Zware box he, kan niet door de brievenbus en ja, vragen gewoon wat meer.quote:Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom zijn die verzendkosten nou zo hoog dan
ligt er een beetje aan of ik woensdag goed door de sollicitatie kom, en werk krijgquote:Op zondag 5 september 2004 14:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Zware box he, kan niet door de brievenbus en ja, vragen gewoon wat meer.
Ik had hem trouwens voor 67 euro ofzo
Box was duurder, maar verzendkosten iets goedkoper.
Zou er echt voor gaan hoor als ik jou was, zul je echt geen spijt van hebben. Een van m'n mooiste
Succes!!quote:Op zondag 5 september 2004 14:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan of ik woensdag goed door de sollicitatie kom, en werk krijg
Vertel?quote:Op zondag 5 september 2004 14:08 schreef RiDo78 het volgende:
Jurassic park boxed set + extra's De echte JP-freak kan vast wel vertellen waarom die CD en single op de uiteinden van de onderste plank erbij staan.
zij speelt toch in deel 1quote:Op zondag 5 september 2004 16:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Vertel?
Klopt. (in het boek heet ze overigens Alexis)quote:Op zondag 5 september 2004 17:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
zij speelt toch in deel 1Lex heette ze volgens mij... wizzkid...
spoken like a true fan... or a true obsessed guy... which will it be??quote:Op zondag 5 september 2004 18:29 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Klopt. (in het boek heet ze overigens Alexis)
Het blijkt dus dat actrice (Ariana Richards) in japan een CDtje opgenomen had. Dat CD'tje is in japan niet aangeslagen (begrijpelijk) en is dus maar zeer beperkt gemaakt. En vooral de single (waar bij mij ook nog 'sample' op gedrukt staat) is erg zeldzaam.
Ariana is momenteel niet meer aan het acteren, maar is nu aan het schilderen (http://www.galleryariana.com/). Nu is in het booklet van de CD een tekening opgenomen van een Jurassic Park scene.
Dus jah, vanwege het zeldzame karakter van deze CD's en de tekening in het booklet vind ik dat ze er bij horen.
Eigenlijk geen van beide. Het heeft te maken met een schoolopdracht waarin we een website moesten bouwen over iets of iemand. En ik was op dat moment al gek van Jurassic Park (had het boek gelezen en de film gezien) dus jah... waar maak je dan een website van.quote:Op zondag 5 september 2004 22:17 schreef Retarded het volgende:
spoken like a true fan... or a true obsessed guy... which will it be??
leuke collectie, alleen jammer dat ze op de grond staanquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:29 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
Blokker voor 1,30 per stuk..quote:Op woensdag 8 september 2004 01:19 schreef the.big.ticket het volgende:
Waar haalt iedereen toch die gekke dvd-standaardjes vandaan?
Ik ben sinds begin mei bezig.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
hoe lang doen jullie er nou over om zo`n gigantische collectie te verzamelen?
sommigen hebben echt kasten vol, en ik heb er na 4 maanden pas 13
eind november vorig jaar zat ik op 15 en toen is het echt begonnen en nu zit ik op de 115quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:31 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar heb je die gevonden?
Boudisque, DVD valley?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:40 schreef RedruM_ het volgende:
[..]
Dvd zaak in Utrecht.. ben ff de naam kwijt, maar die heeft erg veel import.. ook anime enzo.
regel een credit card en verdiep je in de verschillende mogelijkhenden om nog meer korting te krijgen..bestel bijna nooit dvd's boven de 8 euro..ook bijna alleen nog maar bij cd-wow trouwens.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
zou het echt niet weten.. boudisque zou kunnen.. de dvd winkel hoort iig bij ook een aantal cd winkels die allemaal in de zelfde steeg zitten die aan de markt grenst..quote:Op woensdag 8 september 2004 12:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Boudisque, DVD valley?
Ik heb na ongeveer 15 maanden 175 films in de kast staan. En ik ben er erg blij mee.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
dat zal mijn probleem zijn inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2004 20:30 schreef DragonFire het volgende:
Regel drie, zoek een vaste baan
Dat doe je goed ik na 18 maanden zo'n 121...quote:Op woensdag 8 september 2004 23:14 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik heb na ongeveer 15 maanden 175 films in de kast staan. En ik ben er erg blij mee..
Ik snap niet hoe ik hem kan bekijken.quote:Op zondag 19 september 2004 17:27 schreef kinky_queen het volgende:
Ik ben dan wel geen Jan de Bont maar...
Filmpje van KQ's dvd collectie
boudisque kan ik niet aanraden, hun prijzen zijn over het algemeen absurd hoog, ook wat betrefd anime. Hun collectie is leuk maar ook allemaal online te krijgen, dus halen die CCquote:Op woensdag 8 september 2004 23:03 schreef Shogo het volgende:
Dat is Boudisque.
Azureus installerenquote:Op zondag 19 september 2004 23:26 schreef Sai het volgende:
Ik snap niet hoe ik hem kan bekijken..
Kheb er zelfs speciaal zo'n account voor aangemaakt..
Die heb ik al sinds tijden, alleen snap hier ook een beetje weinig vanquote:Op maandag 20 september 2004 06:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Azureus installeren
![]()
Ook niet van de Indies DVD van"Donnie Brasco"?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:31 schreef IM_Barney het volgende:
Tot nu toe geen spijt van de aankoop van een bepaalde dvd.
Da's niet de enige dvd in zijn verzameling met een minpuntje....quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook niet van de Indies DVD van"Donnie Brasco"?
Laatste 20 minuten loopt namelijk het geluid & beeld niet synchroon....
Helemaal geen last van gehad? Vreemd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook niet van de Indies DVD van"Donnie Brasco"?
Laatste 20 minuten loopt namelijk het geluid & beeld niet synchroon....
Ziet er idd heftig uitquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:24 schreef Shogo het volgende:
Briljant gesorteerd.
Ik zit hier een beetje half-dronken naar te kijken, en kwam er na een minuut achter dat ik mijn hoofd een kwartslag moest draaien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef Cheiron het volgende:
Ow, en even snel met de telefoon gemaakt:
http://home.planet.nl/~boog0036/stuff/dvds.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |