Nooit van sluipreclame gehoord?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:34 schreef HAL9000S het volgende:
Sinds wanneer is de functie van het dragen van een groot merk op je kleding reclame maken
Nee, wel van sluikreclame. Maar dat is hier ook niet van toepassingquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van sluipreclame gehoord?
Ik zou juist meer betalen als er geen merk op zichtbaar zat.
Die pringles die ze immer en altijd bij goede tijden eten is daar toch een voorbeeld van??quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van sluipreclame gehoord?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die pringles die ze immer en altijd bij goede tijden eten is daar toch een voorbeeld van??
Sluip vind ik beter klinken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee, wel van sluikreclame. Maar dat is hier ook niet van toepassing![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Sluip vind ik beter klinken.
Ja maar dan wil ik nog niet dat het merk er levensgroot opstaatquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:31 schreef Oxylus_ het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar dure kleren zijn meestal wel mooier vind ik hoor.
mensen die dat soort vragen stellen hoef je het niet eens proberen uit te leggen.....quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:31 schreef Oxylus_ het volgende:
T1andonly: wat is er mis met Lonsdale??
Esprit is al dubbel kansloos, die zijn normaal al goedkoop.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:27 schreef JanJanJan het volgende:
Hoe groter het merk erop staat, hoe duidelijker je laat zien dat je nep gekocht hebt. Al die truien uit Turkije met ESPRIT zijn zo lekker nep
Kansloos als je daarmee loopt.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Esprit is al dubbel kansloos, die zijn normaal al goedkoop.
Da's net zoiets als een replica van een Opel Calibra op de basis van zo'n Pontiac Fiero.
Dus omdat het goedkoop is, wat ik toch in twijfel trek, is het kansloos. Ik weet niet wat jij doet voor living maar ik ben gewoon student.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Esprit is al dubbel kansloos, die zijn normaal al goedkoop.
Da's net zoiets als een replica van een Opel Calibra op de basis van zo'n Pontiac Fiero.
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:35 schreef misterikke het volgende:
[..]
Dus omdat het goedkoop is, wat ik toch in twijfel trek, is het kansloos. Ik weet niet wat jij doet voor living maar ik ben gewoon student.![]()
Jaloers dat je zelf niet op vakantie kan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:31 schreef JanJanJan het volgende:
Maar je hebt ze erbij hoor, die trots uit Turkije komen met zo'n trui.
Dat soort dingen dienen vaak vergeefs ter compensatie van een chronisch tekort aan persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:37 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Jaloers dat je zelf niet op vakantie kan?(maar idd een trui met zo'n mega logo is vrij triest)
Net terug uit Griekenland, Kreta. Toen ik tegen die verkoper zei dat hij "fake" verkocht werd hij boosquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:37 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Jaloers dat je zelf niet op vakantie kan?(maar idd een trui met zo'n mega logo is vrij triest)
Dat is onzin, dat heeft met prioriteiten en interesses te maken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:39 schreef Lemmeb het volgende:
Per se dure merkkleding willen dragen is natuurlijk sowieso kansloos. Beetje VMBO-niveau
Dat soort types kunnen zelfs de holocaust ontkennen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:39 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Net terug uit Griekenland, Kreta. Toen ik tegen die verkoper zei dat hij "fake" verkocht werd hij boos![]()
Dit snap ik dan weer nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:39 schreef Lemmeb het volgende:
Per se dure merkkleding willen dragen is natuurlijk sowieso kansloos.
Nee met pure oppervlakkigheid, oftewel domheid.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat heeft met prioriteiten en interesses te maken.
Mooi is oppervlakkig ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee met pure oppervlakkigheid, oftewel domheid.
Nee, je er druk om maken, da's oppervlakkig.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:42 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Mooi is oppervlakkig ofzo?
Weet je wat pas oppervlakkig is? Je denkwijze.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee met pure oppervlakkigheid, oftewel domheid.
Domme mensen doen dat inderdaad. Die kopen ook bij de Wehkamp en bij Telsell.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:43 schreef tomtomtom het volgende:
Komt gewoon omdat kleding een manier van identificatie is. Hoe je het ook went of keert alle kleding die je draagt identificeert. En met (dure)merken identificeren veel mensen zich met leuke mensen. En mensen verbinden die merken aan die leuke mensen door middel van reclame waarin vaak leuke/mooie mensen dat bepaalde merk dragen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je wat pas oppervlakkig is? Je denkwijze.
Hoezo domme mensen? Iedereen hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Domme mensen doen dat inderdaad. Die kopen ook bij de Wehkamp en bij Telsell.
Je kan je ook druk maken om de nachtrust van de eendagsvlieg. Lekker zinvol.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, je er druk om maken, da's oppervlakkig.
he Lemmeb, reageer hier eens op.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:41 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet
Dure kleding is over het algemeen mooier, en vooral beter dan goedkope. Ik gooi een shirt weg omdat ik er op uitgekeken ben, een goedkope moet je weggooien omdat hij versleten is.
Nee niet iedereen, maar waarschijnlijk wel iedereen waar jij mee omgaat. Domme mensen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:45 schreef tomtomtom het volgende:
[..]
Hoezo domme mensen? Iedereen hoor.
Domme mensen kunnen niet beargumenteren............quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee niet iedereen, maar waarschijnlijk wel iedereen waar jij mee omgaat. Domme mensen.
ga je weg?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:49 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Domme mensen kunnen niet beargumenteren............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wahah, dus jij wou zeggen dat niemand met wie jij omgaat merkkleding draagt? En dat alleen zo is met mensen met wie ik omga? Man, kom achter je stoffeige computertje vandaan en loop eens overstraat, dan zal je verbaast zijn hoeveel "domme mensen" er rond lopen. Vind het zoiezo al dom om mensen te beoordelen vanwege hun kleding.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee niet iedereen, maar waarschijnlijk wel iedereen waar jij mee omgaat. Domme mensen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ga je weg?
Laat je niet zo op de kast jagen man, hij heeft nog geen argument gegeven. Alleen wat losse flodders afgeschoten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:52 schreef tomtomtom het volgende:
[..]
Wahah, dus jij wou zeggen dat niemand met wie jij omgaat merkkleding draagt? En dat alleen zo is met mensen met wie ik omga? Man, kom achter je stoffeige computertje vandaan en loop eens overstraat, dan zal je verbaast zijn hoeveel "domme mensen" er rond lopen. Vind het zoiezo al dom om mensen te beoordelen vanwege hun kleding.
ps. Dus jij denkt dat iedereen met wie ik omga(inc. mijzelf) dom is? Je zal versteld staan.
Ze dragen het vast ook wel, sterker nog: waarschijnlijk draag ik zelf ook vaak 'merkkleding', maar ze zijn zich er niet van bewust. Ik kan echt niet in mijn kleding kast aanwijzen welk kleding stuk nu wel aan de eisen van Johnny_Footballhero, tomtomtom en JanJanJan voldoet en wat niet. En het zal me verder ook worst wezen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:52 schreef tomtomtom het volgende:
[..]
Wahah, dus jij wou zeggen dat niemand met wie jij omgaat merkkleding draagt?
Wel toevallig ja.Wel toevallig ja.Wel toevallig ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
JanJanJan en Tomtomtom.
Zozozo.
Achachach.
Dat doen jullie zelf. Ik beoordeel mensen niet op hun kleding, ik beoordeel mensen op het feit dat ze andere mensen beoordelen op hun kleding. Snappiequote:Op zaterdag 11 september 2004 22:52 schreef tomtomtom het volgende:
Vind het zoiezo al dom om mensen te beoordelen vanwege hun kleding.
Ik stel helemaal geen merk-gerelateerde eisen aan kleding. Ik stel kwalitatief en prijs-technisch wel eisen aan kleding. Ik wil iets goeds, voor m'n geld. Bij kleding zoek ik de balans tussen betaalbaarheid, originaliteit en esthetiek.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ze dragen het vast ook wel, sterker nog: waarschijnlijk draag ik zelf ook vaak 'merkkleding', maar ze zijn zich er niet van bewust. Ik kan echt niet in mijn kleding kast aanwijzen welk kleding stuk nu wel aan de eisen van Johnny_Footballhero, tomtomtom en JanJanJan voldoet en wat niet. En het zal me verder ook worst wezen.
Ze vinden het gewoon een mooi kledingstuk, wat voor merk er verder op staat boeit geen kont. Als is het Esprit of voor mijn part Wibra.
Ik beoordeel voornamelijk mensen die nepkleding kopen. Die kopen het puur omdat het merk er groot op staat. Mooi is het niet, en kwaliteit al helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat doen jullie zelf. Ik beoordeel mensen niet op hun kleding, ik beoordeel mensen op het feit dat ze andere mensen beoordelen op hun kleding. Snappie
Dat zeg ik: je beoordeelt mensen op hun kleding.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:00 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik beoordeel voornamelijk mensen die nepkleding kopen. Die kopen het puur omdat het merk er groot op staat. Mooi is het niet, en kwaliteit al helemaal niet.
Wat doe je nu zelf de hele tijd.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat doen jullie zelf. Ik beoordeel mensen niet op hun kleding, ik beoordeel mensen op het feit dat ze andere mensen beoordelen op hun kleding. Snappie
dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat doe je nu zelf de hele tijd.
OK als je het zo wilt noemen....quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zeg ik: je beoordeelt mensen op hun kleding.
Oh ben je er zoeen. Waarschijnlijk vind jij het ook 'slim' om mensen te beoordelen op grond van hun haarkleurquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:04 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
OK als je het zo wilt noemen....
Maar je hebt nou nog steeds niet een argument gegeven waarom dit dom zou zijn.
veel plezier janjanjanquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:06 schreef JanJanJan het volgende:
Ik duik trouwens mijn bed eens in. Morgen om 5 uur op. Bruiloft in Rome maandag.
Ik ga he topic reddenquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:58 schreef Brennie het volgende:
Dit kun je niet menen he!
Werkelijk in elk topic over kleding komt dit ter sprake.
Is er dan niets anders wezenlijks om je druk over te maken?
Persoonlijk zou ik dit dicht timmeren..
Echter, misschien is het verstandig het open te houden, zodat het gezeur hier blijft
Kijk dit topic even aan.
wat zou een eendagsvlieg denken als hij gaat slapen .....?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:45 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je kan je ook druk maken om de nachtrust van de eendagsvlieg. Lekker zinvol.
Wat hij morgen gaat doen?quote:Op zondag 12 september 2004 02:28 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
wat zou een eendagsvlieg denken als hij gaat slapen .....?
Klopt de dure en goedkope lijn is dat.quote:Op zondag 12 september 2004 02:29 schreef Fly-or-Die het volgende:
kleding waar supergroot een merk op staat vind ik ook zeer fout. daarom staat er op de echt mooie en dure kleding vaak maar een piepklein logo/naam ....
Hoewel dat bij sommige merken ook weer sterk verschilt. Bepaalde merken als bijv. Dior zorgen er opzettelijk voor dat hun kledingstukken zeer duidelijk een of meerdere logo's dragen omdat hun doelgroep zich erg graag met dat merk identificeert, en het bovendien ook niet zou kopen als het niet te zien was dat het om dat merk gaat.quote:Op zondag 12 september 2004 02:29 schreef Fly-or-Die het volgende:
kleding waar supergroot een merk op staat vind ik ook zeer fout. daarom staat er op de echt mooie en dure kleding vaak maar een piepklein logo/naam ....
quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:58 schreef Brennie het volgende:
Dit kun je niet menen he!
Werkelijk in elk topic over kleding komt dit ter sprake.
Is er dan niets anders wezenlijks om je druk over te maken?
Persoonlijk zou ik dit dicht timmeren..
Echter, misschien is het verstandig het open te houden, zodat het gezeur hier blijft
Kijk dit topic even aan.
Ik heb 2 "lacoste" polo's uit Turkije, maar gewoon meer om het idee dat het zo ongveer wel moet als je daar geweest bent. Ik vergelijk dan ook met anderen lustig de kenmerken van de shirtjes, want neppe proberen altijd zo wanhopig echt te lijken. (Met de naam op de knoopjes, terwijl echte dat niet hebben enzo.)quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat soort dingen dienen vaak vergeefs ter compensatie van een chronisch tekort aan persoonlijkheid.
Grappig dit heb ik laatst ook al ergens gelezen. Maarr.. toen werd dat argument finaal onderuit gehaald toen iemand een image van de merksite liet zien met.. idd de merknaam op de knoopjesquote:Op zondag 12 september 2004 11:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
(Met de naam op de knoopjes, terwijl echte dat niet hebben enzo.)
Misschien ligt het aan het jaar of het soort shirt? Mijn echte heeft iig niet de naam erop.quote:Op zondag 12 september 2004 12:23 schreef rrrik het volgende:
[..]
Grappig dit heb ik laatst ook al ergens gelezen. Maarr.. toen werd dat argument finaal onderuit gehaald toen iemand een image van de merksite liet zien met.. idd de merknaam op de knoopjes![]()
jaloers ventje die er geen geld voor heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:39 schreef Lemmeb het volgende:
Per se dure merkkleding willen dragen is natuurlijk sowieso kansloos. Beetje VMBO-niveau zegmaar. Maar ermee te koop lopen is inderdaad nog kanslozer.
sorryquote:Op zondag 12 september 2004 13:12 schreef schatje het volgende:
Zullen we het wel een beetje netjes houden???
Dank.
LOL wat een onzin!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:39 schreef Lemmeb het volgende:
Per se dure merkkleding willen dragen is natuurlijk sowieso kansloos. Beetje VMBO-niveau zegmaar. Maar ermee te koop lopen is inderdaad nog kanslozer.
Stel dat het armani stond of iets anders maar het was de zelfde trui.quote:Op zondag 12 september 2004 15:02 schreef Mayadevi het volgende:
Als je bijvoorbeeld een trui hebt waar met grote letters euh... "Nike" op staat en je hebt precies dezelfde trui maar er staat "Like" op en die is de helft goedkoper, denk ik dat er toch meer mensen zijn die die eerste kiezen en die tweede belachelijk vinden.
wat verwacht jij dan van een merk??quote:Op zondag 12 september 2004 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stel dat het armani stond of iets anders maar het was de zelfde trui.
Dan zou ik voor armani gaan. Niet omdat het stoer is. Maar omdat ik weet wat ik van het merk kan verwachten en dat het merk voldoet aan mijn verwachtingen.
Dat kan natuurlijk ook![]()
Netjes afgewerkt is. Dat na 200X wassen het nog als nieuw is.quote:Op zondag 12 september 2004 16:53 schreef niksan het volgende:
[..]
wat verwacht jij dan van een merk??
Alleen met dat laatste kan ik nog meekomen, maar zelfs merkkleding kan niet tegen wassen, doordat het speciaal is kan het nog weleens eerder kapot gaan.quote:Op zondag 12 september 2004 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Netjes afgewerkt is. Dat na 200X wassen het nog als nieuw is.
Het goed zit. Gewoon goed valt. een beetje speciaal is en dat je het niet op elke hoek van de straat tegen komt.
Iemand die een beetje van mode kent, herkent ieder merk zo hoor, merken die ik zelf niet draag en even klein zijn herken ik ook hoor, so what's your point ?quote:Op zondag 12 september 2004 15:56 schreef niksan het volgende:
niksan haat kleding van TommyHilfigerDat tekentje is klein maar zó herkenbaar
Het verschil met een trui van een merk en een trui van de zeeman is toch duidelijk te zienquote:Op zondag 12 september 2004 17:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Alleen met dat laatste kan ik nog meekomen, maar zelfs merkkleding kan niet tegen wassen, doordat het speciaal is kan het nog weleens eerder kapot gaan.
dat ik me dooderger aan het logoquote:Op zondag 12 september 2004 17:10 schreef P4nic het volgende:
[..]
Iemand die een beetje van mode kent, herkent ieder merk zo hoor, merken die ik zelf niet draag en even klein zijn herken ik ook hoor, so what's your point ?
ok... met broeken ben ik het aardig met je eens...quote:Op zondag 12 september 2004 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het verschil met een trui van een merk en een trui van de zeeman is toch duidelijk te zien![]()
Maar ik vind het voor me zelf lekkerder zitten.
De stof die gebruikt word voor broeken soms is gewoon geweldig. En m,n jas is gewoon van buiten netjes afgewerkt. En van binnen goed bekleed. Lekker warm en zit gewoon super en voelt ook super aan. De afwerking is gewoon een stuk netter en daar wil ik best voor betalen.
Das dan een subjectieve mening, ikzelf haat ook het scapa-logo, Von dutch, Lacoste, Fubu en nog een aantal merken. Maar daarvoor breek ik mensen die het dragen niet af.quote:Op zondag 12 september 2004 17:12 schreef niksan het volgende:
[..]
dat ik me dooderger aan het logo
truien ook ik heb een RL trui gekocht en die zit echt geweldig. Heerlijke stof gewoon.quote:Op zondag 12 september 2004 17:13 schreef niksan het volgende:
[..]
ok... met broeken ben ik het aardig met je eens...
Bepaalde stof die RL draagt is echt wel kut, vooral de zomertruien, niet de fijne stof maar de meer ruwere stof, die truinen die daaruit gemaakt zijn rekken enorm uit.quote:Op zondag 12 september 2004 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
truien ook ik heb een RL trui gekocht en die zit echt geweldig. Heerlijke stof gewoon.
Is echt zo een zondag slobber trui en die zit gewoon ook zo.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:22 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
mensen die dat soort vragen stellen hoef je het niet eens proberen uit te leggen.....
doe ik dat dan?? heb ik wat over die mensen gezegd?? nee, ik heb het alleen over het merk!quote:Op zondag 12 september 2004 17:15 schreef P4nic het volgende:
[..]
Das dan een subjectieve mening, ikzelf haat ook het scapa-logo, Von dutch, Lacoste, Fubu en nog een aantal merken. Maar daarvoor breek ik mensen die het dragen niet af.
Oh maar zeker weten dat elk merk wel zo een stof heeft die KUT is.quote:Op zondag 12 september 2004 17:19 schreef P4nic het volgende:
[..]
Bepaalde stof die RL draagt is echt wel kut, vooral de zomertruien, niet de fijne stof maar de meer ruwere stof, die truinen die daaruit gemaakt zijn rekken enorm uit.
Merk je in het begin niet, na een aantal keer wassen pas.quote:Op zondag 12 september 2004 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh maar zeker weten dat elk merk wel zo een stof heeft die KUT is.
Maar die koop ik ook niet![]()
Je ziet niet altijd als het van een merk komt hoor, de meest exclusieve kledij van een bepaald merk zie je niet eens dat het van dit merk is.quote:Op zondag 12 september 2004 17:53 schreef elmark het volgende:
Wat ik heel herkenbaar vind van mensen in mijn omgeving (Niet representatief enzo) is dat zij vroeger graag in merkkleding rondliepen en eventueel met grote logo's of wat dan ook erop. Maar dat was in een tijd dat zij geen/weinig geld hadden, Nu hebben deze mensen salaris van 100.000+ per jaar en hoeven deze mensen niet meer in merkkleding rond te lopen. Met andere woorden, voor deze mensen geldt: merkkleding is interessant als je het niet kan betalen, maar als je er wel geld voor hebt, dan is het niet meer interessant..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |