Ja en dat voor vrijdag.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:58 schreef Cazman het volgende:
En oen was het stil
waarschijnelijk ja,quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:05 schreef Cazman het volgende:
zeker vermoeiende dagen voor die mensen
Ik ga er ook in!. Trustenquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:10 schreef freek_mst het volgende:
[..]
waarschijnelijk ja,
Maar ik ga ook niet te laat naar bed moet morgen om 08:45 opstaan.
Trustenquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ga er ook in!. Trusten
ik ga juist slapen!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:18 schreef beaverhausen het volgende:
wakkr wrpoden stellejte homos!.
Beav, laat dat laatste glaasje nou 's staan meidquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:18 schreef beaverhausen het volgende:
Dat schreeuwt natuurlijk om een foto.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Dan ga je naar de kapper zo vroeg, en dan heb je speciaal gevraagd naar Lieke, da's de hipste, mooiste en jongste... en dan zeg je met je duffe kop "Doe maar wat"en voor je't weet heb je de zijkanten ineens opgeschoren en een hanekam met matje
Bijkomend detail: de binnenkant van m'n haar is Soho Bronze geverfd, en de buitenkant was nog Bitter Sweet Chocolate. Waardoor de opgeschoren zijkanten nu lichtbruin zijn en de punten van de "hanekam" donkerbruinh bijna zwart.
Houden zo. Staat je best goedquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Oftewel: FOTO!!!
[afbeelding]
Ben er nog niet helemaal uit.
Lijkt nu wel ineens enorm op de kapsels uit Barcelona
Pas er weer helemaal tussen daar
Hmm jij mag er best wel wezen hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat je weer stronken waard of nog bent hé.quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:18 schreef beaverhausen het volgende:
hehe, ik vind t best cool eigenlijk. keihip!quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
hoezo ik ben nepdronkenquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:18 schreef beaverhausen het volgende:
Thanxquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:04 schreef blublub het volgende:
[..]
hehe, ik vind t best cool eigenlijk. keihip!
Geen keus? Korter kan makkelijk, langer niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou het wel zo ja (heb ook niet veel keus)
quote:Enne, DM? Dat matje he... dat moest eigenlijk nog langer zei de kapper maar zoveel haar had ik niet daar
Ik vind kort haar niet mooiquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
Geen keus? Korter kan makkelijk, langer niet..
Zeikerdquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:36 schreef G_E het volgende:
Hmmz... Net nu ik de emotionele drempel over was dat ik misschien naar de mega kei trendy kapper op de kleine berg durfde te gaan, gaat Ang3l foto's posten van het kapsel wat je dan riskeert op te lopen..
Nou durf ik echt niet meer..
We hebben 't over de nek he?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind kort haar niet mooi(lees: Saai)
Ooooooooooooowquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We hebben 't over de nek he?.
En naast de practische uiteraard ook de esthetische overwegingen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:15 schreef Cybart het volgende:
kort haar
lekker in een minuut of wat klaar voor een ganze dag !
of van je peettante... omdat je het niet zoekt om asociaal veel geld uit te geven aan een kapper die je 1 keer een kapsel aanmeet wat je erna nooit meer hetzelfde in model krijgt....quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:17 schreef ajuu het volgende:
weinig haar - lekker geen gezeur van hippe "trendy" kappers!
Ik doel dan vooral op dat korte haar dat OF met de bloempot zo is gedaan, OF met de tondeuse of zo, in de lengte en vorm van "Zo, d'r hoeft geen gel in, ik sta op en ga de straat op"quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:15 schreef Cybart het volgende:
kort haar
tja sommige mensen vinden het leuk om met een "te" gelikt kapsel rond te lopen alsof ze van een of andere whiggerparty af komen waar alle jongens oorbellen dragenquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En naast de practische uiteraard ook de esthetische overwegingen..
stiekem wil ik al jaren mijn kop milimeterren....quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doel dan vooral op dat korte haar dat OF met de bloempot zo is gedaan, OF met de tondeuse of zo, in de lengte en vorm van "Zo, d'r hoeft geen gel in, ik sta op en ga de straat op"Bóóóóóóóring
*brandslang openzet, op jerruh mik*quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:25 schreef Jerruh het volgende:
*nog steeds niet echt wakker is. *
whiggerparty vraagtekenquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
tja sommige mensen vinden het leuk om met een "te" gelikt kapsel rond te lopen alsof ze van een of andere whiggerparty af komen waar alle jongens oorbellen dragen
Zo'n litteken is juist stoer dan!quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:25 schreef Cybart het volgende:
stiekem wil ik al jaren mijn kop milimeterren....
maar dankzij een fietsongelukje op mijn 12/13de kan ik dat niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |