Ze zingt over het zware leven van een vrouw en hoe kut ze het heeft, de zwaar neurotische piano en zang onderschrijven de zwaarte van het nummer ook nog eens. De hele plaat gaat trouwens op die toer.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:20 schreef Dr.E het volgende:
dat nummer op de Oorgasm cd vind ik wel een beete opperblij... niet echt aan mij besteed, hoewel het wel origineel is
heb dat nr 2 x gehoord ofzo, niet echt op zitten lettenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Opperblij? Moet je eens naar de tekst luisteren an sich.
Heb ik ook, heb 'm al een tijdje niet meer gedraaid en ook geen behoefte aan. Dan kun je beter Mates of State luisteren.quote:Op maandag 20 september 2004 10:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Hhhmm.. weet niet waar het aan ligt maar hoe vaker ik deze plaat draai, hoe irritanter ik 'm ga vinden....
Gisteren zag ik War Ppigs op tv, het was wel lachen, maar om nou te zeggen dat die drummer zo goed is.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:42 schreef Tup het volgende:
Gisteren gezien. Nog nooit een band gezien die de aandacht zo vasthield, terwijl er maar twee bandleden zijn. Brian, de drummer, zet gewoon een nieuwe norm neer... Chapeau.
Idem.quote:Op maandag 20 september 2004 10:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Hhhmm.. weet niet waar het aan ligt maar hoe vaker ik deze plaat draai, hoe irritanter ik 'm ga vinden....
Whehehe, nou, dat valt wel mee.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Jij laat ook alles signeren he. Ik hoop dat ze ook nog eens naar Groningen komen. Wil ze ook wel eens live zien.
Ik heb ook die Oorgasm thuis..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
http://www.dresdendolls.com/
Ze zien er raar uit en maken rare muziek. Maar wel mooie muziek. Op Oorgasm 18 staat het nummer Girl Anachronism, en op Launch van Yahoo kun je 1 clips kijken (Girl Anachronism en Coin Operated Boy).
Wat vinden jullie ervan?
ik ga ze ook bekijken op lowlandsquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:16 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ga ze ook zien op Lowlands..
Ben erg benieuwd!!
En nu heb ik gewoon een gratis T-shirt!!! Vet man, wat zijn ze toch gaaf!!! Online bestellen doe ik liever niet, maar in dit geval maak ik een uitzondering (uit respect) en ga meteen nog een trui bestellen en een patch en wat buttons en een truitje voor mijn vriendin!!! Echt geweldige band dit!! Niet alleen de muziek dus, maar ook hun houding t.o.v. fans.quote:believe me, it sucks for us as much as you.
it was a tough decision but we had to make it. and hopefully we'll
never have to make that kind of choice again.
i feel terrible, to say the least, but c'est la vie.
as a small token of appreciation i'd love to offer you this: pick one
item off of our webstore and we'll mail it to you for free.
send your selection to emily@dresdendolls.com (our tour manager) and
she'll hook you up.
take care
amanda
Mwoa. Wel aardig.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Tja, mijn broertje vindt Dresden Dolls de beste band sinds Pet Shop Boys. Ik niet.quote:
Ik dacht dat ze maar één plaat hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef Kolkus het volgende:
Binnenkort eens wat van aanschaffen, tips?!
Dan moet je mailenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.
Kun je regelen dat Amanda ons allemaal shirts gaat sturen als ze toch niet komen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |