Pas maar op:quote:Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef Spaans het volgende:
komop man, 1-3? 1-1? 0-2? ... dit moet toch met gemak 0-5, 0-6 worden ....
Go go Morten Knutsen!quote:Odd Grenland heeft een goede generale achter de rug voor het lastige duel met feyenoord. De Noorse ploeg had in de eigen competitie geen kind aan Lillestrøm SK. De middenmoter won met ruime cijfers: 4-0.
Morten Fevang, Morten Knutsen, Olivier Occean en Espen Hoff scoorden. Namen die u nu misschien nog niets zeggen, maar mogelijk na donderdag wel. Dan zijn de Rotterdammers te gast in de eerste ronde van de UEFA Cup.
Lekker orgineel ben jij.quote:Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef Spaans het volgende:
komop man, 1-3? 1-1? 0-2? ... dit moet toch met gemak 0-5, 0-6 worden ....
prijzen voor de thuiswedstrijd zijn hoger dan ik had verwacht trouwens ...
Daar ben ik ook bang voor. Ik denk wel dat Feyenoord doorgaat naar de volgende ronde. Maar in Noorwegen verliezen ze. 2-1quote:Op maandag 13 september 2004 18:37 schreef Suijk het volgende:
Onderschatting.
Knutsen komt van Rosenborg BK en was Noors jeugdinternational. Beste speler daar.quote:Op maandag 13 september 2004 18:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pas maar op:
[..]
Go go Morten Knutsen!
Ik dacht al dat jij dat was.quote:Op maandag 13 september 2004 19:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker orgineel ben jij.
joh wist ik veel dat jij hetzelfde icoontje had, kom hier nooit.quote:Op maandag 13 september 2004 19:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker orgineel ben jij.
Kende hem ook al, het was ook een serieuze waarschuwing!quote:Op maandag 13 september 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Knutsen komt van Rosenborg BK en was Noors jeugdinternational. Beste speler daar.
Je heb wel goeie smaak.quote:Op maandag 13 september 2004 19:17 schreef Spaans het volgende:
[..]
joh wist ik veel dat jij hetzelfde icoontje had, kom hier nooit.
Een betere zelfs, zijn FL was vele malen scherper dan de jouwe.quote:Op maandag 13 september 2004 19:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Je heb wel goeie smaak.
quote:Op maandag 13 september 2004 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een betere zelfs, zijn FL was vele malen scherper dan de jouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |