Tuurlijk dit is toch Onzin!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:02 schreef XemmyX het volgende:
Mag dit wel?
das natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
vrouwen zijn beter in koken
daar hoor ik juist tegenovergestelde verhalen overquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:16 schreef Thieske het volgende:
pijpen
Zie je nou wel... (verkapt homo topic)quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar hoor ik juist tegenovergestelde verhalen over
Werk jij met vrouwen???? dan ben je zeker heel dom?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:24 schreef BlackDraco het volgende:
midden in de klas/op het werk liters deo rondspuiten en dan van 3 km afstand te ruiken zijn
nou heb ergens gewerkt waar een vrouw werkte, die was heel de dag door deo aan het spuiten onder d'r kleding, die rook je 6 gangen verderop nog, echt een heel spoor waar zij liepquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:26 schreef RiX het volgende:
[..]
Werk jij met vrouwen???? dan ben je zeker heel dom?
Het kan aan mijn mannelijke hormonen liggen, maar volgens mij is deze zin alleen door XemmyX te begrijpen......quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:32 schreef XemmyX het volgende:
Mannen van Nederland, wat zijn je toch ook geweldig he!
Vinden jullie zelf wel heel wat, maar goed als jullie dat dan ook maar zelf denken, en niet de rest van het soort, want dat is nou.
onverstaanbaar zeiken, kunnen ze ook heel goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:32 schreef XemmyX het volgende:
bladiebladiebla - onleesbaar modus - bladiebla
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:33 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het kan aan mijn mannelijke hormonen liggen, maar volgens mij is deze zin alleen door XemmyX te begrijpen......
de nederlandse taal; het is 'dan' en niet 'als'quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:04 schreef Metro2005 het volgende:
vrouwen zijn beter als mannen in parkeerdeukjes veroorzaken
dat zijn de emoties... Als ze opgewonden worden, kunnen ze niet meer normaal lullen die vrouwen :')quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:41 schreef Thieske het volgende:
allemaar ????
neequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:40 schreef XemmyX het volgende:
jeedju op duh hele fok zueren ze ook alemaar over spelvouten!
Niedz beders te deon
Omdat je met mannen goed bier kan zuipen, flauwe grappen maken, over "lekkere wijven" praten en semi-stoer kan doen. Dat moet je eens met vrouwen proberen, valt vies tegen... Vrouwen daarentegen zijn stukken beter in het aantrekken van heteroseksuele mannen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:19 schreef djenneke het volgende:
waarom zijn mannen toch zo dol op zichzelf en hun soort? (verkapt homo topic)
ROFL, wie vindt zich hier belangrijk :')quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:32 schreef XemmyX het volgende:
Mannen van Nederland jullie vinden jezelf toch ook wel zo geweldig he
En wij maar lachen om de werkelijkheid
Haha, gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vrouwen daarentegen zijn stukken beter in het aantrekken van heteroseksuele mannen.
Nee, daarin zijn ze niet echt goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:55 schreef XemmyX het volgende:
HUMOR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |