Stuur ze broodjes om de sprinkhanen tussen te doen. Je proeft dan eerst het broodje en daarna wellicht de sprinkhaan. Lekker knapperigquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:00 schreef pberends het volgende:
Ze hebben toch een oh zo verschrikkelijk honger? Nou al zou ik dat hebben zou ik ook sprinkhanen eten. Maar ze verdommen het. Ze willen eerst dat we fucking big Macs sturen voordat ze eindelijk toegeven. Ze weigeren nu al sprinkhanen en genetisch gemanipuleerd voedsel, volgende keer zeker ook maaltijden van een 3sterren-restaurant?
Flauwekul?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee, dit hoort in KUL
Dat dacht ik dus ook.quote:Sidekick schreef:
Flauwekul? :')
Laten we eens zien of dit topic potentie heeft in ONZ.![]()
Mongolië ligt in Aziëquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
Sprinkhanenplaag in Afrika. Die beesten vreten alle graan op. Maar dan denk ik: Sprinkhanen kun je toch ook eten. Wat zeuren die mongolen dan??
tja in afrika hebben ze ook last van veel allochtonen hequote:Op zaterdag 11 september 2004 21:57 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Mongolië ligt in Azië![]()
Zullen we jou eens boven een vuurtje houden en in de stront dippen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:21 schreef Boeman het volgende:
dan houden ze hem boven n vuurtje, en dippen het in stront. Makkelijk zat
eerst in de stront en dan boven het vuur dan krijg je lekker krokant laagje eromheenquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:21 schreef Boeman het volgende:
dan houden ze hem boven n vuurtje, en dippen het in stront. Makkelijk zat
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zullen we jou eens boven een vuurtje houden en in de stront dippen?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
eerst in de stront en dan boven het vuur dan krijg je lekker krokant laagje eromheen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |