De beste man heeft ook een baan hoor. Namelijk bij IKEAquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:03 schreef Euc- het volgende:
Heb je al een beslissing genomen Adelante?
ik denk dat hij het te druk heeft met modereren![]()
Hij heeft een paar minuten geleden nog gepost (naja om 13;00 alweer, in v&aquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:53 schreef schatje het volgende:
[..]
De beste man heeft ook een baan hoor. Namelijk bij IKEA.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij heeft een paar minuten geleden nog gepost (naja om 13;00 alweer, in v&a)
is al goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:11 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
ik heb even vakantie schatje, schatjequote:Op vrijdag 10 september 2004 13:53 schreef schatje het volgende:
De beste man heeft ook een baan hoor. Namelijk bij IKEA.
vast wel, de vorige was in mei zo'n beetje... dus nieuwe actie in november/decemberquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:49 schreef Avani het volgende:
Komt er hierna misschien nog een keer een actie?![]()
Mooiquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
vast wel, de vorige was in mei zo'n beetje... dus nieuwe actie in november/december
dan is er ook weer SALE bij A&F namelijk
Ben je 'm nog niet kwijt??quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:36 schreef D-MIXXX het volgende:
Iemand nog belang bij een nieuwe Abercrombie & Fitch broek, maat 28 x 32. Mail een leuk bod naar dmixxx@tiscali.nl
Foto?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:36 schreef D-MIXXX het volgende:
Iemand nog belang bij een nieuwe Abercrombie & Fitch broek, maat 28 x 32. Mail een leuk bod naar dmixxx@tiscali.nl
artikelen die normaal op voorraad zijn, worden met 2 a 3 dagen verstuurd. Nu zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Wat is dan precies het probleem??
Ik denk dat het ongeduld van iemand het probleem is. Iemand die weer op een volgende actie zit te wachten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Wat is dan precies het probleem??
Stom eigenlijk. Bij veel online winkels kun je kiezen. Alles in één bestelling versturen of gewoon wat op voorraad is, losquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
artikelen die normaal op voorraad zijn, worden met 2 a 3 dagen verstuurd. Nu zijn
er een aantal items "backordered" en dat betekent een langere levertijd, omdat
A&F niet aan deelleveringen doet
Het is een vrijdag pas een week hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:10 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Update? Pending...
Volgens mij noemt men de periode van een maandag tot de er op volgende maandag toch echt een week, dus we zitten nu op een week en een dag.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is een vrijdag pas een week hoor.
quote:Hi!
Thanks for contacting us at A&F. When an item is put on backorder, we do not always have a specified time period as to when the order will be filled. The items should arrive before the end of the season and the orders are filled in the order in which they are placed. Also, please keep in mind that we do not charge you for the backordered item until the item is shipped. We apologize for any inconvenience this may cause. For any additional questions, hit us back with another email and we’ll be happy to help. Thanks again for contacting us at A&F!
Justin
A&F Customer Service
Iemand?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef amokjeeh het volgende:
@Adalante, heb je toevallig voor mij het emailadres van the customer service? via de site reageren ze namelijk niet. thx
help@abercrombie.comquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:41 schreef amokjeeh het volgende:
Iemand?
Tenk joe!quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
help@abercrombie.com
service@abercrombie.com
Die Fedex trace heeft bij mij nog nooit fatsoenlijk gewerkt bij bestellingen uit de US. Altijd zo'n nr erbij en nooit werkte t goed, beetje loze/trage bedoening.quote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Adelante het volgende:
jah en op fedex valt nog niks te tracen
Hmm misschien mogen ze mij niet ofzo. Bij mij lag een pakket meestal al lang en breed hier thuis voordat de fedex trace doorhad dat t amerika uit was.quote:Op maandag 27 september 2004 17:58 schreef Adelante het volgende:
de vorige inkoopactie konden we precies zien waar het pakket was
Ohio --> Paris --> Amsterdam
welk adres heb je gebruikt? heb geen mail nl.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef Lucske het volgende:
@Adelante: lees je mail ff....
****3@chello.nl, waar je IA-mail laatst ook vandaan kwam.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
welk adres heb je gebruikt? heb geen mail nl.
Jajajaja!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:42 schreef Adelante het volgende:
Parijs trouwens nu
stuur hem even opnieuw en cc dan aan adelante@fok.nl alsjeblieft!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:43 schreef Lucske het volgende:
****3@chello.nl, waar je IA-mail laatst ook vandaan kwam.
Zie mail dusquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
stuur hem even opnieuw en cc dan aan adelante@fok.nl alsjeblieft!
29/09/2004 20:00 uurquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:18 schreef MrHoogeveen het volgende:
wanneer is jullie estimate time of delivery? morgenochtend waarschijnlijk?
Chello is zo "lief" om tegenwoordig mailtjes te prescannen op spam en virussenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef Lucske het volgende:
Hoe verzin je het nu weer dat ik niet rustig doe? Interpretatiestoring als gevolg van andere betekenis van uitdrukkingen in holland en Limburg?
Ik heb "zie mail dus???" en die "echte" mail ontvangen.
Er is ergens [spam] in het mailonderwerp terechtgekomen, mogelijk is één van de providers aan 't etteren geweest en komen de mails daarom slecht door.
Hihi, hij gaat het even allemaal testen om te kijken of het wel goed zit.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:40 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Super joh, echt leuk. Wat is nu je plan van aanpak? Ga je alles versturen, of hou je het nog even vast?
Dat zie je toch wanneer je door het topic bladert?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:31 schreef balikaaii het volgende:
waren er nou al pics????
Doen. Het liefst zo snel mogelijk want ik wil graag een toffe broek en een nog toffere polo bestellen. En zo te horen hebben meer mensen hier nog steeds erg veel interessequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 02:25 schreef Poepoog het volgende:
Anders organiseer ik er nog een. Moet nog een paar dingen kopen voor een vriend van mij.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:07 schreef Poepoog het volgende:
Ik zou het wel samen met iemand anders willen doen...
Dan moeten we nu dus alleen nog die 'iemand anders' hebben, dan kunnen we startenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:07 schreef Poepoog het volgende:
Ik zou het wel samen met iemand anders willen doen...
Ik bedoel meer mensen die helpen organiserenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:32 schreef Kopstoot het volgende:
Ik ben eventueel wel geinteresseerd in de inkoopactie, na een paar dagen lurken weet ik 't wel
Ik wil wel helpen organiseren, alleen heb ik zelf geen creditcard. Maar als eventueel afhaalpunten, ben ik wel beschikbaar (amsterdam of utrecht).quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik bedoel meer mensen die helpen organiseren
Kijk...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:17 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen organiseren, alleen heb ik zelf geen creditcard. Maar als eventueel afhaalpunten, ben ik wel beschikbaar (amsterdam of utrecht).
zit daar het ene shirt van mij ook bij adelante ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:12 schreef Adelante het volgende:
laatste twee zendingen gaan morgen op de bus en ik mail de users
het pakketnummer, zodat ze via tracktrace.nl de zending kunnen
volgen.
Mja, dat dacht ik zelf eigenlijk ook al wel... Maarja, ik zoek gewoon een relaxte trui met capuchon, hoeft niet mega speciaal te zijn, maar eentje van A&F heeft natuurlijk iets speciaals hè.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:03 schreef Poepoog het volgende:
Volgens mij is dat een oud model
Ik wil ook wel helpen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:17 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen organiseren, alleen heb ik zelf geen creditcard. Maar als eventueel afhaalpunten, ben ik wel beschikbaar (amsterdam of utrecht).
Weer zo'n "profiteur"quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:58 schreef darkie_blue het volgende:
wil iemand met cc eentje opzetten?![]()
Prima shop!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:32 schreef BrauN het volgende:
Off-topic
Lekkere trui:
[afbeelding]
Hier staat meer: http://www.dress-for-less(...)26Fitch;art_id=15359
Ga 'm denk ik bestellen, iemand ervaring met die shop?
hoelang ben je ongeveer? En zijn de longsleeves in de breedte te klein of in de lengte, maat M? Het liefst zou ik ook alles eerst passen maar ik ga helaas binnenkort niet naar de states...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:35 schreef Catbert het volgende:
Ik vind de maten van A&F soms erg vaag. Ik zit nu in de states, en ben bij 2 A&F winkels langsgeweest. Bij de polo's heb ik een L-maat, maar een bepaalde L longsleeve was voor mij echt veel te groot, terwijl dezelfde in M weer veel te klein was. Ik koop dus wel gewoon 't spul direct, wil het graag eerst even kunnen passen.
ik hoop snelquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:08 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer is er eigenlijk een nieuwe inkoop actie?
1m83, 82kg. 'Normaal' postuur dus. De L was kwa breedte goed, alleen waren de mouwen veel te lang (langer dan de rest, erg vreemd). De M zat me te strak, terwijl de mouwen daar aan de lange kant waren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef The.PhantoM het volgende:
hoelang ben je ongeveer? En zijn de longsleeves in de breedte te klein of in de lengte, maat M? Het liefst zou ik ook alles eerst passen maar ik ga helaas binnenkort niet naar de states...
In de Bebe (sport) lopen nog veel meer vrouwen dudequote:Op maandag 25 oktober 2004 14:11 schreef Catbert het volgende:
A&F is trouwens daar een erg 'hip' merk. Damn, als je ziet wat daar aan vrouwvolk in die winkels loopt![]()
Ik had het niet zozeer om de hoeveelheid vrouwen, maar meer over het uiterlijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 02:10 schreef 360sjors het volgende:
In de Bebe (sport) lopen nog veel meer vrouwen dude
Ook hele leuke kleding ja, American Eagle. Van de zomer was ik in San Francisco in een AE shop, maar stom genoeg heb ik toen niks gekochtquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef markie112 het volgende:
wou misschien wat kleding kopen van american eagle.. www.ae.com. ik heb een cc
iemand die ook interesse heeft?
De AT in Utrecht heeft ook praktisch niks van A&F. Op zich wel vreemd, in de states is het echt een hip merk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:03 schreef Euc- het volgende:
vandaag bij america today geweest, helemaal geen abercrombie
collectie lijkt wel een beetje op die van A&Fquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef markie112 het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef markie112 het volgende:
Volgens mij shippen ze wel naar Nederland??quote:Op zondag 7 november 2004 14:24 schreef seto het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze shippen alleen niet naar nederland, dus helaas
quote:Op zondag 7 november 2004 12:31 schreef Fatality het volgende:
Kunnen we niet gewoon de Fok-A&F-webstore beginnen?:)
Met een importeur die bakken met geld binnensleept...
Dan valt het toch groter uitquote:Op maandag 8 november 2004 18:01 schreef amokjeeh het volgende:
Valt kleiner. normaal shirtjes maatje M bij A&F heb ik S
iddquote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Dan valt het toch groter uit![]()
Net hoe je het bekijktquote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Dan valt het toch groter uit![]()
gemaildquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:55 schreef markie112 het volgende:
Wasda en sefer en anderen die interesse hebben in american eagle mail me!
email adres = deswart at gmail.com
Niet waar. Is ook een heel populair merk in Amerika, met veel eigen winkels. Het is inderdaad qua stijl vergelijkbaar met A&F, maar een rip-offquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:12 schreef Ontopic het volgende:
Dat AE lijkt me eerlijk gezegd een beetje rip-off van AF.
staan in die kerstbrochure dan meer dingen dan op de site?quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:05 schreef Adelante het volgende:
bijkomend vooreel van een A&F ikoopactie oganiseren is dat ik nu net bij de post de kerstbrochure heb ontvangen: "casual luxury"
staan weer erg veel dingen in, waarvan ik denk "hebbuh, hebbuh, hebbuh"![]()
Ik heb de kerstbrochure ook binnen en daar word je idd hebberig vanquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:05 schreef Adelante het volgende:
bijkomend vooreel van een A&F ikoopactie oganiseren is dat ik nu net bij de post de kerstbrochure heb ontvangen: "casual luxury"
staan weer erg veel dingen in, waarvan ik denk "hebbuh, hebbuh, hebbuh"![]()
ik zou die duitsers niet vertrouwenquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:17 schreef Ontopic het volgende:
http://www.abercrombie-onlineshop.de/index.htm
Duitse inkoopsite.
Misschien maar eens uitzoeken of NLers ook mee mogen doen.
? Nieuw topic openen ofniet?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:05 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
En mss is het inderdaad beter om een nieuw topic te openen met in de op de usernames van mensen die interessen hebben en wat wel handig zou zijn: ervaringen met de pasvorm van AnF kleding. Denk wel dat veel mensen zich afvragen of AnF kleding groot en klein uitvalt, of normaal. Dus hoe broeken uitvallen, en truien, longsleeves, jassen etc...
Lijkt mij tenmisnte erg handig!
Goed ideequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
? Nieuw topic openen ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |