Maar jij had de laatste niet.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:59 schreef blublub het volgende:
fipo!
ik had al een topic klaar staan
nee weet ik, ik wilde m volmaken enzo. mjahquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jij had de laatste niet..
Waxje!!!quote:Hahai
Sempie![]()
![]()
![]()
Tja...sneller posten hequote:Op vrijdag 10 september 2004 12:59 schreef blublub het volgende:
fipo!
ik had al een topic klaar staan
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waxje!!!![]()
![]()
Heb je zakdoekjes voor me
![]()
(Zo maar even mijn laatste post in het vorige topic hier neer zetten.![]()
ik moet relaxen van Waxxje. ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...sneller posten he
Beide....ik word altijd erg emotioneel als ik jou postings ziequote:Op vrijdag 10 september 2004 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
![]()
Maar natuurlijk!!! *aangeef* Ben je emotioneel?
Of verkouden??
Jah, nu helemaal!quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:07 schreef blublub het volgende:
[..]
ik moet relaxen van Waxxje. ofzo
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Beide....ik word altijd erg emotioneel als ik jou postings zie![]()
![]()
...en daarbij ben ik snotje verkouden..
![]()
Dankje voor de zakdoekjes trouwens.![]()
mijn mama is aan t werkquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:11 schreef Waxxer het volgende:
Oh, de een stuur ik naar mamma en voor de ander ga ik lopen snijden
*dan maar doosnij en ook blupje verzorg maar haar ook naar mamma stuurt omdat Blupje al zo vaak de hort op is*
't Is nationale briluitzoekweek, geloof ik.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb lekker gister een kei hipse bril uitgezoekt
Heheheheb jij een bril???quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb lekker gister een kei hipse bril uitgezoekt
Uuuuh even pas op de plaats jij he.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]Emotioneel van mij??
![]()
Waarom??
![]()
![]()
f*ck u!quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:31 schreef Waxxer het volgende:
blupje moet en brihil blupje moet een brihil...![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuuh even pas op de plaats jij he.Ik word emotioneel van je posting...niet van jou...
![]()
![]()
![]()
Ik heb van m'n 6e tot mijn 17e een bril gehad, daarna overgestapt naar lenzen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heheheheb jij een bril???
Sommige brillen zijn bets te vedragen... sommige......quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:33 schreef blublub het volgende:
[..]
f*ck u!![]()
Tja je zou ook kunnen laseren...quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van m'n 6e tot mijn 17e een bril gehad, daarna overgestapt naar lenzen.
Tja, als je inmiddels -7.50 hebt aan beide zijden qua lenzen-sterkte en maar liefst -8.25 aan brillen-sterkte, dan moet je wel hulpmiddelen gebruiken he
Maar mijn reservebril was al 5jr oud, en nog -6.25
op een luie zondag (zonder lenzen) tv kijken werd vrij complex (zeker nu het dus eigenlijk -8.25 is)
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
Is er hier iemand die géén bril heeft?.
wat vind je van die van mijhij....?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige brillen zijn bets te vedragen... sommige......
Ik vond het supermoeilijk om iets leuks uit te zoeken! Draag al weer 8 jaar lenzen ofzo.
Maar een ex-vriend die opticien is is altijd handig. Shoppen na sluitingstijd, heerlijk decadente prive-winkel dus. En enorme kortingen
"O hey, ik zie dat je montuur ineens per ongeluk in de bak SUPER EXTRA ZONNEBRIL ZOMERKORTING valt... gek he"![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
*er ook een heb*quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
uuuuhhhhhh..... jij?
Ja ikke!!! Al vraag ik me af wanneer ik een test doe of ik wel brilloos blijf..quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
Die bril is definitly you! *Proest*quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wat vind je van die van mijhij....?![]()
ja. ik!quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
relaxed...quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige brillen zijn bets te vedragen... sommige......
Ik vond het supermoeilijk om iets leuks uit te zoeken! Draag al weer 8 jaar lenzen ofzo.
Maar een ex-vriend die opticien is is altijd handig. Shoppen na sluitingstijd, heerlijk decadente prive-winkel dus. En enorme kortingen
"O hey, ik zie dat je montuur ineens per ongeluk in de bak SUPER EXTRA ZONNEBRIL ZOMERKORTING valt... gek he"![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die bril is definitly you! *Proest*![]()
![]()
Och arm! Ik zit je wel te plagen he!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]:'(
zo:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
zo? Ik heb liever zonder
Nee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:44 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja je zou ook kunnen laseren...
Neej, tis LASERSaanbiedingquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:21 schreef Waxxer het volgende:
Ik zou dat nooit vertrouwen, en snap niet dat Metro dat gebruikt als 'lezersaabieding'
Anders wrijf je het er effe in ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:22 schreef wizarddragon het volgende:
Strike a pose
Strike a pose
Vogue, vogue, vogue
Vogue, vogue, vogue
Mogguh
Hoe was't?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:22 schreef wizarddragon het volgende:
Strike a pose
Strike a pose
Vogue, vogue, vogue
Vogue, vogue, vogue
Mogguh
Oh God, is het weer zo ver?quote:
oh ja! hoe was t?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:22 schreef wizarddragon het volgende:
Strike a pose
Strike a pose
Vogue, vogue, vogue
Vogue, vogue, vogue
Mogguh
nee! niet eens! ik heb mn roeping gevonden en weet t nu heel zeker denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh God, is het weer zo ver?
Loop je weer over van moedergevoelens?.
Jouw roeping is om babyfoto's te posten in [HOMO]?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:26 schreef blublub het volgende:
[..]
nee! niet eens! ik heb mn roeping gevonden en weet t nu heel zeker denk ik
quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:05 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ben net terug. Ik heb echt genoten van haar concert. Het decor was echt cool met al die beeldschermen. Hebben jullie ook bepaalde mensen weggevoerd zien worden, omdat ze flauw waren gevallen? Ondanks dat ik d8 met m'n 222 opgangruimte-kaartje een miniscule/minimale madonna zag, viel het best mee. Ik kon haar duidelijk zien, met m'n verrekijker was het helemaal beter. Ik had het gelredome eigenlijk groter verwacht.
M'n hart bonkte echt tijdens Vogue en Nobody Knows Me. Ik vond het zeer okay dat ze zuiver zong. Mijn god, wat een lichaam en energie heeft zij voor iemand die 46 jaar is. Toch raar dat velen Deeper & Deeper (in een wat "jazzy" uitvoering) niet konden meezingen. Ik kon het letterlijk meezingen. Ik vond de cirque du soleil-achtige uitvoering tijdens een remix versie van Bedtime Story erg mooi gedaan. Weet iemand ook de naam van de remix, want ik vond hem erg cool klinken? De dansers waren overigens ook om te smullen.
Jammer dat het zo snel afgelopen was. Het leek soms idd wel op een lopende band show met gelijk weer een ander nummer. Maar toch heb ik genoten. Het was m'n geld dubbel en dwars waard.
Die witte limousine...ja kheb geen flauw idee of Madonna erin zat. Kheb wel overigens een hand gegeven toen er een vrouwenhandje (Madonna's hand of prijsvraagwinnaars? ach ja..sweet dreams) uit de limo stak.
De merchandise was wat minder. De t-shirts waren foeilelijk om maar te zwijgen over de beschikbare maten (eerder gebrek aan). Ik had eigenlijk wat beters verwacht van een "stijlicoon" als Madonna.
Like a virgin! Hey!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:22 schreef wizarddragon het volgende:
Strike a pose
Strike a pose
Vogue, vogue, vogue
Vogue, vogue, vogue
Mogguh
even nadenken... wat studeerde ik ook alweer?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jouw roeping is om babyfoto's te posten in [HOMO]?.
*stil*quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:29 schreef wizarddragon het volgende:
Uit een andere topic:
[..]
Als jij het al niet weet..quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:30 schreef blublub het volgende:
[..]
even nadenken... wat studeerde ik ook alweer?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:29 schreef wizarddragon het volgende:
Uit een andere topic:
[..]
quote:Ik vond het zeer okay...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet...
Nou, ha-ha-ha, straks bevindt hij zich tussen genoeg nationaliteiten om het uurtje luchten een wereldtournee te noemen, ha-ha-ha....quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:31 schreef Cybart het volgende:
ging MJ maar weer eens op wereldtournee
apothekersassistente ha-ha-ha-ha!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:30 schreef blublub het volgende:
[..]
even nadenken... wat studeerde ik ook alweer?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ha-ha-ha, straks bevindt hij zich tussen genoeg nationaliteiten om het uurtje luchten een wereldtournee te noemen, ha-ha-ha....
Sorryinkoppertje
Je legt niks uit. Je vraagt wat je studeert.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:34 schreef blublub het volgende:
[..]
doe ik ook een keer moeite om iets uit te leggen aan iemand. nu weet ik weer waarom ik dat normaal nooit doe
http://www.hetwkz.nl/
Sorry sorry sorryquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
Touched for the very first timequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Like a virgin!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Touched for the very first time
Like a virgin
When your heart beats
Next to mine
"Like A Virgin" miste ik wel tijdens het concert evenals bepaalde liedjes uit haar "sex(boek)"-periode.
Nu ga ik er even vanuit dat je met MJ geen Micheal Jordan bedoelt, dus zal het wel "Wacko Jacko" zijn....tja eer hij weer gaat toeren zal hij toch eerst het 1 en ander moeten "afsluiten", nog maar niet te spreken van het feit dat er toch redelijk wat vermoeden bestaat dat tie redelijk aan de financiele afgrond staat. Maar goed...genoeg geroddelt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:31 schreef Cybart het volgende:
ja aan jou. of jij het had onthouden. en ik hoopte dat je dan een link kon leggen enzo. kennelijk niet dus.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je legt niks uit. Je vraagt wat je studeert.
Bone...pfffff Die omhooggevalle, uitgerangeerde, ouderwetse.....quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sssshhhhhidd als iemand Bono beledigt, komt'ie ook aan mij
En dan een neus verliezen in frankrijk, een oor in duitsland, een vinger in nederland... met zoveel souvenirs overal daalt het allemaal in waarde hequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:31 schreef Cybart het volgende:
Jaaa manquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Bone...pfffff Die omhooggevalle, uitgerangeerde, ouderwetse.....Naaah Bono is Oke!
U2 ook
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan een neus verliezen in frankrijk, een oor in duitsland, een vinger in nederland... met zoveel souvenirs overal daalt het allemaal in waarde he
Jeuj.quote:www.keistadfeesten.nl
Vrijdagavond 10 september
Lieve Vrouwekerkhof
21-24 uur - DJ's en Red Hot Chili Rippers
Groenmarkt
22-24 uur - SOULVATION met DJ Ronald Molendijk
Zaterdagavond 11 september
Lieve Vrouwekerkhof
19-1 uur: Noordzee FM
2330 uur: "Hind"
Hof
22-1 uur: "Flex". www.flexonline.nl
Groenmarkt
22-1 uur: DJ Ben Liebrand, "The Master of The Grandmix"
Nou ik vond haar nu eerder een rockbitch met haar (bas)gitaar.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]ze is Rockbitch niet meer he
Maaarrrr je hebt Madonna wel gezien!!
naaaahhhh als die gaan zoeken in mamma's kerenkast of haar platencollectie....quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ik vond haar nu eerder een rockbitch met haar (bas)gitaar.
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze "Erotica" "Justify My Love" en "Thief Of Hearts" liever niet in bijzijn van d'r kids doet.
Dan heeft zij een groot probleem. Ik zie het al voor me. Lourdes in d'r tienerjaren gaat samen met Ma-donna een cdwinkel bezoeken en dan dat ze cdhoesje "erotica" van d'r moeder ziet. "Ma ben jij dat?"quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaaahhhh als die gaan zoeken in mamma's kerenkast of haar platencollectie....![]()
Dan is cult & tumult beter iend septemberquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jeuj.
Of 't prentjesboek met Vanilla Ice (SEX)quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaaahhhh als die gaan zoeken in mamma's kerenkast of haar platencollectie....![]()
laatste jaren is wel minder...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nu ga ik er even vanuit dat je met MJ geen Micheal Jordan bedoelt, dus zal het wel "Wacko Jacko" zijn....tja eer hij weer gaat toeren zal hij toch eerst het 1 en ander moeten "afsluiten", nog maar niet te spreken van het feit dat er toch redelijk wat vermoeden bestaat dat tie redelijk aan de financiele afgrond staat. Maar goed...genoeg geroddelt.
Persoonlijk vind ik trouwens dat hij na Triller eigenlijk helemaal niks fatsoenlijks heeft uitgegeven...pfff wat zeg ik...na Off the Wall eigenlijk al niet meer.Maar goed ik vond Prince altijd een stuk interesanter dan MJ...dus heb ik me op een gegeven moment ook totaal niet meer verdiept in Mj
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan een neus verliezen in frankrijk, een oor in duitsland, een vinger in nederland... met zoveel souvenirs overal daalt het allemaal in waarde he
Die deed toch wat met Idols JK?quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:21 schreef Waxxer het volgende:
Hee maar Idols' Malies, is dat wat?
*aai*quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste jaren is wel minder...
maar You Rock My World vind ik nog steeds wel vet
maar zijn oudere werk is natuurlijk nog het beste. Dat intro van Billy Jean is ook gewoon zooooo top....
en vanmorgen was Smooth Criminal nog op MTV
ze moeten moonwalker maar eens op DVD zetten...
vroeger had ik ook altijd een poster op mijn kamer hangen uit zijn Bad periode
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rock my world ken ik niet, maar Billy Jean is idd wel 1 van zijn mooiere nummers.....tis jammer dat muziekanten zich altijd willen ontwikkelen...terwijl dat soms helemaal niet hoeftquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste jaren is wel minder...
maar You Rock My World vind ik nog steeds wel vet
maar zijn oudere werk is natuurlijk nog het beste. Dat intro van Billy Jean is ook gewoon zooooo top....
Vond Moonwalker persoonlijk helemaal niks, maar een vriendje toendertijd wel....ik verklaarde hem dus ook zoveel mogelijk voor gek..... tja vroeger dacht ik de wijsheid in pacht te hebben....tegenwoordig ben ik daar gelukkig van genezen.quote:en vanmorgen was Smooth Criminal nog op MTV
ze moeten moonwalker maar eens op DVD zetten...
Tja die Bad periode, toen ik dat nummer voor het eerst hoorde , vond ik het zo bizar triest en slecht dat ik hem op dat moment ook totaal niet meer serieus kon nemen, hoe hij dat nummer ooit heeft willen opnemen is mij een raadsel, hem ook denk ik...hoop ik voor hemquote:vroeger had ik ook altijd een poster op mijn kamer hangen uit zijn Bad periode
[..]
Nou, elk jaar is er het trieste evenement COC songfestival en ze komt jureren bij de voorronde in Zwollequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die deed toch wat met Idols JK?
U neemt ook deel aan het evenement?quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, elk jaar is er het trieste evenement COC songfestival en ze komt jureren bij de voorronde in Zwolle
Waxje als de zingende journalist?!? Met het nummer Billy Jeanquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
U neemt ook deel aan het evenement?
Die ha'k ook, met al die gespjes en die rode streep op z'n broekspijpquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:20 schreef Cybart het volgende:
vroeger had ik ook altijd een poster op mijn kamer hangen uit zijn Bad periode
jijquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
wasdadan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Detonater
*stil is*quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:20 schreef Ang3l het volgende:m'n vriendschapsarmband heeft het na 8 jaar uiteindelijk begeven
Hij was al enorm versleten, dat krijg je als je'm nooit afdoet he. Douchen, shampoo, zout zeewater, chloor van het zwembad etc etc etc.
Nu's ie dood............
Minuutje stilte.
Jij hebt er 1!quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:47 schreef blublub het volgende:
[..]
*stil is*
ik heb nu deze om:
[afbeelding]
yeah dude nu ben ik keihip en coolquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij hebt er 1!.
Dat was je toch al womên?!quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:13 schreef blublub het volgende:
[..]
yeah dude nu ben ik keihip en cool
ohw ja, vergeten!quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:14 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat was je toch al womên?!.
.
Ik vind die dingen zoooooo niet leukquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:47 schreef blublub het volgende:
[..]
*stil is*
ik heb nu deze om:
[afbeelding]
Beter dan met 2 balletjesquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:51 schreef ajuu het volgende:
zo' n muis met een balletje
jij komt zeker vaak in de regenboog?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beter dan met 2 balletjes
Jerruh!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:11 schreef Jerruh het volgende:
*ff xwaait*.
jazeker!!! alleen druk eeyquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jerruh!
Alles goed?
Waarschijnlijk is het een trackball, en hou je 'm op de kop.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:10 schreef ajuu het volgende:
maarr vooral een heel lelijke muis. die bal is ook gewoon te groot voor hem.
Mja, lekker wel hoor. weekendquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jazeker!!! alleen druk eey!
en hoe ist met vlarpske! ?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:18 schreef ajuu het volgende:
oei...en er is een afterparty in...gay palace vanavond. niks voor jou, vlarp?
Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:17 schreef Jerruh het volgende:
oeps.
gratis toegang, he, vanavond.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mij zie je niet veel meer in die tent meer hoor. Hooguit 1x in de 2 maanden is het nog wel eens een keer leuk...
Ohw, dan MOET ik er heen. Gratis naar binnen, GAAF!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
gratis toegang, he, vanavond.
en kutmuziek, wappermuziekquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, dan MOET ik er heen. Gratis naar binnen, GAAF!
Uhm.. nee..
Ik blijf thuis. En zoals ik al zei, GP heeft niks meer te bieden voor me. Geen leuke sfeer, alleen maar wapper nichten../..
Ook de muziek niet?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik blijf thuis. En zoals ik al zei, GP heeft niks meer te bieden voor me. Geen leuke sfeer, alleen maar wapper nichten../..
ik ben links. hoe gebruik je dat ding als je links bent. grrr.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een trackball, en hou je 'm op de kop.
De muziek (op zaterdag) op de dansvloer boven is altijd nog wel relaxt om op te dansen. Maar de 'grote' dansvloer vind ik niks. Allemaal R&B en bagger zooi. De kelder is ook niks, muziek staat er te hard voor een café-achtig iets.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
en kutmuziek, wappermuziek![]()
hmm optie, jammer dat ik al over mijn eigen veter sstruikelquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook de muziek niet?
Je doet gewoon je ogen dicht, zie je de wappernichten niet.
Ook al linkshandig..quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ben links. hoe gebruik je dat ding als je links bent. grrr.
vergeet niet: onhandig.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ook al linkshandig..
ja spot er maar meequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:36 schreef Rickster1981 het volgende:
ehm daar heb je linkshandige trackerballs voor
Arme meneer. Het leven is soms erg hardquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
vergeet niet: onhandig.
gisteren met een koffiekan een verdieping lager brengen, vrolijk zwaaiend met die kan, zonder op te letten een spoor van koofiedruppels achterlatend, 2 minten voor de opening van een grote tentoonsteling.. de kan niet goed afgesloten.
nu moet ik voor straf fokken.![]()
ja ik ben gewoon onhandig, met zowel links als rechtsquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben alleen linkshandig als ik schrijf, met de rest ben ik rechtshandig. Heel vaag allemaal.![]()
Ach ja iedereen heeft wel z'n onhandigheden..quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ik ben gewoon onhandig, met zowel links als rechts
everybody hail to king clumsy!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja iedereen heeft wel z'n onhandigheden..
Bonsoir.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
Bonjour G_E!.
En wat heeft die shoppingtour opgeleverd?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef G_E het volgende:
En natuurlijk nog wezen shoppen bij Printemps de l'Homme..
Twee stropdassen (daarvoor waren we bewust naar op zoek gegaan.)quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En wat heeft die shoppingtour opgeleverd?
Printemps ligt bij of aan de boulevard Haussmann. Ik wilde eigenlijk eerst naar een andere herenmodewarenhuis, maar die konden we niet vinden.quote:Waar ligt die winkel trouwens?
Dit klinkt als een goed idee voor de meet. Shoppen in Parijs onder de bezielende leiding van G_E & G_L, mede mogelijk gemaakt door de modeadviezen van het dazzling duo ajuu & beav.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:37 schreef ajuu het volgende:
volgens mij (ajuu) is G_E de perfexcte gids voor parijse modewinkels.
zelfs ik zou waarschijnlijk met 12 strropdassen terugkomen
everybody scream!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed idee voor de meet. Shoppen in Parijs onder de bezielende leiding van G_E & G_L, mede mogelijk gemaakt door de modeadviezen van het dazzling duo ajuu & beav.
![]()
Het is ook een souvenirshop.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:42 schreef ajuu het volgende:
ja, die STADE winkel snap ik ook niet zo. ziet er mij uit als een souvenirshop. staartjes nee.
Nee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:36 schreef Nuvole het volgende:
Aja, de Boulevard 'Aussmann, dat is toch bij de opera in de buurt?
En die stropdassen zijn zo speciaal dat je daar echt voor naar Parijs moet?
okee, ja...goh...kunnen we dat dan tijdens de meet overslaan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is ook een souvenirshop.
Shoppen met ajuu en beav samen? Dat gaat moeilijk worden denk ik. Ajuu duikt de Tati in en ik Chanel.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed idee voor de meet. Shoppen in Parijs onder de bezielende leiding van G_E & G_L, mede mogelijk gemaakt door de modeadviezen van het dazzling duo ajuu & beav.
![]()
Mjah, of nou ja, de shop van het parijse rugby team.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is ook een souvenirshop.
Jullie hebben niet toevallig een Schattige Rugbymeneer voor me meegenomen he?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:47 schreef G_E het volgende:
[..]
Mjah, of nou ja, de shop van het parijse rugby team.. Was nog een gedoe om het te vinden, zat in het stadion verborgen. We hebben de weg nog moeten vragen en toen we terugliepen naar de metro halte vroeg een franse jongen weer aan ons waar hij het kon vinden.
.
Rustig, rustig.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:45 schreef G_E het volgende:
[..]
Nee.. Maar als je in Parijs bent, dan kan het geen kwaad om eens op je gemak in stropdas uit te zoeken. En dat kan daar prima, het assortiment aan dassen is zeer ruim. En de herenafdeling zelf was ook ruim, lekker rustige, alleen wat heren-koppels die daar hip & trendy aan het shoppen waren. En er dribbelde allemaal behulpzame maar niet opdringerige dassendames rond om ons te helpen.
. Terwijl hier in de Bijenkorf is dat toch wat anders.
.
Je kunt natuurlijk ook in Parijs naar de Eiffeltoren gaan enzo, en naar Montmartre, om je daar tussen alle Hollanders met korte broek en besokte voeten sandalen je af te laten zetten door een stel bulgaren die een "authentieke" Parijse tekening van je maken, maar daar vind ik zelf niet zo veel aan. Dan liever in de zon macarones eten op Place des Vosges, tussen de schattige studenten uit Le Marais. Of shoppen bij typische parijse winkels, en dan liever geen souvenir-prullen, maar iets moois waar je later met plezier aan terug kan denken, zoals een stropdas..
Denk je dat ze die aan jou zouden geven als ze er een meegenomen hadden? Die houdt G_E natuurlijk zelf, voor noodgevallen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jullie hebben niet toevallig een Schattige Rugbymeneer voor me meegenomen he?.
Ben niet boos ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Rustig, rustig.![]()
Zo bedoelde ik het niet hoor, dan hoef je niet meteen te. Ik ben het helemaal met je eens dat het veel leuker is om een stad (en dan zeker Parijs
) te bezoeken en te beleven zoals een inwoner van de stad dat ook zou doen, dan als Toon Toerist de bekende plekjes afrennen.
Ik probeer ook altijd naar die leuke plekjes en straatjes en winkeltjes te zoeken, voor zover dat mogelijk is.
En Parijs is ook wel een beetje je tweede thuisbasis toch?
G_E heeft G_L.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Denk je dat ze die aan jou zouden geven als ze er een meegenomen hadden? Die houdt G_E natuurlijk zelf, voor noodgevallen.![]()
Ow kut ja.quote:En jij hebt JAtoch? Is die niet rugby genoeg?
Toen ik La Boutique aan het fotograferen was, zat G_L wel in het rond te spieken of hij de kleedkamers ergens zag, maar het enige dat hij kon vinden was het Secretariaat van Dieux du Stade, maar dat is niet echt de plaats waar de rugbymeneren zich ophouden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jullie hebben niet toevallig een Schattige Rugbymeneer voor me meegenomen he?.
Ik ben toevallig een das gekocht, dat betekent nog niet dat ik speciaal naar Parijs ben geweest, alleen maar om dassen te kopen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef ajuu het volgende:
iemand die naar parijs gaat om stropdassen te kopen staat bij mij in hoog aanzien
Vier keer!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Ben niet boos ofzo.. Tweede thuisbasis is wel een Groot Woord. Maar het is nu idd de ehm vierde keer in een jaar dat ik naar Parijs ben geweest.
. En dan hoor je wel vaker "maar na 1 keer heb je de Eiffeltoren toch wel gezien"
.
Die hele Eiffeltoren kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Ben niet boos ofzo.. Tweede thuisbasis is wel een Groot Woord. Maar het is nu idd de ehm vierde keer in een jaar dat ik naar Parijs ben geweest.
. En dan hoor je wel vaker "maar na 1 keer heb je de Eiffeltoren toch wel gezien"
.
The Pussy Wagon!quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
Hoi.
* Net Kill Bill Volume 1 heeft gekeken *.
En ik ben gisteravond naar LOTR in Concert geweest in het concertgebouw. Met Christopher Lee.
.
Ik wil ook nog steeds zo'n sleutelhanger.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
The Pussy Wagon!![]()
Ik zag een keer in V&A dat iemand die sleutelhangers verkocht, erg kewl ding.
"My name is Buck and I'm here to.. "quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
The Pussy Wagon!![]()
Ik zag een keer in V&A dat iemand die sleutelhangers verkocht, erg kewl ding.
Wat maakt het uit, gewoon nog een beetje aandikken, b.v. dat ze je maat deze week net niet hadden en dat je volgende week nog eens teruggaat en dat je dan een stropdas koopt waar een Dieux du Stade je naam in heeft geborduurd ofoziets.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben toevallig een das gekocht, dat betekent nog niet dat ik speciaal naar Parijs ben geweest, alleen maar om dassen te kopen.
Oei, G_L roept nu dat dit grote onzin is, want hij heeft alleen ogen voor mij, die rugbymeneren kunnen 'm gestolen worden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:00 schreef G_E het volgende:
[..]
Toen ik La Boutique aan het fotograferen was, zat G_L wel in het rond te spieken of hij de kleedkamers ergens zag, maar het enige dat hij kon vinden was het Secretariaat van Dieux du Stade, maar dat is niet echt de plaats waar de rugbymeneren zich ophouden..
In dat geval mogen ze mij wel mailen. beaverhausen @ gmail. comquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:07 schreef G_E het volgende:
[..]
Oei, G_L roept nu dat dit grote onzin is, want hij heeft alleen ogen voor mij, die rugbymeneren kunnen 'm gestolen worden..
Hi Timmah btwquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds zo'n sleutelhanger..
* Een Gogo poster aan de muur heeft hangen, en een Gogo figure heeft *
Gogo.
Mijn poster komt van de American Book Centre hier in A'dam.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hi Timmah btw!
Ik ben ook nog op zoek naar een mooie filmposter waarop Uma Beatrix zo stoer met haar Hattori Hanso opstaat.
Ok, ga 'm dan maar even knuffelen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:07 schreef G_E het volgende:
[..]
Oei, G_L roept nu dat dit grote onzin is, want hij heeft alleen ogen voor mij, die rugbymeneren kunnen 'm gestolen worden..
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
Is iedereen G_L nu aan het knuffelen?.
Bonsoir Moniseur Waxxer!quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:22 schreef Waxxer het volgende:
Bonsoir mon amis!
Bonsoir mon petit citron!quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:22 schreef Waxxer het volgende:
Bonsoir mon amis!
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Ik heb de foto om het te bewijzen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:26 schreef Waxxer het volgende:
G_E en eng kijken (Hai!)???neeeeeee..... das onmogelijk
oooohhhh met dat mes?? Ja maar dat was na die halve fles absinth....quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb de foto om het te bewijzen..
foto?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb de foto om het te bewijzen..
Jij weet er meer van?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooohhhh met dat mes?? Ja maar dat was na die halve fles absinth....![]()
Mag niet geplaatst worden zonder toestemming. Policy enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:28 schreef paddy het volgende:
[..]
foto?![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:29 schreef Timmah het volgende:
Ik ga maar slapen... trusten!!.
Jammerquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag niet geplaatst worden zonder toestemming. Policy enzo.
Nee joh!quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik durf niet..
G_E kijkt Heel Eng..
Jij rookt...?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:33 schreef WAik het volgende:
nooit verstandig om een vlieg met beide handen in de lucht dood te klappen, als je je sigaret nog daar tussen je vingers hebt zitten...
Heb je Groot_Geweld.jpg wel eens gezien?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee joh!
Hoogstens een beetje dwingend..
in Ommel?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:34 schreef Cybart het volgende:
Jullie zullen vast jaloers zijn...
ik sta net buiten een peuk te roken
en wat hoor ik: Dennie Christiaan die "Du" staat te zingen in de feesttent een meter of 200 verderop
als een ketter...quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij rookt...?![]()
ja een gemiste kansquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:34 schreef Cybart het volgende:
Jullie zullen vast jaloers zijn...
ik sta net buiten een peuk te roken
en wat hoor ik: Dennie Christiaan die "Du" staat te zingen in de feesttent een meter of 200 verderop
nog maar ff eenquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij rookt...?![]()
neej, in mijn dorpje...quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
in Ommel?.
Jij rookt toch ook?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nog maar ff eenerbij!!!! --->
!!
jij rookte toch ook, hendrik?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
!!
Is het heel erg als ik vraag: wie?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
neej, in mijn dorpje...
Dennie Christaan zou trouwens wel een paar weken geleden in Ommel moeten komen (op mn werk) maar hij had afgebeld... toen kregen we Robert Leroy
nouja, je kan nog naar Normaal, Extince en Di-rectquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:35 schreef paddy het volgende:
[..]
ja een gemiste kans![]()
![]()
dat is zo'n zanger die in regio haarlem/noord holland populair isquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik vraag: wie?
ah, gezellig.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is zo'n zanger die in regio haarlem/noord holland populair is
Zohee! Als een ketter dus. Er is maar één weg naar beneden en die moet flink geasfalteerd worden?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:35 schreef WAik het volgende:
[..]
als een ketter...
afgelopen weekend 6 pakjes...maar dat had zo'n zijn redenen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
!!
En zeker nat van iets anders worden dan waterquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je kan nog naar Normaal, Extince en Di-rect
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:41 schreef Waxxer het volgende:
hihihi zeggen ze wel eens
dat was het inderdaad ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ah, gezellig..
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je Groot_Geweld.jpg wel eens gezien?.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:37 schreef WAik het volgende:
[..]
jij rookte toch ook, hendrik?
Dan weet je ook dat G_E Heel Eng kan kijken. Vooral met een mes enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
dat is best lachen...quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:41 schreef paddy het volgende:
[..]
En zeker nat van iets anders worden dan water![]()
![]()
![]()
Toen ik 15 was, ben ik één keer met een vriendin geweest, en ze piesten gewoon de tent in!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is best lachen...
toen ik nog een klein Cybartje was van een jaar of 11 ofzo
ben ik zelf ook naar normaal geweet hier (ze komen elk jaar, dit wordt de 30ste keer)
was best cool
nog voor ik in de tent was had ik al geen shirt meer,
en ik heb nog dagen onder de varkensstift gezeten
bij ons vlogen de kippen door de tentquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, ben ik één keer met een vriendin geweest, en ze piesten gewoon de tent in!!![]()
bah
Je komt er ook heel moeilijk af ja.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar ik begon per ongeluk en ik stop liever vanavond dan morgenalhoewel ik een paar dagen zonder ook volhoud maar ik kan alleen maar zeggen: begin er niet aan!!!!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
we hebben een eyetoy
werkt dat ok nou fatsoenlijk, ben je niet bang dat de spellen daarvoor op een gegeven moment saai worden?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
we hebben een eyetoy
achterhoekerquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Normaal?? Das mij natuurlijk met de paplepel ingegoten he
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Normaal?? Das mij natuurlijk met de paplepel ingegoten he
Maar ik geloof er niks van dat ie dat ook echt meent.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat G_E Heel Eng kan kijken. Vooral met een mes enzo..
Uit m'n hoofd hequote:Op vrijdag 10 september 2004 23:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
achterhoeker
altied as ik oe teeeg'n komquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
langzaam reijen da deden zie nooit.... enz enz...quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd he
Ahoe ahoehoerend hard
kwoamen sie doar annescheurd
ahoe ahoehoerend hard
want sie hadden van de motorcross 'eheurd
.... lalalal an
Tinus lalalla direct achteran
Bertus op zien Otto ( ?? ) en tiiiiinus op de BSA
sie gingen oeh
ahoe ahoe
ahoe ahoe ahoehoerend hard
Kijk, jullie noemen achterhoekers boeren, maar als je in de achterhoek zegt dat je uut Dinxper komt.... dan ben je echt de grooootste boer die er maar bestaathet is een beetje een gettho in de achterhoek hier zeg maar
maar ik ben dan ook de grootste moeite met ABN
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
altied as ik oe teeeg'n kom
dan geet mien rikketik bommerdebom
oohhhh Alie.....![]()
![]()
oh dear Lord.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd he
Ahoe ahoehoerend hard
kwoamen sie doar annescheurd
ahoe ahoehoerend hard
want sie hadden van de motorcross 'eheurd
.... lalalal an
Tinus lalalla direct achteran
Bertus op zien Otto ( ?? ) en tiiiiinus op de BSA
sie gingen oeh
ahoe ahoe
ahoe ahoe ahoehoerend hard
Kijk, jullie noemen achterhoekers boeren, maar als je in de achterhoek zegt dat je uut Dinxper komt.... dan ben je echt de grooootste boer die er maar bestaathet is een beetje een gettho in de achterhoek hier zeg maar
maar ik ben dan ook de grootste moeite met ABN
Heb je ook ondertiteling?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
altied as ik oe teeeg'n kom
dan geet mien rikketik bommerdebom
oohhhh Alie.....![]()
![]()
O vast wel, maar bij de FRS is de actie 3 voor 2 dus gemiddeld gezien was het spel + camera nu maar 25,-. En met een groep is't best meligquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
werkt dat ok nou fatsoenlijk, ben je niet bang dat de spellen daarvoor op een gegeven moment saai worden?
doe je dan ook zo'n stoer pakje aan net als Carl Douglas?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vast wel, maar bij de FRS is de actie 3 voor 2 dus gemiddeld gezien was het spel + camera nu maar 25,-. En met een groep is't best meligvooral Kung-Fu
Mijn karate-pak is een beetje baby formaat geworden helaasquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe je dan ook zo'n stoer pakje aan net als Carl Douglas?
carnaval in die outfit is lang geleden?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn karate-pak is een beetje baby formaat geworden helaas
'k Heb veural de greutste moeite met mien eig'n varkn's stalquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
langzaam reijen da deden zie nooit.... enz enz...
dus eigenlijk loop jij de hele dag op blok, en de verkensstallen uit te mesten in je dagelijks leven
Kiek, schrie'vn geet prima, moar de reste.....quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oh dear Lord..
Waxje, ik vind je Eng als je zo praat.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kiek, schrie'vn geet prima, moar de reste.....
dan moet je ook vaker opruimen!quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
'k Heb veural de greutste moeite met mien eig'n varkn's stalMoar mest'n, joa, da doe'k weh...
Wadde??quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ook ondertiteling?
dus binnenkort gaan we met het hele topicquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:01 schreef Weemz het volgende:
IDe Musical Mamma Mia! Mijn (zo dat zijn veel M's!) lieve zus werkt daar en had vrijkaarten
WOEI!
Is niet eng hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje, ik vind je Eng als je zo praat..
Nee sporten in die outfit is ERG lang geleden!quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
carnaval in die outfit is lang geleden?
jij was? gevaarlijk?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee sporten in die outfit is ERG lang geleden!
was ook maar voor de ouwehoer!quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:06 schreef Weemz het volgende:
Tja dat gaat een beetja lastig als er maar 2 kaarten per keer zijn...
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje, ik vind je Eng als je zo praat..
Snapte ik ook wel hoor, ik ben nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
was ook maar voor de ouwehoer!
Ohhhh kut net nu ik er weer niet benquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo naar bed.
Ga dit weekend weer naar Leeuwarden.
Wax, zal ik zwaaien als ik door Zwolle rijd?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:17 schreef Waxxer het volgende:
Cazman, man!![]()
waxx!! Bart!! alles gut?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:15 schreef Cybart het volgende:
Caz!
Op Dennie Christaan na gaat alles wel zijn gangetje...quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
[..]
waxx!! Bart!! alles gut?
Ik was 1x clubkampioen, maar da's in 1989 geweest of zo.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij was? gevaarlijk?
Okay.... heb ik nog iets voor jequote:Op zaterdag 11 september 2004 00:17 schreef WAik het volgende:
oeh...G
belde... vandaar de lange afwezigheid
![]()
![]()
want je noemde mijn naam op een manier dat ik zeg hee hier schuilt wat achterquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik vraag: wie???
...heb jij gesproken of wist je 't of heb je het uitgevonden of iets?
jaaa goed hequote:Op zaterdag 11 september 2004 00:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
[..]
waxx!! Bart!! alles gut?
Goed hoor. Net terug van werk. vanmiddag nog gefitnessed. Hoorde daar dat een fiitnessleraar daar ook homo is. 1,5 uur mee gepraat. Erg gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
Op Dennie Christaan na gaat alles wel zijn gangetje...
met u?
relaxed onlinequote:Op zaterdag 11 september 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaa goed he![]()
ff flex online zijn.... en bij jou daaro??
En met je man??
dat klinkt pas engquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En met je man??
nouja, ik houd het maar in me achterhoofdquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was 1x clubkampioen, maar da's in 1989 geweest of zo.
ghe ghe cool...quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goed hoor. Net terug van werk. vanmiddag nog gefitnessed. Hoorde daar dat een fiitnessleraar daar ook homo is. 1,5 uur mee gepraat. Erg gezellig. Dus ik ben nu best moe.
Wie is Dennie![]()
jij bent blij ermee?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
relaxed online. Zie me andere post daarove over moi. Met Joost is alles flex. Hij gaat weer werken morgen. YAY!!
Ow.... is die ziek of zo?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe cool...
dat is zo'n duits/nederlandse schlagerzanger...
nog het meest bekend van: " wij zijn 2 vrienden, jij en ik.... hoeba hoeba hop hop hop"
nee, dat doet ie voor de kostquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ow.... is die ziek of zo?
Hoe is het in de liefde?
trusten !!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:32 schreef Ang3l het volgende:Ik ga naar bed. En pup ook, als ik die van Prince of Persia weggesleurd krijg
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel wat vooruitgang sinds de allereerste PC versie, al moet ik zeggen dat ik die ook al erg cool vond. Die bewoog al zo leuk! (staat overigens als bonus op de PS2 versie)
[afbeelding]
Ik zie Joost nooit in het weekend. Hij werkt ik werk en hij heeft nog z'n band. Tenslotte ben ik wel blij dat ie werkt anders kan ie z'n opleiding niet betalen en dat wil ik niequote:Op zaterdag 11 september 2004 00:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent blij ermee?
mijn wederhelft is dit weekend het hele weekend aan het werken...
ja, dat scheelt ook wel. beiden toch druk bezig, dan maar door de week.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zie Joost nooit in het weekend. Hij werkt ik werk en hij heeft nog z'n band. Tenslotte ben ik wel blij dat ie werkt anders kan ie z'n opleiding niet betalen en dat wil ik nie.
Ik zie em doordeweeks ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |