Je bent in ieder geval intelligent genoeg. Maar kun je ook een kutuser zijn? Dat is de vraagquote:Op woensdag 8 september 2004 00:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Mag ik onderwijs bekleden?
Ja of users die voldoende bij een van bovenstaande personen slijmenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:08 schreef Rhapsody het volgende:
Komen alleen kutusers in aanmerking?
BIER MÊN !quote:Op woensdag 8 september 2004 00:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval intelligent genoeg. Maar kun je ook een kutuser zijn? Dat is de vraag
Dat ehm maak ik later nog bekendquote:Op woensdag 8 september 2004 00:11 schreef Nolius het volgende:
Over welk land gaat dit?
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 8 september 2004 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat een lelijke mensen![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 00:12 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dat ehm maak ik later nog bekend
Leeftijd?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
[afbeelding]Je krijgt 14 % van m'n witwasgeld als ik minister word.
Jij bent hier de minister van informatie, dat zou jij moeten weten.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Leeftijd?
Oh,quote:Op woensdag 8 september 2004 00:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
[afbeelding]Je krijgt 14 % van m'n witwasgeld als ik minister word.
Inderdaad. President, vice-president en Minister van Informatie.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:16 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij bent hier de minister van informatie, dat zou jij moeten weten.
Oud en onderwijsquote:Op woensdag 8 september 2004 00:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
Inderdaad. President, vice-president en Minister van Informatie.
Maar je lijkt oud
Ik zet je op mijn 'overwegingslijst', maar eigenlijk heb ik geen onderwijsminister nodig. Dat is iets voor de gewone user.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Oud en onderwijs
Ik schud die grappen zo uit m'n mouw.
tief dan maar op, extreem linkse meaungeaul!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik zet je op mijn 'overwegingslijst', maar eigenlijk heb ik geen onderwijsminister nodig. Dat is iets voor de gewone user.
Ik maak je hofnarquote:Op woensdag 8 september 2004 00:21 schreef MeneerGiraffe het volgende:
tief dan maar op, extreem linkse meaungeaul!
![]()
Stuur me een mailtje als je een echte kutuser bentquote:Op woensdag 8 september 2004 00:24 schreef blackmage het volgende:
tja ik begin net maar ik ben eigelijk ook een irritante kut newbie, mag ik nou minister zijn.
Jij mag allesquote:Op woensdag 8 september 2004 00:30 schreef livEliveD het volgende:
Mag ik opgaan voor vermoorde politicus?
Eindelijk slome zwijnen! moet ik jullie gelijk weer ontslaan ofzo!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:36 schreef greedkillingz het volgende:
minister van cultuur meld zich![]()
![]()
Ik heb weer werk
Doe maar een jacht dan zodat ik rustig over de problemen in het land kan nadenken. Kan wel duren voordat ik eruit benquote:Op woensdag 8 september 2004 00:31 schreef DePresident het volgende:
Jij mag alles![]()
sloom zwijnquote:Op woensdag 8 september 2004 00:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Eindelijk slome zwijnen! moet ik jullie gelijk weer ontslaan ofzo!![]()
Maarreh.... toch gefeliciteerd![]()
![]()
Goed, het FOK!volk betaalt het wel voor je !quote:Op woensdag 8 september 2004 00:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doe maar een jacht dan zodat ik rustig over de problemen in het land kan nadenken. Kan wel duren voordat ik eruit ben![]()
Ik ben DePresident ! Dat moet je onthouden. Verder mag je zelf beslissen wat je beleid wordtquote:Op woensdag 8 september 2004 00:41 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
sloom zwijn
dat soort uitspraken kan idd prima in deze cultuur![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 00:44 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben DePresident ! Dat moet je onthouden. Verder mag je zelf beslissen wat je WANbeleid wordt
Dat moedig ik alleen maar aanquote:Op woensdag 8 september 2004 00:46 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
![]()
![]()
meschien moet ik toch maar eens wat deo opdoenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dat moedig ik alleen maar aan![]()
Waar zijn de andere ministers?
Wil jij onze hofnar worden?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:48 schreef Eronymus het volgende:
wat geweldig....
ow heb je daar zelf geen tijd meer voor???quote:Op woensdag 8 september 2004 00:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wil jij onze hofnar worden?
leuk he.... ik ga ff m'n pakje zoekenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:53 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben blij dat ik minister ben, maar té kewl? Dat wil ik niet zijn.
Ons allemaal samen = te kewl!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:53 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben blij dat ik minister ben, maar té kewl? Dat wil ik niet zijn.
1tje...quote:Op woensdag 8 september 2004 00:56 schreef greedkillingz het volgende:
De deo werkt er komen weer ministers binnen![]()
Ik vind mijn ministerspost prima, en baggergoeroe, dat nooit.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ons allemaal samen = te kewl!
Ben je blij met je nieuwe ministerspost? Je kunt doorstromen naar de functie : baggergoeroe
*meer deo opdoet en ramen openzetquote:Op woensdag 8 september 2004 00:59 schreef Eronymus het volgende:
[..]
1tje...![]()
Waarom niet? Je kunt een voorbeeld worden voor ons allen!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vind mijn ministerspost prima, en baggergoeroe, dat nooit.
niet te he, kun je wasknijpers gaan uitdelen...quote:Op woensdag 8 september 2004 01:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*meer deo opdoet en ramen openzet![]()
![]()
daarom zetten ik de ramen ook openquote:Op woensdag 8 september 2004 01:01 schreef Eronymus het volgende:
[..]
niet te he, kun je wasknijpers gaan uitdelen...![]()
Ik wil helemaal geen voorbeeld zijn voor jullie allen!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:01 schreef DePresident het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt een voorbeeld worden voor ons allen!
Maar ja, dat zien we morgen wel weer
Dan nietquote:Op woensdag 8 september 2004 01:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen voorbeeld zijn voor jullie allen!
En ik post nog best zorgvuldig vind ik, voor iemand die in slowchattopics post.
Nee minister alcoholische dranken? Beter idee? Wie moet defensie overnemen? Welke ministerspost valt weg?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:04 schreef greedkillingz het volgende:
Maar eeehhhhhhhhhh DP![]()
Cerror als minister van defentie![]()
dan zijn we 3/4 van de dag kwetsbaar omdat hij dronken is ofzo![]()
ik stel voor om hem minister van bier te maken![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:04 schreef greedkillingz het volgende:
Maar eeehhhhhhhhhh DP![]()
Cerror als minister van defentie![]()
dan zijn we 3/4 van de dag kwetsbaar omdat hij dronken is ofzo![]()
ik stel voor om hem minister van bier te maken![]()
wat nou kneusje??quote:Op woensdag 8 september 2004 01:08 schreef Salvad0R het volgende:
Jullie zijn niet "kewl"
Jullie zijn kneusjes.
Geen dank. Wel snel resultaten s.v.p.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:07 schreef Chirma het volgende:
Hartelijk dan voor mijn aasntelling als Minister van Buitenlandse zaken, samen met de Minister van Binnenlandse zaken zal ik veranderingen doorvoeren die balengrijk zijn voor ONZ en andere sub-fora
cerror als minister alcoholische dranken is accoordquote:Op woensdag 8 september 2004 01:05 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee minister alcoholische dranken? Beter idee? Wie moet defensie overnemen? Welke ministerspost valt weg?
Kijk eens in je fotoboek zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:08 schreef Salvad0R het volgende:
Jullie zijn niet "kewl"
Jullie zijn kneusjes.
editquote:Op woensdag 8 september 2004 01:08 schreef DePresident het volgende:
Ik heb besloten:
Cerror krijgt de Alcohol post
Mien_moeke gaat naar Defensie
Landbouw valt weg
jij niet.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:09 schreef Chirma het volgende:
[..]
wat nou kneusje??
goedquote:Op woensdag 8 september 2004 01:13 schreef Salvad0R het volgende:
jij niet.
jij bent een wonderhond.
goed?
nee ik hou defentiequote:Op woensdag 8 september 2004 01:13 schreef Chirma het volgende:
DP, ik neem defensie wel op me, past wel bij mijn Buitenlandse zaken-post.
Ik vind het erg belangrijk dat er weer een minister van landbouw komt, Mien_moeke is daar de aangwezen persoon voor.
Nee jij bent minister van Buitenlandse zaken. Het blijft nu staan zoals het staat ! Wij gaan baggeren! Wij gaan leiden! Landbouw valt weg, daar kun je niet veel mee hier...... Alcohol weer wel enzquote:Op woensdag 8 september 2004 01:13 schreef Chirma het volgende:
DP, ik neem defensie wel op me, past wel bij mijn Buitenlandse zaken-post.
Ik vind het erg belangrijk dat er weer een minister van landbouw komt, Mien_moeke is daar de aangwezen persoon voor.
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:07 schreef Chirma het volgende:
Hartelijk dan voor mijn aasntelling als Minister van Buitenlandse zaken, samen met de Minister van Binnenlandse zaken zal ik veranderingen doorvoeren die balengrijk zijn voor ONZ en andere sub-fora
Ik vind jou wel iemand voor justitie, het zwaard en de ratelende staart staan natuurlijk symbool voor een eerlijk rechtssysteemquote:Op woensdag 8 september 2004 01:14 schreef greedkillingz het volgende:
nee ik hou defentie![]()
*verward raakt
Jij bent de president, ik zal nu naar je luisteren.. maar je moet ook naar je minsters luisterenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:14 schreef DePresident het volgende:
Nee jij bent minister van Buitenlandse zaken. Het blijft nu staan zoals het staat ! Wij gaan baggeren! Wij gaan leiden! Landbouw valt weg, daar kun je niet veel mee hier...... Alcohol weer wel enz
*zakelijke handdruk geeft*quote:Op woensdag 8 september 2004 01:14 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat wij het wel eens kunnen worden over een paar maatregelen die hier genomen moeten gaan worden.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:16 schreef Chirma het volgende:
[..]
*zakelijke handdruk geeft*
eerst een waarschuwing van de ratel & dan dood door het zwaardquote:Op woensdag 8 september 2004 01:15 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor justitie, het zwaard en de ratelende staart staan natuurlijk symbool voor een eerlijk rechtssysteem
Ja, maar jij blijft minister van Buitenlandse zaken. Als je nu doorzeurt benoem ik je tot staatssecretaris van Defensie. Dan mag je de hielen van de minister van Defensie gaan likkenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:16 schreef Chirma het volgende:
[..]
Jij bent de president, ik zal nu naar je luisteren.. maar je moet ook naar je minsters luisteren
???? ik ben justitie. Ik bepaal wie leeft en sterftquote:Op woensdag 8 september 2004 01:15 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor justitie, het zwaard en de ratelende staart staan natuurlijk symbool voor een eerlijk rechtssysteem
uhm dat kan hondje wel goed...quote:Op woensdag 8 september 2004 01:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja, maar jij blijft minister van Buitenlandse zaken. Als je nu doorzeurt benoem ik je tot staatssecretaris van Defensie. Dan mag je de hielen van de minister van Defensie gaan likken![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:17 schreef greedkillingz het volgende:
eerst een waarschuwing van de ratel & dan dood door het zwaard![]()
nee doe maar niet ik ben voor lijfstraffen zonder pardon![]()
![]()
Ik kan heel goed likkenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:18 schreef Eronymus het volgende:
uhm dat kan hondje wel goed...:')
heej ouwe radiomakerquote:Op woensdag 8 september 2004 01:22 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
verkapte zelfmoord postquote:
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:22 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ik kan heel goed likken maar ik lik liever de minster van Binnelandse zaken
ik bedoel dat ik eerder samen zal werken met de minster van Binnenlandse zaken dan dat ik mijzelf wil bewijzen bij de minster van Defensiequote:Op woensdag 8 september 2004 01:23 schreef p-etr-a het volgende:
die post
en
die wijziging
werk en privé moeten gescheiden blijven!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
P-etr-a als minister?
eerder als minnares...
Of allebei!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
P-etr-a als minister?
eerder als minnares...
Ah oké.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:25 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik eerder samen zal werken met de minster van Binnenlandse zaken dan dat ik mijzelf wil bewijzen bij de minster van Defensie
ik had de tondeuse al gepakt uit voorzorgquote:Op woensdag 8 september 2004 01:25 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik eerder samen zal werken met de minster van Binnenlandse zaken dan dat ik mijzelf wil bewijzen bij de minster van Defensie
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah oké.
Maar de minister van defensie is ook een topper hoor.
byebyequote:Op woensdag 8 september 2004 01:29 schreef DePresident het volgende:
Ik ga slapen![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 8 september 2004 01:29 schreef DePresident het volgende:
Ik ga slapen![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:30 schreef DePresident het volgende:
* cerror zet computer uit
trustequote:Op woensdag 8 september 2004 01:29 schreef DePresident het volgende:
Ik ga slapen![]()
Posten waar je het leuker vindt.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:30 schreef cerror het volgende:
2 topics?
Wat nu?
Jij bent hier!!!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Posten waar je het leuker vindt.
Inderdaad, justitie moet in handen komen van een onafhankelijke partij.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:31 schreef Chirma het volgende:
Minster van Binnelandse zaken, wat vind jij er nou van dat onze president zelf verantwoordelijk wil zijn voor justitie? In mijn ogen is dat zeer fout omdat hij zo politieke tegenstanders kan berechten en er geen sprake van democratie is.
hoiquote:Op woensdag 8 september 2004 01:32 schreef cerror het volgende:
Als minister ben je niet interessant, ik neem je liever als minnaresquote:Op woensdag 8 september 2004 01:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Of allebei!
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij bent hier!!!!!
Hier dus
hierbij dien ik een motie van wantrouwen in... DePresident kan niet verantwoordelijk zijn voor het goed functioneren van justitie. We hebben een onafhankelijke minister nodig.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:33 schreef p-etr-a het volgende:
Inderdaad, justitie moet in handen komen van een onafhankelijke partij.
achteraansluitenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als minister ben je niet interessant, ik neem je liever als minnares
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:33 schreef Chirma het volgende:
[..]
hoi
hoiquote:Op woensdag 8 september 2004 01:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
weet ikquote:Op woensdag 8 september 2004 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]was voor petra eigenlijk
En wie ben jij dan wel dat ik er baat bij heb om jouw minnares te worden? Ik heb al een best aardige positie in de maatschappij, weet je.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:34 schreef Chirma het volgende:
[..]
weet ik
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel dat ik er baat bij heb om jouw minnares te worden? Ik heb al een best aardige positie in de maatschappij, weet je.
Ja, boeit me niet.... een minnares heb je alleen maar voor de seks....quote:Op woensdag 8 september 2004 01:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel dat ik er baat bij heb om jouw minnares te worden? Ik heb al een best aardige positie in de maatschappij, weet je.
iddquote:Op woensdag 8 september 2004 01:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:35 schreef cerror het volgende:voor jou!
ik zei HOIquote:Op woensdag 8 september 2004 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, boeit me niet.... een minnares heb je alleen maar voor de seks....
En vergeet niet dat ik tevens je sport-instructeur benquote:Op woensdag 8 september 2004 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nogmaals:quote:Op woensdag 8 september 2004 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
veelquote:Op woensdag 8 september 2004 01:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nogmaals:
What's in it for me?
Sorry,quote:Op woensdag 8 september 2004 01:37 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik zei HOI
Voor jou tien anderenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En vergeet niet dat ik tevens je sport-instructeur ben
Je mag van een lekkere vent genieten en je krijgt extra conditie, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nogmaals:
What's in it for me?
Nou, je vult eerst die van 5, gooit die over in die van 3 dan is er nog 2 over in die van 5. Dan gooi je die van 3 leeg en gooi je de 2 over in die van 3. Vervolgens vul je die van 5 helemaal en vul je hiermee die van 3 totdat 'ie vol zit. Dan zit er 4 in die van 5!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
En vergeet niet dat ik tevens je sport-instructeur ben
Geld zatquote:Op woensdag 8 september 2004 01:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag van een lekkere vent genieten en je krijgt extra conditie, wat wil je nog meer?
Moet ik je betalen ofzo...
Kom je toch bij mij?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geld zat.
En ik vind minnares nogal denigrerend.
Ik vind "neukertje" anders ook wel net zo denigrerend...quote:Op woensdag 8 september 2004 01:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geld zat.
En ik vind minnares nogal denigrerend.
Geniaal!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:39 schreef Chirma het volgende:
[..]
Nou, je vult eerst die van 5, gooit die over in die van 3 dan is er nog 2 over in die van 5. Dan gooi je die van 3 leeg en gooi je de 2 over in die van 3. Vervolgens vul je die van 5 helemaal en vul je hiermee die van 3 totdat 'ie vol zit. Dan zit er 4 in die van 5!
Cerror!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:41 schreef cerror het volgende:
Kom je toch bij mij?![]()
ik ben toch onzichtbaarquote:Op woensdag 8 september 2004 01:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geniaal!
Ah dat geeft niet, ik ook.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
ik ben toch onzichtbaar
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah dat geeft niet, ik ook.
ik zie de eerste berechting en lijfstraf al aankomenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind "neukertje" anders ook wel net zo denigrerend...
Mannen worden ook soms als een homp "vlees" beschouwdquote:Op woensdag 8 september 2004 01:44 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
ik zie de eerste berechting en lijfstraf al aankomen![]()
Ik maar F5-en op pagina 3quote:Op woensdag 8 september 2004 01:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
HEEE!
aaitquote:Op woensdag 8 september 2004 01:44 schreef Chirma het volgende:
![]()
*sniff* iedereen krijgt aandacht van jou en ik maar een heel klein beetjequote:Op woensdag 8 september 2004 01:45 schreef p-etr-a het volgende:
?
same here....quote:Op woensdag 8 september 2004 01:46 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Ik maar F5-en op pagina 3![]()
dank je welquote:Op woensdag 8 september 2004 01:47 schreef greedkillingz het volgende:
aait![]()
Hey! Jij vond mn naaktfoto seksiejquote:Op woensdag 8 september 2004 01:47 schreef Chirma het volgende:
[..]
*sniff* iedereen krijgt aandacht van jou en ik maar een heel klein beetje![]()
domperquote:Op woensdag 8 september 2004 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
same here....
Jij verdient de meeste aandacht, sorry dat ik die niet gaf...quote:Op woensdag 8 september 2004 01:47 schreef Chirma het volgende:
[..]
*sniff* iedereen krijgt aandacht van jou en ik maar een heel klein beetje![]()
Klopt, was zeker zoquote:Op woensdag 8 september 2004 01:48 schreef leavinghope het volgende:
Hey! Jij vond mn naaktfoto seksiej!
Dus zal ik je ook maar wat aandacht geven?
Niet mijn schuld toch?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:46 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Ik maar F5-en op pagina 3![]()
Idd, als hij er niet was.. had ik nu in R&P gelegenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:48 schreef p-etr-a het volgende:
Jij verdient de meeste aandacht, sorry dat ik die niet gaf...
maar gelukkig hebben we greedkillingz nog!
Woei, nog iemand uit Enschedequote:Op woensdag 8 september 2004 01:48 schreef leavinghope het volgende:
[..]
domper![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:49 schreef Chirma het volgende:
[..]
Klopt, was zeker zo
Dank je wel
Maar eerlijk gezegd heb ik toch liever de meeste aandacht van p-etr-a![]()
Was ook meer als grap bedoeldquote:Op woensdag 8 september 2004 01:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Niet mijn schuld toch?
Had je nog mijn verontschuldiging in je fotoboek gelezen?
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:49 schreef Chirma het volgende:
[..]
Idd, als hij er niet was.. had ik nu in R&P gelegen
En ik ben er trots op dat ik met een zachte g praatquote:Op woensdag 8 september 2004 01:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Woei, nog iemand uit Enschede
Nu quote ik je alweer!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:49 schreef Chirma het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd heb ik toch liever de meeste aandacht van p-etr-a![]()
FOUT!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:50 schreef leavinghope het volgende:
[..]
[afbeelding] DAN NIET HÈ [afbeelding]
het is niet dat je niet mooi bent.. je bent alleen een beetje oudquote:Op woensdag 8 september 2004 01:50 schreef leavinghope het volgende:
[afbeelding] DAN NIET HÈ [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:50 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Was ook meer als grap bedoeld![]()
Ja, ik vond het ook nogal rot omdat ik je niet in m'n lijst had.quote:En ja, ik wilde net reagerenIk vond het al raar dat je opeens weg was
en ik haal nogsteeds de [..] automatisch wegquote:Op woensdag 8 september 2004 01:51 schreef p-etr-a het volgende:
Nu quote ik je alweer!![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:52 schreef Chirma het volgende:
[..]
het is niet dat je niet mooi bent.. je bent alleen een beetje oud
Waarom zou ik daar boos om moeten zijnquote:Op woensdag 8 september 2004 01:51 schreef leavinghope het volgende:
[..]
En ik ben er trots op dat ik met een zachte g praat!
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:53 schreef Chirma het volgende:
[..]
en ik haal nogsteeds de [..] automatisch weg![]()
Je weet het weer heerlijk te brengen Chirmaquote:Op woensdag 8 september 2004 01:52 schreef Chirma het volgende:
[..]
het is niet dat je niet mooi bent.. je bent alleen een beetje oud
Omdat ik Enschede een kutstad vindquote:Op woensdag 8 september 2004 01:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar boos om moeten zijn
Zachte g is liev
biertjequote:Op woensdag 8 september 2004 01:53 schreef cerror het volgende:![]()
Eerlijk zijn is goed toch.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je weet het weer heerlijk te brengen Chirma
soms niet.. maar op ieder potje past een dekseltje.. Ik val op oude vrouwenquote:Op woensdag 8 september 2004 01:55 schreef p-etr-a het volgende:
Eerlijk zijn is goed toch.
Enschede is coolquote:Op woensdag 8 september 2004 01:54 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Omdat ik Enschede een kutstad vind![]()
Hmm, ik een jaar en ik vind er nog steeds niets aanquote:Op woensdag 8 september 2004 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Enschede is coolIk woon d'r nu 4 jaar en het leventje is
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:56 schreef Chirma het volgende:
[..]
soms niet.. maar op ieder potje past een dekseltje.. Ik val op oude vrouwen
Ik ben niet boven de 25quote:Op woensdag 8 september 2004 01:56 schreef Chirma het volgende:
[..]
soms niet.. maar op ieder potje past een dekseltje.. Ik val op oude vrouwen
Eerlijkheid siert de mens, maar men kan het ook anders verwoorden....quote:Op woensdag 8 september 2004 01:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is goed toch.
Maar voor hem is leavinghope juist weer iets te jong.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar voor hem is leavinghope juist weer iets te jong.
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:57 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Hmm, ik een jaar en ik vind er nog steeds niets aan![]()
zo zie je er wel uitquote:Op woensdag 8 september 2004 01:57 schreef leavinghope het volgende:
Ik ben niet boven de 25!
Neuken?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:58 schreef cerror het volgende:
Ik haat iedereen!
Krijg de tering!
nueken?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:58 schreef cerror het volgende:
Ik haat iedereen!
Krijg de tering!
shit je was eerderquote:Op woensdag 8 september 2004 01:59 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Neuken?
Nee toch?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:59 schreef Chirma het volgende:
[..]
zo zie je er wel uit
Wat je zegt ben jezelf....quote:Op woensdag 8 september 2004 01:58 schreef cerror het volgende:
Ik haat iedereen!
Krijg de tering!
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:59 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Neuken?
iedereen schat me 16quote:Op woensdag 8 september 2004 01:59 schreef Chirma het volgende:
[..]
zo zie je er wel uit
Oow dat komt nog wel
sorry, ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 8 september 2004 01:59 schreef leavinghope het volgende:
[..]
iedereen schat me 16
Dus niet miepen
ik geef je net bier ondankbare pisvlekquote:Op woensdag 8 september 2004 01:58 schreef cerror het volgende:
Ik haat iedereen!
Krijg de tering!
Nu is het niet spannend meer hèquote:Op woensdag 8 september 2004 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]![]()
Ik haat greed nietquote:Op woensdag 8 september 2004 02:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
ik geef je net bier ondankbare pisvlek![]()
![]()
neem er nog 1![]()
Wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 8 september 2004 02:01 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Nu is het niet spannend meer hè![]()
kut... oh nee nu niet meerquote:Op woensdag 8 september 2004 02:01 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Nu is het niet spannend meer hè![]()
Iemand die eens een keer moeilijk doetquote:Op woensdag 8 september 2004 02:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht.
en nu zuipen PISVLEKquote:Op woensdag 8 september 2004 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik haat greed niet
Hij is altijd aardig
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ben maffen.... dit topic wordt niet meer wat....
truste eiersoepquote:Op woensdag 8 september 2004 02:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ben maffen.... dit topic wordt niet meer wat....
Schrijf een verhaaltje over jezelf...quote:Op woensdag 8 september 2004 02:01 schreef p-etr-a het volgende:
Wat had je dan verwacht.
Is dit een onderonsje tussen petra en jij of mag ik mij hierin mengen?quote:Op woensdag 8 september 2004 02:03 schreef Chirma het volgende:
[..]
Schrijf een verhaaltje over jezelf...
ik zou het leuk vinden als je daar ook een verhaaltje schrijft!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:05 schreef cerror het volgende:
Is dit een onderonsje tussen petra en jij of mag ik mij hierin mengen?
en ik danquote:Op woensdag 8 september 2004 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit een onderonsje tussen petra en jij of mag ik mij hierin mengen?
Greed ook!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:06 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
en ik dan![]()
Hillaryquote:Op woensdag 8 september 2004 02:06 schreef Hillary het volgende:
Traaalalalalala
Eeeej, dat mag alleen PS zeggen...quote:Op woensdag 8 september 2004 02:03 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
truste eiersoep![]()
![]()
hee jaguarquote:Op woensdag 8 september 2004 02:05 schreef jaguar het volgende:
hallo
Leuk topic dit, waar kan ik punten mee verdienen?quote:Op woensdag 8 september 2004 02:06 schreef Hillary het volgende:
Traaalalalalala
pom tie dom pie pom tiequote:Op woensdag 8 september 2004 02:06 schreef Hillary het volgende:
Traaalalalalala
p-etr-a!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hillary!!
zekerquote:Op woensdag 8 september 2004 02:06 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
hee jaguar![]()
lang geleden![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:07 schreef Hillary het volgende:
[..]
p-etr-a!!!
zo noem ik je al een week of 2quote:Op woensdag 8 september 2004 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eeeej, dat mag alleen PS zeggen...
ik ga zo in mijn mandje maar ik bedenk nu wel 1 opdrachtquote:Op woensdag 8 september 2004 02:07 schreef Hillary het volgende:
Leuk topic dit, waar kan ik punten mee verdienen?
p-etr-aquote:Op woensdag 8 september 2004 02:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hillary!!
Wonderhond!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:06 schreef Chirma het volgende:
[..]
Hillary![]()
![]()
ouwe former first lady
![]()
![]()
Chirmaquote:Op woensdag 8 september 2004 02:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik ga zo in mijn mandje maar ik bedenk nu wel 1 opdracht
petra!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
jaguar!!
Woei!!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik ga zo in mijn mandje maar ik bedenk nu wel 1 opdracht
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 september 2004 02:09 schreef Hillary het volgende:
ik ben trouwens vanmiddag geinstalleerd
Zo laat alweerquote:Op woensdag 8 september 2004 02:09 schreef Chirma het volgende:
Maak een tekening in paint waarin DePresident en zijn ministers zijn afgebeeld. Wees zo creatief mogelijk. Degene die voor 2.25 de mooiste tekening post krijgt 80 punten!!
ik ga me even vlug inlezen in deze toestandquote:Op woensdag 8 september 2004 02:09 schreef Chirma het volgende:
Maak een tekening in paint waarin DePresident en zijn ministers zijn afgebeeld. Wees zo creatief mogelijk. Degene die voor 2.25 de mooiste tekening post krijgt 80 punten!!
ik verwacht in de loop van de weekquote:Op woensdag 8 september 2004 02:09 schreef Chirma het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
wanneer komen de foto's online?
*paintquote:Op woensdag 8 september 2004 02:12 schreef greedkillingz het volgende:
OMG wat gezellig hier![]()
![]()
wat een lelijke tekeningquote:Op woensdag 8 september 2004 02:15 schreef konijntje_prins het volgende:
hallo, ik heb een tekening gemaakt. ik heb mijn best gedaan om het artistiek te laten lijken:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:15 schreef Chirma het volgende:
[..]
wat een lelijke tekening
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:09 schreef Chirma het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:17 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:18 schreef Chirma het volgende:
[..]
je staat nu eerste iig
Ik wil mijn competitie niet zwart maken, maar ik kan je geen ongelijk geven Chirmaquote:Op woensdag 8 september 2004 02:15 schreef Chirma het volgende:
[..]
wat een lelijke tekening
hoewel de tekening van Cerror heel cool was, vind ik deze tekening meer aan de opdracht voldoen.. jij staat dus als eerste nuquote:
WINAAAAAAAAR!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:25 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
ik ben benieuwd!!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:23 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb 'm bijna hoor, even verkleinen en uploaden nog.
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
WINAAAAAAAAR!
Ze staan er echt allemaal op hèquote:Op woensdag 8 september 2004 02:27 schreef Hillary het volgende:
[..]
Wow!!!!![]()
![]()
Idd.. nét op het laatste moment een prachtige tekeningquote:Op woensdag 8 september 2004 02:26 schreef cerror het volgende:
WINAAAAAAAAR!
Die van mij 's redelijk gelukt, maar P-etr-a is de koningin hoor!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
WINAAAAAAAAR!
*zich hierbij aansluitquote:Op woensdag 8 september 2004 02:27 schreef Hillary het volgende:
[..]
Wow!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 02:28 schreef Chirma het volgende:
lijstje
ja.. zo hoog als ikbengeweldig zal je waarschijnlijk nooit komenquote:Op woensdag 8 september 2004 02:29 schreef Hillary het volgende:
Wat heb ik lekker veel punten![]()
![]()
je heb me verwijderdquote:Op woensdag 8 september 2004 02:28 schreef Chirma het volgende:
[..]
Idd.. nét op het laatste moment een prachtige tekening
Maar ook Hillary en Cerror, mooi gedaan!
ikbengeweldig 720
bigshadow 450
Biancavia 380
paniekzaaier 270
inpiration 250
noxxa 200
DaFan 200
Simeon 170
berney 160
BaggerUser 150
Legolas_Greenleaf 140
DJ.KRIZZ 100
NJ 90
Tomgreen 80
glueman 80
p-etr-a 80
Xtreem 60
Bjoro 60
Gerdo 60
Godlike02 60
NiteSpeed 50
Saekerhett 50
Tsjuutje 40
bukgeit 40
700MB 30
Zwansen 30
Billekoek 20
Den_Dolle_Hamster 20
NiGhTsPiRiT666 20
Poepoog 10
ATuin-hek 10
Renmaestro 10
Eronymus -20
leukquote:Op woensdag 8 september 2004 02:30 schreef jaguar het volgende:
mijne deed het niet
nog een keer proberen [afbeelding]
Wat is dat anyway?quote:Op woensdag 8 september 2004 02:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
je heb me verwijderd![]()
![]()
hoe kom ik aan strafpunten![]()
![]()
heb ik je ooit punten gegeven dan?quote:Op woensdag 8 september 2004 02:30 schreef greedkillingz het volgende:
je heb me verwijderd![]()
![]()
hoe kom ik aan strafpunten![]()
![]()
darnquote:Op woensdag 8 september 2004 02:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
leuk
maar helaas te laat én niet goed genoeg
Volgens mij niet ... die topics met punten geven zijn best oud.quote:Op woensdag 8 september 2004 02:31 schreef Chirma het volgende:
[..]
heb ik je ooit punten gegeven dan?![]()
Ja die is echt meesterlijk, die van Hillary lijkt meer op de Samson uit de stripverhaaltjesquote:Op woensdag 8 september 2004 02:31 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben vooral trots op mijn Samson
af en toe (zoals nu) strooi ik toch nog..quote:Op woensdag 8 september 2004 02:32 schreef p-etr-a het volgende:
Volgens mij niet ... die topics met punten geven zijn best oud.
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 8 september 2004 02:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ja die is echt meesterlijk, die van Hillary lijkt meer op de Samson uit de stripverhaaltjes
Oef!!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja.. zo hoog als ikbengeweldig zal je waarschijnlijk nooit komen
ja toen kwam ik ook met een lijstquote:Op woensdag 8 september 2004 02:31 schreef Chirma het volgende:
[..]
heb ik je ooit punten gegeven dan?![]()
Daarom heb ik ook zo m'n best gedaan, ik wilde in die lijst komen!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
af en toe (zoals nu) strooi ik toch nog..
ja dat waren fake-lijstjes, allemaal nep... hoor je wel.. allemaal NEP!quote:Op woensdag 8 september 2004 02:33 schreef greedkillingz het volgende:
ja toen kwam ik ook met een lijst
jij had er in een klap 450
Morgen denk ik een kans om hoger te komenquote:Op woensdag 8 september 2004 02:33 schreef p-etr-a het volgende:
Daarom heb ik ook zo m'n best gedaan, ik wilde in die lijst komen!
maar jij had mij ook punten gegevenquote:Op woensdag 8 september 2004 02:34 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja dat waren fake-lijstjes, allemaal nep... hoor je wel.. allemaal NEP!
waar sta ik?quote:Op woensdag 8 september 2004 02:34 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja dat waren fake-lijstjes, allemaal nep... hoor je wel.. allemaal NEP!
het kan dat je gelijk hebt.. geef eens een linkjequote:Op woensdag 8 september 2004 02:34 schreef greedkillingz het volgende:
maar jij had mij ook punten gegeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |