3 dagen = 1 wedstrijd!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:29 schreef VoreG het volgende:
3 dagen, agh ja... Zlatan kreeg er ook niet zoveel.
Oopsquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
3 dagen = 1 wedstrijd!
Kun/mag je hem scannen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:35 schreef Erasmusch het volgende:
Staat trouwens een boeiend 'interview' met Jorien in de Johan. Oa die Europese competitie komt er sowieso binnen een paar jaar aan.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 12 september 2004 14:31 schreef Moody het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. De 3 belangrijkste spelers van Twente doen niet mee; N'Kufo, Cziommer en Niemeyer
Live verslag kan in het andere topic.quote:Op zondag 12 september 2004 15:12 schreef Sjoeckx het volgende:
0-1 achter...
Been there done that, geloof ik.quote:Op zondag 12 september 2004 17:33 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand kunnen lezen wat er op dat twente spandoek stond?
Op z'n Loeks zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 12 september 2004 16:53 schreef bier04 het volgende:
Kampioenuuhhh
Loek, jij hier?quote:Op zondag 12 september 2004 16:53 schreef bier04 het volgende:
Kampioenuuhhh
Ik neem aan dat je met dat gezellig toch niet de sfeer in het stadion bedoelt he?quote:Op zondag 12 september 2004 17:40 schreef InnocentFR het volgende:
Verder echt vermoeiende dag, was wel beetje gezellig maar niet bijzonder.
Sorry dat wij Safri Duo niet hebben uitgenodigd om ons met trommels wakker te houden..quote:Op zondag 12 september 2004 18:31 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met dat gezellig toch niet de sfeer in het stadion bedoelt he?
Verder dan het produceren van vuurwerkgeluiden komen jullie niet.
Nou maakt mij dat persoonlijk niet uit maar zeg dan niet dat t gezellig was!
Hoho...je hoort mij dat ook niet zeggen. Wou alleen weten of hij de sfeer gezellig vond!quote:Op zondag 12 september 2004 18:42 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Sorry dat wij Safri Duo niet hebben uitgenodigd om ons met trommels wakker te houden..
Gezellig kan meerdere dingen betekenen..
Krijgen jullie subsidie voor dat trommelaartje?? zag er wel komisch uit.quote:Op zondag 12 september 2004 18:45 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Hoho...je hoort mij dat ook niet zeggen. Wou alleen weten of hij de sfeer gezellig vond!
En dat gezellig hebben ook meerdere dingen kunnen zijn dat weet ik maar al te goed.
Heb geen gezang/trommels nodig om lekker mn biertjes te kunnen drinken en te kunnen ouewehoeren met vrienden.
Denk het wel. Zo hoogstaand is Mtiliga niet...quote:Op maandag 13 september 2004 08:13 schreef Mindlight het volgende:
Is er iets met Mtiliga aan de hand of werd die Bruno Basto gewoon beter bevonden?
Ik vond hem niet slecht spelen bij julliequote:Op maandag 13 september 2004 08:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk het wel. Zo hoogstaand is Mtiliga niet...
Nee, maar dat was wel tegen middelmatige ploegen, denk dat hij Europees wel tekort komt.quote:Op maandag 13 september 2004 08:40 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik vond hem niet slecht spelen bij jullie
Het uitvak was niet propvol, maar het was wel gezellig zo te zien:quote:Op zondag 12 september 2004 20:13 schreef Erasmusch het volgende:
Twente moet eerst maar eens het enige uitvak vol zien te krijgen.
Nuttige corners trouwens...Goed van Luinge dat ie Bosschaart geen kaart gaf voor zn hand of god actie.
Daar zal de Fleurop blij mee zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 12:59 schreef Cart_man het volgende:
Er moet inderdaad iets tegen gedaan worden. Zullen wij namens het publiek een bloemetje gaan aanbieden bij alle spelers en clubs die wij de afgelopen 10 jaar fysieke of emotionele schade hebben toegedaan?
quote:Op maandag 13 september 2004 12:08 schreef Staanplaats het volgende:
SCH
Dan kunnen we wel de hele Keukenhof gaan leeg plukken.quote:Op maandag 13 september 2004 12:59 schreef Cart_man het volgende:
Er moet inderdaad iets tegen gedaan worden. Zullen wij namens het publiek een bloemetje gaan aanbieden bij alle spelers en clubs die wij de afgelopen 10 jaar fysieke of emotionele schade hebben toegedaan?
Creeëren een hoop kansen. Het was dat Boschker goed stond te keepen, want twente kon geen potten breken. Alleen de tweede helf zakte het een beetje in, waardoor we eigenlijk te laat pas zeker waren van de 3 punten. Maar het elftal oogt fris, en de wedstrijden zijn veelal leuker dan vorig seizoen.quote:Op maandag 13 september 2004 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar zal de Fleurop blij mee zijn.
Even serieus: wat ik van Feyenoord zie, ziet er veelbelovend uit. Is het ook zo goed of zijn de televisiebeelden bedrieglijk?
quote:Golf van opluchting door Legioen
Het Legioen heeft opgelucht gereageerd op het bekendmaken van het vertrek van een van de rotte appels. De officiële reden van zijn vertrek is niet bekend gemaakt, maar het gerucht doet de rondte dat het hier een gedwongen vertrek betreft. Aan de ene kant natuurlijk goed nieuws, aan de andere kant minder leuk voor het land van bestemming. Nadat het nieuws zich als een lopend vuurtje verspreidde brak er in een Rotterdamse kroeg een spontaan feestje uit. Hierbij werden zelfs vreugdevuren ontstoken.
Mocht u de persoon in kwestie over twee weken nog ergens in Nederland aantreffen, dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de plaatselijke politie. Onderneem zelf alstublieft geen actie, omdat de bewuste persoon totaal ontoerekeningsvatbaar is.
Op de postzegel bij het plaatje staat volgens mij 'Tingel, pleur op!'.quote:Op maandag 13 september 2004 21:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]Waar gaat dit over? (LN)
Die was zondag weer ouderwets!quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:27 schreef RedGuy het volgende:
Bummer, ik had eventjes de hoop dat het over Song ging.
Ik heb er niks van mee gekregen.... Leg eens uit?quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:58 schreef Stpan het volgende:
Ruud Gullit liet zich behoorlijk negatief uit over de eigen aanhang. Blijkbaar heeft Gullit zoveel krediet dat hij dit zonder slag of stoot kan zeggen?
Ja, Feijenoord is ze nu al zat.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:49 schreef L4zY het volgende:
Gaan we nou iedereen weg doen?
Zal wel in de war zijn met vuurwerkgeluiden door een man of 50 max. Fluiten kan evt nog door de beugel als Paauwe weer als een zoutzak staat te verdedigen en geen inzet toont. Maar vooor het niet snel genoeg doordrukkenquote:Ruud Gullit eindigde ook een tikje boos: "In een fase na rust begon het publiek te fluiten toen wij achterin de bal rondspeelden. Het ging kennelijk niet snel genoeg, terwijl we de wedstrijd de tweede helft juist goed zakelijk aanpakten. Neem Karim Saidi, heerlijk dat wij zo'n sobere jongen centraal in de verdediging hebben staan. Feyenoord is vandaag beloond voor zijn geduld en dat is een groot compliment waard.
Ik denk dat Gullit de vuurwerkgeluiden met fluitconcerten heeft verward..quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:06 schreef Stpan het volgende:
Op TV Rijnmond zei Ruud Gullit dat hij een beetje verbolgen was over het publiek dat de eigen club op sommige momente begon uit te fluiten.
Hij vond dat het publiek geen begrip toonde voor de manier waarop Feyenoord de terughoudendheid van Twente te lijf ging, en dat de bal langdurig rondspelen daar nu eenmaal bij hoorde.
Hoewel ik het een van de sympathiekere minder stinkende neusjes vind, zou ik er toch niet aan moeten denken om hem in een Feyenoord-shirt te zien. Bovendien kunnen we hem ook niet gebruiken.quote:14-09-2004: AT5: Feyenoord had interesse in De Ridder
[Bron: FR-Fans.nl]
De amsterdamse regiozender AT5 meldt dat Feyenoord zeer concrete belangstelling had voor ajacied Daniel de Ridder. Ook Psv zou de aanvaller graag hebben willen hebben. Dit zei De Ridder's voormalige zaakwaarnemer Marciano Vink in het AT5-programma FC Godenzonen. Volgens de ex-ajacied, die nog veel contact heeft met De Ridder, wilde ajax hem niet laten vertrekken. Ook was er belangstelling van clubs uit Engeland.
Dat lijkt me ook ja, ik heb geen gefluit gehoord.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik denk dat Gullit de vuurwerkgeluiden met fluitconcerten heeft verward..
15 jaar terug was het Ajax-Feyenoordspelers verkeer wat intensiever. Ik denk aan Van Loen, Witschge en Scholten. Dat waren toch ook geen paria's?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoewel ik het een van de sympathiekere minder stinkende neusjes vind, zou ik er toch niet aan moeten denken om hem in een Feyenoord-shirt te zien. Bovendien kunnen we hem ook niet gebruiken.
Witschge en Scholten geef ik je gelijk in, dat waren ook geen typische ajax-spelers. Maar van Loen?ik was toen ook nog tt-supporter, eigenlijk moet iemand anders het ff beantwoordenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
15 jaar terug was het Ajax-Feyenoordspelers verkeer wat intensiever. Ik denk aan Van Loen, Witschge en Scholten. Dat waren toch ook geen paria's?
Loopt zich natuurlijk flink in te likken, maar klinkt goed.quote:'Je moet bereid zijn te sterven in 't shirt van je club'
Feyenoords linksback Bruno Basto is vastbesloten te slagen in de Kuip
Door Marcel van der Kraan
Zijn debuut was aardig, maar het Feyenoord-legioen heeft geleerd om bij de beoordeling van een linksback niet meer over één nacht ijs te gaan. Voor de komst van Bruno Basto, 26 jaar en transfervrij overgekomen van Girondins Bordeaux, is de afgelopen tien jaar een hele lading linkervleugelverdedigers afgevoerd of afgekeurd.
Skien - Gelet op zijn staat van dienst in de Portugese jeugdploegen, zijn tijd bij Benfica en de bijna vijf seizoenen die hij bij de Franse topclub achter de rug heeft, is er met Bruno Basto geen 'groentje' in huis gehaald. Dat vindt hij zelf ook. ,,Ik ben 26 jaar, ik denk dat ik wel weet wat er te koop is in het voetbal. Maar ik hoop hier nog beter te worden,'' zegt de Portugees.
De verdediger is een ambitieuze avonturier, die vastbesloten is te slagen in Rotterdam-Zuid. Alles wat hij tot op heden heeft aangepakt is hem gelukt. Basto heeft buiten zijn kwaliteiten als voetballer ook andere talenten en die helpen hem in Nederland, net als in Frankrijk, snel te acclimatiseren.
Basto blijkt een talenwonder. Hij spreekt vloeiend Portugees, Frans en Spaans. In het Engels kan hij redelijk uit de voeten en inmiddels is hij met veel enthousiasme op de Nederlandse lessen van Feyenoord gedoken. Hij noemt zichzelf tussen de Franse volzinnen door voortdurend 'linksback' en zegt over zes maanden Nederlands te willen spreken.
Waar komt dat avontuurlijke vandaan?
Basto: ,,Vroeger wilde ik altijd piloot worden. Ik wilde veel van de wereld zien. Ik houd van andere talen en culturen. Ik ben een gewone jongen uit Lissabon. Bij elke club kom ik binnen als een verdediger, die hard wil werken om zijn club kampioen te maken. Ik kom niet binnen als Maradona of Zidane. Dat zijn supersterren. Die kunnen verlangen dat de omgeving zich aan hen aanpast. In mijn geval moet ik zorgen dat ik me thuisvoel en mij aanpas aan de club en de stad waar ik zit.''
Kon je naar meer clubs behalve Feyenoord?
Basto: ,,Ik kon naar twee Spaanse clubs. Maar ik wilde met alle geweld naar een club die om de titel speelt en die in Europa uitkomt. Bovendien heb ik met Feyenoord en Rotterdam een club en een stad die me doet denken aan Benfica en Lissabon. Een havenstad, waar een goede mentaliteit heerst. Feyenoord is net als Benfica, waar ik mijn hele jeugd heb gespeeld en waar ik prof werd, een club van het volk. De club wordt niet geassocieerd met de rijken of de zakenwereld.''
Heeft de aanwezigheid van Gullit voor jou een rol gespeeld?
Basto: ,,Ik ben 26 jaar, dus heb ik het geluk gehad dat ik Gullit nog heb zien spelen. Ik wist dus maar al te goed dat hij een grote naam had en heeft en zeker bij de mensen in Portugal veel respect afdwingt. In de kleedkamer van Feyenoord en op het veld zie ik nu wat zo'n trainer voor de spelers betekent. Er stáát iemand voor de groep. Maar Gullit kan Feyenoord niet in één keer geweldig laten voetballen. Daarvoor moet dit elftal hard gaan werken. Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal nog beter kan.''
Hoe kijk je terug op je debuut?
Basto: ,,Omdat ik het geluk heb gehad dat ik bij Benfica heb gespeeld, ben ik gewend aan grote, volle stadions. Ik sloeg dus niet achterover toen ik tegen FC Twente het veld betrad. Ik heb ook voor 70.000 mensen wedstrijden gespeeld. Maar zo'n vol stadion inspireert me altijd wel. Over mijzelf geef ik geen oordeel. Ik zeg alleen dat ik altijd alles voor mijn club over heb. Als prof moet je bereid zijn te sterven in het shirt van de club die je een contract geeft.Feyenoord is een super-club met een super-stadion en, wat ik zo heb gezien, fantastisch publiek.
Dan is het simpel hoor, dan wil ik me doodvechten voor Feyenoord.''
Van dat soort types houden ze in Rotterdam wel.
Basto: ,,Ik vind het ook leuk om lekker aan te vallen. Maar in de eerste plaats ben ik verdediger, dat betekent dat ik voor 80 procent mijn werk op die plek moet doen en voor 20 procent mij kan bemoeien met aanvallen over de linkerflank. Ik kan een bal voorzetten, maar Feyenoord heeft spelers als Shinji Ono en Salomon Kalou in huis. Bij zulke spelers moeten anderen de bal inleveren. Zij zijn de artiesten. Samen vorm je dan een echte ploeg. Ik ben gekomen om hier landskampioen te worden en de beker te winnen. Als iedereen die instelling heeft, moet Feyenoord een prijs gaan pakken.''
Jij gaat het hier wel redden, he?
Basto: ,,Ik heb het tot op heden overal gered. Ik voel me goed. Ik heb hier toffe collega's aangetroffen en ik hoop gauw een leuk huis in de buurt te hebben. Dat maakt het allemaal heel ontspannen. Als ik vrijdag terugkeer uit Noorwegen komt op Schiphol tegelijk mijn vrouw Maria met mijn dochter Maria Carolina aan. Af en toe komt m'n moeder over. Mijn vader is tien jaar geleden omgekomen bij een auto-ongeluk. Die heeft mij nooit als profvoetballer kunnen zien. Daarom geniet ik des te meer van de aanwezigheid van mijn familie.''
Zo hoort het, wel mooi dat hij zich zo er over uit.quote:Gullit: men moet niet zo hypocriet doen
Terwijl het onderwerp “Spreekkoren” in de diverse media het gespreksonderwerp van de dag is, wil Gullit meer vuur zien in de Kuip. Gisteravond was de trainer te gast bij de meest recente bijeenkomst van de Klankbordgroep.
Een van de zaken waar Ruud over sprak was zijn periode als speler bij Feyenoord, “tijdens mijn periode bij deze club raakte je als speler altijd onder de indruk van het lawaai van de tribunes”. Nu hij hier als trainer werkzaam is ervaart hij dat nog wel, “alleen nu is het nog steeds zo dat je kippenvel krijgt als je het stadion binnen komt lopen, maar tijdens de wedstrijd is het zo rustig op de tribunes”. Hij wil meer vuur zien!
Toen vervolgens een van de gewraakte spreekkoren van tijdens Den Haag – Ajax werd ingezet door een aantal aanwezigen, leek de trainer zich kostelijk te vermaken. Met een grote grijns op zijn gezicht liet hij toen weten dat men in Nederland niet opeens zo hypocriet moest doen. Emotie en passie horen erbij, “ik ben door de jaren heen, als speler bij diverse grote clubs, ook voor van alles en nog wat uitgescholden”. Daar moet je als speler gewoon boven staan, dat hoort erbij.
bron: Lunaticnews.nl
Inderdaad, ik erger me kapot aan die schijnheilige Ronald Koeman die zegt: "We zijn toch verrot met z'n allen in Nederland?" Hij zei er als speler nooit wat over en nu gaat ie mister perfect uithangenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:54 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Zo hoort het, wel mooi dat hij zich zo er over uit.
Dat was toch een toernooi met 5000 supporters per club ofzoquote:Op woensdag 15 september 2004 23:01 schreef Cart_man het volgende:
Huh?
Zal dat naar aanleiding van dat affiche zijn wat werd uitgedeeld zondag?
Ja, zoiets. Erg vaag.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat was toch een toernooi met 5000 supporters per club ofzo![]()
Enige wat Feijenoord niet moet doen is de boel overschatten. Geloof echter wel dat Gullit ze daar wel voor behoedt. Ga dus ook uit van een ruime overwinning. De kwaliteiten hebben we zeker, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:25 schreef DivineJester het volgende:
Ik ben erg bang voor een gelijkspel als er niet snel gescoord wordt, dan krijgen die Noren natuurlijk vleugels. Maar ik ga er vanuit dat we binnen het halfuur met 0-1 voorstaan en dan uitlopen naar 0-3.
Nu maar hopen dat ze die kwaliteiten in de return laten zien, want ze hadden ze duidelijk niet meegenomen naar Skien, gister.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Enige wat Feijenoord niet moet doen is de boel overschatten. Geloof echter wel dat Gullit ze daar wel voor behoedt. Ga dus ook uit van een ruime overwinning. De kwaliteiten hebben we zeker, dus daar kan het niet aan liggen.
Tweede helft vond ik nog wel meevallen, hij won flink wat duels.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:38 schreef Aeroxie het volgende:
Wat was Loovens slecht zeg gisterVind het niet gek dat hij geen echte kans krijgt van Gullit. Voor Excelsior komt hij volgensmij nog tekort.
Das toch knap. En ik maar denken dat het totaal moest optellen tot 100%.quote:ROMEO CASTELEN POPULAIRSTE NIEUWKOMER BIJ FEYENOORD
Romeo Castelen is de populairste nieuwkomer bij Feyenoord. De van ADO Den Haag afkomstige aanvaller eindigde in de nieuwsbrief poll net voor doelman Gábor Babos. Castelen kreeg 34,2 procent van de stemmen, gevolgd door Babos met 31 procent. Salomon Kalou, Karim Saidi, Pascal Bosschaart en Bart Goor eindigden daar niet ver achter. Aan de poll deden meer dan drieduizend mensen mee.
Hoe lang duurt dat contract van m nog? Verborgen gebreken enzo...quote:VIJF VRAGEN AAN… RAMON VAN HAAREN
Hij is een tijd uit de roulatie geweest, maar traint al weer enkele weken mee met het eerste. Ramon van Haaren hoopt binnenkort weer inzetbaar te zijn voor Feyenoord 1, maar wil niks overhaasten. Traject één is het fit worden, pas dan gaat hij nadenken over de concurrentiestrijd die hem te wachten staat met aankoop Bruno Basto en Patrick Mtiliga.
In februari van dit jaar viel je geblesseerd uit in de thuiswedstrijd tegen AZ. Sindsdien hebben we weinig meer van je vernomen.
Ramon van Haaren: ‘Ja, het is stil geweest rondom mijn persoon. In de tussentijd ben ik nog geopereerd aan mijn knie. Een stukje kraakbeen dat los zat in mijn knieholte is verwijderd. Het gaf een klemmend gevoel, gelukkig ben ik daar nu vanaf. In de zomerstop heb ik doorgetraind om verder te herstellen. Het gaat goed met me. Ik speel pijnvrij en train al weer bijna drie weken mee met het eerste.’
Je traint vol mee en verzaakt niet op de training. Je lijkt helemaal terug, maar waarom ben je dan nog niet inzetbaar voor het eerste?
‘Het lijkt misschien alsof ik er al ben, maar dat is niet zo. Afgelopen maandag was het de bedoeling dat ik met Jong Feyenoord mee zou spelen, maar daar zag ik in overleg met de medische staf toch maar vanaf. Ik stond er nog niet helemaal achter. Ik wil niks forceren. Misschien speel ik volgende week mee met Jong Feyenoord als ze in de Amstel Cup tegen VVV spelen.’
Wat mis je nog naast wedstrijdritme?
‘Conditie. Ik train pas drie weken mee met de groep. De eerste trainingen zat ik er al snel doorheen. Nu gaat het steeds beter, ik heb een goede basisconditie. Maar ik ben er nog niet. Ik doe rustig aan en doe er alles aan om fit te geraken. Dat is het enige waar ik nu mee bezig ben.’
Het houdt je dus niet bezig dat Feyenoord Bruno Basto voor jouw positie aantrok?
‘Enerzijds natuurlijk wel, want het is voor mij persoonlijk niet leuk. Maar de club moet ook verder. Een club als Feyenoord kan niet op mij blijven wachten. Maar ik hou me er nu niet mee bezig, ook al zou Feyenoord Maldini aantrekken. Dat is nu niet belangrijk voor mij. Traject één is fit worden en daar richt ik me op. Pas als ik dat ben, komt de concurrentiestrijd aan de orde.’
Kunnen we je terugverwachten voor de winterstop?
‘Moeilijk... Ik hoop het, maar nogmaals: het heeft geen zin om te forceren, dan raak ik verder van huis. Geduld opbrengen is belangrijk, want ik wil de supporters in De Kuip nog veel laten zien.’
Haha nou voor excelsior komt hij zeker niet tekort hoor. Heb helaas niets van de wedstrijd kunnen zien gisteren, dus een gefundeerde mening over zijn spel kan ik niet geven. En wat ik uit de kranten begreep was hij niet de enige die niet best speelde.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:38 schreef Aeroxie het volgende:
Wat was Loovens slecht zeg gisterVind het niet gek dat hij geen echte kans krijgt van Gullit. Voor Excelsior komt hij volgensmij nog tekort.
quote:Gullit wil Traoré wegplukken bij Liverpool
Feyenoord-trainer Ruud Gullit wil zich tijdens de winterstop defensief versterken met Liverpool verdediger Djimi Traoré, aldus de Engelse televisiezender Sky Sports. De 24-jarige Franse centrale verdediger zou bij voorkeur al in de aankomende winterstop zijn overgang naar De Kuip moeten maken.
Als 18-jarige maakte Traoré in 1999 de overstap naar Liverpool, dat hiermee AC Milan, Lazio Roma en Paris Saint-Germain te snel af was. In de de afgelopen vijf seizoenen kwam de speler slechts 47 maal in actie voor Liverpool. Met de komst van Benitez is Traoré uit beeld verdwenen.
Castelen en Babos samen al 65%. De rest (4 anderen) daar niet ver achter???quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:43 schreef Erasmusch het volgende:
ff wat stukkies uit de nieuwsbrief
Das toch knap. En ik maar denken dat het totaal moest optellen tot 100%.
Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:38 schreef Erasmusch het volgende:
Nu Wotte bij Voetbal Insite. Die zeiksnor heeft weer last van zn nicotinegebrek. 3 maal raden waar het over gaat...
Ik heb niet gezien / gehoord / gelezen wat Gullit ervan vond, maar ik vond hem met name de eerste helft niet goed.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:33 schreef RedGuy het volgende:
Loovens speelde ook volgens Gullit gewoon een goede pot hoor, dus waar jullie het vandaan halen dat hij slecht speelde..
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:56 schreef methodmich het volgende:
Zo goed is Traoré niet. Ik zou Paauwe en Loovens de voorkeur geven.
quote:Ruud Gullit en de nieuwe uitstraling van Feyenoord
[ Rotterdams Dagblad ]
De bewondering voor Ruud Gullit, die deze week was waar te nemen bij het korte bezoek aan een middelmatig clubje in Noorwegen, onderstreepte welke uitstraling een ploeg krijgt als de coach een wereldberoemde voetballer is geweest. Feyenoord was twee jaar geleden nog winnaar van het UEFA Cup-toernooi, maar het was niet om die reden dat de bevolking van het stadje Skien aan de zuidkust van Noorwegen deze week in alle staten van opwinding raakte.
Kuijt, Ono of Kalou konden de mensen worden gestolen. Het ging om Gullit! Zo'n grote persoonlijkheid op bezoek bij zo'n gewone voetbalclub in zo'n gewone stad. De oud-international is die bijna vermakelijke, soms lastige bewieroking en verafgoding in de loop der jaren wel gewend. De manier waarop Gullit zich kleedt en beweegt en zijn presentatie naar publiek en media dragen natuurlijk bij aan het in stand houden van die status.
Het 'grappige' is dat hij die uitstraling aan het overbrengen is op het elftal en de club. Gullit heeft in de eerste maanden bij Feyenoord eens om zich heen gekeken. Feyenoord is een club van het volk, dat wist hij al. Maar Feyenoord heeft ook het mooiste voetbalstadion en de grootste achterban. Dat moet je uitbuiten, vindt hij. Op het veld werkt hij er aan om in de Kuip ook het mooiste elftal neer te zetten.
Clubkostuum
Maar er is meer dat moet verbeteren. Op reis wil hij voortdurend dat zijn spelers het clubkostuum dragen. In de tijd van AC Milan zag hij hoe grote ploegen zich binnen en buiten het veld manifesteerden. Iedereen weet hoe Italianen in gesneden maatpakken uit een spelersbus stappen. Zo kwam Feyenoord donderdagmiddag ook in het miniscule stadion van Odd Grenland aan. Het was niet hooghartig bedoeld. Maar er werd tegen de tegenstander zonder woorden wel even gezegd: 'Wij zijn wel Feyenoord'.
In Noorwegen liet Gullit ook op een andere manier blijken dat 'zijn' Feyenoord een grote club is. Hij liet in het UEFA Cup-duel tegen Odd Grenland een half elftal aan de kant, omdat hij vond dat er op de bank nog een halve ploeg zat die net zo goed is als het basisteam. Sacchi deed dat voor het eerst in de gouden tijd van AC Milan, in zijn dagen bij Chelsea maakte Gullit het weer mee en inmiddels hanteren alle grote Europese clubs het rotatie-systeem. Dus ook Feyenoord, zegt Gullit.
Aan de achterban, het befaamde Legioen, probeert Ruud Gullit ook duidelijk te maken dat de mensen zich moeten gaan realiseren waarvoor Feyenoord staat. De laatste vijf jaar was er op de supportersavonden geen hoofdtrainer van Feyenoord meer geweest die zijn gezicht wilde laten zien. Gullit wandelde deze week 'gewoon' binnen. Hij deed het op de avond voordat hij met zijn elftal naar Noorwegen moest afreizen.
De fans, vertegenwoordigd onder de noemer 'klankbordgroep', inclusief het bestuur van de 30.000 leden tellende supportersvereniging, stonden vervolgens versteld van de openhartigheid en de visie die Gullit ten toon spreidde. Een van de supporters vroeg aan Gullit of het waar was dat hij in de zomer interesse had getoond voor Mario Melchiot en Winston Bogarde. En, erger nog, recentelijk voor Hatem Trabelsi. Hoe durfde hij? Spelers met een Ajax- verleden ('snavels' werden ze op de avond genoemd) komen de Kuip niet in, was de strekking van de boodschap.
'Goeie voetballers'
Ruud Gullit maakte in klare taal duidelijk dat hij niks met Ajax te maken had en dat Feyenoord-fans ook maar eens moeten afvragen of ze hun frustraties op Ajax willen blijven botvieren. ,,Ik kijk naar goeie voetballers en ik wil Feyenoord beter maken,'' sprak Gullit. ,,Feyenoord is een grote club en dan moet je zorgen dat je je ook groot gedraagt. Wij moeten alleen naar onszelf kijken. Wij zijn Feyenoord. Feyenoord is een topclub. Hoe minder aandacht men in Amsterdam krijgt, hoe vervelender men dat vindt.''
Gullit ging zelfs nog een stapje verder door te vertellen dat hij meer verlangt van het legioen. Hij wil in de Kuip meer herrie horen, zoals dat in Engelse stadions gaat. Nog niet eerder durfde een Feyenoord-trainer zo open de dialoog aan te gaan met de supporters. Grootste reden was de angst bij coaches om het machtige legioen tegen zich te krijgen. Maar Gullit wil zich juist verbinden met de fans door te laten blijken dat hij midden in een Europa Cup-week tijd wil vrijmaken voor de supporters.
Als je had opgelet, zag je dat ono geblesseerd was.quote:Op zondag 19 september 2004 15:19 schreef Erasmusch het volgende:
Lastig voetballen zo zonder middenveld.
Waarom hebben die joden song niet het ziekenhuis ingeschopt. WTF is dat trouwens voor wissel, zie je Gyan warmlopen denk je eindelijk van die kutkoreaan af te zijn, haalt ie Ono dr uitDie charlie moet echt uit zn lijden worden verlost, ff een spuitje geven als de hond dat ie is.
Utrecht maar één uitvakkie...sparta is de club van Rotterdam![]()
Iemand na afloop nog die halfbloed bij de tramhalte gezien? Vliegt in zn eentje ff 5 RETstewards en 6 platte petten aan![]()
Ik zou ten eerste al je energie in eigen club stoppen ipv meteen op je rivaal af te geven/.quote:Op zondag 19 september 2004 14:31 schreef L4zY het volgende:
2de helft was bitter..
1ste helft was beter..
Maar wat kan ik me irriteren aan de pro neuzirige voetbal wereld hier in Nederland.
Die commentator mogen ze van mij part een nekschot geven
quote:Op zondag 19 september 2004 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik zou ten eerste al je energie in eigen club stoppen ipv meteen op je rivaal af te geven/.
En ten tweede kunnen jullie titelaspiraties voorlopig weer ff in de koelkast doen en weer richten op die o zo bekende 3e plaats!
Dan nog, dan zet je daar Ghali neer. En haal iig song van het veld. Desnoods met 10 man verder.quote:Op zondag 19 september 2004 15:23 schreef L4zY het volgende:
[..]
Als je had opgelet, zag je dat ono geblesseerd was.
Ze mogen die braafheid ook wel neer trappen(wat castelen ook deed) hele tijd vasthouden.
En dat eerste goal.. weer vasthouden.
Leuk die belgische scheidsrechters.
Klopt.. saidi was de beste man van het veld, en babos maakte ook wat mooie reddingen.quote:Op zondag 19 september 2004 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan nog, dan zet je daar Ghali neer. En haal iig song van het veld. Desnoods met 10 man verder.
Saidi was wel weer oppermachtigSamen met Babos de enige voldoende.
ja...beetje jammer dat je vandaag verloren hebtquote:Op maandag 13 september 2004 13:04 schreef L4zY het volgende:
we worden kampioen..
Het seizoen is natuurlijk ook afgelopen..quote:Op zondag 19 september 2004 16:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja...beetje jammer dat je vandaag verloren hebt![]()
beetje jammer dat je vandaag zo simpel reageerdquote:Op zondag 19 september 2004 16:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja...beetje jammer dat je vandaag verloren hebt![]()
Ghali is nog 2 wedstrijden geschorst, dus dat word lastig.quote:Op zondag 19 september 2004 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan nog, dan zet je daar Ghali neer. En haal iig song van het veld. Desnoods met 10 man verder.
Ghali is geschorst hoor...quote:Op zondag 19 september 2004 15:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt toch voor PSV man ,hoef je je eigen niet zo te ergeren steeds en is ook dichterbij voor je.quote:Op zondag 19 september 2004 17:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een drama. Eerste helft amper een goede kans gecreerd. Kuyt, Kalou, Castelen, stuk voor stuk kunnen ze geen vuist maken en een uitsgespeelde kans forceren.
Eerste beste actie van Utreg is 0-1.
Ono wederom geblesseerd. Basto die er aan alle kanten uitgerend wordt, Paauwe die gewoon structureel te kort komt. En Song......... tsjaa........ Song.
Tweede helft was er nog even de hoop dat het wellicht nog gelijk zou kunnen worden, maar de verdediging van Utreg deed haar werk wel goed. Ook met Buffel veranderde hier niets aan.
En als klap op de vuurpijl nog twee onnodige goals weggeven in de laatste 5 minuten!
En dat was nog niet het ergste............ Het Legioen! We lijken met z'n alle wel een stelletje begrafenisondernemers. Ook daar mogen we wel een voorbeeld nemen aan Utreg!
Sorry, ik ga liever op natuurlijke wijze dood!quote:Op zondag 19 september 2004 17:21 schreef chelloboy het volgende:
Wordt toch voor PSV man ,hoef je je eigen niet zo te ergeren steeds en is ook dichterbij voor je.![]()
Dat is toch al jaren zo, dat jullie achter ons aan lopen.quote:Op zondag 19 september 2004 17:22 schreef mister_popcorn het volgende:
zucht.
Tis pas het begin van het seizoen, maar we moeten niet meer punten laten liggen dat dit anders wordt je wel erg afhankelijk van de lampies en de joden en das nooit leuk.
Frankyquote:Op zondag 19 september 2004 17:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Chelloboy, wij Feyenoorders laten ons tenminste gewoon zien op Fok! als we een smadelijke nederlaag lijden.
Kunnen we van jou en je pedofiele cluppie uit Aidshoven niet zeggen!
Pijn aan zijn enkel.quote:Op zondag 19 september 2004 17:35 schreef VoreG het volgende:
Wat heeft Ono trouwens?
Kan ook maar zo geleken hebben, ik zit zowat naast het uitvak.quote:Op zondag 19 september 2004 17:34 schreef InnocentFR het volgende:
Utrecht heb ik eigenlijk ook niet zoveel gehoord, alleen toen ze scoorden wat vaker, maar dat kan ook zij omdat ik tegenovergestelde hoek sta. En bij uitwedstrijden is de sfeer ook meestal goed te doen.
met wegrennen bedoel je,succes-supporterquote:Op zondag 19 september 2004 17:29 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo, dat jullie achter ons aan lopen.
Jep, kzag je vlag weer hangen, nog steeds netjesquote:Op zondag 19 september 2004 17:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kan ook maar zo geleken hebben, ik zit zowat naast het uitvak.
Maar ze maakte iig meer leven dan de Noordzijde!
quote:Op zondag 19 september 2004 17:57 schreef InnocentFR het volgende:
Jep, kzag je vlag weer hangen, nog steeds netjes![]()
Wist dat ik iets vergeten was...quote:Op zondag 19 september 2004 16:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Ghali is nog 2 wedstrijden geschorst, dus dat word lastig.
Dat idee heb ik ook idd!quote:Op zondag 19 september 2004 18:18 schreef Suijk het volgende:
Song moet blijven spelen, anders missen jullie de inkomsten van die Koreaanse investeerders, tv zenders enzo.
Ik heb castelen de laaste twee jaar veel zien spelen bij ADO en dat is echt een speler die lekker draait als het team goed is, maar je nooit over een dood punt kan helpen als het minder draait. Ben benieuwd wat hij na zijn stormachtige begin verder gaat presteren. Zal wel eens ernstig kunnen tegenvallenquote:Op zondag 19 september 2004 17:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een drama. Eerste helft amper een goede kans gecreerd. Kuyt, Kalou, Castelen, stuk voor stuk kunnen ze geen vuist maken en een uitsgespeelde kans forceren.
die inkomsten bloeden ook wel langzaam dood denk ikquote:Op zondag 19 september 2004 18:18 schreef Suijk het volgende:
Song moet blijven spelen, anders missen jullie de inkomsten van die Koreaanse investeerders, tv zenders enzo.
Die inkomsten schijnen anders ook niet zo groot te zijn als weleens aangenomen wordt. Song moet gewoon oppleuren, vorig jaar al!quote:Op zondag 19 september 2004 18:18 schreef Suijk het volgende:
Je bedoelt dat die Douglas recht op goal af kon omdat Song m liet lopen en meteen maar afremde? Goed Songs fout hersteld. Als ze die MotM verkiezing nog zouden houden zou het een saaie boel worden, want de laatste wedstrijden zijn het steeds Saidi en Babos die een acceptabel niveau halen.quote:Op zondag 19 september 2004 21:34 schreef jojomen4 het volgende:
Saidi vind ik per wedstrijd beter worden, had vandaag wel af en toe een foutje maar die verbeterd die ook zelf.
Ga wat nuttigs doen.quote:Op zondag 19 september 2004 22:03 schreef golfer het volgende:
Policy-overschrijdende posts van Cart_man verwijderd.
Krijg een ziekte, vervelend mannetje.quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord thuis verlkorenhahahahahahaha afgemaakt door dat kleine utrecht
"Ado had gelijk olé olé" en "op de Keijleweg is het altijd een feest, Silvie kan het wete, ze is er geweest".quote:Op zondag 19 september 2004 22:26 schreef Cart_man het volgende:
Niks gehoord, maar was/ben dan ook dronken..
Nee die schijtclub van jou presteerde goed tegen Utrecht tijdens de Johan Cruijffschaal.quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord thuis verlkorenhahahahahahaha afgemaakt door dat kleine utrecht
De Ajakkesverdediging was volkomen wakker tijdens de Johan Cruijffschaalwedstrijd.quote:Op zondag 19 september 2004 22:56 schreef Chadi het volgende:
Bij de 0-2 en de 0-3 wat stond die verdediging te slapenOp de flank te laat in het centrum op 5 meter dekken
Ja Lingens Blond, maar das niet echt alcohol, blowen mag wel wel zitten niet bij NECquote:Op zondag 19 september 2004 22:45 schreef L4zY het volgende:
mag je blowen/drinken dan in het stadion?
Dus dat maakt het voor feyenoord minder erg?quote:Op zondag 19 september 2004 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Ajakkesverdediging was volkomen wakker tijdens de Johan Cruijffschaalwedstrijd.
Toen viel het wel mee ja, maar daarna bj O'shea's, pfffquote:Op zondag 19 september 2004 22:34 schreef Luni het volgende:
[..]
"Ado had gelijk olé olé" en "op de Keijleweg is het altijd een feest, Silvie kan het wete, ze is er geweest".
Toen ik je tegenkwam zag je er nog vrij nuchter uit, maar toen was ik al behoorlijk stoned dus........
Nee dat maakt het niet minder erg. Maar het toont wel aan dat Utrecht een club is om rekening mee te houden en dat een verlies tegen Utrecht van welke top 3 club dan ook niet vreemd is. Dat er fouten werden gemaakt vanmiddag geef ik eerlijk toe maar wees jij dan ook eens een vent en zeg dat jou club toen ook gewoon kut speelde, voordat je Feyenoord belachelijk komt maken.quote:Op zondag 19 september 2004 23:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus dat maakt het voor feyenoord minder erg?
beetje reeel wezen en tegen kritiek kunnen jochie . Die verdediging stoind nergens Middenveld werd aan alle kanten uitgespeeld en aanvallend was het zorgwekkend.
Als er iemand kritiek heeft op zijn eigen clubbie Ajax dan ben ik het wel. Lees de topics van Ajax maar goed door ook die van de johan cruijfschaal. Dus zeggen dat ik kritiekloos ben is een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 19 september 2004 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat maakt het niet minder erg. Maar het toont wel aan dat Utrecht een club is om rekening mee te houden en dat een verlies tegen Utrecht van welke top 3 club dan ook niet vreemd is. Dat er fouten werden gemaakt vanmiddag geef ik eerlijk toe maar wees jij dan ook eens een vent en zeg dat jou club toen ook gewoon kut speelde, voordat je Feyenoord belachelijk komt maken.
Dat die verdediging stond te slapen ben ik wel met je eens. Maar waarom word deze nederlaag van Feyenoord niet als een leerzame nederlaag gezien? Ik ben blij dat het tegen Utrecht was misschien zijn de spelers en de technische staf wakker geworden en weten ze nu waar de schoen wringt.quote:Op zondag 19 september 2004 23:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als er iemand kritiek heeft op zijn eigen clubbie Ajax dan ben ik het wel. Lees de topics van Ajax maar goed door ook die van de johan cruijfschaal. Dus zeggen dat ik kritiekloos ben is een beetje kinderachtig.
Feyenoord speelde afgelopen week ook al niet fantastisch in de UEFA cup en vandaag weer niet. Verdediging stond hardstikke open en dan moet je als Feyenoord supporter toch even na gaan denken of dit wel klopt.
Nee klopt, daarom dacht ik dat het ook niet mocht in de kuip..quote:Op zondag 19 september 2004 23:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja Lingens Blond, maar das niet echt alcohol, blowen mag wel wel zitten niet bij NEC![]()
Dus tijdens een 0-1 achterstand ga jij al weg?quote:Op maandag 20 september 2004 07:51 schreef Cart_man het volgende:
Heb gisteren ook honderd keer geroepen dat ze die Douglas moesten neerschoppen. Hij bleef onze verdedigers maar passeren.
Gelukkig heb ik de laatste 5 minuten van deze wanvertoning niet gezien. Zou niet bevorderlijk zijn geweest voor mijn humeur. Die was al niet best.
De laatste 5 minuten van de wedstrijd, ja. Problemen mee, ik was het zat.quote:Op maandag 20 september 2004 07:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus tijdens een 0-1 achterstand ga jij al weg?Of de laatste 5 minuten inclusief blessuretijd?
Ga je op het uitvak zitten dan? Daar schenken ze nooit Alcohol, en er is nog geen steward naar me toegekomen dat ik mijn blowtje uit moet maken, moete ze niet proberen ook.quote:Op maandag 20 september 2004 00:14 schreef L4zY het volgende:
[..]
Nee klopt, daarom dacht ik dat het ook niet mocht in de kuip..
Is wel jammer aangezien ik naar NEC - Feyenoord ga.
Heb je die laffe pleuris wanker weer die alleen z'n lelijke rot kop komt laten zien als zijn club gewonnen heeft en de concurentie verloren heeft ...quote:Op zondag 19 september 2004 17:29 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo, dat jullie achter ons aan lopen.
En dan lopen ze bij jullie te janken over Ajax publiek dat voor het eind wegloopt.............quote:Op maandag 20 september 2004 09:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten van de wedstrijd, ja. Problemen mee, ik was het zat.
Frankyquote:Op zondag 19 september 2004 17:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Chelloboy, wij Feyenoorders laten ons tenminste gewoon zien op Fok! als we een smadelijke nederlaag lijden.
Kunnen we van jou en je pedofiele cluppie uit Aidshoven niet zeggen!
Nee hoor, geen problemen mee ..... kijkend naar de twee doelpunten in de laatste 5 minuten waren de Feyenoord-spelers het ook al zatquote:Op maandag 20 september 2004 09:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten van de wedstrijd, ja. Problemen mee, ik was het zat.
teeeering, d'r heeft er een z'n mod-functie neergelegd...quote:Op maandag 20 september 2004 10:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je die laffe pleuris wanker weer die alleen z'n lelijke rot kop komt laten zien als zijn club gewonnen heeft en de concurentie verloren heeft ...
Zout toch een een pleuris end op of wees een bikkel en kom ook bij verliespartijen van dat kut PSV langs, sukkeltje.
Inderdaad, amstel lite is geloof ik 3,5 procent en kwam dacht ik na de winterstop in de kuip.quote:Op maandag 20 september 2004 10:53 schreef RedGuy het volgende:
We krijgen Amstel Light toch, tenminste dat heb ik volgens mij ooit gelezen. Bier uit de tap, volgens mij.
Alles beter dan Lingens Blond.
Dat getuigt of van een zeer slecht gevoel voor humor of van zeer slechte smaak!quote:Op maandag 20 september 2004 12:43 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb gisteren om 14.15 besloten dat ik maar PSV'er word
Ja, ik zit in het NEC vak.. en ik ben voor feyenoord.(Kaarten worden via NEC geregeld, stiefvader is Nijmeegs) dus vandaar.quote:Op maandag 20 september 2004 10:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga je op het uitvak zitten dan? Daar schenken ze nooit Alcohol, en er is nog geen steward naar me toegekomen dat ik mijn blowtje uit moet maken, moete ze niet proberen ook.
Ja Saidi werd heel mooi vastgehouden, dus daar kon hij weinig aan doen.quote:Op maandag 20 september 2004 10:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie hier toch een aantal mensen zo positief over Saidi, maar de 1-0 was hij schuld (hij liet Schut vrij) en bij de 2-0 van Somers liep hij ook veels te ver te dekken en nota bene met z'n rug naar de bal.
Paauwe liet zich dollenquote:Op maandag 20 september 2004 10:58 schreef RedGuy het volgende:
Paauwe mag een voorbeeld nemen aan Bosschaart, die er hard in ging, verder speelde iedereen drama behalve Babos.
touchequote:Op maandag 20 september 2004 10:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je die laffe pleuris wanker weer die alleen z'n lelijke rot kop komt laten zien als zijn club gewonnen heeft en de concurentie verloren heeft ...
Zout toch een een pleuris end op of wees een bikkel en kom ook bij verliespartijen van dat kut PSV langs, sukkeltje.
Alles beter dan een Joodquote:Op maandag 20 september 2004 12:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat getuigt of van een zeer slecht gevoel voor humor of van zeer slechte smaak!
Dat is waar maar PSV heeft Chelloboy en daar wil je toch ook niet mee vergeleken worden.quote:Op maandag 20 september 2004 12:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles beter dan een Jood![]()
Ach, wij hebben Altfacequote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar maar PSV heeft Chelloboy en daar wil je toch ook niet mee vergeleken worden.
1ste helft ging gelijk op. 1ste doelpunt was kut doelpunt als je de herhalingen ziet.quote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Niets van gezien, hoorde de uitslag in het stadion. feyenoord zet de belabberde wedstrijd van donderdag voort. Was het echt slecht? Verdiende Utrecht de zege?
Laat Altface er buiten!quote:Op maandag 20 september 2004 12:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, wij hebben Altface
Feijenoord was idd beter. Ze moeten wat agressiever worden op het veld.quote:@DD: Van wat ik op Radio 1 heb gehoord was Feyenoord beter maar creëerde het geen kansen.
Utrecht verdedigde goed en kreeg op de counter vijf (halve) kansen, drie doelpunten.
Utrecht verdiend gewonnen.
Helaas nog gebelsseerd, had vorig seizoen een goede periode op het middenveld.quote:Op maandag 20 september 2004 13:06 schreef gras het volgende:
Waar is Seba Pardo gebleven? Kan hij niet op het middenveld in plaats van Ono?
Na het enige schoffel werk ja, ben benieuwd hoe het was afgelopen als dat 1ste doelpunt niet gevallen was.quote:Op maandag 20 september 2004 13:02 schreef Speed1971 het volgende:
Utrecht heeft meer dan verdient gewonnen. 3-0 zegt opzich al genoeg maar als je de hele wedstrijd hebt gezien kan je alleen maar vaststellen dat Utrecht veruit de beste ploeg was. Werkte veel harder en speelde het veel slimmer.
quote:Op maandag 20 september 2004 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laat Altface er buiten!
[..]
Feijenoord was idd beter. Ze moeten wat agressiever worden op het veld.
Ja zo lust ik er ook nog wel een stuk of 1000. Die goal viel en werd erg slecht verdedigd. Viel niets op af te dingen op die goal.quote:Op maandag 20 september 2004 13:15 schreef L4zY het volgende:
[..]
Na het enige schoffel werk ja, ben benieuwd hoe het was afgelopen als dat 1ste doelpunt niet gevallen was.
Utrecht hield niet veel meer of minder vast dan dat Feyenoord dat deed.quote:Maar wat ik altijd vreemd vind, is dat je niks ziet op tv, over het vasthouden in een wedstrijd, wat heel vaak gebeurd. Bv. Saidi, Castelen.
2e helft van het seizoen krijgen we een ander soort bier dacht ik. Tenminste, daarquote:Op zondag 19 september 2004 23:02 schreef mister_popcorn het volgende:
buuhhhh dat bier in de kuip is geen bier. Dat is de beste omschrijving denk ik
das toch ook van dat evenementen-spul toch?
Amstel-light?quote:Op maandag 20 september 2004 13:23 schreef yozd het volgende:
[..]
2e helft van het seizoen krijgen we een ander soort bier dacht ik. Tenminste, daar
had het klankbord het over. Amstel Lite (?) of zoiets...
Als je dat tenminste bier mag noemen...
Hoger alcoholpercentage... Hmm, dus toch een klein voordeelquote:6. INTRODUCTIE AMSTEL LITE
Lite. Dit bier heeft een hoger alcoholpercentage dan Lingens Blond dat volledig gaat verdwijnen. In het stadion worden verschillende kelderbierinstallaties geplaatst waardoor tapbier verkocht gaat worden i.p.v. bier uit flessen. De doelstelling blijft om ooit weer echt bier in De Kuip te gaan verkopen.
Denk het ja.quote:Op maandag 20 september 2004 13:41 schreef Sloggi het volgende:
Bang dat supporters zich niet gaan gedragen?
Ik heb het ook niet alleen ovr Utrecht, ik bdoel in het algemeen.quote:Op maandag 20 september 2004 13:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een stuk of 1000. Die goal viel en werd erg slecht verdedigd. Viel niets op af te dingen op die goal.
[..]
Utrecht hield niet veel meer of minder vast dan dat Feyenoord dat deed.
Ben jij na afloop in O'shea's geweest? Met de zus van Silvie achter de bar?quote:Op zondag 19 september 2004 23:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toen viel het wel mee ja, maar daarna bj O'shea's, pfff
Hahaha, was jij daar ook. Ze hield van ons.quote:Op maandag 20 september 2004 17:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ben jij na afloop in O'shea's geweest? Met de zus van Silvie achter de bar?
Wel jammer dat als je een kakkerlak doodtrapt,er honderd voor terugkomen.quote:Op maandag 20 september 2004 10:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Hehe was wel mooi om te zien hoe zo over de zeik ging jahquote:Op maandag 20 september 2004 17:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, was jij daar ook. Ze hield van ons.![]()
Wel jammer dat je de plank hier zo'n 100 km naast slaatquote:Op maandag 20 september 2004 17:47 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Wel jammer dat als je een kakkerlak doodtrapt,er honderd voor terugkomen.
man,denk aan je hart.quote:Op maandag 20 september 2004 18:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de plank hier zo'n 100 km naast slaat
Ik erger me de pleuris aan een sukkeltje als jij alleen maar op het Fok forum komen als hun cluppie punten haalt tov de concurentie, maar voor de rest in hun laffe holen verscholen blijven. En dat je dat nu doet in een F'noord topic maakt mijn ergernis niet minder.
laat dat kut even achterwegen jaquote:Op maandag 20 september 2004 10:21 schreef Doc het volgende:
[..]
van dat kut PSV langs,
Yup, dat klopt. Die kale bolle.quote:Op maandag 20 september 2004 18:24 schreef Staanplaats het volgende:
Yep, zat op een stoel, wit/grijs petje
Was jij met die gozer die opgepakt was? (groepje voor de ingang)
Je neus zit te dicht bij je dikke nek!quote:Op maandag 20 september 2004 19:03 schreef Gelderland het volgende:
dit topic stinkt zeg bah
Hihihihi, tis je bovenlip, hihihihiquote:Op maandag 20 september 2004 19:03 schreef Gelderland het volgende:
dit topic stinkt zeg bah
het is je avatar, die piszeik van een amstelquote:Op maandag 20 september 2004 19:03 schreef Gelderland het volgende:
dit topic stinkt zeg bah
ownee...ik ruik je moederquote:Op maandag 20 september 2004 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je neus zit te dicht bij je dikke nek!
Dat is wat je ruikt!
Ik heb tenminste een moeder!quote:Op maandag 20 september 2004 19:32 schreef Gelderland het volgende:
ownee...ik ruik je moeder![]()
![]()
Waar is je Sense en Sensitivity?quote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef chelloboy het volgende:
Goh,lang geleden dat het zo druk was op de Coolsingel.![]()
Toegegeven, leuke opmerkingquote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef chelloboy het volgende:
Goh,lang geleden dat het zo druk was op de Coolsingel.![]()
Opzouten hier!quote:Op maandag 20 september 2004 19:32 schreef Gelderland het volgende:
![]()
Dat bedoelde ik ook!quote:Op maandag 20 september 2004 20:10 schreef golfer het volgende:
Opzouten hier!
Beetje te ver joh voor de dinsdagavond.quote:Op maandag 20 september 2004 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar VVV vs. Jong Feyenoord voor de Amstel cup?
* Luni gaat wel ff kijken morgen als ie tijd over heeft!
2-0 was hij niet maar die krullebol uit Argentinie of zo.quote:Op maandag 20 september 2004 10:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie hier toch een aantal mensen zo positief over Saidi, maar de 1-0 was hij schuld (hij liet Schut vrij) en bij de 2-0 van Somers liep hij ook veels te ver te dekken en nota bene met z'n rug naar de bal.
nu je het zegt, ze krijgt nog 5 euro van je vader!quote:Op maandag 20 september 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een moeder!
Want die HIV besmette crackhoer die bij jou in huis woont
Kom op je kan beter. Of geef je gewoon gewonnen en rot op.quote:Op maandag 20 september 2004 22:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nu je het zegt, ze krijgt nog 5 euro van je vader!![]()
wat doe je lomp manquote:Op maandag 20 september 2004 22:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Bek houe pleuris neusquote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef Cart_man het volgende:
Doc, vuile kakkerlak.
Ik heb geen hartquote:Op maandag 20 september 2004 18:05 schreef chelloboy het volgende:
[..]
man,denk aan je hart.
Voor mij is het maar 20 minuutjes!quote:Op maandag 20 september 2004 21:29 schreef Luni het volgende:
Beetje te ver joh voor de dinsdagavond.
Zo lang doe ik erover naar de Kuipquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Voor mij is het maar 20 minuutjes!
Verschil moet er zijn!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:13 schreef Luni het volgende:
Zo lang doe ik erover naar de Kuip![]()
internet de gekstequote:Op maandag 20 september 2004 22:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Jezus hoe sneu kan een mens ongedierte zijn......quote:Op maandag 20 september 2004 19:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het geheim lang voor me gehouden Doc, maar nu moet ik het echt uitschreeuwenquote:Op maandag 20 september 2004 23:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb geen hart
Mag hopen dat die het dan snel begeeft.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:30 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik heb het geheim lang voor me gehouden Doc, maar nu moet ik het echt uitschreeuwen
Weten jullie dan niet dat Doc een PaceMaker heeft!
quote:Op maandag 20 september 2004 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan er nog mensen naar VVV vs. Jong Feyenoord voor de Amstel cup?
* FrankyMcG gaat wel ff kijken morgen als ie tijd over heeft!
Volgens mij heb je weinig aan een pace maker als je geen hart hebtquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:30 schreef Speed1971 het volgende:
Weten jullie dan niet dat Doc een PaceMaker heeft!
he muppet ,hoor ik nog wat of hoe zit het?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig aan een pace maker als je geen hart hebt
Vanavond bel ik.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
he muppet ,hoor ik nog wat of hoe zit het?
Nou barst los?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef Aeroxie het volgende:
Zullen we het weer eens over Feyenoord gaan hebben?????
Wie van het eerste deded er gisteren mee?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou barst los?
Waar wil je het over hebben? Over jong-Feijenoord dat gisteren dankzij de aanwezigheid van 6 eerste elftalspelers met 2-0 won van VVV? Over de zwaktes van Feijenoord? Vertel...
Loovens, Buffel, Smolarek, Mtiliga, Magrao en Malkowski... dus eigenlijk tweede garnituur.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie van het eerste deded er gisteren mee?
Ja idd, al zie ik Buffel nog niet echt zo.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Loovens, Buffel, Smolarek, Mtiliga, Magrao en Malkowski... dus eigenlijk tweede garnituur.
Daar heb je gelijk in, maar het is wel noodzakelijk op het moment omdat je slecht in je middenvelders zit.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:01 schreef Cart_man het volgende:
Je moet niet te vroeg met jonge spelers komen. Pas wanneer de tijd er rijp voor is.
Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:53 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zat Joepie trouwens niet op de bank zondag? Als je weet dat Pardo geblesseerd is, Ghaly geschorst en Ono nogal blessuregevoelig, lijkt Van den Ouweland mij een prima optie op het middenveld. Zeker in vgl metdie kutspleetoog.
quote:Saïdi: 'ajax bestaat alleen uit individualisten'
[Bron: VI.nl]
Karim Saïdi heeft flink uitgehaald naar concurrent ajax: vandaag verlaarde de verderdiger van Feyenoord dat hij de Amsterdammers een elftal vol 'individualisten' vindt. "Vooral Rafael van der Vaart is indivueel een goede voetballer, maar hij speelt vooral voor zichzelf", zegt de Tunesiër.
"Zijn die dan zoveel beter dan wij? Ik heb een gedeelte gezien van de wedstrijd van ajax tegen Ado Den Haag en ik kan niet zeggen dat ik er nou echt kapot van ben van de manier waarom ze samen spelen. Zij zijn niet echt een ploeg. Dat zijn wij wel, en dat hebben wij de laatste tijd wel laten zien", verklaart hij in de VI van woensdag.
Op de 0-3 tegen Fc Utrecht na dan? "De eerste nederlaag van dit seizoen is voor iedereen een zware teleurstelling, maar er is nog steeds geen man overboord. Als we gewoon spelen met de kracht en mentaliteit van de eerste vier duels, dan zou ik niet zo snel weten wie ons moet kloppen."
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Saidi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |