maandag 13 september 2004 12:56 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Of gewoon m'n werk bellen en zeggen dat ik voor m'n Sims moet zorgen
En je bent al 20?quote:Op maandag 13 september 2004 12:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat doe ik altijdMn pa installeert The Sims altijd voor me (bij mij gaat het altijd mis...
![]()
)
Ja hallo, tast m'n mannelijkheid eens niet zo aan.quote:Op maandag 13 september 2004 11:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
21quote:Op maandag 13 september 2004 13:12 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
En je bent al 20?![]()
Doe je toch wat verkeerds als het elke keer fout gaat. Zoveel kan je volgens mij ook niet fout doen![]()
Met GI Joe danquote:Op maandag 13 september 2004 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, tast m'n mannelijkheid eens niet zo aan.
Meer met de gedachten dat ik de poppen in de fik steek en met een katapult lanceer bij de overburen...quote:Op maandag 13 september 2004 11:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Mijn GI Joe's hadden echt geen relaties met elkaar hoorquote:Op maandag 13 september 2004 13:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met GI Joe dan![]()
Je moet natuurlijk wel lief zijn voor je computer...quote:Op maandag 13 september 2004 13:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
21![]()
Nah thats my luck... t gaat nooit goed totdat iemand anders erbij komt...![]()
Vrouwen hebben nooit geduldquote:Op maandag 13 september 2004 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel lief zijn voor je computer...
das idd een wel erg zieke gedachte..quote:Op maandag 13 september 2004 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn GI Joe's hadden echt geen relaties met elkaar hoor
Ook geen vriendschappelijke?quote:Op maandag 13 september 2004 13:37 schreef Tijn het volgende:
Mijn GI Joe's hadden echt geen relaties met elkaar hoor
je kunt dan gewoon het boekje van het spel lezen .quote:Op maandag 13 september 2004 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Tijdens de installatie kun je schijnbaar Memory spelenwel leuk, verveel me altijd tijdens de installatie van een spel
Ja, dat is waarquote:Op maandag 13 september 2004 14:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
je kunt dan gewoon het boekje van het spel lezen .
handleidingen lezenquote:Op maandag 13 september 2004 14:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
je kunt dan gewoon het boekje van het spel lezen .
Ow dat vind ik altijd wel leuk, maar niet tijdens het spelen of voordat ik gespeeld hebt. Ik doe dat vaak in de late uurtjesquote:Op maandag 13 september 2004 14:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
handleidingen lezen
dom dom dom dom..quote:Op maandag 13 september 2004 15:30 schreef Aeroxie het volgende:
JAAAAAAAA Heb hem binnenDadenlijk spelen
Waarom dom? Mijn oom werkt bij de Dixons en ze hebben ze vanmiddag binnen gekregen alleen ze mogen pas de 17de in de winkels komen te liggen. Mijn pa heeft er al een voor me mee genomen. Dus wat nou domquote:Op maandag 13 september 2004 15:31 schreef daeri het volgende:
[..]
dom dom dom dom..![]()
Nee, ik ging er even vanuit dat je hem gedownload had, omdat de meeste mensen hem pas donderdag kunnen krijgen..quote:Op maandag 13 september 2004 15:39 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Waarom dom? Mijn oom werkt bij de Dixons en ze hebben ze vanmiddag binnen gekregen alleen ze mogen pas de 17de in de winkels komen te liggen. Mijn pa heeft er al een voor me mee genomen. Dus wat nou dom![]()
Chantagequote:Op maandag 13 september 2004 15:45 schreef Qarinx het volgende:
Wat als ik die mensen van de Dixons eens lief aan ga kijken... misschien dat ik hem dan alvast mag kopen!
Ik zeg gewoon: of ik koop hem vandaag bij jullei of over 3 dagen bij uw buurman, de Mediamarkt...
Zeg... als ik the Sims nu had, dan zat ik niet op fok hoor!quote:Op maandag 13 september 2004 15:45 schreef Aeroxie het volgende:
Chantage
Zit nog tot 6 uur opstage, daarna kan ik pas spelen.quote:Op maandag 13 september 2004 15:49 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Zeg... als ik the Sims nu had, dan zat ik niet op fok hoor!
Ik hoop het ook! Ik heb daar ook gepreorderd. Maar ik had daar ook eens een cd gepreorderd en die kwam de dag voor de releasedatum binnen dus volgens mij zit dat wel goedquote:Op maandag 13 september 2004 15:39 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoop dat bol.com hem ook echt 1 dag voor de releasve verzend zodat ik hem echt op de releasedag heb
Of we versieren even zo'n medewerker daar... one-day-sims-stand ofzo..quote:Op maandag 13 september 2004 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Had ik maar een oom bij de Dixons
Hmmquote:Op maandag 13 september 2004 15:54 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Of we versieren even zo'n medewerker daar... one-day-sims-stand ofzo..
ja als ik de handleiding ga lezen krijg ik altijd onwijze zin om te gaan spelenquote:Op maandag 13 september 2004 15:09 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ow dat vind ik altijd wel leuk, maar niet tijdens het spelen of voordat ik gespeeld hebt. Ik doe dat vaak in de late uurtjes![]()
Je icoontjequote:Op maandag 13 september 2004 16:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja als ik de handleiding ga lezen krijg ik altijd onwijze zin om te gaan spelen![]()
Misschien is dat wel nodig om mensen er van bewust te maken dat het nog steeds wel een spel blijft...quote:Op maandag 13 september 2004 16:25 schreef Zebraman het volgende:
ik vind het wel verontrustend dat er zo maar groene babies in het spel voorkomen:
[afbeelding]
Echt pedagogisch verantwoord is dat niet; dadelijk denkt iedereen dat het cool is om groen en een alien te zijn.
SIMS 2?quote:Op maandag 13 september 2004 17:40 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb hem net gekocht bij de Bart Smit. Daar liggen ze volop. Ik had er nog naar gevraagd. Ze hadden opdracht gehad van het hoofdkantoor om ze te gaan verkopen.
* Mad-Eleine hoopt niet dat dit een practical joke is...quote:Op maandag 13 september 2004 17:40 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb hem net gekocht bij de Bart Smit. Daar liggen ze volop. Ik had er nog naar gevraagd. Ze hadden opdracht gehad van het hoofdkantoor om ze te gaan verkopen.
Bart Smit heeft hem echt nog niet..!quote:Op maandag 13 september 2004 18:01 schreef daeri het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE :| ik moet em ook hebben?! AARG..
maar maar.. die andere mensen dan...?quote:Op maandag 13 september 2004 18:02 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bart Smit heeft hem echt nog niet..!
Ik stond daar net voor de kat z'n ..
Die lopen ons gewoon lekker te maken..quote:Op maandag 13 september 2004 18:04 schreef daeri het volgende:
maar maar.. die andere mensen dan...?
AARgg,, ik was al door de kamer aan het stuiteren omdat het net 6 uur was enzo....quote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Die lopen ons gewoon lekker te maken..
Of hij moet ff een foto plaatsen van de 4 originele cds en het hoesje... + aankoopbewijs
Ik had het gelukkig nog net optijd door vanmiddag bij de bart smitquote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Mister_T het volgende:
Ik net naar de winkels, ik zag hem staan! Ik helemaal blij en pak het hoesje uit de schappen.
Is het het demo hoesje
quote:Op maandag 13 september 2004 18:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig nog net optijd door vanmiddag bij de bart smit
omdat ie illegaal is!quote:Op maandag 13 september 2004 18:17 schreef Steve-O het volgende:
waarom reboot mijn pc elke keer als ik dat spel wil opstarten!
om te laten zien dat ik precies het zlefde had als die andere gast... alleen laat hij iedereen rennen naar de bart smit voor jan lul!quote:Op maandag 13 september 2004 18:17 schreef daeri het volgende:
[..]Je quote je zelf...
![]()
erg goede reden..quote:Op maandag 13 september 2004 18:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
omdat ie illegaal is!![]()
Doe ik zo wel ff.quote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Die lopen ons gewoon lekker te maken..
Of hij moet ff een foto plaatsen van de 4 originele cds en het hoesje... + aankoopbewijs
Wat doe je nog op fok dan als je ook the sims kan doen..?quote:Op maandag 13 september 2004 18:19 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Doe ik zo wel ff.![]()
dat vraag ik niet harryquote:Op maandag 13 september 2004 18:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
omdat ie illegaal is!![]()
Zal wel een bug in de download zijn dan... hebben de mensen die hem kopen geen last vanquote:Op maandag 13 september 2004 18:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat vraag ik niet harry
omdat je hem gedownload heb!quote:Op maandag 13 september 2004 18:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat vraag ik niet harry
ontopic gaan is ook niet je beste kant hequote:Op maandag 13 september 2004 18:24 schreef Mister_T het volgende:
[..]
omdat je hem gedownload heb!![]()
jij heb een vraag over een warez versiequote:Op maandag 13 september 2004 18:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ontopic gaan is ook niet je beste kant he
quote:Op maandag 13 september 2004 18:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat vraag ik niet harry
wie zegt dat ik het over warez hebquote:Op maandag 13 september 2004 18:26 schreef Mister_T het volgende:
[..]
jij heb een vraag over een warez versieDas al helemaal niet toegestaan op fok!
![]()
Hijs nog niet uit!quote:Op maandag 13 september 2004 18:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over warez heb
me pc is wel aardig warm jaquote:Op maandag 13 september 2004 18:27 schreef Fillipe het volgende:
[..], maar euhm ik gok dat het daar wel aan ligt > softwareproblemen > instabieler en dan wil die wel eens opnieuw opstarten in het begin.
Kan ook aan je hardware liggen of aan 'n warmteprobleem in je pc maar dat lijkt me minder logisch.
jij gaat mij niet vertellen dat je 60 euro armer bent... donderdag kan je me dat wijs maken, maar nu nog nietquote:Op maandag 13 september 2004 18:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over warez heb
ik vraag gewoon wat jij begint meteen te ijlen
quote:Op maandag 13 september 2004 18:29 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hijs nog niet uit!![]()
quote:Shit! Ik kom net van school, dus ik denk laat ik eens ff bij de Dixons kijken.
En ja hoor, ze hadden het daar al liggen.
Gelijk eentje aangeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |