en ik heb het nog nooit gezienquote:Op maandag 20 september 2004 12:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is een wrede wereld.![]()

en daar gaat het om tochquote:Op maandag 20 september 2004 17:52 schreef Shogo het volgende:
Hmm denk idd dat je helaas niet meer te helpen bent. Hiervoor neem je een 2de hypotheek?
Maar hij is wel mooi.

In hoeverrre is dit een dvdverslaving? Lijkt mij dat het veel meer om de "verpakking" en inhoud buiten de de kale film op dvd gaat.quote:Op maandag 20 september 2004 16:32 schreef Hare het volgende:
Ik ben bang dat ik toch echt in een dwangbuis moet, ik zit zeer dicht tegen een koop aan voor deze schitterende giftset:
[afbeelding]
Je zult wel begrijpen dat ie niet goedkoop is

Het is een DVD giftsetquote:Op maandag 20 september 2004 18:28 schreef sampoo het volgende:
[..]
In hoeverrre is dit een dvdverslaving? Lijkt mij dat het veel meer om de "verpakking" en inhoud buiten de de kale film op dvd gaat.

Ik zei "prulletjes"quote:Op maandag 20 september 2004 19:36 schreef MikeyMo het volgende:
mjah, al die prulletjes kunnen mij ook niet echt boeien

Ach joh, jij mag dat wel zeggen, je weet gewoon niet beterquote:Op maandag 20 september 2004 19:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik zei "prulletjes"
nou heb ik ruzie met Hare

Shitver, wat een coole set.quote:Op maandag 20 september 2004 16:32 schreef Hare het volgende:
Ik ben bang dat ik toch echt in een dwangbuis moet, ik zit zeer dicht tegen een koop aan voor deze schitterende giftset:
[afbeelding]
Je zult wel begrijpen dat ie niet goedkoop is

Zeg, ken jij ww.cdwow.com al ?quote:Op maandag 20 september 2004 23:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben nog niet van mijn prijsjerijk/free-id/frs.nl verslaving af.
Maar ik merk dat ik langzamerhand aan het afkicken ben.![]()
[afbeelding]

Deel 1 en 2 hoef ik niet op dvd te hebben, maar voor die box van 4, 5 en 6 ga ik denk ik wel ff rondshoppenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:53 schreef EvilDuckie het volgende:
Morgen wordt een dag van extra grote beproeving.Starwars trilogy komt uit op dvd.
![]()
![]()
Velen zullen de neiging niet kunnen weerstaan van de mooie box.![]()

Leuke foto!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
trouwens ff een screen shotje van mn blijkbaar maar modale verzameling
[afbeelding] [afbeelding]

ik zag het staan vergeef mij heer het is sterker danmijquote:Op woensdag 22 september 2004 19:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
schuin rechtsonder dat beertje hè MM, de VHS en nu ook de DVD box

Oh nee toch! Mikey! Als je het dan doet, doe het dan iig goedkoop!! R1 is een stuk goedkoper!!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zag het staan vergeef mij heer het is sterker danmij
*klik frs.nl

dan te bedenken dat ik en hem een dag van te voren had en hem stukken goedkoper had via vriend Ashquote:Op woensdag 22 september 2004 20:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Oh nee toch! Mikey! Als je het dan doet, doe het dan iig goedkoop!! R1 is een stuk goedkoper!!

mwoah, ik wil gewoon de r2quote:Op woensdag 22 september 2004 20:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Oh nee toch! Mikey! Als je het dan doet, doe het dan iig goedkoop!! R1 is een stuk goedkoper!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |