Trots op hoe ik het aangepakt hebquote:Op donderdag 9 september 2004 12:59 schreef DuchessX het volgende:
Gespannen voor een belangrijk telefoontje [afbeelding]
en hoe was utquote:Op donderdag 9 september 2004 19:23 schreef Sylvana het volgende:
moe
Kom net van introweek af
Heel erg leuk en gezelligquote:Op donderdag 9 september 2004 19:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
en hoe was ut
Dus binnenkort lig je in de kist van de puzzel?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles valt op zijn plek, mijn puzzel die mijn leven heet is bijna finished.
De kist is de cell, en ik kom net uit de kist, ik ben uit de dood opgestaanquote:Op donderdag 9 september 2004 19:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dus binnenkort lig je in de kist van de puzzel? :')
voor onvoldoendes?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:22 schreef Sassiej het volgende:
we gaan er voor..
oooow ik had gisteren ook van die gillende keukenmeiden achter me die zo hard gilden dat ik er koppijn van kreeg en de muziek niet meer hoorde, zo leukquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:21 schreef Moonah het volgende:
Whhoooeeehhooee!
Ik ben net bijMadonna
geweest!!!
Wat een ge-wel-di-ge show!!!!
Ik was helemaal óp van de adrenaline!! Toen ze opkwam werd ik helemaal gek!
Ik wist niet meer hoe ik moest springen of gillen! Echt SUPER!!!!
Zeg.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:30 schreef -Sum- het volgende:
[..]
oooow ik had gisteren ook van die gillende keukenmeiden achter me die zo hard gilden dat ik er koppijn van kreeg en de muziek niet meer hoorde, zo leuk
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:56 schreef Jumparound het volgende:
Een ouwe taart die pubert dus
Of je steekt alles in de fik... claimen bij de verzekering en je begint opnieuwquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:50 schreef Double-U het volgende:
In twijfel.
Ben de nieuwe slaapkamer aan het schilderen maar de kleur valt tegen .... opnieuw beginnen of gewoon doorgaan... ik weet het niet meer. Als ik opnieuw begin past de nieuwe kleur misschien niet bij de bestelde vloerbedekking. Oooowww!!!!!
Praten? je komt hier over alsof je eens goed moet pratenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
Moe, en vanmiddag weer naar de psych, geen idee meer wat ik daar moet
Sure... denk je er wel aan dat je strax wat computerspul in de vuilisbak kan gooien?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben de pentium 2 aan het opfokken, damn zeg, die 350 mhz loopt sneller dan mijn pentium 3,06 nu. Ik moet mijn pentium 4 vandaag ook eens onder handen nemen, ik haal duidelijk minimaal rendement eruit.
Als mijn vorige pentium 2 zo snel kan lopen, dan moet mijn pentium 4 vergeleken met de huidige snelheid minstens een pentium 20 kunnen zijn. Relatief gezien dan
Verder voel ik me actief, straks rond 16:00 weer biertje om mijn hersens te formateren en optimaliseren.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:39 schreef Jumparound het volgende:
En dan opeens voel je je kut
ZonderMet reden
Kussss....quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nope, mijn pc weet precies wat ik doe en ik weet precies wat mijn pc nodig heeft, ik ben niet bang om te experimenteren, deze pc gaat niet kapot. En ooit is het toch tijd voor een sony pc. Zodra ik beter bij kas zit.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Sure... denk je er wel aan dat je strax wat computerspul in de vuilisbak kan gooien?
Of is dit je offline actieJe blaast gewoon je proc. op :')
Het enige dat ik heb gedaan isquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:02 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Hyperrrrr, te veel info, teveel positieve prikkels, too much too much system overload
[afbeelding]
Neem het initiatief, bel hem op en zeg dat jullie vanavond gezellig naar ... gaan. Het cafe, de bios, restaurant, weet ik veel waar je zin in hebt. Trek hem over de streep!quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ben nu hel erg gekwetst en weet gewoon ff niet meer wat ik doen moet....
dank jequote:Op vrijdag 10 september 2004 16:25 schreef Blumchen het volgende:
[quote]
* Geeft Hanneke1983 een knuffel *
Leuk idee, maar gaat een beetje moeilijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:45 schreef A.A. het volgende:
[..]
Neem het initiatief, bel hem op en zeg dat jullie vanavond gezellig naar ... gaan. Het cafe, de bios, restaurant, weet ik veel waar je zin in hebt. Trek hem over de streep!
Ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me prima!
Same Herequote:Op vrijdag 10 september 2004 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ook
wat denk je zelf.>??? veel meer zal ik toch niet halen.. maar goed we zien het wel..quote:Op donderdag 9 september 2004 22:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
voor onvoldoendes?
Pff, 2 weken school erop zitten en het voelt als 2 maanden.. Ik ben wel weer aan vakantie toe.
sorry hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:24 schreef DarkElf het volgende:
kap es met die slowchat
Alsof hoe voel je je nu, zo'n belangrijk topic isquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:24 schreef DarkElf het volgende:
kap es met die slowchat
Vorige week was het nog, wat doe je nu? Dus waar gaat deze topic overquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:50 schreef DarkElf het volgende:
Ja Hanneke daarom heb je de mogelijkheid een topic te openen
en nee dromenvanger dit is geen slowchat topic, miss moet je de faq eens lezen?
Pffff, ik vind dat je zeurt. Tuurlijk is het lullig voor je dat hij je 'afwijst', maar jij toont zo te lezen geen greintje respect voor zíjn gevoelens... Dus, ik vraag me af wie hier de egoïst is...quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:24 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hij wil mij gewoon niet IRL meer zien omdat ie bang is voor "als er later dit of dat gebeurt", dus bijvoorbeeld dat ik een nieuwe vriend krijg en dat dan de vriendschap ineens stop gezet wordt. Dus alles wat je dan weer hebt opgebouwd is weg...Maar ik heb hem al verzekerd dat ie daar niet bang voor moet zijn, want het kan dan wel dat je misschien wat minder met de ander omgaat, (want je hebt immers een vriend, en dat kost ook tijd haha) maar de vriendschaap blijft....Als het aan mij ligt iig wel....
(maar dat is maar een enkele voorbeeldje van alles wat ie heeft verteld)
Je weet het he, kinderen en dronken mensen zeggen de waarheid.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
Oh Moonah, je bent aan de drank? Geen wonder dat je dan zo'n kortzichtige reactie geeft. Houd je mond voortaan als je niet weet waar het over gaat!
Wat leuk dat je diequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Moonah, jij moet toch weten dat kinderen altijd boven ouderen staan?
Dat jij de naam juffrouw draagt wilt niets zeggen, dat jij je meer voelt dan kinderen wilt zeggen dat je niet genoeg hersens gebruikt
Duidelijk niet in jouw situatie.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je weet het he, dronken mensen zeggen de waarheid.
Zeg.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:05 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Duidelijk niet in jouw situatie.
Ja schat, daar weet ik áááálles van.quote:Ik respecteer zijn gevoelens wel, en dat heb ik in het verleden ook gedaan, maar het is een zware situatie als je iemand verliest waar je veel om geeft. Zou jij toch moeten weten.
Moequote:Op vrijdag 10 september 2004 20:15 schreef diannetjhu het volgende:
ik zal maar even een normale zoals het hoort post posten
Beetje moe nog, was best laat vannacht...quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:57 schreef DuchessX het volgende:
Lekker uitgeslapenMaar dat mag ook wel, heb tot half 3 vannacht tv gekeken
Dat doet me dan meteen weer denken aan een van de mooiste nummers ooit (I feel love van Donna Summer)quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef -Marjo- het volgende:
I feel loved....
Toevallig!quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een superleuke minimeet gehad, en het gevoel dat ik er een vriendin bij heb.
is ie dan ver weg?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:59 schreef -Marjo- het volgende:
Ik mis iemand heel erg...
Ik hoop het niet...quote:Op zondag 12 september 2004 00:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
is ie dan ver weg?
vast niet..gewoon proberen contact te zoeken...quote:Op zondag 12 september 2004 00:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik hoop het niet...
I will...quote:Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
vast niet..gewoon proberen contact te zoeken...
Eej, vrouwke, alweer veilig thuis?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toevallig!
Dat gevoel heb ik nou ook!
Sjoow hé! Sje verdwaanen baajna door het gaatje!quote:Op zondag 12 september 2004 00:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eej, vrouwke, alweer veilig thuis?
En wat hedde gij grote oorbellen in, hee.
quote:Op zondag 12 september 2004 00:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sjoow hé! Sje verdwaanen baajna door het gaatje!
Lijkt dit op fonetisch A'dams?![]()
Ja sorry modjes...quote:Op zondag 12 september 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
sorry, modjes, maar we hebben gewoon een hele leuke dag gehad.![]()
Ach, wij als oud R&P-modjes kunnen wel een potje breken.quote:Op zondag 12 september 2004 00:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja sorry modjes...
Trusten shmoopske!
Hoe is het mogelijk. Ik ben thuis, en nuchter. Zijn dan echt zelfs voor mij de jaren van verstand aangebroken? En: ben ik daar wel blij mee?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:07 schreef thaleia het volgende:
Toch voel ik aan dat ik het bij fris ga houden, want ik wil echt wel graag naar die hardloopwedstrijd morgen.
quote:Op zondag 12 september 2004 01:31 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. Wat wordt er veel gemeet tegenwoordigAangezien ik ook altijd bij de trends achterloop moet ik dan ook maar eens gaan meeten. Konijntje zin om te meeten?
Yes Yes!quote:Op zondag 12 september 2004 18:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:![]()
Tuurlijk Peregrijntje, met jou altijd
Is dat een verrassing dan dat ik 'Yes' zeg ?quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yes Yes!
Peer, ze zegt YES!
quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yes Yes!
Peer, ze zegt YES!
Wat krijgen we nu? Niet langer een tegelterrorist?quote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Voorlopig nog lang Tegel Terrorist!quote:Op zondag 12 september 2004 22:23 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? Niet langer een tegelterrorist?Geen idee trouwens wat ik me daar bij moet voorstellen....
oh, ja, on topic: Best.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |