Feiten waren niet helemaal 100 % kloppend.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:22 schreef Eilanden het volgende:
Waarom een mail naar 2 Vandaag?
NIet doen, krijgen we weer dat geleuter over die pubermuziekquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:22 schreef Eilanden het volgende:
Waarom een mail naar 2 Vandaag?
Het is al na 7-enquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Hehe, nu al aan het bier!
Idd op die leeftijd al je homo kant en je pijp obsesie laten zien is STOUT!quote:
Het zou erger zijn als hij een grolsch beugel flesje in zijn mond had, die hebben een vage vormquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Idd op die leeftijd al je homo kant en je pijp obsesie laten zien is STOUT!
Jong geleerd is oud gedaan, zegt men.quote:
Intellectueeltje vind de Telegraaf weer niksquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan, zegt men.
Overigens is die krant not done.
Ah, bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Intellectueeltje vind de Telegraaf weer niks.
Het is maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
Kijk nou us wat golfer op de deur heeft gespijkerd
[afbeelding]
Astjequote:Op dinsdag 7 september 2004 20:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het compliment.
Biertje graag.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:41 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Rondje van mij.
financiële meevaller gehad.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Biertje graag.
Heb je iets te vieren?
Doe in dat geval dan maar een 18 jaar oude single malt whisky voor mij.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:50 schreef pfaf het volgende:
financiële meevaller gehad.
Champagne voor Tong.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
financiële meevaller gehad.
Ik zou graag hetzelfde bestellen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe in dat geval dan maar een 18 jaar oude single malt whisky voor mij.
Woon je in den Bosch ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:03 schreef pfaf het volgende:
Één financiële meevaller mensen. Slechts één.
Een miljoen is ook slechts een financiele meevallerquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:03 schreef pfaf het volgende:
Niet echt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woon je in den Bosch ?
Hoe kom je dan aan dat miljoen ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik ben je helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan dat miljoen ?
De postcodeloterijen miljoenen vielen zaterdag in den Bosch.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben je helemaal kwijt.
Ook kippenvel. Het beste Ajax ooit.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:10 schreef VoreG het volgende:
*kippenvel*
Ajax 1972
Ok, compleet gemist.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De postcodeloterijen miljoenen vielen zaterdag in den Bosch.
Dus een flesje ZA zit er niet inquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:25 schreef VoreG het volgende:
En dat is nu alweer op.
Pfaf heeft altijd wel geld voor jou overquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus een flesje ZA zit er niet in
Rondje op kosten van Google dan maarquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:03 schreef pfaf het volgende:
*proost*quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:22 schreef pascalheister het volgende:
Nog maar een biertje dan maar
proost op de sollicitatie van morgen
Nee, doe mij maar een bier.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Bjoro het volgende:
koet iefning !!
iemand zin in sex ???
dank jequote:Op dinsdag 7 september 2004 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
*proost*
En succes morgen.
ja, zal ik doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
Heister gaat solliciteren ? Kick ass
jazekerquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Eilanden het volgende:
Da's toch voor je sollicitatie als rekenmachine?
zou tong zelf door hebben dat dit verdacht veel op engels lijktquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
? Kick ass
Oooh hij bedoelde niet 'kikkers'?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou tong zelf door hebben dat dit verdacht veel op engels lijkt
Dat laatste klopt inderdaad, maar tochquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
Voor Da_Sandman en andere die Korsakoff wel lekker vonden
Euh Korsakoff = Catscan en dat vrouwtje uit de clip is euh tjah maar een model. Tenminste dat verteld net iemand mij.
Lijkt me sterk maar goed![]()
Edit:
Na wat Google werk.. Catscan is de producer achter Korsakoff en Lindsay van der Eng is de DJ dus.....
Altijd, maar niet met jouquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Bjoro het volgende:
koet iefning !!
iemand zin in sex ???
ik zal aan je denken dan zal het vast goedkomenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Hey PH, je kan het, enneh hou er meer aan over dan ik.
Een baan bedoel ik
Sex met een ex is zo 1983.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mn ex heeft gezien dr smsjes ook zin in sex, maar kan het niet maken
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Vom het volgende:
[me-Vomp komt starlwbezopev de kantined uit [/mi[
Gratis jonbewasd bgrreolles zjuhn niet gkjoed voroo je![]()
nou al bezopen vomquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Vom het volgende:
[me-Vomp komt starlwbezopev de kantined uit [/mi[
Gratis jonbewasd bgrreolles zjuhn niet gkjoed voroo je![]()
Je kan het die jongen niet kwalijk nemen ... dat toetsenbord beweegt als een achtelijke!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:Vom
Jeuj, nou heb ik wat biertjes op hoor maar dit slaat toch wel veel
was ook niet mijn bedoeling !!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Altijd, maar niet met jou
Geef je morgen even een vertaling?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:59 schreef Vom het volgende:
jEsuz kna niet ee,.s meer ... ben t woord kqikt
Naje bbbieertje gaat er niig\g wel innnnn
Morgen on 9 ur cilleeehe![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Geef je morgen even een vertaling?
Kkkkk an d towtsen nirrt mere uit lkaaar huydrnn ga mare slepequote:Op woensdag 8 september 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Bldaal 1 kwam goed weg zondagquote:Op woensdag 8 september 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
ruteten Mowquote:Op woensdag 8 september 2004 00:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Kkkkk an d towtsen nirrt mere uit lkaaar huydrnn ga mare slepe![]()
[Vom Mode On]quote:Op woensdag 8 september 2004 00:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Kkkkk an d towtsen nirrt mere uit lkaaar huydrnn ga mare slepe![]()
maak het de 25e maar goedquote:Op woensdag 8 september 2004 00:08 schreef just me het volgende:
JustMoe gaat slapen.. trustuh Hools en sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos
Kent iemand het mandje van Eilandenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:10 schreef Eilanden het volgende:
Eilanden duikt ook het wereldberoemde mandje in
waarbij de letters gewoon meedraaien met zijn ogen !!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:19 schreef pascalheister het volgende:
wordt tijd dat er een bezopen "Vom toetsenbord" uit komt
truste...suc6 mrgen !quote:Op woensdag 8 september 2004 00:30 schreef pascalheister het volgende:
ik ga pitte
truste
dat zeg ik.... foto'squote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
Voor Da_Sandman en andere die Korsakoff wel lekker vonden
Euh Korsakoff = Catscan en dat vrouwtje uit de clip is euh tjah maar een model. Tenminste dat verteld net iemand mij.
Lijkt me sterk maar goed![]()
Edit:
Na wat Google werk.. Catscan is de producer achter Korsakoff en Lindsay van der Eng is de DJ dus.....
dus we neem er nog Eendje ????quote:Op woensdag 8 september 2004 00:57 schreef rubbereend het volgende:weer terug, na de vergadering weer blijven hangen, lekker biertjes drinken
vergaderng liep goed, alles binnen de 40 minuten afgehandeld, geen lastige vragen etc.super dus, kreeg zelfs complimenten voor nn afscheidswoordje
Ik lust er nog wel eendje.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:01 schreef Bjoro het volgende:
dus we neem er nog Eendje ????
ze spelen toch vandaagquote:Op woensdag 8 september 2004 01:06 schreef rubbereend het volgende:
k zou zeggen Op morgen, Op Oranje
detail, inderdaad, op vandaag, op Oranjequote:Op woensdag 8 september 2004 01:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze spelen toch vandaag
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
detail, inderdaad, op vandaag, op Oranje
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog veel plezier hier en in LITtot morgen
je hebt gelijk ook..quote:Op woensdag 8 september 2004 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]weltrusten, dat plezier zal wel lukken, ff postkrikken
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt gelijk ook..
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeg ik.... foto's
en voor Lego, cool mailtje, dat ga k morgen ook doen, waarschijnlijk met een iets andere inslag.
Al iets gehoord?
ik ben wakker en ben er ook uitgelegdquote:Op woensdag 8 september 2004 07:45 schreef SCH het volgende:
hij ligt er vaker uit dan dat ie wakker is
ik denk dat het te vol is op fok en samen met mijn vriend ajaxno1 zeg ik dan: vol = volquote:Op woensdag 8 september 2004 07:47 schreef Bluezz het volgende:
ik ben wakker en ben er ook uitgelegd
grapjasquote:Op woensdag 8 september 2004 07:48 schreef SCH het volgende:
[..]
ik denk dat het te vol is op fok en samen met mijn vriend ajaxno1 zeg ik dan: vol = vol
Spannendquote:Op woensdag 8 september 2004 08:01 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik zeg terroristen!
Volgens moeten we alle mensen die op de 5-jaars meet waren, er af flikkeren.quote:Serieus:
Had toch te maken met servers die het niet aankunnen enzo
Oh, dan hebben we gelijk geen admins meer, volgens mij.quote:Op woensdag 8 september 2004 08:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Spannend
[..]
Volgens moeten we alle mensen die op de 5-jaars meet waren, er af flikkeren.
Er zijn genoeg andere pleegouders voor je hierquote:Op woensdag 8 september 2004 08:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh, dan hebben we gelijk geen admins meer, volgens mij.
quote:Op woensdag 8 september 2004 08:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere pleegouders voor je hier
Veel plezier in de 118.quote:Op woensdag 8 september 2004 08:23 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 gaat maar is naar het station fietsen om de bus te pakken en de rit naar Utrecht te maken
er waren volgens mij weing flikkersquote:Op woensdag 8 september 2004 08:13 schreef SCH het volgende:
Herhaal het maar evenquote:Op woensdag 8 september 2004 08:54 schreef Bluezz het volgende:
Breulsch heeft het allemaal uitgelegd op de 5 jaars meet, over het mannetje fok en de server.
Zit jij altijd vol met goeie ideeen in de ochtend?quote:Op woensdag 8 september 2004 08:13 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2004 09:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zit jij altijd vol met goeie ideeen in de ochtend?
Ik vind het best leuk hoor als je weer eens langskomtquote:Op woensdag 8 september 2004 08:23 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 gaat maar is naar het station fietsen om de bus te pakken en de rit naar Utrecht te maken
Daar lijkt het wel op....quote:Op woensdag 8 september 2004 09:17 schreef Bluezz het volgende:
Hey, is de quote-bug eruit?
Leeuwbier zeker?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:20 schreef Lionheaad het volgende:
Daar lijkt het wel op....
* Proost *
quote:Op woensdag 8 september 2004 09:17 schreef Bluezz het volgende:
Als het maar niet een een vrachtauto zitquote:Op woensdag 8 september 2004 09:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leeuwbier zeker?
Nope, hij gebruikt * Legolas_Greenleaf ditquote:Op woensdag 8 september 2004 09:17 schreef Bluezz het volgende:
Neem het hem maar niet kwalijk, hij is wat naiefquote:Op woensdag 8 september 2004 09:38 schreef Eilanden het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 09:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem het hem maar niet kwalijk, hij is wat naief
nèèh, deze....quote:Op woensdag 8 september 2004 09:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leeuwbier zeker?
quote:Op woensdag 8 september 2004 09:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem het hem maar niet kwalijk, hij is wat naief
http://www.google.nl/sear(...)le+zoeken&lr=lang_nlquote:Op woensdag 8 september 2004 09:44 schreef SCH het volgende:
Wat is een kwootbuk?
het heeft in ieder geval niks met bukken te makenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een kwootbuk?
Buggen en Diggen, goedemorgen Hoolsquote:Op woensdag 8 september 2004 10:01 schreef just me het volgende:
het heeft in ieder geval niks met bukken te maken
Wordt je moe van het buggen, bukken of diggenquote:Op woensdag 8 september 2004 10:10 schreef Bjoro het volgende:
Buggen en Diggen, goedemorgen Hools
nee van alles....behalve van Hools...dat sleept me er doorheenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:05 schreef Bluezz het volgende:
Wordt je moe van het buggen, bukken of diggen
Je hebt een dipje merk ik.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:08 schreef Bjoro het volgende:
nee van alles....behalve van Hools...dat sleept me er doorheen
quote:Op woensdag 8 september 2004 07:45 schreef SCH het volgende:
Fok is net Da Sandman: hij ligt er vaker uit dan dat ie wakker is
ja, is goedquote:Op woensdag 8 september 2004 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt een dipje merk ik.
Spelletje doen?
dan heb ik ook wat te doen hier
quote:Op woensdag 8 september 2004 11:19 schreef Bjoro het volgende:
ja, is goed![]()
noem ik een woord en dan moet jij daarna een woordnoemen dat jij met mijn woord associeert, goed![]()
stripganzenbordquote:
Bluezz begint.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stripganzenbord
dat wordt uitkledenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:29 schreef Suijk het volgende:
Bluezz stapt op de put. Terug naar nul.
haalt 1 zakdoek uit zakquote:Op woensdag 8 september 2004 11:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt uitkleden
Bluezz, kun je ook mijn eerste topic/reactie ergens terugvinden?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:27 schreef Bluezz het volgende:
* Dylan Dog gooit dubbel 6
je speelt wel heel erg vals, de combinatie van dubbel 6 en de put word gevolgd door het uittrekken van één sokquote:Op woensdag 8 september 2004 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haalt 1 zakdoek uit zak
en gooit nogmaals om uit de put te komen
Idd. Goed dat je het opmerkt. En daarna mag je niet nog een keer gooien.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je speelt wel heel erg vals, de combinatie van dubbel 6 en de put word gevolgd door het uittrekken van één sok
als je Bluezz zomaar dr gang laat gaan ligt voor je het weet haar bh ook naast t bord ipv dat ze de regels uitvoertquote:Op woensdag 8 september 2004 11:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. Goed dat je het opmerkt. En daarna mag je niet nog een keer gooien.
Ik ga wel ff op zoek.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Bluezz, kun je ook mijn eerste topic/reactie ergens terugvinden?
Als je op je eigen naam klikt, kun je toch al je reacties nog terugvinden? De onderste in de lijst is je eerste.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bluezz, kun je ook mijn eerste topic/reactie ergens terugvinden?
Het grote "SMS verzamel" topicquote:Op woensdag 8 september 2004 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je op je eigen naam klikt, kun je toch al je reacties nog terugvinden? De onderste in de lijst is je eerste.
Dacht ik.
*Mexicanoooooo !!!!*quote:Op woensdag 8 september 2004 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
Leeuwenhooofd gooit.....3
Huiswerk al af?quote:Op woensdag 8 september 2004 15:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat was er? Serverproblemen?
Toch maar goed dat ik nog even TV heb zitten kijken daarnet.
Lego is al rond tot 2008.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Huiswerk al af?
Nee. Dank voor je mail trouwens, mooie link. Reply al binnen?quote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef DIGGER het volgende:
MM, heeft je vriendin al parkeerschade gemaakt?
die dingen moeten ze nu ook kwijtrakenquote:Op woensdag 8 september 2004 16:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Sony Discman gewonnen.
Handig voor het uren wachten in dit kutbus.
Half.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Huiswerk al af?
nog een half uurtje voor jou...ik stop dan pas met werken, moet naar huis rijden, koken en dan pas eten !quote:Op woensdag 8 september 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, net als iedereen bijna gaat eten!
Ja, ik merk het. Balen man! Heb je geen huishoudster? Poolsen doen dat zeer goedkoop.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog een half uurtje voor jou...ik stop dan pas met werken, moet naar huis rijden, koken en dan pas eten !
Daarna ff strijken (anders heb ik morgen niets om aan te doen) en dan ff Holland kijken.....druk druk druk dus op mijn vrije avond
ging wel lekker opzichquote:Op woensdag 8 september 2004 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Pascal, hoe ging het met je solli????????
Melkertquote:Op woensdag 8 september 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wat voor baan is het dan, dat ze 35 km veel vinden?
Calculator,wel gewoon op kantoor daar.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wat voor baan is het dan, dat ze 35 km veel vinden?
die van mij nietquote:Op woensdag 8 september 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Oh zo. Die rijden toch ook 80, die dingen?
En hoe is het met julliequote:Op woensdag 8 september 2004 17:54 schreef just me het volgende:we zijn er weer!!
goed plan....quote:Op woensdag 8 september 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, neem dan een Poolse!
Of een Philipijnse (gisteren bij Jambers, 10 jaar later) echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:02 schreef Bjoro het volgende:
goed plan....![]()
hoewel ik er NU niets mee kan
vanmiddag controle mondhygiëniste gehad.. ik moet in januari afspraak maken met een paradontaal tandartsquote:Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef Bluezz het volgende:
En hoe is het met jullie
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:05 schreef Xenaatje het volgende:
[..]
Of een Philipijnse (gisteren bij Jambers, 10 jaar later) echt verschrikkelijk.
Een stel onooglijke boeren halen ze naar NL, laten ze sloven, kindjes krijgen, en hebben het alleen maar over neuken![]()
Xena geef mijn cookjes terug![]()
rot op.. over mijn lijk!!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:18 schreef Suijk het volgende:
Nu al een kunstgebitje jm?
kwist niet dat je boos werd...quote:Op woensdag 8 september 2004 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
rot op.. over mijn lijk!!
nee joh.. ik moet er niet aan denken en het zal ook niet gebeuren! liever een operatie dan een gebitjequote:Op woensdag 8 september 2004 18:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
kwist niet dat je boos werd...
Ik heb 'm gistere geleegdquote:Op woensdag 8 september 2004 18:25 schreef rubbereend het volgende:
zit er nog bier in de tap?
zak hooiquote:Op woensdag 8 september 2004 18:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb 'm gistere geleegd
* Vom sluit een nieuw vaatje aanquote:Op woensdag 8 september 2004 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zak hooi
zorg maar dat hij weer vol komt
met bier wel te verstaan
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:31 schreef Vom het volgende:
[..]
* Vom sluit een nieuw vaatje aan
Is niet zo moeilijk hoor eend
nu lukt 't me wel![]()
Boeren neuken traditioneel erg veel, vooral bij vrouwen die hem overdwars hebben.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:05 schreef Xenaatje het volgende:
[..]
Of een Philipijnse (gisteren bij Jambers, 10 jaar later) echt verschrikkelijk.
Een stel onooglijke boeren halen ze naar NL, laten ze sloven, kindjes krijgen, en hebben het alleen maar over neuken![]()
Xena geef mijn cookjes terug![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:36 schreef pascalheister het volgende:
tv aan, voetbal erop, biertje erbij
voorlopig geen bier idd voor Vomquote:Op woensdag 8 september 2004 20:37 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Jij doet de frisquote:Op woensdag 8 september 2004 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
voorlopig geen bier idd voor Vom
Het was mijn beurt om te tappenquote:Op woensdag 8 september 2004 20:40 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Jij doet de fris
Hey Kixasszoveel!!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:40 schreef KixAss456 het volgende:
Jij doet de fris
Check.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeg ik.... foto's
en voor Lego, cool mailtje, dat ga k morgen ook doen, waarschijnlijk met een iets andere inslag.
Al iets gehoord?
moet ik alweer ijskouwe ballen halen ?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Kixasszoveel!!![]()
Maar das logisch, natuurlijkquote:Op woensdag 8 september 2004 21:04 schreef VoreG het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA wat een aanval, geweldig uitgespeelt!
Vom Biertje?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Maar das logisch, natuurlijk![]()
Nee dank jequote:Op woensdag 8 september 2004 21:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vom Biertje?.
Maar das onlogisch, natuurlijk :').quote:Op woensdag 8 september 2004 21:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee dank je :')
zo beroerd als een hondquote:Op woensdag 8 september 2004 21:12 schreef pascalheister het volgende:
Vom is ziekjes
Flauwe grap Tong.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
We staan voor BIER !!!
Zet de namen van VOM en mitt eens achter elkaar.
Sorry Vom ik hoop niet dat je over je nek gaat.
Vind ik niet, Ik vind hem heel spitsvondig en trots dat ik dit ooit op Fok heb gepost. Een pareltje in de fokgeschiedenis een juweeltje aan de kralenketting van geniale grappen die ik hier heb mogen posten. Een baken in het oeverloze geweld van niet ter zaken doende postings van andere users. Echt een hoogtepunt in de geschiedenis van fok. Ben er trots op daar deelgenoot aan te hebben mogen zijn.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Flauwe grap Tong.
Het moet zijn : Er zitten dan overigens twee spelfouten in.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens zitten er 2 spelfouten in dan.
Kan ook, inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het moet zijn : Er zitten dan overigens twee spelfouten in.
Die grap maakte je ook toen ik voor het eerst in Hools kwamquote:Op woensdag 8 september 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
We staan voor BIER !!!
Zet de namen van VOM en mitt eens achter elkaar.
Sorry Vom ik hoop niet dat je over je nek gaat.
niet eens Canvas gekekenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:01 schreef SCH het volgende:
Leuke film op Veronica gezien
Neem de trein! (of reden die niet, was dat het probleem?)quote:Op woensdag 8 september 2004 23:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb he-le-maal niks van de wedstrijd gezien.
IK HAAT BUSSEN![]()
!!!
Staat bij mij op de Video voor straks.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb nog wel even zitten zappen naar Ned 3, Sonja met keepers, was ook best aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |