Tis een testquote:Op donderdag 9 september 2004 21:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DubbelIk ga op vakantie, en ik neem mee!
Zet em op dus UIO.
In dit topic dan.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zou mooier zijn geweest als mijn nick ook blauw was..
whehehequote:Op donderdag 9 september 2004 21:52 schreef Dagonet het volgende:
Plaque!
Ooit komt er voor jou ook nog wel een plekje vrij, maar misschien moeten ze voor IRC aops ook maar een kleurtje verzinnen. Urinegeel ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zou mooier zijn geweest als mijn nick ook blauw was..
O ja, thx babe.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:45 schreef Lucille het volgende:
Natuurlijk hoort er bij een afscheid van een moderator ook een welkom voor de nieuwe kracht. UIO_AMS is zijn naam, niet meteen heel bekend bij de vaste kern van TRV, maar ik hoop dat dit snel zal veranderen. In positieve zin natuurlijk.
TRV is niet het drukste forum op FOK!, maar wel heel gezellig. En ik denk dat je hier je draai snel zult vinden. Ik hoop op een leuke samenwerking en heb er het volste vertrouwen in dat het allemaal gaat lukken. Succes dus en welkom.
Bedankt Dirkh.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:58 schreef Dirkh het volgende:
Stormloop topic zie ik al3 posts van jezelf en nog maar 10 posts
Maar eh...UIO_AMS, succes man.
Verdomme! Wat een briljant plan, jammer dat ik je geen @ kan geven nu, dan was je mooi urinegroen geweest nu.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:54 schreef Dagonet het volgende:
Ooit komt er voor jou ook nog wel een plekje vrij, maar misschien moeten ze voor IRC aops ook maar een kleurtje verzinnen. Urinegeel ofzo.
Dit is TRV dude, het forum waar iedereen op reis is en dus niet kan posten.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:58 schreef Dirkh het volgende:
Stormloop topic zie ik al3 posts van jezelf en nog maar 10 posts
Maar eh...UIO_AMS, succes man.
Wim! Mijn grote liefde!quote:Op donderdag 9 september 2004 23:25 schreef bigshadow het volgende:
Mijn eerste mod vriendje![]()
Het zijn jouw woorden, dat dit een nutteloos sub-forum is.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dit is TRV dude, het forum waar iedereen op reis is en dus niet kan posten.
Ik ken je nog steeds. En in Japan ben ik nou net niet geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:20 schreef 8op het volgende:
Huh.. UIO? Jij bent toch alleen in Japan geweest???
Hoe zeg je ook alweer "bij de volgende straat moet je linksaf" in het Japans![]()
Zeg, je weet toch nog wel dat je bij mij in de klas hebt gezeten, he? Of wil je me nu niet meer kennen....
Hai! sake!quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken je nog steeds. En in Japan ben ik nou net niet geweest.
kono michi o massugu iite kudasai, ichiban no shingo hidari donari ikimasu
Lamme arm van het filmen gekregen. Verder was het ontzettend leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:41 schreef 8op het volgende:
Hai! sake!
Hoe was de bruiloft?
En nu, heb je meteen nachtdienst?quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lamme arm van het filmen gekregen. Verder was het ontzettend leuk.
Neah, duik zo m'n bed in.quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:24 schreef 8op het volgende:
En nu, heb je meteen nachtdienst?
ditoquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neah, duik zo m'n bed in.
Het blijft toch je kindje die je stiekum nakijkt, is het niet?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef dutchie het volgende:
Als oude TRV-mod 'I'll be watching you'.![]()
Heel veel succes!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, er wordt nu al over m'n schouders meegekeken.quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef dutchie het volgende:
Als oude TRV-mod 'I'll be watching you'.![]()
Heel veel succes!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik al elders uitgedeeld.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:35 schreef 8op het volgende:
Kom, doe eens gek en deel hierbij je eerste sloje uit...![]()
Dude, je bent een bikkelharde...!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die heb ik al elders uitgedeeld.![]()
Bedoverkleinkind?....quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het blijft toch je kindje die je stiekum nakijkt, is het niet?
Dat kan ik natuurlijk wel even doen. Ik ben dus UIO_AMS. Dat is gelijk een heel lastige nick om je mee voor te stellen op meets, omdat iedereen een andere uitspraak erbij bedenkt. Helaas realiseerde ik me dat niet toen ik me voor het eerst registreerde op Fok!. Naast me op m'n bureau lag toen het ticket van Quito naar Amsterdam, de twee steden waar ik op dat moment veel uithing. De vliegveldcodes van die twee zijn dus UIO en AMS. Even vergat ik m'n vinger van de shift knop te halen dus in plaats van UIO-AMS, werd het UIO_AMS. Inmiddels ben ik niet meer te vinden in Ecuadorquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoi
En wie is u? Vertel eens een verhaaltje.
Nope. En zou het ook niet willen aanpassen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:12 schreef 8op het volgende:
G'day mate!
Maar als modje zijnde, kun je je naam dan ook niet meteen laten aanpassen?
verdorie, hoe kom in nu van die klotenaam afquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nope. En zou het ook niet willen aanpassen.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het blijft toch je kindje die je stiekum nakijkt, is het niet?
checkquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Reizen is wel 1 van mijn grootste hobby's.
Daarnaast vertoef ik dus graag in Latijns Amerika.
schrijven en lezen. Vooral reisverhalen verslind ik als geen ander.
ben ik niet zo'n fan van campings en zuipvakanties.
wijn en kaas
Ze heeft me goedgekeurd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:35 schreef Hik het volgende:
check
check
check check
check
check check
Ok, goedgekeurd!![]()
Het kan anders prima in het voorsteltopic.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:20 schreef oYo het volgende:
hey UIO_AMS,
Mogen we weten wat jouw plannen zijn voor Travel?
Wat voor voorstellen heb je? Welke veranderingen/aanvullingen heb je voorgesteld in je sollicitatie?
(ben best wel benieuwd)
Kan hier toch wel aangezien er geen echt topic voor is.
Het grote Anne-OK-stempel!quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze heeft me goedgekeurd.
mooie samenvatting van me trouwens, had me enorm veel tijd gescheeld als ik het net zo had gedaan
Even wat uitleg voor UIO_AMS:quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:32 schreef Hik het volgende:
[..]
Het grote Anne-OK-stempel!![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Even wat uitleg voor UIO_AMS:
Als je dat stempel hebt na goedkeuring dan heb je het heel erg goed gedaan, dat stempel krijg je namelijk niet zo maar. Slechts weinig hebben het stempel, wees er dus trots op en draag het met een gevoel van eer.
Waar is de stempel geplaatst? Het is namelijk belangrijk dat als we UIO_AMS tegenkomen, dat we weten waar de stempel zit, zodat we het kunnen bewonderen.... en zo.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Even wat uitleg voor UIO_AMS:
Als je dat stempel hebt na goedkeuring dan heb je het heel erg goed gedaan, dat stempel krijg je namelijk niet zo maar. Slechts weinig hebben het stempel, wees er dus trots op en draag het met een gevoel van eer.
Dat is verschillend van persoon tot persoon. De plek van het stempel wordt altijd besproken tussen Hik en [betreffende user]. Je zal het dus aan [betreffende user] moeten vragen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waar is de stempel geplaatst? Het is namelijk belangrijk dat als we UIO_AMS tegenkomen, dat we weten waar de stempel zit, zodat we het kunnen bewonderen.... en zo.
Eerlijk gezegd vind ik dat nieuw bloed altijd op basis van goede argumenten moet worden toegevoegd. Alles laten zoals het is. betekent stilstand.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het kan anders prima in het voorsteltopic.
Maar ik heb geen veranderingen voorgesteld. TRV is prima zoals het is. In de sollicitatie hebben we gewoon een heel gezellig gesprek over van alles en nog wat gehad.
Iets wat ik zelf zou willen doen is een topic met recensies van boeken over reisverhalen. Daar lees ik er heel wat van en recensies daarover miste ik eigenlijk op Fok!. Maar dat is er met de drukke werkzaamheden van de laatste tijd even bij ingeschoten. Dat komt dus nog.
vraag kwam uit Hominess
Zeg, dat blijft wel tussen UI-tje en mij!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is verschillend van persoon tot persoon. De plek van het stempel wordt altijd besproken tussen Hik en [betreffende user]. Je zal het dus aan [betreffende user] moeten vragen.
Hier bloeit iets moois.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:47 schreef Hik het volgende:
Zeg, dat blijft wel tussen UI-tje en mij!![]()
dank je dolle_hondquote:Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef dolle_hond het volgende:
ow, ben je hier mod
sterkte uio
Tip: laat zien dat je Spaans spreekt en toon je voorliefde voor Zuid Amerika en je kan niet meer stuk bij de [betreffende user].quote:Op woensdag 15 september 2004 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hier bloeit iets moois.![]()
"Hoe versier ik [betreffende user] - les 1"?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tip: laat zien dat je Spaans spreekt en toon je voorliefde voor Zuid Amerika en je kan niet meer stuk bij de [betreffende user].
Zelfs met een archief waarin je voorkeuren staan loop je virtuele blauwtjes lijkt mij. Ergens zal je toch moeten aangeven of je interesse hebt of juist niet. Dus wordt het duidelijk voor de tegenpartij, ofwel een blauwtje. Ik vraag me af of er wel tweezijdige interesse is (qua dating dus, niet qua reisinteresse) onder de TRV mensen.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:16 schreef Hik het volgende:
Misschien dat we een archiefje moeten maken voor alle TRV-mensen. Altijd handig (scheelt tijd en blauwtjes enzo)...
In gamba's ben ik per definitie geïnteresseerd!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zelfs met een archief waarin je voorkeuren staan loop je virtuele blauwtjes lijkt mij. Ergens zal je toch moeten aangeven of je interesse hebt of juist niet.
Spaans: checkquote:Op woensdag 15 september 2004 10:32 schreef Hik het volgende:
"Hoe versier ik [betreffende user] - les 1"?
Aanvullende tips:
Show your sexy dance-moves
Bereid een 5-gangen diner met de volgende ingrediënten: gamba's, chocola, passievrucht, oesters, geitenkaas, Zuid-Afrikaanse of Argentijnse wijn....![]()
Ow sorry, ging dit topic niet over mij?!...
Remember dating.fok.nlquote:Op woensdag 15 september 2004 11:31 schreef komrad het volgende:
Virtual dating, een concept dat me hier niet echt thuis lijkt te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |