90% van alle pop -en rockbandjes lijken min of meer op The Beatlesquote:Op woensdag 8 september 2004 15:46 schreef Z het volgende:
Als vergelijkingsmateriaal mag je de Beatles ook wel even noemen, want daar lijkt het nog wel het meest op.
Wow bedankt voor de tips! Ik ga meteen zoeken...quote:En als jij de Apples In Stereo leuk vindt luister dan ook een naar Elf Power, Dressy Bessy (daar doet een Apples gitarist mee), Beulah, The Gerbils, Olivia Tremor Control (allemaal Elephant Six bandjes overigens).
In ieder geval onbekend genoeg dat ze nog geen topic op Fok haddenquote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef Tijn het volgende:
Ja ik heb "The Velocity of Sound" van The Apples in Stereo en dat klinkt best okay.
Zo onbekend zijn ze trouwens toch niet?
Dat was juist wat ik er leuk aan vondquote:Op woensdag 8 september 2004 19:47 schreef Zander het volgende:
"The Velocity of Sound" vond ik eigenlijk een jammere tegenvaller: het leek wel of ze hun muziek expres versimpeld en ver-punkt hadden of zo.
The siverly light of a dream, the oasis, signal in the sky, en persoonlijk vind ik strawberry fire erg goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:40 schreef cafca het volgende:
Leuke band
Ik heb alleen Discovery of a world inside the moon.
Wat zijn de aanraders?
En dan heb je samen met DD hun complete discografie opgenoemd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
The siverly light of a dream, the oasis, signal in the sky, en persoonlijk vind ik strawberry fire erg goed
Kreeg ook aardige recensie in (ik dacht) de Volkskrant (kan ook nrcnext zijn geweest).quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:31 schreef nipeng het volgende:
*kick* review op de FP: CD: The Apples In Stereo - New Magnetic Wonder
Album is hier te beluisteren, momenteel halverwege in de lijst: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |