Much obligedquote:Op donderdag 9 september 2004 21:32 schreef kinky_queen het volgende:
Ridley Scott
Goedemorgen en tevens tvpquote:Op vrijdag 10 september 2004 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
NEXT
goedemorgen en tvp
Hmm, nu al steralluresquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:49 schreef Patch het volgende:
Damn, te laat... en niet te zuinig ook...
Wist niet dat Cas Jansen ook mee deed...
FremantleDockers +1quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:36 schreef FremantleDockers het volgende:
Rob Schneider
Cas Jansen
Johnny de Mol (lichte twijfel...)
Jeroen Krabbe
Had ik al iets langer hoor...quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:56 schreef GFP het volgende:
[..]
Hmm, nu al sterallures
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:50 schreef Ket_Ais het volgende:
Volgens mij is dit uit de film Heavenly Creatures, maar ik weet de naam van de actrice niet.
sorry, nee, had ik er idd ff bij moeten vermelden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:21 schreef ranja het volgende:
Oh het ging niet om de gevlekte dame op de 2e foto
dat klopt, het is kate winslet. die speelt in HC de hoofdrol samen met de gezochte dame.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:21 schreef MasterWouter het volgende:
de echte beroemdheid is dan Kate Winslet
maar ik weet diegene die je bedoelt niet
ook dit is juistquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Die speelt toch in Detroit Rock City? Zo'n kop vergeet je niet snel. De naam daarintegen...
iddquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Gaat niet zo goed met het topic vullen....
topquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:03 schreef EricusMaximus het volgende:
The mask
Eternal sunshine of the spotless mind
Man on the moon
Naam zegt me niks, dacht dat ik haar wel van de 1e foto herkende. Van Coyote ugly misschien... weet het niet.quote:melanie lynskey
Tot zover goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:33 schreef Excess_All het volgende:
maggie gyllenhaal
en ze speelt ook een rolletje in donnie darko, waar haar broer jake gyllenhaal in speelt
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:40 schreef FremantleDockers het volgende:
Secretary.
zat ze idd ook inquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, dacht dat ik haar wel van de 1e foto herkende. Van Coyote ugly misschien... weet het niet.
dat je de dame op de 1e foto niet herkentquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Draai de film maar ....
Moet dat Maggie voorstellen danquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat je de dame op de 1e foto niet herkent
gewoon, omdat ze bekend is, geen maggiequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:19 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Moet dat Maggie voorstellen dan
Begrijp het niet helemaal...
100 of zoquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:35 schreef EricusMaximus het volgende:
En hoe lang duurt hij in totaal![]()
nee, niet CBquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Veronica Guerin?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:38 schreef Khalein het volgende:
Sylvia (Plath)
dank khaleinquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:38 schreef Khalein het volgende:
Sylvia (Plath)
Merciquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:40 schreef TFM het volgende:
Arnold Schwarzenegger
http://www.imdb.com/name/nm0686799/quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:38 schreef Khalein het volgende:
Sylvia (Plath)
Dat is alvast goed. Maar waarin verschillen ze van Diesel en Brosnan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:01 schreef victorinox het volgende:
Milla en Angelina hebben beide in een computerspel-verfilming gespeeld.
diesel en Brosnan hebben in een computerspel gespeeld.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:01 schreef victorinox het volgende:
Milla en Angelina hebben beide in een computerspel-verfilming gespeeld.
Dat reken ik goed. Diesel en Brosnan speelde in een computer spel gebaseerd op een filmcharacter (Bond en Riddick) terwijl Jolie en Jovovich beide gestalte gaven aan een gamecharacter.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:10 schreef victorinox het volgende:
[..]
diesel en Brosnan hebben in een computerspel gespeeld.
Matrix?quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:24 schreef victorinox het volgende:
Plot Keywords van welke film?Gladiator Part-Animated Surreal Electronic Music Teleportation
Nope...quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Matrix?
Dat is goed.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Tron
Shame on you...quote:nooit helemaal gezien
Jean Reno?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Trivia:
Geboren in Casablanca
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jean Reno?
Nee, die is altijd in de volksrepubliek gebleven.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:29 schreef victorinox het volgende:
Jet Li?
Jackie is volgens mij nooit een bad guy geweest. Deze kerel speelde in Enter the dragon en in enkele van Damme vehikels zoals Double impact en blood sportquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:48 schreef dolle_hond het volgende:
jackie chan
En hij zal er ook nooit eentje spelen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jackie is volgens mij nooit een bad guy geweest.
Ik weet wie je bedoelt, ik ken alleen zijn naam niet.quote:Deze kerel speelde in Enter the dragon en in enkele van Damme vehikels zoals Double impact en blood sport
Ik dacht toch echt dat hij bekender was.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
En hij zal er ook nooit eentje spelen.
[..]
Ik weet wie je bedoelt, ik ken alleen zijn naam niet.
Ik hield er geen rekening mee dat er vandaag niet zoveel mensen online waren. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:44 schreef dolle_hond het volgende:
ook zo onbekend
maar dat soort films kijk ik niet
Nee, meer. Maar ook niet veel meer.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:55 schreef dolle_hond het volgende:
3
Maar het is dus een hoger getal. (maar niet veel hoger.)quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
minder kon niet, want ik ken er zo 1,2,3........3
Yep.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb geen zin om een nieuwe vraag te gaan stellen, want ik ga zo offline: 4
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal je uit de brand helpen:
Sliding Doors
Seven
Shakespear in love
Shallow Hal
Royal Tenenbaums
Had jij de vraag geweten?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:24 schreef Asap het volgende:
Een Bolo Yeung vraag gemist.... , mijn favoriete bad guy...![]()
Dat is er een. Er zijn er nog meer. (maar niet veel meer)quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:25 schreef Asap het volgende:
Uhm ik weet alleen Anthonie Kamerling
Tuurlijk ben een grote fan van Aziatische films, martial arts films. Bolo Yeung was echt cool in Bloodsport en de Shootfighters!quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had jij de vraag geweten?
Had ik nou maar niet naar EricMaximus en Dolle_Hond geluisterd.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:33 schreef Asap het volgende:
[..]
Tuurlijk ben een grote fan van Aziatische films, martial arts films. Bolo Yeung was echt cool in Bloodsport en Shootfighter!![]()
Helaas ik kijk zelden soaps en All Stars heb ik 1 keer gezien ofzo, daarnaast kijk ik ook nog eens zelden Nederlands films. Dus helaas moet ik deze laten gaan...quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Die soapie waar jij op doelt (ze speelde ook in goudkust trouwens ) deed ook mee idd. En nog een All Star. Weet je beide namen?
Yep nu nog de naam van die soapie en allemaal in een post dan heb je het punt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:35 schreef dolle_hond het volgende:
daniel bossevain
Natuurlijk mag je meedoen. Die twee zijn goed, maar weet je ook dat Antiliaanse soapmeiske?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:03 schreef bierjoost het volgende:
Het zijn natuurlijk Antonie Kamerling en Daniel Boissevain, die zelfs zoenen in de film naar mijn weten...
Eerste keer dat ik meedoe trouwens... Mag dat zomaar?
Borstspieren en chinees, dat had er eigenlijk maar eentje kunnen zijn...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hield er geen rekening mee dat er vandaag niet zoveel mensen online waren. Mijn excuses.
Dat dacht ik ook. Maar hij bleek bij het meerendeel te onbekend.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:08 schreef GFP het volgende:
[..]
Borstspieren en chinees, dat had er eigenlijk maar eentje kunnen zijn...
Ja die is het. Wie ze nu in een post plaatst gaat er met het punt vandoor.quote:Op zondag 12 september 2004 06:01 schreef Excess_All het volgende:
jasmine sendar ?
zij speelt in ieder geval in onderweg naar morgen
FremantleDockers +1quote:Op zondag 12 september 2004 11:33 schreef FremantleDockers het volgende:
Antonie Kamerling
Daniel bossevain
Jasmine Sendar
Fijn, zo van die inkoppers...
okquote:Op zondag 12 september 2004 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ze wel goed zijn. Stel maar een nieuwe vraag Wrinex.
City Slickers II?quote:Op zondag 12 september 2004 12:36 schreef Wrinex het volgende:
[..]
ok
You and your fucking rope
Uit welke topfilm komt deze quote?
quote:Op zondag 12 september 2004 12:44 schreef EricusMaximus het volgende:
Boondock Saints toch
Ah! That rings a bell! Tom Hanks!!quote:Op zondag 12 september 2004 13:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Zijn Oscar-ontvangstspeech leidde tot het plot van de film 'In & Out'
Helemaal goedquote:Op zondag 12 september 2004 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah! That rings a bell! Tom Hanks!!
Nee, een Canadees.quote:Op zondag 12 september 2004 13:39 schreef California het volgende:
Jeroen Krabbé?
Beide fout. Hij bezit twee paspoorten (hij is in Amerika geboren maar zijn ouders zijn Canadees) Hij is een expert in het spelen van Fish out of watercharacters. Voor Hollywoodbegrippen boomlang. (1.91)quote:Op zondag 12 september 2004 13:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Tom Green
Jim Carrey
Juist.quote:Op zondag 12 september 2004 14:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Brendan Fraser?
Young & Innocent,quote:Op zondag 12 september 2004 14:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Noem 15 films van Al Hitchcock.
mr_anonimous +1quote:Op zondag 12 september 2004 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
In America?
Dat is goed. Maar ze hebben beide een Nederlandse moeder.quote:Op zondag 12 september 2004 14:55 schreef California het volgende:
Nederlands bloed (vader?).
Ik merk 't!quote:Op zondag 12 september 2004 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zeg maar wat, copland?
jawelquote:Op zondag 12 september 2004 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
ik kan niks bedenken :S
Nee, op het moment dat de film uit kwam was de scene niet zo beladen maar 2 jaar later wel.quote:Op zondag 12 september 2004 17:02 schreef EricusMaximus het volgende:
omdat het zelfmoord is
Dat kan ik wel goed rekenen. Hans van Tongeren pleegde idd 2 jaar later ook zelfmoord. Ik weet niet of het op dezelfde manier ging als in de film.quote:Op zondag 12 september 2004 17:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Omdat de acteur 2 jaar later op dezelfde wijze om het leven kwam
FOUT!quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef Khalein het volgende:
Mortal Combat?
Geintje...
Resident Evil: Apocalypse
quote:Op zondag 12 september 2004 17:02 schreef EricusMaximus het volgende:he, dat wou ik nou net wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hequote:Op zondag 12 september 2004 18:51 schreef Eluc het volgende:
[..]
he, dat wou ik nou net weten
Is natuurlijk goed. Leuk dat ik bij thuiskomst nog net even een puntje mag geven! Sorry dat het zo lang duurde, was de hele dag weg.quote:Op zondag 12 september 2004 12:24 schreef Wrinex het volgende:
1. Air Force One
2. Clear and present danger
3. Star wars; Return of the Jedi
4. Star Wars: The empire strikes back
5. The fugitive
6. Patriot Games
7. Indiana Jones and the Last Crusade
8. Indiana Jones and the Temple of Doom
9. Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
10. Blade Runner
11. Apocalypse Now
12. Six days Seven Night
13. American Grafiti
14. The Devils Own
15. Hollywood Homicide
16. Working girl
17. Force 10 from Navarone
Met dank aan mr_anonimous
Ik heb het even voor je opgezocht, maar je mag een nieuwe vraag stellenquote:Op zondag 12 september 2004 23:52 schreef FremantleDockers het volgende:
Antwoord is trouwens Shadow of the Vampire. Combi van laudanum coffin, true story en ik wist dat ze in luxemburg waren geweest.
Dat is goed. Ze moest nog enkele cruciale scenes opnemen, voor sommige gebruikten ze een stand in en andere werden herschreven.quote:Op maandag 13 september 2004 12:14 schreef ranja het volgende:
Ik wist niet dat dat zo is, maar het zal dan waarschijnlijk komen doordat Heather O'Rourke inmiddels overleden was.
quote:Op maandag 13 september 2004 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
phone booth![]()
the devil's advocate
S Simonquote:Op maandag 13 september 2004 15:13 schreef DarkFly het volgende:
Is het Eddy Terstall?
Hoorde namelijk net wat over de nederlandse inzendingen voor de oscars 2005 (Simon), en dan staat DB dus voor "de boekverfilming".
dat krijg je mat dat soort vragenquote:Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef DarkFly het volgende:
Dat was even een mooi staaltje van "noem-de-films-waarin-cameron-diaz-speelt" op...
das waar, maar daarom is het niet minder leuk.quote:Op maandag 13 september 2004 16:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
dat krijg je mat dat soort vragen
't is in iedergeval vermakelijkquote:Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef DarkFly het volgende:
[..]
das waar, maar daarom is het niet minder leuk.
Nee, geen recente rol van hem.quote:Op maandag 13 september 2004 16:14 schreef FremantleDockers het volgende:
Boromir?
Dat had gekund, maar ook daar moet ik nee op zeggen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Bond-villain
Nee, nee. In welke film komen Bean en die club samen?quote:Op maandag 13 september 2004 16:27 schreef EricusMaximus het volgende:
Hij is de eigenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |