Ze zingt over het zware leven van een vrouw en hoe kut ze het heeft, de zwaar neurotische piano en zang onderschrijven de zwaarte van het nummer ook nog eens. De hele plaat gaat trouwens op die toer.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:20 schreef Dr.E het volgende:
dat nummer op de Oorgasm cd vind ik wel een beete opperblij... niet echt aan mij besteed, hoewel het wel origineel is
heb dat nr 2 x gehoord ofzo, niet echt op zitten lettenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Opperblij? Moet je eens naar de tekst luisteren an sich.
Heb ik ook, heb 'm al een tijdje niet meer gedraaid en ook geen behoefte aan. Dan kun je beter Mates of State luisteren.quote:Op maandag 20 september 2004 10:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Hhhmm.. weet niet waar het aan ligt maar hoe vaker ik deze plaat draai, hoe irritanter ik 'm ga vinden....
Gisteren zag ik War Ppigs op tv, het was wel lachen, maar om nou te zeggen dat die drummer zo goed is.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:42 schreef Tup het volgende:
Gisteren gezien. Nog nooit een band gezien die de aandacht zo vasthield, terwijl er maar twee bandleden zijn. Brian, de drummer, zet gewoon een nieuwe norm neer... Chapeau.
Idem.quote:Op maandag 20 september 2004 10:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Hhhmm.. weet niet waar het aan ligt maar hoe vaker ik deze plaat draai, hoe irritanter ik 'm ga vinden....
Whehehe, nou, dat valt wel mee.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Jij laat ook alles signeren he. Ik hoop dat ze ook nog eens naar Groningen komen. Wil ze ook wel eens live zien.
Ik heb ook die Oorgasm thuis..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
http://www.dresdendolls.com/
Ze zien er raar uit en maken rare muziek. Maar wel mooie muziek. Op Oorgasm 18 staat het nummer Girl Anachronism, en op Launch van Yahoo kun je 1 clips kijken (Girl Anachronism en Coin Operated Boy).
Wat vinden jullie ervan?
ik ga ze ook bekijken op lowlandsquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:16 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga ze ook zien op Lowlands..
Ben erg benieuwd!!
En nu heb ik gewoon een gratis T-shirt!!! Vet man, wat zijn ze toch gaaf!!! Online bestellen doe ik liever niet, maar in dit geval maak ik een uitzondering (uit respect) en ga meteen nog een trui bestellen en een patch en wat buttons en een truitje voor mijn vriendin!!! Echt geweldige band dit!! Niet alleen de muziek dus, maar ook hun houding t.o.v. fans.quote:believe me, it sucks for us as much as you.
it was a tough decision but we had to make it. and hopefully we'll
never have to make that kind of choice again.
i feel terrible, to say the least, but c'est la vie.
as a small token of appreciation i'd love to offer you this: pick one
item off of our webstore and we'll mail it to you for free.
send your selection to emily@dresdendolls.com (our tour manager) and
she'll hook you up.
take care
amanda
Mwoa. Wel aardig.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Tja, mijn broertje vindt Dresden Dolls de beste band sinds Pet Shop Boys. Ik niet.quote:
Ik dacht dat ze maar één plaat hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef Kolkus het volgende:
Binnenkort eens wat van aanschaffen, tips?!
Dan moet je mailenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.
Kun je regelen dat Amanda ons allemaal shirts gaat sturen als ze toch niet komen?.
super.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hier de Dolls als Sonny en Cher..
Prachtig!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.theshadowbox.net/ddbb/viewtopic.php?t=840&start=1120
Ze staan op Pinkpop, helaas geen cluboptreden in Nederland vooralsnog.
Stelen?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef maniack28 het volgende:
KutpinkpopIk wil een zaaloptreden of Lowlands! Ze stelen Dresden Dolls... vieze honden
Alsof ze weten dat Pinkpop zo'n kutfestival isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stelen?Dresden Dolls doen dat zelf.....
![]()
Zoiets is misschien wel een goede vraag voor het interview.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alsof ze weten dat Pinkpop zo'n kutfestival isIk zal ze eens mailen.. gnagnagna
![]()
Ja, die vraag niet stellen.. want het is een mening van de interviewer dan... En een journalist/interviewer hoort objectief te zijn!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zoiets is misschien wel een goede vraag voor het interview.![]()
Trouwens, nog meer tips?
Meer verpakt als waarom ze voor welk festival hebben gekozen dan he. En niet weer voor Lowlands, aangezien ze die hebben moeten cancellen. Wie weetm, zittenz e dan wel heel ergens anders en zijn wij weer gerustgesteld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, die vraag niet stellen.. want het is een mening van de interviewer dan... En een journalist/interviewer hoort objectief te zijn!![]()
Misschien komen ze wel OOK op Lowlands...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Meer verpakt als waarom ze voor welk festival hebben gekozen dan he. En niet weer voor Lowlands, aangezien ze die hebben moeten cancellen. Wie weetm, zittenz e dan wel heel ergens anders en zijn wij weer gerustgesteld.
Dat zou wel een leuek scoop zijn idd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel OOK op Lowlands...
Het is alleen een goede scoop natuurlijk als nog niemand het weet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:32 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuek scoop zijn idd.Dan vast ook op Pukkelpop.
Eens... maar misschien de site van DD zelf....quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef gr8w8 het volgende:
Pukkelpop & LL zeggen nog niet echt veel over hun programma... Beetje vroeg he.
quote:Dresden Dolls Prepare New Album
Kati Llewellyn reports:
The Dresden Dolls, the hottest thing in goth-rock since Marilyn Manson, are poised to blow up the mall this spring, with the release of their new album, Yes, Virginia. Coming April 18 on Roadrunner Records, Virginia contains the year's best track titles, as well as artwork created from fan submissions. Submissions of artwork, pervert! Not any other kind of submission. Get your mind out of the gutter.
Tracklist:
01 Sex Changes
02 Backstabber
03 Modern Moonlight
04 My Alcoholic Friends
05 Delilah
06 Dirty Business
07 First Orgasm
08 Mrs. O
09 Shores of California
10 Necessary Evil
11 Mandy Goes to Med School
12 Me & the Minibar
13 Sing
The dramatic duo of Amanda Palmer and Brian Viglione will also stoke their fanatical fanbase's thirst for merch with the release of The Dresden Dolls' Companion Song Book, due out at the end of March. A massive 200-page collection of sheet music, guitar tabs, photos, and stories behind the songs, the book also comes with a bonus video disc featuring an "intimate and impromptu interview with Amanda in her kitchen." Wow.
De eenentwintigste voor interviews bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Frozen het volgende:
Afgelopen maandag was Amanda Palmer in Amsterdam voor een promotour van de nieuwe cd. Helaas geen optreden gegeven....
17 maart.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:00 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Er is een nieuw album?![]()
Is er al een release datum bekend?
Sex changes vind ik ook wel erg fijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goth-rock?.
Maar het album is écht heel erg goed.. Vooral Me & the Minibar en Sing.
Ik zie anders geen beter werk van jou in de submit.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef dwerg het volgende:
Matige review, veel te kort maar dat schijnt de trend te zijn op de FP: Interview + CD: The Dresden Dolls - Yes Virginia En het interview stelt ook niet zo veel voor.
Sterker nog, je ziet helemaal geen werk van mij in de submit.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef gr8w8 het volgende:
Ik zie anders geen beter werk van jou in de submit.![]()
Verrek! Dat had ik mooi kunnen toevoegen! Ach, de meesten weten de luisterpaal toch wel te vinden.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Positief bericht dan.. Ik vind de plaat tof! En hij staat ook op de luisterpaal.
quote:"Where can I get a copy of pierre/amsterdam/war pigs/etc?"
There are tons of downloadable tracks on www.thedirtybusinessbrigade.net and www.automaticjoy.com. if you can't find what you're looking for, ask the fine forum folks at www.theshadowbox.net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |