Ik vrees dat dit het waterloo voor Drs P is, maar goed, ik vecht door.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:37 schreef mark_03 het volgende:
Loting Ronde 5
1 Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
2 Boudewijn de Groot - Testament
3 George Baker Selection - Little green bag
4 Drs. P. - De Dodenrit
5 Het Goede Doel - België
6 Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
7 Doe Maar - Is Dit Alles
8 Doe Maar - De Bom
En heeft iemand ook nog een van Het Klein Orkest - Over de muur? Kan 't nergens vinden. Ook de cover van Van Dik Hout klopt niet, dus maar gewoon album cover gepakt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
De hoes van Dodenrit (voor in de OP) ziet er trouwens alsvolgt uit:
[afbeelding]
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 13 september 2004 19:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
sjezus wat moeilijk....
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:23 schreef teigan het volgende:
[
1Klein Orkest - Over de muur - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
2Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2) - Boudewijn de Groot - Testament
3George Baker Selection - Little green bag - Het Goede Doel - Vriendschap
4Golden Earring - Radar Love - Drs. P. - De Dodenrit
5Het Goede Doel - België - Van Dik Hout - Laat het los (live)
6De Dijk - Als ze er niet is[/b] - Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
7[De Poema's - Mijn houten hart - Doe Maar - Is Dit Alles
8Doe Maar - De Bom - Stef Bos - Papa
Op zich niks mis mee, alleen weet je in de kwartfinale hoe de top 4 eruit ziet, en dus eigenlijk ook wie er in de finale komt en wie die dan wint. Dus daarom ben ik niet voor zo'n ranking. Het moet wel de battle-vorm blijven houden, dat houdt het spannend en verassend.quote:Op maandag 13 september 2004 23:04 schreef Marsepein het volgende:
Waarom zouden de punten van iemand die eerder al heeft gestemd zwaarder tellen? Je legt daarmee toch onterecht extra gewicht bij een bepaald nummer, terwijl bij een gelijke puntentelling dat niet zo zou zijn.
Hiermee bevoordeel je niet het winnende nummer maar diegene die al vaak stemt.
Mijn voorstel is om per stemmer het volgende te doen:
Plaats 1: 10 punten
Plaats 2: 8 punten
Plaats 3: 6 punten
Plaats 4: 5 punten
Plaats 5: 4 punten
Plaats 6: 3 punten
Plaats 7: 2 punten
Plaats 8: 1 punt
De beste 4 gaan door, vervolgens:
Plaats 1: 5 punten
Plaats 2: 3 punten
Plaats 3: 2 punten
Plaats 4: 1 punt
Daarmee heb je de winnaar bepaald.
Is het iets?
In dat geval kan je beter de stemmen van mensen die al vaker hebben gestemd niet zwaarder laten wegen. Ook dat beinvloedt de kwartfinale en verder dusdanig dat je ook weet wie eruit komen als winnaar.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee, alleen weet je in de kwartfinale hoe de top 4 eruit ziet, en dus eigenlijk ook wie er in de finale komt en wie die dan wint. Dus daarom ben ik niet voor zo'n ranking. Het moet wel de battle-vorm blijven houden, dat houdt het spannend en verassend.
Dit gedeelte snap ik niet. Als ik weet wat andere mensen gestemd hebben ga ik opeens op een nummer stemmen dat ik niet leuk vind? Volgens mij is het altijd de bedoeling om het leukste nummer uit een battle door te krijgen. Dat kan ik alleen maar beinvloeden door daarop te stemmen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:22 schreef Marsepein het volgende:
Je kan er ook nog een blinde pool van maken, dus niet hier posten, maar laten mailen. Andere kunnen dan niet 'afkijken' om nummers te kicken of er juist in te krijgen.
En daar heb je helemaal gelijk in, kleine denkfout.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:51 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd de bedoeling om het leukste nummer uit een battle door te krijgen. Dat kan ik alleen maar beinvloeden door daarop te stemmen.
Idd jammer, anders had je stem voor De Poema's dubbel geteldquote:Op woensdag 15 september 2004 15:40 schreef laurenzo85 het volgende:
Lichte voorkeur voor links, jammer dat ik dit topic beetje laat ontdekt heb
Ik heb een andere tussenstand, heb je wel rekening gehouden met de dubbele punten voor stemmers die vaker hebben gestemd?quote:Op donderdag 16 september 2004 09:34 schreef Vamos het volgende:
Laat alsjeblieft Boudewijn de Groot nog 1 ronde overleven
18-19 nog, maar als ik zo de laatste 10 stemmers zie dan hou ik me hart vast...
Nee, dat heb ik niet bijgehouden. Dan maar hopen dat de oudgedienden vaker op Boudje hebben gestemdquote:Op donderdag 16 september 2004 09:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb een andere tussenstand, heb je wel rekening gehouden met de dubbele punten voor stemmers die vaker hebben gestemd?
Niet verder vertellen ... maar dat doen zequote:Op donderdag 16 september 2004 12:35 schreef Vamos het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet bijgehouden. Dan maar hopen dat de oudgedienden vaker op Boudje hebben gestemd
Niet echt een verrassende lijst, maar ach, die krijg je zelden met dit soort tournaments. Drs. P is wel ver gekomen, maar dat kon je op Fok ook wel verwachten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:37 schreef mark_03 het volgende:
Loting Ronde 5
1 Klein Orkest - Over de muur - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
2 Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2) - Boudewijn de Groot - Testament
3 George Baker Selection - Little green bag - Het Goede Doel - Vriendschap
4 Golden Earring - Radar Love - Drs. P. - De Dodenrit (schaamteloze Ja Zuster, Nee Zuster rip-off natuurlijk.).
5 Het Goede Doel - België - Van Dik Hout - Laat het los (live)
6 De Dijk - Als ze er niet is - Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
7 De Poema's - Mijn houten hart - Doe Maar - Is Dit Alles
8 Doe Maar - De Bom - Stef Bos - Papa
Naja,... zijn veel waanzinnige nummers nooit op single uitgebracht. Ik doel dan op die nummers van A&DM die je noemt... supertracks. Misschien hierna een Nederpop-album toernooiquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot dusverre heb ik dit topic gemist, maar ik wil nu toch even mijn stem geven.
[..]
Niet echt een verrassende lijst, maar ach, die krijg je zelden met dit soort tournaments. Drs. P is wel ver gekomen, maar dat kon je op Fok ook wel verwachten.
Hoeveel klonen heeft I.R. Baboon aangemaakt?
Mooiste nummer van Ramses is overigens Wij Zullen Doorgaan in de sobere uitvoering. En van Stef Bos is dat Rue de Mouftard. En van Acda en de Munnik Lopen Tot De Zon Komt of Henk. En ... ik hou er maar mee op en beperk me tot mijn stem.
Ik heb deze keer helemaal niks stouts gedaan, maar het is prettig om te zien dat er toch iets van smaak begint te ontstaan bij de fokkers (alhoewel ik geen Sjef van Oekel of Huub Hangop heb teruggevonden in dit tournooi, en heel veel Blof, dus er is nog veel te doen).quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Hoeveel klonen heeft I.R. Baboon aangemaakt?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:07 schreef mark_03 het volgende:
Dus uitgeschakeld in deze ronde zijn:
Van Dik Hout - Laat het los (live)
Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
De Poema's - Mijn houten hart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |