quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:11 schreef Suijk het volgende:
Smerige man.
Maar toch niet in een kroeg?quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Is heel menSCHelijk hoor
Wees blij dat hier nog eens een vrouw komt. En de uitbater is volgens mij chronisch aan de dunnequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar toch niet in een kroeg?
Dan doe ik m'n mond wel openquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:13 schreef Againzender het volgende:
Laat de tap maar lopen!
Poepen tijdens het uitgaan (M)quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar toch niet in een kroeg?
nee, nog niksquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:44 schreef Bjoro het volgende:
ben blij dat ik in geen tijden meer broekhoest heb gehad
Al wat gehoord van die solli, PH ?
ja ik moet hier ook uitkijkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:31 schreef Bluezz het volgende:Nelson, vergeet je wc papier niet
Ik moet nu echt aan het werk, het valt op hier
liep hij met z'n hoofd tegen jouw knieeen ??quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen mensen.
Liep gisteren Anthony Lurling ondersteboven. Chagerijn is het.
Anthony Lulringquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen mensen.
Loopt ie vandaag weer rechtop?quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen mensen.
Klopt ook wel ja.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Loopt ie vandaag weer rechtop?
En hey, jij zou ook chagerijnig zijn als je niet kon voetballen!
quote:Speler verzint interland om weg te blijven
Mohammed Sissoko heeft zich de woede op de hals gehaald van Valencia. De negentienjarige Malinese spits keerde vier dagen later dan afgesproken terug bij zijn club en gaf als excuus dat hij een extra oefeninterland met Mali tegen Kenia had gespeeld.
De Spaanse sportkrant MARCA stuitte in de zoektocht naar het duel echter op iets vreemds. Niemand was op de hoogte van de wedstrijd die volgens Sissoko in 1-0 was geëindigd en waar hij zelf 45 minuten zou hebben meegedaan. Er was niets te vinden omdat de wedstrijd nooit was gespeeld.
Bij Valencia wilde voorzitter Jaime Ortí zich nog niet uitlaten over mogelijke disciplinaire maatregelen tegen Sissoko. 'Hij heeft het recht zijn verhaal te doen. We zullen naar hem luisteren om te horen wat er is misgegaan en wat zijn drijfveren zijn geweest.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |