ik eet voldoende groente (maar ijzer krijg je vaak ook via andere voedingsmiddelen binnen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:50 schreef Zero-Nine het volgende:
[afbeelding] Zal ik hem dan maar inpakken? [afbeelding]
Het kan ook ijzergebrek zijn. Eet je wel genoeg groente?
Ja omdat het je eigen sterkte niet is (als je een bril nodig hebt dan). MAar zo kwam ik er toevallig zelf ooit achterquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:50 schreef blublub het volgende:
ik krijg meestal onwijze koppijn van door iemands bril kijken, ook al met minimale versterking.....
Ok bedankt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:51 schreef blublub het volgende:
[..]
ik eet voldoende groente (maar ijzer krijg je vaak ook via andere voedingsmiddelen binnen hoor)
hoezo heb ik een bril nodig voor lezen, autorijden en tv kijken als ik alleen soms in een verduisterde collegezaal moeite heb met scherp stellen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:52 schreef Freeflyer het volgende:
het klinkt mij in de oren alsof je een bril nodig hebt voor lezen, autorijden, tv kijken etc. als je langs een opticien gaat ben je er in minder dan een half uur achter hoe het met je gezichtsvermogen is gesteld.
offtopic
toen ik de TT zag was mn eerste gedachte:"lenzen omdraaien"
ik herken dit wel... maar ik heb dit alleen 's ochtends als ik nog niet zo lang wakker ben en nog bestwel moe ben.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:55 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo heb ik een bril nodig voor lezen, autorijden en tv kijken als ik alleen soms in een verduisterde collegezaal moeite heb met scherp stellen.![]()
![]()
even voor de duidelijkheid: verder zie ik in de verte ALTIJD scherp, maakt niet uit hoe ver of dichtbij ik moet kijken, ik heb echt alleen maar last in de collegezaal...
wat je omschrijft heb ik ook gehad, de uiteindelijke conclusie van de oogarts (toendertijd gingen dat soort dingen via de oogarts ipv de opticien) was dat ik een bril nodig had voor tv kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:55 schreef blublub het volgende:
hoezo heb ik een bril nodig voor lezen, autorijden en tv kijken als ik alleen soms in een verduisterde collegezaal moeite heb met scherp stellen.![]()
![]()
even voor de duidelijkheid: verder zie ik in de verte ALTIJD scherp, maakt niet uit hoe ver of dichtbij ik moet kijken, ik heb echt alleen maar last in de collegezaal...
Soms heb je wel eens zo'n actieweek bij de wat bekendere opticiens. Ik heb die van mij daar dus ooit gratis gedaan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:08 schreef blublub het volgende:
ja ik heb het dus alleen als ik moe ben ofzo en als het donker is.
maar hoe zit dat dan als je naar de opticien gaat? ik hoorde dat je bij sommigen je gratis kan laten testen?
nee, geen duizelingen, en meestal treden de klachten die gerelateerd zijn aan een TIA (wat jij waarschijnlijk hebt gehad) niet steeds op dezelfde plek op (in de college zaal dus) en vaak valt er dan ook een deel van je gezichtsveld weg (maar hoeft niet)quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:32 schreef Koos Voos het volgende:
Heb je er ook wel eens een soort duizelingen bij ?
Ga dan naar een neuroloog.. bij mij begon het ook zo en ik heb later een herseninfarct gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |