quote:Fluf! Ik denk aan je!
En hoop dat alles goed is!![]()
Zou je wel willen he viezerikquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Gaat Loena nou nog eens beginnen ???
![]()
![]()
![]()
oh, wacht.... ik ben haar man en ik kan er zelf invloed op uitoefenen..![]()
![]()
Jaaa five, flink wat ananassen en tonic aanslepen en voeren. Dat helpt misschien wel. En oh ja, daarna nog een beetje sex. Wie weet wat voor wonderen dat doet!quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Gaat Loena nou nog eens beginnen ???
![]()
![]()
![]()
oh, wacht.... ik ben haar man en ik kan er zelf invloed op uitoefenen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:39 schreef Loena-tik- het volgende:
Gadver, voel me zo rot nu, ga nu voor de derde keer janken geloof ik, wat ongelooflijk kut dit...
quote:Op zondag 12 september 2004 00:35 schreef Jdee het volgende:
(neemt de volgende die van mij?)
* just me sluit aan en grijpt de hand van Loisquote:Op zondag 12 september 2004 09:57 schreef Lois het volgende:
* just me pakt de hand van miss_dynastie stevig vast*
quote:Op zondag 12 september 2004 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Loena, even in het speciaal een dikkevoor jou, kan even niet de juiste woorden vinden, maar ik denk dat je wel snapt waarom
![]()
Ik ook. Hoop zo dat het goedkomt.quote:Op zondag 12 september 2004 18:13 schreef CarOnline het volgende:
* Ingrid19 pakt Pizzakoeriertjes hand
Het laat je niet los he. Ik moet elke keer kijken of er al verbetering is.
* Jdee zit hier even met een brok in de keel te kijken naar hoe ontzettend groot de kring aan het worden is. waw. ook de lurkers. en dat alles voor Phluph, Jeroen en vooral Danyel. jongens... :') (heb beetje het gevoel dat ik nu iig IETS doe voor ze, naast denken en positieve gedachten voor ze denken)quote:Op zondag 12 september 2004 14:48 schreef Loena-tik- het volgende:
(op dit soort momenten vind ik de anders zo fijne anonimiteit van het forum zo k*t, zou wel ff lekker echt met zijn allen willen janken!!!)
Wat erg voor jullie! veel sterkequote:Op zondag 12 september 2004 16:13 schreef Pechvogel het volgende:
** Brighteyes pakt hand van heaven7
wat een verschrikkelijk nieuws....ben een lurkster, maar ook bij mij lopen de rillingen over mn rug....heel veel sterkte....
* nikky pakt de hand van Capajaquote:Op maandag 13 september 2004 17:56 schreef Capaja het volgende:
* nikky ook lurkster pakt de hand van Kylee
Phlups ik lees dit nu pas( heb er overheen gelezenquote:Op zondag 12 september 2004 22:30 schreef phluphy het volgende:
Piglet, Loena, ik denk veel aan jullie. Maak je aub niet druk of bezorgd, jullie bevalling gaat gewoon lekker soepel en voorspoedig verlopen![]()
Zo als jij het zegt!quote:Op zondag 12 september 2004 01:02 schreef Anitra het volgende:
Anitra pakt de hand van Sjeen
Dat de warmte en de liefde van dit forum voor een wonder mogen zorgen
godver ik zit gewoon met tranen in m'n ogenquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:29 schreef hartje het volgende:
jeetje, wat een fantastisch mooi gebaar!
hartje pakt hand van angel22 vast!
Dat is een heel mooi gedichtje Sjeen en zo toepasselijk op dit topic, want ik krijg het er iedere keer warm van als ik zie hoeveel mensen elkaar een hand geven.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef Sjeen het volgende:
Tijdens het opruimen kwam ik een boekje tegen dat van Isa's oma is geweest. Daarin stond het volgende gedicht:
Wat ik hier zoek,
wat ik hier telkens
weer vind -
uitzicht dat verder,
inzicht
dat dieper reikt.
Licht,
licht vind ik hier,
toegewijd,
verhelderend,
vriendelijk licht.
Forum Opties | |