ok dus ze moet vooral een beetje vragen en kijken wat daar allemaal is, de programma's etc, en daarvan dus de meest efficiente kiezen ..zodat ze niet toevallig in zo een tai bo achtig vrouwen klasje komt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:18 schreef gimgamgommetje het volgende:
een verhaal ....
Nee, niet op die tokquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:04 schreef gimgamgommetje het volgende:
goedkoop? wil je serieus gaan bezuinigen op een tok?
Ronin kan je het best kiezen als merk qua bokshandschoenenquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:38 schreef monipony het volgende:
[..]
Nee, niet op die tokIk wil zowieso voor hoge kwaliteit gaan natuurlijk, maar het heeft weing nut om méér te betalen voor een "merknaam" als het goedkopere alternatief net zo goed is, toch?
Nee die bedoelde ik niet ik bedoelde deze (bij voorkeur in een andere kleurquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:10 schreef monipony het volgende:
Ik heb even gegoogled op "matsuru" en kwam uiteindelijk déze beenkappen tegen:
http://www.matsuru.com/productcart/pc/viewPrd.asp?idcategory=37&idproduct=580
Beschadigd dat leer juist niet heel snel? En vergt het ook een bepaald onderhoud? Op de sportschool waar ik ga trainen gebruikten ze volgens mij geen beenkappen van leer.
Over welke scheenkappen had jij het dan heb je daar een foto van?quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:30 schreef tommy123456 het volgende:
die katoenen zijn echt ontzettend kut!
gaan steeds van hun plek, kijk naar de pasvorm alleen al!
ik zou zeggen, voor die 50 euri koop ik die outfit zonder bokshandschoenen (want die heb ik al ofzo?) en dan die gewoon ergens anders voor een euri of 50/60 kopen
Dat talkpoeder nu erin doen ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:48 schreef pmponer het volgende:
talkpoeder![]()
pff binnenwantjes kan je bij goede sportzaken wel halen (dus niet die modewinkels)
Ik weet toevallig een winkel in Leiden waar ze ze wel hebben. Maar goed ik weet niet hoever dat bij je vandaan is. Anders eens kijken op de urls die al eens genoemd zijn in dit topic.
inderdaad ,een lowkick goed opvangen doet minder pijn dan er een op je achter/binnen kant van het been krijgen vind ikquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:41 schreef tommy123456 het volgende:
maar niet te ver, want een lowkick op de achterkant van je benen doet een stuk meer zeer
vind ik dan
is idd vrij technisch, maar het is ook een vechtsport die niet speciaal op kracht en aggressiviteit gericht is, en dat was wel een voorwaarde van jou toch? Daarnaast komt bij elke sport wel techniek om de hoek kijken, dus denk niet dat je het binnen twee of drie lessen onder de knie hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |