Maar de topic vertelt het verhaal niet. Ik zal mezelf even introduceren. Ik ben Rik, 15 jaartjes en kom uit Rotterdam
Nou het verhaal zit dus zo. ik val op vrouwen van boven de 25 (dus echt echt niet op meisjes van mijn leeftijd)... En, het mooiste moet nog komen (waar vast wel lullige reacties op komen), ook op jongens.
Op een of andere manier wil ik gewoon mijn liefde aan iemand geven, aan jongens kan je wel komen, maar aan vrouwen? Vraag me überhaupt wel af op ik een relatie met een vrouw zou kunnen krijgen, aangezien ik dus biseksueel ben ( ik hou van eerlijkheid namelijk.. )
Nu zijn er ook vast mensen die gaan zeggen 'ach puber blabla ontdekken blabla' nee zo zit het niet. Ik wist namelijk vanf m'n 9e dat ik jongens ook leuk vond. Maar pas een paar jaar dat oudere vrouwen er ook wel goed uitzagen. (dit gaat dus even over het uiterlijk, maar het innerlijk dus uiteindelijk ook)
![]()
Dilemma jongens..
Wie o wie helpt mij uit de brand? Denken jullie trouwens dat wanneer ik een relatie zou krijgen met een vrouw, ik mijn biseksualiteit moet verzwijgen?