Maar jij had de laatste niet.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:59 schreef blublub het volgende:
fipo!
ik had al een topic klaar staan
nee weet ik, ik wilde m volmaken enzo. mjahquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jij had de laatste niet..
Waxje!!!quote:Hahai
Sempie![]()
![]()
![]()
Tja...sneller posten hequote:Op vrijdag 10 september 2004 12:59 schreef blublub het volgende:
fipo!
ik had al een topic klaar staan
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waxje!!!![]()
![]()
Heb je zakdoekjes voor me
![]()
(Zo maar even mijn laatste post in het vorige topic hier neer zetten.![]()
ik moet relaxen van Waxxje. ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...sneller posten he
Beide....ik word altijd erg emotioneel als ik jou postings ziequote:Op vrijdag 10 september 2004 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
![]()
Maar natuurlijk!!! *aangeef* Ben je emotioneel?
Of verkouden??
Jah, nu helemaal!quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:07 schreef blublub het volgende:
[..]
ik moet relaxen van Waxxje. ofzo
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Beide....ik word altijd erg emotioneel als ik jou postings zie![]()
![]()
...en daarbij ben ik snotje verkouden..
![]()
Dankje voor de zakdoekjes trouwens.![]()
mijn mama is aan t werkquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:11 schreef Waxxer het volgende:
Oh, de een stuur ik naar mamma en voor de ander ga ik lopen snijden
*dan maar doosnij en ook blupje verzorg maar haar ook naar mamma stuurt omdat Blupje al zo vaak de hort op is*
't Is nationale briluitzoekweek, geloof ik.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb lekker gister een kei hipse bril uitgezoekt
Heheheheb jij een bril???quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb lekker gister een kei hipse bril uitgezoekt
Uuuuh even pas op de plaats jij he.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]Emotioneel van mij??
![]()
Waarom??
![]()
![]()
f*ck u!quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:31 schreef Waxxer het volgende:
blupje moet en brihil blupje moet een brihil...![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuuh even pas op de plaats jij he.Ik word emotioneel van je posting...niet van jou...
![]()
![]()
![]()
Ik heb van m'n 6e tot mijn 17e een bril gehad, daarna overgestapt naar lenzen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heheheheb jij een bril???
Sommige brillen zijn bets te vedragen... sommige......quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:33 schreef blublub het volgende:
[..]
f*ck u!![]()
Tja je zou ook kunnen laseren...quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van m'n 6e tot mijn 17e een bril gehad, daarna overgestapt naar lenzen.
Tja, als je inmiddels -7.50 hebt aan beide zijden qua lenzen-sterkte en maar liefst -8.25 aan brillen-sterkte, dan moet je wel hulpmiddelen gebruiken he
Maar mijn reservebril was al 5jr oud, en nog -6.25
op een luie zondag (zonder lenzen) tv kijken werd vrij complex (zeker nu het dus eigenlijk -8.25 is)
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
Is er hier iemand die géén bril heeft?.
wat vind je van die van mijhij....?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige brillen zijn bets te vedragen... sommige......
Ik vond het supermoeilijk om iets leuks uit te zoeken! Draag al weer 8 jaar lenzen ofzo.
Maar een ex-vriend die opticien is is altijd handig. Shoppen na sluitingstijd, heerlijk decadente prive-winkel dus. En enorme kortingen
"O hey, ik zie dat je montuur ineens per ongeluk in de bak SUPER EXTRA ZONNEBRIL ZOMERKORTING valt... gek he"![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
*er ook een heb*quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
uuuuhhhhhh..... jij?
Ja ikke!!! Al vraag ik me af wanneer ik een test doe of ik wel brilloos blijf..quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
Die bril is definitly you! *Proest*quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wat vind je van die van mijhij....?![]()
ja. ik!quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
relaxed...quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige brillen zijn bets te vedragen... sommige......
Ik vond het supermoeilijk om iets leuks uit te zoeken! Draag al weer 8 jaar lenzen ofzo.
Maar een ex-vriend die opticien is is altijd handig. Shoppen na sluitingstijd, heerlijk decadente prive-winkel dus. En enorme kortingen
"O hey, ik zie dat je montuur ineens per ongeluk in de bak SUPER EXTRA ZONNEBRIL ZOMERKORTING valt... gek he"![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die bril is definitly you! *Proest*![]()
![]()
Och arm! Ik zit je wel te plagen he!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]:'(
zo:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
zo? Ik heb liever zonder
Nee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:44 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja je zou ook kunnen laseren...
Neej, tis LASERSaanbiedingquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:21 schreef Waxxer het volgende:
Ik zou dat nooit vertrouwen, en snap niet dat Metro dat gebruikt als 'lezersaabieding'
Anders wrijf je het er effe in ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:22 schreef wizarddragon het volgende:
Strike a pose
Strike a pose
Vogue, vogue, vogue
Vogue, vogue, vogue
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |