Oh, okéquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:17 schreef phluphy het volgende:
Het was een andere naam die we destijds bedoelden, namelijk Connor (van Loena) Naderhand hebben we dat veranderd.
Lieve, lieve Esther, maak je om mij niet druk. Je hebt al je energie nu nodig voor jezelf, Jeroen en Danyel. Danyel, lief mannetje, zet 'm opquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:17 schreef phluphy het volgende:
Merisse: sorry dat het zo klote liep en je in een moeilijke situatie kwam.![]()
Lieve phluphy, dat je zelfs nu nog aan mij denktquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:17 schreef phluphy het volgende:
-knipje-
Piglet: ik hoop dat wij alle onrechtvaardigheid hebben opgebruikt, en dat jij zeer snel samen met je vader kunt genieten van een prachtig kind.
geef de hoop nooit op! Blijf geloven en hopen!quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:17 schreef phluphy het volgende:
Ik ben helemaal ontroerd door de kaarsen"aktie". Jullie medeleven en goede wensen sterken ons enorm. Ook wij hebben de hoop op een wonder nog niet opgegeven.
Hier sluit ik me bij aan, het lijkt mij ook erg sterk dat het vervelender is om bij zijn moeder te zijn dan niet.quote:Op zondag 12 september 2004 11:34 schreef Belana het volgende:
Lieve Phluphy, neem je mannetje maar bij je. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij dat niet prettig vind. Laat hem maar voelen dat je van hem houdt.
Lieve phluphy, neem je kleine grote mannetje alsjeblieft wel op schoot hoor. Het wordt dan misschien gezien als troost voor de moeder/vader, maar ik weet zeker dat ook Danyel hier troost en kracht uit put. Toen mijn vader op de IC lag zeiden ze dat hij er niets van zou merken als we langskwamen. Toch hebben we het gedaan en hij reageerde zelfs toen ik zijn hand pakte. De verpleegster zei dat hij zich dat dan later niet meer zou herinneren, maar toen ik mijn vader later sprak (ja hij knapte gelukkig weer op) wist hij het nog heel goed en ondanks dat hij op dat moment niets kon zeggen was hij superblij dat we er toch waren.quote:Op zondag 12 september 2004 10:59 schreef phluphy het volgende:
Vanmiddag mag ik hem op schoot nemen, onder begeleiding van de verpleging die al die toeters en bellen moeten vasthouden. Dit "op schoot nemen" wordt gezien als troost voor de moeder, niet iets dat voor Danyel echt prettig is. Ik twijfel dan ook of ik het zal doen, ook omdat ik aanvoel dat ze mij dit aanbieden omdat het morgen misschien niet meer kan.
idd fluf, koester dat moment, en blijf hopen op verbetering!quote:Op zondag 12 september 2004 11:01 schreef moussy het volgende:
Ow flufdoe het maar wel..... och meissie toch, neem je ventje maar op schoot en raak hem even aan daar waar je hem aan kunt raken.
dat soort mensen (de dokters waar je overschrijven) redeneren te veel met hun verstand. Maar met de ziel van de mens en gevoelens houden ze geen rekening. Als Phluphy bij Danyel is ervaart de ziel van Danyel dat, in wat voor staat hij dan ook verkeert. Wat zich in het onzichtbare afspeelt kan van groot belang zijn.quote:Op zondag 12 september 2004 11:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Lieve phluphy, neem je kleine grote mannetje alsjeblieft wel op schoot hoor. Het wordt dan misschien gezien als troost voor de moeder/vader, maar ik weet zeker dat ook Danyel hier troost en kracht uit put. Toen mijn vader op de IC lag zeiden ze dat hij er niets van zou merken als we langskwamen. Toch hebben we het gedaan en hij reageerde zelfs toen ik zijn hand pakte. De verpleegster zei dat hij zich dat dan later niet meer zou herinneren, maar toen ik mijn vader later sprak (ja hij knapte gelukkig weer op) wist hij het nog heel goed en ondanks dat hij op dat moment niets kon zeggen was hij superblij dat we er toch waren.
Doe wat je gevoel je ingeeft! Heel veel liefs
Neem die kleine schat in je armen en geniet samen van dat mooie moment,quote:Op zondag 12 september 2004 10:59 schreef phluphy het volgende:
Vanmiddag mag ik hem op schoot nemen, onder begeleiding van de verpleging die al die toeters en bellen moeten vasthouden. Dit "op schoot nemen" wordt gezien als troost voor de moeder, niet iets dat voor Danyel echt prettig is. Ik twijfel dan ook of ik het zal doen, ook omdat ik aanvoel dat ze mij dit aanbieden omdat het morgen misschien niet meer kan.
quote:Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Justy_ het volgende:
heeft iemand al wat meer gehoord van pluphy??!
Ze heeft vandaag al een update gegeven, je moet niet gelijk erge dingen gaan denken! Ik vind het al heel lief en sterk van haar dat ze vandaag aan ons gedacht heeft. Laten we eerst rustig nog een dag afwachten voordat we massaal in paniek raken...quote:Op zondag 12 september 2004 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Ik begin het ergste te vrezen, maar toch hoop je ergens op iets . . .
Hier nog zo 1, ik heb dit topic al tig keer gesjekt vandaag...quote:Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
o, hoe zou het vandaag zijn met de kleine danyel? zouden er al resultaten van de testen zijn?
t'is zo dubbel: ik ben benieuwd en ook zooooo bang voor de uitslag.....
Niet in paniek raken en zeker geen paniek zaaien. Fluf heeft wel ff iets anders aan haar hoofd dan ons op de hoogte houden. Die update komt vanzelf wel hoor.quote:Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het eng dat ze de hele dag nog niet gepost heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |